Pregled tjedna #3

Posted by Dear Skin at 14:31

Tjedni doista prolaze brzinom munje, punoo noviteta, događaja, saznanja i promjena.

Najveća tema proteklih tjedana je nažalost, elementarna nepogoda poplava koja je pogodila naše zemlje.
Voda se povukla, no tome nije kraj. U tijeku su sanacije šteta i pomoć nastradalima je potrebna i biti će potrebna još dugo vremena. Moj plan je uskoro napraviti jedan humanitarni blog sale u suradnji s ostalim blogericama i čitateljicama stoga ukoliko ima zainteresiranih slobodno se mogu pridružiti ideji.
HVALA svim ljudima koji nesebično volontiraju, pomažu i daju sve od sebe.





NOVI IZGLED BLOGA:
Sigurno ste primjetile kako je blog napokon dobio novi, pregledniji i ljepši izgled. Izuzetno sam ponosna što je ovaj izgled radila čitateljica beauty blogova i napravila upravo onako kako čitateljice vole. pregledno i jednostavno . Veliko HVALA divnoj djevojci koja mi je pomogla, potrošila svoje slobodno vrijeme kako bi njoj i svima vama bilo ugodnije i ljepše na ovom mjestu. Više o novom izgledu možete pročitati u ovom postu, a napominjem da se s desne strane nalazi banner Poplave.hr gdje možete pronaći najnovije informacije kako pomoći žrtvama poplava.

OSOBE TJEDNA:

Dr.Dinko Kaliterna 

Kao što znate, ostvarila sam suradnju s dr. Kaliternom i njegovom Poliklinikom. Isprobala razne tretmane i puno razgovarala s dr. Dinkom. Ono što me impresioniralo, da ne kažem, jako iznenadilo je predanost doktora, njegova misija je pomoć ženama i muškarcima. Njegovi savjeti i tretmani su mi doslovno promijenili život, no ono što je najvažnije, doktor je čovjek koji je spreman u svakom trenutku pomoći.Pronalazak rješenja za svaki pojedinačni problem i nesebicni savjeti su samo djelici koji su srušili kod mene jednu veliku predrasudu.

Dr. Srtibor Marković



Dr. Stribora sam imala prilike vidjeti i popričati s njim nekoliko puta. Njegovu knjigu "Fitoaromaterapija" dobila sam na poklon prošle godine i od tada čitam, proučavam i primjenjujem mnoge savjete. Naravno, nisam vična spravljanju kozmetike , ali za to imam Green Girl prirodna aromakozmetika o čijim proizvodima imate prilike puno čitati na ovom blogu. Ono što sam zapravo htjela reci, dr. Stribor osim što je veliki stručnjak, jako je drag i pristupačan čovjek, spreman objasniti sve nedoumice i dati zlatne savjete. Vjerojatno ste saznale da je stigla i dr. Stribor kozmetika u ljekarne, čim potrošim malo zaliha, kupit ću poneki proizvod i isprobati.

Čitateljice:



Koliko Vi saznate putem ovog bloga, tako i ja naučim punoo od Vas. Proteklih tjedana, na preporuku Vas drage moje, uvela sam laneno sjeme dva puta dnevno u svoju prehranu i počela piti tzv zelene sokove..hvala Ana-Marija :)


Počela sam peci peciva bez glutena...hvala Dijana :)



...na Vašu preporuku počela sam sokom od kupusa regulirati i liječiti probavu...hvala Valentina :)



Dobila divne poklone od prijateljice i čitateljice Renate...


...očekujte uskoro usporedbu Clarisonic MIA vs. Philips VisaPure uređaja...

..iz dalekog Japana, dar čitateljice Jelene...

PLANOVI ZA IDUĆI TJEDAN:

- puno recenzija proizvoda
-korisni članci mog suradnika dr. Kaliterne
- recenzije dermokozmetičkih tretmana
- teme o zdravlju i preporuke
-dojmovi Vichy  projekta "100 DANA 100 ŽENA" 
- puno nagradnih igara, u toku je vrijedna nagradna igra u kojoj možete osvojiti dermalni filer, detalji u ovom postu.
- humanitarni blog sale

NAPOMENA:

Obzirom na mnogo upita, mailova i poruka, ispričavama se svima na kašnjenje odgovorima, odlučila sam odgovaranje na mailove i poruke organizirati tako da odgovaram dva puta tjedno: srijedom i nedjeljom. Hvala na razumijevanju :)

Kako ste Vi provele tjedan? Pišite mi u komentarima teme o kojima bi najviše voljele čitati. 

5 komentari:

  1. Sve sami divni noviteti! Blog je prekrasan, nagradna igra poliderma je stvarno predobra ali necu se prijaviti jer sam predlozila kolegici koja to vec dugo zeli da se prijavi, ne zelim joj biti konkurencija.
    Jako se veselim blog saleu. Moj tjedan je bio naporan ali lijep. Presretna sam jer je stiglo toplo vrijeme. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova rubrika pregled tjedna mi je baš super :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da znam koja Ana Marija ti je preporučila zelene sokove! :)) Ja sam ih isto pila nekoliko mjeseci i kada sam zatrudnila prestala sam jer mi više nisu odgovarali, ali na poslu su mi bili genijalni - tokom dana lagano pijuckanje i superiška. Ajde super za ovo humanitarnu i blogersku akciju! <3 Nisam u blogerskim grupama na fejsu, pa možda nisam u toku, ali mogla bih sudjelovati iako sam već dosta toga i poslala u Slavoniju pa nemam pretjeranog viška kozmetike, ali uvijek se još nešto nađe...

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedva čekam usporedbu Clarisonic i Philips uređaja. Čekala sem da ih netko usporedi, ali sam se ipak odlučila za Philips- valjda nisam fulala, doduše imam još tjedan dana da ga vratim ako se predomislim. Zasad sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Osjećaš li /vidiš li kakve promjene otkad si počela koristiti sjemenke lana? Imam doma i njih i laneno ulje pa ih kanim početi koristiti. Zanima me nešto o tome :)

    OdgovoriIzbriši