BIO-OIL ULJE-RECENZIJA

Posted by Dear Skin at 01:41

Nedavno je i Hrvatska počašćena dolaskom čuvenog Bio-Oil ulja o kojem smo često čitale na stranim blogovima i časopisima. Ulje koje koriste zvijezde poput Kim Kardashian i Mel B i kunu se u njegovu djelotvornost. Moram napomenuti kako sam ovo ulje već probala prije godinu dana zahvaljujući prijateljici koja mi je dala dio svog primjerka naručenog s interneta, a nedavno sam dobila primjerak od brenda pa Vam danas donosim recenziju.

OPIS PROIZVODA: "Bio-Oil je ulje koje klinički dokazano poboljšava izgled kože. Ovo ulje također može prevenirati nastajanje strija kod trudnica, tijekom rasta ili naglog povećanja tjelesne težine, a s obzirom na to da nadomješta prirodnu vlažnost kože preporučuje se i kao preparat koji će spriječiti dehidraciju kože i njeno preuranjeno starenje.
 Jedinstvenim ga čini revolucionaran sastojak PurCellin OilTM koji omogućuje brzo upijanje u dublje slojeve kože i nakon kojega na koži ne ostaju masni tragovi. Ulje je kombinacija prirodnih ulja lavande, nevena, ružmarina i kamilice koji su bogati vitaminima A&E. Jedinstvena formula Bio-Oila pomaže u poboljšanju strukture kože, a ujedno i usporava preuranjeno starenje kože.
Ulje Bio-Oil preporučuju i brojni dermatolozi i farmaceuti."

PAKIRANJE: Dolazi u prozirnoj, plastičnoj bočici u količini od 60 ml s klasičnim otvorom kojim se lako dozira. 
TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE: Tekstura proizvoda je masna, ipak se radi o ulju zar ne? Međutim, ako se nanese na vlažnu kožu prilično se brzo upija i ne ostavlja težak sloj, međutim, miris mu je dosta intenzivan, cvjetan što zapravo nije previše neugodno ako se maže tijelo, ali za lice bi miris mogao smetati onima koji su osjetljivi na intenzivne mirise. 
Moram napomenuti da ga nisam koristila na licu već samo na tijelu.

SASTOJCI:

Hmm, moram se osvrnuti na ovaj sastav koji me zapravo prilično razočarao: parafin (mineralno ulje dobiveno preradom nafte), nešto malo suncokreta i ružmarina, neznatno nevena i što je najgore, puno pojačivača apsorpcije (isopropyl mysteriate). Vitamin A je dosta visoko u sastavu ali ne u obliku retinola. Revolucionaran sastojak PurCellin OilTM koliko sam ja izguglala, radi se o nekakvom sintetičkom sastojku za koje ja nisam pronašla osobita istraživanja. Sve u svemu, vrlo komedogen sastav koji bi mogao čepiti pore i uzrokovati akne.
CIJENA: 89,90 kn-60 ml u ljekarnama.
ZAKLJUČAK: Mogu shvatiti da mnoge žene vole osjećaj koji ostavlja na koži, glatka, naoko hidratizirana koža no zaista ne mogu shvatiti toliki hype oko ovog ulja. Što se tiče uklanjanja strija, vjerujte mi, ja sam prepuna strija i ništa ne djeluje pa tako ni ovaj proizvod. Izuzetak je kao prevencija npr. u trudnoći no tada bih radije izabrala 100 postotna biljna ulja u tu svrhu a ne ovoliko sintetičkih sastojaka. 
Na licu nisam isprobala, jednostavno me preplašio pogled na sastojke koji bi izazvali vulkane na mom licu sklonom aknama. Ukratko, radi se o mineralnom ulju koji obećava mnoge namjene od smanjivanja ožiljaka, strija do hidratacije, iskreno, skoro sam potpuno sigurna da je to ovim proizvodom nemoguće.

*PR PROIZVOD

Jeste li već probale ovo poznato ulje? Iskustva?

30 komentari:

  1. Umalo ga nisam kupila, hvala na recenziji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam pomogla, ovo je moje mišljenje:)

      Izbriši
  2. U zadnje vrijeme bilo koji proizvod koji ima riječ "bio" u nazivu brzo postane veoma tražen. Odlično je što poznaješ sastojke, trudim se što više toga naučiti a ovakve recenzije uvelike mi olakšavaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bio i slični nazivi ništa ne znače, uvijek treba gledati što je u sastavu. Drago mi je ako sam pomogla :)

      Izbriši
  3. Ja sam ga koristila za lice.Moram reci da sam se ugodno iznenadila s obzirom da imam problematicnu kozu s kojom se vise od 20 godina borim.Nije mi izazvalo zacepljenje pora, niti akne.Koza mi je bila gladja i postojece nepravilnosti su bile manje vidljive odnosno imam osjecaj da se koza brze regenerirala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si bila zadovoljna, svaka koža je drugačija no ovakav sastav ja ne bih preporučila nikome s problematičnim licem a sama nisam probala na licu.

      Izbriši
  4. Čitala sam prvi deo posta sa velikim zanimanjem, onda sam došla do sastava i zapitala se u čemu je stvar, a potom sam pročitala i tvoje utiske :) Ne bih probala, u principu sam i dalje pomalo skeptična kada je reč o uljima mada se trudim da to prevaziđem, ali svakako ulje mora da me oduševi da bih ga kupila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulja su odlina stvar i sama sam jako zaljubljena u njih, no ovo kolikoje hvaljeno vani,ipak ne bih koristila, barem ne na licu.

      Izbriši
  5. Ja sam ga koristila prije par godina i potrosila sam 2-3 bocice, narucila sam ga preko cheap smellsa. Ulje ko ulje, nis posebno, koza poslje bude fina i meka, bas kao i nakon svakog djecijeg ulja, mislila sam da ce mi pomoci kod oziljaka i tamnih tockica kao posljedica uraslih dlaka al se to nije dogodili. :-( sad sam na kiselinama, mozda budem imala vise srece...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očekivano, kako sam i pretpostavila. Teško da ovo ulje može pomoći kod konkretnih problema.

      Izbriši
  6. uzas, a ulja za kozu obozavam, sad kad sam procitala sastojak isopropyl mysteriate svugdje cu ga locirati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sastojak je jako komedogen pa obrati pažnju i u drugim proizvodima.

      Izbriši
  7. A jooooj, koje razočaranje.... hvala ti na sastavu, sad nema šanse da ga kupim, a tako sam se veselila. Ipak nema do DIY mućkanja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hm, ne znam koja bi se trudnica time mazala! Razočaravajuće.
    Hvala ti na takvim recenzijama, dobro je znati prije nego li se baci novac. A 90 kuna i nije malo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudnice bi obavezno trebale koristiti samo prava biljna ulja i maslace. Moram priznati da je i mene jako razočaralo.

      Izbriši
  9. strije ostaju, oni se nemogu ničim "pomaknuti" jedino se mogu posvjetiliti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mozete li mi reci sta ste Vi do sada otkrili da najbolje sprijecava pojavu strija? Citajuci po forumima zakljucila sam da se vec postojece strije ne mogu ukloniti a da je preporucljivo koristiti bademovo ulje. Nisam trudna ali imam vrlo neelasticnu kozu i dosta bijelih strija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sprečavanje strija je najvažnije i samo ih se tako mogu zaobići. Najbolje je svaki dan mazati tijelo, ili losionom, mlijekom, maslacem a još najbolje sa čistim biljnim uljem. Što god izabereš puno ćeš napraviti kao prevencija. Odlična su sva ulja a malo bih istaknula ulje pšeničnih klica u tu svrhu.

      Izbriši
  11. Moram priznati da mene također razočarao taj proizvod. Obožavam ulja, ali taj Bio-Oil to bacanje para bez veze ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Nedavno sam ga kupila i koristila sam ga za lice (doduše samo par puta) i kod mene je pokazao izvrsne rezultate (za sada), a cijeli život imam dosta problematičnu kožu (akne, jako suha i dosta masna, kako kada). Kao tonik nanesem ionsko srebro koje je izvrsno za kožu i zarastanje rana i ožiljaka, a koje sam isto tako nedavno počela koristiti pa nisam više sigurna od cega mi je lice tako lijepo i "speglano", ali sada kada vidim da to uopće nije prirodno kako su ga opisali mislim da ću potrošiti ovu bočicu i da sam završila s tim...šteta jer ulje stvarno nije masno, za razliku i od suhih ulja koja ipak ostavljaju nešto masnoće...

    OdgovoriIzbriši
  13. Počela sam ga koristiti krajem prosinca za njegu ožiljka od carskog reza po preporuci apotekarice iz moje ljekarne.
    Sviđa mi se tekstura i miris pa sam počela mazati cijelo tijelo nakon tuširanja.
    Koža mi nikada nije bila baršunastija i nježnija, a imam 40 godina. Ulje se lako razmazuje tek sam na kraju prve bočice.
    Da nije dobro ne bi se održalo toliko dugo u svijetu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo ja sam ga isto kupila prije 2 tjedna, imam 35 god, problematičnu kožu sa manjim ožiljcima, i moram reći da mi je ulje OD-LI-ČNO. Koža mi već dugo nije tako izgledala..

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam razocarana s ovim uljem. Prvih 5 ipo mjeseci trudnoce sam koristila jedno drugo ulje (palmers mislim) i onda sam se prebacila na bio-oil u strahu da ne popucam. Nakon samo tri dana koristenja ovog ulja trbuh mi je popucao na 5-6 mjesta. Jeli to zbog ulja ili bi se dogodilo svakako ne znam, ali ne vjerujem da je tolika slucajnost. U svakom slucaju, mislim da je bilo koje prirodnoulje bolje od ovoga. Bacen novac.

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlicno ulje. Koristim vec drugu bocu narucenu preko amazon.uk - vece pakovanje. Moram da napomenem da je ovaj tekst pisala i nestrucna osoba jer su tecni parafin i parafin dobijen preradom nafte dve POTPUNO RAZLICITE stvari. Pogledajte na Wiki. Zapanjena glusposcu. Elem, grudi su mi cvrsce, nisam obracala paznju na strije puno ali mi je koza nekako mnogo finija i zategnutija a u isto vreme nezna na dodir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moram imati kemičar kako bih znala što je paraffinum liquidum, to je mineralno ulje (dobijeno preradom nafte)a loga mu je zastita koze pri cemu ona sporije gubi vlagu ali parafin stvara i tanak, nevidljiv film na kozi koji sprečava da vlaga ishlapi što znači da nista ne ide ni u kozu, ni iz koze.
      Parafin se ne moze da se ukloniti samo umivanjem vec plilingom pa tko ima zdravu i normalnu kozu neće mu začepiti pore ali kod onih sa problematicnom kozom baš zato što sebum ne može van i može uzrokovati kaos.
      Ako tebi odgovara samo naprijed i maži se no za mene postoje puno korisnije i zdravije stvari kao napr PRAVA biljna ulja.

      Izbriši
  17. ja ovo ulje godinama koristim i obozvam ga. Mazala sam ga kroz trudnocu i ni jednu striju nisam dobila. Lice mi je kao da imam 20 godina i sad kako sam se vratila u Jugu tragam gdje da ga kupim i tako dodjoh na ovaj sajt. Ovo je nesto najbolje sto je izaslo, a to je zakljucak ne samo moj neko desetina mojih drugarica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobila sam to ulje na poklon u trudnoci i potrosila jednu bocicu na trbuhu. Nista posebno. Ne moze se porediti s mjesavinom ulja badema, avokada, psenicnih klica i makadamije.

    OdgovoriIzbriši
  19. Konacno iskrena i pametna recenzija popularnog proizvoda, a ne puko ulizivanje proizvodjacu i prodavcima! Sastav sve govori, samo treba prevazici tako popularnu povodljivost i hvaljenje svega sto je "in"! Recenzija bi vredela i za Re-Gen Oil, buduci da je veci deo sastojaka isti, a (zdravi) parafin vodeci. Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši