I LOVE VANILLA & ICE CREAM PILING I LOSION ZA TIJELO by MAJA

Posted by Dear Skin at 01:28

Danas je na redu recenziju dva proizvoda: I love... vanilla & ice cream losiona i pilinga za tijelo. Za ova dva proizvoda proizvođač kaže da će Vam donijeti dašak uzbuđenja i srcu tople senzacije dok bogata i kremasta aroma eksplodira u neodoljivu slatkoću vanilije, ostavljajući vas da sanjate o dvije kuglice a ne jednoj!



I love... vanilla & ice cream moisturing body lotion

Losion dolazi u lijepoj jednostavnoj plastičnoj bočici s pumpicom. Sama bočica je stabilna, plastika nije pretanka, no cijela bočica je stvarno lagana i jako praktična. Veliki sam fan ovakvih bočica i kada potrošim ovaj proizvod zasigurno ću bočicu sačuvati da u nju ulijem neki proizvod koji dolazi  u nepraktičnoj ambalaži.

Losion je lagane konzistencije i ne ostavlja mastan trag - baš pravi losion. Lako se upija iako ostavlja lagano ljepljiv osjećaj.koji nestaje nakon nekoliko minuta. Jednako tako miris je na prvu nekako sintetski i čudan, a nakon nekoliko minuta ta sintetska nota nestaje i ostaje stvarno lijep miris sladoleda od vanilije, baš nekako onako: MLJAC.Sam miris se zadržava nekoliko sati

Osobno nisam ljubitelj losiona jer za moju izrazito suhu, zrelu kožu tijela koja gubi prirodnu čvrstoću s godinama oni nisu dovoljno hranjivi i masni , te ne mogu zadržati vlagu u mojoj koži. Tako je i s ovim losionom. Na prvu ostavlja hranjiv  ugodan osjećaj, koža je glatka i mirisna no već kroz nekoliko sati moja koža izgleda suho i kao da na nju nisam ništa nanijela. To je i jedan od razloga zašto sam nakon tjedan dana samostalnog nanošenja morala uvesti da se prethodno namažem nekim uljem (bademovo ili kokosovo) ili sam oboje miješala u ruci i tako nanosila na tijelo. Dugoročno nisam primijetila neki efekt na mojoj koži (koji se ne može pripisati uljima koja inače koristim) te sam zaključila da mi ovaj proizvod jednostavno ne odgovara. Moram priznati da sam imala priliku probati drogerijske losione koji su mi bolje odgovarali. Moguće je da će nekom s normalnom kožom tijela, koja nije zahtjeva i osjetljiva, ovaj losion odgovarati  a ako je uz to i ljubitelj sladoleda od vanilije biti će to pun pogodak.

I love... vanilla & ice cream exfoliating shower smoothie




Piling dolazi u lijepoj plastičnoj tubi, dovoljno velikog otvora da proizvod lijepo i ravnomjerno izlazi van iz tube. Opet veliki plus za ambalažu jer je higijenska i jednostavna za rukovanje.


Piling je nešto rjeđi i kremast, sa zrncima koja su glatka i ne grebu. Nema ih previše tako da je ovo jedan lagani piling koji se može svakodnevno koristiti. Miris je vrlo sličan losionu uz notu gorkog badema (onako kao karbon ljepilo) te se meni jako sviđa. Sam miris se zadržava vrlo kratko nakon ispiranja vodom.
Nisam ljubitelj mehaničkih pilinga, ne volim mehaničko "struganje" svoje kože, te u tu svrhu obično koristim frotirnu rukavicu ili šećer u gelu za tuširanje. Ovaj piling me ugodno iznenadio, pogotovo jer sam bila izrazito skeptična prema njemu. Jako je blag, zrnca više masiraju nego što stružu kožu, koža je nakon pilinga meka i podatna. Ovo je prvi piling koji redovno koristim, a u dane kad mi treba nešto jače dodam malo šećera pa sve pomiješam u ruci. Ako imate sličan stav o mehaničkim pilinzima, ovaj preporučujem da razbijete predrasude.


Moram priznati da me miris oba proizvoda (usprkos toj nekoj u startu malo čudnoj umjetnoj noti) kupio, te da bih voljela probati gelove za tuširanje iz ove linije, kao i Honey almond, te Coconut & cream piling.

Jeste li vi isprobali ove proizvode ili imate za preporučiti neki drugi I love.. proizvod?


Maja 

14 komentari:

  1. Imala sam ove proizvode kao i kremu za ruke. Iskreno,iako sam veliki ljubitelj vanilije, ovdje je toliko umjetna da postaje odbojna, Nažalost, osim pilinga poput tebe, kremu za ruke i losion za tijelo nisam mogla iskoristiti jer loše rade svoj posao (ne hidratiziraju) i plus imaju odbojan miris,
    Ostale linije nisam probala, no od svih dogerijskij mislim da ima puno boljih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj mliječni dio mirisa je baš čudan. Šteta, jer miris je baš nešto na čemu se temelji ova linija.

      Izbriši
  2. Nisam probala ništa od ovoga. Budući da ima miris vanilije, koji ne volim kod losiona za tijelo, mislim da i neću

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Bok, oprosti nisam znala cijenu jer sam dobila ove proizvode.Provjerila sam cijenu i oko 40kn je svaki. Nije baš ni jeftino za drogerijski rang.

      Izbriši
  4. Nisam isprobala ništa od tih "I love..." proizvoda, nikad me nisu privukli na policama. Ali pomirisala sam kod prijateljice gel za tuširanje od kokosa i super mi je mirisao. Ne sjećam se više jel i kod kokosa miris umjetan i sintetski no meni je bio fin :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, volim kokos tako da ću probati u budućnosti.

      Izbriši
  5. Baš me privlače, i to iste linije kao i tebe :) Nisam još ništa probala, ali sigurno hoću. Zbog mirisa, jelte, ne očekujem čuda od njege :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i jesu nekako više mirisni proizvodi. Javi dojmove kad probaš :)

      Izbriši
  6. Imam Coconut & cream losion i obožavam ga. Nemam suhu kožu i nije mi potrebna velika hidratacija pa je meni odličan. Jedina mana mu je što se više znojim ljeti kada ga nanesem jer ne upija baš brzo, pa ga više nosim zimi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago. Volim kokos, to mi je trenutno najdraže ulje, odgovara mi koži, a miris volim još više. Svakako ću onda probati taj gel za tuširanje. Hvala!

      Izbriši
  7. joj mislim da ovo divno mirise :D gel za tusiranje bi definitivno bio moj prvi izbor za probu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni jako lijepo miriše kada nestane taj sintetski dio mirisa, jedino što treba i pregristi malo taj prvi dio jer stvarno dijeluje odbojno.

      Izbriši