Nivea In-Shower Cocoa&Milk darivanje + recenzija

Posted by Dear Skin at 20:26

Otkako je Nivea izbacila inovaciju u ubrzanoj njezi tijela, proizvodom koji se koristi ispod tuša i služi za hidrataciju i njegu tijela, isprobala sam sve verzije. Od samog početka, zavoljela sam ovaj proizvod, jer meni, lijenčini kod mazanja tijela , znatno štedi vrijeme u kupaonici.
Posebno za jutarnja tuširanja kada je potrebna brza i učinkovita njega.
Primjenjuje se nakon pranja i ispiranja uobičajenimg elom, na vlažnu kožu pod tušem.  Dobro isperite i obrišite tijelo. Nije potrebno nanositi dodatno losione ili mlijeka za tijelo.

In-Shower Cocoa&Milk za razliku od drugih ima malo laganiju teksturu, ali zato bogatiji miris po kakau i vanilji što je za mene pun pogodak. Nakon tuširanja, koža  je glatka i meka, a miris se zadržava nekih pola sata na mojoj koži koja doslovno "guta" mirise.


NIVEA In-Shower Cocoa & Milk mlijeko za tijelo
Obogaćen njegujućim kakao ekstraktom namijenjen je njezi normalne i suhe kože, a nanosi se nakon uobičajenog proizvoda za tuširanje izravno na mokru kožu dok ste još pod tušem. Sofisticiran miris koji ostaje dugo na koži kombinira bogate čokoladne note kakaa sa senzualnom vanilijom. Nakon ispiranja dovoljno je obrisati se ručnikom i uživati u senzacionalno mekom osjećaju na koži.
Preporučena maloprodajna cijena (250 ml): 30,00 kn

NIVEA daruje dvije čitateljice s In-Shower Cocoa & Milk IN-Shower mlijekom.
U komentarima napišite koji je Vaš omiljeni NIvea proizvod. Ne ostavljajte podatke već samo nadimak.
Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske.

Javljajte se do četvrtka 10.07.2014.. u ponoć, a 11.03.2014. ću nasumičnim odabirom preko Random.org  izabrati dva dobitnika.

Dobitnice Nivea In-Shower Cocoa&Milk su Ana Marija Krznarić i čitateljica s nadimkom Kika. Molim dobitnice da se jave na mail eyedetoxx@gmail.com u roku od 48 sati.
Hvala svima na sudjelovanju, uskoro još jedno lijepo darivanje :)


110 komentari:

  1. Nisam isprobala ovakve proizvode od Nivee, ali bih svakako voljela. A najdraži proizvod je zasigurno obična plava Nivea, odlična za sve :) Beautify Me

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno mi je najdraži Nivea proizvod Volume sensation šampon. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. najdrazi mi je proizvod maslac za usne s mirisom makadamije, ujedno i jedini nivein proizvod koji sam kupila nakon sto sam potrosila prvi put :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Trenutno mi je najdraža Aqua Effect pjenica za čišćenje lica za normalnu kožu. :)

      Izbriši
  5. Najdrazi su mi proizvodi Nivea coconut cream za tusiranje i Nivea Pure natural mlijeko za tijelo.. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Univerzalna niveina plava krema :)
    A i proslo ljeto sam probala tamnoplavi regenerator za tusiranje koji me mirisom podsjecao na ovu univerzalnu kremu i bio mi je odlican :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nivea proizvod Volume sensation šampon

    OdgovoriIzbriši
  8. plava nivea krema, koja nam je u kući otkad znam za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Najdraža mi je Nivea krema ( plava ) ; univerzalan je proizvod i najbolji, najpoznatiji :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Isprobala sam dosta različitih Niveinih proizvoda, ali za sad mi je još uvijek najdraža N. Soft krema - kožu mi trenutačno omekša, što mi je vrlo bitno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo.
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  12. Repair & Care Losion za obnavljanje kože.
    Rajka K.

    OdgovoriIzbriši
  13. Najdraži mi je Nivea powder touch dezodorans :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nivea Pure natural mlijeko za tijelo

    Marica Opačak

    OdgovoriIzbriši
  15. Nivea In-shower gel onaj prvi plavi koji je izašao :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nivea In-Shower Body Milk :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Nivea BB krema, nijansa medium to dark. Odlična!

    OdgovoriIzbriši
  18. najdraži prozvod mi je ruž boje fuksije koji može zavesti i otopiti santu leda ako treba :=) - ali se više ne proizvodi
    maja

    OdgovoriIzbriši
  19. NIVEA Pure Effect maska za čišćenje lica - savršenstvo!

    OdgovoriIzbriši
  20. Omiljen mi je Nivea SOS Repair losion nakon sunčanja :) Gogica

    OdgovoriIzbriši
  21. Obožavam Nivea creme care za tuširanje, trošim već tko zna koju bočicu za redom. Miris je naprosto savršen! Valentina

    OdgovoriIzbriši
  22. Stara dobra plava Nivea - za njegu od glave do pete! Ena

    OdgovoriIzbriši
  23. Svi Nivea in-showeri :) A zasto? Upravo zato jer sam.lijencina za mazanje,a ovo mi skracije vrijeme za mazanje, plus imam glatku kozu posloje toga i lijep miris :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Probala sam tester In shower losiona i odmah mi je postao najomiljeniji Nivein proizvod. Vjerujem da je većina lijena kao i ja mazati se klasičnim losionom, mlijekom i sličnim proizvodima. Ovo je stvarno genijalan proizvod. Osim toga volim i klasičnu plavu kremu za hladniji period godine, soft za topliji, deziće, ma svašta... Danijela

    OdgovoriIzbriši
  25. Nivea Q10 krema za područje oko očiju, i uverzalna plava nivea :)

    Vally_ck

    OdgovoriIzbriši
  26. Najdraži mi je Niveina pjena za osjetljivu kožu za brijanje. Univerzalna plava Niveina kutija za lice. Probao sam InShower Milk i s krastavcom. A volio bih i isprobati ovaj miris. :)
    Nadimak: Subrino

    OdgovoriIzbriši
  27. Trenutno mi omiljeni Nivea Powder Touch roll-on :)
    Ksenya Design

    OdgovoriIzbriši
  28. Nivea krema. Jer je vrhunska univerzalna krema.
    Sa Ki

    OdgovoriIzbriši
  29. Matea Š.
    Najdraža mi je Nivea plava krema. :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Bez univerzalne Nivee ne mogu, a trenutno je moj No.1. Nivea Blonde Gloss šampon :D
    Mona Moon

    OdgovoriIzbriši
  31. Nivea dezić pearl and beauty. lagani osvježavajući

    ivys

    OdgovoriIzbriši
  32. Nivea deo roll-on Powder touch


    Andrea Čretni

    OdgovoriIzbriši
  33. Najdraza mi je nivea soft krema
    ana c.

    OdgovoriIzbriši
  34. Jako puno toga mi je super i teško se odlučiti samo za jedno....
    Ali evo najdraža mi je dnevna krema Q10.....

    OdgovoriIzbriši
  35. Moj omiljeni Nivea proizvod je Nivea Pure&Natural mlijeko za čišćenje lica :-) zbog predivnog mirisa, odlične kvalitete i teksture

    OdgovoriIzbriši
  36. moj omiljen proizvod je 3u1 micelarna voda

    OdgovoriIzbriši
  37. Moj omiljeni Nivea proizvod je univerzalna plava krema, a jučer sam krenula isprobavat novi Powder touch dezić. Petra Knolmajer

    OdgovoriIzbriši
  38. Omiljeni Nivea proizvod mi je creme soft gel za tuširanje :)

    OdgovoriIzbriši
  39. OBIČNA PLAVA NIVEA

    OdgovoriIzbriši
  40. Meni je omiljeni Nivea proizvod je Express Hydration mlijeko za tijelo. Uvijek mi ostavlja kožu mekom i hidratiziranom.

    OdgovoriIzbriši
  41. nivea lip butter vanilla&macadamia-spasio mi usnice
    daniela

    OdgovoriIzbriši
  42. NAJOMILJENIJI ZA OVO VRIJEME: NIVEA SUN LOSION ZA SUNČANJE U DŽEPNOM IZDANJU

    OdgovoriIzbriši
  43. Trenutno mislim da nemam niti jedan nivea proizvod u upotrebi, ali definitivno su mi najbolji njihovi šamponi i regeneratori, niti jedan me nije bio razočarao.
    Ana P

    OdgovoriIzbriši
  44. Najdraža mi je Nivea soft krema
    Magdek

    OdgovoriIzbriši
  45. Nivea In-Shower Body Milk

    Emina H.

    OdgovoriIzbriši
  46. Mmmmm kokos....što se mene tiče može i iznutra i izvana u svim oblicima.. Isprobala sam in shower plavi (clasic) i moram priznati da sam ugodno iznenadjena jer stvarno djeluje. Naj Nivea proizvod mi je blaga dječja krema s nevenom.

    OdgovoriIzbriši
  47. otkako sam bila mala, najdraža mi je plava univerzalna nivea ili kako ja volim reći MASNA :), koža je uvijek mekana i ima taj miris što vraća u djetinjstvo! Naravno, koristim i dezodoranse, a super mi je ovaj noviji powder touch- volim taj osjećaj praha..eto, jedino nisam isprobala in shower preparate, a želim jako..

    Valentina H.

    OdgovoriIzbriši
  48. Omiljena mi je Nivea soft kremica i Nivea roll on double effect :)
    Majchek

    OdgovoriIzbriši
  49. Pozdrav :)
    Moj najdraži Nivein proizvod su kreme za za sunčanje tj.preciznije jedna. Odkad znam za sebe koristim njihovu Nivea 50+ za bebe i nikada nisam izgorila na suncu (a vjerujte jakooo sam bijela tj. kako se tjesim
    aristokratske puti).
    Vjerujem samo njihovoj kremici, a po svakakvim sniženjima zna se i naći na jako dobroj akciji i ja preprezadovoljna. :)

    Lp

    Kristina Marić

    OdgovoriIzbriši
  50. Jedna, jedinstvena i originalna - plava Nivea. :)

    OdgovoriIzbriši
  51. Omiljena mi je ona obična plava Nivea krema, ali i svi ostali proizvodi koje sam isprobala su mi super. Voljela bih i ovo probati :-)

    OdgovoriIzbriši
  52. Najdraži Nivea proizvod mi je NIVEA In-Shower losion za tijelo. To je odličan hidratantni proizvod s morskim mineralima koji intenzivno njeguje moju kožu tijekom tuširanja.

    Reanica

    OdgovoriIzbriši
  53. Najdraži mi je Nivea In-Shower losion za tijelo.

    Lp

    Nina

    OdgovoriIzbriši
  54. Najdraža mi je Niveina plava krema :)
    Lp,
    Monika R.

    OdgovoriIzbriši
  55. Najdraži su mi definivno Niveini gelovi za tuširanje, druge marke gelova uopće ne priznajem. Trenutno imam na zalihi 4 Niveina gela za tuširanje, mislim da to dovoljno govori, a za gelovima svakako kaskaju in shower losioni. :)
    Anamarija

    OdgovoriIzbriši
  56. Obožavam Niveine proizvode, a definitivno najdraži su mi upravo In Shower regeneratori!

    OdgovoriIzbriši
  57. Najdraži mi je plavi In shower zato jer ga treba puno manje od drugih mlijeka za trackanje, štedi vrijeme, fino miriše, i koža je fino hidratizirana :)

    OdgovoriIzbriši
  58. Diamond gloss šampon za kosu
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  59. Nivea Pure & Natural maska za intenzivnu hidrataciju lica IvanaCro

    OdgovoriIzbriši
  60. Nivea coconut cream za tuširanje, obožavam miris kokosa!

    OdgovoriIzbriši
  61. Nivea Body Lotion Firming

    OdgovoriIzbriši
  62. Nivea frangipani & oil gel za tuširanje :) bony

    OdgovoriIzbriši
  63. Plava Nivea krema definitivno.. Uvijek uz mene, kao najbolji prijatelj.. :)

    OdgovoriIzbriši
  64. Univerzalna nivea a bez tusiralica creme care, body lotion i dezica pearl&beauty jednostavno ne mogu!
    Kika

    OdgovoriIzbriši
  65. Nivea SOS Repair losion nakon sunčanja mi je trenutno najdraži :)

    Ivana7836

    OdgovoriIzbriši
  66. Plava univerzalna nivea je omiljeni proizvod moj...a i ostatka familije..koristimo je svi, od najmlađe curice, do naše bake...
    Lilica3004

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljiljana Bošnjak Gligorević Nivea soft krema Lili

      Izbriši
  67. Najviše volim Nivea univerzalnu kremu u plavoj limenci jer stvarno pruža univerzalnu njegu. Pomaže mi kod suhih laktova, peta, ispucalih usnica, koristim ju kao kremu za ruke, a budući da imam jako suhu kosu ponekad ju čak namažem i na vrhove. :) No najviše ju ipak volim zbog sretnih uspomena koje uz nju vežem... Nikada neću zaboraviti njezin miris na maminim rukama kada me je kao dijete ušuškavala prije spavanja. Njezin miris me i danas ponekad vrati u te sretne i bezbrižne dane. :) Podaci mi već pišu :D Kristina K

    OdgovoriIzbriši
  68. Nivea In Shower definitno - pruža očaravajuće iskustvo tuširanja i dugotrajan učinak!
    Satnik

    OdgovoriIzbriši
  69. Labello mi je najbolji i najdraži Nivein proizvodi.
    On voli moje usne, a ja volim njega.

    OdgovoriIzbriši
  70. ina
    najbolji proizvod, trenutno su mi gleovi za tuširanje

    OdgovoriIzbriši
  71. plava univerzalna nivea krema

    OdgovoriIzbriši
  72. Trenutno mi je najdrazi Nivein anti-perspirant double effect
    Irena

    OdgovoriIzbriši
  73. Još nisam isprobala Niveine proizvode iz ove kolekcije, ali ako ih toliko hvalite svakako ću neki probati - dortog

    OdgovoriIzbriši
  74. Moj omiljeni Nivein proizvod je njihova klasična dobroznana plava krema za lice. Koristim ju odmalena jer me je na nju naučio tata koji samo nju koristi cijelog svog života. Kaže da ga podsjeća na miris ruže i da je dobra za sva vremena. Treba slušat starije.

    OdgovoriIzbriši
  75. Omiljeni proizvod za mene je nivein shower cream gel odnosni kremastibgel za tusiranje. Pruza mekocu i osjecaj ugode i predivnog je mirisa, hvale vrijedan proizvod.:-)
    Vale

    OdgovoriIzbriši
  76. NIVEA SUN Protect & Refresh Invisible osvježavajući sprej za sunčanje

    OdgovoriIzbriši
  77. obicna plava nivea je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  78. Gel za tuširanje Happy time

    Ines Sedić

    OdgovoriIzbriši
  79. Nivea - svi su super. A In-Shower Cocoa&Milk je pravo otkriće za vruće ljetne dane.

    Pozdrav,

    Manja

    OdgovoriIzbriši
  80. Uh...teško pitanje...obožavam Niveu :) Recimo da mi je trenutni favorit Nivea Shower Cream Care gel za tuširanje :)

    OdgovoriIzbriši
  81. dobra stara plava NIVEA KREMA, toliko je multifunkcionalna da nema bolje kreme! :)

    OdgovoriIzbriši
  82. Moj najdraži Nivea proizvod bi bilo mlijeko za tijelo, ono klasično tamno plave bočice s prepoznatljivim profinjenim mirisom starinskoga sapuna <3 Monika Marković

    OdgovoriIzbriši
  83. Najdraži Nivea proizvod mi je Smooth Sensation mlijeko za tijelo.

    OdgovoriIzbriši
  84. Najdraži Nivein proizvod mi je Long Repair jednominutni tretman, Najsavršenije proizvod za kosu koji je ikad postojao!

    OdgovoriIzbriši
  85. Obožavam In shower body milk zbog načina na koji se koristi i osjećaja koji pruža koži nakon korištenja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam In shower body milk zbog načina na koji se koristi i osjećaja koji pruža koži nakon korištenja - Ivana K. (nisam ostavila ime u prvom komentaru)

      Izbriši
  86. uvijek bila i ostala nivea plava krema ;)
    Suzana

    OdgovoriIzbriši
  87. Najdraža mi je Nivea baby nježna krema :)

    OdgovoriIzbriši
  88. Nivea Soft krema. Decipher

    OdgovoriIzbriši
  89. Teško mi je izdvojiti samo jedan, no neka to bude Nivea 3u1 micelarna vodica :-)

    OdgovoriIzbriši
  90. Omiljeni Nivein proizvod mi je gel za tuširanje pure fresh!

    OdgovoriIzbriši