MOJA JESENSKA OBNOVA KOŽE I ORGANIZMA

Posted by Dear Skin at 11:57

Svakim prelaskom godišnjeg doba, moja kozmetička postava se mijenja i zamjenjujem ljetnu postavu proizvoda novim, namjenskim proizvodima.

Ljeti  obilno koristim proizvode s visokom UV zaštitom koja najčešće začepljuje pore i može prouzročiti nečistu kožu lica i tijela. To je većinom razlog što se vratimo s ljetovanja pune sitnih prištića, mitesera o cijelom tijelu pa čak i malorca aknama. Najveći razlog je što mnoge žene koriste ulja za sunčanje koja u sastavu imaju parafin i u kombinaciji s znojem, suncem i nečistoćama uzrokuju prave probleme.
Osim nečiste kože, ljeti se pojavljuju hiperpigmentacije i jesen je idealno vrijeme za obnovu kože i organizma za predstojeće agresivnije godišnje doba (zima).

U jesen, koža postaje dehidrirana, suha i gruba. Prvi korak koji mijenjam je čišćenje kože.
Važno je da hidratizirate kožu tijekom čišćenja i prebacite na hidratantne čistilice koje ne začepljuju pore (lagana mlijeka za čišćenje, biljna ulja i balzami za čišćenje). Umivalice koje koristite obavezno moraju biti blage, bez isušivanja i agresivnih sastojaka.
Obnova kože, nezamisliva je bez pilinga, ljeti smo ostavile po strani sve preparate s AHA, BHA, PHA kiselinama i retinoidima, a jesen je pravo vrijeme za njih. Koža je nekako hrapava, gruba na koljenima, laktovima, bez elastičnosti i sjaja i zato svaku jesen koristim AHA kiseline za cijelo tijelo. Dugogodišnji favorit je bio Cosmel i njihov losion za tijelo s AHA kiselinama, a ove jeseni sam naručila sličnu stvar od Green Girl koji osim AHA u sastavu ima još puno njegujućih i obnavljajućih sastojaka. Recenziju očekujte ubrzo.I dalje se borim s celulitom (nedam se :D) te isti tretiram mješavinom protiv celulita koju sam najavila u ovom postu a također Vam uskoro pišem o dojmu i uspjehu.

Lice je posebna priča,iako se ljeti ne koriste kiseline, pokušala sam krenuti s kurom glikolne kiseline pomoću Paula's Choice Resist Daily Smothing tretmanom, ali nažalost, lice mi je prejako izreagiralo nakon tri dana pa sam se ipak odlučila za Vichy Liftactiv filer koji sadrži retinol i za sad mi lice super reagira. Glikolna očito nije za mene kada prevladava u proizvodima jer počinjem dobivati akne i upalne procese.
Hidratacija je ključ svega i na jesen, hidratantne kreme moraju biti na prvom mjestu kao i obavezna SPF zaštita tokom dana. Proizvode s SPF 50 zamjenjujem onima s nižim SPF uz obaveznu upotrebu mineralnih pudera i rumenila koja dodatno štite od UV zraka.
Svakim prelaskom godišneg doba, moja kosa je pravi užas. Počinje drastično opadati, gubi sjaj i izgleda onako metlasto. Na početku jeseni počinjem s kurom čajeva od preslice, dodatkom vitamina, a obavezno mijenjam šampon. Još nisam odlučila koji će to točno biti, pretpostavljam Vichyev Neogenic kojeg sam koristila prošlu jesen i bila zadovoljna. Kod njege kose, obavezno koristim intezivnije biljna ulja koja vraćaju elastičnost i sjaj kosi, usput super njeguju i djeluju protiv elektriciteta.


Jesen je savršeno doba za čišćenje organizma. Postoje razne metode, ja sam odlučila uživati u jesenskim plodovima prirode i bazirati prehranu na svježem voću i povrću. Srećom, obožavam svo povrće i inače ga jedem u velikim količinama, s dodatkom maslinovog ulja i limunovog soka.
Uz povrće i voće tu su i zobene mekinje, piletina, svježi sit i probiotici (Bioaktiv, acidofil, LGG).
Početak čišćenja organizma. započela sam uljem crnog kima kojeg sam pila mjesec dana a uskoro planiram pisati o dojmu, a ono što bih izdvojila kao izuzetno učinkovito kao ČISTAČ CRIJEVA od raznih naslaga, parazita i zaostalih fekalija je jedan stari recept kojem me naučila baka. Potrebno je nabaviti lanene sjemenke i kefir.

Način uzimanja je uvijek ujutro umjesto doručka:

  • prvi tjedan: 1 žlica mljevenog lana + 100 ml kefira 
  • drugi tjedan:2 žlice mljevenog lana + 100 ml kefira
  • treći tjedan: žlice mljevenog lana + 200 ml kefira
Ova kura traje samo tri tjedna jednom godišnje. Postiže se eliminiranje toksina u organizmu, utječe na smanjenje kolesterola, a pospješuje i sagorijevanje masnih naslaga, no treba ipak pripaziti i što se papa tokom dana.
Jako dobar izbor kod čišćenja organizma su juhe, ali ne one masne i prepune tijesta već guste ili bistre, napravljene od povrća. Moja omiljena juha je od raznog povrća uz dodatak začinskog bilja. 
Danas su popularno smoothie napitci koji su super sada kada ima veliki izbor voća i povrća, no moram izdvojiti sokove od zelenog povrća, naravno iz organskog uzgoja. Mislim da bi svaka žena morala popiti jedan sok od zelenog povrća dnevno radi alkalnosti organizma, detoksiciraju, čiste krv i pomažu mršavljenju ako se samo jednom tjedno zamjene večerom.

Što su zeleni sokovi i recepte za iste, možete pročitati na ovom linku.
NAPOMENA: lanene sjemenke se koriste u izvornom obliku, nemojte kupiti već mljevene jer od njih nema nikakve koristi. Morate ih samljeti unutar 15 minuta prije konzumiranja. 
Jesen je doba koje prethodi zimskoj depresiji. Sivilo, mrak, umor, pa čak i tuga je ono što nas svaku zimu prati i jesen je najbolja za početak borbe. Najidealnije je baviti se tjelovježbom, uz pravilnu i balansiranu prehranu . Tjelovježba dokazano podiže hormon sreće a ujedno čistimo crijeva i jačamo pluća. Osim svih savjeta koje svi jako dobro znamo, najbolji savjet je okružiti se dragim ljudima, iz mog iskustva, pozitivna sredina, pozitivna razmišljanja su velika pomoć u stresnim razdobljima, a jesen i zima to svakako jesu. 
MOJ RECEPT : eksfoliacija stare kože, puno povrća, voća i sjemenki te veeeliki osmjeh i krenimo u jesen ! 
P.S. niti nova boja kose i pokoji tretman nisu naodmet :))

Kako izgleda Vaša jesenska rutina? Koristite li iste proizvode kao ljeti ili ih mijenjate sukladno godišnjem dobu?





21 komentari:

  1. I ja koristim lanene semenke, ali sa jogurtom, jer kod mene ne mogu naci kefir, cak ni imlekov kefir, ali zbog zatvora, kao i Donat vodu. Razlikuje se moja nega, samo zato sto sam ponekad lenja, dok tokom jeseni, najvise sam u kuci i obozavam da se mackam. Ja radim prirodne pilinge, za lice peel off masku koristim, maske takodje pravim sama, najvise volim da koristim belance sa limunovim sokom.Sad kad sam udavila pricom, t.j., tipkanjem, ukratko: Koristim iste proizvode, samo sto tokom jeseni ne preskacem nista. I onda radim sa uzivanjem. <3 Priznajem, hranim se jako lose - ali kad dodje jesen onda to menjam, mozda zato sto me mrzi ici u radnju tokom kisnih i hladnih dana. Jos samo vodu da cesce pijem. Nego, intresuje me kako koristis ulje crnog kima, koji su tvoji utisci i koji proizvodjac ti je najbolji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne mora biti striktno kefir, bilobi dobro da je neki probiotik ali lanene sjemenke su najvažnije. Također i ja tako, u jesen i zimu se puno više mackam. Nekako sam više doma pa radim svakakve rituale. Crni kim sam sada koristila mjesec dana pa laniram večeras napisati recenziju gdje ćeš pročitati moje utiske. Ja sam koristila od domaćeg proizvođača Aromara, ali bitno je da je neki renomirani proizvođač koji ima hladno tješteno ulje.Imaš neki recept za domaću masku za lice koji ti je woow?

      Izbriši
  2. Cekam recenziju. :)) Od domacih maski za lice najbolja mi je od belanceta i limunov sok. Nju volim, jer mi je lice nekako cistije, a najvise je volim zbog toga sto uklanja flekice sa lica, koje nastaju od bubuljica i sunca. Oko 3 nedelje kad sam koristila svaki dan ocistila mi je lice.
    Recept: Belance sa viljuskom izmesati, dodati kasiku limunovog soka, staviti na lice, drzati 15 minuta, isprati. Sa ovom maskom ne izlaziti na sunce. E sad, meni su samo peel off maske wow, a ova mi je odlicna na duze staze.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima li sta "nova":) u okoloocnom svijetu,ili jos uvijek preferiras ulja.
    pozdrav:)
    Mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, ima, Koristim jednu super kremu, a za noć i dalje ulja. Uskoro detalji :)

      Izbriši
  4. Jel ti to prva krema s glikolnom? Zanima me jel inace tako reagiras il samo na tu? Jesi koristila biodermu sebium.serum? Pozdrav, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije, imala sam ih milion. Neke mi super odgovaraju i nema takvih nuspojava ali kod ove mi baš agresivno djeluje kao i kod one hvaljene Andalou maske. Bioderma serum sam potošila dva komada, on mi je ok. Doduše, koristim samoo kad imam napadaje prištića ali je dosta nježan prema mojoj koži.

      Izbriši
  5. Super post! Joooj obožavam jesen i zimu i jedva čekam hladnije vrijeme :) Ali čim takvi hladniji dani krenu, odmah se počnem linjati: kosa, koža, sve. Savjeti koje si dala su odlični i sama se držim njih. Npr. prirodna ulja mi jako pomažu s kosom, osobno koristim kokosovo i makadamija ulje. Budući da imam kovrčavu kosu koja je sama po sebi podosta suha, to dvoje mi zbilja drži tu suhoću pod kontrolom, a volim i vjerovati da utječe na manje ispadanja. Je li to tako, ne znam. Znam da mi ispada kosa kao luda, ali valjda taj period mora biti takav :)
    Što se prehrane tiče, ja sam vegetarijanac pa mi povrće i voće nisu strani, isto tako lanene sjemenke koje su bogate omegama. Ovaj bakin recept je ludilo, znaju naši stari što valja :)
    Ne znam još što bih dodala osim da se slažem sa svime i da jedva čekam Green Girl recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo identične probleme s kosom i kožom. Tako je izgleda kod većine, u jesen nam svima pojačano ispada kosa. Lanene sjemenke su ludilo, ovaj recept primjenjujem jednom godišnje, jako djelotvorno i baš pročisti organizam za zimu.
      GG reenzija uskoro :))

      Izbriši
  6. Ajme, daj hitno recenziju ovog novog GG proizvoda :D

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš zanimljiv post! Razmišljam šta sam promenila sa dolaskom jeseni i zaključujem da i nisam tako mnogo, samo koristim jače kreme i ponovo sam uvela serume. Pojačano se trudim oko kose, grozno opada i kao slama je, videćemo kako će se novi proizvodi pokazati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kad smo kod glikolne jesi imala Alpha-H Liquid Gold? Ja sam ga sad sebi naručila pa čekam da stigne, iako dok stigne imam osjećaj da mi više neće ni trebati. Trebao mi je za borbu protiv povremenih akni i starih ožiljaka.

    Ja sam poslije ljeta slučajno počela s nekim testerima koje sam imala od branda Omorovicza i doslovno me oborio s nogu. Tako da sam već početkom jeseni prilično izmjenila kozmetiku, i malo pomalo se prebacila uglavnom na ovaj brand. Koža mi je manje suha, nema novih akni, tragovi starih akni lagano blijede, koža skoro da blista. Sad mi treba bb krema s puno slabijim prekrivanjem nego prije za isti rezultat.

    Nadam se da mi hladnije vrijeme neće stvoriti nove probleme na licu, ali ovo sada je predobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam.Imala sam prošle godine njihov set u kojem je bio i taj Liquid Gold. Nije me nešto oborio da naručim full size a opet nije ninapravio neku štetu. Nekako sam ravnodušna prema njemu a sad, opet ovisi o koži i reagiranju na kiseline.
      Nikad čula za taj brend Omorovicz, odoh proguglat :)

      Izbriši
    2. Ja sam isto naručila manje pakiranje pa ću vidjeti... A Omorovicza vjerojatno ima nešto od sastojaka što meni odgovara, ili možda mi odgovara što nečeg nema... nemam pojma, ali prvi puta da mi mjesec dana nije ništa skočilo po licu, stare flekice blijede, koža blista. Meni dovoljno. Jer stvarno predugo se mučim istovremeno sa suhom kožom i aknama. Ionako svi kažu da je to nemoguća kombinacija, ali kod mene je tako bilo.

      Izbriši
    3. Itekako je moguće, to je grozna kombinacija kože. A gdje nabavljaš tu kozmetiku?

      Izbriši
    4. Ima je na većini online shopova iz Velike Britanije, look, feel, cultbeauty, ali ja sam kupovala direktno na www.omorovicza.eu, imaju često akcije i popuste pa se više isplati. Prvo sam testere dobila na feeluniqueu, sasvim slučajno. Ako te nešto zainteresira javi se, možda imam testere.

      Izbriši
    5. Hvala Roza, obavezno ću proučiti, jako si me zainteresirala, posebno jer imaš specifičnu vrstu kože.

      Izbriši
  9. pitanjce za sjemenke+kefir.
    kolko često to tjera na wc? i dal proradi probava odmah ujutro ili popodne, navečer?
    pitam jer mi je nezgodno na poslu ić na wc :) pa da se ne zeznem.
    tnx
    daniela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovisi u kakvom ti je stanju crijeva. Moja su jako usporena i lijena i meni je trebalo 10 dana da se normalizira. S tim da sam se ja prisiljavam sjediti na školjci svaki dan u isto vrijeme tako da naučim organizam na isto vrijeme stolice :)
      Neće se dogoditi trčkalica ako na to misliš :)

      Izbriši
    2. je, je, to sam mislila :D
      (crijeva su u normalnom stanju, sve 5)
      hvala puno
      daniela

      Izbriši