BAČEN NOVAC

Posted by Dear Skin at 21:12
Žudite za  što ljepšom i zdravijom kožom i kosom, zdravom i njegovanom izgledu i što boljem zdravlju a usput ste kozmetička ovisnica i manijakalna šopingoholičarka poput mene?
Ovo je onda pravi post za Vas. Među Vama postoji zaista mnogo racionalnih osoba koje znaju vagnuti potrebu od luksuza, reklamu od činjenice i to je stvarno super. Kada bih računala koliko sam bacila novca na razne proizvode mislim da bi cifra dosegla nekoliko nula pa bolje da ni ne razmišljam o tome :D Danas donosim svoju listu proizvoda za koje mogu slobodno reći da sam bacila novac. 
1. PREPARATI ZA MRŠAVLJENJE: ma daaaj, koliko sam samo čudotvornih čajeva, kapsula i napitaka nakupovala vjerujući opisima, navodnim iskustvima i reklamama. Moji problemi s viškom kilograma kreću od djetinjstva i kako je farmaceutska industrija "napredovala" u novim istraživanjima, tako sam ja pratila trendove i isprobala razne zelene kave, akai bobice, biljke za mršavljenje, l-carnitinove, fat burnere, šejkove i prahove. Suma sumarum, mogla sam za te novce danas imati super auto kojim bih se odvezla što dalje od kuhinje, jer ključ mršavljenja leži u glavi.
2. KREME ZA CRVENILO KOŽE: otkako se borim s crvenilom, rozaceom i osjetljivom kožom, tako sam sumanuto kupovala sve što se nudi u tu svrhu. Zaključak, nisam dobro razumijela igru riječi : "Krema protiv crvenila", "Krema za olakšavanje reaktivne kože", "Krema za rozaceu" itd zapravo ne obećava prestanak problema već samo olakšanje. Doduše, bilo je tu i kremica koje su tvrdile "Nestanak ispucanih kapilara" dok mi nije doktor objasnio da kada kapilar pukne, nema kreme koja će ga oporaviti. 
3. KREME PROTIV PODOČNJAKA: kao i kod stavke 2, i ovdje sam toliko bacila novca na običnu igru riječi : " Krema protiv podočnjaka", "Krema za ublažavanje podočnjaka" i slični nazivi zapravo ne obećavaju nestanak podočnjaka. Naravno, s godinama sam to i sama shvatila a do tada potrošila na takve proizvode iznos dostojan krstarenja na luksuznom brodu.
4. FILERI ZA BORE: za ove proizvode imam dvojako mišljenje. Takvi proizvodi mogu popuniti bore ALI, dok sam ja shvatila da ovisi o sastojcima i da na nazolabijalne bore takvi proizvodi ne djeluju-odoše novci :D
5.PROIZVODI ZA VRHE KOSE: da, da, kako ne. Ispucani vrhovi su boljka mnogih žena i koliko sam se silikonskih gluposti nakupovala dok nisam shvatila da nema do-škara:-)
6. HIGH END RUŽEVI: na mom blogu ste vidjele mnoge proizvode iz ranga luksuzne kozmetike. Ruževi su definitivno bačen novac jer ni po sastojcima, niti po kvaliteti ne odskaču od ruževa nižeg cjenovnog ranga. Ističu se jedino kvalitetnijom ambalažom i ponekad posebnim nijansama.
7. LUKSUZNA KOZMETIKA ZA TIJELO I LICE: u ovoj kategoriji, ponovo imam dvojbe jer neki proizvodi koje sam probala, jednostavno su nezamjenjivi. U većini slučaja sam bacila jako puno novca koji nije opravdan učinkom i kvalitetom. Posebno mislim na skupe pilinge, umivalice i proizvode za njegu. Na ovom blogu, posebno u početku, mogle ste čitati recenzije o raznim skupim preparatima i nadam se da sam prenijela dojam onoga u što se isplati uložiti i onog što je totalno besmisleno kupovati. Hrpa silikona, sintetičkih sastojaka s pomalo "novootkrivenih" čudotvornih sastojaka upakiranih u luksuznu ambalažu... đizs, mogla sam kupiti stan za sav taj bačen novac:D
8. JEFTINE MASKARE I SJENILA: iako o ruževima imam danas mišljenje koje sam gore napisala, kada su oči u pitanju, ipak uložim malo više novca i ne smatram ga bačenim. Kvalitetna maskara od koje neće ispadati trepavice, sjenila koja će ostati postojana i neće se trusiti po licu su veliki preduvjet za moju makeup rutinu. Isprobala sam razne jeftine varijante i na kraju se nakupila puna ladica takvih proizvoda kojima nisam bila zadovoljna pa i taj iznos spada u bačen.
9. JEFTINI HIGIJENSKI ULOŠCI, VATA I BRITVICE: kod ovih proizvoda, jednostavno nema kompromisa. Uložak koji se smežurao na pola, vata koja je gruba na licu i uopće ne sliči vati te britvice koje ne obriju ni rijetke dlake a kamoli zapuštenu šumu je bačen novac i nužno zlo. Koliko je život lakši s kvalitetnim proizvodima koji ne moraju biti najskuplji.

ZAKLJUČAK: smijeći se sama sebi i svojoj naivnosti reklamama, obećanjima i kozmetičkoj radoznalosti, znate što je najbolje od svega? I ponovo ću povjerovati obećanjima, novom senzacionalnom sastojku za mršavljenje ili protiv podočnjaka, i znam unaprijed da ću baciti novac ali ne mogu si pomoći :D

Na koje proizvode ste Vi bacile novce, iskreno? Slažete li se s mojim popisom ili je neka stavka nezasluženo došla na njega?

64 komentari:

  1. Meni je uzalud bačen novac na sve pudere do sad. Bijela ko zid sa žutim podtonom, za manje novaca nemoguća misija. :/ Rekla bi na skupe kreme za lice u pubertetu, od vichyja, bioderma i lrp-a. Za tri puta manje novaca sam našla bolje proizvode za svoje akne. :D Što se tiče britvica hehe, Gilette za 15kn u dm-u, ima ih mislim 5 u paketu, mrak su, doduše ja nemam jake dlake kao neki pa mi traju jako dugo. :D rekla bi da su bačen novac sve ženske mirišljave kreme, tuširalice i pjene za brijanje. Baš gledam nedavno u dm-u ženska pjena za brijanje, marka x, 100ml 16 kn, muška od iste ,marke 300ml 12 kn. ovo za kosu istina, vrhovi se sređuju samo šišanjem :D
    žene su lakome, povodljive, s velikim očima i bedaste i da nas nema propalo bi pola industija na svijetu. ma i više od pola. ;) plus podložne su marketingu da boli glava.. :) bez uvrede ikome. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih rekla da je to lakomost, po meni je više naivnost i želja da obećanje proizvođača bude djelotvorno. Ipak, i na nama ženama kozmetička industrija itekako zarađuje, najbolji primjer je upravo ta pjena za brijanje, a takvih primjera ima koliko želiš. Dovoljno je da ambalaža bude roza i da samim time proizvod bude skuplji jer znaju da padamo na ambalaže :D

      Izbriši
    2. Draga Ana,pogledaj malo na netu Bourjois Healthy mix u nijansi 51 koje inace nema kod nas(al ne serum,vec obicni). Dosta je svjetal,nije najsvjetliji na svijetu al je stvarno krasan :) i nije skup,iako je skuplji drogerijski rang

      Izbriši
  2. slazem se sa popisom. vidjela sam na youtubu videa HE vs. dogerijskih i stvarno je razlika jedino u ambalaži i rasponu boja i cijena sve ostalo je li-la. na obečanja za brzo mršavljenje ne padam, nema do vjezbanja i kontrolirane prehrane. kod uložaka sam se zezla sa nekima kojima ljepilo uopće ne drži, žali bože para. epilator me razočarao, 400kn je kostao da bi sad kupovala novi kabel koji je 120kn samo da mi potraje. kad i taj kabel ode mjenjam sve. najbolje bi mi bilo novce dat na salon i depilaciju nego se sama patit a koza divlja i burno reagira :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, ima tako loših uložaka, u svrhu "što bolje proći" jednistavno kod njih ne ide. I kod mene su epilatori bačen novac jer ih uopće ne koristim.

      Izbriši
  3. odličan post :D dakle zlatna sredina za većinu stvari :D a što je s raznim načinima uklanjanja dlaka (trajnim / "trajnim" i polutrajnim)?? Kakva iskustva imaš s time, spada li i to sve u ovu kategoriju bačenog novca ili ima vajde od ičega što obećavaju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako dobro pitanje. Zapravo bih to svrstala u post " u štose ne isplati uložiti novac" jer sam puno toga probala a nisam platila (srećom). Po mom iskustvu IPL je bačen novac, laser je puno učinkovitiji , brazilska depilacija je dobro uložen novac kao i ostale metode depilacija u salonima pod uvjetom da dobro rade.

      Izbriši
  4. meni redovito ispadne da mi bude žao kada kupim nešto jeftino jer je.. jeftino, a na kraju se pokaže da sam bacila novac na tu stvar; od kozmetike, najgluplje trošim na tekuće pudere jer uvijek "nešto" tražim što ne postoji očito, a drugu kozmetiku ne fulam često jer se uglavnom držim provjerenoga, a hrpu proizvoda ni ne koristim često, kao ove stvari protiv celulita, za kosu u krug kupujem stvari koje su mi se već svidjele i tako; a od ovih drugih stvari- pravu grižnju savjesti imam kada me uhvati škrtost, pa kupim jeftiniji wc papir; uglavnom- kod mene ispadne najčešće da me ono najjeftinije najskuplje košta jer završi u smeću

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem, kod nekih stvari vrijedi poslovica :"nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino", to se posebno odnosi na cipele, odjeću i jeftine (nekvalitetne) kućne potrepštine, frustrirana sam jednoslojnim wc papirom :P

      Izbriši
  5. Ja se zimi crvenim kao rajcica i razmisljam ako krema za hemeroide utjece na krvne zile 'tamo doli' mozda ce i na ove i stvarno doslovno mozes pratiti u ogledalu kako crvenilo nestaje kad se namaze malo! Naravno nakon nekog vremena crvenilo se opet vrati, ali eto koliko god fuj zvucalo stavim nekad tu kremu ispod makeup-a! :)) p.s. Nikakve nuspojave nisam dobila nikad

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kremu za hemoroide stavljala na podočnjake jer sam čitala da tako rade manekenke :D Nije djelovala, ali ako djeluje na licu, super. Samo pazi da nema mentola ili tako nečega što bi moglo više iritirati nego koristiti.

      Izbriši
  6. Zanimljiv post ;)
    I ja se "lozim" na razne reklame i obecanja i slazem se sa vecinom tvojih stavova ;) Jedino ne verujem u cudesne kreme za borbu protiv celulita, to mi se nekako uvek cini kao uzaludno bacen novac ;) Potrebno je mnogo navika promeniti, a krema je samo krema...nece od nje celulit nestati, ali zene jednosatvno zele da veruju u cuda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme protiv celulita nisam svrstala u ovaj post. Generalno mislim da su bačen novac ako žene misle da će im samo ona pomoći bez ostatka režima. Probala sam neke stvari protiv celulita koje su super ali ne samo za sebe.

      Izbriši
  7. Ja ne bacam na ništa jer ga nemam uglavnom sve ide na lekare,lečenje ,terapije i život,ali ranije dok sam bila mlađa i radila bacala sam novac na jeftine krpice jer sam više volela imati recimo 10 majica različitih a nekvalitetnih nego dve,tri lepe kvalitetne,a majice su mi inače slaba tačka :)
    Što se tiče preparata za mršavljenje apsolutno se slažem,ne iz mog iskustva ali iz iskustva mnogih meni bliskih ljudi,tu radi samo režim ishrane,o tome smo ja i ti pisale već :) I dan danas hoću da se zaletim za neku jeftinu stvar kada smo malo pri parama ali me muž uvek spreči i zamoli da kupim jednu stvar ali da je vredna pa kolko god da koštala :) Ali ja opet iza njegovih leđa ponekad kupim neku majičicu,pa se kajem uvek,to je bolest.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno mi treba takav muž :)) Ponekad i u meni proradi racionalnost i savjest i zapravo se povodim istim da kupujem jedno ali kvalitetno, barem kada je odjeća i obuća u pitanju. Kod higijenskih i kozmetičkih potrepština variram i isprobavam i često nasjedam pa se kajem :D

      Izbriši
  8. Definitivno je novac bacen kad su u pitanju jeftine britvice,ulozci i slicne stvari,puno vise stete,nego 'ustede'. A kod mene osobno,bacen je novac i na sve preparTe protiv akni,od puberteta do danas,znaci nekih 5-6 godina nisam pronasla ucinkovit proizvod :-/ inace,super su ti ovakvi postovi :-) Dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo, kod nekih stvari jednostavno nema kompromisa niti uštede jer na kraju završi u smeču. Žao mi je da nisi našla ono što djeluje, te stvari za akne su sve na istu foru: puno alkohola, benzil peroxida, salicilata i slično što daje samo kratkotrajne efekte. Mislim da je bolje uložiti u neku stručnu terapiju koja daje rezultata nego u razne obećavajuće mazalice.
      Hvala :-)

      Izbriši
  9. neke proizvode kupujem uvijek nanovo, npr. gillette muske britvice, balea gel za brijanje, always ulosci...kod krema za lice non stop eksperimentiram. a za neke proizvode mogu reci da nikad ne kupujem, npr bilo sto za mrsavljenje, celulit, cudotvorne napitke i kreme za ovo ili ono. na mene marketing slabo djeluje :) ja sam bas dosadan kupac ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D nisi dosadan kupac nego savjesna. Ne podliježeš marketingu, znaš što ti funkcionira ito je super. Ja puno toga kupujem nanovo ali i puno toga isprobavam a na kraju zaključim isto :D

      Izbriši
  10. Kreme za celulit si zaboravila :)) Osim par njih koje poboljsavaju tonus koze, sve ostalo..hmm..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam zaboravila, dodat ću ih kao nešto što ne djeluje ako žene misle da će proći bez ostatka rutine u borbi protiv celulita :D

      Izbriši
  11. Ja definitivno spadam u tu skupinu žena! Kod kozmetike se ne bih složila sa tobom kada su u pitanju ruževi! Kupila sam par Golden Rose i one Avon roze što su na proljeće bili popularni-bačen novac! kada kupim Dior ruž, tada sam zadovoljna i iskoristim ga do kraja.
    Moja velika boljka su majice! Njih volim imati u svim bojama, pa se često nakupujem jeftinih, koje nakon dva pranja odu na brisanje prašine.
    Prošle godine sam čvrsto odlučila (za sada se toga pridržavam) da ću kupovati manje odjevnih predmeta, ali kvalitetnijih (ne znači nužno i skupih, jer ih uhvatim na sniženju).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon VS Dior nema razlike u kvaliteti kod mene. Imala sam sve linije ruževa i kod Diora i kod Avona i dalje to odgovorno tvrdim. Svar je u tome,kad kupim ruž od 250 kn onda ga doista i potrošim za razliku od ruževa od 30 kn koje samo gomilam. Golden Rose ruževi su meni loši i tu se slažem.
      A ovo s brisanjem prašine i majicama mi je jako poznato, često ih kupujem jeftine i neke su me čak i iznenadile dobrom kvalitetom.

      Izbriši
    2. Slažem se sa Marijanom, ogromna je razlika u kvaliteti high end ruževa i ovih jeftinih!

      Izbriši
    3. Eh, moram prepraviti u postu, pravi izraz je JEFTINIJE, nisam mislila na sve ruževe niske cijene. Mislilasam na neki srednji rang

      Izbriši
  12. Padam na lijepa pakovanja pa onda kupim sve i svašta i skupo i jeftino, ali si ne mogu baš pomoći. Žao mi je novaca bačenih za kreme za podočnjake jer si uvijek pomislim: a ova će možda pomoći, a ustvari znam da neće. Imam fetiš na ruževe i znam da ih ne stignem sve potrošiti tako da svjesno bacam novce i na to nažalost. Uff bolje ne razmišljat o tome :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao para na skupe i nedostižne okoloočne. Tu mislim na stvarno jako skupe :D I ja sam jedno vrijeme sumanuto kupovala ruževe, sada sam stala kda sam skužila da ih imam preko 100 komada :P

      Izbriši
    2. Mislim da ću i ja morat stati sa ruževima :(

      Izbriši
    3. To uvijek kažem a danas sam probala dva o kojima cijelu večer razmišljam, ovisnost!

      Izbriši
  13. Slažem se sa popisom :) neke stvari jednostavno su precjenjene. Za maskaru vrijedi ona: "Kolilo para, toliko muzike" , iako i tu ima iznimaka, premda ja te iznimke nisam doživjela. Po meni najkvalitetnija i najskuplja maskara koju sam probala je Lorealova (sa crnim i bijelim dijelom) stvarno predobra ali za moj novcanik preskupa :( voljela bih probati Max Factor 2000calorie, jer ju svi hvale :) .
    Upravo jucer dragi i ja smo bili u Müller-u i rekao je ono što svaka žena želi čuti "uzmi što želiš, ja častim", na to su mi oči bile kao reflektori :) ali, ja sam sat vremena bauljala po Mülleru jer mi je sve bilo "skupo" . Općenito mislim da smo mi žene opterečene cijenama i omjerom sa kvalitetom,'militrazom i itd. Nakon sat vremena dragi je bio ocajan pa mi je rekao uzmi sta god, nema veze koliko kosta, samo da idemo. Na kraju sam uzela lak za nokte o kojem sam 20 min razmisljala dal da uzmem i dali mi stvarno treba, neke fensi Playboy bonbone na snizenju, masku za kosu. Racun je bio 40kn, a ja sam sat vremena konstatno vagala :/ ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da ima mnogo iznimaka a na njih je teško naići. U dobru maskaru se isplati uložiti, oči su bitne kao i dobra postojanost maskare. Ja trenutno ignoriram sva sniženja, kakva je situacija, biti će ih često i puno pa ne mislim da sam nešto propustila a da sam otišla u Muller, vjerojatno bih poput tebe sve dobro vagala što mi treba jer momentalno imam zaista svega previše. Kozmetika je skupa, i povodim se onim-dati novac ali za pravu i korisnu stvar. Najgore je kada platiš nešto što ne opravdava tu cijenu.

      Izbriši
  14. Ako bih pocela da se prisecam bacenog novca, verovatno bih osedela za tri dana - od muke! :) Znas kako, svaki novac je na neki nacin bacen ako nije dobro ulozen, ili ako se nije isplatio. A danas se tesko sta isplati. Lazu nas i mazu i u zivotu i na reklamama, a mi gutamo i kupujemo. :)
    Kada bih gledala na sta sam najvise novca u zivotu bacila, to bi pre svega bili drugi ljudi, hrana, racuni za stan, prevoz i kozmetika. E sad, kada nesto volis, nije ti bitno koliko para dajes. Ali kad se razocaras u isto, onda se gorko kajes. :))

    Od ovih stvari na tvojoj listi:

    Broj 1 - tu sam car! :) Slabila sam samo kad sam uz to pila vodu i jela vazduh :))
    Broj 5 - svaka cast svakome, ali nikada nisam srela nijednu osobu za mog zivota, da je dala toliko novca za proizvode za kosu. Niti sam upoznala nekoga ko je toliko balzama, maski, prskalica poklonio drugaricama. Mislim da mi je mozda toga najvise zao. :(
    Broj 8 - maskare.. Ne znam da li cu ikad naci pravu. Imam nenormalno osetljive oci, 30 maskara u torbi i nijedna mi ne odgovara.
    Za pudere sam naucila lekciju. Nikada ne kupuj napamet! Odes u parfimeriju, isprobas 100 razlicitih, izadjes kao klovn na ulicu (zato ja idem nocu :), ali kupis bar ok nijansu i teksturu kako treba!
    Jedino za sta mi nikada nece biti zao, sto bacam novac, su kupke i gelovi za tusiranje. To bukvalno jedem, al brate mili, umrecu cista i mirisljava! ;)

    ps. parfeme i nakit ne pominjem, jer je to trajne vrednosti, sto znaci da nije bacen novac, trepp. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa odlična ti je taktika s kupovanjem pudera noću :D Ima u tome nešto, inače, vidim da mi žene ko žene, svi zarađuju na našim slabostima. Najgore je kada je baćen novac na bezvrijedne stvari, al parfemi i nakit su posebna kategorija, to su gušti:))

      Izbriši
  15. Hmmm...super tema! Najvise novaca sam bacila na razne kreme za lice koje su mi sve od reda izazivale pristice i druga razna cuda....strašno puno novaca sam bacila na to kroz godine, tek sam prije mjesec dana nasla svoju hg kremicu i mojoj sreci nema kraja!! Sto se tice kozmetike, jako se malo sminkam, skoro nikada pa zato volim dati malo vise novaca za neke proizvode tipa korektor za podočnjake jer je to jedino sto stavim svaki dan na svoje duplje:)), ruzeve volim da su od cvrste plastike a ne da mi se raspadnu u ruci kao catrice jednom prilikom! Iako sam ruz nije bio los....za razliku od ysl volupte shine koji je preskup i najgori ruz koji sam ikad imala....bacen novac!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koja je to kremica?? Hoćemo znati :D Uglavnom, slažem se u potpunosti s tobom, puno sam bacila nova na kreme, ali i na šminku, posebno kada kupujem ono što unaprijed znam da neću koristiti. Ambalaža je presudna, kako god, mora biti kvalitetna, inače završi u kanti :/

      Izbriši
    2. :)) eto sa odusevljenjem mogu reci da je to lrp toleriane ultra fluid koji sam zapravo kupila na blef i iz ocaja jer mi kao sto sam rekla ni jedna krema do sad nije pasala, iako nemam (bar san tako uvijek mislila) osjetljivu kozu ovaj fluid je nesto najbolje sto sam do sad probala ! Cak i cjenovno odgovara kad usporedim s drugim kremama koje sam placala višestruko više a napravile su mi ratno polje po licu, stvarno sam sretna i odahnula sam konacno po tom pitanju je sam vec bila umorna od isprobavanja a i moj ispaceni novcanik ce malo odmoriti:))

      Izbriši
    3. Genijalan mi je taj fluid, baš sam ga nedavno recenzirala i kupila novi. Vjerojatno će mi za zimu biti prelagan ali odličan je!

      Izbriši
    4. Da, procitala sam recenziju i nakon nje sam bila jos sretnija stobsam ga kupila! Divno je to sto radis i stvarno pomazes svojim savjetima:))

      Izbriši
    5. Drago mi je :) Moj dragi koristi Ultra kremu, kaže da mu je bolja a ima masniju kožu od mene, svaka koža je drugačij aali super mi je kod LRP što su zaista nekomedogeni i djelotvorni proizvodi.

      Izbriši
  16. Sjajan, ali sjajan post! Razmišljam ima li nešto šta nisi navela, a šta bih mogla da dodam i ne mogu da se setim, sve si nabrojala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo, vjerojatno ima sigurno još toga :P

      Izbriši
  17. Otkad sam počela pratiti blogove, moram priznati, uopće ne bacam novac ili sam to svela na minimum. :) Ključno mi je da se dobro informiram prije kupovine. A što se tiče prijašnjih situacija, bilo je i te kako bacanja novaca, kupovanja krema neprilagođenih mojem tipu kože i općenito promašenih ili neučinkovitih proizvoda. Začudo, bacanje novaca mi nikad nije bilo vezano uz skuplje i kvalitetnije proizvode. Momenti rastrošnosti su bili gotovo uvijek vezani uz kupovanje "sitnica", npr. odlazim u dm, Muller ili neku drogeriju, pa razgledavam okolo i nonšalantno ubacujem u košaricu stvari koje smatram "jeftinima"... Toga se nakupi toliko da sam mogla kupiti nešto vrjednije. Nevjerojatno je kako na kraju uštedim kupujući kvalitetnije, a skuplje stvari! Otkad imam filozofiju da prvo dobro istražim, a zatim ciljano kupim željeni proizvod, nema više razbacivanja novca na sitnicama koje se nagomilaju pa im je iznos veći nego kod skupljih stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blogovi i internet su baš pravi spas za odluku prije kupovine. Ja se potpuno slažem s tobom, koliko puta izađem iz drogerije s velikom količinom proizvoda koji skupljaju prašinu i ne koriste ničemu, na kraju shvatim da sam mogla kupiti manje ali kvalitetnije i obično su takve povoljne kupovine -najskuplje.

      Izbriši
  18. Odličan post, draga :) Sličan je i Babushka objavila nedavno i vidim da se u većini toga slažete i vi i čitateljice :)

    Auu bilo je tu svačega na što se lova bacala, najčešće na agresivnu preparativu u doba kad još nisam imala pojma kako problematičnu kožu treba tretirati. U posljednje sam vrijeme bacala lovu na dekorativu, posebice ruževe u nijansama koje ne nosim, ali koje su tako divno izgledale da im nisam mogla odoljeti. Sada sam pametnija pa kupujem samo ono što je u mojoj comfort zone, odnosno što znam da ću sigurno nositi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Babushkin post mi je genijalan i drago mi je da se podudaramo u mišljenjima. Inače, koliko sam samo ja kupila dekorative jer je LE a boje uopće nisu moje pa sam prodavala za malu cijenu ili poklanjala samo da ne gledam :P

      Izbriši
  19. "kreme protiv podočnjaka" su mi najveće bacanje para, sad kad pročitam da neka obećava izbrisati podočnjake, odmah se počnem smijati ko blesava, na tu više ne nasjedam :))) Nisam isprobala puno high-end maskara, ali u zadnje vriejem lagano dolazim do zaključka da bi i to moglo biti bacanje novaca, ove koje sam probala mi nisu bile ništa bolje od nekog višeg drogerijskog ranga...u mojem slučaju je bacanje novaca i kupovanje gel eyelinera i tuševa koje nikada ne nosim, srećom pa sam se opametila pa to ne radim više :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako sam na išta bacilapare, to su kreme za podočnjake. Ne djeluju i točka :D Što setiče HE maskara, tu imam podijeljeno mišljenje, neke su obično bacanje para a neke kultne. Sve ovisi koja i kako kod koga djeluje. Na tvojim trepavicama je valjda i najobičnija maskara, glamurozna.

      Izbriši
  20. Draga Martina, moram ti priznati da si mi ti dosta novca sačuvala. Odličan ti je ovaj post, samo se ne slažem što se tiče ruževa; usne su mi suve, ruž mi bude i po deset sati na usnama, i smatram da postoji razlika između skupih i jeftinijih. Peku me i zatežu usne od mnogih, a najviše mi odgovaraju ruž-sjaj i balzam varijante npr. Estee Lauder i Clarins, a najbolji odnos kvaliteta i cene ima po meni Artdeco:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako sam ti pomogla u odlukama. Što se tiče ruževa, imala sam ih apsolutno sve, i još ih imam, i zapravosam mislila na srednji rang, ne baš na potpune jeftilene. Moje usne su kao tvoje, jedino ih balzam ne isušuje i recimo P2 ruževi koji su samo oko 2 eura a bolji od mnogih HE koje sam probala.

      Izbriši
  21. Mislim da se stvari mijenjaju budući da su ljudi sve više svjesni marketinga i lažnih reklamnih obećanja. Naravno kad smo mlađi više padamo na te fore, no mislim da danas zahvaljujući internetu i gomili kozmetičkih blogova žene znaju razlikovati reklamu i stvarni proizvod. Ja danas baš nikada ne kupujem ništa bez da provjerim sastav, ako sam zadovoljna njime kupujem ako ne nema te reklame koja će me uvjeriti da nešto kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, odlično si ovo sročila i tako treba biti. Dostupne su nam mnoge informacije, samo treba racionalno razmisliti što jeu moći nekog proizvoda i tako odlučivati o kupovini. Danas postoje mnogi blogovi i forumi gdje se mogu saznati bitne informacije što uvelike olakšava.

      Izbriši
  22. Odličan post :D Kod mene je najviše novca potrošeno na kreme protiv podočnjaka i anticelulitnih krema, ali to je bilo dok sam bila mlada i luda, a sad sam se kao opametila pa opet trošim, ali na druge stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ista priča kao kod mene, danas sam kao pametnija a opet bacam novac,hahahaha.

      Izbriši
  23. Jako zanimljiv post! Ja sam u životu na preparate za akne potrošila valjda prosječnu godišnju plaću jednog Hrvata. Ništa nije pomoglo, preparati su preslabi za takav oblik kakav sam ja imala, a to mi je i dermatologinja rekla. Ako je i bilo pomaka, bili su kratkotrajni jer su rješavali samo stanje izvana, a u organizmu su uzročnici ostali. Sada sam počela piti Roaccutane i prvi put u životu vidim prave rezultate i sigurna sam da će ostati i nakon prestanka uzimanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, dok se ne riješi problem iznutra, teško da će kreme dati rezultata, imaš na blogu dosta o Roaccutane pa škicni ako te zanima, i kod specifičnih problema, bolje uložiti u dobrog dermatologa nego u milion proizvoda koji se nude.

      Izbriši
  24. Jako često bacim nove na jeftine britvice jer kao kanim uštedjeti, a time samo napravim rodu glas. Mislim da je bolje kupovati muške britvice koje su duplo učinkovitije, a isto tako i pjenu za brijanje..nema do muške. Što se tiče luksuzne kozmetike, ne znam puno o njoj, ali se def slažem s tobom da je često nekvalitetan proizvod s užasnim sastojcima upakiran u privlačnu ambalažu samo da se proda. U biti je to svrha svih proizvoda, samo što se, eto, nađe i onih koji valjaju, sva sreća :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče jeftinih britvica, tu sam se najviše novca bacila :P Nemaš pojma koliko ima smeća u lijepim ambalažama po visokim cijenama, jadne mi :/

      Izbriši
  25. Meni je najvece razocaranje preparativa luskuznih brandova na koje sam spiskala brdo love, a ucinak nikakav. Neki od najgorih flopova su mi bili lancome genifique serum, shiseido benefiance serum, biotherm aquasource krema, givenchy neka maska i piling, ima jos toga, ovo mi prvo pada na pamet. Uglavnom je moj zakljucak da se placa ime ia mbalaza, a ucinak nikakav, na kraju su mi ljekarnicki brendovi tipa LRP i Caudalie ispali sto puta bolji. Jedino mi je zao da nisam ranije otkrila tvoj blog, da jesam, spasila bi si brdo para... Svaka skola nazalost kosta, a za cijenu ove svoje mogla sam se iducih deset godina trackati kvalitetnim stvarima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče preparative luksuznih brendova, odgovorno tvrdim da sam mogla kupiti stan koliko sam para bacila. Danas tek shvaćam na što sam trošila novac, na lijepu ambalažu prepuni niš koristi. Uglavnom, danas kada puno više znam itekako pazim što kupujem a drago mi je da mogu soja iskustva prenijeti ostalima i sačuvati koji dinar.

      Izbriši
  26. Sad kad si spomeula "high end" ruževe i kako se za njih ne iplati dati tolike novce budi ljubazna pa mi savjetuj zamjenski za Dior Rouge 977 Pied de Poule. Naime njega sam vidjela kod Anaviglam među njenim zadnjim novitetita i postala opsjednuta :-) Znaš ono "to je to, to cijeli život čekam...",možeš mislit, ali eto...priča mi se uklapa u članak, zar ne?!
    Pozdrav iz Dalmacije, M

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasna nijnsa<3, eto, to je problem što kreatori HE kozmetike ulažu napore da osmisle must have nijanse. Iz tog razloga i ja imam mnogo HE ruževa no kad govorimo o kvaliteti nisu bolji od jeftinijih brendova. Momentalno imam 10 Diorovih ruževa iz raznih linija pa to odgovorno tvrdim, naravno, nisu ni sve linije iste. Sigurna sam da će za jesen svi izbaciti nešto slično :)

      Izbriši
  27. Draga Martina,
    od srca si me nasmijala!
    I ja sam poput tebe.Najgore potrošeni novac je onaj koji sam potrošila na jeftine maskare.Još uvijek nisam našla idealnu maskaru ali kupujući one jeftine ne samo da sam bacala novac nego sam zamalo ostala bez trepavica.Posebno me ljute reklame za maskare.Pa zar proizvođači stvarno misle da smo takve glupače da ne vidimo da modeli imaju naljepljene umjetne trepke? Na svakoj maskari bi poput mlijeka ili jogurta, trebalo napisat rok trajanja.Ne jednom mi se desilo da sam kupila staru i suhu maskaru.
    Molim te,napiši mi za filere.Što kupiti,koje sastojke sadrže oni učinkoviti,kako pomažu i kako se koriste.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u vezi jeftinih maskara, a što se tiče filera, moja preporuka su ti koncetrat od RoC Pro corect ili Avene Eluage koncetrat koji sadrže retinol a on skoro jedini djeluje na bore.

      Izbriši