BLAGDANSKO DARIVANJE: OSVOJI CLARISONIC MIA2

Posted by Dear Skin at 23:54

Zadnji mjesec u godini rezerviran je za darivanja, mnogo lijepih želja, dobre volje i sretnih lica. Ove godine odlučila sam darovati jedan poklon kojim želim zahvaliti na Vašu podršku cijelo vrijeme mog bloganja, na Vašem povjerenju, komentarima i praćenju ove zajednice.
Moji beauty partneri cijelo vrijeme Vas nagrađuju i ovim putem im se zahvaljujem, a tradicionalno kao svakog Božića, dobar dio stvari nosim u Dom za djecu bez roditeljske skrbi gdje stanuju djeca i tinejđeri kojima svaka sitnica puno znači. Zahvaljujem se i anonimnim čitateljicama koje su sudjelovale u stvaranju paketa za štićenike Doma čime ćemo ih jako razveseliti.
Ovog Božića, moj dar Vama je najpoželjnija beauty igračka: Clarisonic MIA 2 !
O Clarisonicu sam pisala u ovom i ovom postu, a sad je red da još netko isproba njegove čari. :)

Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima Vam je sve dozvoljeno: napišite kako se osjećate u ovoj zajednici Dear Skin, kritike, prijedloge, želje, pozdrave, osjećaje... sve što Vam je na srcu
  • share nagradne igre na Facebooku, a ukoliko me pratite na drugim mrežama, molim navedite u komentaru pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE MAIL ADRESE,  ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • napomena: svaku nepravilnost, duple profile, IP adrese i slično ću diskvalificirati
  • napomena 2: ukoliko je dobitnik izvan Hrvatske, možda će potrajati dostava dok ne smislim najsigurniji način slanja
  • napomena 3: Clarisonic je predviđen za USA struju, za njegovo korištenje je potrebno kupiti mali pretvarač koji košta oko 3 eura
  • darivanje je otvoreno za sve čitateljice
  • javljajte se do 31.12.2014. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org u roku 14 dana izabrati jednog dobitnika Clarisonic MIA četke koji se mora javiti u roku od 48 sati.
Sretna dobitnica je Emina Stiro! Molim da se javi na moj mail uroku 48 sati kako bismo dogovorile transport.

154 komentari:

  1. Zelim vam da i u 2015. godini budete najbolja blogerka na ovim prostorima posto u 2014. to sigurno jeste.
    Hvala vam puno sto nesebicno delite svoje znanje, mnogo sam naucila od vas!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imaš divan blog, čitam sa uživanjem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kritika nemam, samo pohvale za trud i rad; puno uspjeha u daljnjem radu i još više čitatelja te sve najbolje u novoj godini želim!
    Facebook / Bloglovin : Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako sam ti zahvalna jer sam na tvom blogu naučila puno korisnih stvari o pravilnoj njezi kože, proizvodima za njegu itd. koje prije nisam znala. Vidi se da si jako upućena u svaku temu o kojoj pišeš, svaki tvoj post je stvarno kvalitetan i poučan i vidi se da je u svaki uloženo puno truda, proučavanja i ljubavi. I dalje ću te nastaviti pratiti sa užitkom i na taj način otkrivati stvari koje prije nisam znala. Želim ti što više čitateljica te samim time i uspjeha. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi je drago kako si brzo uspjela stvoriti jedan od kvalitetnijih blogova kod nas i što si u kratkom vremenu dobila vjerne čitatelje. Nije to mala stvar!
    Odlučila sam jedno vrijeme smanjiti kupovinu dekorative, štoviše, na nekom sam skoro pa no buy režimu jer jednostavno nemam vremena za lookove opsežnije od čiste minimale, a i na poslu moram biti minimalno našminkana. Preparativu nastojim potrošiti do kraja pa se opskrbiti samo proizvodima za koje sam sigurna da mi valjaju. Jedino što si moram kupiti je psiha, i to ona starinska s 3 ogledala. Baš mi je random/offtopic/all over the place ovaj komentar... :)
    Pratim te na FB-u (Tea M Bugarin), preko Bloglovin'-a i twittera (RedHeadTea).

    OdgovoriIzbriši
  6. Puno toga sam naučila čitajući ovaj blog. Da je u redu imati rosaceu i na koji način se s njom boriti, da proširene pore nisu nešto čime treba razbijati glavu, da je preparativa možda ipak bitnija od dekorative. Ovaj blog me usmjerio ka boljoj njezi kože, okretanju prirodnim sastojcima i uljima, temeljitom čišćenju. Posebno mi se sviđa šta ovdje ne postoji tabu tema, te o svemu pričaš otvoreno i lako shvatljivo. Tvoja akcija prestanka pušenja me potaknula da postanem nepušač. Mnogo pozitivnih stvari sam ovdje pročitala i naučila i veselim se svaki put kada na bloglovinu ugledam novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Što napisati, a da nisam već 100 puta rekla i po FB i svojim frendicama kad im pokazujem blog... Jedna si mi od najdražih blogerica, a meni se teško itko svidi i uvijek neke zamjerke imam :D Volim tvoje opsežne recenzije, iskrene ponajviše i kako možeš recenzirati i najskuplje,ali i drogerijske jeftine proizvode.Volim što imaš super darivanja, pričaš o svojim problemima i ne skrivaš se iza photoshopa.. Volim što si jedna od malobrojnih blogerica koja uvijek odgovara na upite, komentare, otvorena si i uvijek si spremna pomoći. Nekad sam lijena i ne da mi se ništa ni raditi ni čitati, ali dok vidim da je nešto novo na blogu, odmah pročitam i vjerojatno sam sve postove pročitala dosad i baš sam ponosna hi hi :) Pratim svuda...FB ZMaja Toncinic, Bloglovin Maja T.,Twitter majazd21

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh poklon je savrseeeen
    Blog je zanimljiv,koristan i pre svega neophodan svima nama 😊
    Sve najlepše u novoj još puno postova i pratilaca želim 💜

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam čitati tvoj blog, recenzije su ti stvarno detaljne što mi je jako bitno jer za svaki proizvod volim znati što kupujem. Veselim se svakom idućem poštu, smo tako nastavi. Pratim te preko fejsa Danijela T

    OdgovoriIzbriši
  10. obozavam tvoj blog! sta je najvaznije vjerujem tvojim recenzijama. mislim da je to bitno za Blogera, da ljudi imaju povjerenja u tebe i da vide da stojis iza svojih rijeci. odusevili su me iskreni postovi bez sminke, s podocnjacima, o celulitu.... preparativa je jako bitna, zato mi je drago da se netko fokusirao na to :)
    zelim ti uspjesnu iducu god i puno novih citatelja (u sto ne sumnjam)

    OdgovoriIzbriši
  11. Wooow Mia 2 je na mojoj božićnoj wish listi....ako me muž ne iznenadi, nadam se da ćeš ti :D sretne blagdane i uspješno bloganje iduće godine

    FB Tihana Ivanić Mikić

    OdgovoriIzbriši
  12. Najkvalitetniji blog kod nas, recenzije nisu povrsne. Nemam nista da dodam.
    Face Helena Hana, Bloglovin Chocho.

    OdgovoriIzbriši
  13. https://www.facebook.com/profile.php?id=100002071222073 FB
    Rado posjećujem ovaj blog jer nudi puno zanimljivih postova i lijepa darivanja!

    OdgovoriIzbriši
  14. Blog je divan,recenzije su iskrene i zaista verujem u svaku tvoju rec.Zelim ti da budes i ove godine najbolja blogerica.Pratim te na FB i Bloglovin:Daliborka Mihajlovic

    OdgovoriIzbriši
  15. poklon je super..
    citam i uzivam..
    fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja nemam nikakvu kritiku :D tj imam ali samo pozitivne :D blog je divan, članci su odlični, čitki i vidi se da znaš o čemu pišeš :) samo tako nastavi :)

    pratim te na bloglovinu i facebooku kao teky frost

    OdgovoriIzbriši
  17. Odavno čitam tvoj blog i svakom postu se radujem...Na Dear Skin sam naučila kako da ustvari njegujem kožu i koža mi je prelijepa...a ti si puno zaslužna za to.HVALA!
    Emina Hrvat

    OdgovoriIzbriši
  18. Blog je savršen, prepun dobrih savjeta, komentara, pohvala i kritika, baš onako iskreno i kako treba bit! Puno sam stvari naučila baš na ovom blogu, puno dobrih proizvoda isprobala, i sad uvijek kad idem u kupovinu nekog kozmetičkog proizvoda prvo pregledam blog :)) Samo nastavi ovako, sretno :*

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga moja, nemoj ništa menjati, samo nastavi da budeš Ti, i neka Tvoj blog i dalje bude iskren i informativan.
    A Mia, to mi je novogodišnja želja...

    OdgovoriIzbriši
  20. moja kozmetička biblija <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Poklon je fabulous!!! Blog je jako zanimljiv i nadasve koristan! Recenzije odlične?

    FB Kristina Ćosić

    OdgovoriIzbriši
  22. Blog mi se sviđa, odlične i korisne teme! A Clarisonic mi je već dugo na popisu želji, kao i većini vjerujem :D
    Sve najljepše za blagdane! :)
    FB Barbara Krmpotić

    OdgovoriIzbriši
  23. Rado te citam! Samo nastavi tako.

    A na fejsu te pratim kao Milica Vanilica.

    Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo bi mi bio najbolji materijalni poklon koji mogu zamisliti ove godine :)))

    Drago mi je što zadržavaš kvalitetu bloga i nekakvu viziju po kojoj se on izdvaja od ostalih po specifičnim temama kojima se ne bave svi. Samo ovdje mogu pročitati o kiselinama, skupim tretmanima, prirodnoj kozmetici i policističnim jajnicima, npr.

    Kritike neću spominjati jer već jednom jesam i to je dovoljno ;)

    Pratim te na Bloglovinu kao Nebeska, facebook nemam :D

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  25. Predivno darivanje, puno sreće svima!
    Sve najljepše u nadolazećim blagdanima!
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  26. Ovo je fantasticna nagrada. Odavno smekam ovaj aparat ali nisam imala sanse (love) da ga kupim :) i bio bi za svakoga fantastican poklon.
    A prvi put sam za njega cula kad sam citala bas tvoj post o njemu koji se bio fantastican. Puno pozdrava i sve najbolje za praznime
    FB Marina Nerandzic ex. Kolevska

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala na nagradnoj igri! Želim samo da blog raste i da nastavi da bude izvor korisnih informacija.
    Muf Ljuz

    OdgovoriIzbriši
  28. Rezenzije proizvoda koje pises su odlicne, objektivne i detaljne. Radi toga je blog ugodno mjesto za "druzenje" i ucenje, kao i za opustanje. Hvala! FB: Ivana Rubić Tomasović

    OdgovoriIzbriši
  29. Draga Martina, tvoj blog je pravo malo blago, tako ga bar ja gledam! Nek raste i dalje!

    OdgovoriIzbriši
  30. Ne želim ovaj poklon ali svakako se pridružujem lijepim mislima koje ove djevojke šalju :)
    Teme su odlične, tekstovi dovoljno detaljni, a opet kratki da ne budu dosadni i jako mi se sviđa što često postaš pa kad dođem npr. svaka 2 dana uvijek imam nešto za pročitati.
    Keep it up! ;)

    OdgovoriIzbriši
  31. jedan ali vrijedan :D , slažem se.
    ja ću ostaviti želje i pozdrave :D želim svima lijepe blagdane koji dolaze i puno sreće u igri.
    pratim preko svoje stranice i bloglovina, i kao stranica ću i podijeliti objavu (lipstick attack)

    OdgovoriIzbriši
  32. Odličan blog i za nas starije jer nikad nije kasno nešto naučiti. aledory

    OdgovoriIzbriši
  33. Kritika nemam,ovdje se pronađe puno dobrih recenzija i savjeta kojih nikad previše :) Nastavljamo se družiti i u 2015. :)
    Ivančica :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Želim nam svima lijepe blagdane i puno ovakvih poklona :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, dodatak na gornji komentar, na Fb-Ana Zdjelarević

      Izbriši
  35. Sve pohvale za blog, vrlo zanimljiv i koristan, sa mnoštvo savjeta. Veselim se svakom novom postu. Samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Ja neću učestvovati jer ne trebam ovu stvar jer znajući sebe ne bi je koristila pa zašto onda da budem halava i prijavim se a neko je možda mnogo želi i treba :). Sa druge strane ja samo želim da ti kažem da obožavam tebe,tvoj blog i tu tvoju humanost kojoj se divim kao i svemu što radiš,šaljem ti veliki poljubac :*

    OdgovoriIzbriši
  37. Kad je tvoj blog u pitanju, možda će zvučati kao klišej. Stvarno sam jako, jako puno naučila od tebe, i ispočetka sam bila uvjerena da si kemičarka ili kozmetičarka ili tako nešto jer imaš toliko znanja i iskustva da ne znam otkud ti više izlazi hehe.. malo šale ;) Što da ti kažem? Hvala ti što godinama mučiš svoju kožu raznoraznim preparatima i aparatima i prenosiš to nama, koje smo prave sretnice što te imamo! Iako smo tu negdje po generaciji, dugo nisam obraćala previše pozornosti na preparativu nego jednostavno kupovala ono što mi se svidjelo, najviše izgledom i mirisom. Sad sam pametnija pa znam da neke od njih ne bih više nikad kupila. Sva sam si važna kad dijelim kolegicama savjete o pojedinim sastojcima ;) Hvala ti što si uvijek tu da poslušaš, daš savjet, iskreno i bez okolišanja govoriš i pišeš o svima dragim stvarčicama, bez obzira na način na koji su stigle do tvog doma, to se jako cijeni. Hvala i drugim curama, i blogericama i ne, koje isto tako uvijek priskaču nekim savjetom ili idejom u pomoć kad zatreba. Kako se osjećam? Odlično i udobno, i kad sam zavaljena u svoju fotelju i čitam tvoje postove, kao da smo jedna velika obitelj <3
    Facebook/Bloglovin
    Melita J.

    OdgovoriIzbriši
  38. Sretno svima!
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  39. nekome ces stvarno uljepsati ovaj bozic poklonom! ;) i to kakvim! :)

    volim te citati jer si iskrena, pristupacna i realna. blog ti bas ima neku pozitivnu energiju! nastavi tako! ;)

    svako dobro! :*

    pratim te na fb: marija perić

    OdgovoriIzbriši
  40. Sandra Djordjevic5. prosinca 2014. u 13:20

    Najbolji blog na svetu, obozavam ga, toliko korisnih saveta! Odlicne rezencije, radujem se svakom novom postu <3 Samo tako nastavi! :)) Imam jednu zamerku, poslala sam ti poruku na mail nisi mi odgovorila :( inace pratim te preko bloglovina kao Sanja :) Pozdrav <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sandra, molim te pošalji još jednom. Ponekad mi mailovi završavaju u spam mapi pa ih ne uspijem pročitati. Hvala <3

      Izbriši
  41. Zaista ne pamtim kada sam zadnji put ucestvovala u nekom nagradnom giveawayu kod kolegica, ali ovome bas nikako ne mogu odoljeti. :-)
    Znas vec da te pratim od tvojih blogerskih pocetaka i zadovoljstvo je citati te i saznavati dosta toga novog. Vise ne znam ni sama sta sve nisam korisno procitala. Samo tako nastavi i dalje. :-)
    Miu odavno zelim, mislila sam kupiti kod nas, ali je dosta skuplje nego vani, tako da imam u planu da je dobavim iz Kanade posto cisto sumnjam da ce sreca biti na mojoj strani.
    Ali u svakom slucaju, igram se. :-)

    Snow

    OdgovoriIzbriši
  42. Upoznala sam te preko FB, a nastavila pratiti i preko bloga. Sve pohvale za dosadašnji rad, uživam čitati i saznavati sve novitete,samo tako nastavi i svi ćemo biti sretniji. Sretni blagdani od <3

    OdgovoriIzbriši
  43. Tvoj blog definitivno zasluzuje biti najbolji hrvatski blog,bez ulizivanja,stvarno tako mislim..Naucila sam kod tebe puno stvari o njezi koze. Pratim puno nasih blogova,vecinom su bazirani na dekorativu i zato je tvoj blog jedinstven,drugaciji od ostalih.

    ajme koliko ja zelim to malo cudo :O sve u svemu divno darivanje :D

    OdgovoriIzbriši
  44. Pratim te na fb-u i bloglovinu pod imenom Desanka Savic, a na twitter-u @dsavic16.

    OdgovoriIzbriši
  45. Ja sam čest gost na blogu, ma kakav gost - ja sam se pravo udomaćila ovdje... Tvoje blog je preKOkrasan i ona titula od lani je tako zaslužena ...ostani nam ovakva kakva jesi i piši nam još dugo dugo :-)

    FB Marija Krešić Bandić
    Bloglovin Marija

    MARYA

    OdgovoriIzbriši
  46. Ti si jedna od prvih 5 blogerki koje sam sasvim slucajno pocela da pratim od pre godinu i po. Puno toga sam procitala i korisnog saznala citajuci tvoj blog(iako slabo ostavljam komentare zbog nedostatka vremena). Zelim ti od srca da tako nastavis i dalje, i ko zna jednog dana pocnes da zivis i zaradjujes samo od bloga! <3
    Jasmina Stankovic DeCuir (fb)

    OdgovoriIzbriši
  47. Pratim vas fejsu takoder i na bloglovinu. Inace sam kozmeticarka po struci ali covjek vise nauci po necijem iskustvu nego u klupama. Hvala na vasem trudu da nas obrazujete i samo hrabro naprijed. Lijepi pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  48. Obožavam tvoj brog, a otkrila sam ga tek prošle ove godine nakon proglašenja blogerice godine. Zaista mi se sviđa to što ima puno usporedbenih postova te tako mogu usporediti proizvode oko kojih imam nedoumica. Isto tako volim čitati savjete za njegu kože. Također mi se sviđa i tvoja pristupačnost i ne cenzuriranost te sam sigurna da ne čitam potkupljeni post.
    Samo tako nastavi i želim sve najbolje!
    P.S. Pratim te preko fejsa: Manuela Mališ
    i blogolovina: Manuela1310

    OdgovoriIzbriši
  49. Fenomenalan blog zahvaljujući kojem sam puno toga naučila o kozmetici, njegi. Rado ga prepurucujem. Želim Vam uspješnu 2015. Pozdrav iz Sarajeva ( fb Ivana Sicaja)

    OdgovoriIzbriši
  50. Uživam čitajući ovaj blog jer sam nekako na sličnom levelu što se mnogih proizvoda tiče, a i volim kako pišete! :) Želim sve najbolje za predstojeće blagdane Vama i Vašoj obitelji i najmilijima!
    fb Nikolina Vukelić

    OdgovoriIzbriši
  51. Čitanjem ovog bloga puno sam naučila. Zahvaljujući Vama moja njega lica promjenila se iz temelja i presretna sam zbog rezultata koje sam postigla. Želim vam sve najbolje u 2015. i da i dalje ostanete br. 1 :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Kao što je tvoj blog nenadmašan, tako je i poklon koji poklanjaš za blagdane. :) Doista mislim da si jedna od najboljih, ako ne i najbolja, blogerica na ovim prostorima te ti zahvaljujem što s nama nesebično dijeliš sve svoje znanje.
    Pratim te i na Bloglovinu kao Barbarella.
    I jako, ali baš jako želim taj poklon. :D
    <3 :-*

    Barbarella

    OdgovoriIzbriši
  53. Vaš blog pročitala sam od početka pa do zadnjeg posta. Ono što me oduvijek iznova oduševo je što o svim temama pišete s jednakom pažnjom, vaši upisi su kvalitetni bilo da se radi o recenziji nekog proizvoda pa do tema koje se tiču zdravlja.
    Za mene su se Vaši savjeti pokazali kao primjenjivi i točni.
    Divno je što toliko znanje nesebično dijelite s čitateljima.
    Lijep pozdrav,
    bloglovin: Starlight

    OdgovoriIzbriši
  54. Kritika nema, samo pohvale. Blog je zaista divan, tvoje detaljne recenzije mi se najviše sviđaju. Pohvalila bih i dizajn, blog je vrlo pregledan.
    Pratim na FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  55. uffff što si želim Miu :)))
    A da te stalno hvalim to već znaš...
    Pratim te valjda preko svih mogućih oblika praćenja, ali evo jednog: bloglovin=elly

    OdgovoriIzbriši
  56. Ponekad-pročitam-nešto-što-me-zanima-zanimljivo,poučno-i-nemam-druge-riječi-osim-pohvale-zato-Vam-želim-puno-zdravlja-i-uspjeha-u-Novoj-2015.i-naravno-puno-sreće!!!!!!
    FBLjiljana Solenički pratim.

    OdgovoriIzbriši
  57. Na fb pratim pod svojim imenom Melisa K. a i preko fb page-a od bloga - The beauty department.
    Pa ja najvise volim tvoje recenzije onako uopsteno o kozi i preparativi, mislim da je to nekako tvoj teren i htjela bih vise tekstova o tome :)

    OdgovoriIzbriši
  58. Odlican i jako koristan blog kojeg redovno citam. A nagrada je WOW! Samo tako nastavi puno srece i u narednoj godini xx
    FB: Selma Lupic

    OdgovoriIzbriši
  59. Sve pohvale od mene za tvoj blog, sviđa mi se što sve svaki post temeljiš na činjenicama, vlastitom iskustvu i slikama. Što se tiče ovog darivanja, oduševljena sam jer je to nešto što već jako dugo priželjkujem, ali si trenutno ne mogu priuštiti. Pratim te preko fb pod imenom Karmisevic Sandra. Sretne i ugodne blagdane i puno uspjeha i u Novoj 2015.,LP

    OdgovoriIzbriši
  60. Sve pohvale za blog, kritika trenutno nemam, kad bude javim. :) Sretno u Novoj 2015., nek' bude više pozitivnih recenzija. :))

    OdgovoriIzbriši
  61. Prvenstveno tvoj blog mi služi za veliki izbor informacija i edukacija. Naučila sam dosta toga što recimo nisam mogla na internetu da nadjem ili u časopisima. Znam i razliku izmedju kreme i seruma, zasto je bitna UV zastita itd. Želim ti samo da nastavis u tom smeru :) Fb lolin svet

    OdgovoriIzbriši
  62. Super si, samo tako nastavi! FB: Dana Make Up :) :*

    OdgovoriIzbriši
  63. Nedavno sam saznala za tvoj blog,mnogo mi se svida sve pohvale

    OdgovoriIzbriši
  64. Rado svraćam na tvoj blog,pratila sam te i prije nego sam započela sa pisanjem.Puno sreće i u narednim godinama,mnogo divnih recenzija i postova.Volim način na kojo pišeš,kako je netko već spomenuo,znaš što pišeš.

    OdgovoriIzbriši
  65. Ah, šta reći o tebi i tvom blogu, što ti već ne znaš? ;)
    To je bio prvi beauty blog koji sam počela čitati, učiti...koji me doveo do ovoga gdje sam sada. Puno si mi pomagala savjetima, uvijek kad bi zapelo sa preparativom ili dekorativom, ti bi pronašla neko rješenje.
    Moram naglasiti da te jako poštujem kao osobu, takvu kakva jesi, bez dlake na jeziku, iskrena do kraja. Svakoj tvojoj recenziji bezuvjetno vjerujem,
    NAJVAŽNIJE: Ovo ne pišem radi nagrade, ti znaš da ja ovo zaista i mislim o tebi!
    Po mom mišljenju (skromnom!), ti si naj blogerica i 2014 god.
    Draga moja, želim ti puno sreće u životu i radu, puno zdravlja i da nas i dalje kvalitetno informiraš kroz svoje postove :)
    Što se prijedloga tiče, voljela bih da nastaviš sa rubrikom tebi najdražih preparativnih proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  66. Mislim da ovo svako može da poželi, bilo bi lepo imati.

    OdgovoriIzbriši
  67. Volim te čitati jer si iskrena, jasna i bez dlake na jeziku! Ostani mi i dalje takva! :)

    josipa24

    OdgovoriIzbriši
  68. Ja sam čitateljka iz Srbije i od skoro čitam, doduše, često se deprimiram jer nekih proizvoda nema ovde koje pomeneš, a rado bih probala, apa stvaraš zazubice. Ali, vrlo fino pisanje, koncizno, smisleno.
    FB: Maja Radivojević

    OdgovoriIzbriši
  69. blog koji škicnem s vremena na vrijeme jer uvijek nađem nešto zanimljivo :-)
    vanja.l

    OdgovoriIzbriši
  70. predivno darivanje, odlicna si zelim da tako i nastavis 2015 god.. :) ivana v.

    OdgovoriIzbriši
  71. Draga Martina, tvoj blog je vec postao kultan! Prvenstveno, zato jer imas taj iskren i otvoren pristup, sto si down to earth i ne prestajes da i sama ucis. Eto, to je moj dojam. Vrlo korisna stvar si napravila i trebala bi bit ponosna na sebe! :-)

    OdgovoriIzbriši
  72. Na tvojem blogu sam naučila jako puno o njezi lica i zahvaljujući tebi ispravila puno toga što sam radila krivo čime sam si često uzrokovala više štete nego koristi. Hvala ti na tome:):)
    Pratim preko bloglovina (Mea Horvat)

    OdgovoriIzbriši
  73. Odličan blog. Zanimljiv, uvijek nešto što mi privuče pozornost. Sve pohvale

    fb: Gordana Mandić Čotra

    OdgovoriIzbriši
  74. Počela sam te pratiti jer sam isto vidjela od moje mame :-)
    Ovaj poklon mi se jako sviđa, mislim da bi mi jako pomogao kod hormonski poludjele mladenačke kože :-) pa se bilježim sa štovanjem :-D

    Fb; Maja Žuvela

    OdgovoriIzbriši
  75. Najviše mi se sviđa iskren pristup, veliko iskustvo i nesebičnost kojom ga dijeliš s ovom zajednicom. Blog mi je nešto kao virtualna beauty prijateljica ;-)
    Rujana

    OdgovoriIzbriši
  76. Draga Martina, ovo je moj omiljeni blog, teme su uvijek zanimlive. Želim ti još puno uspješnih godina.

    OdgovoriIzbriši
  77. Nemam nista dodati ni oduzeti blogu,jer je savršen,edukativan,kreativan
    Želim ti apsolutno sve najbolje u 2015!
    fb/bloglovin-Nataša (Bakic) Duvančić

    OdgovoriIzbriši
  78. Zasluženo imaš toliko lajkova i pogleda jer blog je vrlo objektivan i informativan. Često zavirim u potrazi za nekim savjetom ili preporukom, tome blogovi i trebaju služiti - da ljudima uštede vrijeme a često i novac :-)

    Želim uspješnu i sretnu Novu 2015.godinu sa još 2 milijuna pregleda na stranici i još nekoliko tisuća lajkova na Fejsu. S obzirom na kvalitetu bloga, uopće ne sumnjam da će moje želje postati stvarnost.

    Pozdrav,
    Jelena L.

    OdgovoriIzbriši
  79. Sve pohvale Martina!

    Prvo bi htjela reć da me odmah isključiš iz ove nagradne igre, jer vjerujem kako je nekima ovaj aparat potrebniji, a možda i novčano teže dostupan.

    Inače, kao šta sam ti skoro napisala, tek sam od nedavno počela pratit ovaj blog i imam same riječi hvale! Svaki dan čitam i nailazim na starije postove, te tako otkrivam još brdo, brdo korisnih informacija. Preporučila sam te mnogim svojim kolegicama i prijateljicama i zahvalne su mi do neba....

    Samo tako nastavi Martina..... :)

    OdgovoriIzbriši
  80. Samo nastavi ovako,. prva si blogerica koju sam pocela redovito pratiti .)

    OdgovoriIzbriši
  81. Čestitam na sjajnom blogu,jako mi se sviđa,posebno postovi o uljima i općenito prirodnoj kozmetici.
    Želim ti reći da sam uz tvoju pomoć prestala pušiti,mislim da je to tvoj najbolji beauty poklon meni,hvala!
    aaatina

    OdgovoriIzbriši
  82. Blog mi se jako sviđa, teme su aktualne i pogođeno je ono što nas sve zanima.
    Želim ti puno uspjeha i u slijedećoj godini i da zadržiš titulu najbolje blogerice.
    Ovo je predivno darivanje i bila bih presretna da dobijem poklon, bio bio stalno u upotrebi uz nas tri u kući.
    FB: Ale Ra

    OdgovoriIzbriši
  83. Wow nagradna je vrh, ne moram ni napominjati da mi je Clarisonic na vrhu wish liste :)
    Super mi je ova i ne više tako mala beauty zajednica koja je niknula iz tvog bloga, gdje zajedno učimo jedne od drugih, pomažemo si i otkrivamo ne samo kozmetiku već i zdrav način života...samo tako i u 2015. :))
    Pratim te i na fejsu te mi tvoji friški postovi dolaze i e-mailom...

    OdgovoriIzbriši
  84. Mogu samo reći da sam jako ugodno iznenađena izgledom i preglednošću bloga i pokrivenošću tema. Zaista nama ženama su ovakvi blogovi itekako dobrodošli, jer bi se inače teško snašle u svoj toj zbrci oko pregršt kozmetike na našem tržisštu. Nagradna igra je ZAKON, bolje nema na daleko i na široko!
    Pratim te Na Facebooku: Magdica D.

    OdgovoriIzbriši
  85. Ljiljana Blog Vam je super ,a poklon odličan.Teme su na blogu odlične FB Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  86. Tvoj blog mi je jedan od najboljih, svaki dan svracam na njega da vidim ima li novih postova. Svi postovi su vrlo korisni i zanimljivi.puno sam naucila iz njih i hvala ti na tome :) Dolores B.

    OdgovoriIzbriši
  87. Tvoj blog sam otkrila nedavno i od tad ga pratim svakodnevno. Otkrila si mi GG kozmetiku i za to ti od srca zahvaljujem.Sve što si rekla o njezi kože nakon 40-e živa je istina (u toj sam skupini pa zato znam). Živim na jednom našem prelijepom otoku i jako mi je teško doći do kozmetike općenito. Hvala Bogu na sve pristupačnijim web shopovima, zato mi je jako bitno prikupiti sve moguće informacije o proizvodima. Želim svima puno zdravlja i ljubavi u nadolazećoj godini, a tebi još puno napisanih riječi. marijana3

    OdgovoriIzbriši
  88. Fenomenalan poklon kojom bi svaka žena bila zadovoljna, kao i ja! Škicnem tvoj blog često jer uvijek nađem nešto zanimljivo za mene!
    Ostani i dalje kakva jesi i uveseljavaj nas s ovakvim zanimljivim postovima!
    Puno sreće, smijeha, veselja, ljubavi u Novoj godini!
    Pratim te na facebooku: Ivana Bubek

    OdgovoriIzbriši
  89. Pratim Vaš blog, recenzije su Vam odlične i ponekad mi pomažu kod kupnje novih, neisprobanih proizvoda. Ne vjerujem baš svim tim reklamama u kojima sve proizvode predstavljaju kao da su čarobne te da ćemo nakon njih biti nova osoba. Zato volim pročitati mišljenja drugih ljudi o proizvodima koje nisam isprobala... :))

    OdgovoriIzbriši
  90. Imate divan blog i divno darivanje svaka vam čast.Lijep pozdrav <3 Idealan poklon za svaku damu !

    OdgovoriIzbriši
  91. Slučajno sam naišla na vAš blog i postala VAš vjerni čitatej. Sviđa mi se način na koji pišete, svaka pohvala i kritika su vam dobro argumentirane i postali ste mi pravi beauty savjetnik.
    - FB - Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  92. Iznimno cijenim tvoj blog, pogotovo cijenim postove bez šminke ili o temama poput celulita i sl. baš zato mi je drago da se netko fokusirao na takve teme! Samo tako naprijed. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  93. Hvala na svim korisnim savjetima onima u vezi kozmetike ali i onim životnim koje objavljujete.
    FB i Bloglovin: Marina Vuić

    OdgovoriIzbriši
  94. Povremeno pratim blog, obično preko fejsa vidim neki zanimljiv link na novi članak. Blog mi je ok, sviđaju mi se recenzije proizvoda, super mi dođu pri odabiru proizvoda kad mi zatreba novi puder, maskara, bronzer ili nešto 3će.

    Fb: Nikolina Wins

    OdgovoriIzbriši
  95. Obozavam tvoj blog i jedva cekam svaki novi post. Samo nastavi tako :)
    fb: Tamara Savic
    Bloglovin: Tamara S

    OdgovoriIzbriši
  96. Marina B.
    Volim tvoj blog super je i puno sam naučila :)
    Pratim te na facebooku pod imenom marina B. ex P.

    OdgovoriIzbriši
  97. Svaka čast na darivanju, predivno je i držim si fige :)
    Što se tiče Dear Skin bloga, nadam se da ga nikada nećeš prestati pisati. Volim tvoje postove i kad god mi treba neki odgovor, znam gdje ga mogu pronaći. Dear Skin blog je prava mala kozmetička enciklopedija.

    OdgovoriIzbriši
  98. Sve pohvale, sta ima da se zameri ovako divnom blogu :)
    fb i g+: Zorana Jondzic
    bloglovin: 30ka
    twitter: cucubiii

    OdgovoriIzbriši
  99. Volim čitati ovaj blog da se malo opustim, odmorim od napornog radnog dana :-) Super je!
    Pratim te na fejsu kao "Blue Panther Sandrinne"
    Sunčica L.

    OdgovoriIzbriši
  100. Draga Martina,ja ocekujem nista manje od tebe i u narednoj godini-da te citamo i pratimo i dalje na obostrano zadovoljstvo. Divno je pratiti te obzirom da si tako predana i azurna,svakako znacis velikoj populaciji u smislu informisanja i licnog iskustva koje nesebicno prenosis ovim putem. Zelim i iduce godine da vidim tu nagradu za Najbolju Beauty Blogerku i da slavis uz sampanjac :) . Sve najbolje i hvala na prilici za osvojiti ovu predivnu spravicu :*
    Veliki pozdrav ,Marija !

    OdgovoriIzbriši
  101. Ti si jedna divna osoba koj je nepristrana i otvorena i zato te volim.
    Hvala ti na iskrenim recenzijama i svim novotarijama sa kojima si nas upoznala. :)
    Puno uspiejha u daljnjem pisanju <3

    OdgovoriIzbriši
  102. Svaka ti čast na ovome blogu! Može se naći puno korisnih i vrhunskih postova odnosno tema i zaista ti hvala na tome. Samo tako nastavi :)
    Anamaria J.

    OdgovoriIzbriši
  103. Mislim da je najbitnije povjerenje, svaki tvoj savjet uzimam kao da je od najbolje prijateljice. Hvala ti :)
    Fb - Ivana Žužić

    OdgovoriIzbriši
  104. Blog je odličan i jedino što imam za napisati je - samo tako nastavi i u 2015.! :)
    FB - Renee Mijatović

    OdgovoriIzbriši
  105. Blog ti je stvarno dobar,recenzije odlicne kao i nagrada,dobitnica ce biti presrecna,puno te pozdravljam,zelim sve najbolje kako u nastupajucim praznicima tako i u Novoj 2015.

    OdgovoriIzbriši
  106. Sretan Božić i Nova 2015. godina. Puno zdravlja, sreće, ljepote, beauty noviteta, preparative i dekorative! Veliki pozdrav! :*

    OdgovoriIzbriši
  107. Pozdrav! Blog me zanima prije svega zbog recenzija novih proizvoda, ali mi se sviđa što se ponekad osvrneš i na druge teme, recimo nutricionizam, zdravlje...Vidi se da ti je blog više od hobija pa se nisam nimalo iznenadila što si proglašena blogericom godine. Potpuno zasluženo.
    Ono što ti želim je da i dalje uživaš u tome što radiš i da na blogu imaš čim više pravih fanova koji cijene taj tvoj rad.
    idas
    facebook share : Ida Čotra

    OdgovoriIzbriši
  108. ostavila si veliki trag i utjecaj na moje navike i rutinu njege u pozitivnom smislu a da ne spominjem koliko sam se zapomogla tvojim savjetima, zaista da te nema trebalo bi te izmisliti, hvala ti na svemu... uvjek vjerna followerka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da pratim te pod imenom Mirna Gojević :D

      Izbriši
  109. Ajme ovo je tako divan poklon, preeeedivan! O MII sanjam otkako sam ju vidjela prvi put kod stranih blogerica. Mislim da bi mi napravila čudo na koži!!
    Pa ne mogu ti reći koliko sam puta poslala link na neki tvoj post svojim frendicama, osobito kad se radilo o ženskoj njezi i higijeni (jer nas hrpa muku muči s fungusima :/), i stvarno si vrijedna, količina postova koje izbaciš je stvarno hvale vrijedna, ja znam kako je teško pisati tako često na blogu, i stvarno jedna si od rijetkih blogerica koje tako često objavljuju nove postove. Samo tako dalje nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  110. Toliko je toga pozitivnog što bi mogla napisati o tvom blogu, ali jedina prava cinjenica jest da sam se zbilja "navukla" na tvoj blog, iako nisam bas cesto ne sudjelujem u komentarima. Ali svakako ne prode mi dan, a da ne skicnem ;) Moja preporuka je da sam tako nastavis, imas ogromnu podrsku svojih pratiteljica, jer tvoj blog zbilja ima ono nesto, zbog cega ga svi toliko obozavamo. Jos jednom ti hvala na tome jer sam puno korisnih stvari naucila, a da nema tebe vjerojatno ih ne bi ni znala. Srdacan pozdrav i zelim ti ugodne nadolazece blagdane! :*
    Vlatka B.

    OdgovoriIzbriši
  111. Pratim tvoj blog već neko vrijeme i zbilja je koristan, puno toga sam naučila o njezi koše. Vidi se da puno ulažeš u postove i da vrlo posvećeno i iskreno pristupaš svemu. Sve u svemu s razlogom si najbolja blogerica. Puno hvala na ovom giveaway-u, mislim da skoro svaka cura mašta o Clarisonicu.
    FB-Fabiana Macukić

    OdgovoriIzbriši
  112. Divan poklon Martina!
    Nekoga ćeš jako obradovati :)

    Pratim te preko Bloglovin kao Julie Bergdorf.

    Pozdrav :*

    OdgovoriIzbriši
  113. Ovaj poklon je nesto sto bi svako pozelio, posebno mi sa masnom i problematicnom kozom. Samo naprijed sa sjajnim blogom! Pratim Vas na tviteru i FB : Janja Aleksic

    OdgovoriIzbriši
  114. Volim Dear Skin jer je totalno razlicit od drugih, sa mnostvom tema o kojima inace nema gde toliko da se procita, a narocito mi je bitno sto sam totalno uverena u Vas kredibilitet
    Pratim vas na Bloglovinu' kao Aleksandra Devic

    OdgovoriIzbriši
  115. Od skoro sam pocela da pratim Vas blog,inace je jedini koji pratim,sto znaci da je interesantan -drzi mi paznju... :-*
    Samo napred!
    Pratim Vas na FB: Ljubinka Popovic

    OdgovoriIzbriši
  116. Blog pratim od samog starta i moram priznati da mi je prirastao srcu zbog opuštenog i iskrenog pristupa,te nerobovanja nekim standardima - sve teme koje su na većini blogova ovog tipa " zabranjene",ovdje su dobrodošle :) Mislim da zbilja ništa nije potrebno mijenjati jer meni ovakav pristup savršeno odgovara.

    P.S. Poklon je savršen :)

    Andrea Č.

    FB: Andrea Čretni (podijeljeno)
    TW: monica_bell22
    G+: Andrea
    Bloglovin: Andrea Čretni

    OdgovoriIzbriši
  117. odličan blog. sve najbolje u 2015.

    -Mario

    OdgovoriIzbriši
  118. Kritika naravno nemam, a za naredat pohvale bi trebalo puno mjesta. Zelim ti da ti i 2015. bude uspjesna i da i dalje budes ovako draga i iskrena.
    Zahvaljujuci tvom iskustvu i preporukama konacno imam "normalnu" kozu.
    Pratim te i preko fb: Sladjana Saric

    OdgovoriIzbriši
  119. Svi mi imamo nešto što volimo raditi u pauzama i zbog čega jedva čekamo male slatke slobodne trenutke tijekom dana. Ja obožavam onih nekoliko desetaka minutanakon ručka i nakon večere. Tada si pripremim svoj omiljeni napitak, sjednem ispred svog kompića i kao pravo žensko švrljam po blogu, čitam recenzije, savjete, upute. Moram reći da su mi često pomogli i jako dobro došli, puno sam puta kupila nešto baš po preporuci s bloga ili nakon pročitane recenzije. Stoga, hvala za male slatke trenutke gotovo svakoga dana.
    FB Tijana Gr

    OdgovoriIzbriši
  120. Martina, ti si po meni jedna od najozbiljnijih blogerki koje pratim i svaki post ti je malo remek delo prepun novih informacija i korisnih saveta. Slicnih smo godina i ¨sestre po podocnjacima¨ hahaha tako da uvek nadjem nesto sto mi kad-tad dobro dodje i prija kozi.
    Puno uspeha i srece u privatnom zivotu i profesionalno i dalje ti zelim.
    Pratim te i na FB-u
    Ivana Brankovic

    OdgovoriIzbriši
  121. Tvoj blog sam otkrila preko kcerke jer te ona cita i totalno je u tom beauty svijetu.
    Ja sada pratim tek nekolicinu blogerki, i iskreno mogu reci da mi je tvoj omiljeni. Procitala sam jako mnogo korisnih savjeta, posebno za nas vec malo starije gospodje. :)
    Pratim i na fb.
    Ljubica D

    OdgovoriIzbriši
  122. Nemam zamerki :D Čitam kad god stignem.
    Ovo nije baš moja tematika,ali upoznajem se polako i svašta naučim. :)
    Na fb strani ti vlada neki prijatan osećaj,kao da smo ti drugarice,ili to ja tako doživljavam.
    Ema

    OdgovoriIzbriši
  123. Blog je fantastican ,nemam zamerki samo nastavi da napises ovako divne blogove :) pratim te na fb pod imenom Marina Banović...

    OdgovoriIzbriši
  124. Dugo i redovno posjećujem tvoj blog zbog iskrenosti, informativnosti, zanimljivosti, kvalitetno obrađenih tema i puno korisnih savjeta. Nastavi tako. Pozdrav!
    FB i Bloglovin: Jedna Jasna

    OdgovoriIzbriši
  125. Blog pratim dugo i samo cu pozeleti sve najbolje u 2015. i jos mnogo lepih postova :)...Pratim te na fb kao Marina Markovic.

    OdgovoriIzbriši
  126. Sve pohvale za objektivnost i opsirnost u pisanju postova i za trud koji se ulozi u svaki post. Na FB i Bloglovinu te pratim kao Milena Petrovic.

    OdgovoriIzbriši
  127. Same pohvale i jedna želja - nek blog ostanje tako dobar, zanimljiv i profesionalan.
    Na fb te pratim pod - Natasa Tomic-Strelec

    OdgovoriIzbriši
  128. Odlican blog!!! Sretno svima
    FB- Zrinka Vukojevic

    OdgovoriIzbriši
  129. Odličan blog, puno toga sam ovdje naučila i shvatila. Hvala ti puno i samo tako dalje u godinama pred tobom :)
    Monika L.

    OdgovoriIzbriši
  130. Blog pratim od samog pocetka iz razloga sto je edukativan i pun korisnih savjeta. Neke stvari sam kupila po preporuci i odusevila se, i vise kozmetiku ne kupujem dok ne dobijem tester - na greskama se uci - clinique :))). Krivo mi je sto dosta stvari (pocevsi od ulja pa do nekih krema ) ne moze da se kupi kod nas, tako da je to bas veliki hendikep. Samo tako nastavi :). PratiM preko fb : Milica K

    OdgovoriIzbriši
  131. puno hvala na svemu uz tvoj blog sam naučila puno o kozmetici, nasmijala se uz humoristične ali pozitivne izreke ili citate koje objavuješ na facebooku :) puno hvala na svim savjetima, i dalje budi najbolji i najčitaniji beauty blog :)
    Maja P.

    OdgovoriIzbriši
  132. Kritika bez :) blog je divan, vidi se da se u svaki post ulaže puno truda i stvarno me vesele sve tvoje recenzije i ako ovdje pročitam da nešto valja, onda znam da stvarno valja :D

    Fb: Ana-Marija M.

    OdgovoriIzbriši
  133. Poklon je divan!
    Nina Zivkovic

    OdgovoriIzbriši
  134. Sve pohvale, i lep poklon. :)
    Kristina Dj.

    OdgovoriIzbriši
  135. Blog pratim od samih početaka, svakodnevno provjeravam ima li nešto novoga i svi postovi su zanimljivi. Ono što bih kritizirala je premalo postova o zdravlju a puno se može naučiti iz tvog posta i komentara čitateljica.
    Puno pozdrava
    Tihana Veljačić, pratim preko mail subscribe.

    OdgovoriIzbriši
  136. Kako si znala da mi bas ovo treba? :)
    Pratim te na fejsbuku kao Nikolina Stulic Micic.

    Nina

    OdgovoriIzbriši
  137. Draga Martina, želim ti prvo zaželjeti sve najbolje za nadolazeće blagdane, da ih provedeš u miru i blagostanju, okružena voljenima! Zatim, malo o nagradi, koja je divna, svaka ti čast, čudi me da ima ovako malo komentara... Još nešto, u srpnju sam kod tebe osvojila Nivein in shower, nadam se da me to ne diskvalificira jer od tad se nisam prijavljivala na tvoje nagradne igre, kako bi i druge čitateljice mogle osvojiti nagrade. Nisam odoljela, a da ne odigram za ovako divan poklon. Komentiram s imenom svog bloga, ali te pratim i na privatnom facebook profilu kao Anamarija Krznarić, ondje sam i podijelila darivanje. Pratim također i preko bloglovina. :)

    OdgovoriIzbriši
  138. Ja zaista ne znam sta bih rekla za zenu poput tebe i tvom pisanju,ali cinjenica je jasna,POSTOJI RAZLOG ZASTO SI OVDE TOLIKO DUGO I ZASTO IMAS TOLIKO PRATIOCA,dakle da nisi predobra,ne bilo ni ove nagrade niti bilo kojih drugih rado citanih postova! Od mene sve najlepse,i puno srece i uspeha. A najvise cenem iskrena misljenja kao i opise proizvoda,svidelo se to nekim kompanijama ili ne! <3 <3 <3 P.S. Pratim te svuda kao Janosevic Jelena ili Adicted to them

    OdgovoriIzbriši
  139. Pratim te ne baš dugo vremena,ali u to kratko vrijeme te pratim dosta sati,svaki dan jer se ovdje na tvom blogu stvarno ima dosta toga i za naučiti,ono što nisam znala,puno zanimljivih tema,korisnih i vrhunskih proizvoda koje sam nakon čitanja tvojih postova i kupila i isprobala po tvojoj preporuci mogu reci stvarno sve najbolje,pratim te kao Lill Lilly na FB i pratit ću te i u narednoj 2015.Sretan Božić!! Lidija S.

    OdgovoriIzbriši
  140. Odavno pratim tvoj rad, mnogo si obogatila našu blogosferu i naše znanje :) Volim ovaj blog jer me mnogo naučio o njezi kože u prvom redu i još uvijek učim. U ranim sam dvadesetim, ali smatram to znanje vrlo važnim, kako bih se na vrijeme posvetila svojoj koži onako kako zaslužuje, a ti si nam mnogima velika insiracija u tome ;) Zato ti želim mnogo uspjeha u daljnjem radu, da nam nastaviš pisati u najmanju ruku kao do sad :)
    Jelena H.

    OdgovoriIzbriši
  141. Pratim te oko godine dana i najviše volim kada pišeš recenzije iskreno i bez uvijenih riječi. Moram pohvaliti i izgled bloga na kojem se lako snalazim i hvala ti na svim savjetima.

    Pozdrav iz susjedne zemlje.

    Emina Stiro

    OdgovoriIzbriši
  142. Prvi put ucestvujem u ovakvoj igri i vec par puta pokusavam ostaviti komentar, al nikako nece da se objavi :) nije mi bila namera ponavljati se :)
    Zelim Vam puno uspeha u daljem blogovanju <3 Ko god osvoji, zelim mu od srca da mu stvarno pomogne u nezi koze, svakako ce biti jako vredan komad u svacijem ormaricu :) Sve najbolje u 2015. godini, pa da i dalje sa uzivanjem svi citamo ovaj blog. Pozdrav, Mira :*

    OdgovoriIzbriši
  143. Tvoj blog je jedan od prvih koje sam počela pratiti.Volim tvoje detaljne i objektivne recenzije,stil pisanja i jako cenim što poštuješ svoje čitateljke i redovno odgovaraš na komentare,iako i tvoj dan ima samo 24 časa :).Volim tvoju dinamičnost,i to što možeš sve i stižeš svuda ( bar meni tako izgleda :) ),tako da me uspeh tvog bloga ni malo ne iznenadjuje,to je samo logična posledica energije kojom zračiš.Uglavnom,sve pohvale,grabi napred krupnim koracima zato što si to zaista i zaslužila!
    Srećna Nova!
    Vesna Matić

    OdgovoriIzbriši
  144. Vrlo raznolik izbor tema, mnostvo recenzija sto proizvoda sto tretmana i najvaznije iskrenost. To su razlozi sto pratim ovaj blog svakpdnevno vec preko godinu dana.
    Bloglovin: morula

    OdgovoriIzbriši
  145. Pratim na fb i ovdje naravno, najdraza i daleko najkvalitetnija blogerica u regiji. Nadam se da ce postovi u novoj biti jos cesci i bolji nego dosada ;)
    Marina

    OdgovoriIzbriši
  146. Pratila sam tvoje savjete na forum.hr-u, gdje si uvijek nesebično djelila svoje savjete i znanje, a ovaj blog je samo nastavak toga u još kvalitetnijem i opširnijem obliku. Najviše mi se sviđa što otvoreno pišeš o svojim problemima, realna si i prije svega iskrena. Mnoge akcije u kojima pomažeš potrebitima također pokazuju kako si topla osoba i to je ono što tvoj blog izdvaja iz mora drugih.
    Na bloglovinu te pratim pod nickom nail_addict, a na facebooku pod Polly Snow.

    Ella Clara

    OdgovoriIzbriši
  147. Najbolji blog u regionu. Pratim ga svakodnevno, sve cestitke.
    Srecna Nova!
    bloglovin i fb Suzana Maric

    OdgovoriIzbriši
  148. Ćao! Pratim te na FB kao Вук и Јана Ђорђевић.
    I ovde te pretim. Tvoj blog je divan, spada u retko pametne blogove!
    Poklon je takođe divan!
    Sve najbolje u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
  149. Zanimljiv blog kojeg pratim tek odnedavno. U svakom slučaju, želim Vama i nama pregršt novih zanimljivih informacija i puno zdravlja u Novoj 2015.godini

    Zvjezdana B.

    OdgovoriIzbriši
  150. hvala ti za ovaj odlican i poucan blog. kritika nemam:D

    sretana nova godina!!!

    FB :Ava yui

    OdgovoriIzbriši