IZVORI FITNESS INSPIRACIJE

Posted by Ana (bug_lady) at 17:25



Kako živimo u vitrualnom dobu, tako se i vježbanje preselilo iz lokalne teretane u kuće i stanove. A i živimo u užurbanom dobu i teško je uz posao, djecu, društveni život i razne druge obaveze držati se kruto zadanih termina. Također, Internet na jednom mjestu pruža ne samo sveobuhvatne vježbe koje možete raditi kada i gdje god želite već i savjete o prehrani, sve na par klikova miša.
Kad sam počela vježbati teretanu sam odmah otpisala jer sve što sam našla je ili bilo oko 16h/17h (sa mojim 10-satnim radnim danom je to nemoguće) ili 21h (kad mi je kasno) + ništa nije blizu mene pa nisam htjela gubiti vrijeme na putovanje do i iz teretane tj.fitness centra. I tako sam otkrila Internet kao savršen izvor inspiracije i resursa za kućno vježbanje.

Donosim vam popis meni omiljenih web portala za vježbanje. U naslovima i unutar članka su linkovi na njihove sitove.
Sigurna sam da ih ima još mnogo, ali meni dragi su:

1. Fitness Blender
Vode ga Daniel & Kelli, muž i žena. Imaju preko 320 vježbi, sve je besplatno, a tjedno stave oko 3 nova videa. Obožavam ih jer imaju kvalitetne vježbe i zaista se trude. Za razliku od nekih drugih online fitness gurua koji dižu sebi hramove i fokus je na njihovom izgledu, Daniel & Kelli više vjeruju u način života. Zato ih cjenim.



Možete birati između dužih tj. full-length vježbi (za cijelo tijelo ili određeni dio; kardio; rastezanje; ...) te 8-tjednih programa za gubitak kg. (vježbe + plan prehrane). Kako je izuzetno bitno da se vježbe izvode pravilno, svaku možete vidjeti zasebno  te saznati extra savjete o prehrani ili vidjeti iskustva drugih ljudi.
Preporučam i njihov YouTube kanal.

2. Zuzka Light
Volim žene koje imaju mišiće, a Zuzka ih ima! U ranim 30-im godinama je a već 6 uspješno vodi svoj site. Njena filofija je jednostavna: kratke intenzivne vježbe kojima ćete se gurnuti do maksimuma! Kombinira snagu i kardio sa priličnom kompleksnim vježbama koje će vam zadati maksimalan izazov, sa fokusom na specifičnom dijelu tijela.


Vježbi je zaista more, a možete birati između onih za početnike, 5-minutnih, kardio, vježbi snage, rastezanja, izazova....sigurna sam da će svatko naći nešto za sebe :)
Tu su i dio o prehrani, sa receptima i savjetima.


3. BodyRock
Glavna i odgovorna je Lisa-Marie, djevojka u ranim 30-etima koja zajedno sa svojim dečkom snima i objavljuje vježbe.




Na njihovoj stranici možete vidjeti razne uspješne priče, savjete o prehrani (sa oooodličnim receptima!!), te vježbe
Volim njihove izazove, pogotovo 10-dnevne na koje se pretplatim te mi svaki dan pošalju video i upute na e-mail. Prilično su izazovne, što meni osobno paše + podijeljene su po dijelovima tijela.  Posebno volim vježbe za core ;).


4. Jillian Michaels
Snažna i opaka Jillian je jedna od mojih omiljenih uzora. Osobna trenerica, poduzetnica i TV-ličnost, Jillian je pojam za snažnu i uspješnu ženu.


Na njenoj stranici uz razne aplikacije za smartphone, kao i svi fitness site-ovi nudi savjete o prehrani i vježbe. Većina toga je uz pretplatu,no sva sreća, tu je YouTube :).
No Jillian je poznata po svojim programima, a neki od njih su:
  • No More Trouble Zones
  • 6 Week Six-Pack Abs
  • Shred it With Weights
  • 30 Day Shred  
  • Yoga Meltdown   
 Sve možete naći na YouTube, a ja preporučam 30 Day Shred - Level 1, Level 2 i Level 3.


Dakle, sve je dostupno, samo trebate odabrati i krenuti. Pogotovo sad nakon godšnjih, kada smo se svi pomalo opustili. BIlo to trčanje, zumba, aerobic, teretana ili vježbanje doma - nije važno. JUST MOVE! :D



Vježbate li?

Ana (bug_lady)

22 komentari:

  1. Ja bih dodala i Blogilates (http://www.blogilates.com) :)
    Cura je odlicna, motivise svakim videom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A ja bih dodala shauna...odnosno insanity i focus 25 vjezbe...u kombinaciji s bodyrock tv izazovima najbolji rezultati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam pisala o vježbama koje je potrebno skidati preko torrenta...samo o free i dostupnima. Takvih programa ima još MORE, a ja osobno preferiram P90X :)

      Izbriši
    2. Insanity ima na Vimeo-u
      http://vimeo.com/99215339

      Izbriši
  3. Ja sam već sedam godina totalna ljenčina!!!!
    Dosta se krećem/pješačim ali to je TO.
    Prije djece aerobik i teretana su mi bili dobro jutro i laku noć ali sa dvoje djece i divljim radnim vremenom nikako se ne mogu organizirati!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sva sreća tijelo pamti pa ako ikad uspiješ naći malo vremena, možda se vratiš starim navikama ;)

      Izbriši
  4. Ja radim ponekad i više od 12 sati, problem su smjene i zato se ne mogu upisati na fitness jer od mjesec dana, odem samo 2 tjedna. Zato su mi ovakve peporuke izuzetno zlatne i hvala ti. Nije mi problem natjerati se sama vježbati alinisam znala da postoje sva ta čuda, odoh sad nešto skinut u mobitel i želim izgledati kao Jillian Michaels :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aplikacije su divna stvar :) Postoje i mnoge druge, i za vježbanje i prehranu. gle: http://greatist.com/fitness/best-health-fitness-apps

      Izbriši
  5. Idem u teretanu i trčim, imam instaliranu aplikaciju runkeeper na mobitelu, i svaki dan trčim, svaki dan povećavam kilometražu. Što se tiče vježbanja doma, sjećam se da sam pratila Jen S. i njezine vježbe za oblikovanje nogu i guze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Runkeeper je odličan! Imam ga i ja :)
      Na koliko km si sad? Trčim i ja kada mogu i obožavam to!!

      Izbriši
  6. Imam Jillian na dvd-u ali su mi neke vjezbe naporne za radit a koordinacija ruku i nogu mije presmjesna. Imam i Chalean i Renatu ali nisam jako dugo vjezbala :( Fitness blender sam primjetila na yt imaju super vjezbe ali ni jednu do sada nisam radila. najteze se pokrenit :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jillian je mrvicu zahtjevna, to je istina :). Samo budi ustrajna i napravi najviše što možeš. Sa njom vježbaju i 2 djevojke od kojih jedna pokazuje lakšu a druga težu verziju, pa se možeš prilagoditi. Koji DVD imaš?

      Izbriši
    2. to mi je jedna cura napravila dvd od jillian kombinirajući njene različite videe. tu je i chalean, no danas sam počela sa jillian i 30 days shred L1 te se nadam da ću izdrzat a smijem se sebi zbog izvođenja nekih vjezbi jer mi je koordinacija ruke i noge ko u pinokija kao na lutkarskom koncu :P

      Izbriši
  7. Nazalost, nisam ni priblizno tip osobe koja ce se natjerati doma raditi vjezbe, ali zato se trudim ici na grupne treninge. Osobni trener mi je san snova, osobito netko kao Jillian - super mi je taj bitchy stav u videima, fantasticna je. Tocno takvu trenericu bih htjela imati! Vise te videe gledam da bih vidjela kako se ispravno izvodi neka vjezba (http://stronglifts.com/5x5/ mi se takodjer cini fantastican program, ali za gym).
    Samo moram napomenuti da Jillian, a ni Zuzka, a osobito Shaun T nisu ni priblizno za pocetnike, ostale nisam ni gledala. Kratke i intenzivne vjezbe su stvarno naporne, dizu puls, i da nisu takve ne bi trosile tolike kalorije pa ni bile u videima. Jillian uvijek ima jednu zensku koja pokazuje laksu varijantu vjezbe sto je super za pocetnice. S tim da bih ja pocetnicama koje se odluce za kucni tip vjezbanja savjetovala da dobro prouce vjezbe i kako se ispravno rade- kazu da je potrebno 300 ponavljanja da se usavrsi vjezba, a 3000 da se popravi krivo naucena. A najbitnije, nepravilno izvodjene vjezbe mogu uzrokovati ozljede.

    Kao sto rekoh, ne mogu se natjerati vjezbati sama, stoga: Moj savjet za pokrenuti se od nule jest naci najblizu teretanu i upisati bilo koji srednji aerobik program 3x tjedno, tjerati se tri mjeseca dolaziti redovito dok nam u glavi to ne postane obavezna neobaveza :-) 3x tjedno je taman jer daje tijelu 48h potrebnog odmora, a ipak ga za razliku od 2x drzi dovoljno utreniranim da nemamo muskulfiber svaki put. Najbliza je bitna radi faktora odustajanja.
    Pri tome bih htjela napomenuti da se uzme u obzir potrosnja kalorija po treningu. Pilatesom/jogom osobno trosim tek oko 200-300kcal, dok aerobikom/kruznim/utezima potrosim oko 450-600kcal. Stoga, oni kojima je cilj smrsaviti, a krecu s npr pilatesom, moraju znati da je to mali kalorijski deficit i da se niposto ne bi smjeli nagradjivati slatkisima ili vecim porcijama jer su vjezbali. Iako, bez obzira na tu nisku potrosnju kalorija (u odnosu na aerobik), sigurna sam da ce se kroz 2-3mj osjetit razlika u misicima, da su bolje oblikovani i da se isti vise koriste tijekom svakodnevnih aktivnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijanček, ti si jedna mudra žena :)
      Ja isto volim bitchy žene, a dobro veliš - sa njom vježbaju i 2 djevojke od kojih jedna pokazuje lakšu a druga težu verziju pa se svatko može prilagoditi. Fitness blender je ok za početnike, s tim da ja ne vjerujem u lagani početak. Kada sam počinjala nisam mogla ništa ali sam počela sa Jillian, i nisam mogla sve, ali malo po malo.....i sve se može. Sad sam na 5x vježbanja tjedno i to je taman što mi paše.
      I definitivno treba pratiti kalorije i računati unos kao i potrošnju.

      Izbriši
  8. Ovo je super! Taman razmisljam o dodatnim vjezbama uz jogu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam malo snage uz jogu. npr. ja sam jutros odradila ovo: http://www.dailyhiit.com/hiit-blog/hiit-workout/ab-workouts/ripped-abs-strength-training-mini-circuit/

      Izbriši
  9. Pozdrav cure, odvježbala sam skoro sve Jilliankino i mogu reći da joj je (po meni) Body Revolution program odličan - traje 90 dana, vježbe se rotiraju i ne postane dosadno. Također, Hard Body je isto super, malo duže pojedine vježbe traju, ali su odlični. Što se tiče Shaun T-ja, njegov T25 program je dobar, samo što je dosta nabrijan na cardio vježbe, kod Jillian mi se više sviđa što je ipak tu rad s utezima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, i ja preferiram Jilian, upravo završavam njen 90 program i osjećam se super, Rezultati se itekako vide.

      Izbriši
  10. Odličan članak, stvarno puno korisnih informacija. Ja se inače trudim raditi vježbe kod kuće. orbitrek

    OdgovoriIzbriši