TRETMAN LICA KISIKOM-DERMOINFUZIJA KISIKOM

Posted by Dear Skin at 17:04


Godina slušam i čitam jako dobre kritike na račun tretmana lica kisikom i zato sam bila jako sretna kada me nedavno pozvao LPG EndermoSpa Centar da isprobam nekoliko tretmana, između ostalog tretman lica kisikom i danas Vam donosim svoj dojam.

ŠTO SU TRETMANI KISIKOM I ČEMU SLUŽE: "Tretmani kisikom izrazito su učinkoviti i potpuno neinvazivni, a omogućuju tretiranje najčešćih problema kože. Usput se povećava i mikrocirkulacija kože i ona postaje dugotrajno prozračna.
Rezultati tretmana kisikom vidljivi su već nakon prvog tretmana

Tretmanima kisikom mogu se tretirati razni problemi i možete birati između nekoliko tretmana: 
  • tretmani hidratacije (HYDRA EXTREME)
  • tretmani protiv starenja kože s hijaluronskom kiselinom( AGE REPAIR)
  • tretmani osjetljive kože i crvenila (DEFENCE SYSTEM)
  • tretmani nečiste kože i akni (PERFECT SKIN) 
  • tretmani hiperpigmentacija (ACTIVE LIGHT)




IZVOĐENJE TRETMANA: u ugodnom ambijentu i jako lijepo uređenom prostoru Centra, kozmetičarka Vas uputi u posebnu prostoriju kojom dominira kozmetički stol, a u pozadini je smješten Oxy Pro Age uređaj – za kojeg kažu da je najnapredniji sistem dermoinfuzije kisika za tretmane oksigenacije i regeneracije kože lica i tijela.
Prvi korak je čišćenje lica losionom i tonikom kako bi lice bilo potpuno čisto prije početka tretmana. S obzirom na moje godine i tonus lica, simpatična kozmetičarka sugerirala je AGE REPAIR tretman što sam ja objeručke prihvatila, jer činjenica je da nikad dovoljno anti age tretmana. :D
Nakon čišćenja, kozmetičarka koristi poseban aplikator kojim se prelazi po licu i vratu, a koji ispušta kisik u kombinaciji sa serumima. U mom slučaju, upotrebljeni su serumi s matičnim stanicama biljaka, hijaluronska kiselina, bez parabena i na bazi nano-tehnologije. Sam tretman traje oko 30 minuta i cijelo vrijeme tretmana osjeća se mlaz zraka koji je vlažan i sam osjećaj nije neugodan, ne pecka, ne žari ali nije ni potpuno ugodan. Rekla bih za usporedbu, kao da Vam fen puše 30 minuta u lice.

VRIJEME TRAJANJA TRETMANA I UČESTALOST: Kako sam već napisala, sami tretman traje oko 30 minuta plus priprema (čišćenje lica), nanošenje maske i kreme nakon tretmana još nekih 30 minuta, tako da za kompletni tretman je potrebno odvojiti 60 minuta. Učestalost ovisi o problemu i namjeni radi koje odlazite i broj tretmana je individualan. Kod akni ili hiperpigmentacija, procjena stručne osobe je nekih 6-12 tretmana, dok kod anti-age kao u mom slučaju, broj tretmana je manji, no opet ovisi u kakvom su stanju lice i bore.

REZULTAT: 
prije tretmana/poslije tretmana

Kao što vidite na slikama, moje lice prije tretmana je nekako umorno i bez cirkulacije, tonus lica je relativno ok ali definitivno nedostaje svježine. Nakon tretmana, koža je malo crvena ali ništa strašno i crvenilo brzo nestane. Koža je vidljivo glađa i rekla bih, ispoliranija mada kod nazolabijalnih bora i podočnjaka nema pomoći. Što se tiče tonusa lica, koža je puno napetija i sjajnija što je super učinak.

CIJENA: cijena jednog tretmana AGE REPAIR košta 500 kn i ujedno je najskuplji tretman iz asortimana, dok cijene ostalih  tretmana možete vidjeti ovdje. Centar odobrava popuste za gotovinu što je veliki plus.
ZAKLJUČAK: čitajući i slušajući mnoge hvalospjeve na račun tretmana kisikom, vjerojatno sam očekivala previše. Lice je osvježeno i sam tretman je ugodan, razlika se primijeti, ali već idući dan sve se vrati na staro
Rekla bih da je ovo neka vrsta čišćenja lica s osvježenjem i nema nikakve veze s dermoabrazijom (klik).
Pretpostavljam da kod nečiste kože ima više efekta, dok u smislu anti age tretmana, moram zaključiti da me se nije previše dojmio.


 * moj tretman kisikom je bio besplatan što ne utječe na moje mišljenje i učinak

Jeste li isprobale tretmane kisikom? Kakva su Vaša iskustva i da li Vas privlače ovakvi tretmani?

3 komentari:

  1. Jako cijenim tvoja misljenja i blog. Zanima me samo nije li kod kisika zapravo preporuceno odraditi nekoliko tretmana? Nisam isla osobno, ali cula sam da je rezultat vidljiv.
    Hvala.
    badibeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ja nekako ne vjerujem u ovakve tretmane ali postiže se malo odmoreniji izgled i to je sve.

      Izbriši