DermaCare Institut Teslina

Posted by Dear Skin at 01:31

Pratite li moj blog, vjerojatno ste primjetile moju veliku sklonost Dermalogica brendu i mineralnoj kozmetici Jane Iredale o kojima sam pisala u više postova.
 DermaCare Institut za vrhunsko zdravlje kože i kose otvorio je svoja vrata na novoj, atraktivnoj lokaciji u Teslinoj 12, u centru Zagreba, i jako sam se iznenadila kada sam nedavno dobila pozivnicu DermaCare tima na kompletni tretman u ovom vrhunskom centru.


Sa Dermalogicom i Jane Iredale kao i njihovim stručnjacima sam već upoznata, a novost je da DermaCare Institut Teslina nudi frizerske usluge CHI vrhunskim profesionalnim proizvodima

Godinama posjećujem DermaCare centre jer znam da će me uvijek dočekati stručne dermo savjetnice i da ću izaći sa mnoštvom korisnih savjeta i vrhunskih proizvoda.
DermaCare Institut Teslina je do sada najljepši centar kojeg sam posjetila. Na ulasku u Centar,  prevladava veliki pult s proizvodima koje Institut nudi s ljubaznim osobljem koje je spremno odgovarati na svako pitanje i nedoumicu oko izbora.



U nastavku prostora, smještene su posebne prostorije u kojima se izvode kozmetički tretmani i šminkanja..


Prvi korak posjeta je Treatment Room:





U prostoriji za tretmane, dočekala me Sanja, profesionalni terapeut, koja je prije početka ispunila sa mnom važan upitnik o mojoj koži. Pitanja su između ostalog bila i o alergijama što je vrlo važan podatak kod bilo kojeg tretmana.

Potom je uslijedilo sat vremena užitka: pilinzi,maske, pa malo radio-frekvencije..pa ponovo maska... Korišteni su profesionalni preparati koji se ne mogu kupiti u slobodnoj prodaji i daju dubinski efekt ( kao na primjer piling s visokim postotkom AHA kiselina). Na kraju, Sanja je nanijela Dermalogica Age Smart Recovery SPF 30 kao završnu kremu da bi zaštitila moje lice od UV zraka koje je posebno osjetljivo nakon pilinga i savršeno uredila moje neposlušne obrve.
Ono što sam naučila je da se Dermalogicini proizvodi poput  maski, tonika, pilinga, seruma i gelova za umivanje mogu međusobno miješati i kreativno koristiti. Na primjer, moj HG piling Daily Microfoliant (recenzija), odlično radi kada se pomiješa s gelom za umivanje.

Nakon reparacije mog lica, koje je nakon tretmana bilo savršeno svježe i regenerirano,  uputila sam se u dio gdje se nalazi frizerski salon i gdje se vrše usluge CHI profesionalnim preparatima. Dočekao me mladi, simpatičan gospodin Ivan. Inače, osobni frizer Danijele Martinović.



CHI ( Cationic Hydrating Interlink) / Farouk Systems je profesionalna kozmetika za kosu, dolazi nam iz USA i vjerojatno ste čitale o njoj širom neta same riječi hvale. CHI je prvi svjetski brend koji je još prije 25 godina lansirao boje bez amonijaka i PPD-a,  momentalno je vodeći američki brend za njegu kose prisutan u više od 100 zemalja. Proizvodi su bez SLS-a, parabena, a boje pogodne i za trudnice i dojilje.
Nakon pregleda mog stanja kose, Ivan je odlučio prvo šamponiranje obaviti šamponom od koprive koji dubinski čisti tjeme i utiče na jačanje kose, a potom nastavio njegu preparatima iz linije za volumen, koje sam na koncu dobila kao dar Dermacare Centra.

Potom je uslijedilo feniranje i styling prilikom čega sam imala prilike vidjeti najneobičnija sušila za kosu u životu :D 
Kasnije sam saznala da je brend CHI autor inovativnih aparata koji su izbor mnogih profesionalaca i dobitnici mnogih nagrada za inovaciju.

I tako sam uživala prvi put u životu u rukama muškog frizera i u novom brendu kod nas...

Nakon frizure, uslijedilo je šminkanje kod Sabine. Sabina je Jane Iredale vizažistica i veliki stručnjak u svom poslu. Vrlo često sam dobivala preporuke za njezin rad upravo od Vas drage moje.



Nažalost, vremena prije posla je ostalo vrlo malo, stoga je Sabina nanijela JI PurePressed Base mineralni puder i korektor za područje oko očiju koji me tek nakon par sati oduševio i po kojeg se moram vratiti :D
Moram i ja pohvaliti Sabinu, osim što je veliki profesionalac u šminkanju, njezini savjeti su zlata vrijedni. Naučila sam kako jednim proizvodom konturirati lice, dati svježinu i osjenčati kapke.

Za kraj, nisam mogla izaći praznih ruku i napokon sam "skinula" s wish liste dugo željeno rumenilo PurePressed Blush u nijansi Awake.


Za kraj, izuzetno sam sretna što se u srcu Zagreba krije jedno ovako ugodno mjesto s vrhunskom uslugom i preparatima, a što je najvažnije,  ugodna atmosfera.

DermaCare Centri, osim u Zagrebu (Teslina 12, Arena Centar), dostupan je i u Splitu na adresi Domaldova 5. Više informacija, kao i stalne novosti i korisne savjete možete pročitati na FB stranici- link.

Hvala cijelom DermaCare timu: Nikolini, Sanji, Sabini, Ivanu, gđi Jeleni na pozivu i predivnom iskustvu. Moja koža i kosa su Vam prezahvalni.

Vidimo se vrlo skoro :)



Jeste li posjetile DermCare Centre i koja su Vaša iskustva? Omiljeni Dermalogica, Jane Iredale i CHI proizvodi?

16 komentari:

  1. Nisam ni znala da ondje ima Jane Iredale! Već jako dugo ju želim isprobati, pročitala sam puno pohvala za maskaru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DermaCare koliko znam jedini ima jane Iredale kozmetiku kod nas. Tamo možeš sve isprobati a cure te vrhunski našminkaju i daju odlične savjete. Taman sam u potrazi za novom maskarom, hvala ti na preporuci :))

      Izbriši
  2. Bas blistas! Sve izgleda bas lijepo i ugodno. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako lijepo i vrhunsko mjesto, hvala ti :))

      Izbriši
  3. Super si sve dočarala , od svega navedenog koristila sam jedino marku Dermalogica i bila mi je super. Divni proizvodi, a ovaj divan centar nikako mi nije usput:-(((inace bih virnula malo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dermalogica je divna, ali jako volim i JI mineralnu kozmetiku. Moram priznati da mi se i ovaj CHI čini vrijedan pažnje, jako je hvaljen a što je najvažnije, odličan sastav :)

      Izbriši
  4. wow, ovo izgleda kao prava uživancija :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam Dermalogicu i J.Iredale kozmetiku, ja odlazim u Arena centar gdje idu same pohvale za osoblje i stručnost.
    Jesi probala JI BB kremu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još, moja misija potrage za idelanom BB kremom se nastavlja, tako da imam u planu i ovu isprobati :)

      Izbriši
  6. Jao Martina pa ti blistaš! Mnogo mi je drago :) Zavidim ti na ovoj uživanciji, ovako sve u kompletu je prava milina. Meni ovako što trebalo jedno 7 dana minimano, pa da dođem sebi:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Korisnica sam njihovih uslugama od otvorenja...odlučni proizvodi i usluga, posebno u Arena Centru!

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow sve djeluje jako profesionalno i ugodno. Zavidim na uzivanciji i tretmanima :D Moram ponoviti prethodne komentare i isto reći da blistaš, jer to je jednostavno istina :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dermalogica <3 Htjela bih tu provesti sate i sate i pokupovati sve njihove proizvode! Ah :D I da, moram ponovo nabaviti Daily Microfoliant, fali mi.. Btw, totalno sjajiš, fino su te mazili tamo :D

    OdgovoriIzbriši