NUXE BIO- BEAUTE BB KREMA-SVIJETLA NIJANSA

Posted by Dear Skin at 23:14


Proteklih, nešto više od dva tjedna testiram još jednu BB kremu koju smo s nestrpljenjem čekali- Nuxe Baršunasta BB krema koja je nedavno stigla na police ljekarni.



OPIS PROIZVODA:
Prva certificirana organska BB krema koja kožu lica čini baršunastom poput breskve, s jedinstvenom teksturom "druge kože". Ima čak 10 različitih djelovanja na kožu: dugotrajno hidratizira i omekšava kožu, ujednačava ten, korigira tamne mrlje i crvenilo, djeluje antioksidativno, štiti od UV zračenja (SPF 8), budi prirodan sjaj tena, prikriva nepravilnosti, zaglađuje bore i fine linije te ujednačava ten i djeluje matirajuće.
Ekstrakt organske breskve odgovoran je za hidrataciju i omekšavanje kože, ekstrakt bijelog čaja ujednačava ten i korigira tamne mrlje i crvenilo te djeluje antioksidativno, dok ekstrakt organske borovnice budi prirodan sjaj tena i ima antioksidativno djelovanje. Mineralni filtri pružaju zaštitu od sunca, dok prirodni mineralni pigmenti prikrivaju nepravilnosti, zaglađuju bore i fine linije, ujednačavaju ten i djeluju matirajuće. Skvalini derivirani iz maslinovog ulja osiguravaju savršeno prijanjanje na kožu

PAKIRANJE:
Krema je pakirana u plastičnu tubu uskog dizajna i aplikatora koji omogućava lagodno doziranje proizvoda. Sama ambalaža ne zauzima puno prostora u torbicama, te je higijenska i praktična.

TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE:
Breskva! Kada prvi put izvadite kremu iz kutije, prvo na što ćete pomisliti je sočna breskvica. Divan miris, nježan i ne zadržava se na koži, ali uživat ćete u njemu dok nanosite kremu. 
Tekstura je osrednja, ne pregusta ni prerijetka, rekla bih taman kako treba za jedan proizvod koji predstavlja kombinaciju njege i korekcije.
Glede upijanja, moram napomenuti da sam ovu kremu probala koristiti na više načina i preko raznih proizvoda ( samostalno, preko seruma, preko hidratantne kreme, preko kreme sa visokim SPF), učinak je jednak: na mojoj mješovitoj koži se brzo upija, nekih 5-10 minuta ostavljajući lagano ljepljiv osjećaj što ne zamjeram obzirom da je bez silikona. Najbrže se upija samostalno, preko druge kreme treba joj malo duže, no u konačnici nema osjećaja maske. 
swatch- svijetla nijansa na suncu
.

Na zadnjoj fotografiji možete vidjeti kako se krema savršeno stopila s mojom kožom. Ovaj segment "stapanja" me zaista oduševio! Dugo nisam naišla na BB-icu koja taj posao tako dobro radi. Svjetlija nijansa koju imam je žutog podtona, ali mislim da bi prilično odgovarala osobama s neutralnim tenom.

PREKRIVANJE I DJELOVANJE:
Krema se lako razmazuje, jednim slojem prekriva skoro savršeno,  ja koja imam zaista dosta za prekriti nisam imala potrebe za dodatnim slojevima. Po potrebi se može lako nadograditi u slučaju većih nepravilnosti. 



Što se tiče hidratacije, nemam zamjerku. Moje lice je mješovito-osjetljivo-dehidrirano i obično me obrazi počnu zatezati nakon nekoliko sati, kada jedva čekam skinuti sve sa njega i dobro ga hidratizirati.
Iako sam Bio-Beaute kremu isprobala preko drugih proizvoda, samostalno hidratizira dobrih 6-8 sati. Napominjem da radim u uvjetima gdje bi se svaka koža osušila odmah- dim, nečistoće, suh zrak, stoga vjerujem da u nekim normalnijim uvjetima hidratacija može potrajati duže.

SASTOJCI:

ZAKLJUČAK:

Nuxe Bio Beaute BB krema je jedna od rijetkih BB krema na našem tržištu koje sam ja imala prilike probati da ostavlja lagan osjećaj na licu, brzo se upija i hidratizira. Ono što je mene najviše zanimalo da li matira, taj dio me svih ovih dana jako zbunjuje. Naime, nakon nanošenja, krema se brzo osuši i stvori mat efekt, ali već nakon nekih pola sata, moja T zona se počne prilično sjajiti, posebno oko nosa. Pretpostavljam da je to efekt "baršunaste i blistave kože" kako piše u opisu proizvoda. Zaključak- krema ne može matirati i pružati blistavost istovremeno. Zapravo kod mene daje blistavost koju ipak na području oko nosa matiram puderom u kamenu.
Boja ne oksidira unutar osam sati, ne iritira osjetljivu kožu i nema nuspojava u obliku komedona i sličnih gadova.

Najveći nedostatak ove BB kreme je preniska UV zaštita koja iznosi SPF 8. Zaista mislim da je Nuxe mogao ubaciti u sve ove sastojke malo veću zaštitu i moja preporuka je koristiti dodatnu zaštitnu kremu ispod, posebno u slučaju da boravite na suncu.
Kremu bih preporučila osobama sa normalnom i suhom kožom (možete dodati par kapi Nuxe suhog ulja za dodatnu hidrataciju) i osobama koje vole voćne mirise u svojim hidratantnim kremama.
Masna i izrazito mješovita koža bolje preskočiti ovaj proizvod, bojim se da bi bila preteška, isticala proširene pore i davala previše sjaja ionako sjajnoj koži.

Bio Beaute kremu možete koristiti za dnevni look, npr za posao ili kavu uz ležeran stil i laganiji makeup:

Za poslovne sastanke, odlazak kod rodbine ili prijatelja:

Kao i za večernje izlaske uz jači makeup:

Za koju god priliku upotrijebite, neće Vas iznevjeriti osjećaj hidratacije, prekrivanja i možete biti bezbrižne. Naravno, puder u kamenu nositi u torbici !

CIJENA: 120 kn- 30 ml, dobavljivo u ljekarnama i DM ljekarničkom odjelu.

*PR PROIZVOD


Jeste li već probale Bio-Beaute BB kremu? Koji je Vaš omiljeni Nuxe proizvod?

60 komentari:

  1. ZELIM! Ok imam mesovitu kozu ali bih mnogo volela da je probam. Jako mi je zao sto Nuxe nema u Srbiji....i dalje se nada mda ce se to promeniti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aleks, stiže nam NUXE. :)
      Na listi su mi 2 kreme, za ruke i predeo oko očiju, nadam se da će uskoro stići, divan brend.
      Kao i uvek, recenzija je odlična i potpuna.

      Izbriši
    2. Ja sam pročitala na mnogim blogovima kako dolazi Nuxe u Beograd, tako da sam jakosretna da ćetei vi napokon isprobati ovaj kultni i cijenjeni brend.

      Hvala Di!

      Izbriši
  2. meni je super ova krema i uz matirajući puder se ne zasjajim s njom. jedino da je faktor veći, ali eto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo sličan dojam, odlilčna, ali taj spf...kome se da nanositi dvije kreme :/

      Izbriši
  3. Breskvaaaa <3 Vjerujem da miriši božanstveno, sad si me dala na razmišljanje... realno mi ne treba jer sam opskrbljena BB kremama za sljedećih par mjeseci :D ali zvuči mi baš dobro! P.S. koje to ruževe imaš na zadnje dvije fotke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miriši ne božanstveno nego tri puta tako, naravno, tko voli takve mirise. I baš sma pomislila kako bi ova krema bila super za tvoju kožu, eto kada budeš tražila novu, isprobaj tester, baš me zanima tvoje mišljenje :)

      Izbriši
    2. Ruževi- na predzadnjoj fotki je Koress lip balzam + olovka, a na zadnjoj Jane Iredale Margi :)

      Izbriši
  4. Pa moram primijetiti da ti je ten divan s njom na ovoj usporednoj slici. Ja si baš tražim BB kremu za ljeto, ali mislim da ovu preskačem jer će mi trebati visok SPF i matiranost. Joj slatkih li muka:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako sam zadovoljna kako izgleda na licu, nije teška a opet prekriva zadovoljavajuće. Uh, znam za te muke po ljetu jako dobro :P

      Izbriši
  5. Odličan ten! :) I ruževi na svim slikama :)
    meni se čini jako jako žuta ta nijansa BB kreme...ima li svijetlija, ili je to to?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) Da, tebi bi bila definitivno prežuta iako se fantastično prilagođava.Postoji jošjedna nijansa "srednja", pretpostavljam da je tamnija.

      Izbriši
  6. Recenzija je super i kremica stvarno zvuči super . Sviđa mi se što je i cijena prihvatljiva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Definitivno prije kupovine treba isprobati:))

      Izbriši
  7. divno izgledaš! ja jako volim nuxe i morat ću isprobati ovu bb kremu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Svakako isprobaj ako si u prilici i javi dojam :)

      Izbriši
  8. Na tvom licu djeluje tako divno, no mislim da bih se ja sa svojom mješovitom kožom jako brzo zasjajila. Ruž na zadnjoj slici je prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, zaista odlično izgleda na licu i time sam prezadovoljna. I ja se jako zasjajim i to je dio koji mi se baš ne sviđa, ali već sam navikla kod svih BB-ica. Hvala, lijep je margi :))

      Izbriši
  9. Zaista izgleda lepo na kozi, a i prekrivenost je fina. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijepo izgleda na tvom licu. Za mene je to nažalost prežuto, još uvijek čekam kad će netko napraviti svijetlu nijansu koja je stvarno svijetla i još k tome neutralna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, žuta je, ali A little makeup obssessed je istog tona kao ti pa kaže da jojje super. Jako dobro se prilagođava, ali treba probati.

      Izbriši
  11. Dugo već tražim organsku BB kremu ali nikako da nađem neku koja mi odgovara. Ima li ova BB krema više nijansi ili je to to? Mislim da bi svi proizvođači trebali praviti barem dvije nijanse, jedna je premalo :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima još jedna nijansa pod nazivom "srednja", pretpostavljam da je tamnija. Slažem se, problem je kod BB što ih većinom rade u jednoj ili dvije nijanse :/

      Izbriši
  12. Što si lepa za zadnjoj slici :)
    Tačno mogu da zamislim miris ove kreme, super si ga opisala. Bojim se da mi ne bi odgovarala ipak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* tu sam dala sve od sebe za izlazak :D

      I meni se nekako čini da nije za tvoj tip kože, ali vrijedi probati tester.

      Izbriši
  13. Super post, super slikice. Lijepo si našminkana. A ova BB- svakako obećava i nije skupa. Probavam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) Ako probaš, javi nam svoje dojmove i mišljenje :)

      Izbriši
  14. Super izgleda i nije baš TOLIKO skupa s obzirom na brend. Ja sam stvarno zadovoljna sa svojom Bourjois CC kremom tako da do daljnjega ne isprobavam nove prizvode sličnog tipa, ali bome sam isprobala par mućaka prije nego je ova došla u moje ruke. Super recenzija, kao i sve kod tebe! :)
    I da, u tvom new in-u sam uočila brdo Loko proizvoda, a mene zanima jesi li do sada isprobala onaj sapun za pranje kose i kako ti se čini ako jesi? Za dezić su cure na forumu pričale da je zamijenjena soda koja se koristi u njemu i da sada grebe i da nije nešto, pa bih htjela čuti tvoje mišljenje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bourjois CC svi toliko hvalite da moram već jednom i ja probati :D
      Što se tiče Loko, dezić sam proslijedila baki jer sam pogriješila u odabiru mirisa, ne volim lavandu. Sapun zanpranje kose me jakoisušuje pa sam proslijedila mami :D Sad koristim samo sapune za lice i tijelo,najdraži mi je od smilja.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru! Onda ipak ne uzimam taj sapun za pranje kose. I da, definitivno moraš probati Bourjois CC! :)

      Izbriši
    3. Ako nemaš jako masnu kosu, ne preporučujem. Bourjois cc kupujem prvom prilikom samo da dokucim nijanse.

      Izbriši
  15. BB krema,prekriva,ujednačava,miriši na breskvu i još k tome prirodni sastojci.....meni odgovara.
    Baš sam čekala na ovu recenziju... I mislim da ću je isprobati i to ubrzo..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, jedna od boljih BB koje sam probala u posljednje vrijeme. Kad probaš, javi svoj dojam :))

      Izbriši
  16. Sve zvuči super osim spf zaštite, preniska je šteta. Možeš li možda preporučiti matirajuću toniranu kremu/fluid s spf-om za svjetliju kožu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. velika šteta radi nisskog spf-a, ali iskoristi se u večernjim satima. Preko dana moraići dodatna zaštita ispod. Matirajuća tonirana krema sa visokim SPF? Padami na pamet jedino LRP Anthelios spf 50obojani fluid koji postoji u svjetlijoj nijansi, obavezno zatraži tester, čitala sam da ima tendenciju isušivanja, ali nažalost to svi koji matiraju rade.

      Izbriši
  17. Kupila ju i jos nisam isprobala,a sad me i strah kakva ce na meni biti zbog masne koze :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj preko matirajuće baze i pripremi matirajući puder. Vjerojatno ćeš se sjajiti ali ti neće nikakvu drugu štetu napraviti.

      Izbriši
  18. Zaista, velika steta sto je spf 8 :///
    A inace, djeluje mi odlicno, mislim da bi mi se svidjela.
    I da, batali nudaste ruzeve, ti si rodjena za crvene i zavodljive nijanse XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoji komentari me uvijek nasmiju od srca, hvalaaa ti :))

      Izbriši
  19. Dakle, ipak moram preskočiti jer sam masna. Jako sam se radovala recenziji i stvarno je zadovoljavajuća, jedino taj spf je mogao mrvicu veći bit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam uspjela prenijeti dojam, Nisam baš sigurna da bi ti odgovarala na masnoj koži.

      Izbriši
  20. Wow, draga prekrasno izgledaš na zadnje tri fotke, ne znam jel je to zbog BB kreme, ali blistaš :) Koliko god me ova BB kremica privlači, preskačem jer nije za mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :))Malo BB krema, malo neki splet okolnosti i eto blistavosti :))

      Izbriši
  21. ah, kad sam pročitala kako miriše ostala sam kupljena :))
    dolaze kod nas definitivno, i mnogo znače ovakve recenzije,
    kako bih formirala neku listu šta obavezno moram probati.
    karmin na drugoj slici ti stoji savršeno :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Presretna sam što vam dolzi Nuxe, mislim da ćeš se brzo zaljubitiu ovaj brend. A kad isprobaš miris ove kreme ostat ćeš bez teksta.
      Hvala :*

      Izbriši
  22. Zanimala me je, ali po tvom sudu ću je preskočiti.

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlično ti stoji crveni ruž na zadnjoj fotki! :D

    OdgovoriIzbriši
  24. Koristim ovu BB kremu nekoliko dana i definitvno se slažem da nije za mješovitu/masnu kožu.
    Nakon par sati koža mi se užasno zamasti, neovisno da li sam korisitila kremu prije ili matirajući
    puder u prahu preko. Svijetla nijansa se lijepo stopi s mojom blijedom kožom, no prekrivanje je minimalno
    do nikakvo.Također miris mi nije baš ugodan :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zamasti jakobrzo i nisam sigurna koliko mise to sviđa. zato betoniram puderom u kamenu.Miris je jako intezivan i može zasmetati mnogima, jedino što sam ja zadovoljna prekrivanjem, prekriva kao prosječan puder. Čak nisam trebala ni korektor na području kapilara.

      Izbriši
  25. Prodano! A ne znam na kojoj si mi slici ljepša!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirnice ! Znam koliko voliš Nuxe,ovo bi ti se svidjelo a još je za tvoj tip kože.

      Izbriši
  26. Koji je ruž na zadnjoj slici??? Odličan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je Jane Iredale Margi,imaš recenziju na blogu :-)

      Izbriši
    2. Zaista je preodlican,hvala :-)

      Izbriši
  27. Bok, mozes li mi reći koji zaštitnu kremu sa spfom koristis ispod ove Nuxe kremice? Imam je i ja,a glava me boli od kombiniranja spf preparata, joj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam koristila Biodermin mineralni fluid, ispod nje preporuka su mineralni faktori.

      Izbriši
    2. Hvala puno! A reci mi još samo, ostavlja li jako bijeli trag ta Biodermina? S Aveneovom mineralnom upravo iz tog razloga nisam zadovoljna... e sad, ili Biosolis za koju čujem samo hvale, ili Bioderma

      Izbriši