EUCERIN DermoPURIFYER COVER STICK

Posted by Dear Skin at 20:36

Svaka djevojka i žena ima svoj tajni proizvod u torbici. Osim ogledala i balzama za usne, u mojoj torbici se godinama nalazi ovaj stick o kojem Vam danas pišem.

OPIS PROIZVODA: stick za prekrivanje i isušivanje nepravilnosti na koži. Smanjuje nečistoće, prekriva i isušuje nepravilnosti na koži. Umiruje kožu, komedolitički učinak, sadrži salicalnu kiselinu, ne sadrži ulje.

Eucerin DermoPURYFER stick koristim nekih desetak godina, i iako kupujem razne slične korektore i proizvode, ovom proizvodu se pobožno vraćam jer jednostavno, nema mu zamjene za mene.
Moje lice je daleko od savršenog:  ispucane kapilare koje pucaju u nakupinama i čine crvene točkice, česti ružni prištići i akne na području brade i vilice, rezultat policističnih jajnika, te manje hiperpigmentacije, samo su neke od nepravilnosti koje treba ekstra prekriti. 
Koliko puta Vam se dogodilo da se probudite ujutro s bolnim vulkanom na licu koji samo što nije buknuo? Ili jednostavno krenete na posao ili faks i za par sati imate što vidjeti na licu: prišt koji se stvorio odjednom? Takve situacije su kod mene vrlo česte, posebno prije nekog važnog sastanka ili dogovora. Upravo radi ovih neugodnih iznenađenja, ovaj stick je uvijek u mojoj torbici .

Primjena je vrlo laka, potrebno je utapkati malo proizvoda na samu nepravilnost (aknu) i tapkanjem jagodicom prsta stopiti s ostatkom kože. Ja ga koristim preko tekućeg pudera i dodatno fiksiram puderom u kamenu, a vrlo često ga koristim samog bez druge podloge, te samo izjednačim lice tankim slojem pudera u kamenu ili prahu. Dostupan je u samo jednoj, prirodno bež nijansi koja odgovara većini osoba, osim s izrazito svijetlim tenom, ali i svijetlopute osobe se ne moraju odreći ovog proizvoda jer samo jedan sloj pudera preko sticka potpuno izjednačava ten.
Osim što odlično prekriva, ovaj proizvod umiruje, isušuje upalne procese i smanjuje crvenilo nakon akni. U danima PMS-a, nema šanse da se ne pojavi pokoja akna kojoj je uobičajeno vrijeme trajanja na mojoj koži četiri dana. Tada nanosim stick tri puta dnevno, čak i noću. Akna se osuši i nestane u roku dva dana za što je zaslužna salicalna kiselina koja dubinski čisti. Što se tiče dugotrajnosti, sasvim je solidna i neće nestati s lica u kratkom periodu niti oksidirati.Ovisno o koži, ako je iznimno masna, vjerojatno ćete morati popraviti sloj tijekom dana, dok kod svih ostalih možete se pouzdati u njegovu trajnost od  6-7 sati.
Pogodan za sve vrste kože, za svaku dob, sve nepravilnosti osim podočnjaka,kako za žene tako i za muškarce. Nekomedogen, bez ulja, dugotrajan, precizan i praktičan.. moj mali a tako veliki pomagač i HG korektor godinama.



SASTOJCI: Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Bisabolol, Cetearyl Behenate, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 7789, Cyclopentasiloxane, Laureth-2 Benzoate, Mica, Nylon-12, Octyldodecanol, Polybutene, Salicylic Acid, Synthetic Beeswax, Tocopherol

CIJENA: cca 70 kn, ovisno od ljekarne za količinu od 2,5 grama što potraje debelih 6 mjeseci. U ljekarnama su česte promocije od 30 % na Eucerinove proizvode i obično tada lovim priliku za kupovinom, što u tom slučaju cijena ovog korektora ispadne oko 50-tak kuna što je po meni sasvim ok cijena za ovako kvalitetan proizvod.

Koji je Vaš HG korektor za nepravilnosti? Jeste li probale Eucerin Cover stick?

27 komentari:

  1. Rezultat na slikama je fantastičan i ne vidi se uopće crvena točkica na slici poslije. Od samog početka ljeta pa sve do sada uopće nisam koristio BB kreme kao ni korektore pa mi to stoji na polici i skuplja prašinu. Drago mi je da je ovo jedan od proizvoda kojem se uvijek vraćaš i kojim si zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da sam mislila na tebe pišući ovu recenziju. Jednom si me pitao za proizvod koji prekriva iliječi prištiće, ovaj je za svaku preporuku i muškarci ga jako vole jer je neprimjetan.

      Izbriši
  2. Martina,po slikama koje objavis,nikada ne bi pomislila da imas ruzne akne,kako kazes,bas naprotiv :-) Dugo mjerkam ovaj korektor,a sad vidim da cu ga morat i kupit,samo sto ja imam dosta toga za prekriti,i dosta potkoznih pa mi mozda ne potraje 6 mj.ali nema veze. Hvala ti na recenziji! Odlican za prekrivanje mi je od La Roche Posay korektivni puder,ali nijansa 13 mi je malo pretamna pa ga mjesam sa kremom za lice. Odlicno prekriva,ali brzo sklizne sa moje mjesovite koze,nakon 3-4 sata mi sklizne :-/ Preporuka za puder u kamenu koji odlicno fiksira i ne uzrokuje akne i ne zacepljuje pore? Dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentu, moram priznati da me akne zaobilaze u posljednje vrijeme ali se pojave obavezno u PMS-u,i to oni bolni, potkožni vulkani. Nažalost (ili na sreću) u trenutku pisanja recenzije nisam imala neku veliku aknu, ali kako ovaj stik koristim 10 godina, vjeruj mi da je odličan. Puno je deblji i veći od ostalih kao npr Vichy i može dugo potrajati. Puderi su i dalje neizbježni ali oni nemogu ovako ciljano prekriti nepravilnost a i teško ih je obnoviti tokom dana, zato je ovo tako mali a veliki pomagač.
      Puder u kamenu, nekomedogen i koji ne začepljuje pore od LA Roche Posay ili Jane Iredale PurePressed puder, oba su odlična a posebno ovaj drugi koji zbog minerala čak i isušuje akne. Inače, puderi u kamenu dosta isušuju i ističu proširene pore ali vjerujem da koristiš dobru podlogu ispod.

      Izbriši
    2. Koristim od Eucerina hidratantnu kremu iz ove linije iz koje je i korektor i odlicna je. Hvala ti na preporuci za puder u kamenu,izbjegavam ih koliko mogu,ali za neke vaznije prigode mi je neophodan jer mi svaki tekuci brzo sklizne sa mojih vulkana :-) Dana

      Izbriši
    3. Koju točno, onu sa spf 30 ili bez spf-a? I ja izbjegavam praškaste pudere osim mineralnih jer su zdravi, ali ponekad za nas mješovite je neophodan. Sad sam se sjetila i MAC Blot u kamenu, super matira.

      Izbriši
    4. Koristim tu sa spf 30. Hvala ti na preporukama :-)

      Izbriši
  3. baš ovako nešto tražim :)
    super mi je uletio ovaj post, hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mali genijalac, ima puno sličnih proizvoda, ali ovom se pobožno vračam jer najbolje djeluje i prekriva.
      Nema na čemu :)

      Izbriši
  4. Super zvuči, a i izgleda no bojim se da bi mi nijansa bila pretamna. Pošto je samo jedna nekako ne vjerujem da je dobra za moj vampirski ten ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja imam korektor, i sad sam gledala nije mi isti raspored sastojaka kao tebi. Meni se svaku put akna jos vise upali od njega...Posto sadrzi CI 77891 Pigment Sunscreen - titanium dioxide, da li smijem sa ovim na sunce- koliko znam ovo je zastitni faktor- samo nije naznacen koliki? da li preko njega mogu da korstim eucerin fluid 50?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram napomenuti da je moj primjerak star oko 7 mjeseci, u međuvremenu su promjenjeni sastojci i oni sad izgledaju ovako kako vidim na službenoj stranici: Cyclopentasiloxane, Cetearyl Behenate, Laureth-2 Benzoate, Octyldodecanol, Synthetic Beeswax, Polybutene, Nylon-12, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Salicylic Acid, Mica, Bisabolol, Tocopherol, CI 77891, CI 77492,CI 77491, CI 77499. Stvar je u tome ako je akna na pola zrela onda će teško ovaj ili bilo koji drugi proizvod sasušiti već će djelovati da ju izvuće van što je zapravodobro u tom slučaju. Korektor za isušivanje kao svi proizvodi tog tipa se moraju staviti odmah čim se primjeti stvaranje akne, jedino tada možeš postići isušivanje. Titanium dioxide služi kao zaštitini faktor ali i kao sastojak koji daje pigment. U ovom slučaju, tu je da da boju proizvodu, inače taj sastojak ublažava simptome akni. Možeš koristiti fluid preko ali bolje ispod kako bi stik bolje prekrio.

      Izbriši
  6. Jao mnogo mi je drago zbog ove recenzije. Merkam ga vec izvesno vreme i sve se razmisljam da li da ga nekad kupim. Sad si me ubedila. Isprobavam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam cijelu arteljeriju ovakvih proizvoda, ali ovaj ubjedljivo pobjeđuje :)

      Izbriši
  7. Ovakvi su mi proizvodi u PMS-u uvijek potrebni, odlično mi je uletjela ova recenzija. :) kupujem ga možda već i danas. I sada znam što ću preporučivati muškim frendovima za prekrivanje i isušivanje prištića, ova stvar izgleda baš friendly za muškarce - jednostavna (tu mislim i na pakiranje i na primjenu), učinkovita i izgledom nimalo girly! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, neizgleda girly i muškarci ga jako vole , praktičan i učinkovit. Javi kako ti se svidio:)

      Izbriši
  8. Ovo imam vec dugooo i obozavam jer u isto vreme i prekriva i deluje protivupalno na bubuljicu, odlicna recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marija, drago mi je da imamo isto mišljenje :)

      Izbriši
  9. Ovo bi mi leglo,ko budali šamar :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Probala sam puno sličnih proizvoda, ali sa nijednim nisam bila zadovoljna! Ovaj stick kupujem sigurno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ispuniti tvoja očekivanja, javi :)

      Izbriši
  11. Catrice kamuflaža je moj izbor, i to isključivo za crvenila i jako rijetke prištiće. srećom, ne posežem za njim često.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim dugo nije se pisalo ovdje,pa nadam se odgovoru :) posto si iskusna sa kozmetikom, zanima me s cim najbolje prekriti kapilare na nogama, da li ovaj proizvod moze se koristit za noge ili imas bolji savjet, koji je korektor bolji za kapilare na nogama :)

    OdgovoriIzbriši