AURA DIVINE EYES SJENILA ZA OČI

Posted by Dear Skin at 14:52

Kozmetika Aura o kojoj sam Vam pisala u ovom postu, dolazi iz Srbije i nažalost, nije dostupna kod nas u Hrvatskoj. Ako pratite beauty blogove, vjerojatno ste čitale o mnogim proizvodima ove dekorativne kompanije i mnoge pohvale njezinih korisnica.
Nedavno sam dobila paketić s proizvodima Aura kozmetike i silno se iznenadila kako su svi proizvodi apsolutno u "mojim" nijansama i sa veseljem ustanovila kako ću svaki komad do kraja iskoristiti.
Danas Vam donosim recenziju Divine sjenila za oči u nijansama 61(Sun Kiss), 64 (Cafe au lait) i 68 (Vintage purple).

AMBALAŽA: sjenila dolaze u okrugloj ambalaži od čvrste plastike kojoj se neće odvojiti poklopac nakon nekoliko otvaranja, ako znate na što mislim :D. Sadrže 3 grama, a ono na što bih se posebno osvrnula i pohvalila je zaštitna naljepnica koja ne dozvoljava otvaranje proizvoda u trgovini pa ste time sigurne da nitko nije umočio svoj prst u Vaš primjerak, te jasno naznačen datum do kojeg je proizvod upotrebljiv.


NIJANSE: cijela kolekcija sadrži 12 nijansi među kojima svatko može pronaći onu za sebe, a meni su ustupljene tri, koje apsolutno zadovoljavaju moju viziju boja na kapcima.

61-Sun Kiss nijansa koja je ujedno moj favorit. Radi se o sedefastoj bež nijansi koja lagano svjetluca a može se odlično nadograđivati.Laganim prelaskom preko nekog drugog sjenila daje lagano svjetlucav finish a samostalno u jedan ili dva sloja izgleda neodoljivo, te na mojim očima osim maskare više nije ništa potrebno. Odlično je pigmentirana, ne trusi se i nema sedefastih čestica naokolo već se drži cijeli dan tamo gdje nanesete.
Sun Kiss je sjenilo koje je multipraktično jer osim što služi kao boja za kapke, može se koristiti na licu kao highliter ili na usnama za dodatak sjaja bilo kojem balzamu ili ružu za usne.


64-Cafe Au Lait je tamna smeđa nijansa, toplog podtoona. Izrazito je pigmentirana i potebno je vrlo malo. Obično se bojim ovako tamnih i pigmentiranih nijansi u smislu da ne pretjeram, ali moram primjetiti kako se odlično blenda i daje prirodan izgled. Može poslužiti i kao sjenilo za obrve osobama koje imaju tamnu kosu i oči, te su toplog podtona. Imam osjećaj da će ovo sjenilo potrajati vječno.

68-Vintage Purple nijansa je najmanje pigmentirana od prethodnih i potrebno je dva nanosa. Ono što mi je odlično kod ove nijanse je neobična boja. Iako "purple" u nazivu, ova nijansa ima puno sive i time bih ju svrstala u neku nježnu taupe boju i odličnu za svaki dan. Mislim da ovakva nijansa pristaje svim bojama očiju i savršena kao bazna nijansa ili samostalna uz dodatak eyelinera.


ZAKLJUČAK: odlična kvaliteta, od ambalaže do postojanosti. Make-up na mom licu je svakodnevno preko 12 sati i u tom periodu nisam primjetila da su se trusila oko očiju, tek za nekih 5 sati lagano izgube svoj intezitet i malo izblijede, ali moram napomenuti da ne koristim u posljednje vrijeme bazu za sjenila. 

SWATCH: danje svjetlo, bez baze za sjenila.
vintage purple/cafe au lait/sun kiss
CIJENA: 309 dinara što bi iznosilo oko 20 kn za 3 grama.

I za kraj, jedan look gdje sam koristila nijansu Sun Kiss od koje se u posljednje vrijeme ne odvajam.




Jeste li već imale priliku isprobati ova sjenila?

*PR UZORAK


30 komentari:

  1. Stvarno su im fine senke iz te kolekcije, a moje dve omiljene su upravo Sun Kiss i Vintage Purple :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične su, i baš mi je drago da imamo iste favorite :)

      Izbriši
  2. nisam zasad sam probala samo jedan lakic ali lijepe su mi ove nijanse koje si dobila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam dobila dva lakića, jedva čekam isprobati :)

      Izbriši
  3. Imam sva, i jako sam zadovoljna njima. Posebno mi se svidja jedna nijansa koja se zove Snakeskin-nesto izmedju maslinaste, smedje, sa primjesama zlatne.
    Drago mi je si i ti konacno dobila priliku da probas nesto od njih, a nadam se da ce uskoro mozda konacno doci i Hr.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago, napokon ne moram samo sliniti na tvom blogu :D
      Snakeskin nijansu moram uloviti prvom prilikom .))

      Izbriši
  4. Šteta što ih nema u Hrvatskoj, super ti stoji ovo sjajno sjenilo. Ja sam više za mat sjenila pa bi moj izbor vjerojatno bilo neka druga nijansa.
    Što ti je to na usnama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja volim sjajna sjenila, i često ih kombinuram s mat Na usnama je Rosal Inkredible lip balm..

      Izbriši
  5. Vintage Purple mi je najdraža, obožavam takve nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prelijepa nijansa i super se kombinira sa svime.

      Izbriši
  6. Aura ima proizvode vrhunske kvalitete i ovo odgovorno tvrdim jer sam probala većinu :)
    Nadam se da će se uspostaviti nekakvi dogovori oko uvoza, ako ne, ja otvaram dućan i uvozim džepovima iz Srbije :D haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću te podržat i punit džepove za uvoz :D :D

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Odlična boja i trajat će vječno koliko je pigmentirana.

      Izbriši
  8. Sun kiss mi je super, ova ostala nisu moje boje.
    Inače, oprosti, ali koža ti se pogoršala. Da li je to od nekog proizvoda?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moglo bi se reći da-da. Jedan proizvod mi je jako začepio pore i morala sam na čišćenje kod kozmetičarke, kako je moja koža osjetljiva, posljedice čišćenja traju nekoliko dana :D

      Izbriši
  9. Imam nekoliko njihovih proizvoda i zadovoljna sam. Sjenila nisam probala i sad si želim Sun Kiss :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koje stvari imaš? Ja imam još dosta toga za isprobati,baš mi se čine super proizvodi.

      Izbriši
    2. Imam dva ruža, tri laka za nokte, olovku za usne, olovku za oči i zadovoljna sam sa svime osim s jednim lakom

      Izbriši
    3. Ja sam dobila dva laka, ali čekam još da ih isprobam. Boje nisu moje ali vidjet ću kakva je kvaliteta.

      Izbriši
  10. Najljepša mi je smeđa nijansa. Šteta što kod nas nisu dostupni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će ti se upravo ta nijansa dopasti:)

      Izbriši
  11. Nisam nikad probala Aura senke ali tebi ova nijansa predobro stoji,kao da su pravili za tebe mnogo si mi lepa na ovoj slici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Slažem se, ova nijansa je kao stvorena za mene :)

      Izbriši
  12. Jako su lijepe i šteta da nisu dostupne kod nas. Dijeluju mi baš dobre, a cijena nije stvarno velika. Moj favorit je 64 Cafe au lait :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prava šteta da ih nema kod nas, nadam se da će napraviti neku suradnju i u Hrvatskoj

      Izbriši
  13. nema veze sa sjenilima, ali moram ovo napisati :)
    koža ti izgleda super!! zaista zdravo, čisto i mladoliko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu. Ovo je fotkano drugi dan nakon čišćenja lica a i moji kapilari, ne mogu se sakriti baš uvijek :/

      Izbriši
  14. Odlična sjenila za odličnu cijenu, jedino je šteta što ih nema kod nas :D Imam bijelo, smeđe sa shimmerom i ljubičasto te također zaključujem da je ljubičasto najmanje pigmentarno tako da kod njihovih sjenila pigmentarnost jako ovisi o nijansi koju imamo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jel mi veruješ da ih nisam probala :D Ali, ne sumnjam da su fenomenalna ;*

    OdgovoriIzbriši