Olos kozmetika-dojmovi

Posted by Dear Skin at 18:51



Vjerojatno ste primjetile u bolje opskrbljenim ljekarnama, simpatične i neobično dražesne ambalaže nove kozmetike na našem tržištu: OLOS KOZMETIKA


Olos je talijanski fitodermatološki brend koji postoji 20 godina.

OLOS proizvodi NE SADRŽE: parabene, parafine, petrolatum,etilni alkohol,silikon, mineralna ulja,SLS i SLES (kemijski aktivatori pjenjenja),umjetne boje i parfeme, sastojke životinjskog porijekla, nisu testirani na životinjama

Prije nešto više od  mjesec dana, dobila sam nekoliko proizvoda od brenda i vrijeme je da podijelim svoje dojmove.

HIDRATANTNI GEL ZA UMIVANJE THALASSO:
 Gel za umivanje dolazi iz linije Thalasso namijenjene dehidriranoj koži, prvim mimičkim borama i umornoj koži. 
Dolazi u količini od 250 ml, gelaste i pomalo ljepljive teksture. Miris gela je nenametljiv, morski i svjež. Miriši na morsku vodu i prilikom korištenja lagano hladi i osvježava. Ne iritira i blago uklanja makeup. Rekla bih da je odličan za jutarnje umivanje ili za uklanjanje nekih blagih naslaga na licu (lagana krema, lagani makeup).
Ambalaža je zaista predobra, totalno me oduševio dizajn. 
SASTOJCI:

Ovdje imamo problem, Olos kozmetika se reklamira kao kozmetika koja ne sadrži SLS, obzirom da se jasno vidi u sastavu ne znam što bih rekla na to. Uglavnom, gel kao gel nije loš, no mislim da se za cijenu od 157,73 kn može naći puno bolji proizvod za istu namjenu.

SEBO – KONTROL KREMA ZA CILJANA PODRUČJA LICA SKLONA IZBIJANJIMA AKNI I PORAMA



Ova kremica koja dolazi u količini od 20 ml služi za ciljana područja lica koja su najzahvaćenija miteserima, masnoćom i proširenim porama, kao što je T – zona.
Proizvod koji obećava dugotrajno matiran ten, pore manje vidljive i pročišćene. Nanesena na aknu, ubrzava njeno nestajanje i zacjeljivanje kože i dio je linije NETARE DI ZUCCA namijenjene masnoj i aknastoj koži.
Tekstura je gusta i balzamasta poput mnogih primera za lice i ja sam nanosila na područje oko nosa i brade obzirom da su mi to najkritičniji dijelovi lica. Upija se u trenu, tvori mat finiš i puder super sjedne preko. Međutim, dugotrajnog matiranja u mom slučaju nema, T-zona se masti kao obično tako da mislim da može funkcionirati u zimskim mjesecima kada žlijezde luče manje sebuma.
SASTOJCI:
Nažalost, sastav nije idealan kako proizvođač obećava: bez štetnih sastojaka. Propylene glycole smatra se štetnim sastojkom kao i parfum koji je prilično visoko. Cijena za 20 ml iznosi 152,43 kn.

MATIRAJUĆA HIDRATANTNA KREMA ZA LICE NETARE DI ZUCCA


Ova krema, namijenjena je za mješovitu i masnu kožu sklonu aknama te za zrelu kožu sklonu aknama. Obećava cjelodnevno matiranje T – zone i dubinsku hidrataciju dehidriranih područja, pročišćavaju i sužavaju pore, pomažu uklanjanju akni i mitesera te sprječavaju njihov nastanak. Snažno antioksidativno i antiage djelovanje.

Ovo je jedini proizvod koji nisam isprobala na licu i glede djelovanja ne mogu komentirati. Oko ove kreme imamo jedan VELIKI problem na prvi pogled na sastojke:
SASTOJCI:

Na prvom mjestu silikoni i prolylene glycol, pa opet silikoni i brdo alkohola. Propylene glycol je kemijski iritans i  smatra se štetnim sastojkom. Prirodna kozmetika ne bi nikako trebala biti bazirana na silikonima.
Dalje, Aluminium Starch Octenylsuccinate je sastojak jako štetan i kancerogen  kao i Tetrasodium EDTA koji je štetan i kancerogen, iritirajuć čak i u malim dozama.
Uglavnom, sastav je jako loš, za moje osjetljivo lice nisam htjela riskiritai iritacijama.

Cijena kreme u količini od 50 ml iznosi 270,79 kn.

ZAKLJUČAK: Velike sam nade polagala u ovu kozmetiku koja se reklamira kao prirodna kozmetika koja je inspirirana  snagom vitalnih prirodnih elemenata te nalazi najdragocijenije i najučinkovitije aktivne sastojke iz zemlje i vode. Nažalost, sudeći po onim proizvodima koje sam imala prilike probati, ova kozmetika nema veze s prirodnom. Puno kemijskih i štetnih spojeva u silikonima koji nemaju nikakvo djelovanje. 
Pohvala za dizajn ambalaže koji je još jednom dokazao kako su Talijani majstori dizajna i lijepog izgleda.

*Proizvodi u ovoj recenziji ustupljeni su od uvoznika

28 komentari:

  1. Šteta. Dizajn je stvarno lijep. Ali ovo ostalo...No, možda ima još proizvoda iz asortimana koji imaju bolje sastojke pa ih ne treba odmah odbaciti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dizjn je predobar, dugo nisam vidjela ovako simpatičnu ambalažu. Međutim, sastojci su me jako razočarali, sve bi bilo ok da se ne reklamiraju pod prirodno bez štetnih sastojaka, sls-a itd. Ne znam za druge proizvode, ovo je moj dojam na temelju dobivenih na recenziju.

      Izbriši
  2. WTF! Od ovoga da nemaju SLS pa je prvi do ove kreme - malo reći da sam u šoku! PA ovo je vidiljivo i amaterima u čitanju deklaracija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ovo ne bih ni u ludilu stavljala na lice, ovako loš sastav nisam dugo vidjela!! A još kao prirodno? Yea right :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam u blagom šoku.
    Početkom godine od Olos-a dobila sam gomilu izdašnih testera (ni jedan od proizvoda koje si ti koristila) o kojima sam kasnije napisala podužu recenziju.
    Iskreno, spisak sastojaka nisam imala, osim onoga što sam pronašla na internetu.
    Po malo me je strah, ne sastojaka, ne silikona, alkohola i ostalih stvari koje si pronašla, već onog dela ''nije testirano na životinjama''.
    Taj deo ne mogu da svarim.
    Nadam se da će se neko iz kompanije javiti i dati nekakvu izjavu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala sam tvoje recenzije i zbilja bila sretna što imam i ja prilike isprobati. Vidjela sam da nema kod tebe popisa sastojaka što nije čudno obzirom da se radi o testerima. Glede brenda, kakvo god objašnjenje imali, sastojci ne lažu, mene najviše iritira reklama pod "prirodno" a zapravo nema veze s prirodnim.
      Ovaj dio oko ne testiranja na životinjama ne znam, kažu da ne testiraju a kako to znati nisam sigurna. Uglavnom, taj dio je pohvalan.

      Izbriši
    2. Slažem se apsolutno i smatram nekorektnim stavljanje etikete- prirodno na nešto što nije.
      Bilo bi u redu da se modernom, edukovanom potrošaču da mogućnost da za sebe odabere ono što želi: prirodno ili neprirodno.
      Moram priznati da ja ne verujem u prirodne kreme, losione i slično. Među sastojcima mora postojati onaj jedan koji vezuje sve komponente (nisam hemičar, al imam osnovno znanje). Zato i volim kupovati kod Green Girl koja jasno istakne to.
      Druga stvar je kad ti sama doma smućkaš ulja, ili slično.

      Izbriši
    3. Zakon nije definiran i svašta se može reklamirati pd prirodno. Za mene je prirodna kozmetika ona koja je od biljnih i eteričnih hladno prešanih ulja, bez konzervansa i silikona.Dakle, Green girl rules:)

      Izbriši
    4. I ja cu se pridodati pohvalama za GG, ja sam odustala od traženja dobrog sastava u drogerijama, po internetu i sve prepustila u njene carobne ruke a onda kada mi proizvodi stignu na adresu volim samo procitat sastav i diviti se prekrasnim sastojcima.

      Izbriši
  5. sls visoko u sastavu, zatim alkoholi, uzas :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Na stranu sastav, ali lazno reklamiranje... :eek: Omg. Ambalaza je simpaticna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Još jedna u nizu kompanija koje svoje potrošače smatra neukim idiotima.
    Ljudi koji paze što stavljaju na kožu i kojima je to bitno, sigurno znaju kojih sastojaka se kloniti. Prva pogledam sastojke pa tek onda odlućim hoću li kupiti određeni proizvod ili ne, a čini mi se, da danas sve veći broj žena to radi. Drago mi je da nisi probala ovu zadnju kremu i što si uvijek iskrena sa svojim recenzijama. :*

    Stvarno sam sad iziritirana i uzrujana da nešto pametnije kažem osim sramota da nas se drži za budale.
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svoje potencijalne potrošače*
      odlučim*

      pisala sam ovu u žaru pa sam malo fulala, ali nadam se da ste shvatili što sam htjela reć :D

      Izbriši
    2. Potpis na ovaj komentar! Najžalosnije je to što ljudi ne gledaju sastav i padaju na riječi prirodno i bez parabena, a postoje mnogo gore stvari. Svaka čast na tvojoj dosljednosti Martina, žene nisu budale!

      I.

      Izbriši
  8. Uvek se pitam da li oni koji pokušajvaju prodati nešto kao prirodno misle da smo zaista svi ludi?
    Ili još uvek ima dovoljno onih koji poveruju "na časnu reč".

    OdgovoriIzbriši
  9. Ima jedna naša pogrdna, ali neka mi svi oproste, ovde je primerena. Glasi - prodati muda za burege! Ja ne verujem kako lažu, ali ne verujem!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mah..ljudima samo mažu oči zbog promocije i što većeg profita. Tako bi i govno moglo biti lijepo zapakirano pa bi ga se kupovalo xD

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja moram da dodam, kad bi se Olos pisalo sa š ispalo bi OLOŠ :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo svima. Draga Martina, jako mi se dopada tvoj blog, već si me pri samom nazivu pridobila "Dear skin" jer sam osoba koja smatra da je nega kože najvažnija, a dekorativa je tu zabave radi. :) Ukoliko koža nije negovana - nijedna šminka neće biti magična.
    Elem, kako sam videla da si napravila recenziju Olos kozmetike, baš sam se obradovala, jer sam dugogodišnja korisnica ovih kremica. Međutim, jako sam se rastužila dok sam čitala o tvojim utiscima.
    Olos koristim više od tri godine. Najpre sam se upoznala sam ovim brendom u jednom kozmetičkom salonu u Beogradu, i krenula tamo da ih kupujem, uglavnom liniju Frutti di Bosco. Potom su stigli i u naše parfimerije te sam isprobala i Glyco i Thalasso. I, moja koža naprosto blista. Što je fenomenalno. Znam da ja svakog prvog u mesecu, kada legne plata, odem u dm, i kupim po dve olos kreme, koje u tom momentu nađem.
    Ako su se zaista reklamirali kao brend sa isključivo prirodnim sastojcima - treba da se oglase zvanično i momentalno promene svoj način oglašavanja. Međutim, da je u pitanju divna kozmetika sa izuzetnim rezultatima - zaista jeste.
    Ja sam redovni pratilac mnogih blogova, i nikada ne ostavljam komentare, više sam pasivni konzument, međutim danas sam imala potrebu da ti se javim jer ove kremice doživljavam kao deo sebe, posle ovoliko vremena. :)
    Veliki pozdrav, Marija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marija, hvala ti na čitanju i pracenju ovog bloga. Čitala sam puno pozitivnih utisaka o ovoj kozmetici, posebno o liniji Glyco koja je meni najzanimljivija jer volim AHA kiseline. Nažalost, ovaj moj dojam je proistekao iz proizvoda koji su mi ustupljeni na recenziju tako da nisam upućena u ostale proizvode i sastav. Hvala ti što si podijelila s nama svoje iskustvo i iznimno sam sretna da si zadovoljna i da ti odgovara. Nadam se da ću imati prilike probati jednom tvoje hvaljene kreme i donijeti svoj dojam :)

      Izbriši
  13. Koliko je sastav uistinu loš ili nije na stranu, lažno reklamiranje i obmanjivanje kupaca je po meni ovdje najveći problem. Nadam se da će netko iz tvrtke dati neko službeno očitovanje. Svaka firma koja imalo drži do sebe i svoje reputacije na tržištu ne bi smjela ignorirati ovakvu recenziju i trebala bi objasniti kupcima "tko tu koga"...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja se ne bih toliko brinula zbog propylene glycol/a (ethylene glycol je već druga stvar) :).
    Viđala sam Olos po našim drogerijama i na prvi hint mi je delovalo da su eksluziva, bar po cenama :D. Nisam doduše primetila pod kojom "etiketom" se reklamiraju kod nas (to bi bilo zanimljivo proveriti).

    OdgovoriIzbriši
  15. Videla sam ove proizvode u DM ali sam,takodje pogledala sastav i...nista od kupovine. I da ambalaza me je privukla :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Svaka čast Martina! Ma to je više neprihvatljivo. Zakon nam je skroz glup po ovom pitanju. Ni ja odavno nisam vidjela ovoliko stetnih sastojaka.

    OdgovoriIzbriši
  17. ni prvi ni zadnji put da nas lažu i mažu... ali za nešto što je po cijenama nekakva ekskluziva ovakvo oglašavanje je čisti kriminal :P

    OdgovoriIzbriši
  18. Meni se već kosa na glavi diže kad pročitam "prirodna kozmetika" jer u 90 % slučaja u toj prirodnoj kozmetici ima svega i svačega. Nedavno sam pisala o jednoj takvoj "prirodnoj" kremi s mineralnim uljima u sastavu i kad sam rekla svoje mišljenje o tome, bila sam žestoko iskritizirana od strane proizvođača, tako da mi je zbog svega toga muka od prirodne kozmetike i naših zakona koji to omogućuju. Žao mi je jedino ljudi koji ne znaju čitati sastav i padaju na takve priče te mislim da zbog toga treba što više ovakvih postova :D

    OdgovoriIzbriši
  19. ajoj... :( inače, Alfaparf ima Semi di Lino kozmetiku za kosu koja mi je genijalna (maske i ampule), baš šteta za lažno reklamiranje.

    OdgovoriIzbriši