NIVEA Q10 KREATIVNI NATJEČAJ: MOJA PRVA BORA


Sjećate li se trenutka kada ste primjetile svoju prvu boru? Ja se tog tragičnog dana sjećam kao jučer :D Bilo je jutro... ustajanje i spremanje za radni dan... slika u ogledalu pokazala je sivo, pospano lice, a pažnju je privukla crtica na čelu. Bila sam jednom rječju zatečena ali nimalo iznenađena. Bore su neizostavni dio procesa starenja, ali, mi smo žene i želimo se boriti i odgoditi sve izdajice naših godina. Prevencija je ključ borbe : hidratacija i obilje antioksidanta, između ostalogkoenzim Q10  koji ima važnu ulogu jer opskrbljuje stanice energijom. Koenzim Q10 se nalazi u svakoj tjelesnoj stanici i ne bi bilo ljudskog života bez Q10-a. To je sastojak koji naše tijelo prirodno proizvodi i koji podržava funkcije mnogih bioloških procesa, organa i kože. Nemojte se zavaravati da su sve bore posljedice starenja! Naime, PRVE bore mogu biti posljedicaizraza lica, izloženost suncu, pušenja, stresa itd. Bore nisu rezervirane za "starije" i u mladim godinama mogu nastati,a danas imam pravu ekskluzivu za sve koji su se susreli s prvim borama. 


Nivea daruje dvije čitateljice s paketom novih Nivea Q10 proizvoda i to:
Nivea nagrađuje a ja kompliciram :D Kako možete osvojiti ovaj vrijedan paket?

Dobitnice poklon paketa su Rea Lujić i Jelena Kovačević. Dobitnici dnevne q10 kreme za lice su : Rajka Kovačević, Maja Pušić, Ruža Matika i 

Oznake: , ,