LIOELE DOLLISH VEIL VITA BB CREAM #1 GEORGEUS PURPLE

Posted by Dear Skin at 23:02


Isprobala sam zaista na stotine BB krema, počevši od azijskih do europskih i mislila sam da sam zaista sve vidjela i da me ništa više ne može iznenaditi.
Nedavno mi je Tamara pokazala na današnju BB-icu o kojoj Vam pišem, donijela tester i ostalo je povijest :D

OPIS PROIZVODA: BB krema za prirodno prekrivanje s trostukom funkcijom: podloga, puder i UV zaštita.
Najnovija generacija BB krema koja štiti kožu hranjivim sastojcima i mijenja boju nakon aplikacije ovisno o tonu kože. Lioele Dolish Veil Vita BB dostupna je  dvije verzije: # 1 GEORGEUS PURPLE za osobe s žutim podtonom i #2 NATURAL GREEN  za osobe s rozim podtonom.

PAKIRANJE:
Kada sam otvorila paketić, jednostavno me osvojila nježna girly boja proizvoda koje je puuno ljepše uživo nego na fotografijama. Inače, osim što je lijepo, pakiranje je i higijensko, bočica od 30 ml s pumpicom.


PREKRIVANJE I DJELOVANJE: Kada sam na početku napisala da nikada nisam srela neobičniji proizvod nisam se šalila. Srećom, Tamara me upozorila inače bi moja reakcija prilikom istiskivanja bila WTF???
Pogledajte boju, sivo-bijela kao cinkova krema :D


OMG!!!

 ...potom slijedi razmazivanje i pogledajte što se događa...

..i nakon 10 minuta...

Priznajte da luđu stvar niste vidjele! Krema se od kreč bijele u 10 minta potpuno prilagodila koži. 
Tekstura kreme nije jako gusta poput mnogih azijskih koje sam do sada probala, lako se razmazuje i potrebno je vrlo malo za jedno korištenje. Prekrivanje joj je srednje. Prekrit će crvenilo, hiperpigmentacije i manje nepravilnosti, ali na podočnjake, velike ožiljke i jače nepravilnosti potrebno je utapkati korektor.
Finish na licu je polumat. Nećete se sjajiti kao s mnogim BB-icama, prilično dobro matira, ali svakako je potreban matirajući puder u prahu/kamenu preko T zone, ako ste vlasnica mješovite ili masne kože. 
Moja koža je sklona začepljivanju pora i izbijanju prištića, s ovom BB-icom nema problema. Ne začepljuje pore, ne izaziva mitesere i drži sebum pod kontrolom dobrih 3-4 sata. Osjećaj na licu nije toliko težak kao npr s Mishom Perfect Cover, odnosno nema osjećaja maske ali bih lagala kada bih rekla da je potpuno lagana.
Krema ima svojstvo izbjeljivanja i činit će Vam se da to doista i radi. Sitne ružićaste mrljice od akni i mitesera postupno izbljeđuju, mada ne mogu sa sigurnošću tvrditi da je za to zaslužna Lioele krema ili moja ukupna kombinacija njege. Veliki plus je i UV zaštita koja iznosi SPF 25.

SASTOJCI: 

CIJENA I DOSTUPNOST : Liolele Dollish Veil Vita BB krema je dostupna isključivo preko neta, cijena joj je 14,20 $ (cca 90 kn) za 30 ml i naručena je kod ovog selera.

ZAKLJUČAK:  Odličan proizvod za ne previsoku cijenu koji se prilagođava tonu kože (za rozi podton imajte na umu da postoji verzija Natrul Green), solidno prekriva, štiti i njeguje bez isušivanja.

Jeste li probale BB-ice nove generacije?





19 komentari:

  1. Moja reakcija je bila kao i tvoja! :) L'oreal ima nešto slično u ponudi, ali nije me nikada previše privlačilo jer mi je sve bilo pretamno.. :( No, za ovu si me itekako zainteresirala. Ambalaža mi je isto preslatka..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam vidjela Lorealovo čudo, jednom sam kupila, skužila doma da je otvarano pa sam vratila i kasnije me nije više zanimalo.

      Izbriši
  2. Kao što rekoh, probala sam tester i prilično mi se svidjela :) Kažem prilično jer me prekrivanje nije sasvim oduševilo, no za ljeto bi bila odlična. Samo što se nisam sjetila naručiti ju XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrivanje je srednje, dobro prekriva ali ne sad odlično. Svakako je zadovoljavajuće.

      Izbriši
  3. Imala sam tester i nažalost meni je pretamna, da nije bila bi mi izvrsna jer odlično prekriva pore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, nadam se da postoji i neka svijetlija Lioelle BB.

      Izbriši
  4. Voljela bih je isprobati, ali me strah da će mi biti pretamna... Obzirom na komentare po Internetu i recenzijama... Imam svijetlu put :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije baš za potpuno svjetlu put, mada prijateljica s jako svjetlom puti ju koristi i odlično joj se prilagodi :)

      Izbriši
  5. Imam Misshu BB Perfect Cover i prilično sam zadovoljna, posebno iz razloga jer još nisam našla neku koja bi imala svijetlu nijansu poput Misshine 13.
    Moram proznati da si me zainteresirala za ovu, ali malo me ipak strah da će mi biti pretamna!
    Može li se naručiti samo tester??? (idem tražiti!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da može, no poznavajući tvoj ten, ipak bi ti mogla biti malo pretamna.

      Izbriši
  6. Pozdrav Martina! Imam jedan problem pa se nadam da bi mi ti mogla pomoci. Prije mjesec dana me je frendica oprzila cigaretom i na tom mjestu se stvorila rana koja je nakon par dana otpala. Cime da tretiram taj dio lica kako bi mi koza opet bila kao prije? Hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada dok je svježi ožiljak možeš najviše napraviti. Najidealniji je Contratubex gel, a ako želiš prirodnim putem, ulje gospine trave (kantarion) i ulje ploda divlje ruže ti mogu puno pomoći (oba isključivo navečer) kao i ulje ili melem od nevena, samo moraš mazati bar tri puta dnevno. Pij jako punno C vitamina, on zacjeljuje rane.

      Izbriši
  7. Bome zanimljiva BB krema, baš budem naručila tester :)

    OdgovoriIzbriši
  8. zbilja i izgleda i zvuči predobro... moram si nabavit barem tester, definitivno me zanima :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Na temelju ovog posta odlucila sam prvi put u zivotu probati BB kremu, i to upravo ovu, i sad se vise nikad ne bi mogla vratiti na klasicne pudere. Hvala ti Martina od srca!!! :* Zanima me jesi li probala i ovu drugu nijansu natural green? imam crvene oziljke od akni, pa se mislim sada naruciti tu nijansu? Hvala, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, nisam probala natural green, taman mi je ova pri kraju pa razmišljam da naručim tu drugu jer i ja imam puno crvenila na licu. Drago mi je da si zadovoljna :))

      Izbriši