WELEDA CITRUS GEL ZA TUŠIRANJE I DEZODORANS

Posted by Dear Skin at 21:52

Weleda je brend o kojem toliko puno čitam, a zaista se ne mogu sjetiti da li sam ikada nešto probala. Nešto mi zvoni u glavi da sam prije par godina kupila neko mlijeko za čišćenje lica, ali u principu nisam previše upoznata s ovim proizvodima. Nedavno sam dobila Weledin gel za tuširanje i prirodni dezodorans pa kako ste izrazile želju da čitate o njima, danas donosim zajedničku recenziju.

WELEDA PRIRODNI ORGANSKI GEL ZA TUŠIRANJE
OPIS: Svjež miris eteričnih ulja limuna i naranče djeluje osvježavajući, te daruju energiju i poseban doživljaj tuširanja. Blagi tenzidi šećera nježno odstranjuju nečistoće kože, dok ulje sezama - bogato nezasićenim masnim kiselinama - sprječava njeno isušivanje. PH-pogodno za kožu. Dermatološki testiran proizvod. Bez konzervansa, umjetnih bojila i mirisa, te sintetskih dodataka.
MIRIS I DJELOVANJE: Ako ste ikada tražili gel za tuširanje po kojem će mirisati cijela kupaonica i miris se zadržati na tijelu, onda je to definitivno ovaj. Citrusi asociraju na osvježavajući miris, specifičan za ljeto i jutarnja tuširanja, ali ovo nije "taj limunasti miris". Ovdje se radi o kremastom mirisu citrusa, da bude jasnije, zamislite miris pite sa sirom i limunom. E to je to. Iskreno, ja nisam fan limunastih mirisa osim ako se ne radi o tuširanju na +35, ali ovaj gel me osvojio svojim napadnim i dugotrajnim posebnim mirisom. U jednom korištenju zaista nije potrebna velika količina proizvoda.  Dovoljno je zrno graha na spužvici ili rukavici da se postigne bogata pjena, a nakon tuširanja, koža nije isušena poput mnogih gelova koji tvrde da su hidratantni, već baš lijepa, mirisna i meka. Zaista kvalitetan proizvod i sigurno ću kupiti još koji miris. Vidjela sam da postoji isti s divljom ružom, pasjim trnom i narom tako da ću morati razmisliti koji će biti idući. Mana mu je cijena, ali ako tražite nježno tuširanje s dugotrajnim mirisom i prirodnim sastojcima, obratite pažnju na ove gelove.
SASTOJCI: Water (Aqua), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Coco-Glucoside, Alcohol, Disodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Chondrus Crispus (Carrageenan), Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Xanthan Gum, Lactic Acid, Fragrance (parfum)*, Limonene*, Linalool*, Citral*. *natural constituents of the essential oils
CIJENA: 69,50 kn-200 ml

WELEDA PRIRODNI ORGANSKI DEZODORANS CITRUS
OPIS: Osvježavajući miris sočnog limuna dobiven je od eteričnog ulja limuna koja djeluju nježno dezodorirajuće bez da utječu na prirodne funkcije kože. Pore se ne zatvaraju, pa prirodna regulacija znojenja nije blokirana. Može se koristiti i kao sprej za tijelo i prostor.
Primjena: s razmaka od 15-20 cm raspršiti ispod svježe opranog pazuha, na tijelo ili u prostor. Može se koristiti nekoliko puta dnevno. Izbjegavati kontakt sa sluznicom ili očima.
SASTAV: Alcohol, Water (Aqua), Fragrance (Parfum)*, Citrus Medica Limonium (Lemon) Peel Oil, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citral*, Farnesol*. *from natural essential oils
MOJ DOJAM: Koliko oduševljena gelom za tuširanje, toliko me deo ostavio ravnodušnom.. Na stranu činjenica da ne volim citrusne deziće ili parfeme, ovaj proizvod je mješavina alkohola, vode i eteričnih ulja i tim sastavom teško može predstavljati dezodorans u pravom smislu: brzo ishlapi, ne radi ništa po pitanju  neugodnih mirisa a može iritirati kožu posebno nakon depilacije zbog visokog udjela alkohola. Osim alkohola sadrži još neke iritanse  pa  poseban oprez kod osjetljive kože. Ipak, ako se ne znojite kao ja i nemate pretjeranih problema s neugodnim mirisima, možda će ovaj deo biti idealan za Vas pod uvjetom da volite jače i citrusne mirise.
CIJENA: 44 kn-30 ml i 91 kn-100 ml

Proizvode možete pronaći u skoro svim drogerijama i specijaliziranim trgovinama prirodne kozmetike u Hrvatskoj i ne zaboravite da u Dm-u tijekom studenog za 50 bodova sa svoje active beauty kartice ostvarujete 30 % popusta na sve proizvode prirodne kozmetike te ujedno na poklon dobivate i atraktivnu alverde torbu.
*PR UZORCI

Volite li Weledu? Preporuke?


30 komentari:

  1. Ja sam u zadnje vrijeme imala priliku dosta dobro da se upoznam sa Weleda programom preko saradnje mog bloga i tog brenda. Iz Citrus linije sam probala ulje za tijelo, taj dezodorans i kremu za ruke. Krema za ruke mi je najvise svidjela, predobra je, hranljiva, a meni i lijepo mirise. Ulje mi je takodje super. Dezodorans mi je solidan, volim mu i miris, kako se ne znojim dovoljno me i stiti, ali ne vjerujem da bih ga sad ipak sama kupila, najvise zbog peckanja.
    Moj savjet ti je da probas okoloocnu kremu od nara, uopste tu liniju. Ta linija mirise onako lavandasto, ako vise volis to od citrusa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci, obavezno ću prvom prilikom probati liniju nar a i pasji trn me jako privlači. Čitala sam tvoju recenziju Citrus linije i od tada mije krema za ruke na WL :)

      Izbriši
  2. Isto probala gel i super mi je, opcenito volim sve citrusno :) Probala sam i neki sampon za kosu, al s nekom zitaricom..Proso ja mislim.Nije mi odgovarao jer isusuje kosu i slamasta bude...Mislim da je bolji za nebojanu i masnu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampone nisam još detaljno proučila, a za gel svaka pohvala, čak i ja koja ne volim citrusne mirise, prezadovoljna sam :)

      Izbriši
  3. Imala sam dezodorans i nikako mi nije odgovarao. Miris prejak, a djelotvornost skoro pa nikakva. :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha :) znala sam da je dezić meh... kako sam ga videla u DM-u pomislila sam da miriše na kiselinu :) Drago mi je da ga nisam kupila.
    Dakle, još jedno sredstvo pametne kupovine: intuicija :))))
    Probaću gel za tuširanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, intuicija je najbolje sredstvo. Ali i testeri puno pomažu. Svakako isprobaj gelove kad ćeš biti u prilici, mislim da bi ti se svidjeli :)

      Izbriši
  5. Dugo želim probat tu Weledu, ali nikako ne uspijem. Šteta za dezić, sad možeš s njim špricat prostor :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao miris za prostor puno bolje funkcionira, nažalost, na mojoj koži se nije pokazao kao dezodorans.

      Izbriši
  6. Ja obožavam sve što je od citrusa ili ima bilo kakvu vezu s njima, meni bi ovo garant odgovaralo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda topla preporuka, predivan svjež i citrusan miris :)

      Izbriši
  7. Probaj gel za tuširanje od pasjeg trna, to je baš zanimljiv miris, citrusan, ali nekako poseban :) Dezodorans ni meni nije naročito odgovarao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za pasji trn sam odavno čula daje super linija a nikako probati. Definitivno uzimam nešto prvom prilikom, hvala ti na preporuci :)

      Izbriši
  8. Ne bih se složila za dezić, meni je fantastičan. I kad se znojim, sprečava neugodne mirise, ne izaziva iritacije, kad se nanese iza depilacije ne pecka. Od mene ima sve pohvale. Eto kako smo sve različite :)

    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, 100 ljudi, sto čudi kako se kaže. Nažalost, kod mene ne funkcionira, a sve ovisi o koži i njenoj pH. Drago mi je da si zadovoljna :)

      Izbriši
  9. Nisam do sada koristila za sebe ništa od weled-e no zato sam kupila svojoj bebici šampon i losion... ttotalo sam zadovoljna prizvodima i definitivno ću nastaviti kupovati... moja beba ipak zaslužuje najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam jako puno pohvala na račun Weledine kozmetike za bebe, njima treba najbolje i drago mi je da si zadovoljna :)

      Izbriši
  10. Meni dezodorans ok :) Cak sam ga koristila odmah nakon depilacije (u zurbi skroz zaboravila) i nije me iritirao. Takodje,miris mi je ok. Koristim i serum za lice od nara,koji je ok,jedino mi ne odgovara pumpica jer nekako cudno (i previse) izbacuje proizvod.
    Ali,dobro i meni se cesto desi da nesto ne odgovara,a mnogima je odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, tvoja koža je stvarno zahvalna,mene "pojede" alkoholpa čak i kadanisam svježe depilirana :D
      Za serum od nara sam čitala, nadam se da će uskoro soći na red i on :)

      Izbriši
  11. Bas sam i ja iznenadjena, ovaj dezic mi je jedan od rijetkih kakti prirodnih da mi funkcionira, a probala sam im masu, od svih drugih prirodnih se jos vise znojim i nimalo ne stite od neugodnih mirisa. Ovo drugo nisam probala, vjerujem da fino mirisi. Pozdrav, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti funkcionira. Ja se zaista jako znojim, čak i kada je hladnije vrijeme. A ovisi i o pH kože, na meni se citrusi ne razvijaju najbolje :/

      Izbriši
  12. Probala sam onu malu zelenu kremicu skin food i oduševila me je,a od ovog dezodoransa sam baš puno očekivala i sad se razočarah :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda na tebi bude dobro funkcionirao, svaka koža je drugačija, ako imaš priliku isprobaj :)

      Izbriši
  13. ja volim citrusne mirise,, a kako si lijepo opisala ovaj od gela za tuširanje, namamila si me na kupnju :D
    nemam ništa od Weleda, pa možda ovo bude prva kupljena stvar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ih voliš, garantiram ti veliko zadovoljstvo :)

      Izbriši
  14. Volim miris citrusa i vjerujem da bi mi se gel za tuširanje svidio!
    Što se tiče dezodoransa, ne volim ih u spreju niti da imaju ikakav miris

    OdgovoriIzbriši
  15. I ja isto mislim - gel za tuširanje odličan i dugo miriši, a dezić brzo hlapi.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ni ja nisam nesto upoznata sa njihovim proizvodima. Nedavno sam dobila mini losion za tijelo ( 20 ml ) i kremu za ruke iz kolekcije Sanddorn. Lijepo mirise ( na mandarine-narance ), povrsinski zaglasi kozu ali nema "dublje" njege. Moze to mnogo bolje.

    OdgovoriIzbriši
  17. Gel za tusiranje je odličan. Dezić nisam probala

    OdgovoriIzbriši