Adonia LegTone 9-minutni anticelulitni tretman

Posted by Dear Skin at 20:26

Kada sam prije tri godine pročitala najnoviju vijest o kremi koja rješava 47 posto celulita u samo 9 minuta, naravno da sam se slatko nasmijala. Celulit se ne može samo tako ukloniti, to svi jako dobro znamo.
Ipak, činjenica da je rasprodana u samo 10 minuta u Americi te rezervirano 100 000 komada prije nego je stigla u Europu probudila je moje veliko zanimanje i znatiželju.
Preko godinu dana, bezuspješno sam tragala na internetu, raspitivala se i silom htjela doći do svog primjerka, i onda je Adonia napokon stigla u Hrvatsku , i evo, čudotvorna krema koju koriste milijuni žena, došla je u moj posjed.


Adonia Organics je brend koji koristi organske sastojke biljaka, odnosno njihovih matičnih stanica i modernom tehnologijom stvaraju učinkovite prirodne preparate.
Proizvodi su bez parabena, GMO, sulfata, dermatološki testirani i nisu testirani na životinjama.



Adonia LegTone serum je prirodan anticelulitni tretman sa širokim spektrom organiskih biljaka i mješavinom biljnih maticnih stanica. Nanosi se izravno na mjesta zahvacena celulitom dva puta dnevno prvih 30 dana , i jednom dnevno sljedećih 30 dana. U tom periodu bi celulit trebao biti reduciran za 72 %.
Ono što je mene kao i mnoge žene privuklo, je činjenica da za 9 minuta izgled celulita postaje bolji za čak 47 %. Više o proizvodu možete pročitati na ovom linku.


Naravno, morala sam odmah isprobati tu čudotvornu kremu a kako se momentalno o mom celulitu brine Poliklinika Poliderma i trenutno sam podvrgnuta tretmanima oblikovanja tijela Venus Freeze i primila prve  injekcije protiv celulita o kojima sam pisala u ovom postu, tako sam ovu recenziju odlučila napraviti na prijateljicama.

Dakle, prva žena, 38 godina, desnu nogu sam namazala Adonia LegTone serumom, lijevu nisam. Nakon 10 minuta:


Druga žena, 35 godina. Fotka prije korištenja:


..lijevu stranu sam namazala LegTone, desnu nisam...


ZAKLJUČAK: efekt se stvarno vidi, koža je zategnutija i bez rupica od celulita. LegTone daje instant učinak zatezanja kože i da celulit izgleda manji narednih 12 sati, kasnije, djeluje kao uobičajene anticelulitne kreme, odnosno, za dugoročan učinak potrebno je određeno vrijeme korištenja. Mnoge žene hvale ovaj proizvod u smislu dugoročnih rezultata i kažu da im je zaista pomogao. U tom segmentu, vidjet ćemo nakon tih 60 dana kod moje prijateljice, obzirom da je moj celulit rezerviran za recenziju drugih tretmana :D

SASTOJCI:


PREDNOSTI:

- prirodni sastojci
- brzo upijanje i ugodan miris
-odlična hidratacija bez osjećaja masnoće
-učinkovit u trenutnom poboljšanju izgleda kože, za dugoročne rezultate ćemo vidjeti
-nema nus pojava niti slučajeva s alergijama
- ne sadrži parabene i nije testirano na životinjama

MANE:

- učinak redukcije celulita traje 12 sati od aplikacije potom se stanje vraća u prvobitno stanje 
- cijena 

CIJENA : proizvod sam platila 130 eura narudžbom preko neta, količina 177 ml
link za naručivanje gdje je potrebna registracija, i upis koda PS2014YA. 
Proizvodi stižu za 7 dana s besplatnom poštarinom.



Kako Vam se čini ovaj magični proizvod? Biste li bile sretne poboljšanim izgledom makar na 12 sati?


24 komentari:

  1. Uhuuu, ipak mislim da cu za 130eur ostaviti svoj celulit na zivotu :-p Iako mi se cini fakat zgodno za situacije kad izlazis u kratkim hlacicama ili haljinici pa da ga se na pola dana malo rijesis. Ali da je skupa je, iako treba pricekati recenziju do kraja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zapravo ne znam što da kažem, 130 eura je puno, no kad pomislim kolike kreme, hlačice i slično sam kupovala, neke čak i po višoj cijeni pa nije bilo nikakvog efekta a kamoli 12-satnog :D

      Izbriši
  2. Cijena je previsoka za 12-satno zadovoljstvo. Inače nisam baš za te sve anticelulitne kreme i 'brze' učinke jer se sve to vrati na početnu poziciju ako se ne mažeš s tim nonstop. A to je ono...potroši jedno pakiranje, pa će ti trebati i drugo,treće... firmama je u interesu zaraditi, a ljudima što brže i bez muke sakriti tjelesne 'nedostatke'. Mislim da je tu spas jedino fizička aktivnost i kolto-tolko pravilna prehrana.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom potpuno, no eto, super je znati da postoji nešto za neke prilike kad baš želiš izgledati bolje.

      Izbriši
  3. Martina, šalji ovo! Hahah Za tjedan dana idem na more, a kad si pogledam noge, ni ne ide mi se. :D
    Jest skup sport, ali je odlična stvar za ljeto. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, eto, za ovakve prilike je idealno. Btw meni je došlo za par dana, ak ćeš htjet pošaljem ti link :)

      Izbriši
  4. Kad sam vidjela sastav, prvo što mi je palo na pamet je da su ubacili sve biljke za koje su čuli pa će valjda neka od njih pomoći xD Šalu na stranu, pohvale za sastav, ali cijena je ipak malo previsoka s obzirom na to da se za te novce u teretani za par mjeseci riješiš komplet celulita :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome u pravu si, kada sam vidjela popis sastojaka izgubila sam volju prepisivati pa sam fotkala :P
      Potpuno se slažem, bez teretane nema pravogučinka ali eto,dobro je znati da postoji instant rješenje :)

      Izbriši
  5. Zaista je vidljiv rezultat. Zategnutije je i ljepše. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Za poboljšan izgled na samo nekoliko sati može poslužiti i lak sa kosu. Nisam probala taj trik, ali sam čula da ga koriste na modnim revijama. Mene samo postalo strah od svih tretmana koji obećavaju čuda ili deluju veoma brzo. Nekako se sve više okrećem prirodnim mackalicama. Pisala si mi sad na Hemelu, ali ja sam kupila i celu Weleda kuru protiv celulita, a ulje iz te kure je prirodno. Naravno da ću pisati kada dođe vreme :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mrs Fox, ova krema je potpuno prirodna. Koristim ju treće ljeto za redom, toliko je dobra da se preko zime potpuno zapustim jer znam da ću na ljeto izgledati odlično.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hmmm ... ako sam dobro shvatila ovdje se zapravo ne radi o količine smanjenju celulita nego njegove vidljivosti odnosno zatezanju kože koje je zapravo prilično kratkotrajno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj serum navodno za 6 tjedana čini celulit manjim za 70 % ali je specifično to da u roku 10 minuta zagladi i čini ga odmah 47% manje vidljivim. Znači djeluje instant ali i dugoročno.

      Izbriši
  9. Bio je davno jedan Dior proizvod koji je davao ovakve rezultate. Al stvarno čudo od proizvoda, mislim da se zvao Bikini Anti-Cellulite Spray. Naravno, povukli su ga iz prodaje :-(

    OdgovoriIzbriši
  10. može link na proizvod?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S kojih ste sve stranica nabavljale ovo čudo? :) Ne bi htjela da platim fejk. :)

      Izbriši
    2. Ja sam kupila preko njihove stranice, malo je komplicirano pa ako zapne, slobodno mi se javi na mail. Ja sam se mučila dva dana :D

      http://www.adonia-bc.com/

      Izbriši
    3. 2 dana?! auuuu:))) Stvarno je teško doći do te kreme. :) Hvala na ponudi za pomoć, ako zapne, javim se. ;)

      Izbriši
  11. Hm 130€ .....mislim da ne bude išlo a i tješi me činjenica da celulit najviše primjećujemo mi žene muški dio populacije ga rijetko kad a ja se ipak želim svidjeti muškom djelu populacije......
    Šalu na stranu-da je puno JE ali za posebne prilike bi dobro došao.Ja sam sretna jer moj muž govori da on to ništa ne vidi i da to ja preuveličavam

    OdgovoriIzbriši
  12. Zvuči super, ali meni je uvijek sumnjivo kad je nešto baš toliko djelotvorno :D Ali pričekat ću detaljnjiju recenziju prije no što donesem zaključak ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. mislim da i diuretici imaju slično djelovanje ;)

    OdgovoriIzbriši