AUSSIE: 3 MINUTE ČUDESNI TRETMANI ZA KOSU +DARIVANJE

Posted by Dear Skin at 12:05
''Tražim svog savršenog''. Poznata je to rečenica brojnih pripadnica ljepšeg spola koju tijekom života često ponavljaju. I dok u romantičnom smislu ta potraga sa sobom ponekad donosi i dosta komplikacija, vaša kosa ne mora imati takvih problema. A za to se pobrinuo omiljeni australski klokan – zaštitni znak čudesnih proizvoda za kosu Aussie koji će vašoj kosi osigurati savršenu njegu. Među najpopularnijim proizvodima ove kultne marke za njegu kose upravo je linija 3 Minute Miracle tretmanima za dubinsku njegu različitih tipova kose. Gusta, bogata i kremasta tekstura ovih tretmana hrani vašu kosu i prodire duboko u nju bez osjećaja težine. A uz sve to, ostavlja na kosi neodoljiv miris po kojemu su Aussijevi proizvodi nadaleko poznati.

Trenutno dostupni dubinski tretmani Aussie 3 Minute Miracle diljem zemlje:
  •        3 Minute Miracle Reconstructor za kosu koja je "žedna"
  •         3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu, pobrinut će se za glatku kosu i tijekom vlažnijih dana         
  •        3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu
  •        3 Minute Miracle Luscious Long, ukoliko se borite s ispucalim vrhovima.
 Preporučena maloprodajna cijena svih navedenih tretmana je 59,90 kuna.


P&G i Aussie Hrvatska  daruje četiri  čitateljice Dear Skin bloga s po jednim čudesnim tretmanom iz svake linije. 

Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima odgovorite na pitanje: koji čudesni Aussie tretman je najbolji izbor za Vašu kosu?
  • share nagradne igre na Facebooku, a ukoliko me pratite na drugim mrežama, molim navedite u komentaru pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske
  • javljajte se do srijede 03.12.2014. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati četiri dobitnika Aussie tretmana po izboru koji se moraju javiti u roku od 48 sati.
Dobitnice Aussie tretmana su : Ale Ra, Sanda Biuk, Decipher3 , velvet_eyes i Valentina Vale. Molim podatke na mail:)

85 komentari:

  1. 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu!
    Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljiljana Bošnjak Gligorević 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu

    OdgovoriIzbriši
  3. Spomenka 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu!

    OdgovoriIzbriši
  4. 3 Minute Miracle Luscious Long, ukoliko se borite s ispucalim vrhovima. Marina Čizmić :)

    OdgovoriIzbriši
  5. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu je najbolje za mene:)
    jelena čeke

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni bi bio idealan 3 Minute Miracle Reconstructor
    Ivanka S. F.

    OdgovoriIzbriši
  7. 3 Minute Miracle Luscious Long,
    Anela Saric FB

    OdgovoriIzbriši
  8. 3 Minute Miracle Luscious Long, jer se neprestano borim s ispucalim vrhovima.
    Đurđica Rukavina :)

    OdgovoriIzbriši
  9. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu je baš za mene :-)
    IvaL.

    OdgovoriIzbriši
  10. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu, pošto je moja kosa upravo takva, je baš za mene :)
    Facebook & Bloglovin: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  11. Frizz Remedy za mene bi bio najbolji.
    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  12. Miracle Reconstructor bi bio idealan za moju beživotnu grivu... :D
    Nikolina V.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. twitter @Nikolina_84
      bloglovin http://www.bloglovin.com/nikolina7

      Izbriši
  13. 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu

    OdgovoriIzbriši
  14. 3 Minute Miracle Reconstructor za kosu koja je "žedna", to je za mene
    nstrunje

    OdgovoriIzbriši
  15. 3 Minute Miracle Reconstructor
    Ines San

    OdgovoriIzbriši
  16. 3 Minute Miracle Reconstructor je za moju kosu :)

    Tea Chwalowsky

    OdgovoriIzbriši
  17. 3 Minute Miracle Colour Mate zato što i mama, i sestra i ja imamo obojenu kosu (svako drugu boju) :)
    FB podjela: https://www.facebook.com/karolina.jokic.7/posts/10205250258686648?pnref=story
    Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  18. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu jer uvijek strši, a po kišnom vremenu je očajna :-/ Pratim te na fb-Daniela Š.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovaj Aussie za obojanu zvuči jako primamljivo a i ovaj za ispucale vrhove se gura na wl :-))

    OdgovoriIzbriši
  20. 3 Minute Miracle Colour Mate :)

    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  21. Čak ni za badave ne želim ništa od Aussie, a ne razumijem kako ti koja stalno pričaš o sastojcima ovako nešto podržavaš na svom blogu? Samo dokaz da više ovaj blog nije ono što je bio. Oprosti ako sam gruba, ali to je moje mišljenje.

    Aurora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja podržavam darivanja i priliku da netko dobije nešto što bi ga usrećilo. Koliko vidim, mnogima se sviđa a meni je drago da imam priliku podijeliti drugima što činim od samog početka. Moje mišljenje o proizvodima koje isprobam i recenziram jasno i glasno su svima stavljeni na uvid što ne znači da ih drugi ne vole ili ne žele.

      Izbriši
  22. 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu :) pratim te na fb - Vlasta Budiša

    OdgovoriIzbriši
  23. 3 Minute Miracle Luscious Long, ukoliko se borite s ispucalim vrhovima. za moju kosu koja je jako duga i nazalost sklona ispucalim vrhovima bio bi spas za moju beživotnu kosu ovaj tretman
    MARIJA T.

    OdgovoriIzbriši
  24. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu, pobrinut će se za glatku kosu i tijekom vlažnijih dana :) Pozz , Goranka

    OdgovoriIzbriši
  25. 3 Minute Miracle Frizz Remedy bi definitivno bio moj izbor :)

    FB: Andrea Čretni
    Bloglovin: Andrea Čretni
    G+: Andrea
    TW: monica_bell22

    OdgovoriIzbriši
  26. 3 Minute Miracle Luscious Long, za ispucale vrhove! :)
    Draviranje je krasno, pratim i podijelila darivanje na fejsu pod imenom :Ivana Meglić

    OdgovoriIzbriši
  27. 3 Minute Miracle Luscious Long, za ispucale vrhove je najbolji izbor za mene :)
    Irena Pavlović

    OdgovoriIzbriši
  28. 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu!

    OdgovoriIzbriši
  29. 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu. Vlatka Toljan

    OdgovoriIzbriši
  30. 3 Minute Miracle Luscious Long, ukoliko se borite s ispucalim vrhovima, bome se borim :D

    Tea Salopek
    FB: Jurica Lutkić

    OdgovoriIzbriši
  31. 3 Minute Miracle Reconstructor za kosu koja je "žedna" za moju kosu jer je jako suha i dobro joj dođe remont.
    Maja M.

    OdgovoriIzbriši
  32. 3 Minute Miracle Colour Mate, jer moja obojena kosa zaslužuje "prijatelja". :D
    Blog pratim preko FB-a: Sanda Biuk

    Sanda xoxo

    OdgovoriIzbriši
  33. 3 Minute Miracle Luscious Long
    Pratim na FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  34. 3 minute miracle colour mate
    Snjezana

    OdgovoriIzbriši
  35. Najbolji izbor za moju kosu je: 3 Minute Miracle Reconstructor
    Share-ano na FB https://www.facebook.com/josipa.kristic.7/posts/10202831493022597

    Josipa K.

    OdgovoriIzbriši
  36. 3 Minute Miracle Colour Mate
    https://www.facebook.com/nina.ninich.79/posts/1400971600193591?pnref=story
    nina ninich

    OdgovoriIzbriši
  37. 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu!
    Pratim te na FB-u: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  38. Najbolji izbor za moju kosu je 3 Minute Miracle Frizz Remedy jer je moja kosa stalno naelektrisana, te trebam nesto da je smirim, a ovim maskama sam mnogo citala na blogovima.
    Pratim te i na BL.
    Lejla K.

    OdgovoriIzbriši
  39. 3 Minute Miracle Luscious Long, ukoliko se borite s ispucalim vrhovima.
    Na FB Silvana Ban M

    OdgovoriIzbriši
  40. 3 Minute Miracle Luscious Long za mene :-)
    Tijana Gr na faceu

    OdgovoriIzbriši
  41. 3 Minute Miracle Reconstructor je definitivno moj izbor, a opis je tocno za moju kosu - zedna i suha.
    Pratim te na F: Ivana Pauk

    OdgovoriIzbriši
  42. 3 Minute Miracle Luscious Long

    OdgovoriIzbriši
  43. Za moju kosu najbolji bi bio 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu
    Marijana Salvaje ex Marić

    OdgovoriIzbriši
  44. Za moju obojenu kosu je najbolji Aussie tretman 3 Minute Miracle Colour Mate. :)

    Martina D.

    OdgovoriIzbriši
  45. 3 Minute Miracle Reconstructor

    Emina Hlobik

    OdgovoriIzbriši
  46. 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu!
    Monikak

    OdgovoriIzbriši
  47. Najviše mi se sviđa 3 Minute Miracle Luscious Long :)
    Antonela

    OdgovoriIzbriši
  48. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu ili 3 Minute Miracle Colour Mate za obojanu kosu

    BL: Ale Ra
    FB: Ale Ra
    pinterest: Ale Ra
    twitter: @alejinad01
    e-mail: alejinad01@gmail.com

    Super darivanje!

    OdgovoriIzbriši
  49. 3 Minute Miracle Reconstructor za kosu koja je "žedna":)
    Pratim preko bloglovina (Mea Horvat)

    OdgovoriIzbriši
  50. Maja Žuvela (Fb)

    3 Minute Miracle Luscious Long, jer mi je presuha i oštećena, a ne želim "pod nož" :-)

    OdgovoriIzbriši
  51. 3 Minute Miracle Luscious Long, ukoliko se borite s ispucalim vrhovima.

    Fb Mara S

    OdgovoriIzbriši
  52. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu

    FB Ana O.

    OdgovoriIzbriši
  53. 3 Minute Miracle Luscious Long jer se bezuspješno borim s ispucalim vrhovima.
    Rajka K.

    OdgovoriIzbriši
  54. 3 Minute Miracle Luscious Long vrhovi su mi jako ispucani

    FB Ivana S.

    OdgovoriIzbriši
  55. 3 Minute Miracle Reconstructor za kosu koja je "žedna"

    FB Mirta Krušić
    bloglovin: mimikatepupu

    OdgovoriIzbriši
  56. 3 Minute Miracle Reconstructor za kosu koja je "žedna"
    Ana B. pratim te na Fbm shareano na Fbu

    OdgovoriIzbriši
  57. 3 Minute Miracle Luscious Long je ono kaj bi mi trebalo :*
    Jasminka Ves
    na FB i dijelim

    OdgovoriIzbriši
  58. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu :)
    fb Ljubica Baranašić
    ljubicabaranasic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  59. 3 Minute Miracle Colour Mate je najbolji za moju kosu! :)
    FB: Petra Kos
    wannabedaae@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  60. 3 Minute Miracle Frizz Remedy za neposlušnu kosu
    FB Zora Martin Matika
    marry0900@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  61. 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu
    pratim na fb: Ivana Vrcelj Sitar

    OdgovoriIzbriši
  62. 3 Minute Miracle Reconstructor
    Sherano i Twitano!
    Susana Pizeta

    OdgovoriIzbriši
  63. Za mene je idealan "3 Minute Miracle Luscious Long" :-D
    Pratim te na fejsu kao "Blue Panther Sandrinne"

    OdgovoriIzbriši
  64. 3 Minute Miracle Luscious Long za ispucale vrhove
    Suzana.sb
    FB: Suzana Cicak

    OdgovoriIzbriši
  65. 3 Minute Miracle Luscious Long,
    Fb:Mirjana Plećaš
    misticna@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  66. Ja sam zasad probala samo Frizz remedy, ali s obzirom na moju kovrčavu kosu i da je svaka dlaka u svom smeru, ovaj 3 minut miracle bome radi svoj posao...zasad sam jako zadovoljna...
    Fb: Martina Šuperba

    OdgovoriIzbriši
  67. Aussie Colour Mate.
    Bloglovin, G+, FB : Suzana Štrk

    OdgovoriIzbriši
  68. 3 Minute Miracle Colour Mate
    Fb - Natasa Tomic-Strelec

    OdgovoriIzbriši
  69. Najbolji izbor za mene bi bio 3 Minute Miracle Luscious Long.
    Fejs: Sara Z.

    OdgovoriIzbriši
  70. 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu
    https://www.facebook.com/sa.ki.7505/posts/1722979374594590?pnref=story
    fb: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  71. 3 Minute Miracle Colour Mate, najbolji izbor za obojanu kosu

    -fb - Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  72. Najbolji izbor za mene - 3 Minute Miracle Luscious Long.

    Katarina Vdović fb

    OdgovoriIzbriši
  73. 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu! Antonija Tonka

    OdgovoriIzbriši
  74. 3 Minute Miracle Luscious Long za moje ispucale vrhove :)

    OdgovoriIzbriši
  75. Lucious Long
    Mihaela K

    OdgovoriIzbriši
  76. 3 Minute Miracle Frizz Remedy
    FB - Gordana Laco

    OdgovoriIzbriši
  77. 3 Minute Miracle Luscious Long
    FB Martina Vrček

    OdgovoriIzbriši
  78. 3 Minute Miracle Luscious Long
    FB.- Marina Vrček

    OdgovoriIzbriši
  79. 3 Minute Miracle Luscious Long
    fb : Suzana Kisicek
    suzana.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  80. 3 Minute Miracle Colour Mate je najbolji za moju kosu
    Andrea G.

    OdgovoriIzbriši
  81. Za moju kosu najbolji je izbor 3 Minute Miracle Reconstructor. Pratim te na Facebooku i Bloglovinu. Adriana N.

    OdgovoriIzbriši
  82. 3 Minute Miracle Luscious Long najbolji je za moju kosu. Nemam facebook ali sam podijelila darivanje na Twitteru (@Decipher3)

    OdgovoriIzbriši