AVON RUŽ HOLLYWOOD COLLECTION-NIJANSA SIREN

Posted by Dear Skin at 01:52


Aktualni Avonov katalog, kampanja C15 (klik na katalog), donosi pregršt noviteta, a između ostalog odlične ideje za jesenski makeup. Kada su Avonovi ruževi u pitanju, ja imam samo riječi hvale poput tisuće žena i smatram ih jednim od boljih na tržištu. Kada se spoje Avonove karakteristike ruža+jesen+malo glamura, dobije se pravi, pravcati jesenski dragulj na usnama u nijansi Siren. U katalogu ćete ovu nijansu pronaći kao Cherry Rush- radi se o istom ružu ali s različitim nazivima jer je Siren naziv za drugo tržište.


Ako ste ikada isprobale Avonove ruževe, sigurno ste primjetile njihovu izuzetnu pigmentiranost, hidrataciju i kremastu teksturu. Iste karakteristike krase i ovaj ruž i on nije iznimka, s tom razlikom da su neke nijanse zaista posebne i ambalaža je dobila zlatni logo "Hollywood". Pretpostavljam da su nijanse limitirane pa ukoliko Vam se ovaj ili neki drugi iz kataloga dopadne, toplo preporučujem da ga ubrzo nabavite.
Nijana Siren je duboka, zavodljiva crvena nijansa. Pravi klasik i must have boja svake žene, posebno za jesen i zimu. Jako mi se sviđa kako ističe moju sad već, blijedu  put i finiš koji je polusjajan. Odlično je što nije previše mat, a niti previše sjajan, onako taman, po mom ukusu. U blogerskom žargonu, ovakav finiš bi se nazvao "soft matte".
Pigmentiranost je brutalna i što radi te karakteristike, a što radi kremaste teksture, potrebna je posebno precizna primjena kako bi izgledao savršeno na usnama, ali kada se potrudite, idućih tri do četiri sata nemate brige jer mu je postojanost fantastična. 

bez blica/sa blicom
I za kraj, usporedba istog ruža uz različitu boju kose i podton kože. Lijevo je moja malenkost, a desno Jasmina s bloga MakeUp Arena gdje klikom na link možete pročitati recenzije još nekih proizvoda iz Hollywood kolekcije  (klik).


PROMOTIVNA CIJENA ovog ruža u trenutnom katalogu iznosi 29 kn, a moram priznati da su mi se jako svidjele još neke nijanse pa odoh tražiti Avon lady :))

Imate li već svoj jesenski ruž za usne?
*PR UZORAK

24 komentari:

  1. Crveni ruževi su mi najdraži.. Ovo je zbilja predivna nijansa i iako si stavila samo sliku na usnama, točno ga mogu zamisliti kako izgleda na tebi.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, dodala i cijelu fotku :)) Predivna nijansa :)

      Izbriši
  2. Predivno ti stoji,bas lijepa boja!Ma mogla si nam stavit i fotkicu cjelog lica:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, evo dodala, zaboravila sma na to potpuno :)

      Izbriši
  3. Predivna nijansa, baš po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, baš je divna :)

      Izbriši
  4. Wow, predivan je :D Obožavam takve nijanse, no meni ne stoje, ali uvijek padam u napast kupiti kad vidim kako drugima lijepo stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan je, prava jesenja nijansa! Čitala sam i Jasminin post kao i tvoj, obema vam prelepo stoji, definitivno ću morati da nabavim neki, čitava kolekcija mi se jako sviđa :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kolekcija je stvarno super, ja ću si obavezno uzet još koji ruž a i highliter me jako muči :D

      Izbriši
  6. Prediivan je !!! Želim!! Jako lijepo ti stoji, tamna kosa i oči, jako vatreno !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepša, mislim da bi i tebi super stajao :)

      Izbriši
  7. A mislila sam da sam isprobala sve Avon ruževe :D Stvarno prekrasna nijansa.

    OdgovoriIzbriši
  8. stvarno ti super stoji ovaj ruž :) i sama volim Avonove..
    imam hrpu favorita ove jeseni,, probat ću ih malo po malo recenzirati :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako je lijep i stvarno ti fino stoji, i vise mi se svidja kako stoji na brinetama.
    Meni recimo fino stoje crveni ruzevi, ali moram priznati da ih nesto bas i ne volim na sebi. Ipak, uvijek mi je super vidjeti na drugima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snow, ma i tebi ovakve nijanse super stoje, vidjela sam 10 puta :) Drugo je što se ti ne osjećaš ugodno u njima,

      Izbriši
  10. Dobro ti stoji,zgodna si mi sa tamnijim ružem. Pronašla sam za sebe Golden Rose ruž,boja trule višnje mrvicu i tamnija. Čim ga poslikam stavljam slike.....divan je....prvi tamniji ruž u mojoj kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Pepe :) Jedva čekam vidjeti taj tvoj tamniji,meni nedostaje neki još tamniji :))

      Izbriši
  11. Ovakve nijanse su mi najdraže, krasan je ruž!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično ti stoji ova nijansa ruža! Osobno, nemam hrabrosti ovu nijansu nositi svaki dan...možda za neku svečanost

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marijana:) Ni meni nije baš svakodnevni izbor, više za neke situacije.

      Izbriši