VICHY LIFTACTIV SUPREME: USPOREDNA RECENZIJA



Prije tri mjeseca u Hrvatsku, kao i u ostale zemlje, stigla je inovacija u liniji Liftactiv. Ekskluzivno sam imala čast isprobati kremu i prije predstavljanja što nije čudno s obzirom na moje godine kada treba pod hitno djelovati na sve uzročnike starenja. Danas pišem o svom dojmu Supreme Liftactiv kreme koja nije tipična osobna recenzija već paralelna recenzija s mojom prijateljicom s kojom sam istovremeno koristila i dijelila dojmove, a koja se između ostalog, bori s dnevnim starenjem poput mene i poput mnogih žene u našim godinama. Sve mi imamo prijateljicu s kojom dijelimo dojmove, pričamo o kozmetici i njenim učincima, zato sam ja odlučila podijeliti s Vama naše zajedničke dojmove. Prijateljica koja će Vam prenijeti svoje dojmove nakon tromjesečnog testiranja zajedno sa mnom je Marija, autor Mrs Fox's Beauty Box s kojim redovito dijelim iskustva u anti-age proizvodima i čija me objektivnost, britki jezik i savjeti svaki put fasciniraju ispočetka.

Za početak, nekoliko tehničkih detalja:
OPIS PROIZVODA:Novi proizvod predstavlja novu viziju progresivne njege koja uklanja znakove starenja u svakom trenutku kada su oni vidljivi: TRENUTNO pružajući dojam zaglađene i ujednačene površine kože, TIJEKOM DANA pružajući svjež i odmoran izgled kože sve do navečer te DUGOROČNO djelujući protiv bora i gubitka čvrstoće kože. Pruža dojam zaglađene i ujednačene površine kože, pruža svjež i odmoran izgled kože sve do navečer. Dugoročno djeluje protiv bora i gubitka čvrstoće kože.
Sadrži 5% ramnoze, 2% neohesperidina te Vichy tehnologiju "Day proof" koju čine adenozin i kofein. Dostupne su dvije verzije za mješovitu, te suhu kožu.
SASTOJCI:Aqua, Glycerin, Dimethicone, Rhamnose, Isohexadecane, Alcohol Denat, Propanediol, Isopropyl Isostearate, Vynyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Cetyl Alcohol, Dimethicone/Vynyl Dimethicone Crosspolymer, Behenyl Alcohol, Nylon-12, Peg-100 Stearate, CI 77163, CI 77891, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Caffeine, Neohesperidin Dihydrochalcone, Palmitic Acid, Phenoxyethanol, Adenosine, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Disodium Stearoyl Glutamate, Disodium Edta, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Synthetic Fluorphlogopite, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Ethylhexyl Hydroxystearate, Polysorbate 80, Parfum
TEKSTURA I MIRIS: polu-kremasta tekstura, nježnog svježeg mirisa koji se ne zadržava na koži, miris je tipičan za Vichy proizvode.

MARIJINO MIŠLJENJE (29 godina, mješoviti tip kože): Vichy Liftactive Supreme koristim nešto više od mesec dana, redovno je mažem ujutru, ali sam probe radi u par navrata namazala i uveče pred spavanje (iako nije namenjena noćnoj nezi kože lica). Krema ima bogatu, nemasnu i brzoupijajuću strukturu, lako se razmazuje i koža je momentalno apsorbuje. Nakon nanošenja koža je glatka i mekana na dodir, nema osećaja lepljenja i ne ostavlja mikrofilm na koži poput seruma iz iste linije o kome sam pisala (KLIK na recenziju). Proizvođač kaže da je ova krema odlična podloga za šminku, odnosno da ima blagi efekat prajmera. Ja moram da vam kažem da je to istina, puder je neverovatno lako razmazuje nakon ove kreme u svega par poteza, dok je postojanost pudera standardna. Što se bora tiče, odmah da se razumemo, nisam primetila nikakvo poboljšanje, nije ih ublažila za mesec dana. Znate da ja ne verujem u efekat "brisanja bora". Za mene je anti-age kozmetika isključivo prevencija, zarad usporavanja procesa starenja. Ono što jesam primetila jeste da mi koža na kraju dana ipak deluje za nijansu bolje nego sa drugim preparatima. Nisu mi nestali podočnjaci i ne izgledam drastično manje umorno, ali blagi efekat se ipak vidi (nijansa je u pitanju, ali moram da napišem da je ja vidim). Mojoj normalnoj koži ova krema zaista prija, oduševljena sam kako je podnosi. Dovoljno je bogata da nahrani moju kožu u zimskim danima, ali nije teška i masna poput mnogih drugih anti-age krema. Upravo iz ovih razloga sam je u nekoliko navrata namazala i uveče, prosto prija mi. Vichy Liftactive Supreme je krema koju bih bez mnogo razmišljanja preporučila.
MOJE MIŠLJENJE(38 godina, mješoviti tip kože): Moj tempo života: premalo sna, stres, neredovita probava i prehrana, loši uvjeti okoline za kožu (suhi zrak, dim, vlaga) na koje teško mogu utjecati jer jednostavno „život te nosi“, a i činjenica da sam u 38-oj godini života, dnevno starenje smatram najvećim neprijateljem i uzrokom gubitka čvrstoće i blistavosti jer dnevni faktori neumoljivo utječu na našu kožu. Navečer kada uklonim makeup, pogled u ogledalo postaje prilično frustrirajuć : siva koža, duboki podočnjaci, začepljene pore i tužan izraz pit bulla s obješenim obrazima koje „krase“ nazolabijalne bore. Supreme krema obećava trenutni dojam zaglađene i ujednačene površine kože, a kada vidim riječ „lifting“ odmah pomislim na neugodno zatezanje kozmetičkih proizvoda koji trenutno zategnu a nakon par sati se sve vraća na staro. Međutim, kod ove kreme nema takvog efekta. Polu-kremasta tekstura se savršeno razmazuje i brzo upija pa čak kada se nanese preko seruma za lice. Na licu ostavlja svilenkasti i hidratantni osjećaj koji se zadržava nekoliko sati, a potom bih osjetila zatezanje i nedostatak vlage i u tom slučaju trebala bih promijeniti ili serum ili verziju kreme. Moj primjerak je namijenjen mješovitoj i normalnoj koži, a postoji verzija za suhu kožu koja bi mi zimi vjerojatno bolje odgovarala. Što se tiče svježeg i odmornog izgleda kože sve do navečer, na žalost kod mene tog efekta nema, a iskreno, nisam ga ni očekivala jer kako sam napisala, moj trenutni tempo i način života je takav da teško mogu „sakriti“ umor i stres ili djelovati kozmetičkim proizvodom. Kako bilo u mom slučaju, ova krema je za preporuku ženama naših godina ne samo kao dnevna već i noćna njega, prvenstveno radi „plumping“ efekta kojim koža izgleda punija i čvršća dobar dio dana, odlična je podloga za makeup i blagotvorna je prema osjetljivoj koži. Kao mane smatram ambalažu jer sam fan higijenskih ambalaža na pumpicu a i činjenica da krema sadrži antioksidante (ramnoza i neohesperidin) za koje je bolje da su u zaštićeni od svjetlosti i nedostatak SPF-a za što mislim da je Vichy mogao ubaciti u sastav s obzirom da se radi o dnevnoj kremi a zaštita od UV zraka je skoro najvažnija u obrani od dnevnog starenja. Toplo preporučujem nakon kreme koristiti puder ili BB kremu koja sadrži UV i u ovoj kombinaciji možete bezbrižno krenuti u koštac s dnevnim starenjem.
Na fotografiji možete vidjeti koliko je potrošeno kreme u tri mjeseca svakodnevnim korištenjem, po mojoj procjeni, lončić od 50 ml može potrajati šest do sedam mjeseci.

CIJENA: 240,22 kn za 50 ml
*PR UZORAK

Dijelite li svoje dojmove o učincima s prijateljicama? Kako se borite s dnevnim starenjem kože?

Oznake: , , ,