Poliklinika Poliderma : analiza lica s uređajem VISIA

Posted by Dear Skin at 17:14



O mojoj dugogodišnjoj borbi s crvenilom, proširenim kapilarima, podočnjacima i hiperpigmentacijama mogle ste puno čitati na ovom blogu, a svemu su se pridružile i proširene pore i bore, tako da "veselju" nikad kraja :D
Nemalo sam se iznenadila, kada sam prije mjesec dana dobila poziv stručnog tima Poliklinike Poliderma,  klinike specijalizirane za dermatologiju na pregled i analizu mog stanja kože pomoću uređaja VISIA.

Moram priznati da sam bila doista skeptična. Naime, moja dosadašnja iskustva s raznim analizama nisu bila baš uvjerljiva. Vrlo često nailazimo na slične usluge u ljekarnama, promocijama i parfumerijama, i obično se takve analize obavljaju amaterskim uređajima,  preko makeup-a ili dnevne njege i pokazuju momentalno stanje kože koje ne mora biti realno.
Što se tiče dermatologa, moja obitelj i ja imamo puno iskustva i posjetila sam mnoge dermatološke ordinacije. Uglavnom sam dobivala površni pregled, recept za kortikosteroide i/ili antibiotike, preporuku nekog ljekarničkog brenda (ovisno s kojim brendom doktor ima deal) i ispraćaj riječima :"Dođite na kontrolu za 3 mjeseca". Radi takvih iskustava, izgubila sam povjerenje u dermatologe, ali ovaj puta sam sa zanimanjem posjetila dr. Dinka Kaliternu u njegovoj Poliklinici.

Poliklinika Poliderma smještena je u samom centru Zagreba, točnije na adresi Dolac 1.



Ulaskom u kliniku, dočekat će Vas srdačno i lijepo osoblje koje se sastoji od medicinskih sestara i uvesti u prostranu i ugodnu čekaonicu kojom dominira veliki pult iza kojeg se kriju police preeeepune kozmetike. Poliderma radi s najboljim brendovima : Apivita, dr.Brandt, Bioclin, La Roche Posay, Vichy, Heliocare, Mustela, Bioderma, John Masters Organics, Skincode, Silverex,  Ulola i mnogi drugi, a vidjela sam ineke novosti kao što je brend Dermavisc. Testera ima kao u priči stoga ako nemate gdje isprobati i/ili kupiti tražene proizvode, možete to u Polidermi. Vidjela sam i dodatke prehrani (vitamine, matična mliječ itd) također renomiranih proizvođača.


Kada je kozmetika u pitanju, jako me zanimalo koji brend dr.Kaliterna najviše voli i jako sam se iznenadila kada sam shvatila da doktor preporučuje razne proizvode svakoj klijentici individualno. Ovisno o problemu i potrebi. Nema favoriziranja i to je prva predrasuda koju sam uspjela srušiti.

Vratimo se na moj pregled. Doktor Kaliterna i njegov tim već neko vrijeme prate moj blog i znaju da je moj osnovni problem crvenilo,  a koliko vidim po komentarima i pitanjima, crvenilo i osjetljiva koža i Vas drage moje prilično muči.
U prostranoj ordinaciji kojom dominira crni kožni kauč na koji sam se udobno smjestila, obavila sam razgovor s doktorom koji mi je objasnio na koji će način  pregledati moje stanje kože.



 Moram priznati da sam se prilično opustila od prve. Dr. Kaliterna je čovjek koji objašnjava jednostavnim rječnikom nama laicima, bez previše stručnih termina. Usput je vrlo otvoren i realan tako da sam imala dojam kao da se znamo već dugo vremena. Čekajući u čekaonici, primjetila sam da takav pristup doktor ima prema svakoj klijentici što mi se dopalo jer time je srušena predrasuda da se doktori ponašaju "bahato". Nažalost, ali takva su moja dosadašnja iskustva.

VISIA je uređaj s kojim se dobivaju 3D slike analize stanja kože vrlo visoke rezolucije, detaljan prikaz oštećenja od UV zraka, bore na licu, pigmentacijske i vaskularne nepravilnosti, stanje akni, rosacee,melasme itd. Više o VISI-i možete pročitati na ovom linku.


 Izgleda kao neka vrsta prozora s utorom za glavu gdje u točno položeni stalak položite bradu, zažmirite i doktor poslika lice u tri položaja. Povezan je s kompjuterom koji za nekoliko minuta analizira slike i dobijete rezultat koji ne laže. Prethodno Vam sestra očisti lice Mustelinom micelarnom koja btw predobro miriši i čisti.
Lice bez makeup-a (osim na kapcima)






REZULTAT?

Hiperpigmentacije:


Proširene pore:


Crvenilo i proširene kapilare:


Oštećenja od UV zraka i bore:


 Priznajem, očekivala sam užas, ali ove fotke su me doslovno ostavile širom otvorenih usta.
Neminovno pitanje je bilo: što sad? ?
Doktorova preporuka je Clear Lift laserski tretman, najnoviji i revolucionaran laser koji se momentalno nudi jedino u Polidermi. Više o njemu, pisat ću Vam u narednim postovima.

U aktualnom Poliderminom cjeniku, analiza lica VISIA uređajem košta 500 kn. Po meni, nema nikakvog smisla doći samo na ovaj pregled bez namjere da se krene u borbu protiv estetskih i/ili zdravstvenih problema s licem uz konzultaciju s doktorom. Kako sam saznala iz mnogih pouzdanih izvora, niti jedna klijentica koja se odlučila na tretmane u Polidermi nije ovaj pregled platila već dapače, doktor je uredno nakon svakog tretmana ispočetka analizirao lice kako bi se dobile usporedne fotografije "prije" i "poslije".

Tako je bilo i kod mene i u nastavku serije postova o Poliklinici Poliderma, očekuju Vas šokantne fotke moga lica "prije" i "poslije" nakon raznih tretmana koje sam isprobala.

Kako Vam se sviđa ovakva analiza stanja kože? jeste li isprobale nešto slično?


32 komentari:

  1. zahvaljujući danasnjoj tehnologiji mozemo uz pomoć uredeaja vidjeti i ono što je oku nevidljivo te spriječiti i liječiti dok bore, pjege, hiperpigmentacija neuzme maha

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam nikada isprobala nešto slično i iskreno govoreći strah me kakvi bi rezultati mogli ispasti :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nikada bila na takvom pregledu kože. Voljela bih to jednom učiniti. Za sada se još jedino borim sa dehidriranošću pa ću još malo pričekati. Jedva čekam naredne postove.

    OdgovoriIzbriši
  4. buduci da imam iskustva sa programima za uređenje fotografija, ove mi sve slike izgledaju kao da je netko samo dodao efekt na njih, i prodao za visoke novce. S takvim sam oduševljenjem klikla na link kada sam vidila 'analiza lica' pa mi je odusevljenje spalo kada sam shvatila da bi cak i ja u photoshopu mogla lice ovako uredit. (ovo nikako nije kritika tebi ni tvom blogu (kojeg obožavam) nego skepticnost prema usluzi poliklinike)

    OdgovoriIzbriši
  5. jedna osoba iz moje obitelji je išla na tretmane laserom i rezultati su stvarno bili primjetni, baš jako, tako da ne sumnjam i da je tako na tretmanu u ovoj poliklinici; što se tiče doktorske bahatosti nju je najlakše istestirati u državnim zdravstvenim ustanovama gdje se ne bore za svakoga pacijenta i vrlo često se ponašaju jako drugačije nego kada imaju svoje ordinacije ili poliklinike; kada čovjek mora zaraditi svoju mjesečnu plaću na ovaj način ponašanje je, na žalost često drugačije nego kada sigurna plaća sjeda svaki mjesec na račun; zbog toga mi je jako, jako žao..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala Bogu, pomalo prolaze ta vremena, i socijalni i privatni doktori se sve više trude oko pacijenata. Nedavno sam bila kod svog socijalnog zubara koji je do nedugo bio prilično bahat i nezainteresiran, odjednom se trudi maksimalno, doduše i njih sad plačamo kao privatnike pa možda zato :P

      Izbriši
  6. Ajme, zaista alarmantno stanje! Nadam se da ćeš dalje znati kako riješiti problem i pružiti svojoj koži adekvatnu zdravstvenu njegu. Hiperpegmentcije su... ? :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme,uplasile su me ove slike!!Bas bi voljela otici jednom na takav pregled,tko zna na sto bi licila:-)
    Jedva cekam ostale postove!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. @ antonela : što bi značilo da i slike sa rengena su ubiti lažne tj sumnjaš u uslugu rengena, jer trenutno ima nekoliko običnih mobile aplikacija koje rade identičnu sliku od ničega, a bez zračenja?
    ljudi su često skeptični prema svemu što je novo ili drugačije od prije viđenoga, a kao netko tko zna kako se i zašto pišu aplikacije i programi o kojima pričaš, mogu ti reći da se rade na temelju svih ovih stvari koje su na žalost tek sada došle u hrv, a prije gro godina su već bile normalne vani u razvijenijim zemljama s manje skeptika.
    P.S ali pozitivno je to što ti npr. ne bi trebala izdvojiti 500 kn, ili dapače, mogla bi počet zarađivati (makar mislim da si zakasnila) netko se drugi dosjetio stavit efekte :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaista fascinantno! Voljela bih napraviti takvu analizu ali više me zanima što dalje i učinak tretmana. Čekam post

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  10. anonimac!
    A gdje bi svijet bio bez skeptika! :D
    Rendgen je nesto drugo, ja svakako u photoshopu ne mogu napraviti snimak kostiju, u to vjerujem, međutim da dobijem sliku lica, mogla bi ju urediti kao svaku od ovih slika i pojacat kontrast toliko da se vidi ono sto se golim okom ne vidi i prodat to kao tragovi ovoga onoga. Također smatram da je laser dobro rješenje za one koji ga mogu priuštiti, ali stvarno odbijam vjerovati da su ove slike vjerodostojan prikaz onoga sto tvrde. Svakako uzmite moje mišljenje s rezervom, to je moja pretpostavka, ne mora znacit da je i zapravo tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam skepsu, zapravo bi trebalo baš doživjeti jer nakon fotkanja, sve vidiš na ekranu kompjutera za par minuta. Moje kapilare, hiperpigmentacije, bore i UV oštečenja vide i golim okom tako da nisam nimalo posumnjala da dubinski moje lice izgleda još gore. Antonela, pričekaj post nakon tretmana, slike poslije su puno bolje mada daleko od idealnog. Sva nepažnja u mladosti,nažalost u ovim godinama dolazi na naplatu :/ Stavila sam i fotke koje pokazuju ono što se vidi golim okom.

      Izbriši
  11. Jao, moram reci da me ovo uplasilo i ne bih voljela to raditi. Tjesim se ovako sto se golim okom jkod mene jos uvijek nista ne vidi, bora jos nema, pore nisam nikad imala prosirene niti crvenilo koze, ali ne sumnjam da bi taj aparat vidio i ono sto se ne vidi, pa se ne zelim opterecivati. Uzivacu dok je sve jos ok, a za koju godinicu ionako planiram krenuti na neke tretmane osvjezenja, barem danas ima toliko toga dobrog i neinvazivnog uz pomoc cega se dugo, dugo moze izgledati super. Drzim fige za puno bolje slike poslije, vjerujem da ce biti napretka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ima toliko učinkovitih tretmana i da zapravo se ne treba bojati ovakvih slika, sve se može popraviti. Samo treba pronaći najbolji način. Naravno, prevencija i čuvanje kože je najvažnije:)

      Izbriši
  12. taj uređaj je bolestan,omg! bez obzira na te snimke koje bi nama vjerojatno bile i puno gore, ti odlično izgledaš i koža ti je vrlo njegovana. nemoj u to posumnjati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala snoopy, zaista sam zadovoljna sadašnjim izgledom a to i okolina primjeti, no mi žene...uvijek hoćemo bolje :P

      Izbriši
  13. Pomalo zastrašujuće. Ja bih rado išla ali me straši i cifra koju treba dati za sanaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Slike djeluju zastrasujuce, a kako sam te vidjela uzivo bez make upa, nikako se ne mogu oteti dojmu da su malo i pretjerane. Tj sve si mislim kako bi tek moje izgledalo, a da ne kazem tek lica zena koje vidjam. S veseljem cekam napredak, i pliz slikaj i jednu svoju obicnu pa nas updejtiraj, jer tebi najvise vjerujem. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
  15. Au! :O Mislila sam da sam manje-više sve videla kada su tretmani i uređaji u salonima u pitanju, ali ovo me je šokiralo, posebno oštećenja od UV zraka i bore :O

    OdgovoriIzbriši
  16. Jao, jaoo :o

    I ovako izgledas mladoliko, poslje tretmana neces moci kupit cigarete bez osobne. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja sam vrlo nepoverljiva kada je ovo u pitanju. TI imaš divno lice, mladolika si, i nema potrebe da se opterećuješ. Meni ovo deluje kao savršen način da se u nečije telo utera strah i istovremeno istera novac iz novčanika.

    OdgovoriIzbriši
  18. Radoznalo iščekujem postove o svim tretmanima na kojima si bila mada moram priznati da sam i ja malo skeptična prema ovim slikama u smislu da je valjda određena količina hiperpigmentacija i bora s godinama normalna fala bogu pa mi ove fotke više onako na prvi pogled izgledaju strašne, ali ustvari mi nisu baš jasne. Recimo ove s hiperpigmentacijama, jeli bi hiperpigmetacija trebala biti sve što ti je na licu tu crno ili...? Za crvenilo i kapilarice kužim, to mi ima smisla :). Inače mi je kolegica nedavno bila kod njih jer je dobila tretman na poklon bon. Nadala se da će joj dati neke općenite savjete u vezi kože nakon što iznese svoje probleme ali dobila je dvominutnu procjenu preko šminke i popis njihovih tretmana na koji bi trebala ići. Malo je bila razočarana. Ja jedva čekam čuti što si ti sve isprobala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskustvo kolegice je druga strana medalje - naravno da su se za Martinu potrudili pošto su znali da će o svemu pisati na blogu. Tako da je očito odnos prema pacijentima ipak upitan :/

      Izbriši
    2. Jaosipa : iz osobnog iskustva tvrdim da ne postoji druga strana medalje jer je dr. kaliterna izuzetno profesionalan i jednako se ophodi prema svima. Druga važna stvar koju mnogi ne razumiju, je ta kad netko dođe jer je dobio poklon bon i očekuje čuda , jer ta što je to procjena, i čovjek je napravio sve što je njegov posao. Ponudio je tretmane koje on nudi i smatra da bi kolegici pomogli, jer ne bi vjerovala, ali usluge koje nudi kao i cjenik je javan, te ovo da nije to očekivala, je čista glupost :), jer se zna što očekivati kod privatnih liječnika specijaliziranih za ovakve stvari. Što je ona očekivala to je druga priča :), ali ja sam sigurna da je dobila stručne savjete, a to što joj se nisu svidjeli / ne može si priuštiti / ili joj ne paše što je čula jer je ego povrijeđen , to je sad priča za sebe.
      Još jednom kažem da čvrsto vjerujem da je Martina bila tretirana kao i ostale pacijentice, jer je i ona samo pacijentica kao i ja.
      Govorim to jer iako je dobila, obzirom na cijene tretmana, itekako se trude da ono što nude pruža savršene rezultate i da se svi osjećamo ugodno.
      Ali jedno ću reći, da je jedina druga strana medalje, ona manje sjajna taj vaš jal koji se da iščitati iz vaših komentara. Nije stvar Kaliterne, slika i njihove vjerodostojnosti već toga što ne možete prožvakati da je jedna druga žena dobila besplatno to.

      I.

      Izbriši
    3. Ma koji crni jal?! Napisala sam dvije rečenice o iskustvu kolegice i izrazila radoznalost i iščekivanje za sve postove koji stižu na ovu temu. Tko ti daje pravo da me vrijeđaš? Ako je ovo postali mjesto na kojemu se viš ne može postaviti nikakvo pitanje ni izraziti nikakvo mišljenje bez da se netko naroguši onda je to stvarno žalisno. Martina, żao mi je, ali na ovaj komentar nisam mogla ostat šutit, stvarno ne vidim razliga za ovakva napadanja. A sad odoh.

      Izbriši
  19. Slike su mi stvarno šokantne i ne znam koliko bih se sama odlučila na takav pregled. I da, pohvala za novi izgled bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Ajme s nestrpljenjem očekujem sljedeće postove!!! S velikim nestrpljenjem!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. ispala mi je vilica! :D mislim, strašno djeluju sve te slike, ali mi je zapravo genijalno kako sve to možemo vidjeti i na kraju krajeva "popraviti". ajde, bit će zadovoljstvo čitati nove postove! :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga martina,

    redovito te pratim i jednostavno ne mogu ne reagirati na ovaj tvoj tekst. Znam ženu kojoj je spomenuti dr Kaliterna uništio lice, pa je mjesecima išla na besplatno 'popravljanje'. Također znam od više osoba da je njegova stručnost vrlo upitna.
    Lijepi pozdrav¨!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, kako misliš uništio? Podijeli s nama više detalja.

      Izbriši
    2. Iskreno, ne sjećam se više detalja, niti sam se tada puno propitivala. Radi se o bivšoj kolegici i to je bilo prije cca 6, 7 godina. Znam da je govorila da ide zbog nekih ožiljaka mislim oko nosa i to po preporuci. na kraju je bila isfrustrirana, rekla da joj je dotični dr napravio još veće rupe na licu kako se ona izrazila, te da je išla poslije,mislim jednom tjedno, na besplatno 'popravljanje'. Kako je završila priča, ne znam, jer kao što rekoh radi se o bivšoj kolegici.
      Također sam ja u jednom periodu tražila dobre dermatologe zbog određenih problema i za dotičnog dr sam što čula, što pronašla po forumima da nikako nije za preporučiti.

      Izbriši
    3. Žao mi je da je kolegica imala loša iskustva, teško je komentirati kada ne znam o čemu se tocno radi, no takvih stvari sam se naslušala/načitala o svim poznatim poliklinikama u Hrvatskoj. Uvijek ima onih zadovoljnih i onih nezadovoljnih. O stručnosti doktora ja osobno ne sumnjam, čovjek ima punu ordinaciju prestižnih diploma a i sam predaje u Amsterdamu i ostalim europskim bolnicama drugim doktorima, druga je stvar kako netko reagira na određeni tretman.

      Izbriši