MJESEC PRIRODNE NJEGE U DM-u + NEW IN

Posted by Dear Skin at 14:12

Postove s novitetima u mojoj kozmetičkoj postavi prilično rijetko objavljujem, a danas Vam želim pokazati što sam sve dobila i koje recenzije možete očekivati u narednom periodu. Riječi su suvišne pa Vas prepuštam fotografijama:
Poklon od Marije s bloga Mrs Fox's Beauty Box i Aura kozmetika Srbija



I za kraj DM i paket prepun prirodne kozmetike. Naime, tijekom studenog za 50 bodova sa svoje active beauty kartice otisnite kupon s kojim ostvaruje 30 % popusta na sve proizvode prirodne kozmetike te ujedno na poklon dobivate i atraktivnu alverde torbu.







Što Vam je najviše zapelo za oko? Čije recenzije Vas najviše zanimaju?

33 komentari:

  1. OhMyGod!
    bome je kilometarski!
    Ovaj Weleda citrus deo izgleda zanimljivo. Naravno, jako sam znatiželjna kakvi su KA proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau toliko toga :). Meni najviše upala u oči Weleda,probala sam jednu malu kremicu i mnogo mi se dopala pa me zanima jel sve tako savršeno ,i naravno Nivea mi je izbola oči :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu! Odusevljena sam svom tom kozmetikom....nje nikad dosta! Zanima me bas ova alba botanica hidratantna krema:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohooo....znaci li ovo da Aura stize i kod nas;)))) ?
    Pozdrav....mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ne znam, šuška se da su neki pregovori u tijeku, ali Aura kozmetika me željela obradovati pa su ovi proizvodi stigli do mene :)

      Izbriši
  5. Vau, to si sve dobila?? :)
    Mene najviše zanimaju kolekcije Nikel i Olival

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto sam kupila ali većinu sam dobila :)) Uskoro usporedbe Nikel i Olival :)

      Izbriši
  6. Kraljica preparative!

    OdgovoriIzbriši
  7. Auuuu, ne bih ti bila u koži, otkud krenut uopće??! Zanima me Nikel i Olival i ova Ulola krema...a onda sve ostalo :) Osim Nivee, nju sam godinama koristila i znam što mislim o njoj :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Puno,puno divnih stvarčica! Posebno mi se sviđaju Aura proizvodi,kao i Nikel ulja i kreme. Nadam se da će biti recenzija. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. woooooooow super new in :) Mene najviše zanimaju kevin murphy proizvodi i jedva čekam njihovu recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Woooow! A sad polako u isprobavanje :DDD
    Imamo neke zajedničke novitete :)
    Najviše me možda zanimaju nikel proizvodi, nisam puno čitala o njima :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako me zanima ovo ulje lješnjaka!! Gdje nabaviti i koja je cijena. čula sam da je jako dobro za masnu kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala sam puno o ulju lješnjaka pa baci pogled na blogu. Odlično je za masnu kožu.

      Izbriši
  12. Wauuuuu! Koliko poklona!!!!
    Najviše me zanima Aura kozmetika

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo se zove new in!Imat ces proizvoda i za cjelu iducu godinu,hehehe...Najvise me zanimaju ovi samponi,pogotovo Chi,nekako mi je u magli da si ih vec spominjala na blogu.A znas i da sam ljubitelj prirodne kozmetike pa me zanima i Nikel i ovaj Alba botanica.Uglavnom,bit ce recenzija!


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, koristila sam Chi za volumen, sad me jako zanima kakva je ova linija s keratinom, kosa mi je užas, ko metla :/

      Izbriši
  14. Možeš li napraviti recenziju ovog Weleda dezodoransa, baš me zanima kakav mu je sastav, tražim novi, a sa sapunom od zelene gline budi oprezna, meni je izazvao užasan nered na licu ( imam mješovitu kožu ) i to ne onaj nered kao "dobar efekt" jer izvlači van, nego baš nered kojeg se nisam mogla riješiti par mjeseci. Ulola naranča i cimet maslac za tijelo je super, a onaj sapunčić od grožđa koristim za ruke i prekrasno miriši baš me oraspoloži :)
    Puno krasnih stvarčica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo su mi prvi Weleda proizvodi, baš me zanima kakvi su, i dezić što prije recenziram. Momentalno koristim već provjerene umivalice pa će sapuni poslužiti za pranje ostatka tijela, hvala ti na recenziji :)

      Izbriši
  15. Koliko novitetaaaa! Dok sam sve ispregledala, wow! Pažnju su mi najviše privukli proizvodi Ulola i Aurina dekorativa :). Dok ti sve to istestiraš, imaćeš posla :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow, ma sve me zanima i sve mi je divno :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Ajme.da znas da sam ljubomorna ! Inace te pratim al nikad ne komentiram al ovo...bez rijeci sam! Prava si sretnica jer da bar meni dm posalje ovakav paket,zapravo samo ovaj dio s nikelom skakala bih od srece! Zanima me krema s narancom,hitno!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da me Dm bacio u trans, pala sam na pod od šoka :D Nikelovu kremu s narančom sam već koristila, tako da ću uskoro napisati recenziju a i usporedbu s ostalim Nikelovim kremama.

      Izbriši
  18. Ambalaža dr Nole je gotovo identična ambalaži brenda Verso. Ne znam što da mislim o tom....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fakat! Vjerojatno im je ambalažu stvarao isti idejni začetnik :D

      Izbriši
    2. sigurno. :D šalu na stranu, ne ulijeva mi povjerenje. smatram da netko tko vjeruje u svoj proizvod,a motivira ga ljubav tako što ne bi učinio. definitivno ću je preskočiti.

      Izbriši
  19. Wooooow koliko divnih stvari!!! Najviše me zanimaju kreme protiv bora!

    I.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne znam šta da kažem,ostala sam bez teksta,što se meni jako retko dešava :)).Vichy,Roc, ali pre svega ona božanstvena ulja!

    OdgovoriIzbriši
  21. krasni noviteti... ostavi malo odškrinut prozor da stignem šta ukrast ;)

    OdgovoriIzbriši