AURA COVER ME! TEKUĆI PUDER

Posted by Dear Skin at 23:33


O novitetu kozmetičkog brenda Aura, tekući puder Cover ME! mogle ste čitati na blogovima mojih  srpskih i BiH kolegica jer ovaj brend nije dostupan u Hrvatskoj. Kako sam dobila Aurin paket prošlog mjeseca, u kojem se našao i ovaj hvaljeni puder, danas Vam donosim svoj dojam.


OPIS PROIZVODAZa savršeno prekrivanje svih nedostataka na vašem licu. Hipoalergena formula koja odlično prekriva sve nepravilnosti kože uključujući tamne kolutove oko očiju, akne, pjege, staračke pjege, sitne ožiljke...

  • Za sve tipove kože
  • Pogodan za svakodnevnu upotrebu.
  • Vodootporan
  • Postojan do 24h
  • Ne zatvara pore
  • Hipoalergen
  • SPF 20
PAKIRANJE I NIJANSE: Puder je pakiran u plastične tubice s klik-klak otvorom, te se lako istisne količina potrebna za jedno nanošenje. Dolazi u količini od 30 ml, a dostupan je u 6 nijansi. Osoba koja je slagala za mene paket je vrlo mudro postupila, poslavši mi dva primjerka u nijansama 101 (Alabaster) koja je najsvjetlija nijansa u kolekciji i 106 (Chocolate) koja je najtamnija nijansa jer naravno, nitko ne zna koja nijansa bi meni odgovarala. Zato mislim da je ovo odličan potez jer sam pomoću ove dvije nijanse "složila" idealan omjer za moj ten.
101 (Alabaster) je svijetla nijansa potpuno neutralna tako da je za moj ten skroz iskoristiva, ali ipak malo presvijetla.
106 (Chocolate) je tamna nijansa žutog podtona, idealna za maslinasti ten. Za mene, pretamna u ovom dijelu godine, ali za ljeto će biti super.

Od ove dvije nijanse, izmiješala sam svoju:
PREKRIVANJE I TRAJNOST: Cover ME! tekući puder spada u one proizvode koji brutalno prekrivaju i za one dane i potrebe kada želimo maksimalno pokrivenost nedostataka.  Ako ste fan laganog prekrivanja ili izgleda "samo da izjednačim ten" ovaj puder nije za Vas. Tekstura mu je gusta a s obzirom na visoku prekrivnu moć, potrebna je vrlo mala količina za cijelo lice. Moje lice je ponekad nalik na otvoreni mesni narezak, posebno kada se dignem ujutro neispavana:  kapilare polude, podočnjaci zjape a česti gosti na mom licu su i prištići, pa stoga dobar puder s kojim ću sve to prekriti i osjećati se sigurno uvijek imam u kolekciji. 

Kao vlasnica mješovite kože nema pudera kojeg ne moram "oprašiti" praškastim proizvodom i na taj način ne mrda s lica fantastičnih 8 sati što mu daje osobinu jako dobre postojanosti. U tu svrhu odličan je  transparentni puder istog brenda "Shine Killer" o kojem ću Vam pisati u posebnom postu. Za informaciju, ja osobno makeup nosim osam sati dnevno, a potom ga uklanjam ali sigurna sam da bi izdržao još puno sati. Osjećaj na licu je težak što nije neobično za ovakav tip pudera, ne oksidira i ne izaziva nerede na licu. 

Za swatcheve ostalih nijansi i informaciju o sastojcima, bacite pogled na recenzije mojih kolegica:
Mrs Fox's Beauty Box i Snow White's beauty case koje su recenzirale sve nijanse iz kolekcije.

EFEKT PREKRIVANJA:

CIJENA: Cover ME! puder košta 650 dinara što je otprilike oko 40 kn, dostupno samo u Srbiji i BiH, no dobro, i mi iz Hrvatske često putujemo u susjedne zemlje pa ako ste u prilici, topla preporuka ukoliko tražite puder jakog prekrivanja i odlične izdržljivosti.


Koje osobine su Vama najdraže kod pudera? Volite li da puder maksimalno prekriva ili ste više od laganog izjednačavanja?

28 komentari:

  1. Nisam još isprobala ništa od Aura kozmetike,a čitala sam puno dobrih recenzija,moram to promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aura ima stvarno dobre proizvode,barem ono što sam ja imala prilike probati.

      Izbriši
  2. Super izgleda :) vidim da ne stvara efekt maske :) ali ja sam ipak veci fan prozracnijih bb krema ili krema u boji s laganim prekrivanjem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je dosta težak puder i nije baš za svaki dan.U danimakadamije ten ok, ij a više volim laganije pudere :)

      Izbriši
  3. Licno ne volim pudere koji obecavaju potpuno pokrivanje, vec sam vise za neku srednju varijantu ;)
    O ovom puderu se puno pisalo i vidim da su svi zadovoljni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za jača prekrivanja i postojanost, stvarno odličan. Tebi zaista ne treba ovakva moć prekrivanja :)

      Izbriši
  4. Zaista jako pokriva ovaj puder, ali meni je ipak draži Refresh me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Refresh me nisam probala ali jak omi se sviđa opis i recenzije :)

      Izbriši
  5. Žao mi je što Aura nije zastupljena u Hrvatskoj! meni ovaj puder ne bi odgovarao, jer volim lagane pudere koji samo ujednače ten. Tebi stvarno lijepo prekrije sve nedostatke na licu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrije apsolutno sve. Mislim da tebi ovakav puder zaista nije potreban :)

      Izbriši
  6. Draga Martina, neovisno o ovom postu, da li si probala shiseido ultimune power infusing serum i kakvo je tvoje misljenje ? Toliko mi ga nahvalise.. a ne bi da se zaletim sa kupovinom, on navodno radi na imunitetu koze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jako volim Shiseido i dugo sam kupovala njihovu preparativu. Navedeni serum sam probala putem testera, taman je bilo za nekoliko noći. Ono što bih istaknula je njegova previsoka cijena obzirom da sadrži brdo alkohola, glicerina, silikona i tek nešto malo beta-glukana i parfema.Lijepo s eupija, zagladi kožu ali iskreno, niti jedan proizvod pa ni ovaj ne može podići imunitet kože. To može samo način života i prehrana. Preskupo za takve sastojke. Eto, to je samomoje skromno mišljenje.

      Izbriši
    2. Hvala do neba.. ustedjela si mi novce kojih i onako nemam na bacanje :*

      Izbriši
  7. Joj, gledala sam nedavno njihovu šminku, ali je problem jer kod nas u Sarajevu nema nijedne parfimerije s njihovom kozmetikom, jedino u Lukavici, do koje mi treba i vremena i novca nešto više, tako da su rijetke prilike kada idem tamo... dopada mi se ovaj puder jakoo! :) Ja sam probala njihove farbe (plava nijansa) i jakoooo sam zadovoljna, kao i sa mat sjajevima, koji su odlični. Kada sam bila u Lukavici, tačnije parfimeriji Rebeka, i sama prodavačica mi je rekla da inale imaju dosta njihove kozmetike, ali da je jako kvalitetna i brzo se rasproda, što sam i sama primjetila taj dan. U svakom slučaju, nadam se da će uskoro doći i kod nas, u Sarajevo, jer mi je puder trenutno na wish listi. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko mesni narezak :D :D uglavnom, da, svi imamo dane kad nam treba puder s jačim prekrivanjem... ja inače volim laganije pudere ali treba mi i jedan jači i premišljam se oko Revlon Colorstaya i Vichy Dermablenda :)

    OdgovoriIzbriši

  9. Pozdrav!

    Sve pohvale za ovaj blog.... čitam ga od nedavno i stvarno sam puno toga naučila i saznala. Čak sam i kupila nekoliko stvari koje ste Vi Martina preporučile (Easy eye instant solution tuck, Clinique – AAE rich + serum... i famozni serum Timeless vitamin C+ E + feurolic acid koji je stvarno super!.... i još par stvari, ali drugom prilikom)
    Šta se tiče pudera, za mene apsolutno najbolji puder je Estee Lauder – Double Wear. Skup je, ali vrijedi svake lipe! Tko ga nije još probao, neka slobodno proba jer taj prekriva sve, ostaje cijeli dan na licu, a i jako dobro pokriva podočnjake.
    A od laganih pudera koji su usput i jeftini, svakako Essence mousse.

    Jay Lee

    OdgovoriIzbriši
  10. Drago mi je što je Aura prešla granicu i usrećila bar jednu osobu :D
    Zanimalo me je tvoje mišljenje jer sam čula sve same lepe reči na račun ovog pudera ali ga preskačem jer ne volim potpuno pokrivanje.
    Odlična recenzija (kao i uvek)! :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  11. poz draga Martina.Zanima me tvoje misljenje da se ovaj puder koristi samo na podocnjacima recimo.Zadnji mjesec dana podocnjaci su mi crni kao noc,nemam kesica.kako si ti diplomirala na njima mozda mi mozes reci nesto o toj ideji posto jos ne nadjoh korektor danesto odradi.Bojana BL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Mnogi koriste ovaj ili slične pudere za pekrivanje podočnjaka i ne vidim razlog zašto ne ako ti nijansa i ostalo odgovara. Naravno, pod uvjetom da stavljaš okolooočnu kremu kako bi koža bila nahranjena.Ja često stavljam ovaj ili Vichy Dermablend puder oko očiju.

      Izbriši
    2. Zelim da pohvalim vas blog, I sve cestitke za isti... zelim takodje da dam, jednu opasku ...niste sto se tice ovog pudera naveli da je isti ujedno sadrzi: prajmer I korektor...da zbog toga ima takvu moc prekrivanja...a mogu ga slobodno porediti sa shanelom mat lumiere...pozz

      Izbriši
    3. Hvala ti najljepša na pohvalama i čitanju:) Tako je, ovaj puder ima u sebi primer i može služiti kao korektor, hvala na opasci :))

      Izbriši
  12. Znaš da ne volim teške podloge, ali su za ljubitelje istih ove pudere maestralno odradili. Sjajno mi izgledaš :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:) Ja volim ovakve pudere, uvijek ih treba imati za potrebe jačeg prekrivanja :)

      Izbriši
  13. Osobno ne volim teške pudere, a i imam sreće što mi ne treba maksimalno prekrivanje :D Dobru si nijansu smućkala, baš ti lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super mi je što mogu s ove dve nijanse složiti prema potrebi :D Zaista imaš sreće da ti ne trebaju ovakva prekrivala :)

      Izbriši
  14. Nisam nigdje vidjela Aura kozmetiku, morat cu je potraziti. Volim pudere koje jako prekrivaju ali da ne budu kao maska, da ih ne osjecam na licu...
    Za divno cudo, odgovara mi EL-DW.

    OdgovoriIzbriši