EUCERIN EVEN BRIGHTER DNEVNA I NOĆNA KREMA

Posted by Dear Skin at 17:15

Moja sklonost Eucerinovim kremama sa visokim SPF je mnogima poznata, a kada se visokoj zaštiti dodaju sastojci koji sprečavaju nastanak hiperpigmentacija, naravno da sam morala probati.
Prvu teglicu ove kreme sam dobila još prošlo ljeto kao rođendanski poklon moje kolegice A Girl in Berlin  i započela njeno korištenje prošlu zimu kada ste ju mogle primjetiti u postovima s zimskim favoritima. Iako zimi većina hiperpigmentacija izbljedi prirodno, ne zaboravljam na zaštitu od UV niti tijekom zimskih mjeseci.
Ovog proljeća, dobila sam još jedan primjerak  Even Brighter dnevne kreme plus noćna iz iste linije i vrijeme je za recenziju nakon isprobanih svih godišnjih doba i uvjeta.

OPIS PROIZVODA: EVEN BRIGHTER dnevna njega klinički i dermatološki dokazano smanjuje tamne mrlje i neujednačen ten uzrokovan hiperpigmentacijskim poremećajem. Njega sadrži b-rezorcinol koji smanjuje proizvodnju melanina i pojavu hiperpigmentacije, dok gliciretinična kiselina stimulira procese obnove u koži. S visokim zaštitnim faktorom SPF 30 i UVA zaštitom, ona učinkovito spriječava daljnja oštećenja uzrokovana suncem i pigmentaciju.
Eucerin EVEN BRIGHTER noćna njega klinički i dermatološki dokazano smanjuje tamne mrlje i neujednačen ten uzrokovan hiperpigmentacijom. Sadrži b-rezorcinol koji smanjuje proizvodnju melanina i djeluje protiv hiperpigmntacije, kao i gliciretiničnu kiselinu koja obnavlja oštećenja kože uzrokovana djelovanjem sunca. Obogaćena je hranjivim dekspantenolom koji intenzivno hidratizira i potpomaže proces obnove kože tijekom noći. Vaša će koža biti vidljivo sjajnija, a ten ujednačen već nakon četiri tjedna. Rezultati se poboljšavaju redovitom uporabom.
EVEN BRIGHTER DNEVNA KREMA: proizvod dolazi u teglici od 50 ml i svakodnevnim korištenjem traje nekih 4 do 6 mjeseci, s tim da ju ja obilno nanosim i na područje vrata i dekoltea koje također moramo zaštiti i njegovati. Miris je karakterističan za Eucerinove proizvode, odnosno vrlo suptilan i medicinski. Iznimno glatke teksture koja je vrlo maziva i formula se odlično upija za par minuta. Moja koža je mješovita (masnija T zona, obrazi i vrat dehidrirani) i posebno pazim da tokom dana imam na licu lagane kreme koje neće stvarati težinu i gušiti kožu. Ova krema je upravo takva: hidratantna i lagane teksture i po meni najbolje odgovara normalnoj i mješovitoj koži. Suhoj koži preporučujem dodatni hidratantni serum ispod jer pretpostavljam da će joj nedostajati vlage. 
O hiperpigmentacijama i njihovim vrstama sam puno pisala, no ponoviti ću ukratko : pigmentacijske mrlje i pjegice uzrokovane prekomjernom izlaganju suncu, mrlje kao rezultat hormonalnih promjena (trudnička melasma) uslijed određenih bolesti i nedostatka vitamina, staračke pjege, te hiperpigmentacija koja nastaje nakon ozljeda kože, upala, opeklina, akni i slično.
Even Brighter kreme su namijenjene sprječavanju svih vrsta hiperpigmentacija jer sadrže sastojke koji utječu na smanjenje proizvodnje melanina (-butil-rezorcinol ili b-rezorcinol ) i na taj način sprečavaju hiperpigmentacije. Moja koža ima ožiljke od akni koje su prvo bile roze, pa crvene a potom su posmeđile, a tu su i neke pjege koje su rezultat mog nesmotrenog izlaganja suncu prijašnjih godina. 


Even Brighter dnevna krema dolazi u teglici, u količini od 50 ml. Iako na prvi pogled tekstura izgleda gusta i teška, zapravo se radi o kremi koja se lako razmazuje i brzo upija što je veliki plus obzirom da sadrži visoki SPF 30, a obično upijanje takvih proizvoda puno duže traje. Kao vlasnica mješovite kože s izraženom masnom T zonom i suhim obrazima, tokom ljeta imam zaista problema s pronalaskom savršenog proizvoda koji će udovoljiti mojim problematičnim dijelovima i u tom segmentu nemam zamjerke: T zona se ne masti dodatno a obrazi su odlično hidratizirani. Kako sam ju koristila i tijekom zime, na obrazima je nedostajalo vlage što sam riješila dodavanjem seruma ispod kreme. Rekla bih da je tekstura kreme definicija kreme za normalnu i mješovitu kožu. Definitivno ju mogu koristiti i osobe s suhom kožom ali uz dodatak seruma koji će dodatno vlažiti kao i osobe s masnom kožom koju neće dodatno zamastiti iako za višak sebuma ne garantiram jer joj matiranje ionako nije namjena.

SASTOJCI DNEVNE KREME: Aqua, Homosalate, Octocrylene, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Glyceryl Glucoside, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Lauroyl Lysine, 4-Butylresorcinol, Glycyrrhetinic Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer, Trisodium EDTA, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum
CIJENA EVEN BRIGHTER DNEVNA : 197 kn-50 ml
EVEN BRIGHTER NOĆNA KREMA dolazi u identičnoj ambalaži poput sestre iz dnevne linije s tom razlikom da noćna može malo duže potrajati barem u mom slučaju jer je malo "konkretnije" teksture koja i dalje nije masna niti  teška. Jednostavno je treba manje a kako ne sadrži UV filter, nije ju potrebno mazati u debelom sloju.
Za razliku od dnevne kreme, noćna sadrži osim sastojaka protiv hiperpigmentacija, sastojke za regeneraciju i umirenje kože.
Hidratizira tijekom cijele noći, ujutro koža nije masna niti isušena, iako i dalje mislim da je osobama sa suhom kožom potreban serum ili neko ulje koje će dodati masnoće.
SASTOJCI NOĆNE KREME: Aqua, Octocrylene, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Glucoside, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Methylpropanediol, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone, Lauroyl Lysine, Panthenol, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, 4-Butylresorcinol, Glycyrrhetinic Acid, Sodium Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, BHT, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Parfum.
CIJENA NOĆNE KREME: 206 kn-50 ml

U segmentu hiperpigmentacija, prvi rezultati se očekuju nakon 4 tjedna upotrebe, iako sve ovisi kakve su Vaše hiperpigmentacije. Moje mrlje koje sam opisala na početku posta su svjetlije i to je stvarno super učinak, ali ono što me impresioniralo je činjenica da postojeće hiperpigmentacije nisu potamnile niti se proširile, a nove se nisu pojavile tijekom čitavog ljeta.
Žene koje su vlasnice velikih i tamnih  hiperpigmentacija  ne mogu očekivati drastično izbljeđivanje svojih mrlja pomoću ovih kreme, savjetujem dodatni, ultra koncetrirani proizvod koji sadrži visoku koncentraciju b-rezorcinola koji smanjuje proizvodnju melanina i djeluje protiv hiperpigmentacije. 
ZAKLJUČAK: prije svega, liniju Even Brighter bih preporučila kao veliku pomoć u sprječavanju hiperpigmentacija što doista čini savršeno. Nisu sve hiperpigmentacije jednake, kod nekih osoba su vrlo duboke i tvrdokorne i potrebno je duži period, pa u takvim slučajevima ako ste u mogućnosti, uložite u koncetrat i  barem jednu od krema, najbolje u dnevnu radi visokog SPF 30 koji štiti od zločestih UV zraka  tijekom čitave godine. Ja sam osobno jako zadovoljna učincima ove linije, teksturom koja odgovara mojoj mješovitoj koži, činjenicom da ne iritira osjetljivu kožu i nije komedogena . Zamjerka ide na ambalažu, voljela bih da kreme nisu pakirane u teglici, a moram prenijeti savjet s Eucerinove stranice da ne koristite ovu liniju ako ste alergični na njezin glavni aktivni sastojak b-rezorcinol. 
U ljekarnama često možete naići i na promotivna pakiranja, gdje uz cijenu dnevne kreme dobivate gratis 20 ml noćne što je više nego odlična ponuda.

Jeste li isprobali Eucerin Even Brighter liniju? Koliko ste uspješno spriječile nove hiperpigmentacije ovog ljeta ili su se one nemilosrdno vratile?

29 komentari:

  1. Draga Martina,
    Jedna sam od "sretnica" kojima su se u trudnoci javile hiperpigmentacijske mrlje. Ovu kremu imam od lani, s tim da sam ju prestala koristiti cim su mi se mrlje na jesen same od sebe povukle jer mi je preslaba hidrat. Sad su opet izasle i bas sam se neki dan sjetila da mi je ostalo jos puno te kreme, no bojala sam se upotrijebiti je dok je jos jako sunce. Mislis da je mogu slobodno poceti koristiti, tj da nece biti negativnih efekata uz sunce?
    Hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno je normalno kod svih da se tokom jeseni i zime hiperpigmentacije donekle povuku a ljeti pojačaju, prošire ili nastanu nove. Ne znam da li imaš noćnu ili dnevnu kremu iz ove linije, ako je dnevna u pitanju dapače, šteta što ju nisi koristilia tijekom ljeta jer osim što ima visoki SPF sadrži sastojke koji sprečavaju nastanak novih mrlja. Hidratacija joj je kako sam napisala super za normalnu i mješovitu kožu, zimi nedostaje vlage pa sam ubacila hidrat.serum ispod nje.
      Inace, za trudničku melasmu teško da će ti sama krema uklooniti mrlje, trebala bi se preko zime baciti na malo intezivniji tretman i borbu.

      Izbriši
    2. Hvala na brzm odgovoru! Imam dnevnu kremu, a preko ljeta sam koristila RoC koji je super drzao pola ljeta, a onda mi je nazalost popustio i fleke su se vratile. Vec sam prosli tjedan u svojoj apoteci narucila eucerin ampule, a spremam se i na neki jaci tretman lica po zimi. U svakom slucaju hvala puno na savjetima!

      Izbriši
    3. Nažalost, nakon ljeta svi imamo posla s uklanjanjem ljetnih "radosti" mada moram priznati da je mene ova linija spasila ovog ljeta. Nadam se da će ampule i tretmani pomoći, zapravo sam sigurna .9

      Izbriši
  2. Također imam tamnije mrljice po licu i moja dermatologinja mi je preporičila ove kreme. Odgovaraju mi, posebno ove ampule. No, čim sam njih prestala koristiti, mrlje kao da su se vratile, a u ljekarni su mi rekli da se mora prestati s korištenjem nakon 4 tjedna. Kremu i dalje koristim i ok mi je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mrlje su se vratile jer ti proizvodi smanjuju stvaranje melanina koji izaziva hiperpigmentaciju.Kada prestaneš s korištenjem može ponovo doći do pojačanog stvaranja melanina pa bi se tamne mrlje mogle opet pojaviti. Za konkretne rezultate trebaš redovito koristiti barem godinu dana s tim da nisam upiućena u pauziranje s ampulama, to bi svakako trebalo pitati dermatologa.

      Izbriši
  3. Sto mislis kako bi ova krema sjela na masnu kozu? Dnevna i nocna. Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dnevna nije uopće masna, ali zbog visokog SPF koža se može sjajiti. Kako joj namjena nije matiranje već sprečavanje mrlja ne mogu joj zamjeriti. Noćna je malo teža ali opet ne spada u masne kreme i mislim da i masnokošci mogu koristiti bez problema. Preko dana ne gine matirajući puder ali na to smo ionako navikle :/ Najbolje da potražiš testere, ima ih u svim boljim ljekarnama.

      Izbriši
    2. Pokušala sam ovo ljet nekoliko puta u najboljoj i najvećoj ljekarni, ali na žalost nemaju testere (imali su mnoštvo Eucerinovih ali od ove kreme ne). Znam da bi mi dali da imaju jer inace mi daju bez problema. Mislim da cu kupiti pa što bude. :D U svakom slucaju draga Martina puno hvala :)

      Izbriši
    3. Toplo ti preporučujem da se obratiš Eucerin Hrvatska timu na facebooku, vrlo su profesionalni i stalo im je do kupaca te rado šalju uzorke. U svakom slučaju, nadam se da ćeš biti zadovoljna kao ja.

      Izbriši
    4. Učinjeno! Stvarno su pristupačni. Hvala! Javim dojmove za kremu :)

      Izbriši
  4. Ja sam ovog ljeta zaradila puno pjegica.Nos mi je tamniji od ostatka lica zbog pjegica...Šta mi možeš preporuciti da koristim a da nije baš skupo.Imam 22 godine bojim se da budem imala sve vise i više mrljica,pjegica...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo i osnovno kao prevenciju protiv pjega moraš koristiti kreme ili fluide (ovisno kakva ti je koža) sa visokim SPF, najmanje 30 i kloniti se sunčanja. Normalno je da ti je nos tamniji od ostatka lica jer je ispupčen na najbrže potamni ili izgori. Odlične rezultate u izbljeđivanju kože pokazuje i C vitamin pa potraži tu na blogu recept za povoljan a učinkovit serum s C vitaminom i preko dana zaštitna krema i povremeno prepudraj nos ako se šminkaš puderom koji sadrži cink i titan dioksid kako bi tokom dana obnovila SPF zaštitu.

      Izbriši
  5. Koliko sam shvatila iz recenzije ove kreme su za SPRIJEČAVANJE već mastalih mrlja. Mene zanima kako ukloniti već postoječe mrlje ?
    Molim te, ako mi možeš preporučiti nešto! Imam puno hiperpigmentacijskih mrlja koje su nastale kao problem sa hormonima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova linija sprječava i posvjetljuje mrlje, ali ovisi kakve su i koliko ih ima. Nisu kod svih jednake i za to je potreban dug period i kontinuirano korištenje cijele linije plus ampule.
      Postojeće mrlje možeš ukloniti jedino ljuštenjem kože za što su ti potrebni ili dermokozmetički tretmani ili kontinuirano korištenje aktivnih sastojaka (ova linija, ili retinol, AHA kiseline, C vitamin...)

      Izbriši
  6. Drago mi je da si vidjela neki efekt, meni nikako nisu sjele, odnosno nije bilo baš nikakvog efekta. Dnevna mi je čak i bila dovoljno hidratantna za moju suhu kožu, nije mi trebao serum, ali po pitanju mrljica i flekica, nula bodova...povrh toga znala mi se koža lagano crveniti od dnevne :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da suhoj koži neće biti dovoljno vlage a što se tiče učinka na mrlje, sa prezadovoljna, stare nisu potamnile a nove se nisu pojavile a to puno znači.

      Izbriši
  7. najdraža kremica s spf-om mi je RoC protiv hiperpigmentacija (isto tvoja preporuka i hvala ti na tome). Kako mi je ona pri kraju, a znatiželja ubila mačku, razmišljam da li da za jesen/zimu uzmem ovu Eucerinovu dnevnu kremu? Imaš kakav savjet? Općenito nekako mislim da za hladnije doba godine mogu spustiti spf sa 50 na manje zaštitne faktore jer mi ipak te kreme dugoročno čepe pore. Što ti koristiš za jesen/zimu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja po jeseni i zimi ne koristim visoke SPF, koristim malo jače hidratantnije kreme sa spf 15-20 ali uvijek imam preko ili neku BB kremu koja ima neki SPF ili mineralne pudere koji također štite od UV. Ako imaš problemas hiperpigmentacijama, uzmi si radije noćnu iz ove linije jer je koncetriranija mada prvo potraži tester. Ovisi da li su ti hiperp. jake, bilo bi dobro koristiti ikoncetrat mada ga nisam prbala ali hvale ga da je učinkovit. Za dan imaš dobrih hidratantnih krema poput Aquaporin (spf 15), LRP sa spf 20, Avene...sve ovisi kakav ti je koža.

      Izbriši
  8. koža slična tvojoj, 36g, dehidrirana ali u osnovi mješovita, proširene pore, povremene hormonske erupcije... Imam malo hiperpigmentacije, ali koristim kiseline navečer i s tim sam zadovoljna i ne bi mijenjala. Više sam u razmišljanju što koristiti preko dana a da ima nekakvu blagu spf zaštitu. Nisam ni mislila s ovom kremom riješiti problem hiperpigmentacije, nego čisto se ne mogu odlučiti za neku spf 15-20 dnevnu kremu. Mogla bih pogledati ovu LRP što si rekla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam sad Aquaporin spf 15 ali kupit ću LRP Hydraphase intense UV 20 rich, postoji i legere, ali mi je za zibu bolja rich varijanta. Ta mi je od svih tih zimskih kremica s nižim spf još najbolja. Probaj testere obavezno:)

      Izbriši
  9. Moj najveći problem su ožiljci od akni..kao si i ti rekla..roza, ljubičaste, smeđe flekice...Molim te reci mi hoće li mi ova krema pomoći u tome? Mislim se uzeti noćnu..ne mogu si priuštiti propalu investiciju (btw ovih dana bi mi trebao stići i kojic acid soap na temelju tvoje preporuke :D ) Pozdrav, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Maja,ova krema ti neće pomoći kod takvih vrsta flekica. Namijenjena je ublažavnju hiperpigmentacija od sunca, za tvoj problem potrebne su kreme kojesadrže salicalnu iliAHA kiseline te C vitamin.

      Izbriši
  10. Koristim ove kremice vec nekih godinu dana i jako sam zadovoljna. Super je sto dnevna ima spf 30 i uz to pase mi ispod pudera. Inace tesko nalazim tu kombinaciju. Nazalost po ljeti je nisam koristila jer mi lice bude pre masno pa su se flekice vratile i sad moram sve ispocetka :( pronasla sam u Italiji također korektor iz iste linije kojeg nanosis prije kreme samo na flekice i mislim da mi je on cak najvise pomogao... Na zalost kod nas ga jos nema za kupiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me zaintersirala za taj korektor, šteta štoga nema kod nas. Inače, meni je ova linija odlična i općenito Eucerin kao brend. Ljeti koristim njihov SUN fluid jer je puno lakši na licu.

      Izbriši
  11. Uzela sam bas neki dan taj sun fluid ali sam pije mjesec dana pocela s retinom pa mi je sad taj fluid nedovoljno masan :/ sve radim naopacke, ali dobro valjda ce mi do ljeta lice povratiti svoju vlagu. Inace lani sam po ljeti koristila isto njihovu kremu za lice 50+ ali onu u boji... Odlicna mi je bila i za na more kad sam bila bez pudera , zamaskirala bi mi flekice :))) hvala ti na svim super savjetima i recenzijama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha,tako i ja nekako, laganije imam zimi a ljeti masnije umjesto obrnto. Ako si na retinu obavezno pazi na hidrataciju jer baš suši kožu. Ta tonirana mi je odlična, dobro da si me sjetila na nju. Hvala tebi na čitanju :))

      Izbriši
  12. imam pjegice samo po licu i normalnu kozu.. Sta meni preporucate?

    OdgovoriIzbriši