OLIVAL LINIJA S ULJEM SMILJA-USPOREDBA

Posted by Dear Skin at 23:06

Smilje ili immortelle je odavno poznato kao super moćna biljka koja ima moć izbrisati tragove na licu. Dragocjenu vrijednost ulja smilja prepoznao je Olival, najstariji hrvatski brend prirodne kozmetike i ponudio zaista široku paletu proizvoda za njegu lica s uljem smilja. Danas Vam donosim usporedbu micelarne otopine, maske za lice, te tri kreme, a osim njih u liniji se nalaze piling, tonik te mlijeko za čišćenje lica.
ŠTO JE ZAJEDNIČKO OLIVAL KREMAMA S ULJEM SMILJA:

  • higijenska ambalaža na pumpicu
  • količina od 50 ml
  • sve dobne skupine bez obzira na moć ulja smilja u borbi protiv bora
  • cijena
  • miris
  • nedostatak SPF-a

OLIVAL REGENERATIVNA KREMA S ULJEM SMILJA:
OPIS: Regenerativna krema s uljem smilja lagana je hidratantna emulzija za posebnu njegu. Potiče obnovu površinskih stanica kože i dubinski vlaži i hrani kožu lica. Kompozicija prirodnih sastavnica: nevena, gospine trave i noćurka ima snažan antioksidativan i regenerirajući učinak. Visokokvalitetno ulje makadamije brzo se upija, ne masti  i koža ostaje ugodno glatka i svilenkasta. Glavna aktivna tvar – eterično ulje smilja potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Kremu je najbolje nanijeti u jutarnjim satima na dobro očišćenu kožu.
ZA KOGA: krema je namijenjena za normalnu, masnu i mješovitu kožu.
TEKSTURA I MIRIS: gusta tekstura ove kreme može u prvi tren zbuniti s obzirom da za masnu kožu očekujemo nešto lagano i tekuće, međutim, krema se lagano razmazuje i vrlo brzo upija. Ostavlja lagani sloj na licu i s njom imate osjećaj da je "nešto" na koži. Ja osobno volim takav osjećaj jer mi vrlo često kreme namijenjene masnoj ili mješovitoj koži ostavljaju na licu osjećaj kao da nisam ništa stavila a samim time niti ne "rade" ništa, odnosno ne njeguju dovoljno. Miris je nježan, cvjetni i brzo nestane s kože, a za njegu nemam dovoljno riječi hvale: odlično odgovara mojoj mješovitoj koži, ne masti, hidratizira i nekomedogena je što mi je najbitnije jer ju koristim kao noćnu njegu, posebno nakon retinola ili AHA kiselina. Ovu kremu je super imati za razne krizne situacije kada je potrebna regeneracija kože (nakon pilinga, posljedice hladnoće, suhog zraka ili topline).
SASTOJCI: 
CIJENA: 59,90 kn za 50 ml 

OLIVAL EKSTRA HIDRATANTNA KREMA S ULJEM SMILJA:
OPIS: Vlaži, hrani i dubinski njeguje kožu visokokvalitetnim uljima jojobe i pšeničnih klica. Ulja  mrkve i matičnjaka toniziraju kožu. Glavna aktivna tvar: eterično ulje smilja potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Brzo se upija, a nakon nanošenja koža je ugodno glatka, svilenkasta i zategnuta. Kremu je najbolje nanijeti u jutarnjim satima nakon umivanja, a djelovanje traje gotovo cijeli dan.

ZA KOGA: Ekstra hidratantna krema s uljem smilja za dnevnu njegu namijenjena je normalnoj, suhoj i osjetljivoj koži lica.

TEKSTURA I MIRIS: tekstura je rjeđa u odnosu na regenerativnu, izvrsne razmazivosti i upijanja, mada ovisno o koži, možda će biti potrebno 10-tak minuta do potpune apsorpcije. Također nije komedogena i drago mi je što sadrži ulje jojobe koje odlično odgovara mojoj mješovitoj koži i često ga i sama upotrebljavam.
Minus je nedostatak UV zaštite pa kako je dnevna krema, ne zaboravite nanijeti SPF zaštitu iznad, a moram napisati da odlično radi posao i kao noćna krema posebno kod normalne i mješovite kože.

SASTOJCI
CIJENA: 59,90 kn za 50 ml

OLIVAL EKSTRA BOGATA KREMA S ULJEM SMILJA:
OPIS: Ulje masline, sezama i marelice hrane i dubinski njeguju kožu, te vraćaju elastičnost i sjaj. Kamilica i aloe vera ublažavaju oštećenja i regeneriraju kožu. Glavna aktivna komponenta je eterično ulje smilja koje potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Bogata i gusta tekstura kreme omogućava postepeno blagotvorno djelovanje tijekom cijele noći. Da bi učinak  kreme bio što bolji lice je potrebno, prije nanošenja kreme, isprati vodom i dobro osušiti.

ZA KOGA: svi tipovi kože kao noćna njega uz obnavljajući i opuštajući učinak

TEKSTURA I MIRIS: koliko nazivi krema mogu zbuniti dokazuje i tekstura ove kreme. Očekivala sam nešto zaista gusto i bogato, a zapravo se radi o fluidnoj teksturi koja je najlakša u odnosu na ekstra hidratantnu i regenerativnu kremu. Kako bilo, ova krema je isključivo za noćnu njegu jer ostavlja lagani sloj na licu koji nije mastan ali koža ne popije u potpunosti. Za takav učinak je zaslužan pčelinji vosak (cera alba) koji se nalazi u sastavu, a  koji osim što hrani kožu, obično "sjedi" na njenoj površini i na taj način ju štiti od vanjskih utjecaja. Miris poput ostalih krema, cvjetan i suptilan, te brzo ishlapi. 

SASTAV: 


CIJENA : 59,90 kn za 50 ml

TEKSTURE SVE TRI KREME:

                               extra rich/regenerativna/extra hydrating


OLIVAL HRANJIVA MASKA S ULJEM SMILJA:


OPIS: Hranjiva maska za njegu i obnavljanje  djeluje na kožu lica i vrata  kao  bogata hranjiva krema i nježni piling. Bogata je  prirodnim sastojcima: medom koji hrani i obnavlja kožu, kamilicom koja smiruje i ublažava oštećenja kože te glinom koja ljušti mrtve stanice i zateže površinski sloj kože. Eterično ulje smilja  tonizira kožu i sprječava nastajanje bora. Masku je dovoljno koristiti jednom tjedno

TEKSTURA, DJELOVANJE: Ovaj primjerak na fotografiji je moj treći komad iste u posljednjih 6 mjeseci. U početku je imala malo drugačiju ambalažu, no sastojci su ostali isti. Tekstura maske je gusta poput paste,  malo se teže razmazuje i kaki boje. Ovo nije jedna od onih maski/krema koje možete koristiti umjesto noćne kreme, već je u pravom smislu maska. Dakle, ostavlja debeli trag na koži i potrebno ju je isprati nakon 10 minuta. U početku zateže lice što je normalno, i iako u uputstvu piše da može izazvati crvenilo ili peckati, na mojoj turbo osjetljivoj koži se takva reakcija nije dogodila, ali obavezno je pridržavati se 10 minuta korištenja jer u suprotnom ne garantiram kakva bi reakcija bila na osjetljivoj koži.  Koristim ju jednom tjedno kada ne koristim nikakav piling jer ovoj maski je namjena uklanjanje mrtvih stanica kože (enzimski piling) i dubinsko hranjenje i umirivanje kože (med, kamilica). U mom slučaju, kao blagi enzimski piling odlično obavlja svoj posao, ali kao hidratacija nije dovoljna te posežem za drugim maskama za tu namjenu. Obavezno pripazite da ne dođe blizu očiju jer iritira.

SASTOJCI: 
CIJENA: 29,90 kn za 50 ml

OLIVAL MICELARNA OTOPINA S ULJEM SMILJA:
OPIS: nježno čisti kožu, uklanja nečistoće i ostatke šminke. Možemo ju koristiti za čišćenje lica i vrata,  područja oko očiju,  za sve pregibe ili nabore kože, bez narušavanja prirodne ravnoteže i vlažnosti kože. Na koži ostavlja ugodan osjećaj mekoće a koristi se bez ispiranja. Obogaćeno je  eteričnim uljem smilja. 

ZA KOGA: svi tipovi kože a posebno suha

MIRIS, DJELOVANJE: Iako u posljednje vrijeme preferiram ulja za uklanjanje makeup-a, nekoliko puta sam isprobala ovu micelarnu kako bih ju testirala. Prvo što sam primijetila je karakterističan miris po smilju koji nije neugodan i nije prejak. Što se tiče uklanjanja makeup-a, taj posao radi nježno i potrebno je upotrijebiti nekoliko blazinica kako bi otopila npr maskaru i olovku za oči. S obzirom na sastav i dodatak ulja smilja, ova micelarna je najbolji izbor za suhu i isušenu kožu, na mješovitoj ili masnoj ostavlja lagani film koji ja osobno ne volim, ali ne uzimam to kao minus jer se ionako umijem nakon micelarne. 

SASTAV: 
CIJENA: 49,90 kn za 500 ml

MOJA TOP LISTA OLIVAL LINIJE SA SMILJEM: maska za lice, regenerativna krema i extra hidratantna krema

Proizvode možete pronaći u skoro svim drogerijama u Hrvatskoj i ne zaboravite da u Dm-u tijekom studenog za 50 bodova sa svoje active beauty kartice ostvarujete 30% popusta na sve proizvode prirodne kozmetike te ujedno na poklon dobivate i atraktivnu alverde torbu.


Jeste li isprobale proizvode iz ove linije? Ako niste, topla preporuka jer sastojci su odlični, bez parabena i ostale štetne ekipe.

45 komentari:

  1. Imam kremu ua dnevnu njegu i za noćnu njegu,ove kreme su preporodile moju dehidriranu kožu.Cijena je prava sitnica uzevši u obzir kvalitetu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Trudim se što više koristiti prirodnu kozmetiku jer sam primjetila da mojoj koži puno bolje paše,kako imam problematičnu kožu,najvažnije mi je da kreme nisu komedogene tako da mislim da ću isprobati masku i regenerativnu kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si u potrazi za super sastojcima i kvalitetom, ova linija je stvarno odlična. Maku trošim već treću, radi blagi piling a regenerativna krema mi je najdraža, tako odlično sanira lice i nije komedogena. Najčešče koristim kao noćnu.

      Izbriši
  3. Reklo bi se da je kod ovih proizvoda odnos cene i kvaliteta odličan, posebno me je privukla maska/piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, čak bih se usudila reći da kvaliteta premašuje cijenu :)

      Izbriši
  4. već sam se nekoliko puta u muelleru vrtila oko tih krema ivraćala ih jer se nisam mogla odlučiti koju uzeti. Imam mješovitu kožu koja vapi za vlagom (a posebno sad kako dolazi sezona grijanja i kad sam ju počela mučiti kiselinama-kojic sapun, trenutno). Do tvog posta sam naginjala ekstra bogatoj, a sad mislim da trebam ići po regenerativnu. Šteta da je maska više u službi odstranjivanja mrtvih stanica jer sam se baš nadalada je možda kakva ultra hranjiva, hidratantna bomba za dane kad mi koža vapi za njegom. ALi tražit ćemo dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za zimu bih rekla dati odgovaraju sve tri jer je tako kod mene. Niti jedna nije prebogata niti preteška. Mislim da nećeš pogriješiti s regenerativnom ili extra hidratyng koja možda za nijansu bolje hidratizira ako si jako isušena. Maska nije od onih koji služe hidrataciji i vraćanju lipida već je više kao blaga piling/maska, priprema za nešto hidratantno.

      Izbriši
  5. Ovo deluje predobro,nisam još videla ovu kozmetiku nigde :)

    OdgovoriIzbriši
  6. zainteresirala si me za Regenerativnu kremu :)
    koristim piling s uljem msilja od Olivala, i zadovoljna sam učinkom,, jedino mi je miris jači, ali to prebolim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jedino piling nisam probala, imala sam sve ostalo iz linije. Miris je po smilju koji nije prejak, brzo nestane ali mora biti, bilo bi čudno da ga nema.

      Izbriši
  7. Koristim L'occitane liniju sa smijem i jako sam zadovoljna. Ovo je daleko jeftinija varijanta i svakako ću probati :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, probala sam puno toga od Loccitanove linije s smiljem i kod Olivala mi se puno više sviđa sastav u kojem se nalazi ulje smilja plus druga biljna ulja dokkod Loccitane se radi o ekstraktu smilja i dosta kemije.

      Izbriši
    2. Kupila sam jučer noćnu kremu, piling i micelarnu. U pravu si, iznadprosjecna kvaliteta za minornu cijenu

      Izbriši
    3. Ja sam se jako ugodno iznenadila, zaista odlilna linija s boljim sastavom od puno skupljih sličnih proizvoda. Drago mi je da si zadovoljna, piling jedini nisam probala ali budem.

      Izbriši
  8. Iz ove linije probala sam masku za lice, piling i tonik i sve mi se sviđa :D Planiram obaviti malo veći shoping u DMu i iskoristiti 30% popusta na prirodnu kozmetiku, a nešto iz ove linije sigurno će se naći u mojoj košarici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, a ja planiram ponoviti tonik i isprobati piling prvi put.

      Izbriši
  9. hranjiva krema/piling zvuči odlično :) i da, namijenjena je za sve dobne skupine? imam 21 godinu, ali valjda nikad nije prerano za borbu s borama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako je smilje najpoznatije kao borac protiv bora, cijela linija je namijenjena svim dobnim skupinama tako da nemaš brige :)

      Izbriši
  10. Ekstra hidratantna i ekstra bogata zvuče kao dodatna kombinacija za mene...zapisujem za neko buduće korištenje, trenutačno izbjegavam eterična ulja i salicilnu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada dođe vrijeme, sjeti se ove linije jer mi se čini da bi bila jako zadovoljna.

      Izbriši
  11. Ja sam se nedavno počastila kremama iz ove kolekcije i nakon mjesec dana mogu reći da mi se kože lica preporodila. Svaka čast olivalu na ovim proizvodima... sad tražim i njihovu cc kremu, nekoliko dana je u prodaji i moram je isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tobom, a CC kremu kupujem prvom prilikom, nadam se da ima više nijansi.

      Izbriši
  12. Ova recenzija mi je došla taman na vreme, pred odlazak u Nemačku. U njihovim drogerijama uvek merkam ove proizvode, ali do sada nisam imala neke informacije pa nisam ni htela da rizikujem na slepo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li ima u Njemačkoj, ali znam da se izvoze paje moguće. Drago mi je da sam ti pomogla u izboru.

      Izbriši
  13. Nisam primjetila ove proizvode u BiH ali se nadam da će stići i kod nas jer izgledaju baš kao da mi trebaju, posebno maska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da spremaju izvoziti u BiH, nadam se da će se to uskoro ostvariti jer kozmetika je stvarno dobra a povoljna. Posebna preporuka za intimni čistač i ovu masku.

      Izbriši
  14. imam obje kreme i jako sam zadovoljna :) voljela bih još isprobati njihovu micelarnu otopinu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme su im stvarno odlične, a micelarna ne zaostaje nimalo za puno skupljim.

      Izbriši
  15. Imam i koristim ekstra hidratantnu kremu s uljem smilja, piling, masku i tonik i prezadovoljna sam!!!
    Sad mi je još želja isprobati micelarnu!
    Imala sam i ekstra bogatu kremu za noćnu njegu no činilo mi se da mi ne odgovara, iako si sad mislim da bi joj mogla dati još jednu šansu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš jako suhu kožu, ako ti je premalo hranjiva, pokušaj dodati kap nekog biljnog ulja ili dobar serum za dodatnu hidrataciju.

      Izbriši
    2. Za suhu kožu argan, avokado, sjemenke marelice, pšenične klice, maslinovo ulje...malo kapneš na ruku i pomiješaš s kremom. To je onda sasvim druga priča

      Izbriši
    3. Mislim da sam vidjela da baš Olival ima neko Argan ulje (imam od badema) pa ću probati :)
      Tenkju :*

      Izbriši
  16. Sve me zanima od ove linije, ali prvo ću si kupiti maskicu :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Samo mali komentar da je u Intersparu na akciji cijela Smilje kolekcija na 40% - do 2.12. u onim knjižicama koje se dijele na blagajnama.

    OdgovoriIzbriši
  18. Nisam još ništa isprobala, ali uskoro sigurno hoću

    OdgovoriIzbriši
  19. Nakon dugo traženja slučajno sam naišla na set krema sa smiljem i mislim da ću se zadržati na tim kremama .Lice mi vapi za hidratacijom i ove kreme mi lijepo hidratiziraju kožu , serum za oko očiju isto tako , svako jutro i veče utapkam ga preko cijelog kapka i oko očiju i drži mi cijeli dan .Najvažnije je da uopće ne iritira oči . Navečer stavim ulje od noćurka samog , nekad i s kremom . Zadovoljna sam kolekcijom .Dobra mi je i maska od naranče , hidratizira , i nju ostavim preko noći.
    Interesira me samo kakvaje razlika između Nikela i Olival sa smiljem .Da li je netko probao? I da li veća cijena N.znači da je bolji od Olivala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala i jedno i drugo i po meni nema razlike osim u cijeni.

      Izbriši
  20. Olival kolekcija sa smiljem ulazi u kategoriju najugodnijih sredstava za njegu lica koje sam ikad koristila. Koža mi je suha i dehidrirana, a kako imam preko 50 g.i pomalo umorna. Koristila sam preparativnu kozmetiku mnogih "renomiranih"proizvođača, zatim sam dugi niz godina izrađivala sama vlastite kreme, uljne mješavine i tonike,ali zbog nedostatka vremena, na nagovor prijateljice, probala sam Olival. I nisam se pokajala, doista njhove kremice su slične onima koje sam i sama spravljala. Volim higijensku ambalažu, ugodan, medni i prirodni miris smilja i osjećaj nekog "olakšanja" koji ostavljaju na koži. Preporučam ovu kozmetiku svima koji razumiju da ne postoji nikakva krema koja može spriječiti starenje i koji znaju da je osmijeh i radost u oku najbolje kozmetičko sredstvo.

    OdgovoriIzbriši