APIVITA NATURAL SERUMI-USPOREDBA

Posted by Dear Skin at 21:29

Apivita,poznati grčki brend je poprilično dugo u Hrvatskoj i vjerujem kako su mnoge od Vas čule ili probale neke od prirodnih seruma koji se nalaze u ponudi. Znate i same koliko zagovaram upotrebu seruma i danas Vam donosim usporedbu 4 prirodna seruma iz radionice grčkog brenda APIVITA koji je btw star od 1979 godine i prva je kompanija prirodne kozmetike u Grčkoj.
U svom asortimanu, Apivita nudi 4 prirodna seruma podijeljenih prema dobi i stanju kože.
Ono što sam primjetila čitajući recenzije i u razgovoru smnogim ženama je osjećaj na koži. Mnogi me pitaju zašto nema svilenkastog osjećaja već se serum jednostavno samo upije. Odgovor je zato jer nemaju silikona i radi toga ne stvaraju film na licu na koji smo navikle koristeći mnoge druge serume. 

Ja ih nekako volim nazivati prema bojama bočice :)

SERUM ZA HIDRATACIJU S ALOE VEROM I HIJALURONSKOM KISELINOM-HYDRATION
OPISPrirodni aktivni sastojci stimuliraju proces hidratacije kože, pružajući:

  • hidrataciju svih slojeva kože, zahvaljujući aloe veri i hijaluronskoj kiselini
  • trenutno povećanje vlažnosti kože do 63%, zahvaljujući zobi i lecitinu
  • održavanje vlažnosti kože i nakon 24h, zahvaljujući zobi i lecitinu
  • dugotrajnu hidrataciju kože do 28%, zahvaljujući medu
  • povećanje vitalnosti kože, zahvaljujući aloe veri i hijaluronskoj kiselini

ZA KOGA : Apivita preporučuje ovaj serum za dehidriranu kožu, a posebno mladenačku dob do 25-te godine kojoj nedostaje vlage.

TEKSTURA I MIRIS: ovaj serum je od svih Apivitinih najrjeđe tekstre. Mliječna i pomalo gelasta, podsjeća na tekući jogurt.  Osvježavajće miriši na aloe veru i geranij, brzo se upija i prikladan je za osjetljivu kožu.
Na koži ne ostavlja mastan trag, brzo se upija i ne začepljuje pore.

SASTOJCI: Aqua (Water)**, Glycerin, Propanediol Dicaprylate, Aqua (Water), Microcrystalline Cellulose, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Avena Strigosa Seed Extract, Vitex Agnus Castus Extract, Mel (Honey)* Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Olus (Vegetable) Oil, Olea Europaea (Olive) Leaf* Extract, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Sodium PCA, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sucrose Laurate, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Lecithin, Cellulose Gum, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Sorbitol, Bisabolol, Allantoin, Potassium Sorbate, Alcohol, Tocopherol, Serine, Proline, Sucrose Dilaurate, Sodium Phytate, Sodium Hydroxide, Cellulose, Camellia Sinensis Leaf*, Sucrose Trilaurate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Retinyl Palmitate, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Cyclodextrin, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Parfum (Fragrance), Farnesol, Limonene, Linalool, Citronellol, Eugenol, Geraniol

:


SERUM ZA BLISTAVOST S BOROVNICOM I VITAMINOM C-RADIANCE

OPISPrirodni aktivni sastojci stimuliraju sve procese za blistavost kože:
  • smanjenje diskoloracije i poboljšanje cjelokupnog tona kože zahvaljujući borovnici i vitaminu C
  • poboljšanje blistavosti kože i mikrobora za 28% zahvaljujući borovnici i vitaminu C
  • snažna antioksidacijska zaštita zahvaljujući vitaminu C, šipku, naru i propolisu
  • održavanje dugotrajnosti stanica zahvaljujući koenzimu Q10

ZA KOGA: ovaj serum je prava vitaminska bomba i  namijenjen svim dobnim skupinama, te osobama kojima nedostaje sjaja, umornoj i beživotnoj koži i hiperpigmentacijama. Ovaj serum je moj najdraži Apivitin serum i poštenu recenziju za njega sam napisala ovdje. Sam po sebi Vas neće riješiti hiperpigmentacija, ali redovitom upotrebom, koža postaje jasnija i vidljivo osvježena. Sadrži stabilan oblik vitamina C i borovnicu koja je prirodni izbjeljivač kože.
TEKSTURA I MIRIS: tekstura je mliječna i  polugusta, intezivnog citrusnog mirisa koji brzo nestaje s kože. Za razliku od Hydratation seruma, ovaj je malo gušći i upija se koju minutu duže.
Primjenjen je za sve vrste kože uključujući i osjetljivu, ipak, na trenutak možete osjetiti lagano žarenje koje brzo nestane.To je zbog gomile antioksidanata. Vrlo brzo smiruje crvenilo na koži što možete vidjeti na ovoj fotki ispod -na mojoj ruci.

SASTOJCIAqua**, Glycerin, Olus Oil, Dodecane, Ascorbyl Glucoside, Olea Europaea Fruit Oil*, Cetearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ceteth-20 Phosphate, Solanum Lycopersicum Fruit/Leaf/Stem Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Punica Granatum Seed Oil*, Propolis Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Olea Europaea Leaf* Extract, Rosa Moschata Seed Oil, Ubiquinone, Acer Saccharum Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Citrus Medica Limonum Fruit Extract, Sodium Hyaluronate Oligosaccharides, Arachis Hypogaea Oil, Cetyl Palmitate, Camellia Sinensis Leaf*, Saccharum Officinarum Extract, Aqua, Citrus Medica Limonum Peel Oil*, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil*, Citrus Aurantium Amara Flower Oil*, Rosa Damascena Flower Oil*, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Panthenol, Dicetyl Phosphate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sclerotium Gum, Caprylyl Glycol, Squalane, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Sodium Acrylates Copolymer, Alcohol, Bisabolol, Sodium Gluconate, Lecithin, Retinyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Sorbitan Olivate, Caprylic/Capric Triglyceride, Citric Acid, Pyridoxine HCL, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Diisopropyl Adipate, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Parfum, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Linalool

SERUM PROTIV BORA SVITAMINOM E I RESVERATROLOM-ANTI WRINKLE


OPIS: Prirodni aktivni sastojci rezultiraju smanjenjem i sprječavanjem pojave bora pružajući:
  • smanjenje dubine i površine bora za 23% zahvaljujući resveratrolu
  • smanjenje broja bora do 70% zahvaljujući resveratrolu
  • održavanje dugotrajnosti stanica zahvaljujući resveratrolu, propolisu i vitaminu E
  • snažnu antioksidacijsku zaštitu zahvaljujući resveratrolu, vitaminu E, propolisu i polifenolima masline
ZA KOGA: crveni serum, namijenjen je od 35-te godine na dalje. Mada, sve ovisi u kakvom je stanju koža, i kod žena koje imaju manje godina već su vidljivi znakovi  starenja pa nema razloga da ne koriste ovaj serum. Momentalno je jedan od mojih favorita iz razloga što najbolje hidratizira i vide se drastični  v pomaci na licu. Ujutro je koža vidljivo drugačija u smislu svježeg i odmornijeg izgleda. Pretpostavljam da je razlog što sam pušač pa mi ovako udarna doza antioksidanata brzo djeluje na izgled kože.
TEKSTURA I MIRIS: testura je poput ostalih seruma, mliječna i gusta , te nešto žućkastije boje u odnosu na druge. Upija se najduže od svih, otprilike 5 do 10 minuta ovisno o koži. Ne ostavlja mastan trag i najbolje hidratizira, posebno zreliju kožu. Miris je blag i podsjeća me na slatko grožđe.

SASTOJCIAqua**, Glycerin, Olus Oil, Pichia/Resveratrol Ferment Extract, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Dodecane, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Ceteth-20 Phosphate, Butyrospermum Parkii Butter*, Olea Europaea Fruit Oil*, Vitis Vinifera Vine Extract, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera Seed Oil*, Olea Europaea Leaf* Extract, Camellia Sinensis Leaf*, Propolis Extract, Arachis Hypogaea Oil, Pogostemon Cablin Oil*, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Salvia Sclarea Oil*, Citrus Aurantium Amara Flower Oil*, Sodium Hyaluronate Oligosaccharides, Aqua, Cetyl Palmitate, Sclerotium Gum, Phenoxyethanol, Panthenol, Dicetyl Phosphate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Sodium Acrylates Copolymer, Sodium Hydroxide, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Sodium Gluconate, Retinyl Palmitate, Lecithin, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone
** Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea* water 

SERUM S MATIČNOM MLIJEČI I VITAMINOM A-LIFTING


OPIS PROIZVODAPrirodni aktivni sastojci rezultiraju čvršćom i podatnijom kožom, pružajući:
povećanje elastičnosti kože za 36%, zahvaljujući matičnoj mliječi i citrusu
povećanje gustoće kože iznutra, zahvaljujući sjemenkama lana
povećanje kolagena i sinteze lipida, zahvaljujući matičnoj mliječi i vitaminu A
vraćanje oblika 9%, zahvaljujući sjemenkama lana
poboljšanje teksture i izgleda kože, zahvaljujući medu i ulju pšeničnih klica
ZA KOGA: Lifting serum, namijenjen je zreloj koži nakon 40-te godine. Sadrži doista moćne sastojke za peglanje bora i po meni nema potrebe za korištenjem u mlađoj dobi. Mada, ako primjećujete opuštenost bez obzira na godine, dobro je koristiti ovakve proizvode radi prevencije.
TEKSTURA I MIRIS: tekstura je najsličnija zelenom serumu. Mliječna i gusta, upija se skoro odmah. Iako "lifting" u nazivu, serum nimalo ne zateže kožu već ju ostavlja nahranjenom. Miris je blag i podsjeća na med.

SASTOJCI Aqua**, Aqua, Glycerin, Betula Alba Juice*, Olus Oil, C14-22 Alcohols, Butylene Glycol, Dodecane, Butyrospermum Parkii Butter*, Ethoxydiglycol, Panthenol, Royal Jelly, Retinyl Palmitate, Olea Europaea Leaf* Extract, Linum Usitatissimum Seed Extract*, Arginine, Cera Alba*, Triticum Vulgare Germ Oil, Olea Europaea Fruit Oil*, Mel* Extract, Sigesbeckia Orientalis Extract, Glycerin*, Cistus Incanus Flower/Leaf/Stem Extract, Gynostemma Pentaphyllum Leaf/Stem Extract, Arachis Hypogaea Oil, Sodium Hyaluronate, Camellia Sinensis Leaf*, Rabdosia Rubescens Extract, C12-20 Alkyl Glucoside, Phenoxyethanol, Boswellia Carterii Oil*, Commiphora Myrrha Oil, Rosa Damascena Flower Oil*, Santalum Spicata Wood Oil*, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Magnesium Aluminum Silicate, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Bisabolol, Lecithin, Tocopherol, Disodium EDTA, Glutamine, Decyl Glucoside, Phenethyl Alcohol, Sodium Benzoate, Benzyl Salicylate, Parfum, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal

Još bih dodala, kako Apivita u svom asortimanu ima i serum iz linije QUEEN BEE S MEDOM I MATIČNOM MLIJEČI koji sam također imala i detaljnu recenziju sam napisala  ovdje.


ŠTO JE ZAJEDNIČKO NATURALS SERUMIMA:
- količina (15 ml)
-tekstura
-ne sadrže parabene, silikone, propilen glikol, mineralna ulja, etanolamin,ftalate, PCM,NM
-sadrže 22 biljna ekstrakta, 4 pčelinja proizvoda, 10 esencijalnih ulja, vitamina i aminikiselina
-cijena
ZA KOGA NISU OVI SERUMI: za osobe alergične na pčelinje proizvode i ostale biljne sastojke
BEAUTY TIPS: odlična stvar je što se ovi serumi mogu izmjenjivati i kombinirati. Ovisno o potrebama kože, možete jedan serum nanositi ujutro, drugi navečer. Moja omiljena rutina je zeleni (radiance) ujutro i anti-age(crveni) navečer. Iz tog razloga, Apivita nudi i duo pakete u  kojima se nalaze po dva seruma pa je time i cijena povoljnija.
CIJENA I DOSTUPNOST: cijena jednog seruma je 299 kn, duo paketa 499kn, u ljekarnama, Mulleru ili online.



Jeste li probale Apivitine prirodne serume? Ukoliko niste, dvije čitateljice imaju prilike osvojiti lot od 4 testera Apivitinih Natural seruma.
U komentarima napišite koji serum vas najviše privlači ili ako koristite već neki,  svoj kratak dojam.
11.08. ću izabrati preko Random.org dvije čitateljice koje osvajaju testere. Otvoreno za sve čitateljice!!

Eh, da. U komentarima ostavite neko ime ili nadimak,kod anonimnih zaista ne bih znala koga proglasiti pobjednikom :/
Dobitnice lota testera su Marija Behek i Andrijana Gavran, no odlučila sam nagraditi još šest čitataljica s željenim testerom : Vesna Matic, Matea , Texy Frost ,Valentina J., Kika i Natasa Dumancic.
Molim dobitnice da se jave na mail u roku 48 sati. 

79 komentari:

  1. najviše me privlači zeleni serum jer mi je koža postala baš nekako siva i beživotna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Već dugo me privlači Hydration serum,ali nažalost nikada nisam imala mogućnost isprobati ga,a to mi je tolika i velika želja ve dugo vremena jer za njega vidim samo ogromne preporuke i hvaljena.Mojoj koži je potrebna ogromnaaa hidratacija jer ju ljeto i more jako isuši i pogorša nešto ionako već loše,pa onda moje lice dolazi u jedno od najgorih stanja.Serum je u mom <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje ime je Matea,zaboravila sam ga slučajno napisati :)

      Izbriši
  3. Serum za blistavost... djeluje magicno i zvuci obecavajuce...bas bih ga rado probala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ne mogu se odlučiti koji bih prvi isprobala, plavi ili zeleni, iako me malo više vuče zeleni:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam još imala priliku isprobati ove serume, a najviše me privlači serum za blistavost s borovnicom i vitaminom C (Radiance). Sviđa mi se njegov sastav i baš bi mi trebalo nešto da mi osvježi kožu i vrati je u život.
    Tea Š.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljiljana Bošnjak Gligorević Nisam još probala ove serume , a najviše mi se sviđa serum za blistavost.

      Izbriši
  6. Sredinom avgusta cu biti u Grckoj, pa cu obavezno obratiti paznju na ovaj brend :D Nisam ih primetila po apotekama, ali moguce da su mi promakli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Grčkoj imaju svoje trgovine, kao kod nas npr Yves Rocher. Obavezno baci pogled, tamo ima i veći asortiman nego kod nas.

      Izbriši
  7. Nažalost, nisam isprobala niti jedan serum, a željela bih zeleni, jer mi je baš potrebno osvježenje :-)
    Darija

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post!!! Nisam isprobala niti jedan,al prema opisu i sazetku, najbolje bi mi odgovarao Serum za blistavost sa borovnicom i vitaminom C- Radiance.
    Marija Behek- facebook

    OdgovoriIzbriši
  9. Nažalost, nisam isprobala niti jedan Apivita Natural serum. Da trebam izabrati jedan, bio bi to onaj za blistavost s borovnicom i vitaminom C.
    FB: Sa Ki

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam ih isprobala, ali bih željela. Plavi mi se čini kao najbolje rješenje za mješovitu, ali dehidriranu kožu kao što je moja...

    OdgovoriIzbriši
  11. Najviše me privukao zeleni seerum jer mom licu fali malo sjaja i živosti a i namjenjen je mojoj dobi. Bilo bi ga dobro isprobati. :)
    Ines Stanić

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam ih koristila, ali bih volela zeleni serum da isprobam :)
    Dragana Isakovic Zivanovic - facebook

    OdgovoriIzbriši
  13. Po tvojoj preporuci, koristim zeleni serum već dosta dugo. Nanosim ga nevečer i odličan mi je. Budući da sam ja ipak pušač, voljela bih dobiti tester crvenog seruma

    OdgovoriIzbriši
  14. Probala sam zeleni serum, nakon dvadesetak dana pojavili su mi se komedoni i koža mi je bitno bila dehidrirana , iako je izgledala blistavo. Voljela bih sada probati crveni serum.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovaj zeleni Radiance serum zvuči jako zanimljivo, baš me privukao opis.
    Nisam probala ni jedan od ovih seruma jer mi je dosad bio dovoljan Vichyjev Aqualia serum pa nisam imala potrebe istraživati dalje no ovi svakako zvuče dobro, a nekako mi se čini da bi zeleni najbolje odgovarao potrebama moje kože.

    OdgovoriIzbriši
  16. Nisam do sada koristila ove serume ali svakako bi ih voljela probati, posebno plavi.
    Melanija Starčević

    OdgovoriIzbriši
  17. Nisam probala ni jedan od seruma, a najviše me privlače anti-wrinkle i lifting jer bi mi baš trebali.

    OdgovoriIzbriši
  18. Koristila sam zeleni inplavi a sada zelim i dr. dva ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Koristila prvo plavi pa zeleni. Ne mogu odluciti koji je bolji. Za mene bi onda ocito bio idealan duo paket :-) Mozda plavi vise za zimu. Jos koja godinica i moci cu i na crveni preci..

    OdgovoriIzbriši
  20. baš mi sočno zvuči ovaj.. nisam koristila još nijedan...SERUM PROTIV BORA SVITAMINOM E I RESVERATROLOM-ANTI WRINKLE

    OdgovoriIzbriši
  21. Znaš onu tablicu u Apivita katalogu gdje ti,ovisno o dobi, kaže koje serume trebaš? Eh, ja trebam prva tri, a najviše mi godi upravo četvrti. Iako sam masna, strašno sam dehidrirana pa već i lagano izborana da mi matična mliječ najviše ugode čini. Toplila sam se dok sam čitala tvoju recenziju o njemu koja me ohrabrila da ga nastavim povremeno stavljati na lice kad osjećam da trebam nemasnu hranjivu potporu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta tablica je onako okvirna, mislim da se ovi serumi mogu kombinirati i koristiti neovisno o dobi. Meni definitivno gode zadnja dva s time da mi crveni momentalno fantastično sjeda a isto sam više masna nego suha :)

      Izbriši
  22. najvise mi se sviđa prvi,tj.SERUM ZA BLISTAVOST S BOROVNICOM I VITAMINOM C-RADIANCE.Imam osjećaj da je baš onako kako je napisano prava vitaminska bomba.kako mi je koža izrazito suha makar svaki dan koristim kremu,mislim da bi joj ovako nešto godilo.ipak ne zelim brzat sa zaključcima,ak dobijem onda cu napisati koji mi se najviše sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Mene zanima zeleni serum za smirivanje crvenila i blistavost.:) Procitala sam tvoju recenziju i posto za mesec dana idem u Grcku razmisljala sam da ga uzmem ali bilo bi super probati tester pre toga.:))

    OdgovoriIzbriši
  24. Serum za blistavost mi je odličan, a volila bi isprobati i ovaj plavi :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Gledala sam ih nedavno u Mulleru i slinila :D Voljela bih vidjeti kako bi mi odgovarao ovaj zeleni Radiance jer nisam nikad probala baš pravi C serum.

    OdgovoriIzbriši
  26. Apivitine serume nisam koristila i rado bi probala zeleni,koristila sam Vichijev i nisam ostala wow
    fb-Nataša Bakic Duvančić

    OdgovoriIzbriši
  27. Nisam isprobala Apivita serum, a rado bih. Naročito me privlaći serum protiv bora.

    OdgovoriIzbriši
  28. Najvise me privlaci serum za blistavost jer mi je koza umorna i bezivotna. Vec duze vrijeme razmisljam o kupnji zelenog seruma i bilo bi dobro isprobati tester prije kupnje :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Kada bih morala uzeti jedan, odabrala bi Radiance zeleni serum jer volim da mi koža ima onaj prirodan lijepi sjaj.
    Sunčica B.

    OdgovoriIzbriši
  30. Ja bih ovaj Radiance :) ali i druge da probam, naravno. A, koju je kremu najbolje koristiti nakon Radiance seruma? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja najčešće koristim neku hidratantnu a preko dana sa zaštitinim faktorom.

      Izbriši
  31. Voljela bi probati zeleni serum za blistavost!

    OdgovoriIzbriši
  32. Ooo,, rado bi probala onaj za hidrataciju mladenacke koze, bas mi takav treba.

    OdgovoriIzbriši
  33. najviše me privlači zeleni serum za blistavost upravo zbog c vitamina jer muku mučim s hiperpigmentacijama. Naravno blistavost kože je plus koji svima treba :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Nisam još isprobala Apivita serume, voljela bih isprobati Radiance zeleni serum, nekako mi se čini da najbolje odgovara mom tipu kože!
    FB: Magdica D.

    OdgovoriIzbriši
  35. prema pročitanom, meni bi najviše odgovarao zeleni serum. nisam ih nikad probala. molim te uzmi me u obzir za nagradnu igru

    OdgovoriIzbriši
  36. Nisam još isprobala Apivitine serume, a najviše me privlači SERUM ZA HIDRATACIJU S ALOE VEROM I HIJALURONSKOM KISELINOM-HYDRATION.

    OdgovoriIzbriši
  37. Imam zeleni i obozavam:) drugi me ne privlace...mozda za koju god.oni za bore.

    OdgovoriIzbriši
  38. Voljela bih isprobati plavi serum jer zvuci kao prava stvar za mene! :)

    OdgovoriIzbriši
  39. Voljela bi ih isprobati. Mozda prvo plavi pa crveni :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Koliko volim tvoj blog !!!

    Htjela bih čuti tvoje mišljenje za odabir seruma, imamo jako sličnu kožu i godine.
    Moja koža ima masnu T-zonu pred Pms upalne pristice ko da imam polcist. a nemam, onda mi od tih pristića ostane mrlja crvena ili rijetko i ožiljak(udubljenje na koži)
    Rijetko vidim rezultat u smislu poboljšanja na mojoj koži, iako koristim dosta razvikanih i valjda dobrih proizvoda.
    Sad koristim clarisonic nekih 20dana, rano je za ista reć, koza je glađa na dodir zo sigurno.
    Šminku skidam uljnom emulzijom, gel s clarisonicom je nikel, a tonik neki bezalkoh.s iherba, potom ako je noć koristim jednu kremu od Juvene koja je bila dar ali nije namijenjena mojoj koži već suhoj, ali eto koristim je za hidr.za noć vjerojatno debelo griješim.
    Za dan je tu losion od Elizabeth Arden visib.diferenc.
    Imam bore oko usana, blagu hiperpig.na čelu ožiljke od akni.
    U što da investiram, što bi ti da si na mom mjestu?
    I jpš jedno pitanje zar ovi serumi od Apivite nisu prije bili puno skuplji?

    Puno ti hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tatjana, hvala ti na čitanju i pohvalama :)
      Vidim da imaš dosta zeznutu kožu kao ja. Razvikano ne znači nužno dobro, vjeruj meni, godinama sam živjela zabludi. Nisam upućna koja je to Jvena krema niti njen sastva ali ako je prehranjiva nije dobro jer ti čepi porekoje onda ne diš slobodno. Tebi treba hidratantna krema a ne hranjiva. Maži ju na vrat i dekolte a za lice nabavi hidratantnu kremu. E.Arden Visible Difference losion sadrži dosta sastojaka koji mogu iritirati a znaj biti i komedogeni. Tebi treba BHA kiseline koje će ti otčepiti pore i AHA kiseline koje će ih dubinski pročistiti. Također djeluju i na hiperpigmentacije. Po meni, pogledaj Palas Choice ili Dermalogica proizvode koji sadrže BHA i AHA i to koristi noću a za dan jedan dobar serumpun antioksidanata kao što je na primjer ovaj Radiance ili Anti Aging. Krema za dan mora biti s visokim spf, barem 30, zimi može manje a za noć lagana a učinkovita hidratantna krema.
      Kada sam pitala kako to da s pojeftinili serumi, rečeno mi je da je Apivita spustila cijene za 30 posto ulaskom u EU.
      Nadam se da sam bar malo pomogla :)

      Izbriši
  41. Draga Martina,zahvaljujući tebi sam i čula za ovaj brend. Umivalica za lice sa lavandom i propolisom i serum za hidrataciju ( a lepo mi deluje i serum za blistavost :) ) se nalaze na nekoj mojoj imaginarnoj listi želja već neko vreme.Trenutno koristim Vichy Liftactiv serum,zadovoljna sam,ali prednost uvek dajem što prirodnijim preparatima.I htela bih da prokomentarišem vezano za (ne)zadovoljstvo tvoje čitateljice količinom postova o preparativi.Već u tridesetim a naročito u četrdesetim godinama se odlično vidi da li ste ulagale vreme i novac u odgovarajuću i kvalitetnu preparativu,tako da tekstovi na tu temu mogu da budu od neprocenjivog značaja devojkama u dvadesetim godinama. U mojim dvadesetim,moglo se učiti samo na sopstvenom iskustvu - pa kako bude - a u današnje vreme,u eri interneta,tuđa mišljenja su lako dostupna i umnogome mogu pomoći prilikom izbora.Naravno,podrazumeva se da je to tuđe iskustvo realno i objektivno utemeljeno i upravo zbog toga i rado čitam tvoj blog :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Vesna, hvala ti na čitanju i povjerenju. Umivalica od lavande i propolisa je predobra: čisti, ne iritira, smiruje kožu i može za oči.Često zna biti popust na promocijama pa se nađe povoljno i topla preporuka. Od samog počeka se vidjelo kojem smjeru ide moj blog: njega i preparativa. Volim ja jako i šminku ali mislim da se premalo piše o preparativi koja bi trebala biti važnija o svega. ostalom, moje mlađe kolegice se tako divno šminkaj i to pokazuju da ja t nemam što tražiti :D
      Hvala ti na podršci, mlade djevojke kojima je sad samo do puno boja, jednom će doći u naše godine i nadam se da će im ovakvi i drugi slični postovi koristiti :)

      Izbriši
  42. Nisam imala priliku probati nijedan od seruma, a zanima me Radiance verzija - imam problematičnu kožu koja je od sunca i kojekakvih ožiljaka od raznih generacija akni kroz godine postala flekava koje mi licu stalno daju dojam umorne i nekako stare kože.
    sabezd

    OdgovoriIzbriši
  43. Ma hvala tebi na svim postovim od početka do kraja.

    Apsolutno se slažem stvojim komentarom na prošli post, lako je mladima s dekorativom i bojama.

    Često mislim da je Dbk. gdje živim zakinut za dosta toga a da imamo zaista dobar izbor preparative u parf. no nakon tvojoje preporuke to se više ne čini tako :).

    I ja sam mislila probati s zelenim i crvenim serumima od Apivite, davno sam koristila Estee L.i on mi je bio super, no naravno preskup.

    Kad je o kremi riječ probati ću se konzultirati s Green girl da mi nešto smićka, jer tu nema Dermatologice, a ja sam iskreno umorna od informiranja, kombiniranja, isprobavanja i ostalog.

    Što mislis da si kremicu naručim od Green girl, svi je uvijek samo hvale, ja nisam probala.

    Najljepši pozdrav iz suncanog Dbk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palas Choice- za njih nisam prije čula, si pisala već o njima, ako jesi promaklo mi je.

      Izbriši
    2. Nekim cudom mi je nestao komentar na vlastitom blogu :D uglavnom GG je Čarobnjak. I ja cekam da se vrati s GO. Preporucam ti njen tonik s AHA i ferulicnom kao i kremu prema tvojoj kozi. Zeleni serum je stvarno pun odličnih i vrijednih sastojaka puno vise nego dva HE kozmetika pa ga uzmi nekad u obzir. O Pauli sam pisala uovom postu ali jjoš sam dužna konačne recenzije http://eyedetoxx.blogspot.com/2014/06/paulas-choice-resist-daily-smoothing.html Veliki pozdrav i tebi iz jesenskog Zagreba!

      Izbriši
  44. Zeljela bih isprobati zeleni serum, nisam koristila do sada Ápiviťa serume
    Irena H.

    OdgovoriIzbriši
  45. Najviše bih željela isprobati serum za blistavost s borovnicom i vitaminom C jer je to upravo ono što mojoj koži treba :)

    OdgovoriIzbriši
  46. Odličan i jako koristan post, zato te i volimo!!!!!! Nažalost nisam probala niti jedan od navedenih seruma, a najviše me mami crveni.
    Andrijana Gavran

    OdgovoriIzbriši
  47. Plavi :) kozi mi stalno fali hidratacije
    Fb-marinela brdar

    OdgovoriIzbriši
  48. Ovaj zeleni bih baš mogla isprobati, a i plavi za hidrataciju mi se čini da bi mi mogao odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
  49. nisam još isprobala ove serume, ali rado bih s obzirom na pohvale koje čitam za njih. ne mogu se odlučiti da li me više privlači plavi ili zeleni. mojoj koži sklonoj dehidraciji hidratacije nikad dosta, a vitamini su mu nešto općenito ful napeto u kozmetici i općenito mi se sviđa kako takvi proizvodi djeluju kod mene.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  50. Želim serum za hidrataciju kože jer sam isprobala razne serume i kreme i ništa ne pomaže :(

    OdgovoriIzbriši
  51. Meni bi najbolji po recenziji bio zeleni serum. Do sada nisam koristila Apivitine proizvode zbog manjka u novčaniku no rado bi isprobala.

    OdgovoriIzbriši
  52. Posto imam 37 god. najvise me privlaci anti-wrinkle serum.

    OdgovoriIzbriši
  53. Najviše me privlače serum za blistavost i serum protiv bora, moju mješovitu, pa čak i masnu kožu, moram dobro hraniti jer lako dehidrira i primjećujem prve znakove starenja kože. Sanela

    OdgovoriIzbriši
  54. Najprivlačniji mi je ovaj za blistavost kože. :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Imam četiri banke na leđima i trudim se da mi se to ne vidi na licu! Koristila sam zeleni serum ali baš bo voljela probati plavi jer mi je lice nekako isušeno nakon sunca i mora- Valentina J.

    OdgovoriIzbriši
  56. Obožavam Apivita serume i uvijek im se vraćam :D Isprobala sam plavi, zeleni i crveni. Zeleni i crveni su mi odlični, dok mislim da ima puno boljih seruma za hidrataciju od ovog plavog :D

    OdgovoriIzbriši
  57. Najviše me privlači plavi serum za hidrataciju jer mi je koža veoma suha u posljednje vrijeme. :)

    OdgovoriIzbriši
  58. Svi serumi izgledaju divno i pogotovo mi se sviđa to što su prirodni :) Najviše me privlači serum za hidrataciju jer imam suvu i dehidriranu kožu lica, a imam manje od 25 godina, tako da se Apivita hydration preporučuje baš za kožu poput moje :)

    OdgovoriIzbriši
  59. rado bih probala zeleni serum.Već mi je dugo na listi želja i nikako da dođe na red

    pratim te preko FB Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  60. SERUM ZA BLISTAVOST S BOROVNICOM I VITAMINOM C-RADIANCE me zanima i htjela bih a probat. Nisam imala ih priliku probat radi visoke cijene :(

    Valerija L.

    OdgovoriIzbriši
  61. Zeleni ili crveni.....voljela bih probat :)

    OdgovoriIzbriši
  62. SERUM ZA HIDRATACIJU S ALOE VEROM I HIJALURONSKOM KISELINOM-HYDRATION je definitivno moj favorit! Kako sam studentica ne mogu si samo tako priuštiti ovaj serum, ali nadam se da ću ga barem moći probati. :) Iako ni zeleni ne zvuči loše. :D
    Manuela M

    OdgovoriIzbriši
  63. Cao, zeljela bih probati Hydration ili zeleni serum, jer sam lice malo isusila eucerin fluidom... pratim te preko fb Milica Krunic

    OdgovoriIzbriši
  64. SERUM ZA HIDRATACIJU S ALOE VEROM I HIJALURONSKOM KISELINOM-HYDRATION - najviše me privlači zato što mislim da bi pomogao mojoj suhoj koži, nisam imala prilike probati ni jedan serum, što zbog nedostupnosti što zbog cijene :)

    OdgovoriIzbriši
  65. Najviše me privlači zeleni serum, jer daje koži blistavost.
    Fb: Desanka Savic

    OdgovoriIzbriši
  66. Najvise me privlaci serum za hidrataciju
    FB Xiantippe Xiantippe

    OdgovoriIzbriši
  67. SERUM ZA BLISTAVOST S BOROVNICOM I VITAMINOM C-RADIANCE

    ponekad mi koža zna izgledati beživotno i voljela bih ju nahraniti nekada da malo živne

    pratim te i ovdje i na face-u kao: teky frost :)

    OdgovoriIzbriši
  68. Odličan post! U Grčkoj sam gledala ove serume i ostalo mi je u glavi da si jedan jako hvalila, a da jedan nije bio ništa posebno, ali uopšte nisam mogla da se setim koji je koji i nisam ni kupila na kraju :(

    OdgovoriIzbriši
  69. Kako sam isprobala ucinkovitost apivitinih seruma vrlo rado bih prepustila svoju nagradu jednoj od citateljica koje nisu imale priliku isprobati apivitine serume da se i same uvjere u njihovu ucinkovitost. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši