DR STRIBOR HIDRATANTNA KREMA VANILIJA & NARANČA I DERMAPLANTA BALZAM

Posted by Dear Skin at 19:29

Sigurna sam da je kod većine odjeknula vijest o Dr.Stribor kozmetici koja se odnedavno može kupiti u skoro svim ljekarnama i biljnim drogerijama.
Dr.sc. Stribor Marković, naš najvrsniji i najpoznatiji fitoaromaterapeut, usudila bih se reći začetnik fitoterapije i aromaterapije u Hrvatskoj i šire, u suradnji s ljekarnama Zagrebačke županije, osmislili su  kozmetiku prirodnog sastava, te su u ponudi momentalno četiri proizvoda : hidratantna krema vanilija i naranča, hranjiva krema ruža i argan, SOS balzam s noćurkom i hamamelisom te Dermaplanta balzam.
Godinama pratim rad doktora Stribora, čak sam kupila davno i njegovu knjigu, a i imala sam prilike biti na konzultacijama pod njegovim vodstvom prije par godina.
Kada je stigla ova kozmetika u prodaju, nije bilo uopće upitno da li ću nešto kupiti.
Kako je moja koža mješovita, odlučila sam se za hidratantnu kremu Vanilija i Naranča, te Dermaplanta balzam za kojeg piše da je dobro imati u kućnoj ljekarni.

OPIS PROIZVODAKrema Vanilija & naranča je hidratantna krema namijenjena normalnoj koži, a posebno je preporučujemo mlađim osobama. Osigurava dugotrajnu vlažnost i njegu. Vanilija nije puka igra mirisima, već ona njeguje i hranu kožu. Eterično ulje usplođa slatke naranče dodali smo kako bismo zaokružili miris. Isključivo prirodni sastojci vlaže kožu, štite je od isušivanja, potiču regeneraciju. Krema je lagane teksture, brzo se upija i ostavlja svilenkast osjećaj na koži.
TEKSTURA, MIRIS I UPIJANJE: ako Vas je privukao sastojak vanilije u nazivu i očekujete njen topao i gurmanski miris, moram Vas razočarati. Vanilija se osjeti vrlo neprimjetno,u tragovima. dok miris naranče uopće ne osjetim. Krema ima blag miris, više neutralan nego po djelatnim sastojcima što zapravo nije loše obzirom da se koristi na licu a u proizvodima za lice je bolje da nema intezivnog mirisa. Ipak, ja moram odati lagano razočaranje jer obožavam miris vanilije i naranče i da je intezivniji, ne bi me uopće smetalo. 

Tekstura kreme je najblaže rečeno čudna. Iako je krema je namijenjena mješovitoj koži poput moje, radi se o izrazito gustoj, voskastoj i  teško razmazivoj teksturi, s kojom se morate poigrati kako bi odredile pravilnu količinu za nanošenje. Obično za lice i vrat koristim količinu koja odgovara kovanici od pedeset lipa, nekad malo manje, ovisno o proizvodu, s ovom kremom sam se jako namučila da pogodim pravu količinu. Vrlo mala količina kreme na licu izgleda ovako:

Nakon što ju napokon uspijem razmazati, nestaje bijeli trag nakon cca 10 minuta i upije se brzinom svjetlosti. Dakle, na početku masna, gusta i teška, za neko vrijeme se upije ostavljajući lice suhim s laganim voskastim slojem koji ne stvara sjaj, ali niti ne matira. Hidratacija? Na mojoj koži slaba, razmišljala sam da li sam pogriješila u odabiru i ipak trebala kupiti kremu s arganom i ružom, ali sam se sjetila kako se argan na meni pokazao komedogenim pa sam odustala od te ideje.Vanilija i naranča ne hidratizira dovoljno dehidriranu, mješovitu kožu. Vjerujem da na masnoj koži funkcionira bolje, a na suhoj nikako.
SASTOJCI: aqua, prunus armeniaca kernel oil, vanilla planifolia extract, potasium palmitoyl hydrolyzed oat protein, behenyl alcohol, palm glycerides, sodium stearoyl glutamate, sucrose palmitate, coco-caprylate, jojoba esters, acacia deccurens flower wax, hellantus anuus seed wax, polyglycerin-3, panthenol, glycerin, citrus aurantium dulcis oil, rhizobian gum, rosmarinus officinalis extract, tocopherol, benzyl alcohol, dehydroacetic acid
CIJENA: 39,41 kn za 50 ml. Preporučujem da pripazite na cijene ako se odlučite na ovu kremu jer sam na nekim mjestima vidjela cijenu od 45 kn.
TOP:
  • prirodni sastojci,bez parabena
  • cijena
  • ambalaža

FLOP
  • ne sadrži SPF
  • voskasta, teško maziva tekstura
  • hidratacija 
  • nije dobra podloga za puder


DERMAPLANTA BALZAM:

OPIS PROIZVODAbalzam za zacijeljivanje kože sa sedem biljaka. potiče regeneraciju kože i popravlja strukturu.Tradicionalna receptura potpuno je inspirirana prastarim balzamima, ali je doista zaodjenuta u novo ruho. Neka vam bude u maloj kućnoj „prvoj pomoći”, uvijek pri ruci za manje opekotine i ozljede
TEKSTURA MIRIS I UPIJANJE; imala sam mnogo balzama i  obično su vrlo tvrde teksture koje morate zagrepsti noktom kako bi nanijele proizvod. Kod Dermaplante ovo nije slučaj. Tekstura je čvrsta ali ne pretvrda pa pripazite da mu ne pristupite kao ostalim balzamima jer bi Vam vrlo lako mogao prst ostati uronjen u proizvod. Dermaplanta je smeđe, "biljne" boje koja je na koži potpuno prozirna i mastan poput skoro svakog balzama. Miris je za razliku od gore opisane kreme intezivan. Toliko je intezivan da nema šanse kada ga nanesete da okolina neće reagirati i pitati što ste to koristili. Zadržava se dugo na koži i miriši na bilje. Ja osobno najviše osjetim miris tamanu ulja i lavande koji su zaista jaki mirisi i osobno ih ne volim, ali znam koliko su korisni i važni pa opraštam.

Što se tiče regeneracije, kod mene se zaista ima što regenerirati: ruke koje su jako uništene i suhe, ogrebotine po nogama zahvaljujući mom kućnom ljubimcu, žuljevi i slične "blagodati".  Dermaplanta odlično radi svoj posao: zacjeljuje manje ogrebotine,  regenerira ispucanu kožu i djeluje na kraste. Prema sastojcima, vjerujem da odlično djeluje  i na ožiljke od akni, te ostale nepravilnosti na licu, ali pripremite se na njegov jak miris koji   traje i dugo upijanje. Pročitala sam preporuke Dermaplante umjesto okolooočne kreme i isprobala ovaj način korištenja. Odlično njeguje kožu oko očiju, ali sastojci me ipak iritiraju za oči. Pretpostavljam zbog eteričnog ulja lavande i ružmarina, pa ako imate osjetljive oči, ne preporučam. Također, ne preporuča se korištenje Dermaplante prilikom izlaganja suncu.

SASTOJCI: hypericum perforatum oil, prunus armeniaca kernel oil, centella asiatica extract, cera alba, lanolin, calophyllum inopphyllum oil, coco-caprylate, glycerin stearate, calendula officinalis extract, rosmarinus officinalis extract, lavendula angustifolia oil, helichrysum italicum oil, tocopherol, rosmarinus officinalis extract 
CIJENA: ja sam svoj primjerak platila 66,59 kn za 30 ml, ali vidjela sam na nekim mjestima cijenu 54 kn, stoga postoje razlike na prodajnim mjestima.
TOP:
  • sastojci
  • cijena
  • ambalaža
  • tekstura
  • učinak zacijeljivanja

FLOP:
  • miris 


ZAKLJUČAK: Moram priznati da sam pomalo razočarana kremom obzirom da znam tko stoji iza nje, te je moj izbor kada su ovakvi proizvodi u pitanju-individualno napravljene kreme. Moram naglasiti da je ova kozmetika za svaku pohvalu i bolja od 90% svega što inače kupujemo u drogerijama i ljekarnama. Veselim se najavljenim novitetima na jesen, nadam se da će Dr Stribor misliti na anti age njegu masne i dehidrirane kože, te na njegu područja oko očiju.

Jeste li isprobale Dr.Stribor kozmetiku? Kakvi su Vaši dojmovi?

24 komentari:

  1. Prvi put čujem ,ko i za mnoge proizvode uvek kod tebe na blogu,al volim da čitam sve što pišeš jer kroz tvoj opis tačno mogu da skontam sve što me zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam vjerno prenijela dojmove :)

      Izbriši
    2. Uvek tako činiš,dešavalo mi se dok te čitam da zaista mogu da osetim neki miris koji opišeš,zato te i verno pratim duže hehe :) I volim što si i iskrena i oštra i sve baš kako je kad potrebno :)

      Izbriši
    3. Hvala ti na praćenju :) Moji iskreni dojmovi i mišljenje što ne mora biti točno je ono čega se nikad neću odreći dok pišem ovaj blog.

      Izbriši
  2. Odlična recenzija! Kako komentiraš cijene obzirom da znamo kako ju sastojci skupi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Super pitanje, dugo sam razmišljala o tome, i jedino što ja mogu laički zaključiti je kupovina sirovina na veliko što smanjuje cijenu nabavke. Da me netko krivo neshvati, konkretno u kremi od vanilije i naranče ne vidim neke osobito skupe sastojke: macerat vanilije, malo eteričnog ulja slatke naranče. Velika je stavka i ambalaža koja ne izgleda luksuzno pa također smanjuje cijenu nabavke.

      Izbriši
    2. Otkrit ću vam kako se dobijaju niske proizvodne cijene a da pri tome imate hrpu skupocijenih bio sastojaka....

      naime ako obratite pažnju na sastav kreme možete naći da one sadrže vodu ili čaj koji je predstavljen kao npr. ekstrak kmilice ili ekstrkt zelenog čaja isl... a u biti radi se o bičnom ekstraktu putem čaja pa tako nekada se stavlj vod a nekada čaj a nekada kombincij...

      e sada.... ono što većina ljudi ne zna jeste da ova skupo-siromašna kozmetika sadrži i do 75% vode ostalo su ulja, maslaci, pojačiači apsorpcije, emulgaori, stabilizatori, omekšivači i hrpa konzervansa...

      ovako velik količina vode donosi jako nisku cijenu proizvodnje, čini da se krema brzo apsorbuje i čini da je krema nemasna... a i ne mmže biti baš ni masna jer je voda zauzela oko 75% zapremine tako da za maslace i ulja i nema mnogo mjesta...

      Vidimo da su ove kreme ustvari jako siromašne po pitanju ishrne kože... mada proizvđači su skontli u čemu je caka... žene vole da fino miriše brzo se upija i da nije masna... a to što nije dovoljno hranjiv to je ostalo po strani...

      a sada, šta je problem kod ovako velike količine vode u kremam...?

      problem je u tome što je voda idealn za brzi razvoj bakterija i glivica, tj kreme se JAKO brzo kvare... i zato ovakve kreme moraju da sadrže izrazito jake i agresivne konzervanse (kako bi ste uspjeli da kremu konzervišete na 2-3-4 godine).

      Ovako agresivni konzervanski su većinom ako ne i svi bio nerazgradljivi, tj jednom kada uđu u tijelo više se ne mogu izbaciti vani prirodnim putem. tijelo ih skladišti kantu za otpatke koja se često naziva cista a vjerujem nekada i tumor.

      Sada, jervatno dr stribor kozetika ne koriti agresivne konzervanse ali zato mu kozmetika mora da ima kraći rok trajanja.

      U bitit to je to, kupite kremu u kojoj je oko 75% vode, platite je skupo radi ifinog mirisa i brze aposrpcije a dobijete jako balo koristiti jer ima jako mali procent aktivnih komponenti.... da na naljpnici se nalazi malo mre kozmetičkih ula i maslaca ali u biti oni se nalaze u jako maloj količii u tim kremama... i zato su jeftine i zato ih ja nazivam skupo-siromašne kreme...

      Izbriši
  3. Da li mozes preporuciti jos neki proizvod za zacijeljivanje koze, konkretno za oziljke od akni? Thanx :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj HG proizvod za zacjeljivanje ožiljaka od akni, uraslih dlaka pa čak i samih akni je Sudokrem, krema od cinka. Vrlo je gusta i bijela pa ju koristim kada sam kod kuće ili za noć. Naravno, AHA kiseline i retinol kao i alzelatska kiselina najbolje djeluju na ožiljke ali je potrebno vrijeme.Kao prva pomoć definitivno Sudocrem, barem kod mene.

      Izbriši
  4. imam kremu vanilija i naranča, nedavno sam uzela drugu tubicu. jeftinija je u Farmaciji, u Zagrebačkim ljekarnama je skoro desetnkuna skuplja.
    što se tiče kreme, ja imam drugačije iskustvo. jako jako brzo mi se krema upije, ako se ne šminkam odmah ujutro, trebam staviti još jednom prije šminkanja. meni pašem što miris nije jači, nisam baš za jako namirisane kreme za lice.gledam ovu sliku tvog lica, i kao da ne koristimo istu kremu :) ništa ne moram čekati da se upija, fina, ugodna, ne iritira. Rado bih da je hidratantnija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam zašto je takva razlika u cijenama, po mojoj logici bi u Gradskim ljekarnama trebala bii povoljnija ili bar svuda jednaka cijena. Uglavnom, kod mene krema stoji na licu kao da sam stavila masku, sva sam bijela i masna nekih 10 minuta a onda kada se upije bude ok ali ne hidritizira dovoljno moju kožu. Drago mi je da si zadovoljna .)

      Izbriši
    2. ma, ja sam bila tako iznenađena s tvojom slikom ovdje na postu, da sam se još jutros išla gledati da vidim jel ostaje meni ( ujutro, nakon nanošenja) al možda ne vidim bez naočala :D. žao mi je što ti ne paše, znam da si negdje to već bila natuknula da te se nije dojmila

      Izbriši
  5. nazalost i mene je vanilija naranca razocarala pa nikako da konacno pisem o njoj, a meni se poprilicno osjeti miris narance valjda nije od kreme do kreme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga ne osjetim, možda jako jako blago. Čekam tvoje utiske :)

      Izbriši
  6. Balzam imam i dobar je. Koristim ga za stopala i kožicu oko noktiju. Malo mi je miris preintenzivan...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balzam je dobar i slažem se oko mirisa, zaista je jak.

      Izbriši
  7. Balzam mi malo liči na neku finu marmeladu :D Šteta za kremu..inače ne volim takve kreme kojima treba sto godina da se upiju. Eventualno za noć, ali za dan nikako jer mi više paše da ne moram dugo čekati prije stavljanja pudera/bb kreme. Ako dr. Stribor izbaci neku kremicu za područje oko očiju, zašto ne nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni ne odgovara dugo upijanje,posebno ujutro kad nemam vremena. Takve kreme mi odgovaraju npr za oko očiju.

      Izbriši
  8. Taj balzam mi zvuci privlacno, ali ko zna kako bih reagovala na miris. Mada, meni su se cak i jako dopadali neki mirisi koji su drugima ruzni ili u najmanju ruku cudni. Ako mogu istrpiti miris cajevca, koji mirise ka nesto vlazno i buđavo, valjda bih i taj balzam nekako izdrzala. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj balzam baš nekako miriši buđavo ali definitivno pomaže a to je najvažnije.

      Izbriši
  9. Nisam još ništa probala od Dr. Stribora, iako sam puno čitala o njegovim proizvodima. Mislim da mi krema ne bi odgovarala. Ja isto koristim za ranice Sudocream, zaista pomaže. Ali, ne pomaže mi ništa kod uraslih dlaka! Ne znam više što da probam po tom pitanju....imaš još neku preporuku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za urasle dlake je meni super Cosmel losion s AHA kiselinama.

      Izbriši
  10. Sve što pomaže dobrodošlo je! Nisam baš ljubitelj krema jer nikako da nađem neku koja odgovara mom tipu kože. Kod dermatologa sam dobila kremu koja mi odgovara za kožu, ali dosta je skupa. Imam osjetljivu a masnu kožu, vrlo zanimljiva kombinacija :D Može neka preporuka kreme na biljnoj bazi? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Katica, trebate mi dati više informacija o kremi s kojom ste bili zadovoljni kako bih više znala o Vašoj koži.

      Izbriši