POLIKLINIKA POLIDERMA : CLEAR LIFT LASERSKI TRETMAN

Posted by Dear Skin at 18:08

Sjećate li se mog pregleda uređajem Visia ? (klik) Stanje je bilo zaista grozno i nema osobe koja se ne bi preplašila vlastitog izgleda. Što dalje? Doktor Kaliterna iz Poliklinike Poliderma mi je preporučio najnoviji laserski tretman pod nazivom Cleear Lift.

ŠTO JE CLEAR LIFT?
Najnoviji revolucionarni tretman Clear lift koji je bezbolan, bez komplikacija i oporavka a daje rezultate agresivnijih tretmana!
Clear lift je naziv tretmana frakcijskog lasera koji ne oštećuje kožu te nije agresivan. Od svih laserskih tretmana Clear lift ima najjači efekt pomlađivanja jer najdublje prodire te oblikuje i učvršćuje lice. Clear lift je neablativni frakcijski laser koji ne oštećuje površinu kože već radi mikroskopska ostečenja ispod površine kože. Novi kolagen zamjenjuje oštećeno vezivno tkivo. Koristi se valna duljina 1064 nm koja prodire najdublje u odnosu na druge frakcijske lasere. To je ključno zašto Clear lift daje odlične rezultate. Pri tome se manje kapilare spaljuju što je bitno kod pomlađivanja, crvenila lica, rosacee i hemangioma. Lojne žljezde se unište te znatno smanji njihova veličina pa i najdublje lojne žlijezde što je razlog zašto je Clear lift vjerojatno najbolji tretman za akne. Koža se manje masti, pore se suze i lice lakše čisti te upale znatno smanje zbog čega akne ne izbijaju. Pigmentacije pa i najdublje se uklone uslijed zamjene oštećenog vezivnog tkiva sa novim kolagenom. Clear lift ima najači efekt pomlađivanja kože zbog velike dubine prodora te zbog toga najviše potiče razvoj novog kolagena. 
Više o Clear Liftu možete pročitati ovdje.

IZVOĐENJE TRETMANA: Nakon što sestra ukloni ostatke makeup-a i nečistoće s lica, dobiju se zaštitne naočale i jednokratna kapica za kosu i ugodno legne na stol. Doktor također zaštiti svoje oči naočalama i kreće tretman pomoću ovog svemirskog pištolja .D


Osjeti se lagano peckanje, ništa strašno niti ne izdrživo. Samo trajanje tretmana je otprilike nekih 15-20 minuta za lice i vrat. Nakon završetka, sestra zaštiti lice kremom i možete kud želite jer nakon tretmana lice zaista nije crveno, upaljeno, iritirano ili išta slično kao nakon drugih lasera.

Predlažem da pogledate ovaj video kako biste bolje shvatile, doduše, ovo je reklamni video ali pokazuje način na koji se izvodi tretman:



CIJENA : jedan tretman za lice: pomlađivanje + smanjivanje bora oko očiju:4000-5000 kn
ostale cijene možete vidjeti ovdje.

REZULTAT I MOJ DOJAM: prije tretmana i nakon 3 tjedna, moje lice je ponovno uslikano uređajem Visia (klik), no neka sila nebeska mi je pokvarila USB stick na kojem su se nalazile fotografije "poslije" tako da sam ih nepovratno izgubila. No što je tu-je:  fotke "poslije", odnosno nakon 3 tjedna od tretmana ne možete vidjeti, no vjeruj te mi na riječ da su razlike minimalne. Zaista nisam vidjela niti jedno poboljšanje na dubinskim fotkama Visie, kao ni u živo nakon tog jednog tretmana.
Upozorena sam da se pravi rezultati vide nakon dva mjeseca od tretmana,i u trenutku kada pišem ovaj post, prošlo je tri mjeseca, a moje lice je i dalje kao i prije: crveno, osjetljivo i s hiperpigmentacijama. Bore su dakako ublažene, no to je rezultat tretmana oblikovanja lica o kojem sam Vam pisala u ovom postu (klik).


Clear lift laser je zaista blagotvoran nakon upotrebe i doslovno možete na posao, kavu ili nastaviti s uobičajenim aktivnostima. 
NAPOMENA: moje iskustvo se temelji na jednom odrađenom tretmanu, koliko ih treba za konkretne rezultate zaista ne znam, vjerojatno ovisi od osobe do osobe pa ukoliko imate mogućnosti raspitajte se.

* moj tretman je bio besplatan što ne utječe na moje mišljenje i učinak

Jeste li isprobale laserke tretmane lica? Kakva su Vaša iskustva?

18 komentari:

  1. Svaka cast na tako iskrenoj recenziji!Nisam nikad probala nikakav laserski tretman,uz puno tvojih preporuka moje lice je usudim se reci savrseno za puno manje love:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti se zaista nemaš što buniti, lice ti je ko u djevojčice a još živiš na jugu :)

      Izbriši
  2. prije su nam dermatolozi savjetovali da bacimo ono ogledalo što uvećava, a danas nas slikaju Visia uređajem. :rofl:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaah umrla sam od smijeha :D bas, mislim da su rijetke osobe koje bi bilr zadovoljne kako su ispale u tako kruuupnom kadru! Super post kao i uvijek, iskreno i informativno.

      Izbriši
    2. Hvala cure :)

      Nisam zadovoljna, e sad da su mi napravili još koji tretman možda bi dojam bio bolji. U svakom slučaju, ko voli-nek izvoli :)

      Izbriši
  3. Jesi li isla na drugi tretman laserske epilacije i ako jesi hoce li ubrzo post?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, no moram pričekati još mjesec dana jer se tek onda vidi pravi rezultat kako ne bih brzala s zaključcima :)

      Izbriši
  4. Uau a zvucalo je tako obecavajuce,sto je najgore ja sve povjerujem,i vec kujem u glavi plan za stednju,tipa bit cu na kruhu i vodi,jer ovaj tr.ce me spasiti :-)
    Ti si nasa kraljica :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga, nemam pojma što da ti kažem, jedan tretman koji nije pokazao nimalo rezultata zaista ne mogu reći ono što ne mislim. Ima puno zadovoljnih žena, koliko su tretmana napravile zaista ne znam, ali ja sam očekivalabar neko poboljšanje i od ovog jednog.

      Izbriši
  5. Iskreno napisan post i to mi se sviđa! Znači, da sam išla o svom trošku (što inače mogu samo sanjati!), bio bi to uzalud potrošen novac

    OdgovoriIzbriši
  6. bliska osoba meni je išla i ide na razne laserske tretmane, pa i na jedan- dva (ne sjećam se više) ovakav "pomlađivanja" lica i mi smo svi bili oduševljeni i dalje smo, uz to i dobru svakodnevnu njegu minus po meni pretjeranu izloženost suncu ljetu te osobe ona i dalje nema bora na svom licu, a ima 54 godine; ja planiram definitivno u dogledno vrijeme otići na ovakav tretman;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, zaboravila sam napisati, jedino mi se ne sviđaju ovakve fotografije koje kao pokazuju oštećenja, a niti me plaše; nego kako će biti nego da imamo neka oštećenja, pa to je sve normalno, na kraju krajeva normalne su i bore na licu i sijeda kosa, to nije nešto ružno, ali svi mi imamo svoju viziju sebe i imamo pravo na nju, pa tako i ja i ona i ona i bilo tko..; i da se povežem na komentatoricu snnopy i komentar za ogledalo- pravo su govorili tada ti dermatolozi, što se čovjek duže gleda ili bliže ogledalu sve si više pronalazi mana; već neko duže vrijeme ne zadržavam se pred ogledalom više nego je to potrebno i tvrdim da sam od tada puno sretnija osoba i sama sebi ljepša;

      Izbriši
    2. He, he! Definitivno bi se trebalo što manje gledati i proučavati a kamoli ovako brutalnim strojevima. Drago mi je da je tvojoj poznanici Clear Lift pokazao rezultate i da nije uzalud bačen novac. Dugo sam se proučavala i razmišljala što napisati, no moj dojam je takav kakav je. Da li bi bilo bolje s više tretmana, zaista ne znam.

      Izbriši
  7. Od srca hvala za iskren dojam. Mnogi bi se prodali. Zato je tvoj blog jedini kojeg pratim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na povjerenju i pracenju. Ne znam kakva bih ja bila osoba da kažem da ovo vrijedi (barem taj jedan tretman) više od jedne hrvatske plaće.

      Izbriši
  8. super komentar i svaka čast na iskrenosti!!! Baš mi je drago da im takvih ljudi kao ti koji će reći svoje mišljenje bez obzira na sve eventualne pogodnosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na komentaru. Recenzije skupih proizvoda i tretmana su ogromna odgovornost prema čitateljima. Iako moja iskustva ne moraju biti ista kao kod drugih, ipak imam veliku odgovornost kako ću opisati i pokazati učinak.

      Izbriši
  9. Moje Iskustvo s frakcijskim laserom, 2011. god. kod dr. Kaliterne je najblaže rečeno-katastrofalno. Priprema,upute, i konačan rezultat ravno NULI. I nakon 6 mjeseci rezultata nije bilo. Tko voli, nek izvoli kod dr. Kaliterne.

    OdgovoriIzbriši