PROIZVODI KOJI DJELUJU (ANTI AGE) : DERMALOGICA AGE SMART POWER RICH KREMA

Posted by Dear Skin at 20:53

Kako sam najavila na FB, krećem s novom kategorijom u kojoj ću recenzirati kreme i proizvode u koje se zaista isplati uložiti i koji su se pokazale vrlo djelotvornim na mojoj koži i koži mojih bližnjih.
Kategorije koje će biti pokrivene su : osjetljiva ,masna, suha, hiperpigmentirana  koža, te anti age njega.
Krećem s recenzijom jednog proizvoda u kategorije anti-age.

OPIS PROIZVODASnažan hidratizacijski tretman koji stimulira proizvodnju kolagena i elastina, povećava čvrstoću i elastičnost kože. Multivitaminska mješavina i mješavina aktivnih biljnih tvari uključujući crvenu morsku algu, ekstrakt riže, fitoestrogene iz soje, kukui orah i slatki korijen hidratizira, eksfolira i ublažava znakove preuranjenog starenja. Ne sadrži umjetne mirise i boje.
AMBALAŽA:  proizvod je podijeljen u pet tubica po 10 ml koje podsjećaju na tempere. Ovaj način pakiranja je radi čuvanja aktivnih sastojaka od propadanja. Inače, postoji pakiranje od 50 ml, odnosno u paketu su 5 tuba po 10 ml, a moguće je kupiti i samo jednu tubu od 10 ml poput ove moje na fotografiji.

U pakiranju dobijete i ovu metalnu spravicu koja služi za istiskivanje proizvoda kako bi što bolje iskoristile svaku kap.
TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE: Iako "rich" u nazivu, ova krema nije masna. Bogata, ali istovremeno svilenkasta, lagana i takav osjećaj ostavlja na koži. Potrebno je nanijeti vrlo malu količinu, a kako je iznimno djelotvorna, nanosila sam ju uglavnom na kritične zone: oko očiju i mjesta gdje imam bore.Namijenjena je njezi lica i obzirom da je vrlo koncetrirana, volim ju koristiti kao šok tretman: kada sam zgužvana, siva, nikakva. Dramatično pegla bore, hidratizira i vraća kožu u život posebno u zimskim mjesecima kada je suha i isušena. Nakon nanošenja, potrebno je pričekati 1 minutu i kada se upije, koža nije masna i krema ne izaziva težinu na licu. Što se tiče mirisa, ne mogu sa sigurnošću utvrditi, no recimo da miriši tipično kao svi Dermalogicini proizvodi: nježno, biljno i ugodno. Miris se ne zadržava na koži i nije iritirajuć.

SASTOJCIWater (Aqua), Cyclopentasiloxane, Methylheptyl Isostearate, Diglycerin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Aleurites Moluccana Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Isohexadecane, Dimethicone Crosspolymer, Rosa Centifolia Flower Extract, Macrocystis Pyrifera Extract, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Corallina Officinalis Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Zingiber Officinale (Ginger) Root Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Glycine Soja (Soybean) Protein, Polyquaternium-37, Dimethiconol, Palmitoyl Pentapeptide-3, Glycerin, Glucosamine HCI, Algae Extract, Yeast Extract, Polysorbate 20, PVP, Butylene Glycol, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Limonene, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Allantoin, Bisabolol, Oleth-20, Urea, Carbomer, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Retinyl Palmitate.

Sastav kao što vidite, prepunje  tvari koji doista djeluju na bore: antioksidanti, peptidi, biljne tvari uključujući ekstrakt kvasca i riže koja prirodno eksfolira kožu. Zamjerka ide na silikone i parabene za koje se nadam da će brend  budućnosti izbaciti.

CIJENA I DOSTUPNOST: 50 ml - 1293,00 kn, 10 ml- 295,00 kn  svim Dermalogica centrima, ljekarnama i online.


ZAKLJUČAK: Power Rich krema je doista djelotvorna i radi ono što obećava. Imala sam ju do sada nekoliko puta u malo dužim razmacima, no uvijek je se sjetim i kada mogu, kupim. Osim što djeluje na bore i umoran izgled, odlično smiruje crvenilo. Ipak, u slučaju jako osjetljive kože preporčujem prethodnu probu putem testera jer može iritirati ako ste preosjetljivi na neke sastojke. Inače, koristim ju, kako sam napisala,  kao šok tretman, posebno na području oko očiju gdje učvršćuje kožu, djeluje na diskoloracije, pa čak i tamne podočnjake.
Također, nanosim u  tankom sloj kao 14-dnevni noćni tretman zimi kada mi je lice grozno sivo i nikakvo, a potom samo na područja gdje je potrebna extra njega, glavnom bore i crvena područja.

Mnogo žena voli Dermalogicu, zanima me što možete preporučiti kao doista djelotvorno?

Sljedeći post, govoriti će o preparatu za osjetljivu kožu.

28 komentari:

  1. Wow zvuci super.obratit cu pozornost svakako jednom.koliki je rok trajanja od otvaranja? Ne koristis je stalno nego povremeno pa me zanima trajnost proizvoda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro pitanje :) Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja i tih 10 ml potrošim u roku. Volim s njom napraviti baš šok tretman inače je super i za stalno korištenje, no obzirom na cijenu (čitaj: šifra Amex 12 mjeseci), koristim samo na kritičnim zonama kao nekakav serum.

      Izbriši
  2. Zvuci mi zanimljivo i nekako high-tech :)))...trenutacno skupljam kune i lipice za apivita zeleni serum strasno mi se sviđa! Od antiage proizvoda nisam isprobala nista posebno osim afroditinog hydra seruma i super mi je, lijepo mi vlazi kozu...imala sam tanke borice oko ociju kojih sad vise nemam. ..valjda su bile od dehidracije i to mi je afrodita super rijesila! Koristim ju duuuugo vec i iskreno vec mi je malo dosadila .makar djeluje!!! Ah....ta moja prevrtljivost!! Vrijeme je za neku novu lijepu bočicu:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko kužim, ti imaš dehidracijske borice i tebi definitivno nije potreban ovakav šok tretman. Zeleni serum od Apivite će ti pomoći da se riješiš sivila i da koža zablista, a borice i dalje tretiraj dobrom hidratacijom.

      Izbriši
  3. Iako mi je 50 godina rado pratim vaš blog posebno anti age teme jer nikada nije kasno za nešto naučit.Bilo bi dobro da ubacite i njegu za žene u menopauzi, Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ste se javili i ohrabrili me, jer dugo želim pisati o menopauzi i njezi tijekom menopauze. No međutim, mislila sam da nema čitateljica koje bi to zanimalo. Hvala i svakako će biti tema o tome :))

      Izbriši
  4. Da karikiram: super krema,super djelovanje a kad vidiš cijenu shvatiš ma koje bore,koji umor ma to meni ne treba i "nadrljaš" se Pavlovićevom masti !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, i to što kažeš :D No da djeluje-djeluje. Ne brini,imam ja i povoljnije adute u rukavu :))

      I kud baš s Pavlovićevom masti???

      Izbriši
    2. Brza si na odgovoru!
      Pavlovićeva me ,vjerovala ili ne, masu puta spasila!
      Kada sam imala šivanje obrve bila mi je bolja od Contraktubeksa ,u trudnoćama sam izvukla živu glavu bez ijedne strije i zato neka meni Pavlovićeve pri ruci <3

      Izbriši
  5. A sad za ozbiljno: ovo bi mi jako dobro došlo lao neki SOS tretman po zimi .
    Dodano na WL!
    Silikoni i parabeni su mi nešto na šta bi u ovoj priči i mogla zažmiriti ali mi se ne sviđa ovaj protein soje.
    U svakom slučaju jako si me zaintrigirala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah da, ima dosta toga što bih ja izbacilaiz sastava i nadam se da će i Ameri izbaciti i već mijenjaju sastave u puno svojih proizvoda. Obzirom da si ju zaista rijetko priuštim i koristim tretmanski zažmirim. Ako uspiješ, uzmi koji tester , već od dva-tri nanošenja se vide rezultati.

      Izbriši
    2. Primljeno na znanje i ravnanje !
      E sad testeri su u Rijeci i Opatiji kao suho zlato...ali vrijedi pokušati

      Izbriši
    3. Pavlovićeva mast je zakon i na nju sam potpuno zaboravila :D
      Probaj, no ionako te uskoro očekuje paketić iz Zagreba :)

      Izbriši
  6. Joj meni još se nisam oporavila od Male Palčice pa kud sad opet??!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Skupa je.....sve savjete ja vrijedno zapisujem

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad ste me više zaintrigirale za Pavlovićevu (gdje se nabavi ta mast? nešto sam čula da ona u npr. Konzumu nije original il što već??) nego za ovu meni preskupu kremu! lol :) A i ne sviđa mi se baš sastav ove kreme, pokušavam se "hraniti zdravo" izvana... Krenule prve bore mrštilice, moramo to sanirati.... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pavlovićevu mast kupi u Gradskoj ljekarni. Oni ju izrađuju i ta je najbolja. Kolikoe ti pomoći oko bora, nisam sigurna, ali svakako je dobra krema posebno za ispucane usne i ruke.

      Izbriši
  9. Deluje interesantno! Odmah sam guglala adresu njihove prodavnice u Hong Kongum, pa da odem makar da vidim sta sve imaju u prodaji, a mozda i da isprobam nesto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkud ti draga uHong-Kongu? Daj javi jel postoji tamo Dermalogica?

      Izbriši
  10. nisu mi baš na mjestu ovi komentari o skupoći obzirom da se radi o "šok-tretmanu koji djeluje", a i postojanju manjeg pakovanja od cirka 300kn.prije bih rekla da je vrlo povoljno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zapravo razmišljam slično poput tebe, nije mi žao dati novac ako zaista djeluje. Najgore je kada daš a ništa, bačene pare. Ova krema na mojoj koži zaista djeluje i cijena mi je samim tim opravdana.

      Izbriši
  11. Ova krema djeluje takooo cool a poznajuci sebe, kako nisam nimalo stedljiva :D brzo bi potrosila tih 10 ml a cijena joj je paprena :/
    Ali je najvaznije da krema ispunjava svoja obecanja =)
    Lajkam recenziju mnogo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Od Dermalogice sve zvuči primamljivo : ) Ja sam nešto razmišljala o RoC serumu protiv bora. Ima neki njihov koji je ostvario dosta dobre ocjene na makeup alley stranici. Da li si ikad možda probala nešto iz njihove anti age linije? Ti proizvodi sadrže taj čuveni retinol, pa me baš zanima. Inače danas sam nešto bila kod dermatologice koja mi je pričala o dermapenu, to je kao neka naprednija vrsta dermarollera. Ti tretmani zvuče i dramatično i obećavajuće, ali ne znam, možda jednom u budućnosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da. ROC-ova linija retinOx je zbilja djelotvorna.Imala sam i kreme i serum, jedino što ih nema više kod nas, ali saznala sam da je došla nova linija s istim sastavom i navodno poboljšana. ROC je zaista djelotvoran, naravno uz redovito korištenje.

      Izbriši
  13. Hej super, to dobro zvuči! Mislim da ću probat : )
    Hvala : )

    OdgovoriIzbriši
  14. Šta da koristim oko očiju imam dosta suhu kožu i bora oko očiju i usana ,molim da mi preporučite nešto,Hvala

    OdgovoriIzbriši