MOJA TOP LISTA: OKOLOOČNE KREME

Posted by Dear Skin at 01:23
Kako sam najavila u ovom postu, napravila sam listu krema za područje oko očiju koje su mi stvarno dobre i koje sam više puta kupila. Moram napomenuti par činjenica:

  • moja koža oko očiju je prilično suha i zato su skoro sve kreme dosta bogate teksturom
  • ne volim gelaste proizvode za područje oko očiju jer me dodatno isušuju
  • obično kombiniram dnevni (laganiji) i noćni proizvod (bogatiji)
  • neke od navedenih krema sam godinama kupovala i moram ih uvrstiti kao dobre, danas neke od njih više ne bih kupila zbog toga što sam otkrila korisnije ali moram ih navesti kao proizvode kojima sam bila zadovoljna
  • očekujem od proizvoda oko očiju dugotrajnu hidrataciju, dobru podlogu za korektor i da ne iritira oči
Iako sam kod kozmetike za lice, tijelo i kosu sklona ljekarničkim brendovima, kod okoloočnih krema nisam previše oduševljena ponudom. Mnogi brendovi imaju dobre kremice koje bih preporučila mladoj i ne presuhoj koži kao prevenciju, no za moje specifično područje rijetko se koja pokazala zadovoljavajućom.
VAŽNO KOD ODABIRA OKOLOOČNE KREME: 
  • testeri! Koža oko očiju je osjetljiva i nemojte (kao ja) kupovati kreme bez probe, ako to ipak napravite a niste zadovojne, koristite ih za njegu ostataka tijela. 
  • pripazite na sastojke: retinol i C vitamin mogu isušiti kožu pa ako se odlučite na takve kreme u cilju peglanja bora, imajte na umu dodatnu hidrataciju preko njih, te ih koristiteisključivo noću. Također, kreme s tim sastojcima mogu peckati što je normalna reakcija, ali ako traje duže od nekoliko minuta, pretanite s upotrebom.
  • silikoni nisu korisni sastojci ali nisu ni štetni, prirodna zamjena za silikon je pčelinji vosak pa ako želite dobru podlogu koja će ispuniti borice oko očiju i korektor bolje sjedati, birajte kreme s ovim sastojcima
  • parfem u ovim kremama nema što tražiti, izbjegavajte ga koliko je moguće
  • birajte kreme u tubi ili na pumpicu, izbjegavajte one u teglicama ili ih koristite obavezno špatulicom radi kontaminacije 

TOP LISTA :
- Green Girl For Your eyes only (klik), ova poznata aromakozmetika radi proizvode individualno, tako sam ja ovu kremu imala u tri verzije. Laganija kao u recenziji i malo bogatiju koju Vam nisam stigla još recenzirati ali spasila me prošlu zimu. Sastojci koji hidratiziraju i rade svoj posao su  hidrolat bušina, smilja, biljna ulja argana, avokada, sjemenki grožđa, dekspanthenol, aloa vera, hijaluronska kiselina i mnogi drugi prirodni sastojci. Cijena 120 kn-15 ml
- Clinique All About Eyes RICH- ovu kremu sam kupila nebrojeno puta, najčešće putem interneta jer je kod nas trostruke cijene. Dovoljno hidratantna, konkretna, dobra podloga za korektor i dugo traje. Postoji i obična verzija iste ali ona je preslaba za moju kožu. Cijena kod nas između 300 i 400 kn za 15 ml, preko neta oko 150, ovisno o akcijama i sajtovima.
-Dermalogica Eye Repair i Multivitamin Power Firm, ova druga je posebno dobra za zimu. Cijena oko 350 kn-15 ml
-Shiseido Bio-Perfomance eye cream (klik), sadrži retinol pa sam ju koristila za noćnu njegu. Pruža odlične rezultate obnove kože i također vrlo često kupovana kremica s moje strane. Preko interneta se nađe puno povoljnije nego kod nas. Cijena kod nas između 500 i 600 kn, preko neta više od duplo povoljnija.
-Caudalie Vitaminee Pulpe eye cream, jedna od rijetkih ljekarničkih krema koja mi odgovara. Nije preteška, ali niti vodenasta lagana. Teksturom je taman i dugo drži hidrataciju.Cijena 240 kn-15 ml
-Apivita Wine Elixir eye cream, voskasta i malo bogatija krema, odlična za noć kao i za dan kao podloga za korektor.Cijena oko 295 kn-15 ml
-Murad Hydro Dinamic eye cream, jedna od boljih laganijih tekstura a dugotrajne hidratacije.Cijena oko 300 kn-15 ml
-Bobi Brown Extra Eye Reapir cream- ovu kremu nisam kupila u full size pakiranju već naručila dva testera s ebay-a koja su potrajala cijelu zimu. Toliko je gusta, bogata i masna da jedan tester traje mjesec dana. isključivo za jako tanku i suhu kožu. Cijena kod nas oko 600 kn-15 ml, preko neta značajno povoljnija.
-Kiehls Avocado eye cream, gusta, bogata, nije premasna, ali je malo teža i samim time dobra za zimu ili noćnu njegu. Cijena oko 150 kn preko neta.
- Avon ANEW CLINICAL Eye Lift PRO Dual Eye System, kombinacija gela i kreme u jednoj posudici. Gelasti dio se nanosi na područje iznad očiju, dok kremasti ispod i taj mi je najdraži. Bogata,  ne premasna, dugo drži hidrataciju i ne iritira kožu i oči. Cijena ovisno o katalogu, cca 50 kn-20 ml
Afrodita Natural Lift krem protiv bora oko ociju Cijena 44 kn-15 ml
- Nikel balzam za područje oko očiju, probala sam i kremu, ali balzam mi je puno bolji jer je vlažniji.Cijena oko 50 kn-15 ml

SERUMI, MASKE I OSTALO :
Serume za područje oko očiju ne preferiram previše. Smatram da ako je krema dobra, dodatni serum za oko očiju je nepotreban proizvod i trošak, no ipak sam isprobala dosta njih i ono što me se dojmilo:
- Shiseido Benefiance NutriPerfect eye serum- gust i konkretan, nema vodenastu teksturu pa samim time može proći samostalno bez dodatne kreme preko njega.
-Givenchy Vax'in eye serum, tekstura poput gore navedenog Shiseida.kremasta, gusta i konkretna. Takve teksture volim jer rade bolji posao na mojoj žednoj koži
-Dermalogica Ultrasmoothing eye serum- ovaj serum je potpuno vodenast ali ostavlja nahranjeno područje oko očiju. Ima visoku dozu C vitamina i zato mi se jako dopao,  a usput ne iritira kožu i oči. Preko njega je potrebna krema jer samostalno nije dovoljan na mojoj koži.
Često koristim maske za područje oko očiju. Najduže kupovana maska je
-Sisley Eye Contour Mask (klik)
-Merz maka za područje oko očiju iz Mullera- povoljna, učinkovita i stalno je u zalihama u mojoj postavi.
-Green Girl Gone with a wind maska za područje oko očiju. Ovo je bogata verzija kreme, nije preteška, ali savršena za zimu i/ili noćnu njegu. Dubinski hrani kožu i ona postaje puno elastičnija.
Bepanthen Augen und Nasensalbe krema (klik) koju uvijek imam u kućnoj ljekarni i koja je pravi spasioc kada me počne sve smetati.Cijena joj je oko 35 kn u ljekarnama za sve koji su me pitali za cijenu.
-ulje ploda divlje ruže (klik) i macerat smilja (klik) koji su savršena njega ako volite ulja. Bitno je da su ulja hladno prešana i obično se koriste kao noćna njega, posebno ako Vam se žuri ujutro pa nemate vremena za upijanje.
-karite (shea) maslac kojeg često umiješam u kremu koja mi nije dovoljno bogata ili ga koristim samostalno u periodima suhog zraka (zima).

KREME ZA PODRUČJE OKO OČIJU S SPF-om: isprobala sam mnoge kreme koje sadrže SPF zaštitu i sa žaljenjem moram napisati da nisam našla savršenu. SPF je itakako potreban i koži oko očiju, ali činjenica je da takvi proizvodi uglavnom iritiraju i izazivaju suze zbog sastojaka koji pružaju zaštitu od UV.  Posebno ljeti kada je velika vjerojatnost  da se od znojenja proizvodi cijede u oko. Moj prijedlog i praksa su mineralna sjenila, korektori i puderi koji sadrže fizičke faktore i tako štite kožu uz naravno, sunčane naočale.
TRAJANJE KREME ZA PODRUČJE OKO OČIJU: kreme za područje oko očiju obično dolaze u pakiranju od 15 ml, ovisno da li koristite jednu ujutro i navečer ili kombinirate dvije, okoloočna može potrajati od 4 do 8 mjeseci.

Za mladu kožu i djevojke koje su tek u potrazi za okoloočnim kremama, izbor je zaista veliki. Posebno kod ljekarničkih brendova postoje mnoge lagane,hidratantne kreme koje se brzo upijaju i njeguju mladu kožu. Posebno bih istaknula Bioderma Sensibio Eye cream, La Roche Posay Hydraphase, Avene Shooting eye cream, Afrodita Hydra Thermal eye i Eucerin Aquaporin eye.


*ova top lista se temelji na iskustvu zadnjih 10 godina i proizvodima koje sam više puta kupila.
Dijelimo li koji proizvod za područje oko očiju? Koji su Vaši favoriti? Moji favoriti s kojima ću se još dugo družiti su Green Girl i Dermalogica kreme kao i biljna ulja.




75 komentari:

  1. Kiehls i Vichy...❤ S ove sam prezadovoljna!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koje konkretno? Kiehls Avocado tretman je jedina koju sam probala i predobra mi je. Vichy su mi redom prelagane.

      Izbriši
    2. Kiehls Avokado i Vichy Anti-wrinkle &firming care (for sensitive eyes)...Kiehls sam koristila jako jako dugo i uvijek sam joj se vraćala dok sam ovu Vichy nedavno otkrila i prepire zadovoljna sam! Toplo preporučam!😉

      Izbriši
    3. Za Kiehks potpis, a ovu Vichy nisam probala, samo serum iz te linije. Kakva je tekstura Vichyeve u odnosu na Kiehls?

      Izbriši
    4. Dosta su slične s tim da mislim da je ova Vichy još gušća od Kiehls i definitvno se brzo upije...

      Izbriši
    5. Super, hvala ti puno, morat ću ju isprobati, čim je gusta, meni zanimljiva :)

      Izbriši
    6. p.s.ne mogu ja to objasniti tako stručno kao ti al definitivno ti savjetujem da ju isprobas barem preko testera! Bas me zanima kakva ce tebi biti s obzirom da mi se čini da nam puno zajedničkih stvari pase jer imamo identičan tip koze!

      Izbriši
    7. Idem po tester već danas, bitno da nije prelagana, vodenasta. Takve mi ne odgovaraju jer mi je koža presuha. Hvala ti na preporuci :))

      Izbriši
    8. Super...Javi kakva ti je!:) Pozzzz

      Izbriši
  2. Moram priznati da sam skepticna oko takvih proizvoda. ..nikad nisam kupila okoloocnu vec sam dobila onu afroditinu hydro termal i osim sto je relativno dobro hidratizirala nije radila nista drugo. ..zapravo cak i za vlaženje mi je bila mrvu preslaba....tako da sam jako neodlucna oko kupovine, mene najvise muce podočnjaci a iz tvojih ranijih postova sam vidjela kako malo toga stvarno pomaže. ....tako da jednostavno neznam:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita Hydra termal nisam probala, čitala sam podijeljena mišljenja. Nekima je odlična a nekima prelagana. Slažem se za skeptičnost kod uklanjanja podočnjaka jer ni jedna ne djeluje osim što ublažava takoda te potpuno razumijem.

      Izbriši
  3. Ovaj post mi je kao narucen! Hvalaaa :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne kupujem okoločne kreme kupim samo noćnu kremu koju koristim kao okoločnu nikad ne mažem lice preko noći inače mi je sastav takve kreme i noćne sličan samo je razlika u ambalaži i cijeni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra taktika, kod većine je dosita tako, ali ne slažem se u potpunosti. Kod mnogih krema za lice postoje sastojci koji mogu iritirati kožu oko očiju, tako da treba pripaziti na listu sastojaka.

      Izbriši
  5. Još ne znam trebam li sa svojih skoro 26 godina početi s okoloočnim kremama (vjerojatno trebam), ali nisam znala koju odabrati. S obzirom na financije, počet ću s najjeftinijom, čini mi se da je to Afrodita :)

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ovisi o koži i potrebi. Ako ne osjećaš suhoću, nemaš fine linije i koža je elastična, krema ti nije potrebna. Teško je naći onu pravu, nakon milion pokušaja, testera, kupovina jedva sam složila neku svoju listu.

      Izbriši
    2. Dosta škiljim na suncu pa... Nešto ću već naći :)

      Nego, da te pitam - ako se dobro sjećam pisala si o nekom posvjetljivaču pudera. Meni bi to zaista trebalo jer mi je sve kod nas pretamno (u rangu do 150 kn, osim Revlona) i imam nekoliko promašenih kupovina... Sjećam se da je sastav bio malo komedogen pa me zanima jesi li ti zadovoljna, izaziva li prištiće ili išta slično?

      Rado bih da postoji neki tester jer nije da je jeftin, ali barem ovako da čujem iskustva :/

      Nebeska

      Izbriši
    3. Radi se o Manic Panic posvjetljivaču. Sam po sebi ima komedogene sastojke, ali toga toliko malo ide u količinu pudera za jedno nanošenje, doslovno točkica tako da mi nije naštetio ni jednom. Kod nas postoji nešto slično od Illamasque ali je puno skuplje. Inače, pogledaj na netu jer kod nas nema Bourjois Healthy mix u nijansi 51 ne serum,vec obicni. Najsvjetliji puder na svijetu, jako lijep

      Izbriši
    4. Hvala, i HM mi je nekako taman, ali i žut :( Zaključili smo na Tekućim puderima da sam ja MAC NW 10, nikako više :D Guglala sam opet sastojke jučer i jednostavno se bojim uzeti taj Manic Panic :(

      Hvala ti i sorry na gnjavaži!

      Izbriši
  6. ja koristim od zimzelene okoloočni gel, držim ga u frižideru pa me taman fino rashladi i njeguje :) a da ne kažem da će mi valjda cijelu godinu trajati..znam da si napisala da ne preferiraš gel, ali svejedno da znaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ovaj gel sam čula i čitala puno preporuka i hvala. Iako ne preferiram gelove, možda ga uzmem u obzir i isprobam.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  7. Ovaj tekst je produkt telepatijske veze koju smo razvile :D Zato što sinoć razmišljam kako bih trebala dobru okoloočnu kremu koja zaista funkcioniše. Hvala Martina, odličan tekst. GG here I come!
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bogami se telepatski povezane, kao po dogovoru :))
      Nema na čemu, drago mi je ako ti je koristan :)

      Izbriši
  8. meni je to tlaka, i normalna krema će odraditi svoj posao ;)
    ali priznajem, u posljednje vrijeme se rado igram uljima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, meni je gušt već godinama, a bome i potreba. Ne odgovara mi jednaka krema za lice i oko očiju.

      Izbriši
  9. Sad mi je još jasniji onaj post o tvom trošenju parica hehehehe :) Ja tek sad počela u 33-oj (bruka) da mažem te okoloočne i evo prva pa mi odgovara,Bioten genovate :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahaha, dobro si to povezala i primjetila, eto, sad ćeš se navući kao ja :D

      Izbriši
  10. super post, samo da si ubacila još i cijene kremica bilo bi super

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan članak, već godinama mučim muku s kremama, melemima, mastima oko očiju, čak mi Dermalogica Ultrasmoothing eye serum, nije pasao, bijeli prištići su mi se počeli pojavljivati i nekako prelagana, izgubi se. Ali ovaj Green Girl For Your eyes only mi djeluje super interesantno, moram ga nabaviti što prije, budući da izgleda da bu zima počela već sljedeći vikend

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako su ti se pojavili bijeli prištići (milie ili gris) onda ti nešto ne odgovara. Meni je sam po sebi preslab, to je ionako samo serum i potrebna mi je dodatna krema iznad njega.
      Nemoj me plašiti za zimu? Neće valjda tako naglo? Moram i ja naručiti novi primjerak, spasila me prošlu zimu.

      Izbriši
  12. Kad sam procitala tvoje pozitivno iskustvo u vezi Clinique all about eyes rich kupila sam ju i za tu cijenu je ok. Vidjela sam da si kotistila od Shiseida future solution a ako se ne varam ta kosta duplo vise od Benefiance, ali ta ti je bolja? Ja trenutno koristim za noc E. Lauder serum plus tu Clinique,a za dan Lancome absolue serum i kremu iz iste linije. Kupila sam Nikel ulje protiv bora oko ociju i ugodno se iznenadila, danas sam samo njega stavila ispod sminke i super mi je nahranilo okolocno podrucje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Clinique AAE rich sam godinama kupovala, nekako me svojom gustoćom odlično štitila od vanjskih utjecaja. Shiseido FS je duplo skuplji od Benefiance i jednom sam ju priuštila. Dobra je ali više za zrelu kožu. Estee lauder sam probala onaj balzam i svidio mi se al nisam kupila dok od Lancoma sam imala skoro sve kreme i voljela bih probati absolue serum. Nikel ulje oko očiju, odlično, sporo se upija ali super vlaži.

      Izbriši
  13. Odlican clanak. Mislim da cu u dogovoru s GG izabrati neku kremicu, do sada nisam koristila okolocne ali brzo cu napuniti 21 godinu. Zanima me postoji li ovdje na blogu ili negdje drugdje clanak tvoje suradnice Ksenya design? Citala sam njenu recenziju pilinga Polish me blue pa je spomenut clanak o njezi masne koze sklone nepravilnostima i kako je ona to rijesila. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Ksenija će ti uskoro odgovoriti .9

      Izbriši
    2. Pozdrav :) Evo, da ti ukratko opišem kako sam ja uspjela riješiti svoje probleme s masnom kožom :) Ljeto je razdoblje kad je jako vruće i kad je masnu kožu gotovo nemoguće držati pod kontrolom i nemoguće je izbjeći njeno pojačano mašćenje. Ja sam ovo ljeto imala određenu rutinu koja je uspjevala spriječiti pojačano lučenje sebuma i masnoće, a sastojala se u sljedećem: umivanje Balea Young Soft&Care rozim gelom (do 20,00) http://bit.ly/1sXdjm9, zatim korištenje La Roche Posay Anthelios kreme koja je izvrsno radila svoj posao. Isto tako, minimalno sam koristila puder i tonirajuću kremu, a uz mene je uvijek bio Essence Matt puder u kamenu ;) Navečer sam lice čistila Garnier micelarnom otopinom, a kao večernju kremu korisila Vichy Night Detox ;) Ujutro bi mi koža bila puno manje masna. ;) Kako je sada nastupilo prijalzno razdoblje, koža mi se ipak manje masti i treba joj više hidratacije pa za umivanje koristim Balea mousse za umivanje, Balea Sensitive tonik i iste kreme za dnevnu i noćnu njegu. Svakako koristi bezalkoholni tonik jer alkohol samo još više iritira masnu kožu. Meni su također puno pomogli proizvodi Green Gir, i to My own gentleman i posebna uljna mješavina koju mi je ona smućkala. Ulja su jako dobra u njezi masne kože, posebno ulje lješnjaka i jojobe. Na navlaženo lice nježno umasirati par kapi ulja lješnjaka ili mješavinu lješnjaka i jojobe i koristiti kao noćnu njegu. ;)
      Nadam se da sam pomogla, a ako imaš još pitanja slobodno mi se javi na mail: ksenya.design@gmail.com

      Izbriši
    3. Puno hvala na odgovoru
      Ivana :))

      Izbriši
  14. Probala sam dosta okoloočnih krema jer sam stalno u potrazi za idealnom, koji još nisam pronašla. Ima dosta okoloočnih kremica koje su mi ok, ali ni jedna mi nije wow. Trenutno koristim Apivita Wine Elixir koja mi je dobra. Jako zadovoljna sam bila i s Caudalie Vinexpert serumom koji sam koristila samostalno kao kremu. Mislim da ću sad iduće vidjeti neku okoloočnu kremicu s GG :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potraga za okoloočnim se nastavlja :D Caudalie sam probala sve njihove okoloočne, najdraža mi je Vitaminee Pulpe a GG je predobra:)

      Izbriši
  15. Super članak :-) 23 su mi godine, imam problematičnu kožu, ali sam primjetila borice oko očiju i smijalice oko usta, a ove na čelu su mi čak i malo dublje, hehe, do sada nisam razmišljala o tome, ali je vrijeme da započnem i sa njegom protiv bora, kako je netko već napisao, počet ću od jeftinijih verzija. Od GG sam već naručivala neke proizvode i bila oduševljena,tako da znam s čim ću započeti :-) Dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ako sa 23 godine imaš borice , obavezno poradi na hidrataciji. Spominješ problematičnu kožu, vjerujem da si ju jako isušila. Tvoja njega protiv bora neka se sastoji od dobre i redovite hidratacije, topla preporuka za GG kreme jer su prepune korisnih sastojaka.

      Izbriši
  16. Hvala ti na članku, došao je u pravom trenutku! :) Okoloočne kreme su mi još uvijek nepoznato i neistraženo područje. Imam 24 godine i dosad nisam primijetila neki problem u okoloočnom području (nemam izražene borice niti mi je to područje dehidrirano) pa nisam nikad kupila okoloočnu kremu. Ipak, u zadnje vrijeme razmišljam o prevenciji pa razmatram kupovinu nečeg laganog i za hidrataciju. Je li Green Girl možda najbolja opcija za početak? Već sam koristila njezin Simply the Best Serum koji mi je odlično odgovarao. No, istovremeno, jako volim i Clinique proizvode pa se dvoumim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično je da razmišljaš o prevenciji, posebno jer primjećuješ dehidrirano područje. Za tebe su sve one lagane kremice koje sam nabrojala na kraju posta, a topla preporuka za GG kreme koje su pune korisnih sastojaka i dugoročno hidratiziraju.
      Ako se odlučiš za Clinique, meni je godinama bila favorit AAE, samo obavezno zatraži testere obične i rich verzije da vidiš koja ti bolje odgovara.

      Izbriši
  17. Merz maska za okoloočno područje mi je odlična i koristim ju 2 puta tjedno, no ostavim ju preko cijele noći da se lijepo upije do jutra. Ujutro je koža tako lijepa i mekana, milina! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis! Ta maska je tako dobra i povoljna :))

      Izbriši
  18. Odličan vodič! Nisam probala puno krema s popisa, no nažalost očito sam jedna od rijetkih koju je Nikel pomalo razočarao. Koristila sam ulje za okoloočno i za lice i proljeće dočekala puna bora od dehidracije. Naravno, uz to je išla i krema i sva ostala njega, ali bez drugih seruma u podlozi. Šteta. Bila mi je dobra od LRP Redermic C krema. Trenutno koristim dosta proizvoda od Dermalogice i moram priznati da je kremica za naborana područja iz onog divnog seta (multivitamin power firm) o.d.l.i.č.n.a! Nježna, ali učinkovita i odlična podloga. Trenutno sam umorna od istraživanja i fulanja, jedno vrijeme ću se držati provjerenih proizvoda. Ali ću probati Merz-vou masku :-) Rujana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulja mogu itekako isušiti i ne odgovaraju svima. Ja sam nakon tog ulja za oko očiju morala stavljati dodatno kremu jer nakon što seupilo, nije bilo dovoljno. I meni je multivitamin power firm odlična krema. Ima silikona što joj je mala zamjerka ali zato super pegla okolooočno područje.
      Merz maske imaš u Mulleru, pakiranje od 4 mini vrečice oko 10-15 kn.

      Izbriši
  19. Stvarno si isprobala svega :)) Ovaj post ide u bookmarkse :) Ja sad koristim green girl i stvarno mi je super. Prošli put mi je napravila blažu verziju, a ovaj puta rich i ova mi je bolja. Moja mama je koristila apivita wine elixir ali kaže da joj nije bila baš dobra. Njoj je jako suho to područje pa joj rijetko koja paše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam jako, jako puno proizvoda za oko očiju. Ne kažem uzalud da su mi fetiš :D
      Apivitina krema je bogata ali definitivno nije dovoljna za jako suhu kožu, neka proba tvoju rich GG kremicu :)

      Izbriši
  20. Meni su 23, i na proljeće sam kupila svoju prvu kremu za okoloočno područje. I jaaaako sam zadovoljna! Odabrala sam Afroditinu od kamilice jer je bila dosta hvaljena po blogovima i meni pristupačna. Tek kad sam počela s njezinom upotrebom primijetila sam kolika je zapravo greška što sam smatrala da mi je i ona za lice dovoljna (a to su obično laganije kreme jer su moje za mješovitu ili masnu kožu). Na njoj piše anti wrinkle, ali zanemarujem to budući da se još ne moram boriti protiv bora :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogi tvrde da im je krema za lice dobra i z aoko očiju. S tom tvrdnjom se djelomično slažem jer ovisi o koži i o kremi. U tvom slučaju kao i kod mene, kada koristim kreme za mješovitu ili masnu kožu, oko očiju trebam poseban proizvod jer takve kreme mogu dodatno isušiti kožu oko očiju koja je puno tanja.
      To što piše anti wrinkle neka te ne brine jer to piše na mnogima, samim mazanjem se radi na prevenciji bora i drago mi je da ti odgovara.

      Izbriši
  21. Volim Nuxe okoloočnu kremu. trenutno koristim od Nikel ulje za oko očiju, prvi dojmovi su dobri. Ja nemam suho područje oko očiju, pa kremu stavljam preventivno i radi borica. Zapisati ću tvoje prijedloge. Mislim da je BB krema stvarno preskupa za naš standard

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, kod nas je sve preskupo, vani nisu takve cijene.

      Izbriši
  22. moja nova ljubimica nakon što dugo nisam kupila neku posebnu okoloočnu njegu, a sad je ipak jesen je kanebo lift remodelling eye cream. proguglaj ju malo vjerojatno će ti biti interesantna jer ima i posebni lijepi masažer. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da sam odmah proguglala : D Imala sam Kanebo hydra research i sad isprobavam neku esenciju za oči. Koliko košta ova? Kakve je teksture?

      Izbriši
    2. košta oko 1000kn, a vidjela sam i sniženja od 15%. tekstura je vrlo bogata gotovo kao melem na prvi pogled ali naravno puno mazivija. koristim je tek dva dana. od njih sam imala i hydrachange eye essence za koju mogu potvrditi da je fenomenalna i po meni čak i bolja od sisley eye conture mask. te sam imala wrinklw repair eye cream koja je bila divna posebno kad bi se topila dok ju masiraš. sve tri su potpuno drugačije teksture, ali vrlo bogate.
      imala sam i intensive eye mask and essence iz silk linije koja me se nije posebno dojmila. ok za hidrataciju, ali ništa posebno.
      i naravno velika mi je želja jednom isprobati The eye cream iz ultimate linije jer je po pričama to čisto savršenstvo. ta je naravno za starije, ali jednom tretmanski s nekim većim popustom mi ne bi škodilo.;D

      Izbriši
    3. hydrachange eye essence upravo testiram kao ikremu za lice iz te linije. I ja sam čula da The eye cream ultimate nešto šokantno dobro, nadam se kakvom skorašnjem isprobavanju. Šteta što se n emože doći do testera upravo te kreme.
      Bogata, melemasta tekstura je kao stvorena za mene :))

      Izbriši
    4. nadam se da koristiš i lonsion ispod te kreme. ja sam ju upravo potrošila i divna mi je. ali su prokleto skuupi,a sve se stvari moraju kupovati- losion, esencija i krema u kompletu inače baš i nema smisla. uhh :(

      Izbriši
    5. Nemam losion, imam samo esenciju za oko očiju i iz te linije za lice. To su neki mini pakiranja i sad debelo razmišljam o ful size,al bojim se uopće pogledat cijenu, hahaha.

      Izbriši
    6. bez lonsiona nema puno smisla da koristiš kremu. vrlo je važan za vlaženje kože, a i trošiš onda puno manje kreme.

      Izbriši
  23. Imam slične potrebe što se tog područja tiče, pa će sve ove tvoje preporuke super doći. Velika mi je želja isprobati Kiehls Avocado, a trenutačno koristim Ulola okoloočnu koja mi je jako dobra, uljasta je i masnija ali se odlično upija i skroz dobro funkcionira i za po danu ispod korektora i za po noći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulola? Mislila sam da imaš onu od Nikela? Veselim se recenziji :)

      Izbriši
  24. Okoloočne su mi "must", ali nisam našla neku s kojom sam potpuno zadovoljna. Uskoro bih naručila jednu s iHerba, zove se Reviva Labs-Eye Complex Firming Cream i ima jako puno pozitivnih recenzija pa ćemo vidjeti. Inače me jako interesira Clinique krema jer si spomenula u prijašnjim postovima da ima silikona u sebi što je dobro da mi se korektor ne skuplja u boricama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O toj Reviva Labs-Eye Complex Firming Cream svi bruje, natjerat ćete me u grijeh, al kad bolje promislim i treba mi nova okoloočna :D
      Koliko dođe?

      Izbriši
  25. Ja imam 23 godine ali podrucje oko ociju mi je bas suho i puno finih linija :( pojma nemam koju kremu da uzmem. Koristila sam Balea ali rezultati su nula

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih ti preporučila za noć ulje divlje ruže (hladno prešano) a za dan Avene okoloočnu kremicu ili Afrodita kamilicu.

      Izbriši
    2. Hvala puno na prijedlogu :) Definitivno cu isprobati :)

      Izbriši
  26. Poz, ja bih zamolila za savjet. Imam 26 godina i u zadnje vrijeme me muce bore oko ociju, ne bih rekla da je stanje prelose al meni bas smetaju. Do sad sam koristila Nuxe za prve mimicke bore i nisam zadovoljna. Molim za savjet :) Hvala i lp
    ps tek sam otrkrila blog i odusevljena sam, sve cu procitat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Matea, ja bih ti savjetovala neko biljno ulje, npr avokado, argan ili koštice marelice. Daje bolje rezultate od krema i izvrsno je protiv prvih bora.

      Hvala ti :*

      Izbriši
  27. Pozdrav, zamolila bih za savjet. Imam 24.god i primjecujem fine linije, oticanje i podocnjake ovisno o kolicini sna i dr faktorima. Prvi put uzimam okolocnu kremu i razmisljala sam o afroditinoj od kamilice, buduci da pise da zagladjuje i bore. Zahvaljujem se od srca unaprijed.

    OdgovoriIzbriši
  28. Pozdrav, zamolila bih za savjet. Imam 24.god i primjecujem fine linije, oticanje i podocnjake ovisno o kolicini sna i dr faktorima. Prvi put uzimam okolocnu kremu i razmisljala sam o afroditinoj od kamilice, buduci da pise da zagladjuje i bore. I da spomenem da imam masnu kosu sklonu aknama. Zahvaljujem se od srca unaprijed.

    OdgovoriIzbriši