DERMALOGICA DARIVANJE : OSVOJI OUR FAVORITE KIT

Posted by Dear Skin at 22:46

 Izgubljen sjaj, isušenost, bore ili jednostavno koža koja ne izgleda zdravo? Put prema zdravoj koži može biti uistinu jednostavan pomoću osnovnih proizvoda koji su glavni preduvjet da koža zablista u punom sjaju

Ovaj vikend, eksluzivno za čitateljice Dear Skin beauty bloga, u suradnji s Dermalogica Hrvatska, poklanjamo pet paketa s najtraženijim Dermalogica proizvodima "OUR FAVORITES".



Dermalogica je jedan od najpoznatijih brendova u svijetu kada je u pitanju njega kože. Njihovi proizvodi osim iznimne učinkovitosti, ne sadrže umjetne boje i mirise , te su prilagođeni  i najosjetljivijoj koži. Nedavno je u prodaji ovaj set pod nazivom "Our favorites" koji s pravom nosi ovaj naziv jer sadrži proizvode koji su favoriti milijuna žena i muškaraca, ali i moje malenkosti: U ovom setu, Dermalogica je mislila na sve i uključila sljedeće proizvode:

daily microfoliant (13 gr)- jedinstveni enzimski prah na bazi rižinih mekinja koji vrši mikrofolijaciju mrtvih stanica kože i trenutno ostavlja kožu glađom i svjetlijom. Ne sadrži umjetne mirise i boje. Koristim ga godinama i još je na vrhu mojih HG proizvoda, te njegovu recenziju možete pročitati u ovom postu.

skin hydrating booster (7 ml)-koncentrirani hidratantni fluid koji intenzivno hidratizira žednu kožu i istovremeno zaglađuje i smanjuje sitne bore. Sadrži hijaluronsku kiselinu koja hidratizira kožu i vraća joj elastičnost, pantenol koji obnavlja i hidratizira kožu te ekstrakt algi bogat hranjivim tvarima koji dovodi vlagu u ravnotežu i omekšava kožu.

skin hydrating masque (22 ml)- osvježavajuća hidratantna maska za oporavak suhe i dehidrirane kože. Povećava razinu vlage i čini kožu zdravijom i zaglađenijom. Ne sadrži umjetne mirise i boje.

multi-active toner(30 ml)-lagani sprej za lice osvježava, hidratizira i zaglađuje kožu, priprema ju za pravilno upijanje vlage, a ne sadrži umjetne mirise i boje. Lavanda umiruje i čisti, dok matičnjak i aloe vera hlade i omekšavaju kožu.

multivitamin power firm (5 ml)-suzbija vidljive bore oko očiju  snažnim kompleksom za učvršćivanje koji sadrži vitamine A, C i E antioksidativnivnog i obnavljajućeg djelovanja, te ekstrakte crvenih algi. Ne sadrži umjetne mirise i boje.


"Our favorites" set dostupan je u svim DermaCare centrima (klik) ili preko web shopa (klik) po cijeni od 290 kn.
Kako osvojiti nagradu?.

  •  obzirom da se radi o rutini svakodnevne njege, u komentarima ispod ovog posta opišite svoju trenutnu rutinu. Slobodno pitajte, komentirajte sve što Vas zanima vezano za rutinu, pogreške u odabiru proizvoda, nedoumice ili mišljenje o Dermalogica proizvodima ukoliko ste probale ili tek namjeravate.  Imate pitanja za Dermalogica stručnjake, možete ih postaviti i na njih će odgovoriti stručni Dermalogica dermokozmetičar.
  • budite kreativne, pošaljite fotku svoje rutine i/ili Dermalogica proizvoda na mail eyedetoxx@gmail.com. Ovaj dio nije obavezan ali bilo bi lijepo vidjeti Vašu dnevnu rutinu.
  • like i share Dermalogica Hrvatska  i Dear Skin na facebooku, ukoliko me pratite na drugim mrežama, molim navedite u komentaru pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske 
  • javljajte se do nedjelje 14.09.2014. u ponoć, a nakon toga ću među najkreativnijim komentarima  izabrati pet dobitnika Dermalogica poklon paketa  koji se moraju javiti u roku od 48 sati.

Sretno :))

Dobitnice paketa su: Marijana Hrepic, Rujana Busic Srpak, Ida Tomaskovic, Jelena Tanaskovic i Maja Togic. Molim dobitnice adrese na mail u roku 48 sati

51 komentari:

  1. Moja rutina izgleda ovako:ujutro lice umivam pjenušavim gelom bioderma sebium,te nanosim kremu bioderma hydra.Navečer lice opet umijem gelom te očistim vaticom na koju sam prethodno stavila micelarnu otopinu,tada nanosim kremu bioderma sebium AKN.
    Jednom tjedno radim piling lica sa dermalogica daily microfoliant pilingom.Jelena Tanasković
    .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje mišljenje o dermalogica daily microfoliant pilingu je da je to nešto što bi svaka žena trebala imati u svojoj rutini,koža nakon njega je svilena,meka i glatka na dodir.Izuzetno je nježan te mislim da je prigodan i za najosjetljiviju kožu.Definitivno je postao dio moje njege te bih voljela probati još neki dermalogica proizvod.

      Izbriši
  2. Imam Dermalogica daily mocrofoliant pilin i oduševljena sam sa njim!
    Dnevna rutina mi sastoji od jutarnjeg umivanja trenutno sa Nikel gelom za umivanje, zatim nanosim Bocassy serum. Ujutro se opet umijem gelom i nanesem Paula`s Choise Skin Balancing Invisible Finish Moisture gel.
    Moje pitanje bi bilo ima li Dermalogica neki proizvod za uklanjanje hiperpigmentacijskih mrlja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana Marijana, Dermalogica ima posebnu liniju za tretiranje hiperpigmentacija i neujednačenog tona kože, pod nazivom ChromaWhite. Cijela linija bazirana je na aktivnim sastojcima poput jedinstvenog oligopeptid-34, peptid koji smanjuje aktivnost tirozinaze (okidača hiperpigmentacije) i prijenos melanosoma u stanice. Također, jedinstvena mješavina aminokiselina i biljnih ekstrakata tretira i sprječava staničnu diskoloraciju.
      Preporučila bih Vam da prođete analizu kože, FaceMapping, pomoću koje bismo odabrali najučinkovitije proizvode za Vaš problem.

      Link na liniju: http://www.dermalogica.hr/product-category/proizvodi-po-linijama/chromawhite_trx/

      Izbriši
  3. jutarnje umivanje balea sindetom nakon toga afrodita hidratantni serum i konačno krema sa sa spf. naveće opet umivanje i samo ulje od smilja. Dermalogicu isprobana na sinu za akne. S obzirom da nije koristio baš redovno teško je dati neki sud. Dijana

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja dnevna rutina njege - suha/dehidrirana koža, rane 30-ete godine....

    JUTRO:
    - umivanje
    - čišćenje sa tonikom, Madre Labs, Witch Hazel Toner, Rose Petal, http://www.iherb.com/Madre-Labs-Witc...z-355-ml/55683
    - pošpricam L'occitane Karite osvježavajuću vodicu na lice, http://www.loccitane.hr/karite-osvje...540,452039.htm
    - okoočna, trenutno, Reviva Labs, Firming Eye Serum http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Fir...z-29-5-ml/5609
    - serum, Green Girl 'As time goes by'' serum sa vitaminom C
    - kremna, L'occitane Anđelikin zaštitni fluid http://www.loccitane.hr/an%C4%91elik...784,160848.htm

    VEČER:
    - skidanje šminke sa Mixa micelarnom
    - čišćenje sa Derma E, Hydrating Cleanser, http://www.iherb.com/Derma-E-Hydrati...z-175-ml/40774
    - Este Lauder Advanced Night Repair. Synchronized Recovery Complex II
    - L'occitane Ultranježni hidratantni fluid, http://www.loccitane.hr/ultranje%C5%...540,225550.htm

    PO POTREBI:
    - L'occitane Iznimni serum preko vikenda
    - Vitamin C Microdermabrasion by The Body Shop, 1x tjedno
    - Maska GlamGlow THIRSTYMUD Hydrating Treatment, 2x tjedno umjesto noćne kreme

    Pitanje - kako bi se uklopila Dermatologica u moju dnevnu rutinu? Koji bi bio savršen proizvod? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana Ana, sve pohvale za Vašu dnevnu rutinu njege. Pregledavajući sastojke proizvoda koje koristite, primjetila sam da su formulacije seruma dosta aktivne, pa savjetujem oprez s obzirom na Vašu dob.

      U Vašu dnevnu rutinu od Dermalogice lijepo bi se uklopio Daily Microfoliant I Precleanse ulje za skidanje makeupa.
      Daily Microfoliant je enzimski piling, koji nije abrazivan već nježno „otapa” površinske, odumrle stanice, i trenutno ostavlja kožu glađom i svjetlijom. Kod stanja dehidriranosti uputno je izbjegavati abrazivne pilinge jer se koži otežava obnova.
      Isti slučaj je sa micelarnim vodicama koje koristite u jutro i navečer. Savjetovala bih Vam da u jutro umijete lice svojim hidratantnim čistačem te iza toga nanesete osvježavajuću vodicu. Za navečer isprobajte Dermalogica Precleanse, lagano ulje za čišćenje, koje s površine kože otapa make up na bazi ulja, sebum, zaštitne faktore i onečišćivače iz okoliša, te priprema kožu za temeljitije čišćenje vašim hidratantnim čistačem.

      http://www.dermalogica.hr/product/precleanse-2/
      http://www.dermalogica.hr/product/daily-microfoliant/

      Izbriši
  5. Ajoj, napisala cijelu priču i nestade... :-( ajmo onda od početka! Moja dnevna rutina je vro obična, pomalo neodgovorna prema koži, ali nastojim se popraviti, pomoć bi mi dobro došla! Čitajući blogove shvatila sam da svoju kože uopće ne poznam, a tretiram ju... hm, kako da to opišem, ne baš najbolje... Ujutro se umijem običnom vodom, nanesem dnevnu kremu Solutions Balanced Matte spf 15, preko tjedna na to ide BB krema Solutions i ostatak šminke, kada dođem kući skidam sve to sa lica uz pomoć Garnier micelarne ili maramica za skidanje šminke, umijem se opet Solutions pjenom ili Balea pilingom, pa stavim noćnu kremu... Iako imam nekoliko maski za lice, rijetko ih upotrebljavam, grozna sam! :-( :-( I na kraju 2 ili 3 puta godišnje idem kod kozmetičarke na klasično čišćenje lica! Kako se odnosim prema koži, ona je još sasvim dobra! Spasi me! Previše isprobavam, nikako da si nađem savršenu dnevnu kremu.... Prije sam koristila Nivea Aqua, bila mi je savršena, ali kako se bavim Avonom odlučila sam se prebaciti na njihove kremice, tako da znam reći nešto više svojim kupcima....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim te na fejsu: Sunčana Perić :-)

      Izbriši
  6. Moja dnevna rutina prilagođena je normalnoj/mješovitoj koži (zaista, nikad ne mogu odrediti kakva je, rekla bih mješovita zbog toga što imam problem s miteserima i povremenim prištićima). Opet, nekad je dehidrirana, tako da stvar postaje komplicirana. I još k tome imam dosta svijetao ten zbog kojeg se hiperpigmentacije dugo, dugo vide.

    Koristim sljedeće proizvode:
    Čišćenje/skidanje šminke: kombiniram Bioderma Sensibio H20 s kojom sam prezadovoljna i Garnier zeleno mlijeko koje mi je već postao "klasik" jer ga povremeno kupujem još od srednje škole.
    Osvježavanje/umirivanje kože: Koristim Avene i LRP termalne vode. Obje su mi skoro podjednako dobre, no LRP mi malo bolje umiri kožu.
    Nepravilnosti: Tu je neizbježan LRP Effaclar Duo + koji kupujem već nekoliko puta za redom.
    Hidratacija: Vichy Aqualia Termal krema koje mi je ostalo još jaaako malo, tako da sad prelazim na LRP Hydraphase Intense Legere Light koji sam neki dan naručila preko neta (prema tvom savjetu Dear Skin, hvala :) )
    Serum/Ulja: Nikel ulje noćurka. Kupila jer je jako hvaljen na netu, ali nije me oduševio. Licu daje mekoću, ali to je to. Dugotrajno ne hidratizira.
    Piling: Green Girl Touch My Skin piling s AHA kiselinama. Meni jedan od boljih pilinga ikad. Spasio mi je i očistio kožu, osvježio ju, vratio joj život i popravio teksturu. Koristim ga već nekoliko mjeseci i oduševljena sam!
    Maska: Tu kombiniram razne jednokratne maske (Cattier, Garnier cink, Schaebens, itd.), Lusheve maske i svašta. Ne nađoh još idealnu.

    Dermalogica me oduvijek privlačila, no s obzirom da su proizvodi trostruko skuplji od onih koje sada koristim, a da sam ja studentica, čekam neku drugu priliku da si ih kupim. Najviše me zanima Daily Microfoliant, s obzirom da su mi i dalje najveći problem hiperpigmentacije i lice koje nikad nije sasvim glatko zbog nepravilnosti. Također, zanimaju me i ostali proizvodi, među kojima su i oni koji rješavaju problem dehidriranosti koji me muči otkako se jesen/zima približavaju.

    Pratim te preko bloglovin'a na ovoj adresi http://www.bloglovin.com/rozarosencrantz

    OdgovoriIzbriši
  7. Njegovana i sjajna koža sinonim je ljepote i zdravlja. Ubrzani tempo života, nezdrava prehrana, vanjski čimbenici, sve to utječe na najizloženiju i najosjetljiviju kožu lica. Jednom tjedno radim piling kože lica, kako bih uklonila mrtve stanice kože i osigurala joj regeneraciju. Koristim Clean&Clear piling za lice. Sunce izbjegavam u periodu od 11h do 16h, a ukoliko moram biti vani kožu štitim kremom s visokim zaštitnim faktorom te kapom ili šeširićem. Kako bi koža lica bila meka i elastična, svaki dan nanosim hidratantnu kremu, koja joj osigurava dovoljno vlage. Koristim Nivea hidratantnu kremu za lice. Hidratacija je izrazito važna tijekom ljetnih mjeseci, a budući da najbolja hidratacija ipak započinje iznutra, trudim se piti što više vode kako bi mi koža bila zdrava i lijepa. Osim toga, jedem puno voća i povrća koji su bogat izvor antioksidanasa koji smiruju kožne upale i bore se protiv slobodnih radikala, te bogat izvor vitamina i minerala koji su potrebni za održavanje i popravak stanica kože. Za lijepu i zdravu kožu zaslužno je i pozitivno stanje uma jer se unutarnja ljepota i zadovoljstvo reflektiraju na vanjsku ljepotu.
    Pratim preko FB-a: Moon Child
    Lijep pozdrav, Jelena K.

    OdgovoriIzbriši
  8. Napisala sam komentar i izbrisalo ga pa idemo opet! :(
    Moja dnevna rutina izgleda ovako: ujutro umijem lice sa Apivitinim cleansing gelom sa propolisom i citrusom, nakon toga koristim Apivitinu aqua vita 24h moisturizing cream, a navečer sa istim gelom umijem lice i ne stavljam kremu jer puštam kožu da "diše", ponekad stavim od kemiga ulje od marelice cca 1 ili 2 u 2 tjedna. Kad izgledam umorno i izmučeno od ne spavanja ili cijelonoćnog učenja koristim (opet) Apivitin radiance serum koji briše u trenu umor! :)) Od Dermalogice imam, hvaljeni Daily microfoliant piling, njega koristim 3 do 4 puta tjedno. Martina, kupila sam ga na vašu preporuku i ostala mu vjerna! Već sam par bocica od 13g potrošila (kupujem ga u svom najdražem kozmetičkom u Osijeku..neću ih reklamirati ali ako nekog zanima neka pita). Uvijek sam mislila da piling treba biti jači i grublji da bi djelovao, tj bio učinkovit ali DM me u potpunosti razuvjerio, nikad lijepše lice nego nakon njega..mekano, njezno :) Po potrebi koristim: Lushovu mask of magnaminty, Biodermin kemijski piling (nije trenutno uz mene pa neznam točno ime), Afroditinu hydra masku i Apivitine maske.
    Ovaj set me ugodno iznenadio cijenom, mislila sam da se cijena kreće preko 500tinjak kn pa nisam ni obraćala pažnju dosada! Ovu cijenu moj studentski džep može podnijeti jer sam planirala preći na dermalogicu nakon što proizvode iz dnevne rutine potrošim. U "mom kozmetičkom" su ih puno nahvalili pa sam odlučila dati priliku. Pratim vas na FBu pod imenom Marija Cindrić, a na mail šaljem slikicu proizvoda koji su mi u postavi dnevne rutine. Veliki pozz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I po potrebi koristim Avene termalnu vodu i that`s it :)

      Izbriši
    2. Vidim da imamo iste favorite i drago mi je da si zadovoljna :))

      Izbriši
  9. Moja dnevna rutina izgleda ovako: ujutro se umivam Nivea Aqua Effect pjenicom za normalnu i mješovitu kožu (plavom) i na lice nanosim Avon Solutions Hydra Beyond hidratantnu kremu. Jednom tjedno koristim Planet Spa White Tea piling gel i stavljam Planet Spa masku za lice. Navečer se umivam s Afrodita Clean Phase gelom za umivanje i na lice nanosim Avon Solutions Hydra Beyond hidratantnu noćnu kremu za lice.
    Blog pratim preko FB-a i bloglovin-a (Tea Šainović).

    OdgovoriIzbriši
  10. A neke čitatljice nemaju fejs ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, zato sam napisala da ukoliko me pratite nekim drugim načinom da u komentaru samo to naglasite.

      Izbriši
  11. Pozdrav svima, u ranim sam 20.-ima, imam masnu kožu s pokojim komedonima koji se znaju tu i tamo upaliti. Moja trenutna rutina ide ovako:

    Jutro zapocinjem umivanjem. Katkad koristim Balea pjenu za umivanje, a u zimskim mjesecima Dercome Clear suspenziju, no katkada i samo s obicnom vodom ili kamilicom umijem lice.Tonik rijetko koristim, no imam tester iz normaderm linije koji koristim, a kada ga potrosim kanim koristiti citrofit kapi, zbog trenutnih upala. Nakon tog ide nanosenje kremica. Za okolocno podrucje koristim nuxe contour des Yeux Prodigieux, a za lice sam do nedavno koristila serum iz nove Vichy aqualia thermal linije, no sada sam kupila kremu iz te linije, a nakon toga nanosim kremu sa spfom za masnu kozu: uriage hyseac spf 30 emulzija (meni najbolja za masnu kozu). Navecer cistim lice garnierovom micelarnom (ili bilo kojom drugom, cesto imam testere od vichya), a po potrebi koristim uljni odstranjivač. Mazem se okoloocnom kremom, a svaka 2-3 dana stavljam differin kremu (po preporuci dermatologa). Smanjila sam upotrebu na svaki 3. dan, ostale dane pustam da mi koza dise ili stavim nesto hidratantno. I to bi bila svakodnevna rutina, no osim toga volim i koristim: termalnu vodu, masku od gline (koju sama muckam) i stavljam nakon uparavanja lica, hidratantnu aveneovu masku (hidratantna maska umirujuceg djelovanja) ili hipp kremu (te 2 su po preporuci vas blogerica), a lice sam pilingirala s normaderm 3 u 1 proizvodom, no sada sam presla na malo jaci piling-tj. na normaderm gel piling s jacim cesticama. Ako mi je koze upaljena stavljam obloge od kamilice koji su mi se pokazali najbolji u zacjeljivanju, a od proizvoda za isusivanje pristica sam koristila cink i klindamicin (sad u ljekarnama prodaju aknel, ali slican je proizvod).
    Eto, to je sve od mene, LP svima,Marta
    P.S. rado bi i slikala postavu ali su mi mobitel i fotic zakazali :S

    OdgovoriIzbriši
  12. Moja rutina,pranje zubi, umivanje,ktema trenutno jedina koja pomaze declare za suhu kozu,ako izlazim spf od sunca krema. Navece operem zube popijem vitaminA . Nevolim puno toga na kozi, a sigurna sam da bi trebala vise.... zato razmisljam o dermalogici ali nemogu odlucit sto bi mi bilo potrebno....od svega pomaalo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam mjesovitu aknastu kozu jako sklonu nepravilnostima. Isprobala brdo toga te nazalost i 6mj. Pila roaccutane kada apsolutno nista drugo nije pomagalo. Moja trenutna rutina:umivanje sa biobaza blagim gelom ili gel za masnu kozu od desert esence-a, mad hippie serum s vitaminom c i mixa balancing krema za lice te alverde okoloocna. Navecer je rutina ista samo sto jos nakon umivanja koristim thayers tonik i jednu vecer stavljam bioderma sebium serum a drugu serum s vitaminom c. Uz to koristim balea piling 1-2 puta tjedno i maske na bazi gline. Dermalogica proizvode nisam koristila ali jako bih voljela pribati. Ana

    OdgovoriIzbriši
  14. Moja dnevna rutina često u nijansama mijenja svoj tijek, samo i isključivo radi vremena kojeg joj oduzimaju brojne obveze. No, koža se čisti i čuva, pa krenimo redom.
    Ujutro lice prvo očistim tonikom, a potom u ovisnosti što je preko noći bilo na licu umijem se ili običnom vodom ili gelom. Za jutarnje umivanje biram ili Apivitin gel za umivanje od lavande ili Clarinsovu pjenu (koja je više krema nego pjena). Ako imam vremena ujutro, onda na lice svaki treći dan stavim Dear skin C serum. Dok on „radi“ na licu, ja nastavljam s rutinom u njezi tijela. Potom se umijem i stavim hidratantnu kremu – Intensive moisture balance. Okoloočno područje ujutro i navečer mažem s Redermic R kremom. Potrošila sam i onu C, koja mi je bolja. Svaki treći dan (tako su mi rekli u Derma centru) ispod kreme stavim Dermalogica vitaminski serum iz Age smart linije. I onda tekući puderi koji su mi slaba točka  U razdoblju veljača – rujan svako jutro na lice ide spf 50. Ne volim baš što te kreme naprave licu (često), ali još manje volim što licu bude bez njih.

    Večernja rutina uključuje skidanje šminke Orlane mlijekom i tonikom. Do prije par mjeseci to sam radila Bioderminom micelarnom, no lice mi je se zasitilo i trenutno je to navedena kombinacija. Micelarna čeka svoje vrijeme koje će sigurno doći. Potom se umijem ili već spomenutom Apivitom ili Aminogenessis Realy, realy clean gelom za umivanje. Potom ili koristim Daily microfoliant ili stavim jednu od Apivitinih maski te vrlo rijetko Glam Glow jer ju ne volim. Točka. Apivitine maske rotiram, stavljam zadnju korištenu zadnju u red i tako...Potom ide EL ANR II i na njega ili već spomenuta Dermalogica krema ili obična krema od badema iz ljekarne. Moram napomenuti da neke proizvode prema stanju kože i svom uvidu u istu mijenjam te da ništa nije uklesano u kamen. Koža je živa i diše s nama i kako nam ne odgovara uvijek isto jesti tako niti koži ne odgovara uvijek isto primati. I tako se mi slušamo i živimo u skladu i harmoniji.
    Na kraju bih željela napomenuti dvije bitne stvari: jako, jako puno su mi pomogle dobre, pametne i fer blogerice kojima zahvaljujem na besplatnoj pomoći! Druga stvar je moje iskustvo: uz sve preparate, mislim da se dva puta godišnje mora otići na profesionalno čišćenje i njegu jer to doma nemojte jer ne možete raditi sami. Skupo je, slažem se, ali mislim da bih radije izbacila jedan proizvod iz rutine nego se odrekla klasičnog čišćenja. Govorim iz iskustva, negativnog 
    Blog pratim na FB, Rujana Bušić Srpak

    OdgovoriIzbriši
  15. Umivanje ujutro sa pjenom Annemarie Borlinde,Declare tonic ili LRP termalnom,zatim serum c+e ferulic Cosmetic Skin Solution,Demalogica
    active moist...a navece samo umivanje
    .AminoGenesis i Dermalogica
    Overnight clearing gel bez kojeg ne mogu zamisliti vecernju rutinu...Okolocno podrucje i ujutro i navece ili Dermalogica Power
    rich ili Annemarie Borlind pura soft Q10

    OdgovoriIzbriši
  16. jutro: gel za čišćenje lica, krema sa spf 50
    večer: gel za čišćenje lica, exfoliant, maska i krema po potrebi.

    OdgovoriIzbriši
  17. Moja dnevna rutina prilagođena je studentskom budžetu i mješovitoj koži :) Ujutro lice umijem Alverde pjenom za normalnu/mješovitu kožu te zatim na lice nanesem Baleinu kremu sa spf 15 koja sadrži ekstrakt lotusa i vitamin B5 a također i pantenol. Ukoliko su mi obrazi dehidrirani prije kreme na njih nanosim Balea aqua serum. Navečer za skidanje šminke i čišćenje lica koristim Garnier micelarnu otopinu. Nakon nje lice umijem Alverde pjenom i na lice nanosim Balea aqua serum. Svaku kremu koju sam isprobala za okoločno područje odbijena je od moje kože (proizvode isprobavam čija je cijena do 100 kn). Unatoč tipu kože nemam problema s miteserima i sl., jedino što mi zadaje probleme su proširene pore :/ Blog pratim preko FB, Doris Tomičić

    OdgovoriIzbriši
  18. Moja jutarnja rutina zapocima pranjem zubi,umivanjem i pranjem lica gelom za ciscenje i nakon toga nanosim hidratantnu kremu,Na vecer slijedi skidanje sminke prvo micelarnom otopinom zatim ponovno umivanje sa gelom za ciscenje lica i naravno obavezno nanosim hidratantnu kremu i ponovno pranje zuba.Ne volim nanositi previse toga na kozu ,jer sam prije imala uzasnih problema sa tenom od prekomjerenog sjaja i masne T-zone,upalnih pristica,mitesera i drugih napasti u to vrijeme sam kozu dosta izmucila raznoraznom kremama,gelovima,tonicima koji su dosta agresivni.Sada kada je stanje moje koze znatno bolje zelim da dise i ova trenutna rutina mi sasvim odgovara iako bi naravno zeljela isprobati od Dermalogice Skin hydrating booster koncentrirani hidratantni fluid jer mislim da bi savrseno odgovarao mom tipu koze koja je pomalo dehidrirana.
    Dear Skin blog paratim preko Facea: ToNka TaDin
    LP :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Pozdrav! Zovem se Martina i studentica sam! Što se tiče moje kože ( masna, miteseri i proširene pore) te rutine njena njegovanja, situacija se sljedeća: Moj prvi ritual (koji se ne odnosi direktno na njegu kože, ali je svakako povezan ) su - afirmacije. Kada po ustajanju stanem pred ogledalo svjesno i s istinskim osjećajem prihvaćanja govorim sebi afirmacije kao što su "Martina, lijepa si!";"Savršeno sam zdrava i zračim ljepotom" i sl. Umivam se sa Silverex sapunom( sapun s ionima srebra koji se do sad pokazao kao najbolje sredstvo za umivanje) i mlakom vodom (dugo sam imala muke priviknuti se na mlaku vodu, pošto obožavam vruću :D ) Sapun nakon što ga utrljam ostavim na licu da se stvrdne (kako je navedeno u uputstvu), a za to vrijeme očetkam zube. Nakon što isperem sapun nanosim Baleinu hidratantnu kremu od aloa vere (isto tako, isprobala mali milion krema, ali od rezultata ništa :/ ). Što se tiče šminke, trudim se što manje šminkati. Inače volim prirodni izgled tako da i kada se i šminkam to je samo tekući puder, maskara i rumenilo. Kupljene maske i pilinge ne koristim ( opet, nema rezultata) već jednom do dva puta tjedno napravim piling od sode bikarbone (koja se pokazala dobrom). Od sode bikarbone napravila sam si i pastu za pranje zuba, a koristim je i kod pranja kose (kosa je također prilično masna ). Navečer se također umivam sapunom i kroz tople mjesece ne nanosim nikakvu kremu, dok po hladnijem vremenu nanesem hidratantnu (Baleinu) :) Eto, slikice sam poslala na mail :) LP, Martina :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Moja rutina u zadnje vrijeme izgleda ovako:
    JUTRO:
    - umivanje
    - tonik L'Occitane smilje
    - okoočna krema Terra Naturi Wildrose & Ginkgo
    - dnevna krema Marilou Argan

    Večer:
    - skidanje šminke: koristim Florena mlijeko krastavac i aloe vera te Nivea micelarnu otopinu
    - umivanje: koristim Clarisonic Mia 2
    - serum O.S.T. vitamin C

    Po potrebi još koristim.
    - Vichy Normaderm Hyaluspot
    - Vichy termalnu vodu
    - ružinu vodicu za lice Klaris

    Pratim na FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tina, mozes li mi molim te reci kako tebi djeluje OST Vitamin C? Naime, kupila sam ga i u vrijeme shippinga otkrila izvrsnu mrezu placenih blogerica koje ga hvale. Tvoj komentar ce mi puno znaciti.


      Izbriši
  21. Moja dnevna rutina njege, 40 godina.
    JUTRO:
    - umivanje sa Apivita gelom
    - toniziranje
    - krema za oko očiju i lice, trenutno Dermalogica eye repair i ultracalming
    NAVEČER:
    - čišćenje šminke micelarnom
    -umivanje gelom
    - upotreba istih krema kao ujutro
    -ponekad koristim Dermalogica kemijski piling i maske za lice koje kupujem u Mulleru

    Moje pitanje je koji Dermalogica proizvodi najbolje djeluju na instant osvježenje lica?

    Šaljem slike rutine a pratim Dermalogica i tebe kao Maja T.

































    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana Maja, postoji nekoliko Dermalogica proizvoda koji postižu odmah vidljivo osvježenje kože. Proizvode za ovakvu primjenu potrebno je birati prema dobi obzirom da koža nema jednake potrebe u 20tim, 30tim, 40tim…

      Za Vašu dob preporučila bih da isprobate Dermalogica MAP 15 regenerator, Multivitamin power recovery masku ili Power Rich.

      http://www.dermalogica.hr/product/map-15-regenerator/
      http://www.dermalogica.hr/product/multivitamin-power-recovery-masque/
      http://www.dermalogica.hr/product/power-rich/

      Izbriši
  22. Dnevna rutina jedne trudnice i "novopečene" udane žene :-)

    Moja rutina prilagođena je trnutno mojoj financijakoj situaciji koja baš i nije bajna, budući da sma ostala bez posla i očekujem bebu. No svjedno moja koža treba odgovarajuću njegu i zaštitu.
    Stoga svako jutro prvo operem zube, umijem lice mlakom vodom, koristim Loreal tonik za lice te Nivea hidratantnu dnevnu kremu.

    Ukoliko izlazim iz kuće nanesem na kožu Oriflame BB kremu, L oreal tekući puder, MF maskaru i malo rumenila (no name).

    Navečer šminku čistim: La roche toleriane tonik za skidanje šminke, La roche posay kremu noćnu te također umijem lice mlakom vodom.

    Od kad sam trudna i bez posla, više vremena posvećujem i svojoj koži te za mazanje trbuha koristim maslac od maslina, kako bi izbjegla pojavu strija.

    Voljela bi isprobati Dermalogica proizvode za koje sam čula da su vrlo kvalitetni, no sad si ih nažalost trenutno ne mogu priuštiti.

    Blog pratim preko fb stranice: Silvija Khloe, te uvijek rado pročitam nove savjete i recenzije proizvoda. Sve pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  23. Pošto sam već prešla 30-tu jako pazim na svoju njegu kože.Ujutro umivanje gelom za umivanje,dnevna krema i serum.Naveče skidanje šminke,umivanje opet gelom,noćna krema,kremica za područije oko očiju i trenutno isprobavam Arganovo ulje s kojim sam trenutno oduševljena.
    Dermalogica proizvode nisam još isprobala.

    OdgovoriIzbriši
  24. Napišem sve i prebacim dolje na google račun, i sve nestane. No dobro, valjda se za ovu nagradu itekako isplati malko i namučiti ;)
    Imam mješovitu kožu sklonu nepravilnostima, trudim se svaki dan proći sve potrebne "korake", ali najvažnije mi je navečer dobro ju očistiti i hidratizirati jer sam svjesna koliko je to bitno. Nakon skidanja makeup-a micelarnom (trenutno Bourjois) umijem lice mlakom vodom i Neutrogena pink grejp gelom, povremeno u dnevnu rutinu ubacim i tonik, a najviše volim neki homemade npr. s lavandinim uljem, i nanesem kremu. Dobila sam LRP Effaclar duo na probu i iako se mnogi kunu u njega da je savršen i baš za moj tip kože, meni se dosad nije pokazao učinkovitim. Dat ću mu još malo vremena, a onda ćemo vidjet što dalje.
    Ujutro ponovno slijedi umivanje Neutrogena gelom, pa Balea aqua serum koji mi je odličan ljeti, ali zimi ću ga morati nečim 'pojačati'. I onda makeup i sve ispočetka.. Vichy dermablend koristim gotovo na dnevnoj bazi, jer mi je lagan i lijepo prekriva nepravilnosti, a negdje sam pročitala da je navodno prejak i nije za svaki dan pa me to zanima. Nisam dosad imala vremena to malo bolje istražiti, a u ljekarni nisam dobila konkretan odgovor u čemu je stvar, a sama se u sastojke baš i ne razumijem.
    Što se usnica tiče, tu mi je Melem apsolutni br. 1.
    Nekoliko puta tjedno koristim Afroditinu osvježavajuću masku za čišćenje, a licu priuštim i mali kućni masakr koji sam pokupila od tebe :) I hvala ti što si mi otkrila Sudocrem, pravi je HG i spas za sve i svašta :)
    Hvala tebi i Dermatologica timu na super prilici osvojiti ovakvo blago! Mislim da je Multivitamin power firm zaista moćan i voljela bih ga isprobati.
    FB: Melita J.

    OdgovoriIzbriši
  25. Kožu čistim dva puta na dan, ujutro i navečer, po potrebi i više puta, to je najčešće ljeti, jer se koža od sunca isušuje, a i pojačano se znojim.
    Biram nježna sredstva za čišćenje kože, šminku, kremu i puder prvo otopim mlijekom, ponekad i uljem, jer se u doticaju s vodom emulzificiraju i ispiru. Nakon toga upotrebljavam tonik, obično bezalkoholni tonik na biljnoj bazi, jer mi je koža dosta suha.

    Nakon toga kožu nahranim hranjivom i hidratantnom kremom, kad imam vremena pozabavim se i podočnjacima i očima, pa stavim koji svježi krastavac na oči, ili blago utrljam serum.

    Pratim Vas pod Nada S.

    OdgovoriIzbriši
  26. Moj dan pocinje rano, tako barem imam vremena za svoje svakodnevne jutarnje rutine.
    Volim da se razbudim sa dosta hladne vode licu, znaci umivanje tek toliko radi razbudjivanja koze. Odmah poslije Mixa Micelarna za odstranjivanje viska sebuma, ostataka neupijene nocne kreme i necistoca. A onda nekoliko puta poprskam lice vrat i dekolte Nuxe uljem. Dok zamirise prva jutarnja kafa, lice je spremno i za serum ili kremu, koje nikada ne stavljam u paru. Krema oko oci je naaaravno neizostavna, i moram priznati da vec dugo vremena je stavljam i oko ociju i oko usta, pa tek onda serum ili kremu.
    Trenutno koristim liniju Lancome Renergie Lift. Sve to poslije zacinim make up-om. :-)
    Po povratku s posla jako volim da skinem svu sminku sa svoga lica. Iako me ceka neki i izlazak ubrzo, ipak je skidam i nanosim novu ako je potrebno. Skidam je opt Mixa Micelarnom i ne znam zasto, ali lice umivam i umivam vodom. Neka cudna navika. ;-) U zavisnosti sta sam stavila na lice u jutro serum ili kremu, onu nestavljenu nanosim opet na lice, naravno uz neizostavnu kombinaciju kreme oko oci koju opet stavim i oko usta. Mislim da i meni ova moja rutina, sad dok je ovako analiziram, priznajem postaje mao cudna!
    Ah, to vece. A tad se bas razmazim. Ciscenje micelarnom, masaza lica, vrata i dekoltea Nuxe uljem. Ma ne traje to duze od desetak minuta, ali zaista godi mojoj kozi. Poslije toga, 10 -15 minuta razmaka od nanosenja suhog Nuxe ulja, kremica za oci i ista oko usta, pa serum. Pred sami odlazak u krevet obilno namazem lice, vrat i dekolte nocnom kremom.
    Naravno, u svemu ovome, najvise nocu, neizostavne su mi i ruke do laktova. Moram priznati da drzanje ovih nocnih kremica pored kreveta ponekad spasi cijelu stvar i rutinu. ;-)
    Eto drage moje, toliko od mene.
    A poklon je divan i bas mu se radujem!!! Pozitivno razmisljanje ponekad spasi citavu stvar! ;-)
    Ostajte mi dobre, lijepe i zdrave koze!
    LMM

    OdgovoriIzbriši
  27. Moja dnevna rutina:
    jutro kreće sa umivanjem i pranjem zubi, tu i tamo počupa se koja obrvica koja je upravo preko noći izrasla:)))
    nakon toga na lice nanesem hidrolat od lavande (od naših slavonskih eko proizvođaca), a kad se posuši stavljam kremu za lice (isključivo koristim hidratante kreme -trenutno la roche posay) te kreće nanošenje make up-a.
    Nakon cijelog dana koji uključuje odlazak na posao, nakon posla po dijete i zahtjevnu igru sa bebicom...kreće skidanje svih tih nečistoća i masnoća s lica (najmanje make up-a:)))
    Noćna rutina prvenstveno kreće sa čišćenjem lica micelarnom otopinom, umivanje sa loccitane gelom od anđelike, te nanošenje tonika (također anđelika) a 2 x tjedno nanosim piling (također anđelika). i naravno krema...
    Inače obožavam proizvode na prirodnoj bazi, pa si tu i tamo znam smiksati nekakvu maskicu za lice ...baza je skoro pa uvijek med u kombinaciji sa uljem bilo maslinovim bilo bademovim...a tu i tamo znam staviti malu kapljicu eteričnog ulja...
    isto tako, moj problem je kaoooooooo i tvoj ...a zove se onim predivnim imenom: PODOČNJACI...i tu mislim da mi nema spasa...al pokušavam ih tu i tamo ublažiti hladnim oblozima:)))
    Uglavnom obožavam preparativnu kozmetiku...i stvarno sam puno toga probala...al nažalost dermatologicu nisam imala priliku...:((( Držim si fige :)))
    Martina, Osijek...vjerno te pratim na facebooku:)))

    OdgovoriIzbriši
  28. Umijem se toplom vodom i sa malo kreme za ciscenje lica (Nivea Aqua Sensation) i osusim kozu tapkajucim pokretima. Kada mi je koza jako suha, koristim masnu kremu koju sam dobila od jednog farmaceuta. Ako je koža masna pošpricam je Avene termalnom vodom , pričekam da se osuši i nanesem Vichy hidrantnu kremu. Ma ja se već godina borim sa svojom kožom. Malo je masna , malo je suha... Ne mogu pronaći pravu kozmentiku pa mješam sve i svašta. Već mi sve to lagano ide na živce. I pjenice i gelovi i kojekakve otopine , maske , kremice , fluidi , serumi... navečer se umijem i namažem područje oko očiju, i hidrantnom kremom za noć,a jednom tjedno stavim masku od zelene gline ! Neda

    OdgovoriIzbriši
  29. Moje stanje kože i dob?
    28 godina, normalna koža s tendencijom prema osjetljivoj

    Što ja koristim ujutro?
    Umivanje hladnom vodom -> Nanesem dnevnu kremu za lice Uriage Crème Confort AquaPrécis a na podočnjake okoloočnu kremu Caudalie SOS Morning Eye Rescue cream (dobila sam nedavno tester i za sad mi se sviđa)

    Što koristi navečer?
    Skidanje šminke micelarnom Bioderma Sensibio H20 s rozim čepom, serum Skeyndor POWER Hyaluronic serum a kad se sve to lijepo upije nakon nekog vremena stavim Visible Difference Refining Moisture Cream Complex kremu a na oči Dermalogica ultrasmoothing eye serum.

    Što mi je uvijek bilo bitno?
    1. Redovito skinuti šminku – bez obzira koliko bilo kasno ili sam se pripita vratila iz izlaska uvijek sam skinula šminku
    2. Nanositi sve proizvode i na lice i na vrat. Vrat je posebno bitan što mnoge cure ne znaju te taj dio preskaču a tragovi starenja se tamo itekako vide
    3. Koristiti kvalitetne proizvode
    4. Svakih nekoliko godina mijenjati kremu jer se koža navikne na aktivne sastojke (do sad sam koristila kreme od Avene, La Roche Posay, Skincode, Dermalogica)
    Dermalogica&ja
    S Dermalogica kozmetikom sam se susrela I sve što sam probala je godilo mojoj koži. Prije par godina koristila sam active moist kremu, Dermalogica daily mocrofoliant koristim već nekoliko godina cca 1-2 puta tjedno, a Dermalogica ultrasmoothing eye serum koristim svaki dan
    Pitanje za Dermalogica tim
    Mislite li da je moja dnevna rutina primjerena mojoj koži, da li bi mi mogli savjetovati neki proizvod koji bi mogao još više koristiti mojoj koži (npr. Nešto što ne koristim ili ne radim a trebaka bi)?

    Dear Skin&ja
    Pratim te na FB – Leona K., a na blogu Anonimno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana Leona, sve pohvale za Vašu osviještenost glede njege i zdravlja kože. S obzirom da Vam koža naginje ka osjetljivosti preporučila bih uvođenje Dermalogica UltraCalming čistača i UltraCalming mista u Vašu rutinu.
      Vrlo je važan način čišćenja u Vašem slučaju te bih preporučila kod umivanja da koristite mlaku umjesto hladne vode. Uvođenje UC čistača u Vašu rutinu poboljšalo bi oporavak Vaše površinske barijere kože, koja je vrlo često narušena kod osjetljivih koža i kod upotrebe micelarne otopine kao jedinog čistača. S ovim proizvodom se možete umivati ili ga nanijeti na blazinicu i skinuti makeup. Izuzetno je blag, ne isušuje, i hidratantan tako da ga možete ostaviti na koži dadjeluje do 5 min.
      UltraCalming mist je tonik kojim se pospreja lice nakon čišćenja, eksfolijacije ili kada je Vašoj koži potrebno osvježenje (osobno, nosim tonik u torbi i uvijek ide sa mnom). Ovo je umirujući, hidratantni sprej koji brzo smanjuje osjetljivost i smiruje crvenilo te priprema kožu za optimalno upijanje vlage.

      Izbriši
  30. Moja dnevna rutina.. hmmmmmm... i nije bila bas neka rutina sve dok se nisam susrela sa Dermalogica kozmetikom. Vise je to izgledalo kao stihovi neke stare pjesme kad je cujes na radiu pa pjevusiš svaku drugu trecu riječ...,e tako je to izgledalo i s mojom rutinom njegovanja lica. Al i tome je došao kraj onog dana kad sam na nagovor frendice ušla u DermaCare salon/ducan i doživjela preobrazbu. Naime,stanje moje kože u tom trenutku je bilo poražavajuce. Vrištalo je upoooomooooććć!
    I tako je pomoć stigla od strane dermalogica tima koji mi je savjetovao koje proizvode da koristim. Te proizvode koristim već 5 god i ne bi ih mijenjala za ništa.

    A ovako izgleda moja dnevna rutina:

    1. Jutarnje umivanje sa Special Cleansing Gelom,potom nanosim Ultracalming Mist i hidratantnu kremu Skin Smootin Cream/ Intensiv Mousture ovisno o kojem godisnjem dobu se radi i koliko hidratacije je potrebno mojoj koži.
    2. Sljedeći korak je nanošenje dekorativne kozmetike,za koju mi je jako važno da je prirodna i kvalitetna kao proizvodi koje koristim za njegu lica,pa koristim mineralnu kozmetiku Jane Iredale
    3. Navečer skidanje šminke sa uljem Precleanse a potom umivanje sa Special Cleansing gelom. Zatim nanosim Skin Hydratin Booster i hidratantnu kremu Skin Smooting Cream.
    4. I pod obavezno peeling lica i vrata 2xtjedno sa Gentle Cream Exfoliant i nanošenje maske jednom u 2tj. Skin Hydrating Masque

    Eto,tako izgleda moja balada

    Pratim te na FB

    OdgovoriIzbriši
  31. Nakon mora i ljeta kreću neki kišni jesenski dani. Ljubav moje kože i mora je prepoznata odavno, blista. Pa malo zaboravim na dnevne rituale i "golokoža" (naravno, ipak sa SPF faktorom) šetam svijetom. Kiše nam već danima vrište da je jesen, a i ovaj članak me podsjetio da se vratim maženju i paženju do idućeg ljeta. Kako se trenutno nalazim u "no money" fazi snalazim se kako znam i umijem, priznajem to mi je ponekada i zabavno, a kad uspijem sam ponosna na sebe. Trenutno novce investiram u edukacije i to me čini sretnom, a biti će i vremena kada ću trošiti i na kozmetiku jer me i to veseli. Ujutro kradem mužu L'oreal sensitive umivalicu, iskreno on ju ne koristi (dobio za rođendan), a meni je sasvim solidna: bez alkohola, bez sapuna, ne zateže- meni dosta. Inače imam mješovitu kožu lica, malo suše obraze, nimalo osjetljivu, zahvalnu i samo u PMS fazama me provocira ponekim prištićem. Ne uzbuđujem se oko toga previše. Našminkam jače oči ili usta i idem na psihološku kartu skretanja pozornosti:-). Nakon umivanja stavim DM-ovu kremu za sunčanje SPF 20, pričekam da se upije nekih 2-3 minute, pa obraze namažem Hippovom intensive kremicom, a ostatak lica Balea MED sensitive. Stavim kremu u tankom sloju da se ne mastim baš previše i svakako pričekam 20tak minuta prije šminkanja. Popodne skinem šminku Garnijerovom micelarnom, a ako ostane još malo maskare na očima to uklonim bademovim hladno prešanim uljem. Navečer ide umivanje muževom umivalicom. Dvaput tjedno radim blagi biling: fino mljevena kava i bademovo ulje- jeftino, efikasno, prodano. Vikendom se volim počastiti maskom od gline i propolisa L'erbolario i šetam po kući kao Šrek, ali imam dojam da mi dubinski očisti kožu. Prije spavanja namackam Hipp intenzivnu po cijelom licu jer se do jutra dobro upije, i imam finu nahranjenu kožu kad se probudim. Čitala sam tvoj"post" o okoloočnim kremicama- po mojim procjenama upadam u kategoriju nezahtjevnog područja ispod očiju koji ne zahtjeva posebnu kremu. Ipak, godinice stižu i ja uživam u 31., pa sam ipak zainteresirana za neku kremu oko očiju koja bi usporila nastanak sitnih bora. Dermalogica neka predloži, slobodno. Također, vrijeme mi je da ubacim neku anti-age kremu, pa može i neka preporuka za nezahtjevnu, mješovitu kožu 30+ godinica (od Dermatologice za vrijeme kad budem imala love i od tebe- za sada kada nemam :-)). I za kraj bi neskromno dala neke smjernice svima. Brinimo se malo za naše mentalno zdravlje: družimo se s dobrim ljudima, podijelimo nešto što imamo (znanje, vrijeme, vještine...), šetajmo, smijmo se i plačimo, njegujmo našu dušu,odimo na psihoterapiju, popijmo kavu sami, učimo, budimo nježni prema sebi, pitajmo se svaki dan- "Što mi treba?" i krenimo za time! Sreća dolazi iznutra, kao i zdravlje!
    Hrabro!
    FCB: Lea K.B.

    OdgovoriIzbriši
  32. Moja rutina: Budući da imam suhu kozu lica koja jako voli uljne cistilice trenutno navecer koristim The Body Shop ulje za čišćenje s kamilicom. Nakon njega ne osjećam da mi je lice dovoljno čisto jer volim onaj skripavi osjećaj čistoće, pa svoju njegu nastavljam Mixa micelarnom otopinom. Za večernju njegu koristim i Estee Lauder Advanced Night Repair II serum koji fino njeguje moju kozu. Nakon njega ponekad polukružnim pokretima umasiravam svoju A-derma Exomega kremu koja me već godinama spašava od loših faza atopijskog dermatitisa. Obožavam tu kremu! Jutarnju njegu započinjem čišćenjem micelarnom otopinom, a završavam Exomegom ili češće kremom s SPF faktorom koje cesto mijenjam jer ne uspijevam pronaći neku koja bi mi stvarno odgovarala, no najčešće je to Avene Hydrance Optimale. Takodjer, jednom tjedno radim
    piling, a moj najdraži je upravo The Body Shop vitamin C microdermoabrasion. Dermalogica proizvode, nažalost, još uvijek nisam isprobala. No zanima me koje bi mi preporučili za suhu kozu s atopijskim dermatitisom i hiperpigmentacijama?

    OdgovoriIzbriši
  33. Moja jutarnja i večeranj rutina je različita obzirom da li sam taj dan našminkana ili ne. Nisam još našla savršene proizvode tako da često mijenjam ili rotiram tu rutinu sa različitim proizvodima. Deramtologica proizvode još nisam isprobala ali i za to možda bude prilike.
    Ujutro ne mućim lice previše...

    Trenutna jutarnja rurina:
    Umivanje lica sa Lush Coal sapunom protiv mitesera
    Krema za lice Olay Total 7 spf 15
    Šminka (sa spf faktorom)

    Večernja rutina:
    Lagano "topljenje" šminke u toploj vodi
    Mlijeko za skidanj šminke Corine de Farme
    Umivanje lica sa Apivita Cleansing gel / mjenjam sa Clean &Clear exfolliating gelom 3 puta tjedno
    Apivta serum Radiance
    Nikel ulje oko očiju
    Loreal krema Age specialist 35 plus (nju uskoro mjenjam za Olay)

    Vodim se onom mišlju da moje lice "papa" sve što na njega stavim tako da nemam potrebe previše ga mučiti sa raznim preparatima, samo nekoliko odabranih proizvoda koji pomažu mojoj koži da ostane zdrava.

    OdgovoriIzbriši
  34. Bok! Kako imam problema sa seb. der., T zona mi je masna i znacajno su vidljive pore u kojima se javlja necistocs, dok je koza na preostalom dijelu lica normalna ili suha. Jutarnja i vecernja rutina njega lica se trenutno, po preporuci dermatologa, razlikuju a izgledaju ovako:

    Ujutro se umijem sa Uriage netoyant gelom, pri tome koristeci spuzvicu za umivanje, i namazem se N gelom. Radi se o gelu koji je pripremila dermatologica na bazi B vitamina.

    Na vecer kozu cistim ponovno s Uriage netoyant gelom i Biodermom Sensibio H20 (do sad najbolji proizvod koji sam imala prilike koristiti za skidanje make up-a, dovoljno njezan i za oci). Nakon toga koristim Plymicol kremu.

    Jednom do dva puta tjedno koristim Dermalogoca daily microfoliant. Odlican je proizvod, izuzetno njezan za kozu, najbolji peeling koji sam do sad isprobala i kojem sam vjerna zadnje 3 godine. Takodjer jednom tjedno koristim Dermalogica skin hydrating masque.
    Na mail vam saljem slikice svoje dnevne njege.
    Na faceu vas pratim pod alejinad.

    OdgovoriIzbriši
  35. Rutina hmmm...uvijek ima nestašluka, lijenosti i žurbi, no postoji više-manje kao neka rutina...pranje zumića i smijuljenje onom odrazu u licu kako se pomirila s njim čak me zabavlja...namignem joj u odraz, kažem dobro jutro, malena i hajmo u nove pobjede...pa kožu probudim miceralnom...op op...već se budi...pa umivanje, o da, da hladnom vodom to tako godi :D obrišem lice...i do kraja ga razbudim tonikom, kako to godi...odmah se osjetim budno i živahno...nakon oblačenja dok se tonik upio, fino se maskiram sa bb kremicom...izbeljim se odrazu u ogledalo i upravo osjetim miris kave...
    a večernja rutina...piling 1-2 puta tjedno..polu pospana...mlijeko za čišćenje skine protekli dan s lica...pa umivanje opet hladnom vodom...paaaa tonik Afroditin istini za volju...koža mi je suha i zahtjeva finu masnu kemicu Apivitinu ili fluid od Nuxea...da se ne lažemo nakon toga koža lica je osvježena i mogla bi opet sve iz početka no duša spava za nju nema tonika i kremice koja "diže"...

    a Deramtologica proizvode da se ne lažemo nisam još isprobala ali bi baš volila...i potajno se nadam :D

    fb-mirjana plećaš

    OdgovoriIzbriši
  36. Wow! Koje super i velikodušno darivanje :)

    Moja je koža do prije par mjeseci bila mješovita s masnom t-zonom, a sada je u potpunosti masna, stoga sam rutinu svela na minimalnu količinu proizvoda s blagim sastojcima.

    Moja je rutina relativno jednostavna. Svako jutro započinjem umivanjem Loko krutim sapunom Aloja & Neven te nanošenjem Okoloočnoga gela Zimzelene kozmetike, koji mi ohladi okoloočno područje i pomaže smanjiti napuhanost podočnjaka. Pokušala sam kožu cijeloga lica (blago) hidratizirati tijekom dana, ali se toliko masti da sam dnevnu hidratizaciju u potpunosti izbacila s dnevnog reda. Tijekom dana lice dva do četiri puta osvježim Micelarkom Zimzelene kozmetike kako bih uklonila sebum koji se više-manje neprestano luči. Uvečer se umijem istim Loko krutim sapunom te ili nanesem Miyu AntiOx serum (svaki drugi do treći dan) ili pomoću vatice na lice nanesem Melvitino mlijeko s ružom u svrhu blage hidratizacije.

    Kada nosim šminku, jutarnja rutina izgleda isto, ali zato uvečer lice prvo temeljito očistim Micelarkom, potom se umijem krutim sapunom te, za svaki slučaj da nije ostalo tragova šminke, lice još očistim mlijekom.

    Dva do tri puta tjedno lice ispilingiram Afroditinim kremastim pilingom iz Clean Phase linije, nakon čega na lice nanesem masku od bijele gline koju radim uz pomoć Miyu Fiziološkoga spreja.

    Dermalogica proizvode nisam nikada isprobala, ali sam čula hvalospjeve o njima, stoga se prijavljujem na darivanje :)

    Sretno svima ;)

    Pozdrav, draga :*

    OdgovoriIzbriši
  37. Ajme odlično darivanje, pogotovo jer volim Dermalogica proizvode, iako ih nisam puno probala; samo Daily Microfoliant i Gentle Cream Exfoliant, ali bih voljela i druge.

    Tip kože: mješovita, često dehidrirana.

    U svoju trenutnu rutinu uključila sam dosta prirodnih proizvoda, od gelova i pjenica za čišćenje do krema i uljnih pripravaka. Jutarnja i večernja rutina čišćenja u principu je ista, osim ako nemam puno šminke na licu prije večernjeg rituala. Ta rutina uključuje čišćenje Afrodita pjenicom iz Clean Phase linije ili Desert Essence uljne čistilice na bazi čajevca koji smiruje eventualne upalne procese. Ako se desi da imam nešto više šminke na licu, navečer prvo koristim maramice za skidanje šminke od Neutrogene ili Garniera, a zatim Garnier micelarnu koja se pokazala odlična u otapanju tešek šminke na očima.
    Zatim koristim Thayers tonik od ruže koji izvrsno hidratizira kožu i priprema ju za njegu. Što se tiče večernje njege, najčešće posežem za hranjivim uljima (kao što je Elixir ili Oleo Theraphy ulje od badema) kojima ujedno i masiram lice što ga čini instantno prokrvljenijim, a samim time i svježijim. Ulje nanosim i na područje oko očiju koje ga hrani i vlaži.
    Jutarnja njega uključuje Himalaya hidratantnu dnevnu kremu ili Afrodita Hydra Active koncentrat za hidrataciju koji mi služi kao svojevrsni serum koji pustim da se dobro upije. Oko očiju zasad koristim Terra Naturi kremicu od šipka.

    Što se tiče maski i pilinga, po potrebi koristim Olival piling od smilja te Cattier piling od bijele gline. Maske koje najčešće stavljam su one od gline, za hidrataciju ili s kiselinama kao što je Dermalogica Gentle Cream Exfoliant.

    U rutinu bih također voljela uvrstiti i neki serum s vitaminom C te pravi serum za hidrataciju koja mi je prijeko potrebna. Kao što sam prije spomenula, koristila sam Daily Microfoliant i obožavala ga, ali svemu dođe kraj pa tako i njemu,ali sigurno ću ga opet nabaviti jednog dana jer je to definitivno nezamjenjiv proizvod. Predivno očisti lice, a zrnca su toliko nježna da ga je moguće koristiti svakog dana, kao što mu i sam naziv kaže :)

    Sretno svima :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Nažalost, tek sada sam vidila darivanje i pročitala ove krasne savjete. Za Dermalogicu sam čula, naravno, i to je za mene jedno od onih imena koja spadaju u najkvalitetnije branše i sa kojima sam potpuno opuštena i ne grči mi se drob pri pomisli da bi mogla naštetiti mojoj koži na bilo koji način. Imala sam davno jednu njihovu hidratantnu masku, baš je se ni ne sjećam, ali sjećam se da me je oduševila. Srećom sam je dobila na poklon i na taj način uspjela upoznati marku Dermalogica, jer po mojoj financiskoj situaciji to nikada ne bih mogla uspjeti sama. Tako da hvala sestri ovim putem! Ovi opisi seta kao da su baš za mene napravljeni, jer Bog zna kako je moja koža .. a eto reći ću - bezvezna: masna, perutava, sa proširenim porama i crvenim mrljama, tamnijim podočnjacima, sklona prištićima i svemu ostalom (negativnom).

    Trenutno koristim nekakvu kremu od Avona, koja ne zadovoljava moje potrebe. Mislim da sam napravila krivi izbor, jer mi koža pocrveni nekad od nje, ali ne baš prilikom svake upotrebe. Pa bih htjela ovim putem pitati zašto mi nastaje takva reakcija?
    Moja njega lica je sljedeća:
    1) prvo i obavezno umivanje
    2) zatim piling ( isto od Avona, dobro izabrana marka "clearskin pore penetrating")
    3) nakon toga umivanje i čišćenje sa termalnom vodom od La Roche-Posay
    4) zatim nanosim najčešće kremu također od La Roche-Posay za osjetljivu kožu i koristiti ću je još koliko je malo imam (manje pakiranje), a nakon toga se vraćam na opet pogrešno izabranu Avon Solutions kremu.
    --5) za skidanje šminke koristim od Eveline micelarnu otopinu.

    To je moja njega kože. Korake 1,3 i 4 koristim svaki dan, a 2 i 5 po potrebi. Slikat ću proizvode i poslati Vam na mail. Iz priloženog možete vidjeti da kombiniram razne marke, ali to mi se ne sviđa i zato bih jako voljela osvojiti ovaj set Dermalogica tako da se mogu posvetiti kvalitetnoj marki, a i da se ona posveti meni! :)

    Veseli pozdrav od Ivy-89!

    OdgovoriIzbriši
  39. Joj, ja sam katastrofa što se tiče dnevne rutine. I imam neke "faze" zapravo - ima dana dok baš volim provesti kompletno čišćenje lica i ujutro i navečer, a ima dana dok sam najsretnija dok se umijem hladnom vodom i to je to.

    U zadnje vrijeme ujutro se obično umijem čistom hladnom vodom, a navečer uglavnom isto tako. Ukoliko sam se taj dan šminkala (a preko ljeta ne prakticiram baš nikakav make up, eventualno tu i tamo, ovisno o prigodi) - onda očistim lice micelarnom (Bourjois), umijem se Vichyjevim gelom i onda stavim hidratantnu kremu Rosal na lice i to je to. No, evo već dva tjedna ima kako su mi počeli iskakati neki ogromni prištevi, kao potkožni i pokušavam otkriti u čemu je problem... Istina je da sam u ta dva tjedna isprobavala i pjenu za pranje lica od Rosala, pa može biti da je i od toga... U svakom slučaju - nemam baš "lice poput bebine guze", nikad nisam ni imala, a sve se nadam da će se skoro to promijeniti :)

    Na fb pratim kao Tamara Čokoholičarka :)

    OdgovoriIzbriši