LANCôME CITY MIRACLE CC CREAM RECENZIJA

Posted by Dear Skin at 19:24
Pronaći podlogu koja ima UV zaštitu, ne masti i ne nestaje s kože, misija je kojoj sam posvećena već duže vrijeme. Obzirom na moju mješovitu kožu koja se masti, vječito sam u potrazi za dobrom BB ili CC kremom i kada sam uočila novitet brenda Lancome ovog proljeća silno sam željela isprobati. Iskreno, nisam imala živaca tražiti testere po parfumerijama, a niti kupovati na "blef" stoga sam se obratila kolegici Beauty Blogette koja je velikodušno poslala izdašnu probu svog primjerka. Hvala još jednom!
OPIS PROIZVODA: City Miracle CC Cream Complexion Beautifier Daily Defense SPF50/PA+++, je hibridni proizvod bogate formule koja donosi kombinaciju optimalnog učinka make-upa i trajnu njegu kože u cilju postizanja savršenog tena i trajnih dobrobiti za kožu.
Zaglađuje poput podloge – uljepšava poput vrhunske kozmetike, hidratizira poput ovlaživača, štiti od UV zraka poput proizvoda za zaštitu od sunca te otklanja neprirodni sjaj poput pudera.
Namijenjen je ženama koje žive ubrzanim ritmom urbanog života koji neizbježno utječe na ten, koji gubi prirodni sjaj i svježinu.
 City Miracle CC Cream Complexion Beautifier Daily Defense SPF50/PA+++ jedinstvena je formula s klinički dokazanim djelovanjem: smanjuje nepravilnosti tena i uljepšava kožu.


PAKIRANJE:plastična tuba u količini od 30 ml
UPIJANJE, TEKSTURA I MIRIS: prvo što sam uočila kod City Miracle je tekstura koja je doista hibridna. Mješavina laganog gela i bogatog pudera, nanošenjem na kožu doslovno se stapa s kožom i odmah "sjedne". Nije potrebno čekanje da se upije, ona napravi film koji je odmah suh i lice je spremno za nastavak šminkanja. Miris je osvježavajuć i ne napadan.
PREKRIVANJE I NIJANSE: iako City Miracle Cream obećava ujednačen ten i zdravi sjaj, ona solidno prekriva. Neće prekriti veće nedostatke poput ožiljaka i akni, ali nedostatke poput crvenila i tamnih mrljica bez problema prekriva jednim slojem. Naravno, ne možete očekivati od ovog proizvoda prekrivanje poput klasičnog pudera, ali u odnosu na mnoge CC kreme koje sam probala, ova ima solidnu moć prekrivanja.
Prvih nekoliko sati ten je savršeno matiran i lice se ne sjaji što je zaista čudo obzirom na visoki SPF, ali za nekih 3-4 sata posežem za matirajućim puderom jer moja navala sebuma je jača od svega, a opet i ljetne temperature nikako ne pogoduju dugotrajno matiranom tenu.U svakom slučaju, matirani ten na nekoliko sati je definitivno veliki plus. Ipak, na mojoj mješovitoj koži i dehidriranim obrazima potreban je hidratantan serum jer ne hidratizira dovoljno što ne zamjeram jer su to klasični problemi kod mješovite kože.
Veliki plus je izbor od čak tri nijanse :


01 – Beige dragée: svjetlom tenu daje zdravi sjaj i dašak ružičaste na obrazima

02 – Peau de pêche: srednja nijansa za prirodan sjaj kože

03 – Beige aurore: tamnu kožu oplemenjuje osunčanim, suptilno zlaćanim tonovima.

Moj izbor je 01 Beige dragee koja je lagana breskvasta nijansa koja nema narančasti pigment i po meni dobar izbor i za topli i hladni podton. 02 Peau de peche i 03 Beige aurore imaju brončani pigment s zlatnim odsjajem i savršeno pristaju ženama s tamnim tenom toplog podtona.

CIJENA : 307 kn za 30 ml u parfumerijama

TOP:
  •  lagana tekstura koja solidno prekriva
  •  visoki SPF
  •  ne stvara komedone
  •  prirodan izgled kao "bez šminke"
  •  otklanja umoran izgled

FLOP:
  • ne hidratizira dovoljno
  •  nedostatak još svjetlijih nijansi


ZAKLJUČAKCity Miracle CC Cream je odličan izbor za dane kada želimo lagani makeup i prirodan izgled pod uvjetom da ste pronašle savršenu nijansu za sebe. Pogodna je za sve vrste kože, ipak ako nemate izrazito masnu kožu, ispod nje dobro hidratizirajte lice. Odličan proizvod po mom mišljenju za toplije dane i definitivno ide na WL.




18 komentari:

  1. Kakva je u usporedbi s Diorovom BB? Jesi možda isprobala Biothermovu CC?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam nekoliko Diorovih i ni jedna me nije privukla da kupim iz razloga što su sve nijanse roze. Malo su teže i možda pogodnije za zimu i suhiju kožu od moje. Biotherm CC sam probala u parfumeriji, jako je lagana i gelasta, odlčna za toplije dane i masnu kožu, ipak malo slabije prekriva od Lancome CC.

      Izbriši
  2. bez prikaza na licu ili makar nekog (po mogućnosti usporednog) swatcha meni ovo izgleda samo kao nešto opširnija PR objava...što me pomalo čudi, jer sam od tebe ipak navikla na ozbiljnije i konkretnije recenzije...bit će da si nas razmazila :P :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno no kako sam došla u posjed probice najtamnije nijanse, odnosnu koju mije poslala Beauty Blogette nisam htjela stavljati fotku jer izgledam kao indijanac:D Nijansa 03 mi je pretamna za 5 nijansi od mog tena i to ne izgleda dobro, ali bez obzira na to htjela sam napisati svoj dojam radi čitateljica koje je zanimalo moje mišljenje.

      Izbriši
    2. hvala ti na iskrenom odgovoru i na iznesenom mišljenju :)
      i iako nema veze direktno sa ovim postom, nego sam više ponukana jučerašnjom diskusijom na tvom fb page na temu komunikacije s blogericama, željela bih ti ovdje usput reći da jako cijenim tvoj nastup i što se ne uvrijediš (ili ne brišeš) komentare koji nisu isključivo u superlativu, kao što je to slučaj kod velike većine blogerica....nisam dugo komentirala, iako sve redovno čitam, pa evo malo offtopica od mene :) veliki pozdrav :)

      Izbriši
    3. Ja sam zahvalna na svakoj konstruktivnoj kritici jer nisam osoba koja sve zna i koja je uvijek u pravu. I ja sam puno toga naučila kroz blog i preko čitateljica s kojima sam u komunikaciji i uvijek odgovorim koliko god ponekad nemam vremena. Što se tiće ove recenzije, apsolutno se slažem i jedna od rijetkih bez slika na licu ili koži, no na slici ne izgleda dobro radi pretamne nijanse pa ne bih htjela da netko pomisli da je krema radi toga loša jer zaista nije.
      Ja ne želim superlativne komentare, samo iskrene a brišem one koji vrijeđaju ili se samoreklamiraju.
      Hvala ti na komentaru :*

      Izbriši
  3. Probala br. 2 ,lice mi je bilo narancasto, al doslovno, tako da sam iste sekunde umivala lice. Ne znam, mozda sam trebala pričekati par min, mozda nebi bilo talo jako narancasto. Uglavnom, na tvoju preporuku koristim BB Missha (kuma bila u J. Koreji pa mi kupila ). Za moju hiperpigmentaciju savršena, jest da je preko ljeta teška, al nisam ju nešto ni koristila preko ljeta, dok mi je za zimu bila spas, tako da je to moj br. 1 sto se tiče i BB i CC kreme :-). Mucica ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, nijanse 02 i 03 su zaista narančaste i pretamne tako da kod mene prolazi samo broj 01. Drago mi je da si zadovoljna s Mishom, kod nje je problem ta težina koja je super za zimu, ljeti sam i dalje u potrazi za što laganijom BB ili CC kremom. Lancome je u tom smislu odlična,jedino te nijanse...

      Izbriši
  4. Preeeeskupo za SAMO tri nijanse, meni osobno je Bourjois CC ooodlična , ja imam suhu kožu i samo ponekad mi se malo zasjaji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lancome CC definitivno nije za suhu kožu. Bourjois nisam još probala, planiram kada potrošim zalihe iako s bojim da će mi biti premasna.

      Izbriši
    2. onda ti baš zahvaljujem jer me zanimala s obzirom na moju kožu ostajem kod bourjoisa uz to naaaajomiljeniji mi je i njihov healthy mix jedino što nema zaštitni faktor dok cc ima 15

      Izbriši
  5. Meni je isto Misha zakon i ne mislim je mijenjati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, ja sam previše radoznala da bih se zadržila na samo jednom proizvodu :D

      Izbriši
  6. Mislim da bi mi bila ok, ali opet, ne privlači me dovoljno da bih je kupila, a istina je i da imam već previše BB/CC krema.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam probala Lancome, ali nedavno sam kupila prvu bb kremu- dugo sam odolijevala... Guerlain bb I odlicna je. da licu nekakvu auru, prekrasno sjedne I odmah se upije. nijanse su dvije. ja se nisam zamastila nakon nje 6 sati, ali opet, nije ni ovo ljeto bas tipicno s temperaturama :) svakako preporucam. krasan proizvod. pakiranje je 40 ml I kosta oko 370 kn
    Bruna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel to ova Guerlain BB? Ako je, zaista je super,imala sam ju prošlo ljeto
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/08/guerlain-lingerie-de-pau-bb-krema-vs.html

      Izbriši
    2. da, da! mrvicu mi je svijetla nijansa presvijetla ali bit ce super za jesen I zimu! odlicna mi je! drago mi je da si je I ti probala :)

      Izbriši