LA ROCHE POSAY TOLERIANE ULTRA KREMA Vs FLUID

Posted by Dear Skin at 22:57

Danas ću Vam pisati o proizvodu koji je postao sastavni dio moje ljekarne i kojeg kupujem redovito otkako je izašao na tržište.

LA ROCHE-POSAY TOLERIANE ULTRA KREMA

Moja koža je iznimno osjetljiva, mješovita i dehidrirana. Iako ju njegujem i pazim koliko je moguće, ona reagira crvenilom, ispucanim kapilarima, svrbežom. Stres i vanjski utjecaji itekako ostavljaju trag, te ona vraća burnim reakcijama poput ljuskanja i netolerancije. Toleriane Ultra je krema koja se preporučuje upravo takvoj koži: netolerantnoj i nadraženoj pa mi se učinilo da bi mogla biti rješenje za takve burne periode. Tekstura kreme je prilično bogata, ali nije masn. Definitivno ju svrstam u tzv. rich hidratantne kreme. Nakon nanošenja osjeti se lagano hlađenje  i instant olakšanje. Umiruje skoro trenutačno, a ono što je odlično je hidratacija jer ova krema je prava hidratantna bomba.U periodima kada mi je koža u dobrom stanju, primjetila sam da se ne upije do kraja već ostavlja sloj što je znak da mi u tom trenutku ipak nije potrebna i da je koža oporavljena.
Nekomedogena, nemasna i nema mirisa. Količina od 40 ml potraje i do mjesec dana, s tim da napominjem da ju koristim i do tri puta dnevno u količini od dva potiska pumpice.



SASTOJCIAqua / Water, Isocetyl Stearate, Squalane, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Dimethicone, Glycerin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Pentylene Glycol, Peg-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Dimethiconol, Sodium Hydroxide, Acetyl Dipeptide-1 Cetyl Ester, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer

CIJENA: 151 kn ovisno od ljekarne za 40 ml


LA ROCHE POSAY TOLERIANE ULTRA FLUID ZA MASNU I OSJETLJIVU KOŽU




 Ove godine La Roche-Posay predstavlja  novi Toleriane Ultra Fluid koji pruža trenutno i dugotrajno olakšanje izrazito osjetljivoj mješovitoj i masnoj koži koji umiruje i ciljano djeluje na znakove nadraženosti. Moram priznati da me jako razveselio ovaj novitet jer moja SOS krema,gore opisana ne želi surađivati s mojom mješovitom kožom i ostavlja film koji mi često smeta. 

Kada sam probala prvi put ovaj fluid, očekivala sam (ne znam ni sama zašto) nešto gelasto, prozirno i nešto na foru raznih laganih i matirajućih emulzija na tržištu. Prilikom istiskivanja, iznenadila me vrlo slična tekstura kremi: lagana i bijela, ali za razliku od kreme, fluid je vodenastiji i lakše se razmazuje. Osjećaj na licu je također sličan kremi : osvježava, lagano hladi i trenutno umiruje. Koža je doista već za nekoliko puta upotrebe umirena, bez svrbeži, iritacija i ljuskica. Fluid se puno brže upija od kreme,a  na mojoj koži se ponaša poput hidratantog seruma s  tom razlikom da osim što hidratizira, ublažava crvenilo i iritacije.

SASTOJCIWater, Squalane, Glycerin, Dipropylene Glycol, Sodium Carbomer, Ethylhexyloxyglycerin/Ethylhexyglycerin, Capryl Glycol/Caprylyl Glycol

CIJENA: 158 kn ovisno od ljekarne za 40 ml proizvoda
TOP
-hermetička ambalaža na pumpicu
-pogodno i za područje oko očiju gdje odlično funkcionira i smiruje osjetljivu kožu
-hidratizacija
-umiruje crvenilo, dermatitis i razne nadražaje na tijelu (ubodi kukaca)
-nema mirisa 
-nekomedogeno
FLOP:
- nema SPF 
-krema može ostavljati lagani film dok fluid ne matira što ne smatram nedostatkom obzirom da je namjena ovih proizvoda umirenje i hidratacija.

KREMA Vs FLUID?

U mom slučaju su oba proizvoda ispunila očekivanja. U periodima preosjetljive i podivljale kože obavljaju svoju zadaću umirenja besprijekorno.Obzirom da imam mješovitu kožu, nastavit ću kupovati fluid jer se bolje upija, odlično zamjenjuje hidratantni serum kako za lice, tako za područje oko očiju a nivo vlage koji postignem, identičan je kremi.

Koja je Vaša SOS krema? Imate li periode netolerantne kože?






29 komentari:

  1. La Roche-Posay je baš kvalitetan brend, a i ime mu je lijepo ;), ne bi mi smetalo da se tako prezivam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno si ti rekla :) Čini mi se da je ova kozmetika dobila naziv po mjestu u Francuskoj. Ja se ne bih bunila nimalo da sam francuskinja ma kako se prezivala :))
      Inače, volim ovaj brend posebno hidratantne kreme kojima obiluje u ponudi. Toleriane Ultra je moj sastavni dio kućne ljekarne kao nekad Avene recovrey koju sam dugo koristila.

      Izbriši
    2. Preporucujem Cicaplast umesto Avene skin recovery, ima bolji sastav od Avenea a za osetljivu kozu je fantazija pogotovo ako koza reaguje posle sunca,vetra...

      Izbriši
    3. Cicaplast je nešto što me nebrojano puta doslovno spasilo. Nakon koagulacije kapilara, u burnim napadajima crvenila i dermatitisa a nedavno mi je Cicaplast u obliku balzama za usne preporodio usne doslovno preko noći kada su bile iziritirane jednim ružem.

      Izbriši
  2. Draga Martina, malo ću biti off topic, ali imam pitanje koje se također vezano uz njegu kože. Na netu sam nabasala na micro dermarollere koji korištenjem potiču stvaranje kolagena i tako obnavljaju kožu. Koristi se za ožiljke, celulit, bore.... Iskustva oja sam čitala su različita (na hrv. stranicama i forumima jako malo). Znaš li nešto o tome? Ili, ima li netko tko redovito prati Dear Skin ikakva iskustva....Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Rita, imam dermoroller nekoliko godina, ali moram priznati da ne koristim redovito jer me strahovito koža peče danima, preosjetljiva je za to. Priča o stvaranju kolagena drži vodu ali ima caka:
      s rollerom od 0,25 ili čak 0,5 može se rolati svaki dan
      - s rollerom od 1,0 svaka dva tjedna (čak i tri) jer on već ulazi u kožu duboko
      - s rollerom od 1,5 svakih 3-4 tjedana.

      Češće rolanje s 1 i 1,5 daje više štete nego koristi jer se koža mora kompletno oporaviti pa prečestom upotrebom doslovno bušimo novonastali kolagen.

      O učinku ne mogu reći previše jer kako sam napisala, ne koristim redovito.

      Izbriši
  3. Upravo sam dobila testercice La Roche-Posay Toleriane, Toleriane Riche i Toleriane Ultra, pa cim potrosim neku Biodermu Sensibio za koji dan, javljam kakvi su.
    Inace, kao i ti imam mesovitu kozu, izuzetnu suvu na obrazima i masniju u T-zoni, hiperosetljivu na sunce i alergicnu na sve zivo, cak i na bebi kreme, sklonu kuperozi i rozacei, tako da te totalno razumem. Jos veci mi je problem da pronadjem odgovarajucu kremu za okolo ociju, jer mi oci suze i peku od svega. Pa kad nadjem neku koja odgovara svemu, ja se radujem. :))
    Na zalost, vecina tih dobrih krema je nenormalno skupa, smrc.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grozno je kod osjetljive koze koja reagira na sve. Lrp ima odlične hidratantne kreme a ova Ultra je bez parfema i alkohola pa time najidealnija za super osjetljivu kozu i oči. Javi svakako dojmove i držim fige da odgovara.

      Izbriši
  4. Super post ! Meni Logona pomaze -Silica/aloja za osetljivu kozu sklonu isusivanju . Malo je teza ,pa cesto brzo prosijam.
    Bas cu probati taj fluid (kad potrosim zalihe :D ),a mozda i pre :) . Koja je cena dluida u evrima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uvijek moram imati neku SOS kremu koja ce spasiti stvar i oporaviti dermatitis. Ta Logona zvuci stvarno odlično ali i ja vise volim lakše teksture. Cijena ti je otprilike 20 eura no nadje se povoljnije na promocijama koje su dosta ceste.

      Izbriši
  5. Imam sreće da mi koža nije osetljiva i vrlo je retko iritirana i crvena, ali zato nekad dobijem pečate od isušenosti pa mislim da bi mi krema mogla odgovarati. I fluid zvuči dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super da nemaš problema s netolerancijom i da ti je koza zahvalna. Hidratantna krema koja odgovara je pravi spas :)

      Izbriši
  6. Pozdrav! Trenutno se ja i moja kcerkica umivamo sa lrp fizoloskim gelom i uzivam svako jutro staviti tu divotu na lice! Sve sto sam probala od lrp mi je savrseno odgovaralo, mlijeko toleriane. ..savršeno. ...prije par dana sam kupila od avene hydrance optimale uv legere nakon milijun pročitanih recenzija i svi tu kremicu hvale ali meni je nažalost izazvala par potkoznih pristica a to mi je uzas jer inace imam cisto lice...stvarno je ludo kako svima pase a meni ne...mozda bas zbog spf....bas steta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam skoro uvijek bila zadovoljna Lrp kod proizvoda za osjetljivu kozu. Malo manje linijom protiv sunca no to je druga tema. Avene sam dugo godina koristila i takodjer mi ta navedena krema ne odgovara, ne stvara pristice ali ne hidratizira. Uvijek traži testere prije kupnje, nista ne znaci ako drugima odgovara jer je svaka koza različita.

      Izbriši
  7. Da istina...prilicno slaba hidratacija također. ...al računala sam posto je ljeto da ce mi odgovarat neka laganija kremica al ipak mi nije dovoljna .....ah...sad cu je potrositi...dobro ce doci za vrat i dekolte ako nista drugo:))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam to htjela napisati, ja kreme koje mi ne pašu licu, iskoristim za vrat, dekolte i ruke. Inače, mene najbolje hidratiziraju lrp, vichy i eucerin ali sve treba prvo probati na vlastitoj kozi :)

      Izbriši
  8. Koristim ovaj fluid već neko vrijeme, i moram priznati da mi je to daleko najbolji LRP proizvod koji sam dosad koristila (s njihovom Toleriane kremicom sam recimo imala nekakav li-la odnos, nekad mi je bila odlična a nekad loša), a isprobala sam dosta toga. Sad za ljeto ga koristim samostalno za večernju njegu, i odlično nahrani moju mješovitu dehidriranu kožu. Plus mu je i cijena koja je zbilja OK. Nakon njega imam još nešto proizvoda za potrošiti, ali planiram mu se vratiti i na zimu, kada moja koža obično poludi i reagira perutanjem, ali i dermatitis se razbudi i gnjavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na Toleriane onu u tubi? I nju sam imala i nije loša mada nekad isto stoji na koži i ne upija se. I ja sam prezadovoljna s ovim fluidom, napokon nešto što radi i na mješovitoj i masnoj koži.

      Izbriši
    2. Da, da, baš tu u tubi, ovu 'ultra' verziju kreme nisam probala :)

      Izbriši
    3. Po teksturi su slične no Ultra nema mirisa. Zadovoljna sam, ali fluid ipak malo draži jer imam mješovito lice koje se sad užasno masti.

      Izbriši
  9. Nemam problema sa osjetljivom kožom lica. Svi LRP proizvodi su mi odlični, a uvijek imam kući Effaclar Duo+

    OdgovoriIzbriši
  10. I meni je fluid kao neki hidratantni serum.

    OdgovoriIzbriši
  11. Po sastavu su krema i fluid previše skupi. Recimo krema ima aluminij, PEG, silikone u sastavu. Jedino korisno je Squalane, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter. To si može svatko i sam namješat ako ne može potražit nekog tko se bavi prirodnom kozmetikom i sigurno će dobiti kvalitetniji proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni jedna kozmetika se ne može uspoređivati s pravom aroma kozmetikom s kvalitetnim sastojcima. Međutim, nisu svi vični spravljanju krema niti to žele. Sudeći po postu o izradi krema, puno žena kupuje gotove proizvode. Cijene neću komentirati jer su u rangu ostalih iz ljekarničke ponude.

      Izbriši
  12. Meni je u ovoj LRP liniji najbolji Toleriane fluid, idealan za masnu kozu posto je skroz lagan i bas se brzo upija. Ne znam sto ga jos nisu uvezli na nase trziste.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da noviteti dosta brzo dolaze,nadam se da će i taj doći uskoro i super da su počeli proizvoditi sve više fluida za nas masno-mješovite.

      Izbriši
  13. Probala sam toleriane kremu. Imam atopijski dermatitis i mjesovitu kozu. Krema mi nije uzrokovala osip, ali ostavlja masan trag na kozi, zato cu sljedeci put kupiti fluid. Trenutno koristim eucerin aquaphor koji mi nazalost ne odgovara pa cu ga proslijediti mami ili sestri. Pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovaj fluid mi se cini savrsenim za mesovitu/masnu kozu kojoj je potrebna hidratacija. Tako nesto mi upravo i treba :)
    Jel mozes molim te uporediti ovaj toleriane fluid sa Vichy aqualia thermal power serumom?
    Hvala unapred :)

    OdgovoriIzbriši