EUCERIN® NJEGA SUHE KOŽE: OSVOJI LOSION ZA SUHU KOŽU

Posted by Dear Skin at 20:53

U današnjem postu, o suhoj koži savjetuju nas Eucerinovi stručnjaci.
ŠTO JE SUHA KOŽA?  Suha koža najčešće je privremeni problem koji javlja uglavnom zimi.U većini slučajeva ne predstavlja ozbiljan problem, ali može biti neugodan. Uglavnom nastaje uslijed djelovanja vanjskih faktora koje je nemoguće kontrolirati. 
UZROCI SUHE KOŽE:
  • genetsko naslijeđe (atopijski dermatitis i psorijaza)
  • vanjski čimbenici (niska temperatura, suhi zrak, agresivna sredstva za čišćenje i higijenu s puno alkohola)
  • alergije
  • biološko starenje
  • bolesti (dijabetes, hipotireoza..)
SIMPTOMI SUHE KOŽE:
  • osjećaj zategnutosti na koži
  • smežurana i/ili hrapava koža
  • intenzivni svrbež
  • ljuštenje kože
  • crvenilo i rane koje mogu krvariti


ISPRAVNA NJEGA SUHE KOŽE: Kronični ili ozbiljni problemi zahtijevaju konzultaciju s dermatologom, no svatko može za sebe učiniti ponešto u sprečavanju problema: korištenje hidratantnih krema, smanjenje količine kupanja i tuširanja, te izbjegavanje jakih sapuna koji isušuju kožu.
ŠTO JE UREA : Urea je tvar koja na sebe veže vodu i opskrbljuje kožu vlagom.Vrlo čest sastojak kod proizvoda za njegu izrazito suhe i prhutave kože, te krema za ovlaživanje kože jer omekšava kožu, čuva vlagu u koži i omogućava da koža bolje prihvaća i čuva vodu. Odlično djeluje na cijeljenje rana i oštećenja kože. U visokim koncentracijama djeluje keratolitički.

Eucerin® njega s urejom je posebna linija namijenjena svim oblicima suhe kože: za suhu i izrazito suhu kožu, kožu kod dijabetesa, atopijskog dermatitisa, psorijaze. Ovi preparati njeguju suhu kožu urejom, laktatima i koži srodnim lipidima. Linija sadrži: Eucerin® krema za ruke s 5% ureje , Kremu za stopala s 10% uree, Complete Repair Losiona s 5% ureje + Aquaporin tehnologija i Complete Repair Losiona s 10% ureje + Aquaporin tehnologija, Dnevna krema za lice s 5% ureje, Noćna krema za lice s 5% ureje, Intenzivna hidratantna njega s 5% ureje, Fluidza pranje s 5% ureje, Acute lip balm, Hyal-Urea dnevna, noćna, te krema oko očiju. 
 Više o Eucerinovim proizvodima možete saznati na ovom linku.
Ovaj vikend, Eucerin Vam poklanja Complete Repair losion s 5 % ureje+ aquaporin technologie: Za suhu i grubu kožu, sadržava ureju, prirodni čimbenik zadržavanja vlage i AQUAporin tehnologiju, umiruje i vidljivo smanjuje zategnutost kože, obnavlja zaštitnu funkciju kože, aktivira prirodnu hidrataciju u koži, bez parabena, PEG i mirisa.
Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima odgovorite kako se borite sa suhoćom kože i/ili podijelite savjet u borbi protiv simptoma suhoće. 
  • share nagradne igre na Facebooku, a ako me pratite na drugim mrežama, molim navedite u komentaru pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • darivanje je otvoreno za čitatelje s područja RH.
  • javljajte se do nedjelje 23.11.2014. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati dobitnika  koji se moraju javiti u roku od 48 sati.

Sretno!

Dobitnica Eucerin losiona za tijelo je čitateljica s nadimkom snoopy. Molim podatke na mail u roku 48 sati :)


30 komentari:

  1. Evo ja sam prva :D i prvi put da se javljam za darivanja.
    Nedavno sam objavila rat keratozi koja mi se pojavila na nogama, a do tada se nisam bavila njegom kože tijela. dugo sam ju zanemarivala, a najviše lijenost čini svoje. Protiv svih nepravilnosti i suhoće borim se prvenstveno pilingom gdje mi je trenutno nezamjenjiv Dermasuri-genijalna stvarčica i kvalitetnijim losionima. Ulja su mi genijalno otkriće i ne znam kako sam dosad živjela bez njih. Posebno ona dobro iskombinirana.
    Također pijem dosta vode i omega3 masne kiseline..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eye, poslala sam poruku s podacima na pp na forum.

      Izbriši
  2. Imam problema sa suhom kožom tijela, pogotovo zimi, a najkritičnije su noge koje se čak i perutaju. Protiv suhoće se borim domaćim pilingom od šećera i maslinova ulja te poslije dobro nahranim kožu nekim hranjivim losionom ili baby uljem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nakon tuširanja redovito koristim hranjivo mlijeko za tijelo. Ruke također štitim hranjivom kremom a kožu lica hidratantnom kremom.
    FB: Moon Child
    LP, Jelena K.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preko zime mi je koža izrazito suha i peruta se, posebno na licu, a ruke su mi stalno ispucale i non-stop mi se stvaraju zanoktice. Što se ostatka tijela tiče, najkritičniji mi je donji dio nogu. Protiv suhoće se borim dobrim pilingom za tijelo i uljnim gelom za tuširanje, a poslije tuširanja i preko dana kad stignem se dobro namažem uljem ili mlijekom za tijelo. Ruke mažem po nekoliko puta dnevno, kad god stignem, jer su mi one baš jako suhe.
    Bloglovin & Facebook: Tea Šainović
    Tea Š.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koža tijela mi je iz masne/mješovite postepeno prešla u suhu. Najviše problema imam nakon depilacije i tuširanja kad se jako peruta i svrbi. Koristim piling, blage gelove za tuširanje i Nuxe suho ulje ili mlijeko za tijelo.
    FB: Jadranka Vuraić Vojnić

    OdgovoriIzbriši
  6. Koža cijelog tijela i kože mi je suha, pogotovo zimi, valjda i zbog grijanja, a ruke su mi katastrofalne.....Kožu tijela nakon apsolutno svakog tuširanja mažem sa kremama ili losionima, a povremeno koristim i Lush body buttere u pločici....skupi su mi s obzirom da se mogu koistiti možda 7,8 puta tako da si povremeno priuštim to zadovoljstvo. Jednom tjedno obavezno peeling, a ponekad u kupku stavim maslinovog ulja i punomasno mlijeko, to mi malo pomaže. Krema za ruke je uvijek u torbi, s obzirom da perem ruke non stop zbog posla stalno ih moram mazati. Ćesto se nakon dobrog peelinga namažem kokosovim uljem, a unosim ga u prehrani....u zadnje vrijeme sam primjetila da mi pomaže...
    Fb: Martina Šuperba

    OdgovoriIzbriši
  7. Jedno vrijeme sam imala jako puno problema s kožom zbog stalnog mijenjanja preparata i isprobavanja različiti proizvoda i sve mi se to odbilo od glavu. Pokušavala sam svašta da probam vratiti kožu u normalu ali ono što mi je zaista pomoglo su prirodni proizvodi. Zamijenila sam gelove za tuširanje prirodnim sapunima i umjesto losiona koristila maslace za tijelo. Malo mi je trebalo da se priviknem na nove mirise i teksturu prirodnih proizvoda moram priznati da me mirisi nisu ni malo oduševili ali nakon godinu dana razlika je zaista vidljiva. Još jedna preporuka je da pijete punooo vode i ne tuširate se u vrućoj vodi jer će to dodatno isušiti kožu. Znači prirodna kozmetika je najbolja ali moram priznam da sam slaba na mirišljave proizvode pa si kupim opet brdo stvari koje probam dva do tri puta i onda to stoji i skuplja prašinu ...

    FB: Marina Vuić

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam problema sa suhom kozom,pogotovo psorijazom.Koza mi se guli i fali mi samopouzdanja.Probala sam dosta preparata,ali nazalost do sada nista nije pomoglo.;(

    fb;Martina Filipović

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijep pozdrav!
    Imam problem sa suhom kožom, pogotovo u zimskim mjesecima. Koristila sam mlijeko za tijelo, međutim problem je bio riješen samo trenutačno.
    Imala sam sreću dobiti mini pakiranje upravo Eucerin Complete Repair losiona i to je najbolji losion za suhu kožu.
    FB: Rajka Kovačević
    S poštovanjem,
    Rajka K.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jedan Eucerin proizvod za suhu kožu moje tijelo voli najviše,
    na njemu Complete Repair losion s 10% ureje piše.
    Taj proizvod bajan kožu učinkovito hidratizira i vlaži,
    zato mi je od upravo taj zaista najdraži.
    Izvrsno jača prirodnu barijeru kože
    i bez Complete Repair losiona moja koža ni dana ne može.
    Njegova iznimna hihratacija, za svaku suhu kožu prava je senzacija,
    pa me koža više neugodno ne zateže, i zato me sve pozitivno uz taj losion veže.
    Koristeći njega koža me više ne iritira i ne svrbi,
    i zbog toga Eucerin Complete Repair losion za mene na tronu je jedini i prvi.
    Lijep pozdrav,
    FB: Monika Jakopović

    OdgovoriIzbriši
  11. imam jako suhu kožu,posebno na nogama...koristila sam ispočetka Vaš losion,bio mi je super ,al nažalost preskup,pa sam prešla na doktorski recept Elocom losion..Snježana Špelić

    OdgovoriIzbriši
  12. Moj recept protiv suhe kože je mazanje kremama i losionima za hidrataciju, puno tekučine i prozračivanje prostora kad krene sezona grijanja.
    fb : Ljubica Baranašić

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam suhu kožu, a zimi je to još izraženije, posebno na nogama i rukama. Koža mi se peruta i često puca. Zbog toga moram upotrebljavati hidratantne i masne losione i kreme, čak i više puta dnevno. Dobila sam sličan losion i bio je super, ali je nažalost preskup, pa koristim uobičajene, cjenovno pristupačnije proizvode.

    alejinad01@gmail.com
    Ale Ra

    OdgovoriIzbriši
  14. Od suhe kože štitim svoju obitelj i sebe tako da koristimo gelove za tuširanje s određenim postotkom kreme, nanosimo losione za tijelo i posebno kreme za ruke. Zimi koristim hranjive i masnije kreme za lice.
    Suzana Š.

    OdgovoriIzbriši
  15. Svi u obitelji imamo suhu kožu, posebno zimi kada stigne vrijeme centralnog grijanja. Najviše pažnje ipak posvećujem njezi kože svoga sina koji ima 10 godina, a sa 6 mu je dijagnosticirana psorijaza. Nastojim da mu je koža dobro hidratizirana kako bi bolest što više bila pod kontrolom.
    idastefanec1408@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Evo jedan savjet za borbu protiv suhih ruku.Uzmete žlicu šećera i bebi ulje za tijelo i trljate rukama.Tako napravite dobar piling vaših ruku koji skine sve suhe dijelove.Operete običnim sapunom i već pri samom ispiranju osjetite kako su vaše ruke nježne.Poslije ih namažete omiljenom kremom za ruke.
    FB-SNEŽANA Kolar-Tomić
    sneza81@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Jednom ili dva put tjedno nanesem arganovo ulje!
    Nakon toga koža je preporođena!

    Lajkano i sherano na:
    FB. Susana Pizeta
    TW: @SusanaPizeta

    OdgovoriIzbriši
  18. Nastojim mazati svoju kožu masnijim hidratantnijim kremama, često prozračivati dom, stavljati ovlaživače zraka u prostorije da izbjegnem suhi zrak i dodatno isušivanje kože!
    Pratim te preko FB, tamo sam podijelila post o nagradnoj igri i lajkala istu:
    Facebook: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  19. Protiv suhe kože branim se masnim losionima za tijelo i uljnim kupkama i gelovima za tuširanje. Uglavnom pomogne.
    FB Silvana Ban M
    silvanabm@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  20. Zbog toga što imam suhu kožu često radim piling kako bih otklonila ljuskice, zimi više nego ljeti mažem tijelo uljem bademovim ili arganovim.
    Pratim na FB Zora Martin Matika, marry0900@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Velikih problema posebno u zimskom periodu imam sa kožom lica.Zbog hladnoće, vjetra i toplih prostorija lice mi je još više suho i peruta se i zato primjenjujem drastične mjere. Najvažnije je redovno čišćenje, ujutro i uvečer obavezno čistim lice ,svakodnevno stavljam serum,a preko toga ide noćna krema. Dnevna krema je nešto masnija ,a dva puta tjedno napravim piling i stavim masku. Kožu treba hraniti i njegovati i iznutra, znači pijem puno vode i koristim kao dodatak prehrani vitamine.
    FB Kulaš Branka

    OdgovoriIzbriši
  22. EVO MALOG SAVJETA UBORBI PROTIV SUHE KOZE :Biljke za suhu kožu;

    Aloe vera: U obliku gela je možete nanijeti na pogođene dijelove.

    Neven: Može se koristiti kao vodica, mast ili kao sastojak u kremama.

    Lavanda: Kada se tuširate dodajte 5 kapi eteričnog ulja lavande u gel za tuširanje.

    Noćurak: Ulje noćurka olakšava tegobe suhoće kože i izvana i iznutra.

    FB IME:JELENA ČEKE

    OdgovoriIzbriši
  23. Najbolje rješenje za suhu kožu je kvalitetna njega i pojačana hidratacija. Zimi obavezno koristim gelove za tuširanje sa dodatkom ulja koji ne isušuju kožu već ju dodatno hidratiziraju. Neutrogenina krema i losion za njegu tijela su obavezni,kao i Melem te kvalitetna Neutrogenina ili Niveina krema za ruke.

    Andrea Čretni
    FB : Andrea Čretni (share-ano)
    TW: monica_bell22
    Google + : Andrea
    Bloglovin: Andrea Čretni

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja koristim aloe vera gel, prirodna ulja (badem, jojoba), a u zadnje vrijeme i Nivea In-Shower proizvode

    Facebok: Tina Ivanisevic
    Twitter: @TinaIvanisevic
    G+: T Ivanisevic
    Bloglovin': tinast

    OdgovoriIzbriši
  25. Suha koža,dehidrirana,hipotireoza...
    Basš eucerin medicinski, super, povremeno piling i masaža lica....
    fb dina topolko medvid
    Dina M.

    OdgovoriIzbriši
  26. Kao dijabetičar već 22 godine, mogu reći da mi za sada u toj borbi pomaže jedino nevenova mast (ultra suha koža stopala i potkoljenica) i ispijanje veće količine tekućine...

    pratim na fb, bloglovinu i twitteru

    Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  27. Samo intenzivna hidratacija, i to kako izvana tako i iznutra može ublažiti suhoću i iritaciju kože. Potrebno je unositi puuno tekućine, a kreme za njegu birati što gušće i bogatije.

    Lili

    (podijeljeno na fb)

    OdgovoriIzbriši