GREEN GIRL: WET THE SKIN TONIK S KISELINAMA

Posted by Dear Skin at 22:51

O upotrebi i svrhi tonika za lice sam puno pisala (klik), a obzirom na moju mješovitu kožu, te problematičnu T zonu kojoj je pridružen dehidrirani ostatak lica, vrlo je teško pronaći tonik koji će udovoljiti svim potrebama. Zašto volim Green Girl kozmetiku čiji su proizvodi postali sastavni dio moje njege? Ova poznata aromaterapeutkinja doslovno usliša i provede u djelo svaku moju zamisao.
Prije 3-4 mjeseca, moja nova želja je bila: tonik s AHA kiselinama, koji će čistiti i stezati pore a da istovremeno ne isušuje i ne peruta kožu.
Tonik za lice koji čisti i sužava pore, vrši površinsku eksfoliaciju i otklanja suvišni sebum je proizvod koji koristim više godina.Nažalost, svi komerijalni tonici s tom ulogom imaju veliku manu a to je alkohol na visokom mjestu pa osim što očiste sebum, istovremeno isušuju što rezultira začaranim krugom: koža se više masti, a pore jače pune.

Wet the skin u ovoj verziji, osim imena nema apsolutno nikakve veze s tonikom o kojem sam ovdje pisala, tu se radi o potpuno drugačijem sastavu i namjeni. Koristi se isključivo navečer nakon umivanja i na suhoj koži kako ne bi peckao, mada sam probala i na vlažnoj i ovaj tonik nimalo ne pecka niti iritira. Tonike obično koristim blazinicom,međutim, ovaj tonik je iznimka.
Koristim ga poput losiona tako da prstima nanesem na problematična područja (T zona s posebnim naglaskom na bradu). Ovakav način korištenja štedi proizvod jer ga blazinica ne "popije", a koža dobije točnu količinu koju želim nanijeti. Nakon nanošenja, ostavljam ga 20-30 minuta da djeluje jer je taj period potreban da kiseline "odrade svoje" i potom nastavljam s daljnjom njegom.
Naravno, tonik se može koristiti na cijelom licu, ali ja nemam potrebe osim na masnoj T zoni tako da upotrebu svatko može prilagoditi svojim potrebama.

Nedavno sam snimila jedan tutorial uklanjanja makeup-a koji je prilično loše kvalitete pa ga uzmite kao neku probu za buduće video recenzije i u njemu sam pokazala način korištenja ovog tonika pa ako Vas zanima, pogledajte.
video

Bočicu koju vidite na fotografijama je moj drugi primjerak i u količini od 100 ml. Prvi primjerak je bio duplo manji (50 ml) i koristila sam ga ovo ljeto što mi je potrajalo uz svakodnevno korištenje dva mjeseca. Pretpostavljam da bi i nešto duže trajao, ali baš su me napali neki sitni prištići po dekolteu i ramenima, vjerojatno kombinacija SPF krema i znoja pa sam i njih tretirala ovim tonikom. Na tijelu je dao čak i bolje rezultate, moj zaključak je što nakon njega nisam koristila neke druge proizvode pa su se ti prištići lijepo sušili tokom noći. Na etiketi je jasno napisano: ne izlagati se suncu pa ako imate već ovakav ili sličan tonik imajte to na umu.
SASTAV : 

Što se tiče djelovanja tonika, ne možete očekivati zapanjujuće rezultate, posebno ako Vam je koža jako problematična i u smislu da će Vas zauvijek riješiti mitesera ili proširenih pora,  ali će učiniti mnogo u borbi protiv suvišnog sebuma , te držati pore pod kontrolom kako bi se manje čepile i nakupljale nečistoće. Posljednjih 4 mjeseca, moje pore su puno čišće zahvaljujući ovom toniku i još nekim proizvodima o kojima ću tek pisati (ne stignem sve odjednom :D). Dužom primjenom, primjetila sam da se manje mastim, barem nekih 20-30 % što je super i više od toga ne očekujem jer masni dijelovi rade svoje i tu se ne može dogoditi čudo.
ZAKLJUČAK:  koristite li tonike i losione za masnu kožu? Isušuju, iritiraju, zatežu, svrbe?  Topla preporuka za ovaj proizvod bez kojeg ne mogu zamisliti večernju njegu, te  s kojim ću se družiti dok se god bude proizvodio.
CIJENA: 200 ml - 160 kn, 100 ml-100kn dobavljivo kod Green Girl porukom na FB ,koja šalje širom EX-YU s povoljnom dostavom. Za one koji nemaju Facebook, možete naručiti putem maila green.girl.aromakozmetika@gmail.com,  a katalog pogledati klikom ovdje.

19 komentari:

  1. Ja moram svoj kiseliš od GG ponovno naručiti, a vrijeme je i za gel za umivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam upravo u tom kompletu obnovila zalihe :D

      Izbriši
  2. zanima me jel bi tonik pomogao kod blago mjesovite i dehidrirane koze s malo sitnih bubuljica koje ne idu van nekako se bojim kiselina jer mije koza dosta osjetljiva i da jel bi pomogao kod hiperpigmdntacije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja je koža upravo takva: mješovita i dehidrirana, u sastavu tonika su osim kiselina koje se prilagođavaju postotkom ovisno o vrsti kože i dekspantenol, ekstrakt krastavca i bisabolol što je najdragocjenjeniji ekstrakt kamilice koji ublažava nadraženost i umiruje kožu. Prema tome, ovaj tonik ne isušuje kao mnogi koji imaju puno alkohola ili propilen glikola. Ako ga kupiš, koristi ga kao ja, na problematčnim dijelovima, na ostatku lica ako ti nije potrebno, ne stavljaj. Za hiperpigmentacije ne može puno pomoći, naravno, ovisi kakve su ali kod manjih crvenih i rozih ožiljaka može.

      Izbriši
  3. hvala na pomoci mislim da cu malo pustiti kozu da se odmori jer u potrazi za idealnim tenom sam toliko iziritirala kozu mjenjajuci kreme da su mi par mjeseci konstantno izlazili pristici jedva sam lice dovela u red sad trenutno trazim umivalicu preporucili su mi seba med antibakterijski gel jel si probala koju ti koristis

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seba med sam imala jednom, dobar je gel. Ja koristim također od Green Girl njen gel za umivanje

      http://eyedetoxx.blogspot.com/2014/07/green-girl-whats-not-to-like-gel-za.html

      Izbriši
  4. Iako loša kamera moram ti napisati da te je užitak gledati i slušati. Nadam se da ćeš nam napraviti više videa.

    Marija B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marija, jedva čekam novu kameru, pa će biti dosta videa :)

      Izbriši
  5. Palac gore za video, i nadam se da ce ih biti vise jer ovako je ipak puno lakse a i bolje docarati svoje dojmove o nekim proizvodima a i jako je ugodno slusati te:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, istina, koliko je lakše pričati nego pisati :))

      Izbriši
  6. Sve više verujem i okrećem se prirodnoj kozmetici i nezi ,kolko god mogu ,i zaista primećujem razliku :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Veseli me još jedan super GG pripravak, ali još me više raduju tvoji budući video uradci :))

    OdgovoriIzbriši
  8. ovako nešto bi i meni bilo korisno..
    pojačano se znojim na nekim dijelovima, i onda kad dobro očistim lice, na nekim dijelovima ono postane presuho :/

    OdgovoriIzbriši
  9. Tonik koji "pomaže u borbi protiv suvišnog sebuma" i "drži pore pod kontrolom" to je nešto što mi treba :D Na spisak za narudžbu kod GG samo dodajem proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Bome se i moja GG wish lista svakim danom povećava :).

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš sam gledala ovaj proizvod :D Hvala na recenziji

    OdgovoriIzbriši
  12. Moja prijateljica je naručivala od GG i kako sam je razumela, zadovoljna je proizvodima,
    pogotovo onim balzamom za skidanje šminke :))
    Na osnovu njene, tvoje, kao i priče oš par blogerki koje su pisale o GG,
    stekla sam utisak da ima stvarno dobrih proizvoda, te bi bilo skroz korektno odabrati
    nešto iz njenog asortimana. E sad, izbegavam losione kao takve, prosto mi se ne uklapaju
    u rutinu, ali ovaj iz tvoje priče zvuči korektno.

    OdgovoriIzbriši
  13. upravo naručila svoj, za ovlaživanje. jedva čekam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj me spasio zimus, obavezno javi kakav ti je!

      Izbriši