BLAGDANSKO DARIVANJE: OSVOJI GREEN GIRL PAKET (ZATVORENO)

Posted by Dear Skin at 18:13

Nedavno sam pisala o mojim favoritima Green Girl kozmetike u ovom postu, nadam se da sam pomogla svojim iskustvom i recenzijama. Danas za Vas imam specijalno iznenađenje jer Green Girl osim što spada među najkvalitetnije prirodne aromakozmetičke brendove, vrlo je velikodušna osoba, uvijek spremna na pomoć i savjete. Ovih blagdana, pripremila je samo za Vas poklon paket u kojem se nalazi:
  • Wrapped in silk-balzam za kosu
  • On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu (klik)
  • Endless love maska za lice (klik)
  • For your eyes only krema za područje oko očiju (klik)
  • What not to like gel za umivanje (klik)
  • Quiet moments maslac za tijelo 
Poklon paket je prepun mojih favorita i iznimno sam sretna da će još netko uživati u ovim proizvodima.




Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima napišite kojem proizvodu biste se najviše veselile i zašto?
  •  u komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE,  ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • napomena: svaku nepravilnost, duple profile, IP adrese i slično ću diskvalificirati
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • javljajte se do 24.12.2014. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati jednog dobitnika GG poklon paketa koji se mora javiti u roku od 48 sati.
Sretno svima!

215 komentari:

  1. Najviše bi me veselio gel za umivanje jer su mi čistilice/umivalice nekako najdraže :D
    Pratim te na facebooku kao Samanta Fak ili Pepe Le Pew girl

    OdgovoriIzbriši
  2. Quiet moments maslac za tijelo bi me najviše razveselio jer volim bogate i hranjive mazalice :) Pratim te na facebooku i Bloglovin'u kao The Meadow of Beauty.

    OdgovoriIzbriši
  3. On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu - volim te višenamjenske proizvode. Često se tuširam i perem kosu zajedno pa je ovo super za njegu tijela i kose.
    FB Jasmina Sukalić blog Jasmina

    OdgovoriIzbriši
  4. What not to like gel za umivanje- zato što mi je kozmetičarka rekla da ne bi smjela upotrbljavati gelovo za lice, jer isušuju kožu; pa me zanima je li i s ovim taj slučaj :) <3 Pratim te kao Mashin'theBeauty

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene bi krema za oko ociju najvise razveselila.
    Tek sam usla u svijet okolocnih krema ;)
    Na fejsu vas pratim kao Anita Kažimir

    OdgovoriIzbriši
  6. For your eyes only -imam jako osjetljive oči i podrucje oko njih, većina krema me peće i iritira . Nisam još pronašla svoju kremicu za to podrucje, a treba mi zbog bora, opuštenosti kapaka i podocnjaka.

    OdgovoriIzbriši
  7. for your eyes only ;) pratim kao Lina Babić ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene bi najvise razveselila krema four your eyes only jer imam jako osljetljivo okoloocno podrucje. Na fejsu pratim kao Ana Čapalija.
    ana č

    OdgovoriIzbriši
  9. Svi proizvodi bi me razveselili zato što jako volim prirodnu kozmetiku, a i ovaj poklončić sadrži sve proizvode koji su najvažniji za njegu :)
    Pratim te ovdje i na Facebooku kao Barbara Krmpotić

    OdgovoriIzbriši
  10. Najviše bi me razveselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer obožavam bogate kokosaste mirise i jer se borim sa dubinski suhom kožom u sezoni grijanja :) Na fejsu te pratim kao Katarina Krolo

    OdgovoriIzbriši
  11. Volila bi dobit On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer takav proizvod još nisam koristila i volim ulja općenito pogotovo za svoju suhu kosu.Pratim te na facebooku kao Maja Marić.

    OdgovoriIzbriši
  12. Najviše bi me razveselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer obožavam suha ulja, a prema onome što sam pročitalao njemu, ovo mi se čini kao savršeno!
    Facebook / Bloglovin: Tea Šainović
    Twitter: @TeaSainovic

    OdgovoriIzbriši
  13. Mene bi najvise razveselilo ulje za tijelo i kosu jer je multifunkcionalno! :)
    Pratim na FB kao Ivana Puljic

    OdgovoriIzbriši
  14. Kad bih ja osvojila ovaj paket definitivno bih uzivala ! Obozavam proizvode iz prirodne kozmetike, a najvise me interesira Wrapped in silk-balzam za kosu! Na linku gdje su opisi svih proizvoda od Green Girl kozmetike pročitala sam kratku izjavu da si odusevljena ovim proizvodom i da je poboljsalo stanje tvoje kose, omeksalo je i nahranilo, a to bih ja htjela za svoju jadnu i umornu kosu, koja mi predstavlja najveci zulj, jer je nikako ne mogu dovesti u red.
    Na Faceu pratim pod Ivana Pauk:)
    Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  15. On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu nakon tvoje recenzije stvarno bih ga voljela isprobati.
    Pratim te na FB kao Marina Vuić

    OdgovoriIzbriši
  16. Za moju suhu kosu on cloud nine suho ulje :) pratim objave na facebooku po Ivana Barić Kmet

    OdgovoriIzbriši
  17. Najviše bi se veselila Quiet moments maslacu za tijelo jer jako volim mazalice koje hidratiziraju i njeguju kožu :)
    FB: Nikolina Junger

    OdgovoriIzbriši
  18. On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer je brzoupijajuće ulje koje hrani kožu bez osjećaja masnoće, ona je nakon primjene ulja mirisna i nježna, mekana.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  19. Najviše bi me veselilo da dobijem balzam za kosu jer ga gledam već neko vrijeme,ali uvijek kupim nešto drugo jer mi je bitnija njega kože tako da.....ali jednom ću ga kupiti...:)))
    Fb: Martina Šuperba

    OdgovoriIzbriši
  20. Uuu mene bi sve veselilo,obozavam prirodnu kozmetiku! :D na face-u ime Ljubica Vukojević :)

    OdgovoriIzbriši
  21. For your eyes only...45 godina, natečeni podočnjaci, spušteni kapci, suha koža oko očiju :-(
    Pratim te preko fb kao Renata Žigić ex Bogatić

    OdgovoriIzbriši
  22. Najradije bih What not to like gel za umivanje jer koji god losion, micelarnu, mlijeko za ciscenje koristim imam osjecaj da mi je koza i dalje nedovoljno cista. Opsjednuta sam time da je jos izribam necim pa napravim jos gore.Pogotovo kad idem s obicnim sapunom prati lice pa bude cudno i zateze. Trenutno imam neki jeftini gel koji definitivno nije za moju mjesovitu kozu i s njime nista ne napravim.Citala sam puno o Green girl kozmetici i planiram malo uloziti u nju dok budem malo pri parama jer imam osjecaj da su me ovi proizvodi koje sad koristim kostali ciste koze i da mi samo jos gore rade,pa cu radije platiti malo vise i konacno se rijesiti puberterskog lica sa skoro 25 :D Drzim si fige makar za gel :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Najviše bih voljela probati Wrapped in silk-balzam za kosu, a i On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu mi se jako sviđa :)
    Pratim te preko bloglovina i facebooka- Anja Rajčević

    OdgovoriIzbriši
  24. Ajme kakav divan paket, sline mi cure :D Najviše bih se veselila gelu, a zašto - jer ipak je "What's not to like"!
    Melita J.

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja bih For your eyes only kremu za područje oko očiju :) Zaista mi treba nova kremica, a nemam ideju koju kupiti.
    Na fejsu pratim kao Lada Rađa
    Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  26. najvise bi me veselila kremica for your eyes only zato jer vec duze vrijeme trazim kvalitetnu kremu za okoloocno podrucje,pogotovo sada kada je zahladilo i mom okoloocnom podrucju je tako nesto potrebno :)
    pratim te na facebooku pod imenom Ki Ky :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Jos jedno odlicno darivanje :) Meni bi najvise pasao for your eyes only, jer sam virozna i koza mi je cijela u raspadu, sto se najvise vidi u podocnjacima, izgledam kao koala :( Ali svi proizvodi su odlični i svakodnevno iskoristivi.
    Pratim te na fb kao Sunčica Babaja. ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Obradovalo bi me zapravo sve, jer sam tijekom zime suha kao barut :) da se lijepo mogu namackati i uzivati :)

    Fb Una Rony Kapoši

    OdgovoriIzbriši
  29. Najvise bi me veselio Quiet moments maslac za tijelo jer imam uzasno suhu i problematicnu kozu tijela i jos uvijek nisam pronasla mazalicu koja bi mi pomogla s tim problemom...gledam vec neko vrijeme maslace za tijelo od Green girl,ali taman kad skupim novce uvijek mi nesto drugo zatreba tako da nikad kraja da narucim neki. :P :)
    Fb: Nikolina Burul

    OdgovoriIzbriši
  30. Panda, ne koala. :( Viroza, sto reci.

    OdgovoriIzbriši
  31. Super mi je okoloočna krema..ma sve je izvrsno. Pratim na bloglovinu pod Mare Marulich :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Maslac <3. Volim trackalice.
    Kristijana Vučetić FB

    OdgovoriIzbriši
  33. Najviše me veseli On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer su me zainteresirale pozitivne recenzije pa sam i ja postala znatiželjna što je to čarobno u suhom ulju.
    Bloglovin: Ivana Mišetić, FB: Ivana Mišetić

    OdgovoriIzbriši
  34. Najviše bi me razveselio On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu.. .već duže vremena o njemu razmišljam i obilazim oko njega kao mačak oko vruće kaše :) imala sam od YR i nije mi se svidio miris, ali kako si rekla da je ovo neusporedivo bolje i kvalitetnije baš bi ga htjela probati...
    Pratim te na blogu kao makoro, a na fb kao Nikolina Renić
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  35. Okoloocna krema jer nisam nasla jos pravu pa da probam s ovom:) pratim na fb, Jelena Kotaran.

    OdgovoriIzbriši
  36. Proizvode GG volim, a iz ovog paketića bi me najviše obradovao Quiet moments maslac za tijelo jer me trenutno najviše zanimaju mazalice i ovu nisam probala :))

    OdgovoriIzbriši
  37. Najvise bi me veselio balzam za kosu jer sam sve drugo barem probala a dosta toga i koristim. Obozavam GG.
    Pratim te preko fb: Sladjana Saric

    OdgovoriIzbriši
  38. What not to like gel za umivanje bi me razveselio jako jako. Gelove za umivanje koristim ujutro i navečer a po potrebi i tijekom dana kad mijenjam make-up. To bi me baš veselilo.
    FB Zora Martin Matika

    OdgovoriIzbriši
  39. Najviše bi voljela osvojiti maslac za tijelo ili balzam za kosu jer su mi koža i kosa dosta suhe, pogotovo u ovim zimskim danima. Pratim te preko fejsa pod imenom Jelena Janečić :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Najviše bi me razveselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu -mislim da je to jedini tip mazalice koji još nisam isprobala!
    pratim te preko maila, gljivek(et)yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Već imam malu kolekciju GG proizvoda i za to si ti "kriva". Voljela bih probati ON CLOUD NINE suho ulje jer jako puno trošim mazalica za tijelo s obzirom da kod nas bura isuši svaki pedalj kože. Inače, obožavam GG kozmetiku ,a favorit mi je definitivno serum AS TIME GOES BY. marijana3

    OdgovoriIzbriši
  42. Voljela bih Quiet moments maslac za tijelo jednostavno zato sto obozavam mazalice u svim oblicima, a posebno maslac preko zime.
    FB Natasa Karasek

    OdgovoriIzbriši
  43. Najviše bih se veselila suhom ulju On cloud nine. Monoi miris i kvalitetna njega kože svakako me privlače :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Sve mi se sviđa i nisam još probala nijedan prizvod od GG,a čitala sam puno dobrih recenzija.
    FB Azra Marković

    OdgovoriIzbriši
  45. iskreno,ne mogu se odlučiti koji proizvod bi me više oduševio, jer samo pogled na ovu kosaricu mi je razvukao osmjeh od uha do uha :)
    vec dugo skicam GG na faceu i nikako da odlucim sto da kupim
    pratim Vas pod Aleksandra Kovac na faceu

    OdgovoriIzbriši
  46. Najviše me zanima For your eyes only.
    Fb Mihaela Kolić

    OdgovoriIzbriši
  47. Najviše bi mi se svidjelo isprobati Green Girl regenerator za kosu jer je moja kosa kao slama suha!Pomoći njoj stvarno nema sa preparatima svakim,pomoć njoj pod hitno treba!
    FB Princess Stulicic

    OdgovoriIzbriši
  48. Najviše bih voljela osvojiti For your eyes only, voljela bih nešto što bi nahranilo područje oko očiju u hladne zimske dane :)

    Pratim te preko bloglovina (amaranth/ A year in nail polish)

    OdgovoriIzbriši
  49. Najviše bih voljela umivalicu jer sam ju već imala i odlična je! Pratim te pod Dunja Zakšek Slišković.

    OdgovoriIzbriši
  50. Hvala na prilici za sudjelovanjem i osvajanjem ovih predivnoća!!

    Green girl kozmetiku općenito već duuugo vremena žarko želim isprobati.
    Osobno bih se najviše veselila svemu, ali ako baš MORAM birati, onda bih odabrala Quiet moments maslac za tijelo. A zašto baš njega?
    Zato što OBOŽAVAM mazalice za tijelo, neprestano ih kupujem i isprobavam nove i stalno želim još, još pa još neku isprobati. :D
    Ogromna želja mi je bila isprobati baš ovaj maslac za tijelo, ali jednostavno budžet ne dozvoljava da stigne na red...
    Uživam u mazalicama za tijelo i kamo sreće da mi se posreći! xoxo
    Pratim te preko Facebook-a imenom i prezimenom: Sanda Biuk

    OdgovoriIzbriši
  51. Odgovori
    1. Najviše se veselim Wrapped in silk - balzamu za kosu...jer mojoj kosi pod hitno treba neki fini balzam..
      FB: Matea Sršić

      Izbriši
  52. Najviše se veselim gelu za umivanje jer me oduševila tvoja recenzija, sastojci su super, učinkovit je po pitanju skidanja šminke i čišćenja lica, a opet je blag za osjetljivu kožu. Pratim te preko fejsa i maila!

    OdgovoriIzbriši
  53. najviše se veselim Endless love maski za lice jer sam fan maskica. Pratim preko bloglovina kao ifa. pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  54. Najviše se veselim On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu zato što obožavam suha ulja a i ovo mi se čini kao nešto božanstveno. Do sada nisam ništa probala od GG, čula sam samo pozitivne komentare za njene proizvode...
    Pratim te pod Facebook nadimkom Marija Mare

    OdgovoriIzbriši
  55. Mene bi najvise veselila mazalica za tijelo,jer stalno kupujem i isprobavam nove,a ova je sigurno savrsena.
    Pratim te kao Renchica hvar!

    OdgovoriIzbriši
  56. Najviše bi me razveselio Quiet moments maslac za tijelo zato jer volim koristiti maslace u njezi kože
    FB Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  57. Najvise bi se veselila ulju On the cloud,jer sve drugo imam,koristim i obozavam,zahvaljujucu tvom otkrivanju Martina.Istina je sve mi je pri kraju vec pa bi sve dobro doslo.pratim te na blogvinu i facebook dragana sutalo.

    OdgovoriIzbriši
  58. Suho ulje definitivno! Jako volim suha ulja, koza je mekana kao i kosa, a nema masnih mrlja! Fb i blog Ana Rajkovic

    OdgovoriIzbriši
  59. Krema za oci, iako, veselim se svemu od green girl :) GFC shpeksyy

    OdgovoriIzbriši
  60. najviše bi me obradovala krema za područje oko očiju koje pati od dehidriranosti i zbog učenja noću :)
    pratim te pod imenom korana

    OdgovoriIzbriši
  61. Najviše mi be veselio gel za umivanje jer ga vrebam već neko vrijeme. Čini mi se kao odličan proizvod za čišćenje lica. :)
    Pratim te na FB pod imenom: Ines Stanić

    OdgovoriIzbriši
  62. Najvise bi me usrecio Wrapped in silk balzam za kosu. Obozavam prirodnu kozmetiku i zaista mi je bitna nega kose, a kvalitetan i hranljiv balzam jos uvek nisam pronasla. Verujem da je ovaj savrsen!

    Pratim te preko bloglovin-a preko imena Dragana Gajic, a na fb je drugacije "prezime". :)

    OdgovoriIzbriši
  63. Wrapped in silk balzamu za kosu bi se najvise veselila jer mi je kosa trenutno dosta oštećena, zato mislim da bi me ovaj balzam spasio. S obzirom da sam odusevljena serumima za lice od GG ne sumnjam da bi ovaj balzam bio vrhunski. Pratim te kao Vlatka, fb- Vlatka Bartulic

    OdgovoriIzbriši
  64. Najviše bi me razveselila krema za područje oko očiju
    jer imi je na tom području koža osjetljivija i tu imam dosta sitnih borica.

    Pratim te preko:
    fb: Mirta Krušić
    bloglovin: mimikatepupu

    OdgovoriIzbriši
  65. Krasan paketić, a najviše bi me veselilo isprobavanje kreme za područje oko očiju jer još nisam našla baš odličnu kremu, a iamm osjećaj da bi mi ova bila pun pogodak :)

    Pratim te pod Ida SheElf Tomašković ili Beautify Me

    OdgovoriIzbriši
  66. Najviše bi me razveselili Quiet moments maslac i Wrapped in silk regenerator jer jako želim isprobati Green girl proizvode za tijelo i kosu jer mi je ova čarobnica preokrenula njegu lica naglavačke. Sve što sam probala obožavam. A ono što očekujem od mirisa Quiet moments neću ni spominjati :) FB: Lana Kikić

    OdgovoriIzbriši
  67. Svi proizvodi se čine stvarno super i sudeći po nazivima, vrlo su mirišljavi. ;) Obožavam prirodnu kozmetiku, a najslabija sam na proizvode za kosu pa bih voljela isprobati Wrapped in silk-balzam za kosu i On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu. Mmm...

    FB :Katarina Lakner

    OdgovoriIzbriši
  68. On cloud nine - proizvod kojeg jedna moja draga prijateljica obožava pa bih je htjela iznenaditi!
    Pratim na Fb pod imenom Ivona Didona

    OdgovoriIzbriši
  69. Prekrasan poklon <3

    Proizvode GG zelim isprobati vec neko vrijeme i nikako da stignu na red a posebno me zanima For your eyes only krema za područje oko očiju jer mi je tu najpotrebnija njega.

    FB Tanja Jones

    OdgovoriIzbriši
  70. Quiet moments maslac za tijelo jer imam osjetljivu i suhu kožu, a ovaj maslac osim što hrani kožu predivno i miriše.
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  71. kremica for your eyes only..suha koža... za njegu i bore..
    fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  72. Divan poklon! ;)
    Od GG inace koristim kremu Just for you day, a iz ovog poklon paketa najvise se veselim kremici For your eyes only i gelu za umivanje What's not to like.
    Na Bloglovin te pratim kao Julie Bergdorf.
    Pozzz draga :*

    OdgovoriIzbriši
  73. Maslac za tijelo jer se borim sa suhom kozom,iako svi proizvodi izgledaju primamljivo,divno darivanje. Sretno svima
    Fb Dragana Ruman

    OdgovoriIzbriši
  74. Najviše bih se veselila For your eyes only kremi za područje oko očiju jer jako volim okoloočne kremice i On cloud nine suhom ulju jer nikad nisam isprobala takav proizvod,a voljela bih:)

    Pratim preko bloglovina (Mea Horvat)

    OdgovoriIzbriši
  75. What not to like? -bi me najviše razveselio, jer obožavam umivalice :-)
    Pratim te na face-u pod Caliopa Vitae <3

    OdgovoriIzbriši
  76. Vec dugo koristim green girl ulje za skidanje sminke,i sad bi me bas veselilo probati balzam za kosu i gel za umivanje.
    Pratim te na facebook pod Martina Dankic Celina

    OdgovoriIzbriši
  77. balzam za kosu fb dijana bertić

    OdgovoriIzbriši
  78. Najviše bi me obradovao Wrapped in silk-balzam za kosu jer mi je kosa nakon pramenova u katastrofalnom stanju...a odovog brenda nisam još imala prilike ništa probati...a ovo bi bio favorit za mene :))
    fcb:Ines Neferanović Santovac

    OdgovoriIzbriši
  79. Maslac za tijelo zbog suhe koze koje prek zime stalno moram mazati
    marinela brdar

    OdgovoriIzbriši
  80. Ne znam čemu se ne bih veselila? Ili, riječima GG: What's not to like? Iako, baš taj tonik i okoloočna kremica For your eyes only bi me baš oduševili!
    FB: Helena Prizmić Lozo

    OdgovoriIzbriši
  81. Najviše se veselim, i najviše bih voljela isprobati For your eyes only kremu za područje oko očiju. Ovaj proizvod ima višestruko djelovanje ( a prema tvojoj recenziji i zaista uspješno djeluje ), hidratizira, popunjava okoloočne bore i umanjuje podočnjake, i zato bih ga zaista voljela isprobati.

    Pratim te preko Bloglovina i GFC-a: Ruža.

    OdgovoriIzbriši
  82. Ajme, već dugo pratim i Vas i Green Girl i stalno razmišljam o tim kremama. No, iz ovog paketa bi me najviše razveselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu , jer mi je sada po ovom zimskom vremenu koža tako suha i vapi za kojom kapi finog mirisnog ulja.
    Pratim preko FB-a: Dina Lukač

    OdgovoriIzbriši
  83. Razveselila bih me Endless love maska za lice.....
    Razlog je vrlo kratak:suha koža lica,koju treba hidratizirat,pogotovo sada,u trudnoči:-)
    na blogovima te pratim pod imenom Ines Perc

    OdgovoriIzbriši
  84. Voljela bih isprobati suho ulje, još nijedno nisam isprobala, pa mislim da bi GG ulje bilo odličan izbor ;-)
    Pratim te na fb kao Daniela Š.

    OdgovoriIzbriši
  85. Najviše mi se sviđa Wrapped in silk balzam za kosu,
    pa da mi bude meka i sjajna kao u modnom časopisu.
    Voljela bih da mi je kosa bujna i nježna poput svile,
    kao u bajci od najljepše vile. :)
    FB Ina Kašaj

    OdgovoriIzbriši
  86. Ja bih najviše voljela probati masku Endless love, čisto zato jer rijetko naletim na masku koja mi je super i voljela bih da baš ova bude vječna ljubav, ha ha :))
    Pratim te na blogu kao Honey Bee
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  87. Zakon darivanje kojem ću se super duper rado priključiti :) Jedino mi se ne sviđa što moram izabrati samo jedan proizvod kad bih ih, nećemo se lagati, sve najradije isprobala :D Ipak, ako moram birati, onda bi to bilo On cloud nine suho ulje zbog svoje multipraktičnosti.

    Na fejsu te pratim pod imenom Marija Brlog.

    :*

    OdgovoriIzbriši
  88. Definitivno On colud nine zato sto je to jedno ulje s vise namjena :D Planirala sam ga kupiti i inace, a ovo bi mi super doslo da isprobam jos neke proizvode. fb: lara pavic

    OdgovoriIzbriši
  89. Joj ne znam sto bi me od GG vise veselilo (to je ujedno i razlog sto uvijek odustanem od narudžbe jer jednostavno želim SVEEE a nikad si ne mogu toliko proizvoda odjednom priustiti :( :D ), ali ako bas moram nešto izdvojiti, neka to onda bude For your eyes only kremica posto mi je okoloocna krema uvijek "problematična" i nikako naci neku kojom cu biti relativno zadovoljna :))

    Pratim te na Fb i BL pod ovim imenom i bas mi je drago vidjeti ovako super darivanje a da nije uvjetovano lajkanjem i šeranjem, svaka čast i tebi i velikodusnoj GG!! :*

    OdgovoriIzbriši
  90. Gelu za umivanje. Je li to jadno? :D Naći neki da ne isušuje mi je nemoguća misija

    OdgovoriIzbriši
  91. isprobala već endless love i for your eyes only. super su mi proizvodi. a najviše bih se veselila suhom ulju.

    pratim preko FB kao Marija Perić.

    odlična su ti ova božićna darivanja :)

    OdgovoriIzbriši
  92. Najviše bi se veselila isprobavanju Endless love maske za lice jer volim barem 2 puta tjedno koristiti neku od maski bilo za hidrataciju, čišćenje ili nešto treće. Ali moram priznati, veselila bi se bilo kojem od proizvoda u poklonu jer su odlično. Još nisam probala proizvode Green Girl ali stalno čitam pohvale.

    FB Josipa Kristić

    OdgovoriIzbriši
  93. Definitivno okoloočna krema jer sam primjetila da mi je to područje u zadnje vrijeme dosta isušeno. A veselila bih se svim proizvodima iskreno, nisam još ništa od Green Girl isprobala!
    Pratim te posvuda hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  94. Quiet moments maslac za tijelo, jako volim mazalice toga tipa, a ovaj mi se čini idealnim za njegu kože tijekom duge zime...Jelena Berta, eleja

    OdgovoriIzbriši
  95. Najviše bih se veselila What not to like umivalici za lice jer još uvijek nisam našla dobru prirodnu umivalicu, a upravo ova me jaaako mami.
    FB: Fabiana Macukić

    OdgovoriIzbriši
  96. Najviše se veselim gelu za umivanje i maslacu za tijelo :)))

    Bloglovin: Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  97. krema za podrucje oko ociju me najvise zanima jer jos uvijek nisam naisla na onu koju bih mogla nazvati najboljom za mene...
    pratim te preko bloglovina kao sassypout,twittera @sassypout,te preko maila i komentiram kao sassy

    OdgovoriIzbriši
  98. Najviše bi se veselila suhom ulju i maslacu za tijelo :-D Volim takve mazalice-poslastice :-D
    Na fejsu te pratim kao "Blue Panther Sandrinne", a na GFC kao Dayala.

    OdgovoriIzbriši
  99. Najviše bi me razveselila okoločna krema For your eyes only, razlog za okoločnu kremu je što nijedna koju sam probala nije poput te i jedina mi je dovoljno hidratantna i dovoljno hranjiva za područje oko očiju.. Inače koristim GG proizvode i sve što sam dosad probala je hvale vrijedno. Pratim te preko fb kao Karmisevic Sandra :)

    OdgovoriIzbriši
  100. Obožavam ovakve pokone, pogotovo od GG :)) Najviše bi me veselio proizvod Wrapped in silk-balzam za kosu, jer obožavam proizvode za kosu a ovaj nisam imala prilike isprobat a čula sam da je jako dobar!

    FB Marina Plavuša Čizmić

    OdgovoriIzbriši
  101. Voljela bih probati Wrapped in silk-balzam za kosu jer mi je kosa stalno nekako isušena, čime god da ju tretiram..
    FB - Inka Malešević

    OdgovoriIzbriši
  102. Najviše bi me veselio gel za umivanje jer su mi umivalice ipaknajdraže :D
    Pratim te na facebooku kao Ivana Budimir!

    OdgovoriIzbriši
  103. Veselim se Quiet moments maslac za tijelo, obožavam maslace za tijelo, a ako su i prirodni... pa nema bolje kombinacije za moju kožu! :)

    Pratim na FB kao Petra Kos:)

    OdgovoriIzbriši
  104. For your eyes only krema za područje oko očiju - jer još uvijek tražim čudesnu kremu za to područje :D pa eto, volim isprobati nove kreme i volim prirodnu kozmetiku
    Pratim te pod imenom: Katarina Brkić, i na FB i na blogu

    OdgovoriIzbriši
  105. Okoloočna krema je moj favorit jer mi je to područje lica izrazito suho i još tražim kremicu koja bi me u potpunosti zadovoljila :)
    pratim na fb Ljubica Baranašić

    OdgovoriIzbriši
  106. Najviše mi je zanimljiva maska za lice. I drugi proizvodi GG mi se čine vrlo primamljivi, ali eto volim maske za lice, pa ću nju izvdvojiti. Na FBu te pratim pod imenom Danijela Vukov....sretno svima :-)

    OdgovoriIzbriši
  107. For my my eyes only... lagano se blizi ta 30-ta i kremica za lice vise nije dovoljna . Ena Lulu na fb

    OdgovoriIzbriši
  108. Obožavam GG proizvode... još nisam probala suho ulje On a Claud nine i silno bih ga željela probati. Pratim te preko facebooka i preko bloglovin, koji mi šalje obavijesti o tvojim novim postovima :-)
    Sanda

    OdgovoriIzbriši
  109. On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu- obožavam višenamjenska ulja. Otkad sam isprobala Nuxe huile Prodigieuse imam potrebu isprobati sve slične proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
  110. For your eyes only- e to je proizvod koji sam i mislila naručit od GG,jer godinama se borim sa podočnjacima.
    Pratim te preko Face-a pod imenom Tina Svalina

    OdgovoriIzbriši
  111. Wrapped in silk-balzam za kosu - zato što mi je kosa nakon farbanja potpuno uništena i pokušavam pronaći neki proizvod koji bi mi pomogao,a iskreno se nadam da ovaj bi.
    Pratim te preko Fejsa pod imenom Anamaria J.

    OdgovoriIzbriši
  112. Veselila bih se Endless love maski za lice - baš me zanima ta ružičasta glina i kakav je njen efekt.
    Jelena L. M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I pratim preko fejsa s istim imenom Jelena L.M.

      Izbriši
  113. Tina I.

    Pratim te na Facebooku
    Najviše bih se veselila maski za lice - do sada sam koristila samo zelenu glinu pa bih baš voljela isprobati ovu rozu

    OdgovoriIzbriši
  114. Najviše bi me vesililo suho ulje za lice i tijelo.
    Pratim te na FB Melanija Burazin Starčević.

    OdgovoriIzbriši
  115. For your eyes only krema za područje oko očiju - području oko očiju trenutno je najviše potrebna njega (buđenja uz bebu se itekako primjete). FB - Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  116. Znaš da volim Green Girl proizvode i znaš tko je kriv za to ;)
    Voljela bih osvojiti ovaj paket zbog On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu. nikada nisam probala suho ulje za kosu!
    Pratim te na FB pod imenom Marijana Salvaje ex Marić

    OdgovoriIzbriši
  117. Obožavam proizvode Green girl :) Iz paketa bi jako voljela probati balzam za kosu wrapped in silk .
    Proizvodima za kosu ne mogu odoljeti.
    Na FB te pratim pod Eni Z.

    OdgovoriIzbriši
  118. Najviše bi se veselila For your eyes only kremi za područje oko očiju jer si već neko vrijeme planiram kupiti kremu za to područje ali nikako da se odlučim, a za ovu sam čula samo pohvale tako da bi me to stvarno veselilo pošto imam jako suh kožu. :)

    Pratim preko FB - Mateja Jančin

    OdgovoriIzbriši
  119. Najviše bi me razveselila kremica For your eyes only. Zašto? Zato što sam čitala puno divnih stvari o njoj, a baš sam u potrazi za dobrom okoloočnom kremicom. :)

    Pratim te preko fejsa - Saša Knežević Lil'Mee i bloglovina - Lil'Mee :)

    OdgovoriIzbriši
  120. Jel moze neko da mi pomogne ? dobila sam alergiju, lice mi je buknulo od lancomovog seruma visionaire.. i ne znam sta da cinim :( vjerovatno sam na neki sastojak osjetljiva.. ako neko ima prjedlog sta bi moglo da mi umiri ovo stanje, bila bih neizmjerno zahvalna. Trenutno sam stavila bivacin prah i cekam da prodje samo od sebe, jer nemam ideju sta ciniti :( pece me i steze.. crveno je i obliku nekih podkoznih bubuljica ali ustvari nisu bobuljice i sumnjam da ce se protvoriti u iste.. :( drage dame, help :( ocajna sam stvarno, jer mi je lice inace cisto i sad se plasim hoce li se i kada ovo povuci.

    OdgovoriIzbriši
  121. Stvarno volim GreenGirl proizvode, sve što sam do sada probala je ispunilo moja očekivanja! Trenutno koristim umivalicu sa slike, ulje za skidanje šminke My Own Gentleman, piling Sugar For My Honey, maslac Perfect Flirt i masku s aha kiselinama Touch My Skin. Najviše bih se veselila ulju ili maslacu jer sam pročitala tvoje hvalospjeve ulju i od tada ga želim probati, a inače sam veliki ljubitelj prirodnih mazalica :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zaboravih napisati, pratim na FBu pod imenom Zorana Sa :)

      Izbriši
  122. Najviše bih se veselila On cloud nine suhom ulju jer je mojoj koži potreban spas u hladnim danima. :)
    FB i Bloglovin: Jedna Jasna

    OdgovoriIzbriši
  123. Najviše se veselim umivalici jer također mrzim onaj škripavi osjećaj koji imam od ostalih kad me koža zateže i sva je suha i grozna nakon umivanja. A i oko mi je zapelo za suho ulje, ulja su mi zimi bolja za njegu tijela.
    Pratim preko fejsa - Ivana Ugarković

    OdgovoriIzbriši
  124. Najviše se veselim For your eyes only krema za područje oko očiju jer imam grozne podočnjake koje sam naslijedila od mame, ali također se jako vide i zbog toga jer sam anemična. Pratim Vaš blog preko fb: Sandra Šeligo :))

    OdgovoriIzbriši
  125. Obožavam proizvode Green girl :) Iz paketa bi jako voljela probati balzam za kosu wrapped in silk .
    Jer volim njegovanu i dugu kosu pa tako obožavam i svu kozmetiku za kosu :D
    pratim na fb: Seligo Ivana

    OdgovoriIzbriši
  126. Veselilo da isprobam sve proizvode,a najviše umivalicu jer nisam imala prilike isprobati Green Girl kozmetiku :)
    Pratim preko Fb: Sanja K.

    OdgovoriIzbriši
  127. Ajme, stvarno si pripremila divno darivanje i držim si fige :D Veselim se kompletnom paketu jer još uvijek nisam probala ništa od GG, iako već mjesecima slinim :D Pratim te na više načina kao Mona Moon :)

    OdgovoriIzbriši
  128. Gel za umivanje bih željela na poklon, njime mi je najlakše i najbrže ukloniti šminku.
    FB Silvana Ban M

    OdgovoriIzbriši
  129. Endless love maska za lice

    pratim preko fb Agneza Oršić

    OdgovoriIzbriši
  130. Najviše bih se veselila okoloočnoj kremi zato što mi nijedna dosad nije uspjela riješiti gris, pa bih se nadala da upravo ta hoće jer sam čitala pozitivne recenzije.
    Na Facebooku te pratim kao Adriana Nigović.

    OdgovoriIzbriši
  131. Najviše bi me veselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu zato što nikada nisam probala ništa slično, pa bi voljela probati.....
    FB: Gordana Mandić Čotra

    OdgovoriIzbriši
  132. Ovaj paket je predivan, svi moji favoriti a posebno Quiet moments maslac koji nije još stigao na red. Nadam se da ćeš mi to omogućit. Pratim te na FB kao Ivana Župić.

    OdgovoriIzbriši
  133. Najviše bih se radovala okoloočnoj kremi jer, nažalost, za nju ima izrazite potrebe. Potom ulju jer obožavam ulja, a posebna radost je umivalica jer su one moja neizostavna svakodnevna rutina. FB, Rujana Bušić Srpak

    OdgovoriIzbriši
  134. Rado bih isprobala okoloočnu kremu jer mi je to područje dosta suho i osjetljivo. Pratim na fb-u pod Minako Aino

    OdgovoriIzbriši
  135. Quiet moments maslac za tijelo bi me najviše razveselio jer obožavam mazalice i jer još nisam koristila prirodni maslac za tijelo pa bih rado isprobala. :)
    FB: Maja Tomšić

    OdgovoriIzbriši
  136. Najviše bi me veselila okoloočna For your eyes only :)

    OdgovoriIzbriši
  137. Moj favorit: On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu - jako potrebno trenutno.
    Pratim te na facebooku: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  138. Uf, koje teske odluke, pravi sofijin izbor...mislim da bih najvise uzivala u On cloude nine suhom ulju jer sam veliki fan ulja.
    fb ana rak

    OdgovoriIzbriši
  139. Uff ne tjeraj me da se odlucim za jedan proizvod jer sve ih zelim, mozda okoloocna kremica, mozda suho ulje, a najradije sve :))
    Pratim Te kao zara nekic

    OdgovoriIzbriši
  140. joooj sta odabrati... :) najviše bi uživala u For your eyes only krema za područje oko očiju ili kao rezerva
    What not to like gel za umivanje, pratim te na blogu kao Mirna Gojević

    OdgovoriIzbriši
  141. Najviše bi se veselila Wrapped in silk-balzam za kosu i On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu, imam dugu, suhu i kovrčavu kosu i ovi proizvodi bi me najviše razveselili. Inače koristim prirodna ulja na kosi što mi se pokazalo kao pun pogodak naspram nekih drugih nazovi ulja punih silikona i alkohola :/ Također imam suhu kožu tijela i mislim da bi mi on cloud nine bio pravi multipraktik :)
    Dear skin blog na FB pratim pod: Make up kutak :)
    - Ribica

    OdgovoriIzbriši
  142. Najvise bi me veselila maska za lice Endless Love. Vec dugo trazim dobru masku za lice
    Nemam fejs
    Anda

    OdgovoriIzbriši
  143. Njvise zelim: For your eyes only krema za područje oko očiju, jer mi je to bolna tacka... Ili nesto po tvom izboru. Preko fb: Milica K

    OdgovoriIzbriši
  144. Uhhh, stalno čitam o Green Girl stvarčicama i nikako da se počastim nekom od divotica! :-) Pa bih za početak voljela biti sretan dobitnica umivalice, jer mi treba nešto fino i nježno za moje lice! :-)
    Pratim te na fejsu kao Sunčana P. :-)

    OdgovoriIzbriši
  145. Najviše me zanima For your eyes only. Čula sam puuuno pohvala za to čudo, pa da probamo ;)
    Pratim na FB: Ana-Marija M.

    OdgovoriIzbriši
  146. For eyes only jer oci prve dodu do izrazaja pa da smanjim bore i podocnjake.

    OdgovoriIzbriši
  147. Najviše bi me razveselio gel za umivanje jer muku mučim da pronađem neki koji neće dodatno isušivati moju suhu kožu lica :)
    Pratim na facebooku kao Nina Vidmar

    OdgovoriIzbriši
  148. For your eyes only jer nikako da kupim poštenu kremu za područje oko očiju :)
    Pratim te na facebooku kao Danijela Juranić

    OdgovoriIzbriši
  149. Najviše se veselim For your eyes only kremi za područje oko očiju. Prošla sam tridesetu i strašno se mučim sa isušenom kožom oko očiju i borama. Sve kreme koje sam isprobala nisu dale učinka pa možda s ovom budem imala više sreće.
    Pratim te preko Bloglovina:Martina

    OdgovoriIzbriši
  150. What not to like gel za umivanje je moja želja, u potrazi sam za gelom koji ne isušuje dodatno moju isušenu kožu!
    Pratim te preko fejsa, kao Annabel Lee

    OdgovoriIzbriši
  151. Obožavam mazalice za tijelo i zato bi se najviše veselila Quiet moments maslacu za tijelo.Blog pratim preko FB pod imenom Maja Jamić Vujčić

    OdgovoriIzbriši
  152. Najviše bi se veselila Wrapped in silk-balzamu za kosu, , jer mi se kosa još nije oporavila od ljeta i suhog zraka i morske vode..
    Pratim preko FB-a: Vesna Halu

    OdgovoriIzbriši
  153. Najviše bi me veselilo suho ulje za tijelo i kosu, to je jedan od onih proizvoda koje nikako da probam
    Pratim te na facebooku kao Ava Yui

    OdgovoriIzbriši
  154. najvise bih se veselila maslacu za tijelo jer jos nikad nisam probala ovakav.
    pratim te na fb: silvija syll

    nick: syl.

    OdgovoriIzbriši
  155. On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu zvuči savršeno, a ako je od Green Girl, ne sumnjam da jest!! Pratim kao Nikolina Vukelić

    OdgovoriIzbriši
  156. Najviše se veselim amslacu za tijelo jer dolaze hladni dani, kad se koža isuši i bude gruba, tako da su maslaci pravi spas :) Pratim kao Maja Biondić Petričević na Facebooku

    OdgovoriIzbriši
  157. Suho ulje za kosu i tijelo :) Nisam dosad koristila niti jedno suho ulje, jer su mi inače sva ulja za tijelo neslavno prošla :S
    Pratim na fejsu pod imenom Vesna Ikić Ex Takač

    OdgovoriIzbriši
  158. Najviše bi me razveselila Endless love maska za lice zbog mojih vječitih problema s kožom. Glina i eterično ulje palmarose su mi se pokazali djelotvorni u dosadašnjoj njezi, sigurna sam da bi mi i ova maska odgovarala :) FB: Karen Vanderlyle

    OdgovoriIzbriši
  159. Najviše bi me razveselio gel What not to like zato jer sam po tvojoj preporuci nabavila Aminogenesis Really,really clean i nisam požalila a u jednom članku si spomenula da je ovaj gel još bolji.Pratim te na FB:Stanka Frlan

    OdgovoriIzbriši
  160. Imam Endless love masku, i fenomenalna je, tako da bih voljela još jednu, mada znam da su svi proizvodi odlični, stvarno volim GG kozmetiku :)
    Pratim te pod imenom Kristina T.

    OdgovoriIzbriši
  161. Teško je od Green Girl divota odlučiti se samo za jednu, ali voljela bih isprobati gel za umivanje, jer je čisto lice temelj daljnje njege ili okoločnu kremicu da mi čuva to osjetljivo područje kada zapuše bura :))
    Pratim te preko Bloglovina pod imenom Stellina.

    OdgovoriIzbriši
  162. Vjerujem da su svi proizvodi odlični, ali najviše bi me veselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer volim ulja, odgovaraju mi, od njega mi je kosa meka i lijepa sjajna :) Pratim te na FB: Sanda Mucić

    OdgovoriIzbriši
  163. Volim maske za lice tako da bi me najvise veselila Endless Love maska za lice :) obozavam svaku nedjelju priustiti si malo opustanja bez sminke uz omiljene maske :) pratim te na FB-u pod Tamara Ščuri

    OdgovoriIzbriši
  164. Najviše bi me veselila Endless Love maska za lice. Jednom sam ju već imala i oduševila me. Nijedna maska ne čisti pore tako dobro kao ova.
    Na fejsu Vas pratim kao Ivana Tadin ili Tour de beauty blog :)

    OdgovoriIzbriši
  165. Najviše bih htjela For your eyes only krema za područje oko očiju.Idealan poklon za moj 40.rođendan koji će biti 03.01.
    Na Fb : Marina Furlanić

    OdgovoriIzbriši
  166. For yours eyes only! Alma Udovčić

    OdgovoriIzbriši
  167. Razveselilo bi me kad bih osvojila On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu.Obožavam ulja i koristim ih svakodnevno no ovo još nisam imala prilike isprobati.
    FB: sinjerigordana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  168. Trenutno bi se najvise veselila gelu za umivanje....tesko se bilo odluciti paket je slozen savrseno. Pratim te na fb kao Maja Zganec

    OdgovoriIzbriši
  169. What's not to like gel za umivanje, jer sam isprobala mnogo toga i još uvijek nisam našla nešto što mi odgovara :(

    Pratim te na FB Iskra Levarda

    OdgovoriIzbriši
  170. Svaka cast na nagradnoj igri,proizvodi su savrseni!Probala bih maslac quiet moments,obozavam ostale od GG,a ovaj jos nisam isprobala.Vjerna FB citateljica Vlatka Čagalj

    OdgovoriIzbriši
  171. Endless love, s obzirom da bih poklon darovao curi :D.
    Na FBu vas pratim - Mario Barišić.

    OdgovoriIzbriši
  172. Najvise bi me veselilo Wrapped in silk-balzam za kosu.Moja kosa treba zivot, sjaj, mekocu..ovaj proizvod bi ju uvelike spasio :)
    fb: Suzana Sainovic

    OdgovoriIzbriši
  173. Najviše bi me veselio What not to like gel za umivanje jer mi treba nešto što će mi u potpunosti ukloniti šminku i učiniti da mi lice bude savršeno čisto. :)
    Fb: Antonia Pantelić

    OdgovoriIzbriši
  174. On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu - obožavam ulja i prirodnu kozmetiku.
    Pod imenom Tamara Franjević (FB)

    OdgovoriIzbriši
  175. Najviše bi me razveselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu.
    FB: Magdica Duvnjak .

    OdgovoriIzbriši
  176. Voljela bih dobiti kremu za podrucje oko ociju, jos nisam pronasla onu koja mi odgovara..mozda je to upravo ova :)
    Fb Andrea Amalija Rakosec

    OdgovoriIzbriši
  177. Navjiše bi me razveselila For your eyes only krema za područje oko očiju zato što su mi se počele javljati prve borice smijalice! :) FB: Stela Dumić

    OdgovoriIzbriši
  178. On cloud nine, jer jako volim suha ulja a za ovo sam citala samo pohvale
    morula

    OdgovoriIzbriši
  179. mene bi najvise razveselilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu jer me bas zanima kakvo je :)
    probala sam neke stvari od gg i sve su vrhunske! i mojoj tinejđerici uzimam njen tonik za lice jer joj je puno pomogao.
    fb: maja medic

    OdgovoriIzbriši
  180. Najviše bi me razveselio gel za umivanje i ulje za tijelo i kosu <3 FB: Ksenija Vekić

    OdgovoriIzbriši
  181. For your eyes only jer me zanima je li dobra koliko je hvale:) Pratim na FB Monika Jozić

    OdgovoriIzbriši
  182. Rado bi probala Quiet moments maslac za tijelo jer obozavam isprobavati razne mazalice. :) Pratim te na FB Katarina Novak.

    OdgovoriIzbriši
  183. Wrapped in silk mi se svida, izgledom, a i nazivom, vjerujem da je i miris bozanstven. Vec sam zaljubljena u njene proizvode, tj na prvu sam se zaljubila u miris ulja My own gentleman, dode mi da ga pojedem. Sto se ovoga tice, kosa mi treba neko cudo, kao sto je i koza trebala i nasla ga.
    Pratim te kao Sonja Kranjčec

    OdgovoriIzbriši
  184. Mene bi najviše veselilo...SVE! Imala sam par stvari od GG i sve su bile odlične tako da se ovome radujem
    na fejsu te pratim kao Daniela Medojević

    OdgovoriIzbriši
  185. Wrapped in silk mi se nekako čini najboljim,a mojoj kosi je potreban spas! :D
    FB: Anamaria Jakelić

    OdgovoriIzbriši
  186. jao, pa ja sam ovaj post skoro previdjela!
    volim Green Girl, rado bih probala njeno suho ulje On cloud nine.
    Zuba :)

    OdgovoriIzbriši
  187. najvise bih voljela isprobati umivalicu jer sam upravo danas ostala bez skidaca sminke (nemam pojma kako mi se to dogodilo) :)
    pratim te na fejsu kao i. pavic, na forumu citam kao monama

    sve najljepse zelim tebi i green girl povodom blagdana :)

    OdgovoriIzbriši
  188. Najviše bi me razveselilo ulje :D On cloud nine. Pročitala sam pozitivne recenzije i s obzirom da imam suhu, suhu kožu koja me zateže taman bi mi dobro došlo da ju žešće nahranim s obzirom da vrlo teško nalazim proizvod koji mi odgovara, a ovo je ipak ulje...plus miris kokosa :D I da,taman i za suhe vrhove koje ionak moram ošišat pa onda za njegu,hehe :D
    velvet_eyes

    OdgovoriIzbriši
  189. Sve bi me veselilo, jer stalno čitam o Green Girl, a nikako da je probam, no možda ipak najviše For your eyes only, jer želim vidjei razliku između prirodne kozmetike na području oko očiju i drogerijskih marki, punih kemikalija, koje sam dosad isprobavala. Pratim te pod svojim imenom na Facebooku: Zrinka Bertović Skračić :)

    OdgovoriIzbriši
  190. Veselila bi se i isprobavala bi s velikim guštom sve od navedenog!
    No, ako moram izdvojiti jedan proizvod, to bi bilo On cloud nine suho ulje za tijelo i kosu, kao prvo zbog prekrasnog naziva a kao drugo jer je riječ o suhom ulju a mislim da već i vrapci na grani znaju (u biti, očito znaju svi osim mog najdražeg muža!!!) da ŽELIM suho ulje za tijelo :)
    Na Facebooku te pratim kao Suzana Varadin Kalajdžija i Little Things By Mala Palčica
    Ugodni blagdani darling!!! :*

    OdgovoriIzbriši
  191. Najviše bi me razveselila krema za područje oko očiju jer imam izražene podočnjake koji me jako smetaju, a iako mi je jasno da za taj problem čudotvorne kreme nema, voljela bih napokon naći jednu koja bi dala makar imalo vidljive rezultate.
    Pratim kao Jadranka Vuraić Vojnić

    OdgovoriIzbriši
  192. Voljela bi osbojiti suho ulje. Pratim te na fejsu kao jelena bokulic

    OdgovoriIzbriši
  193. Najvise bi me razveselio What not to like gel za umivanje :) prije svega jer se radi o prirodnom brendu sto je u startu veliki plus, a za mene je to i must have proizvod jer imam osjetljivu kozu
    FB Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  194. Najvise bi me razveselila maska endless love jer nju jedinu nisam isprobala od GG.
    Pratim te preko facebooka A. Marija

    OdgovoriIzbriši