ST.TROPEZ TRETMAN SAMOTAMNJENJA

Posted by Dear Skin at 23:36


O štetnosti sunčanja, odnosno njegovom pretjerivanju pisala sam mnogo puta i izričiti sam zagovornik čuvanja naše drage kože od štetnih UV zraka, a o solarijima da ne govorim.
Što onda? Čuvati bijelu aristokratsku put koju volimo, ali ponekad se zaista želimo osjećati bolje i imati više samopouzdanja kada krenu ona prva skidanja u kratke rukave i haljine.
Najzdravije rješenje je samotamnjenje. Znam što sad mislite: narančasta koža, flekava i neujednačena koža, sjedenje u kupaoni u tangama satima dok se proizvod ne razvije, pruge po nogama, smeđe mrlje između prstiju i  na dlanovima, intezivan miris, da ne kažem smrad koji podnosimo u mnogim proizvodima...u konačnici izgubimo živce, pobacamo sve u kantu za smeće i ribamo se pilingom i limunovim sokom kako bi vratili boju u početno stanje.
Poznato?

Danas Vam pišem o jednom tretmanu kojeg sam isprobala, a radi se o profesionalnom samotamnjenju tijela proizvodima St.Tropez.
Vjerujem da ste čule za kultne i širom svijeta poznate St.Tropez Tan proizvode za samotamnjenje koji slove za svjetski No 1, dobitnik mnogih beauty nagrada kao najbolji u svojoj kategoriji, miljenik mnogih celebritya, žena i muškaraca. Proizvodi su dermatološki ispitani, sigurni i mogu koristiti i trudnice.
Na tretman su me pozvale cure iz zagrebačkog kozmetičkog salona Daisy i moram priznati da sam se jako obradovala ovom tretmanu jer, osim što dugo želim probati St.Tropez proizvode, volim biti preplanula. Moj ten je onako..ni amo ni tamo: strije, kapilari, srednje svjetla koža koja nije nimalo uzbudljiva niti zahvalna. Puno ljepše izgledam lagano preplanula i godinama koristim u tu svrhu sredstva za samotamnjenje.


Ljubazne djevojke, stručno osoblje salona Daisy, objasnile su mi kako se tretman izvodi i da klijentice mogu birati između dva efekta: kao da smo bile 7 dana na suncu ili 14 dana.
Izabrala sam ovaj prvi u čemu smo se složile da bi za proljetno sunce bio čisto dovoljan efekt.

Prostorijom za izvođenje tretmana dominira stol na kojem su me dočekale jednokratne tange. Priznajem, nije baš bilo svejedno skinuti se gola pred nepoznatim osobama, no cure su toliko drage i profesionalne da sam se za koji trenutak potpuno opustila.


IZVOĐENJE TRETMANA:
Prvi korak je piling cijelog tijela i lica . Jesu li Vas ikada pilingirala dva para ruku? Predivan osjećaj, temeljito i nježno. Piling se izvodi St.Tropez Tan Optimiser Body Polish koji je miriši osvježavajuće, citrusno. Čestice su sitne i mekane, a istovremeno temeljite i učinkovite. Ne ostavlja masni sloj i hidratizira. Odličan piling!


Nakon uklanjanja pilinga, što su djevojke izvele mokrim ručnikom, nanosi se boja posebnim rukavicama. Opet su radila dva para ruku, Zdravka se posvetila mome licu, vratu i dekolteu, dok je Irena nanosila boju na ostatak tijela. Vjerujem da se namučila :D
Potom se okrenete na trbuh i cure mažu zadnji dio tijela.

Poslije nanošenja, ostavlja se boja da djeluje nekih 10-15  minuta. Losion koji se koristi u ovoj fazi, zove se St.Tropez self tan bronzing lotion i prvo što sam primjetila je miris koji je vrlo sličan pilingu iz prethodnog koraka. Proizvod ugodno miriši za razliku od mnogih proizvoda koje sam do sada probala, vrlo suptilno i neće zasmetati ni onima najosjetljivijima. Boja losiona je tamna, podsjetila me na trenutak na glinu, ali ipak nije tako zelena. Iako sam uživala dok su me Zdravka i Irena mazale, imala sam osjećaj da se lako nanosi.

Zadnji korak je uklanjanje viška boje posebnim pamučnim rukavicama nakon čega se možete obući i to je to.


VRIJEME TRAJANJA TRETMANA I TRAJANJE BOJE: 45 do 60 minuta, boja se razvija unutar 8 do 12 sati i traje 8 dana.
POSEBNA UPUTSTVA: poželjno je ne depilirati se 24 sata prije tretmana i ne tuširati se 12 sati nakon. 
REZULTAT: moja foto oprema je malo zakazala i nisam uspjela napraviti neke posebne fotke prije tretmana, ali većina Vas me je vidjela kako uživo, tako na fotografijama. Uglavnom, ovo sam ja i moj ten :D

A ovo je drugi dan nakon tretmana, uspjela sam uhvatiti mrvicu sunca :



ZAKLJUČAK: čitala sam o ovom tretmanu na stranim blogovima i sajtovima gdje je iznimno popularan i jako mi je drago da se počeo izvoditi u Hrvatskoj. Iskreno se nadam da će svi saloni izbaciti solarije iz ponude i uvesti ovakve i slične tretmane. Osim svima koji vole preplanuli ten, ovaj tretman preporučujem osobama izrazito svijetlog tena koje nikad ne uhvate nikakvu boju (a žele), za posebne događaje (vjenčanja i slično), te kod prvih skidanja u laganu odjeću kada izgledamo kao čovječe ribice :D

CIJENA : 250 kn koja uključuje lijepu, prirodnu i zdravu boju koja sjaji, piling lica i tijela, te masažu koja je nusprodukt samog tretmana :))

Proizvode koji se koriste kod profesionalnog tretmana, moguće je kupiti i za kućnu upotrebu kod cura u Daisy salonu, dok cijene možete vidjeti na St.Tropez Tan Hrvatska.


Nakon što nestane ova predivna boja s mog tijela, napravit ću isti postupak u kućnoj varijanti istim proizvodima, tako da očekujte detalje i recenzije.

Update skidanja boje i dojam perioda nakon tretmana, za 8 dana !

Koristite li proizvode za samotamnjenje? Jeste li probale St.Tropez proizvode ili sličan tretman samotamnjenja?

44 komentari:

  1. pa super ti je ispalo! meni se baš sviđa(š) :))
    (ne vide ti se slova ispod slika, presvijetla su!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba :) Ispalo je više nego odlično, a večeras imam nekih tehničkih problema sa postovima :D

      Izbriši
  2. ja volim svoju blijedu kožu i trudim se bit svijetla. uvjek nosim zastitnu kremu u torbi i mazuckam se gdje je koža izložena suncu. a i ljeti neidem puno na more pa ne potamnim puno, mozda nijansu dvije.
    ali ovo na tebi izgleda taaaako prirodno i divno ( kao da si bila na karibima :D ). jako me mami da isprobam :D
    ps. nebih ti dala više od 25 godina, zračiš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zavidim svim ženama sa blijedom kožom jer je zaista lijepa, nekako aristokratska. Moja je zaista meh, kada se bijela izgledam bolesno i žuto, svi me pitaju jesam li dobro :P Na kraju sam zaključila da mi puno bolje stoji malo boje, puno zdravije izgledam. St Tropez su hvaljeni jer ostavljaju prirodnu boju i zato taj brend toliko vole.
      Hvala ti, ovo je predivan komplimentg kojeg je divno pročitati <3

      Izbriši
  3. Super stvar, savršena boja, odlična stvar za zimu ali ja po ljeti tako volim sunce, ništa mi ne moze popraviti raspoloženje kao jedno dobro sunčanje, najbolji lijek za sve, barem meni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sunce je pravi antidepresiv i treba ga upijati u razumno vrijeme i u razumnim količinama. Ipak, da bih postigla ovakvu boju, morala bih se puno sunčati i time riskirati posljedice.

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. :D .D hvala, morala sam za potrebe ovog posta obući haljinu koju nikad ne nosim :D
      Kako ti se sviđa rezultat?

      Izbriši
    2. Savrseno!
      Odusevljena sam recenzijom, Izgleda jako prirodno i bas bas lijepo!
      A kako ce se boja "skidati"? Da li na isti nacin kao boja "sa mora", oguli se koza? Tj. pilingom sve skines i to je to?

      Izbriši
    3. Odlično pitanje! Taj dio i još puno toga oko tehničkih stvari sam mislila obraditi kada budem sama pokušala sve ovo. Uglavnom, preporuka je svaki treći dan napraviti piling kako bi se boja ravnomjerno skidala i dobro hidratizirati kožu.
      Hvala ti :*

      Izbriši
  5. Odlično izgleda. :) Budući da je navedeno kako boja traje 8 dana, lijepo bih zamolila kratak osobni osvrt na to kako se zapravo boja postepeno u praksi skida kroz taj period (ostavlja li neželjene tragove na odjeći, kakvo je zaista stanje boje/kože nakon tog navedenog roka- skine li se boja sasvim ili ipak ne) te mora li se ista i na koji način u potpunosti ukloniti prije novoga nanošenja kod kuće ili u salonu?
    Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Kako mi je ovo prvi ovakav tretman koji je napravljen zaista stručno, planiram za 8 dana napraviti update sa svim stavkama koje si navela, te stručne preporuke kod korištenja u kućnoj radinosti.

      Izbriši
  6. Ja sam o ovim proizvodima čitala na stranim blogovima.. Jako mi se sviđa ova recenzija, i efekat na tvojoj koži. Finu boju si dobila i baš deluje lepo i prirodno. Moram priznati da nisam očekivala baš tako dobar efekat.

    Interesuje me samo kako se skida boja?

    Ja nemam ništa protiv sunčevih zraka, sve dok je umereno i u granicama normale, ali ovo je savršena alternativa za one kojima sunce izrazito smeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim sunce,umjereno a tako ne mogu dobiti boju, još se mažem visokim SPF, tako da posežem za ovakvim proizvodima.St Tropez zaista ostavlja prirodnu i lijepu boju.
      Glede skidanja, preporuka je svaki treći dan napraviti piling kako bi se boja ravnomjerno skidala i dobro hidratizirati kožu. Svakakoplaniram z a8 dana napisati dojam i update ovog posta pa će valjda i meni biti jasnije :)

      Izbriši
  7. Ja sam jedna od onih koja može samo goriti na suncu i ništa više. A bijela sam da bi mi one iz prošlog stoljeća pozavidjele. Dugo me mame ovi proizvodi i ovaj brend pa se sad bacam na istraživanje pa možda nešto i isprobam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti imaš predivan ten, onako pravi aristokratski. Vjerujem daodmah goriš i da slabo tamniš, za takve osobe je ovo savršeno ukoliko žele ponekad biti tamnije :)

      Izbriši
  8. Zaista prekrasno izgledaš, ne samo prije,ali posebno s mrvicu boje :) Volim što nije too much, kao da si se nutellom namazala, kako inače viđam cure po gradu ;) Haljinica je baš slatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Super je kod ovog tretmana i proizvoda što možeš dozirati jačinu boje. Ni meni nije fora izgledati kao nutela :))

      Izbriši
  9. Odlično je ispalo! Fino preplanulo, ali ne previše taman. Ja sam, inače, u onoj ubedljivoj manjini koja baš nikad nije probala nijedan proizvod za samotamnjenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prezadovoljna kakoje ispalo.Sredstva z asamotamnjenje ili voliš ili mrziš, treba isprobati, samo je problem pronaći najbolji proizvod.

      Izbriši
  10. Boja ti je ispala prekrasno! I haljinica je jako slatka, ja bih je na tvom mjestu nosila :)
    Ja baš volim kad potamnim, srećom pa i dosta brzo tamnim, nakon prvog obligatornog izleta u Čatež početkom ljeta već dobijem nešto boje :)
    A ovo me baš zainteresiralo i jednom ću sigurno probati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) Ja haljine zaista jako rijetko nosim, a tada mi je super kada mogu biti malo tamnija. Imaš zahvalnu kožu i sigurna sam da ju odlično paziš!

      Izbriši
  11. Boja je super i baš ti lijepo stoji :) a ja sam jedna od onih koje nikako ne koriste proizvode za samotamnjenje, ljeti jako brzo dobijem boju, a zimi volim što sam svijetla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Ija sam zimi svijetla i to mo je ok, ali prvim zrakama sunca, volim tamniji ten :)

      Izbriši
  12. Boja ti je super! Ja sam kao tinejdžerica uvijek koristila neku kremu za samotamnjenje jer ne volim biti na suncu, al nekako sam s vremenom prihvatila svijetlu put, pa se ne zamaram više toliko. Eventualno par puta preko ljeta se namažem... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Ja se ne zamaram previše, no kada počnu prve zrake sunca, obožavam biti malo tamnija, koža mi ljepše izgleda a i strije se ne vide toliko :P

      Izbriši
  13. Jako lijepo i ne preskupo! Mislim da ću si prije odlaska na more priuštiti jedan tretman, jer mrzim doći na plažu bijela k'o sir :)
    Jedno pitanje! Nisi primijetila neke neželjene reakcije po licu, prištiće i sl.?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno znam taj osjećaj prvog skidanja,koža svjetli kolikoje bijela i jedva čekamo dobiti malo boje.
      Odlično pitanje, u tih 12 sati nisam imala nikakvu neželjenu reakciju čega sam se iskreno bojala jer mi je prošle godine Diorovo ulje izazivalo akne.

      Izbriši
  14. draga Dear Skin, ova haljina ti tako lijepo stoji

    OdgovoriIzbriši
  15. Čula sam za ovaj brend, stvarno njihove proizvode hvale kao najbolje za samotamnjenje! Jako lijepo izgleda efekt koji si dobila, baš me zanima još update kako će se skidat/držat. Ja sam sama sebi čudna kad pocrnim mada mi svi kažu da izgledam zdravije onda, ipak sam ja navikla na svoje blijedilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja definitivno izgledam zdravije, kada sam blijeda svi me čudno gledaju, baš imam nekakav nezahvalan ten :/

      Izbriši
  16. Odgovori
    1. Ne,nisu organski. Dermatološki ispitani, sigurni, bez parabena i nisu testirani na životinjama.

      Izbriši
  17. Jedva čekam dojmove kada sama probaš. Dugo ove proizvode gledam kod stranih youtube cura, ali strah me fleka:^O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :))Godinama čitam o njima i napokon su dostupni kod nas. Čekam da posvjetlim pa da ponovim postupak sama :)

      Izbriši
  18. Cekam update da i sama isprobam. Inace mi st tropez na WL. Ja isto malo skepticna prema proizvodima za samotamljenje i bila sam cisti fanatik solarija i cijelodnevnog przenja na suncu. Al kako je to sve ostavilo posljedice bjezim od sunca ko od vraga. A ipak sam zeljna tamnije puti pa jedva cekam probati ovako nesto. U iscekivanju updata... ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sunčanje,solariji...sve smo bile fanatici, a sad saniramo posljedice. Ah ta mladost-ludost. Upate uskoro !

      Izbriši
  19. Predivno izgledaš! Ja sam bila na sličnom tretmanu, špricanje bojom u kabini. Za St Tropez korisna informacija da su stigli kod nas, dugo želim isprobati.

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  20. Prirodno sam tamnoputa i kao dijete sam bila ko cigić nakon samo dan dva na suncu xD I još uvijek brzo potamnim, ali ne u tolikoj mjeri kao prije. Super ti stoji lagana preplanulost i kako sam već rekla na fejsu, haljina je mrak! U solarij sam išla samo jednom u životu i to prije maturalne večeri, ali začudo mi ništa nije uhvatilo. Ne mogu reći da volim biti preplanula (pogotovo u licu) jer mi šminka dobro ne sjeda na takvu boju, nekako si izgledam zmazano :/ A dobijem i jako puno pjegica po faci koje me ne smetaju i volim ih, ali sve to skupa izgleda ko pljuni pa zalijepi. Proizvodi daju lijep efekt, ali me ne privlače, radije ostajem bijela i šetam se takva po plaži, briga me :D

    OdgovoriIzbriši
  21. :o Stvarno izgleda odlično, kao da si bila na moru! A ja vjerujem da ono što je još plus je da i cure kao što sam ja, koje prirodno ne mogu puno potamniti jer nam fali melanina, ovako mogu imati lijep ten! Ja bih na ovo recimo išla prije neke važnije prigode, onda se def isplati dati novčeke.

    OdgovoriIzbriši
  22. vidi ti tena, kao da si bila u st. tropezu na par dana ;)
    ja se totalno napalih na taj piling tretman, tom bih se vrlo rado izložila :D
    super mi je ovo, definitivno prihvatljivija solucija od solarija :D

    OdgovoriIzbriši
  23. ovo izgleda fakat dobro!!! baš me zanima bi li ja ispala žuta ili prirodna da odem na taj tretman :)

    OdgovoriIzbriši
  24. E, kada ja nemam koga da me maže :D radijem odem na špričanje :D
    Ispak je jeftinije i gotovo za par minute :D

    OdgovoriIzbriši