PREGLED TJEDNA #2

Posted by Dear Skin at 22:55


Protekli tjedan je zaista bio prepun obaveza i proletio je samo tako. Ni sama ne znam od kuda bih krenula, toliko događaja, informacija...sve želim podijeliti s Vama u narednim postovima. Večeras ću napraviti kratki pregled tjedna.
Na početku, pozvana sam od strane proizvođača domaćih biljnih ulja Prunus Natura i o tom posjetu sam Vam pisala u prethodnom postu (klik). Izuzetno mi je drago da postoji takva tvrtka jer Hrvatska ima potencijala uzgojiti visoko kvalitetne sirovine od kojih se mogu proizvoditi kvalitetna ulja za zdravlje i ljepotu.
Kada smo kod domaćih proizvođača kozmetike, Olival, prvi hrvatski proizvođač prirodne kozmetike proslavio je 20 godina uspješnog rada. 
Na proslavi rođendana dočekali su nas osnivačica Vlasta Pojatina i direktor Marijan Pojatina, te prelijepa Barbara Radulović -zaštitno lice nove kampanje.



Imali smo priliku isprobati mnoge Olivalove proizvode i novitete od koji je meni osobno najzanimljiviji gelovi od vinove loze i arnike za cirkulaciju i umorne noge. Pogodite tko se ovo gura na štandu oko krema :D
 Vrlo zanimljivo bilo je vidjeti kremu staru 20 godina, pravi doživljaj je tako nešto držati u rukama.


 Vjerojatno ste pročitale i saznale za novitet kojeg je Avon predstavio, nažalost nisam stigla doći na predstavljanje, ali vidjela sam kod mojih kolegica kako je bilo lijepo i veselo.
radi se o novim Gel lakovima za nokte koji svojom formulom običnu manikuru čine posebnom.

Ne mogu izdržati a da sa Vama ne podijelim svoje oduševljenje manikurom novim Avonovim lakovima koju je napravila moja kolegica Little things by mala Palčica čije manikure su za mene prava umjetnička djela !


Sredinom tjedna, napravila sam nešto zaista brutalno. O čemu je točno riječ, uskoro ćete čitati, a i gledati. Naime, imala sam čast i prva u Hrvatskoj isprobala najnovije metode neoperativnog liftinga.
Kako je sve izgledalo i cijeli postupak je zabilježen kamerom, tako da očekujte detaljan izvještaj. 
Da li sam zadovoljna? Prosudite same, podočnjaci su nestali, a obrazi podignuti kao kada sam imala 27 godina :)



U Hrvatsku je stigao jedan od najuspješnijih francuskih brendova Le Petit MARSEILLAIS® o kojem ću Vam još pisati, ono što me oduševilo je sasvim drugačiji i originalan event gdje osim uživanja u mirisima i kozmetici, divno je bilo slušati francuske šansone. 
Ovako pomlađena, družila sam se s mojim mladim kolegicama Petrom s bloga Makeupninja i Sarom s bloga  Sara's Magical World & thepsara kojoj se ovim putem zahvaljujem na ustupljenim fotkama.


Pomoć kod odabira proizvoda nesebično su ponudili mornari stigli iz Provanse :)


Više o samom brendu i događaju u jednom od narednih postova.

Kad smo kod Provanse, sa Petrom i Sarom, posjetila sam L'occitane en Provance koji nas je pozvao na druženje i tretman. Nažalost, ja nisam mogla uživati u divnom tretmanu, pa sam sa zanimanjem pratila kako moju kolegicu Petru maze. Više o ovom divnom druženju, također u jednom od narednih postova.

Na samom kraju tjedna, upoznala sam još jedan novi brend u Hrvatskoj. Radi se o Olos kozmetici koja nam dolazi iz Italije i radi se o prirodnoj, holističkoj kozmetici bez parabena, parafina i silikona. Moram priznati da sam pala na ambalažu i teksture :)

RAZOČARENJE TJEDNA:
Ne bih htjela ispasti party braker, no prošli tjedan su me razočarala dva kozmetička proizvoda:

Somersets ulje za depilaciju, vidim da su svi oduševljeni ovim proizvodom, nažalost kod mene ne funkcionira i vraćam se gelu za brijanje. Bikini zona upaljena, britvice uništene, ne, ne mogu ih oprati toplom vodom i općenito ne vidim razliku između brijanja ovim uljem ili bilo kojim drugim.


L'oreal Miss Manga maskara. Ja sam očito klasičar koji ne zna baratati inovativnim četkicama :D
Princip zgloba koji omogućava savijanje drške kod mene znači samo maskara na kapcima i nisam precizna kako sam navikla. Ne stvara volumen kao ostale moje maskare i jako se teško uklanja.


PROIZVOD TJEDNA:

La Roche Posay Ultra-light fluid, divna lagana tekstura i kako je zatoplilo odlično se ponaša na mom licu koje ispušta nenormalne količine znoja.

PLANOVI ZA IDUĆI TJEDAN:

Upis u teretanu! Odnio vrag šalu, otkako visim za kompjuterom, stražnjica samo raste :P
Odlazak zubaru! Pocrnio mi  zub iz čistog mira i jedva čekam to srediti.


Kava sa prijateljicom! Divna moja prijateljica, doputovala čak s dalekog Hvara u Zagreb. Osoba koja je zauzela visoko mjesto u mom srcu jer je mi je ulila nadu kako ipak postoji dobrih, beskompromisno prijateljstvo i hvala joj na tome !

Očekuje me puno pisanja sljedećih dana i sjedenja pred kompom, stoga nije naodmet da podijelite sa mnom neke vježbe u sjedećem položaju.

Kakav je bio Vaš tjedan? Planovi?

28 komentari:

  1. Vezba u sedecem polozaju: samo stisnes misice guze i drzis dokle mozes da izdrzis. Odmoris 30ak sekundi i ponovis ;)
    Uz duzno postovanje saradnicama bloga, tvoje postove najvise volim da citam jer iz njih isijava neka osvezavajuca energija. Pisi nam cesce :fangirl:
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E odlično! Ima da stiskam guzu idući tjedan sve u šesnaest, hvala ti :))
      Pisala bih puno, puno i zapravo jedva čekam osvemu pisati, radi tempa posla ne stižem ali idući tjedan ću bar većinu nadoknaditi :)

      Izbriši
  2. Jedva čekam recenziju Olos kozmetike, čini mi se zanimljiva!
    Jučer sam baš išla u Dm pogledati to Somersets ulje za depilaciju, ali iznenadila me tako mini bočica pa ga nisam uzela. Koliko si potrošila u jednom korištenju? Nekako mi se čini da mi se više isplati nastaviti koristiti L'Occitane ulje od badema za tuširanje kao i do sada.
    Meni je Manga maskara baš odlična, skroz me oduševila, ali sve ovisi o trepavicama, da.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olos mi je ultra zanimljiv, imaju super asortiman i divne proizvode. Ambalaža me ostavila bez daha kao i sastojci u proizvodima.
      Što se tiče Somersets ulja, i mene je iznenadila količina ali kažu da treba par kapi pa ajd. Kod prvog brijanja trebalo je nekih 20-tak kapi ali zato što sam zarasla. Ne znam, dva puta sam se obrijala i ne vidim neku prednost u odnosu na ostala ulja, iskoristiti ću ga do kraja pa možda promijenim mišljenje.
      Manga vjerujem da je ok, ali eto, ja sam očito ko mazga navikla na moje gumene i ravne četkice i ne znam se time našminkati :D :D

      Izbriši
  3. A stvarno ti je bio buran tjedan, ali vidim da je bilo jako zanimljivo! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Buran nego što, ali uživala sam u svakom danu :)

      Izbriši
  4. koliko divnih evenata i noviteta! a Palčica je stvarno majstorica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj plan:kava sa prijateljicom:-)
    Divnih noviteta i dogadanja kod tebe,jedva cekam cuti o njima,i to uzivo!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš si slatka sa manekenima :)
    jako me zanima post/video tretmanu, zaslužila si :)
    Plan je posao+teretana+službeni put.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :)


      Službeni put??? Mogu ti pomoći nositi kofere? .D

      Izbriši
  7. Steta sto nisi stigla i na Avon bas smo se lijepo podruzile :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja ovaj tjedan nisam mogla a da ne kupim collistar paket maskara + pinceta. Maskara je dobra, no očekivala sam da će biti bolja obzirom koliko je inače cijena. Ali zato je pinceta fantastična jer je tanka i ima svjetlo :) Trenutno sam u potrazi za kvalitetnim rumenilom pa je prijedlog dobrodošao, Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Genijalni su mi mornari i ljudi u ful odelima sa sve mornarskim kapicama. :D Olos kozmetika je ovde dostupna od početka godine, no nije me privukla posebno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bome intenzivan tjedan, trebalo je na to sve stić! Jedva čekam čut što su ti to sve "liftali" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, iz svakodnevne obaveze, bila sam ful aktivna:)

      Izbriši
  11. Zanimljiv tjedan :) Ovaj LRP fluid imam u planu ovih dana kupiti.
    Lijepo ti stoje šiške ovako na stranu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Puštam ih malo, dosadile su mi.Javi kakav ti je LRP :)

      Izbriši
  12. To se zove zanimljiva sedmica :) Ne mogu da verujem koliko je savršen manikir koji je Palčica uradila, prelepo! Podrazumeva se da jedva čekam da pročitam sve o tom liftingu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, jedna od najzamimljivijih sedmica u proteklom periodu. Palčica je prava umjetnica :)

      Izbriši
  13. Podočnjaci su ti super, ,brže piši što je to bilo da su takvi! JA bila kod zubara prošli tjedan, nije to baš divota, ali mora se.

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš me zanima post o tom liftingu. Sjajno izgledaš!

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan tjedan, a pogotovo planovi za idući :D Lifting, baš me zanima što su ti sve napravili :)

    OdgovoriIzbriši
  16. kvalitetno provedeno vreme, nego šta :)
    baš si me zainteresovala za taj zahvat koji si imala,
    rado ću čitati kada budeš pisaala o tome :))
    miss manga je jako čudna maskara, i volim je i ne volim.
    naime, efekat koji uspem da postignem sa njom mi je zadovljavajuć,
    ali da bih ga postigla pošteno se namučim i to je ono što mi se ne sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  17. Koliko noviteta i lijepih bočica! Ti si mi i dalje divna. Izgledaš kao curičak i jedva čekam post da vidim što si i kako si to radila. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Znaš kako se kaže: Time flies when you're having fun :D Hahaha, maskara na kapcima, to je kod mene svakodnevna pojava :P Baš me zanima kakav je to lifting pa da ga preporučim mami :D

    OdgovoriIzbriši
  19. I mene sve zanima o tom liftingu, zelela bih da moja mama ode na njega.
    Mozes li nam reci cenu tretmana? :)

    OdgovoriIzbriši