Poliklinika Poliderma: tretman oblikovanja lica

Posted by Dear Skin at 21:56

Posljednjih tjedana, jedva sam čekala da podijelim s Vama ovaj post. Izuzetno mi je drago što Vam mogu prenijeti svoje iskustvo  najbrutalnijim tretmanom kojeg sam ikada isprobala.
U sklopu suradnje s Poliklinikom Poliderma, isprobala sam među prvima u Hrvatskoj najnovije metode neoperativnog liftinga.

Mnoge od Vas će prokomentirati da možda ja nisam najbolji kandidat za ove tretmane, ali definitivno se kod mene ima šta zatezati.
Prva stvar koja me frustrira godinama su moji podočnjaci o kojima sam puno puta pisala na blogu (klik i klik) i radi kojih sam potrošila pravo bogatstvo na okoloočne kreme i korektore. Podočnjaci stvaraju vječiti umoran izgled, lice je nekako tužno, a kako s godinama i moji obrazi padaju sve niže i niže, lice je izgubilo svoj oblik.

podočnjaci
opušteni obrazi
...makeup i pravilna njega prilično pomažu, ali je potrebno puno truda kako bi se izvukao maksimum svježeg izgleda....

Poliderma je poliklinika koja među prvima uvodi najnovije trendove i  inovacije na polju dermokozmetike što ne čudi jer dr Kaliterna kao član više europskih društava dermatovenerologije često putuje na kongrese na kojima drži predavanja o oblikovanju lica i tijela. Ja kao vječiti skeptik, poklonila sam mu potpuno povjerenje.
Nakon razgovora i konzultacije koja je bila vrlo temeljita i opširna, doktor Kaliterna, predložio mi je tretman oblikovanja lica koji uključuje tri tehnike: Silhouette soft, mezoniti i punjači.

SILHOUETTE SOFT je najnoviji neoperativni lifting lica. Osnovni sastojak niti jest polilaktična kiselina PLA, medicinski polimer koji se godina koriste u zahvatima fraktura kostiju. Ova vrsta polimera je biokompatibilna i biorazgradiva, stoga nakon umetanja niti, PLA djeluje na dubinske slojeve kože i stimulira organizam na proizvodnju vlastitog kolagena. Zbog toga sam učinak traje duži period: kako se sve više kolagena proizvodi, to su i rezultati tretmana s vremenom i sve primjetniji i bolje izgledamo. Ključna činjenica jest da su PLA niti oblika zvončića koji daju jak učinak podizanja i zatezanja kože. S druge strane, novostvorena kolagenska vlakna pomoći će u povećanju volumena i podizanju obješenih dijelova lica.
Za Silhouette Soft kažu da je revolucionaran tretman i pogodan za osobe, i muškarce i žene, koje žele vidljive rezultate liftinga, ali bez klasičnog operativnog zahvata. Prosječno je potrebno 2-6 niti po zahvatu. Preporuka ga je primjenjivati na području oko usta i nosa, te lica i obraza. Kandidatima smatraju se osobe razumno normalne debljine kože, znači prije nego se pod utjecajem starenja koža lica previše stanji. Također se preporuča i ako se nakon samog kiruškog liftinga lica obješenost kože opet javi, dok se pak mlađi kandidati za ovu metodu odlučuju kako bi odgodili znakove starenja.

Priznajem, nisam se prethodno educirala na internetu i YouTube, znala sam otprilike kako se izvodi. Metoda se koristi za oblikovanje, zatezanje, podizanje i pomlađivanje lica bez obzira koliko promjene bile izražene. Radi se o nitima koji daju jak efekt liftinga i zatezanja kože. Postupak se izvodi nakon lokalne anestezije pomoću tanke igle. Doktor doslovno "zategne" lice pomoću tih niti što ćete uskoro vidjeti u videu. Izgleda brutalno a takav je i rezultat. Za nekoliko minuta doslovno osjetite svoje ponovo podignute obraze i ne možete se načuditi kako se sve vratilo kao u nazad 10 godina.
Sam postupak nimalo ne boli, osjeti se igla kako ulazi pod kožu što je malo nelagodno ali apsolutno izdrživo i brzo gotovo.
Ova tehnika se koristi za lice, vrat i grudi i učinak traje 18 do 20 mjeseci. Ove niti koje vidite u videu ostaju pod kožom, vremenom se razgrađuju i zadaća im je jak efekt pomlađivanja kože koji je vremenom sve bolji i bolji.





MEZONITI su revolucija u neinvazivnom oblikovanju lica i tijela. Ovom metodom se postiže face lifting uz prirodan izgled. Radi se o tankim iglama kojima se uvodi poseban konac pod kožu i cilj im je tvoriti mrežu koja potiče razvoj kolagena uz zatezanje, podizanje i pomlađivanje. Konci se vremenom također razgrađuju. 

Postupak također ne boli, ali je dosta neugodan dok se uvlače igle pod obraze. Znate onaj osjećaj da ti nešto prodire duboko? Doslovno osjetite kako konac pegla boru iznutra. Što reći, za krajnji učinak isplati se pretrpjeti par minuta, barem meni nije problem ništa izdržati kada je ljepota u pitanju.




PUNJAČI ILI FILERI o kojima sam pisala u ovom postu su injekcije hijaluronske kiseline kojima se popunjavaju bore, podočnjaci, povećavaju usne i slično. Eh, zadnjim dijelom tretmana došli smo i do mojih podočnjaka. Da se mene pita, rekla bih : "Doktore, napunite ih skroz!" :D Međutim, doktor kao profesionalac, odmah je primjetio da ja imam prirodno podočnjake. Kada bolje promislim, istina, imam ih od djetinjstva i savjetovao mi je da ih "napunimo" skroz malo kako bi se dobio prirodan izgled a ne napumpano veliko lice. Tako je i bilo, punjačem su riješene moje duboke duplje i vrećice koje su godinama sve dublje i dublje, a opet su ostavljeni toliko da izgledam kao da sam to i dalje ja.
U mom tretmanu, korišten je TEOSYAL ULTRA DEEP  filer, koji ima produženo djelovanje u odnosu na ostale proizvođače.
Ovaj dio tretmana najkraće traje i potpuno je bezbolan.


A sada drage moje, sve ovo što sam Vam napisala pogledajte i na videu.


Oporavak nakon ove kombinacije tretmana kod mene je trajao dva dana. Moram naglasiti da sam drugi dan išla na posao, evente i kave s prijateljicama i da nitko nije primjetio ikakve tragove na licu. Preporučena mi je antibiotska mast koju sam mazala dva dana tri puta dnevno, normalno se našminkala i funkcionirala. Jedina stvar koju sam primjetila idući dan je osjećaj bolnog lica na dodir (prilikom umivanja) koje je trajalo 24 sata.

Dva dana nakon tretmana:

Sedam dana nakon tretmana:

Mjesec dana nakon tretmana:

Prezadovoljna sam učinkom, moji obrazi su se podigli, a podočnjaci smanjili. Ono što mi se najviše sviđa je potpuno prirodan izgled uz veliko poboljšanje. Znate onaj osjećaj kada Vas okolina pita: "Jesi se zaljubila? Blistaš!"
Razlika se primjećuje, a nitko ne zna o čemu se radi, hahahaha. 

Kako sam napisala, učinak traje 18 do 20 mjeseci, ako bude zdravlja, obavještavati ću Vas cijelo vrijeme. Na sljedećem linku, pročitajte i dojam dr. Kaliterne o ovom poduhvatu.

Cijene tretmana ne znam, cjenik je objavljen u ovom linku, no ovisi o količini mezonita i puno toga pa je ipak potrebna konzultacija s doktorom.

Hvala Poliderma, moji snovi o nestanku podočnjaka su se skoro ostvarili :))

P.S. upravo sam i na oblikovanju tijela što vjerujem da će Vam biti ultra zanimljivo :)

* moj tretman je bio besplatan što ne utječe na moje mišljenje i učinak

85 komentari:

  1. Odličan, vrlo kvalitetno napian post. O tretmanima sam čula ranije i cure koje su ih uživale imale su samo reči hvale.
    Svakako bih volela čitati više o tome kako lice igleda, i kako se koža ponaša kroz mesece.
    Drago mi je da si učinila nešto lepo za sebe, stvarno odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Misha, trudila sam se sve prenijeti i opisati. Naravno, redovito ću raditi update a i vidjet ćese u narednim fotkama kada budem nešto recenzirala.

      Izbriši
  2. bas se vidi razlika, odlično je! meni si najljepsa na onoj slici dva dana poslije tretmana, 10 godina mladja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Drago mi je da se primjeti razlika :)

      Izbriši
  3. Tretman mi u videu izgleda strasno ali rezultati su odlicni.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, kada gledam video zaista izgleda strašno, ali nije. Ne boli i sve se izdrži.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Video je stvarno brutalan :-P Kako si sa takvim mirom sve to pretrpjela? Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ma nije ništa strašno, zaista :)

      Izbriši
  5. U podocnjake nije ti nista ubrizgavano?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U same podočnjake ne, upravo jer nije želioda izgledam napumpano i neprirodno. Ubrizgao je na donju liniju.

      Izbriši
  6. Joj nisam mogla gledati video jer sam inače kukavica za gledati kako se izvode bilo kakvi zahvati ali konačni učinak izgleda super! Jako mi je drago da si zadovoljna s rezultatima s podočnjacima pogotovo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je tako, bolje nemoj gledati, malo je brutalan ali se barem vidi postupak. Prezadovoljna sam, zaista sam sretna što je sve nekako ljepše i mlađe :)

      Izbriši
  7. Odličan efekt i super je što traje toliko dugo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si primjetila tu činjenicu, sami fileri traju kratko, ovo ipak traje godinu i pol.

      Izbriši
  8. vidi se razlika, jako, jako dobro, meni se jako sviđa, i dalje izgledaš isto, ali nekao svježije i... ma super :D, čula sam za ovaj tretman prije sa nitima, no nekako mi je strašno zvučalo :), a kolike su cijene da li znaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Upravo je to cilj,izgledati svježe i bolje a opet isto. Cijene su ti na Poliderminom sajtu pod cjenik. Ja zaista nisam sigurna.

      Izbriši
  9. Koliko kubika punjaca je stavljeno u jagodice?Odlican rezultat..podocnjaci su izbrisani:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si pažljivo pročitao ili pročitala post te pogledao/la video, onda si valjda shvatio/la da su punjači korišteni ispod očiju i to ravno 1,2 ml. Obrazi su rezultat druga dva tretmana: Silhouette soft i mezoniti. Inace, punjaci se mjere u mililitrima a ne u kubicima.

      Hvala :)

      Izbriši
    2. Kao sto si i sama rekla,nisi se educirala dovoljno na internetu,al mjera hijaurlona se moze izraziti i u kubicima.Progulaj pa ces vidjeti i sama.
      Hvala.

      Izbriši
    3. Priznajem,nisam to znala. Ja sam vidjela na mom punjaču oznaku u ml i mislila da je to jedinica mjere. Ipak je ovo moj prvi susret s filerima.

      Izbriši
    4. Sorry, ali moram se tu s znanstvene strane uključiit - Kubik je kolikvijalni naziv, greška kod prethodnog anonimnog komentara jest ta što se izraz kubik u narodu veže uz kubični metar (dakle količina koju zauzima kocka duljine brina 1m). Sad shvaćaš zašto ti je DearSkin odgovorila da su punjači u mililitrima.
      Zato jer je mililitar tisućiti dio litre, odnosno mililitar je zapravo ono što se znanstveno zove kubični milimetar (dakle količina prostora kojeg zauzima kocka duljine brida 1mm).
      Dakle, ako negdje u kontekstu dermokozmetike/medicine čujete kubike ili mililitre, najvjerojatnije je riječ o kubičnim milimetrima. Jedino objašnjenje jesu kolokvijalni nazivi ili činjenice da osoba s kojom pričate baš nije dobro u školi pratila matematiku/fiziku/kemiju.

      http://hr.wikipedia.org/wiki/Kubi%C4%8Dni_metar

      Izbriši
    5. Drago mi je da si ovaj dio tako dobro objasnila. Moram priznati da je puno vremena proslo od mog skolovanja i kad netko napise kubik, prva asocijacija je kubicni metar. Zato sam gornji anoniman komentar shvatila kao laganu provokaciju. Moje isprike!

      Izbriši
    6. Ispravak netočnog navoda - 1 mililitar je kubični centimetar, dakle kocka brida 1cm. Zalaufala sam se pišući, my bad :-)
      Litra jest decimetar kubični (1dm3) - znači kocka brida 10cm, pa je tisućiti dio toga 1cm3, a tisućiti dio toga jest opet 1mm3.
      Ma nesporazumje nastao oko toga kad kažeš kubik, moraš reći kubik čega. Znanstveno - kubik je 1000 komada nečega.
      Samo što kad mi netko kaže kubik, odmah pomislim na kubike plina i vode koje sam potrošila i koliki će mi račun stići :-P

      Inače, ontopic, moglo je biti i neko upozorenje za video tipa ne gledati nakon obroka :-P Najvjerojatnije tebi nije tako strašno bilo, ali s druge strane ekrana je malo zastrašujuće. Malo sam poslije google-ala pa sam našla da postoji i kiruška varijanta tog tretmana s koncima, e to je za sklanjati pogled. Netko je pitao i za cijene, na nekom britanskom site-u sam pronašla od 600 funti pa više.
      Za mezonite vidim da je ova cura pisala o tome http://bambysbeautylab.com/2013/3d-mezoniti-novi-trend/, kao i o punjenju bora tu http://bambysbeautylab.com/2014/popunjavanje-bora-i-skidanje-masnih-naslaga-kod-dr-ivane-filipovic-markovic/. Offtopic, malo previše fotošopa na slici od doktorice

      Izbriši
    7. Nije mi bila namjera provocirati s upitom o kubicima,drugi anonimac je odlicno objasnio ono sto sam ja mislila.Na kubni mm,odnosno mm3.
      Dr.Ivana Markovic odlicno kotira po srpskim forumima,bas je hvale pacijentice:)

      Izbriši
    8. Shvatila sam kasnije i jos jednom moja isprika. Pogresno sam shvatila komentar a nakon objasnjenja mi je sad sve jasno. Odavno nisam ponovila gradivo iz matematike/fizike :D

      Izbriši
  10. Super, meni se to nista ne cini strasno, ja stvarno svasta mogu gledati a da ni ne trepnem. :-)
    Ono sto je bitno da je razlika stvarno vidljiva, bas te osvjezilo, i vidi se napredak. Ja razmisljam o svojim kapcima, cini mi se da su mi malo pali i kontam kako da ih podignem bez rezuckanja. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde napokon netko kom nije problem gledati. Vlastita majka je sklanjala pogled , hahaha.

      Danas bar ima super učinkovitih tretmana tako da ćeš brzo naći ono najbolje za sebe.

      Izbriši
  11. Sad znam što ću si priuštiti za nekoliko godina :) Razlika je fenomenalna. I vidi se da si sretna i zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad ti ništa ne treba, a kad bude, sjeti se :))

      Hvala <3

      Izbriši
  12. Super Martina,sva nam blistaš,,nadam se da ću se i ja naći jednom na tvom mjestu....pusa i uživaj u svežijem izgledu....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga ))

      I j se nadam da će svi koji žele to jednom biti na mom mjestu :)

      Izbriši
  13. Pogledala sam video i meni izgleda sam postupak strašno, svo to bockanje. Uh svaka ti čast, ne znam bi li ja mogla.Vjerojatno bi ali samo ako imam povez na očima i ne vidim što rade :D Uglavnom, rezultati su odlični, baš izgledaš svježije, blistavije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, malo izgleda strašno, ali nije tako. Doduše, ja svašta pretrpim tako da nisam baš kompetentna.

      Hvala ti puno na komplimentu <3

      Izbriši
  14. Mladenacki sjaj i odmoran svjez izgled doslovno vristi iz svake fotke.
    Diiiivno je. :)
    I jako mi je drago sto mi obicne djevojke, zene, imamo priliku, upoznati se s raznim tretmanima, vidjeti rezultate i to sve iz prve ruke, uz opsiran, a opet nadasve jednostavan i svima razumljiv opis.
    Samo tako nastavi.
    U kratkom vremenu si zadobila moje divljenje i veliko povjerenje.

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ivana, hvala ti na predivnim riječima. Drago mi je da sam uspjela prenijeti svoje zadovoljstvo, zapravo, kada je žena zadovoljna sama sa sobom, automatski blista.

      Hvala na povjerenju i čitanju <3

      Izbriši
  15. U je! :O Jedva sam izdržala da pogledam video do kraja, uh, dobro je što nikad nisam ni pomišljala da se bavim medicinom :) Šokirana sam koliko mlađe izgledaš na poslednjih slikama, razlika je primetna, ali istovremeno takva da ljudi neće shvatiti da iza toga stoji konkretan tretman, sjajno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago da si primjetila najvažnije: "razlika je primetna, ali istovremeno takva da ljudi neće shvatiti da iza toga stoji konkretan tretman", to je bio cilj svega.

      Hvala ti :))

      Izbriši
  16. Ja sam ti rekla da ja jedino vidim izbrisane podočnjake. I to mi se jako sviđa. Ostalo mislim da ti nije bilo potrebno, ali znam tebe... :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Mirna, itekako me znaš, ja bih sve i odmah :D

      Izbriši
  17. kao što znaš i ja sam uvek tu da probam neke inovacije u Anti age medicini, i ja sam prezadovoljna hialuronskim filerima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam,znam.. Čitala sam tvoje postove, divan učinak i drago mi je da si zadovoljna :))

      Izbriši
  18. Super. Za mezoniti moguće da ćeš rezultate videti nakon mesec dana ili malo više, kada se oko niti počnje stvarati taj novi kolagen.
    Odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Ljiljana, takoje i meni objašnjeno da će učinak vremenom biti sve bolji i bolji. Baš sam sretna radi toga :)

      Izbriši
  19. Izgledas fenomenalno!!
    Al video je ...uf. Kad si rekla neoperativno, ja sam ocekivala neke masazice i kremice, al ovo je bome operativno za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Kasnije sam se sjetila da sam možda trebala upozoriti na video :D

      Izbriši
  20. Martina ti uvijek dobro izgledas! Ali i promjena je vidljiva te si uklonila moje sumnje. Drago mi je zbog promjene na podocnjacima, jer znam da si s njima bila jako nezadovoljna. Gledala sam cijene i zaista nisu ogromne pogotovo jer se moze ustediti na kozmetici, kraj ovakvog tretmana.
    Zanima me da li je doslo do nekog ucinka na pore i da li ti je mimika lica ostala ista, kod botoksa mi je bas ruzno jer se mimika u promjeni, lice nekako izgleda ukoceno. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da si to spomenula. Imam jednu prijateljicu koja minimalno troši na kozmetiku. Kupi ono osnovno a cijelu godinu štedi za filere i uvijek izgleda mlađe i ljepše u odnosu na naprimjer mene koja bogatstvo ostavljam na neučinkovite proizvode. S jedne strane kakava god da je cijena, kada se sve skupa zbroji-isplati se.
      Ne, nema nikakve promjene na mimici, osim taj dan kada sam dobila anesteziju paje lice odrvenilo, kasnije je sve potpuno normalno.

      Izbriši
  21. Ovo je sjajno! Sjećam se tvojih podočnjaka, ali nakon ovih slika - apsolutno izgledaš bolje i svježe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Subrino, drago mi je da se primjeti razlika :)

      Izbriši
  22. baš prirodno izgleda, to mi se sviđa. podočnjaci uklonjeni taman toliko da ti ostane malo njihovog šarma. mislim da su ti jagodice i prije bile lijepo naglašene, a kad se dobro zagledam vidim da je zbilja sada dodatno sve s mjerom mladenački zategnuto. sviđa mi se što se te niti razgrade, a usput i potaknu tkivo da stvara kolagen i kako kaže dr ne stvara ovisnost-najbitnije. drago mi je da si pronašla minimalno invazivan tretman, a da si zadovoljna rezultatom. :top:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično si primjetila, podočnjaci su sređeni tako da ih i dalje imam koliko je normalno za moj prirodan izgled. Ja sam htjela da se potpuno uklone, no doktor nije dao, rekao je da to više ne bi bila ja. Ovi tretmani su zaista pravi hit, žene jako vole i odlaze, dugi rezultati i prirodan izgled.
      Hvala ti :*

      Izbriši
  23. A stvar je u tome :D Primijetila sam na slikama u postovima prije da blistaš, a nisam znala u čemu je fora. Ovo mi je odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Uh, napeto i za hrabre. Ja bih također voljela izgledati sretnije i sjajnije, ali imam sto pitanja.... Stvarno izgledas super. Bravo! Možeš li mi napisati, koliko je otprilike trajao taj cijeli zahvat na tvom licu, u komadu....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zaista sam jako zadovoljna.

      Trajanje samog tretmana je otprilike 30-45 minuta

      Izbriši
  25. Ne da se vidi razlika nego :O Vau, nemam šta drugo da kažem

    OdgovoriIzbriši
  26. Zbilja izgledaš dobro, ma ne dobro, nego odlično, kao da si se zaljubila! Dr. Kaliterna je super, uvijek volim gledati emisije u kojima gostuje, za razliku od jako puno svojih kolega on je realističan što raditi s licem, a što ne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, potpuno se slažem, dr Kaliterna je vrlo realan i zapravo je ovo njegova ideja kako pomladiti i zategnuti lice a da izgleda potpuno prirodno

      Izbriši
  27. Predivno! promjena je očigledna i post je odličan. Moram priznati da nije baš lako gledati tretman, ali drago mi je da nije bilo bolno i prenelagodno. Ipak, za ljepotu se malo treba trpiti.. divno izgledaš i baš blistaš. Osim što se vidi promjena, ono što je najbitnije, vidi se zadovoljstvo na tvom licu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :))
      Tretman izgleda malo too much, ali potpuno izdrživo, barem meni kojoj nije ništa problem izdržati.
      Dobro si primjetila, zadovoljstvo je veliko, hvala ti :))

      Izbriši
  28. Wow super izgledas! Ja sam uvijek skeptik prema tretmanima, ali bome si me razuvjerila :) predobro! I ja bih se rado rijesila podocnjaka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kao najveći skeptik, morala sam i ovo isprobati. Prezadovoljna sam rezultatima:)

      Hvala ti :*

      Izbriši
  29. moram da priznam da sam se namučila dok sam gledala onaj deo sa bockanjem, ali ja sam takva,
    ježim se toga, a kako si izdržala alal ti vera! drago mi je da si uradila video i post na ovu temu, jer si nam približila
    čitav postupak, i sada definitivno imamo bolje i preciznije informacije :)
    opšti je utisak da izgledaš vidno svežije, i odmornije, a opet nimalo neprirodno i veštački. Zato mi se i sviđa čitava ideja sa
    ovim filerima, jer oni upravo i daju taj osveženi, a onda i podmlađeni izgled, i plus sa vremenom koje odmiče, rezultat
    se poboljšava. Jako jako lepo izgledaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena na komplimentima :)) Kako god izgledalo, potupak brzo prođe i ne boli, tako da mi nije žao što sam isprobala jer zaista je super rezultat.

      Izbriši
  30. nisam imala volje pogledat video do kraja, ali ti zbilja odlično izgledaš *.*
    super i da se novo stanje tako drugo održi :D

    OdgovoriIzbriši
  31. Što ćeš sada? Više štedjeti za obnovljene tretmane manje trošeći na neučinkovitu preparativu? :) Žao mi je da nismo bliže da odradimo jednu žalopojnu kavu i dostojno sahranimo sve brendove koji su nam lagali i golemu lovu uzimali.
    Uvjerila si me da se može bez uzimanja bolovanja i bez beskrajnog objašnjavanja što ti se dogodilo odraditi ovakve zahvate koji nisu baš neinvazivni nama laicima. Bez skalpela, al s iglom, jel....;)
    Nadam se da nam staviš još koju kasniju fotku, jer sve bolje i bolje izgledaš, zar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično pitanje! Davno mi je prijateljica govorila da se ne isplati trošiti na kozmetiku i ona štedi za tretmane, Izgleda uvijek mlađe i bolje od mene.Nakonšto sam isprobala što uređaji i dermatološka dostignuća mogu, moje mišljenje je da u mojim godinama se više isplatiti uložiti u ono što daje rezultate i njegovati se onim čime sam zadovoljna.

      Hahaha,hvala draga :*

      Izbriši
    2. Bok, da se i ja uključim! Drago mi je da si zadovoljna tretmanom i razlika se itekako vidi, svaka čast!
      Ja bih samo par riječi o dr. Kaliterni, kod kojeg sam bila prije nekih 5 godina i bila nezadovoljna tretmanom i cijenom, a kad sam naknadno pročitala forum u kojem cca 99% žena koje su bile kod njega govori sve najgore o njemu, odustala sam od pomisli da ga ponovo posjetim.. tvoj tretman je uspio i ne bih više o njemu, osim da proučiš forume i isustva sa dotičnim po netu, jer zaista, o ni jednom dermatologu tolko lošega nisam čula.. ovo u najboljoj namjeri! Mirka

      Izbriši
  32. Ok,procitala sam djelomicno komentare, a rezultat je ocit,i ne treba se previse komentirati.Ono sto mene zanima jest cijena svakog pohedinacnog tretmana,ne mogu vjerovati da to nitko nije pitao.
    LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista ne znam pojedinačne cijene jer je moj tretman bio besplatan. ima cjenik na sajtu a stavila sam link na njega u postu. Kada sam pitala doktora, rekao je da ovisi o puno toga: količini mezonita, punjača itd pa je ipak potrebna konzultacija s njim.

      Izbriši
  33. WOW rezultati su impresivni. Mnogo mojih frendica već ide od 24 godine na botox i filere.. Ja još nisam počela, ali znam da ću jedan dan..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Oh, znam ja puno njih koji rade botox i filere, mada ne žele priznati :)

      Izbriši
  34. Ajme baš si mi divna! :)
    Djeluje skroz prirodno, lice blista, a rezultati su wow. :D
    Iako vjerujem da je skupo, ako stvarno potraje koliko obećava isplati se, jer kremama koliko god skupe bile vjerujem da se ne može postić ovakav učinak. Jedva čekam vidjeti rezultate preoblikovanja tjela. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno:) Baš sam happy da je ispalo skroz pirodno :)

      Izbriši
  35. Svaka ti čast na hrabrosti!! Izgledaš stvarno super!! Ja se nikako ne bih usudila..😜Zanima me dal se imaš namjeru i kad vraćati na onaj početni uredjaj koji prikazuje stanje koze (zaboravih kako se zove) da vidiš koliko se stanje popravilo? Sretno i dalje...pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Bila sam na ponovnom pregledu nakon lasera za crvenilo i nije bilo nikakve promjene, nažalost.
      Tu sam pisala o tome http://eyedetoxx.blogspot.com/2014/08/poliklinika-poliderma-clear-lift.html

      Izbriši