Vichy Aqualia Thermal legere Vs. Aqualia Thermal Dynamic light kreme za lice

Posted by Dear Skin at 13:41

Ove godine, Vichy je izbacio novu liniju Aqualia Thermal Dynamic Hydration s poboljšanim svojstvima  hidratacije čak do 48 sati uz pružanje dugotrajne svježine.

Inače, Aqualia Thermal je moja najdraža Vichyeva linija i najčešće kupujem proizvode upravo iz ove linije. Rich i legere kreme, Aqualia Thermal serum i nikad prežaljeni Aqualia Thermal balzam koji je netragom nestao s tržišta.
Kako sam koristila straru i novu verziju Aqualia Thermal legere krema za mješovitu i normalnu kožu, danas ću ih pokušati usporediti.


AQUALIA THERMAL LEGERE


Stara verzija Aqualia Thermal legere kreme za lice koju sam koristila i u projektu "100 DANA/100 ŽENA".
Dolazi u staklenoj teglici od 50 ml. Miris tipičan za  Aqualia Thermal liniju, blag i ne zadržava se dugo na koži iako bih bila sretnija da ga nema uopće.

sastojci

Tekstura je polugelasta, lako razmaziva i upija se prilično brzo, te čini dobru podlogu za makeup. Namijenjena je normalnoj do masnoj koži, u svrhu hidratacije koju proizvođač obećava čak 48 sati.
Međutim, iako namijenjena osjetljivoj koži, mnoge osobe s osjetljivom kožom se žale na peckanje ili iritacije. Mislim da je tome krivac alkohol na prilično visokom mjestu i propylene glycol koji nije najbolji izbor kod osjetljive kože.
Ova krema je dobar izbor kod normalne i ne preosjetljive kože, ne sadrži  UV zaštitu što treba uzeti u obzir tijekom ljeta i preko nje koristiti zaštitnu kremu. Volim ovaj proizvod, na mojoj koži ne uzrokuje nikakve  nus pojave i najčešće ju volim koristiti u toplijim mjesecima. U segmentu hidratacije, ne hidratizira 48 sati kako piše, kod mene nekih 4-5 sati.

tekstura

AQUALIA THERMAL DYNAMIC HYDRATION LIGHT CREAM


Nova verzija Aqualia Thermal light kreme za lice, za razliku od stare, obećava dinamičnu hidrataciju isušenih područja kože .Ambalaža je slična staroj verziji, staklena teglica i istoj količini od 50 ml, s malom razlikom u boji ambalaže kojom prevladava ledeno plavičasta boja koja na prvi pogled asocira na vlagu.


sastojci

Tekstura nove Aqualia Thermal Dynamic kreme je za razliku od stare verzije puno manje gelasta iako je osjećaj prilikom nanošenja na koži vrlo sličan. Krema je nekako "konkretnija" u odnosu na staru verziju,  ne masti, upija se za nekoliko minuta i dobra je podloga za puder. U popisu sastojaka vidimo osnovne sastojke kao kod prve verzije (voda, glicerin,dimethicione, alkohol, propilen glikol, humektanse i emulgatore) , dok je drugi dio prilično obogaćen sastojcima koji hidratiziraju i sprečavaju gubitak vlage iz kože (karite,sodium hyaluronate, sintetski vosak koji vjerojatno služi kako bi zgusnuo formulu), stabilizatore i emulgatore.
U svakom slučaju, ova verzija sadrži veći broj emolijenata koji sprečavaju daljnji gubitak vode iz kože.
tekstura

lijevo stara verzija, desno nova

ZAKLJUČAK: 
Mojoj mješovitoj koži i prilično sklonoj začepljivanju pora, miteserima i dehidraciji, Aqualia Thermal linija odlično odgovara. To je linija za kojom posežem posebno ljeti i za večernju njegu. Voljela bih da nema parfema, silikona i sastojka koji potencijalno mogu iritirati, ali provjereno kod mene funkcionira bez straha od neželjenih nus pojava. Nova dinamična verzija je puno bolja, koža je duže hidratizirana,  iako ne baš 48 sati ali to ne radi ni jedna krema. Ujutro se budim bez suhih dijelova, bez sjaja i nepotrebne masnoće, a lice je svježe i spremno za jutarnju njegu kada ubacujem vitaminske serume i kreme sa visokom UV zaštitom.

Preporuka ide normalnoj i mješovitoj koži, iako mislim da bi osobe s masnom kožom bile prilično zadovoljne u okviru noćne njege, kao i svima koji su  u potrazi za ljetnom laganom ,a opet solidnom hidratacijom bez straha od komedogenosti.
CIJENA : 154,98 kn

Linija se sastoji od Aqalia Thermal dinamične hidratacije za normalnu do mješovitu i suhu isušenu kožu, moćnog seruma za sve tipove kože, roll-on njege za područje oko očiju te obnavljajućeg balzama za usne.

*PR PROIZVOD
Koristite li proizvode iz Aqualia Thermal linije?

26 komentari:

  1. Odličan tekst, kao da si znala da upravo googlam neki info o Aqualia Thermal Dynamic kremi :)
    Vidovita Marta ;)
    Jutros sam pokupila testere u apoteci i uskoro krećem s isprobavanjem. Vichy i ja nemamo baš najsrećniji odnos, što me jako rastužuje. Do sada nisam naišla na proizvod koji bi me ostavio u WOW raspoloženju. Idealia mi je skoro pa spržila kožu...
    Drži fige da ova bude dobra :D

    P.S. Ne razumem čemu ova napuhavanja satnica (48h/ 72h...) pobogu, niko normalan nije kremu na licu držao 24h bez da se umio?!?!
    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, o tim trikovima 24,48 sati kod krema, dezića i slično sam odavno pisala da su marketinški trikovi. Nitko ne drži kremu na licu 48 sati osim u ekstremnim uvjetima. Idealia nije moja sreća i za sada jedina linija koju sam uredno kupovala je Aqualia Thermal, a opet se neki žale da ih preslabo hidratizira ili iritira tako da dobro da si pokupila testere. Javi dojmove!

      Izbriši
  2. Meni je aqualia thermal legere super za proljece i ljeto Imam jako suhu kozu zimi, ljeti suhu. ta krema je predobra! Plašila sam se da mi nece biti dovoljno hidratantna, odmah se upije, lice je ujutro glatko i nježno. Toplo preporucam i kad potrošim uzet ću ovu novu varijantu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih imala nekoliko komada mada mi je zimi draža rich varijanta. Topla preporuka za novu varijantu!

      Izbriši
  3. Jesi probala novi serum? Kakav je on u usporedbi sa starim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stari serum jako, jako volim. Novi nisam probala, nadam se da budem uskoro pa ih usporedim :)

      Izbriši
  4. Nisam koristila proizvode iz ove linije iako obožavam Yishy proizvode. uglavnom se baziram na Normaderm liniju, posebno ljeti, jer mi tada koža bude jako masna. Mislim da bi mojoj koži ova krema bila idealna za jesen i proljeće i sugurno ću je kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka, posebno nakon ljeta kada nam je koža turbo isušena.

      Izbriši
  5. Ovo mi je vec neko vrijeme na listi zelja za probat, valjda ce negdje ove zime doc na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhvati koji tester, mislim da bi ti se svidjela :)

      Izbriši
  6. Odličan tekst, korisna uporedba. I sama se razmišljam da pređem na neku kakšu hidrantniju negu tokom leta, sa obzirom da sada koristim "teže" serume :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja :))

      Mislim da bi ti se svidjela, lagana a opet radi svoj posao kako spada.

      Izbriši
  7. Baš mi je dobro došao ovaj post, pa sam ga bookmark/ovala, ne bih li ga pročitala na miru i u tišini popodneva.
    Razmišljam se da uzmem serum iz iste "dinamičke" linije :). Milo mi je da pročitam da su tvoji utisci o celoj liniji pozitivni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AqualiaThermal je moja najdraža Vichyeva linija već godinama. Serum i mene jako "muci" i planiram ga probati uskoro obzirom da sam potrošila nebrojeno bočica stare verzije.

      Izbriši
  8. Stara verzija je moja omiljena krema:) Jednostavno mi ¨*paše* i liti i zimi:) Sa zadovoljstvom cu probati i novu verziju:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš podijeliti sa mnom dojmove oko nove verzije :)

      Izbriši
  9. Legere koristim već nekoliko tjedana i baš sam prezadovoljna, totalno je ljetna kremica, lagana i prozračna...

    OdgovoriIzbriši
  10. nisam probala ovu staru verziju, ali zato imam iz te aqualia thermal linije noćnu spa kremu,
    koja mi je fenomenalna. koristim sad ovu novu i dopada mi se. Ranije sam mnogo izbegavala
    vichy iz nepoznatih razloga, ali do sad šta god da sam uzela da koristim, pokazalo mi se kao
    dobro za lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Vichy zaista dugo kupujem i koristim, Noćna SPA mi je malo prelagana iako idealna za ljeto. Nikad neću prežaliti Aqualia Thermal balzam kojeg su prestali proizvoditi, Jedva čekam čitati tvoje utiske :)

      Izbriši
  11. Koristila sam i serum i kremu iz "stare" Aqualia linije i bili su mi odlični.Dobri su u smislu nege i hidratacije i kao podloga za puder,ali moje lice nisu uspevali da zamatiraju.U neko dogledno vreme svakako imam nameru da probam i ovu novu liniju.Tvoji utisci su mi uvek jako korisni :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Vesna :) Ova linija služi upravo za to: za njegu i hidrataciju. Nije namijenjena matiranju i u tom smislu ti neće ni nova verzija biti dobra. Za matiranje radije isprobaj Normaderm kremicu :)

      Izbriši
  12. Čini mi se da bi mi odgovarala :) Ja baš volim njihovu rich verziju iako ona ne bi trebalo da odgovara mojoj koži, ali tako je lepo nahrani tokom noći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je nekako draža rich verzija. Iako zvuči bogato, ipak nije ni teška ni masna. Drago mije da sam imam legere varijantu jer je toplo vrijeme i tada mi lice teško prihvaća preparate.

      Izbriši
  13. Staru verziju probala sam samo kao tester mada je bio poveci i mnogo mi se svidsela. Novu imam celu i uskoro pocinjem da je koristim pa se bas tadujem. Odusevila si me ovim postom odlican je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Jako se veselim čitati i tvoje dojmove jer imamo sličan ukus i kožu.

      Izbriši