BLAGDANSKO DARIVANJE: OSVOJI HELLO BEAUTY DETANGLING BRUSH LIMITIRANO IZDANJE

Posted by Dear Skin at 12:02

Nedavno sam Vam pisala o Hello Beauty Detangling Brush „čudu od četke“ u ovom postu. Popularne četke za kosu koje je lagano i nježno raščešljavaju, te je na taj način održavaju zdravom i podatnom. Četke koje su prilagođene svim tipovima kose, te jednako korisne i za tanku i za gustu kosu. 
Dostupne su u svim BIPA poslovnicama, a nedavno su stigle limitirane verzije u srebrnoj i zlatnoj boji po cijeni od 79 kn.
Nove, blagdanske verzije su toliko sjajne da mogu poslužiti kao ogledalo i vjerujem da će uljepšati interijer svake kupaonice ili kozmetičkog kutka u našim domovima.
Hello Beauty Vas nagrađuje jednom četkom u limitiranoj zlatnoj boji i želi sretne i mirne blagdane :)
Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima napišite svoj najljepši blagdanski običaj. Najljepši komentar osvaja nagradu.
  •  u komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE,  ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • napomena: svaku nepravilnost, duple profile, IP adrese i slično ću diskvalificirati
  • darivanje je otvoreno za sve čitatelje.
  • javljajte se do četvrtka 25.12.2014. u ponoć, a nakon toga ću izabrati jednog dobitnika HB četke koja se mora javiti u roku od 48 sati.
Kako Vam se sviđaju nove limitirane HB četke?

45 komentari:

  1. Doručak sa dečkovom rodbinom na Božićno jutro a onda put od 4 sata da bi stigli do mojih i sa njima proveli večer. Nije tipičan običaj ali meni ugrije srce! ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. ... pravljenje kolača s djecom,Badnje veče u krugu obitelji i momenat kada djed moći kruh u crno vino,molitva i večera poslije koje otvaramo darove jer djeca ne mogu dočekati Božićno jutro :) Odlazak na misu ,obiteljski ručak,okupljanje....čarolija jednostavno! Pratim kao Lina Babić,pozdrav i Sretni blagdani ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam da li je najljepši ali daleko najdraži i najemotivniji blagdanski običaj kod nas je kada se svi skupimo na Badnje večer i unosimo badnjake. U nas nema pravila da samo muškarci unose, unosimo svi osim mame koja nas dočeka kraj vatre. Nakon toga tradicionalno ide kičenje bora i naš Božić može početi. Ovo mi je najdraže doba u godini i jedva čekam da čarolija počne.
    Pratim te preko FB (Marija Krešić Bandić) i Bloglovina (Marija)

    Marya

    OdgovoriIzbriši
  4. U našoj obitelji meni naj običaj je kad na Badnjak kitimo bor, to je obično kroz Bozične pjesme i svi smo nasmijani i toliko mi je toplo oko srca da to jednostavno riječima ne mogu opisati. Zatim nešto pregriznemo nakon toga, a zatim imam običaj da sam fredovima i frendicama idem van, obično se onda sakupimo svi, i oni koje jako rijetko vidim i zbilja mi je Badnjak poseban dan u godini.
    Pratim te preko fejsa: A. Vučković.

    Sretne blagane želim! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Najdraži blagdanski običaj mi je kićenje bora.Blog pratim pod imenom Maja Jamić Vujčić na FB

    OdgovoriIzbriši
  6. Baklava, orahnjača, coca-cola i gledanje televizije mi je najdraže kada su blagdani.
    Blog pratim pod imenom Ivan Milic na fb.

    OdgovoriIzbriši
  7. Još uvijek odlazim na selo u svoj rodni dom za Božić i najljepši običaj mi je kad tata za Badnjak unosi slamu, mi ga čekamo i pjevamo božićne pjesme..........rijetko dobar osjećaj!!!!!!!!!

    anelka fratri

    OdgovoriIzbriši
  8. Najdraži običaj mi je kićenja bora na Badnjak. Cijela obitelj sudjeluje zabavljamo se,sviraju božićne pjesme. A navečer obavazno upalimo neki božićni film pijemo topli čaj ili vruću čokoladu :D
    Definitivno moj najdraži dan u godini :)
    Na fb pratim-Franciska Perojević

    OdgovoriIzbriši
  9. Najljepši božićni običaj mi je svakako pravljenje kolača. Iako ih volim više jesti nego praviti, tih dana uživam u mirisu raznih začina koji prizivaju Božić. Dok pravim novu vrstu kolača, divim se prijašnjima koje kušam uz fini cimet capucchino. Kuhinja je tada već natopljena mirisima, toplinom i bukom braće koja se svađaju koji ćemo božićni film gledati. Iako je svatko zabavljen svojim poslom, zapravo svi uživamo u božićnom vremenu zajedništva, topline i ljubavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravih napisati na te na fb pratim: Željka Živković

      Izbriši
  10. Trenutno je ono cemu se najvise radujem pred praznike, pravljenje kolacica sa deckom :) Pravili smo ih samo prosle godine i bili su premasni, pa se nadamo da ce ove ispasti bolji! :) A posle toga, kuvano vino, dobra knjiga i debelo cebe i sreca moze da pocne! :)

    Na fb te pratim kao Milica Vanilica

    Puno pozdrava,

    Milica!

    OdgovoriIzbriši
  11. Cetke su prekrasne:-) kao i tvoj blog! FB. Boobasta Branka. PS. Sve najlepse u Novoj godini:-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je uvijek najljepši Badnjak u mojoj obitelji. Uvijek imamo iste rituale. Ujutro mama dovršava kolače i ostalu blagdansku hranu, sestra i ja režemo povrće za francusku salatu, a tata se priprema za kuhanje fiša. Sve je to uvijek popraćeno najljepšim Božićnim pjesmama i pozitivnim raspoloženjem. Predvečer dok se još kuha fiš svi zajedno kitimo bor, a nakon što večeramo uvijek pogledamo neki Božićni film uz čašu vina pa idemo na polnoćku svi zajedno. Poslije polnoćke se opet okupimo za stolom pa jedemo naše slavonske delicije ;) (kulen, kobasice itd.) i onda slijedi razmjena darova. Nakon toga svega sretni i zadovoljni, te puni ljubavi idemo na spavanje i čekamo Božično jutro. :) I sve to bude još ljepše i sretnije ako nam uspije doći i treća sestra iz Zagreba pa onda budemo baš svi na okupu. <3
    Pratim te putem FB: Ines Stanić

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam kako moja obitelj provodi Badnjak i Božić. Večera za Badnjak započinje kod moje mame..Na meniju su bakalar i pašta sa kozicama. Stol je prekriven zlatnim stolnjakom a preko njega se proteže dugački bakreni nadstolnjak na kojemu se nalaze malene svijeće a između njih zlatne rese i veliki buket crvene Božićne zvijezde. U dnevnom boravku toplinu i ugođaj stvara naša predivna zlatna jelka dok se miris bora širi sobom. Ugođaj dočaravaju i Božićne pjesme. Obitelj je na okupu i veselje vlada. Božićno jutro. Sestra i ja smo se rano probudile i čekamo mamu da zajedno otvorimo poklone. Mama ima zanimljivu tradiciju. Nema otvaranja poklona dok se svi ne probude. Volimo to,jer smo svakim trenutkom sve više uzbuđene da vidimo što nas čeka ispod jelke. Nakon otvaranja poklona svi se skupimo na doručku kod tete a nakon toga idemo Na Trsat zapaliti svijeću i vidjeti jaslice u crkvi. U omiljenom kafiću svi zajedno popijemo jutarnju kavu i uputimo se kod bake na ručak. Topla juhica,mlinci i purica i fini kolač...Obitelj na okupu,vlada veselje i sreća...Tko ne bi volio ovakav Božić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na fb pratim pod imenom Dora Štajduhar

      Izbriši
  14. Najljepši blagdanski običaj je odlazak s obitelji k baki i dedi, teti, tetku i bratićima. Kao klinci jedva smo cekali zimske praznike i odlazak u unutrašnjost hrvatske nadajući se snijegu. Auto bi svaki put bio natrpan kao da odlazimo na par mjeseci a ne na desetak dana, Hrpa kutija i tepsija s kolačima, ukrasi i pokloni koje bi mama ranije spakirala, naši skafanderi, kape, šalovi, rukavice... sve bi to stalo u auto. Sestra, brat, bratići i klinci iz susjedstva cijele dane bi provodili sanjkajući se, grudajući, praveći tunele i snjegoviće. Nista nam nije falilo, imali smo super djetinjstvo... Sada smo svi malo odrasliji, neki vec ozenjeni ali mi je drago sto i dalje za blagdane odlazimo baki i dedi ...no sada se više zadržavamo u bakinoj toploj kuhinji i dnevnom boravku papajući fine kolačiće i ispijajući kavu sa susjedima. :) :P

    dear skin blog pratim kao mimikatepupu preko bloglovina i kao Mirta Krušić preko facebooka

    OdgovoriIzbriši
  15. 3 najljepsa blagdanska obicaja: bakalar (bez krumpira, ubije okus), sarma (bez Fanta i aditiva) i francuska (sa Zvijezda majonezom).

    OdgovoriIzbriši
  16. Najljepši i najradosnij običaj je kićenja božićnog drvca na Badnjak, a potom božično jutro i veselje mojeg sina koji prvo pogleda na stol da li je djed božičnjak pojeo kolačić i popio mlijeko,a onda se baca na poklone..:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  17. Najlepsi obicaj za praznike je kada mama i tata zajedno podignu cerkicu i pomognu joj da postave zvezdu na vrh jelke :)
    Pozdrav
    Pratim te ko Marina Nerandzic ex Kolevska

    OdgovoriIzbriši
  18. Lijep pozdrav.
    Dok sam bila mala, jako sam se radovala Božiću i običajima koje su njegovali baka i djed na selu. Još na Badnje jutro počinjao je taj čaroban osjećaj. Baka je ustala prva već u zoru, naložila vatru kako bi nam bilo ugodno i toplo, a mene je budio miris kave koju bi baka i djed skupa pili. Slušala bih iz kreveta njihove priče i maštala što me to ove godine očekuje u lijepo zamotanim darovima za Božić. Baka je žurno pripremala sve delicije i s osmjehom na licu me promatrala dok sam se ja trudila da joj makar malo pomognem, koliko je to bilo u mojoj dječjoj moći, a ja bih s divljenjem promatrala nju i kako te njene stare, smežurane, vrijedne ruke mogu napraviti toliko puno lijepih i ukusnih jela i kolača. S nestrpljenjem sam iščekivala trenutak kada će djed unijeti slamu i darove u njoj koje sam tako predano tražila i radovala se njima dok su me gledale njihove sjajne oči pune ljubavi i s blagim osmjehom na licu...
    Sada sam starija i važne su mi neke druge stvari. Sada shvaćam da je idealan Božić imati mogućnost provesti ga s osobama koje voliš. I na tome sam zahvalna. Ovo je prvi Božić da baku i djeda ne mogu zagrliti i poželjeti im sve najljepše što se poželjeti može, ali u mom srcu će zauvijek ostati jedno selo, jedan idealan Božić, dva najdraža osmjeha i dva najiskrenija pogleda.
    Svima želim blagoslovljen Božić te sretnu i uspješnu novu 2014. godinu!
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lapsus linguae - Svima želim blagoslovljen Božić te sretnu i uspješnu Novu 2015. godinu!

      Izbriši
  19. Pravljenje česnice i nestrpljenje ko će izvući novčić. :)

    Fb: Desanka Savic

    OdgovoriIzbriši
  20. Od malena imam jedan običaj koji možda drugima ne izgleda puno, ali meni jako puno znači, naime, moji roditelji su rastavljeni, a još uz to mi je otac pomorac, tako da, kad god je u Hrvatskoj za vrijeme Božića, navečer zajedno odemo na polnoćku.
    Ručak i sve je rutina koju isto volim, ali mi je ovo od malena najdraže za Božić i uz to me vežu mnoge emocije i uspomene koje su mi srcu najdraže, i eto nažalost, ove godine, tata je na brodu u dalekom Japanu, a ja ću na polnoćku ići bez njega i to me jako rastužuje.
    Ali da nismo u žalosnom tonu, četka je prekrasna haha :D
    Na Facebooku te pratim pod imenom Kike Ovojeprezime :)

    OdgovoriIzbriši
  21. U našoj kući oduvijek zauzima najviše mjesto među blagdanima. Volimo ga i zato što traje, to predbožićno razdoblje je čarobno. Svi zajedno uređujemo kuću da bude u božičnom ozračju. Običaj kupnje bora na sam Badnjak zadržan je kod nas iz djetinjstva i kupuje ga muž kao glava obitelji . Dok se vrate kući, ja spremim ribu , a nakon ručka uhvatimo se kićenja bora i pjevamo zajedno božićne pjesme. Navečer idemo zajedno na polnoćku i dočekujemo Božić.Sve bliješti od božićnog sjaja, a naša su srca ispunjena srećom i iščekivanjem dolaska malog Isusa koji će ugrijati srca svih ljudi i ponovno ih poučiti stvarnim vrijednostima života.
    Svečani stol pripremamo na sam Božić uz puricu i mlince, jer Božić je za mene prije svega obiteljski blagdan i predstavlja mi neprocjenjivo vrijeme koje provodim s obitelji i bližnjim. Veselju nema kraja kada se sva najbliža rodbina okupi oko stola. Posebno se tom zajedništvu vesele moji roditelji, jer je to blagoslovljena prigoda da se svi nađemo zajedno. Kako je iz godine u godinu financijska situacija teža, tako će ove godine pokloni nažalost izostati. No najbitnije da znaju da je to dan praštanja, pomirenja, mira, sreće, ljubavi te da smo svi zajedno zdravi i veseli.
    Katica Putanec

    OdgovoriIzbriši
  22. Tokom dana igram karte sa mojom mamom, a uvece jedemo svi markizu,mojima obavezno uzmem malo braonski deo, a njima dam beli, skromno je, ali s ljubavlju proslavimo. Do 10 sati gledamo neki obiteljski film, zatim se ja sa preselim u moju sobu i gledam filmove do ujutru, malo se smejem, malo placem i tako. :)
    Pratim te kao Slavica Babić na fb.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ručak u obiteljskom okruženju, puno veselja, dobre hrane i zabave......
    Pratim preko fb: Gordana Mandić Čotra

    OdgovoriIzbriši
  24. Već 7 godina G i ja svake godine na badnjak odlazimo na misu polnocku to je nesto sto me ispunjava i veseli.. taj sam odlazak na misu, biti s njim u toj Božićnoj noći ..

    Fejsic (VaLe Rija)

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja suprug i naša djecica se zahvalimo Bogu sto je cuvao našu obitelj na hrpici daleko od svih zala, i poslje toga pravac balkon na hladno po malo sarme, francuske, odojka i koji kolacic :-)

    OdgovoriIzbriši
  26. Prvi tjedan adventa i pocinju zornice.Na Sv.Luciju sadimo psenicu.Zadnji tjedan adventa pripremamo se za Bozic i slijedi bozicna ispovijed.Na Badnjak je najužurbanije,svi se pripremamo za Božić.Kitimo bor,postavljamo jaslice,pecemo kolace, veselimo se.Priprema se posna vecera riba,krumpir salata, grah i gibanica. Idemo na polnocku.Na božićno jutro sve je tako mirno i tiho.
    Puno obiteljskog duha i iskrene,velike ljubavi koju širimo oko sebe.Tada smo svi zajedno i to je nekako puno ljubavnog duha..ii opraštanja.


    Prati FB;Ivana Sedlic

    OdgovoriIzbriši
  27. Oduvijek mi je Božić najdraži blagdan u godini a otkad imam djecu, uživam u njemu više nego ikad... Volim sve u vezi njega od prvog dana adventa kad djeca počinju otvarati adventske kutijice i dižu se nevjerojatno rano samo kako bi zavirili što im nosi taj dan (to je manjak tih kutijica :), do nevinog i iskrenog čekanja sv. Nikole i sada djeda Božićnjaka u kojeg vjerujemo svim srcem. Već smo dobili i pismo sa sjevernog pola u kojem je bila i čarobna hrana za sobove koju u Badnju noć posipamo po travnjaku kako bi nas djed lakše našao. To uzbuđenje koje prati naš Badnjak je nemjerljivo jer se cijeli dan nešto događa: za ručak idemo na bakalar kod bake i djeda, naganjamo bor po što jeftinijoj cijeni kad već padne mrak, kitimo bor, igramo se sa jaslicama i već obezglavljenim ovčicama :zubo: , spremamo kolačiće i mlijeko za djeda Božićnjaka ispod bora, trčimo van posuti čarobnu hranu sobovima i od uzbuđenja na kraju jedva zaspemo... Ufff što volim Božić... i sad se već smiješim :))))
    Bloglovin: elly (elly25)

    OdgovoriIzbriši
  28. Bozic je najlepsi praznik i svake godine ga sa nestrpljenjem ocekujem! Narocito sada kada imam malo dete :) pravljenje brda kolaca, kicenje i dekorisanje jelki i kuce, jos ako ima snega - mojoj sreci nema kraja! Ove godine saljem kcerkicu u korindjanje :) upaljene svece, unosenje slame u korpi, rasuta po citavoj kuci...nema veze sto se mora usisavati! Najlepsi period u godini, decembar i januar, ali tako brzo prodje...

    Na FB te pratim kao Helena Martincevic.

    OdgovoriIzbriši
  29. Božić je nešto zaista posebno,mlada sam,ali vidim da se danas više toliko to i ne cijeni..zar ima nešto ljepše od vremena provedenog s obitelji,pečenja kolačića s majkom,kićenja jelke i odlaska na polnoćku ? Nema cijene takvim stvarima. Istrčim odmah ujutro zagrliti svoje najbliže i zaželiti im sve najbolje te zajedno doručkujemo finu Božićnu hranu i ostatak dana provedemo s najbližima u miru,ljubavi i blagoslovu. Svi smo tada sretni jer nema mjesta za ono loše,zato vam svima želim ugodne blagdane... :) Uživajte..na facebooku te pratim sa svoga profila Tea Milušić

    OdgovoriIzbriši
  30. Ja ne slavim Bozic ali moj momak da, pa sam ga uz njega i zavoljela jer je vec zadnjih nekoliko godina zapocela tradicija da svi zajedno otvaramo paketice i snimamo se :) I naravno hrana i pice :P :D
    Pratim pod imenom bloga i licnim ali to bih naknadno napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Najljepši blagdanski običaj nam je Badnja večer, gdje se okupi cijela obitelj, zajedno večeramo bakalar njam njam i za svakog ukućana se upali po jedna svijeća, a iz godine u godinu svijeća je sve više i stol je sve obasjaniji :) Također zakadimo cijelu kuću pa sve miriši na tamjan. Zatim odlazak na polnoćku i naravno otvaranje poklona na Božićno jutro, čestitanje, zajednički doručak i kavica i pripreme za veliki svečani ručak :)
    Pratim te preko e-maila, facebooka (osobni profil) i bloglovina (ali iz nekog razloga preko bloglovina ne dobivam notifikacije o postovima :/ )

    OdgovoriIzbriši
  32. Suprug i ja svake godine sadimo "svoju" pšenicu pa se natječemo čija će biti ljepša i bolja (moja je uvijek bolja ali mu ja dopuštam da svoju proglasi ljepšom.... lol!)... U svemu tome nije poanta natjecanje već činjenica da nešto radimo zajedno i trudimo se oko nečega, za što tokom godine nemamo baš vremena obzirom da on stalno radi. To je jedan od većih razloga zašto volim Božić - jer imamo i vremena i duha posvetiti se nama, a ne poslu, problemima, računima i sl.... :)
    Pratim kao Nikolina Vukelić

    OdgovoriIzbriši
  33. Meni je najlepše bilo kada sam sa dedom unosila badnjak dok nas baba dočekuje na vratima i onda baba i deda odigraju male uloge,bilo je kao kada na tv-u prikazuju.Više to neću videti jer moje babe od ovog leta nema,ali ću ja nastaviti tradiciju jer želim da je moja beba vidi i zapamti,da može da prenese dalje,a meni će moja baba zauvek ostati u sećanju.
    Izvinjavam se ako nisam dobro odgovorila,praznici me malo rastužuju,još uvek mi je sve to sveže-pre par meseci sam je izgubila.
    Pratim te na fb kao Emilija Novakovic ex Lecei
    Mnogo mi se dopada što je zlatna četka,šta ću kad sam lavica pa volim da sija. :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Meni je ipak najljepši Božićni običaj buđenje na Božić i odmotavanje poklona zajedno s obitelji, to nam je tradicija, nikad se pokloni ne odmataju ranije. Onda se svi zajedno ujutro okupimo, pijemo kavu i odmatamo pokone, to mi je baš super običaj :) Pratm na Facebooku, Maja Biondić Petričević

    OdgovoriIzbriši
  35. Božićno jutro…Jutarnje buđenje i nestrpljenje i veselje na dječjem licu kad otvore poklone, sprečavanje mačke da sve kuglice sa bora razbaca po kući uz veliki smijeh, uživanje u svjetlosti božićnih lampica, božićni zajednički ručak i poslije zajedničko gledanje nekog crtića ili obiteljskog filma…cjelodnevno pjevanje božićnih pjesama od strane naše najmlađe članice obitelji….

    Stisnuti pod dekicom pred TV-om, uz topli cappuccino ili kakao, čašu crnog vina, uz miris božićnih kolačića…. Kad smo zajedno, svaki dan je Božić :)

    Sretan i blagoslovljen Božić svima :)

    pratim kao Keke Kao na fejsu ;)

    OdgovoriIzbriši
  36. Meni najdraži božićni običaj nije baš tipičan. Svaki Božić s tatom gradimo novu kućicu za jaslice i tražimo mahovinu koju onda posložimo oko kućice. Tako je već zadnjih 10-ak godina i falit će mi kad jednog dana, odselim i udam se.

    Na fb-u te pratim kao Fabiana Macukić

    OdgovoriIzbriši
  37. Mene najljepše uspomene za Badnjak vežu uz moje djetinjstvo. Sa 9 godina sam ostala bez oca, i svaki Badnjak nakon toga jednostavno nije više bio isti. Ali zato svaki Badnjak prije je ono što vrijedi prisjećanja. Preko dana bi uvijek tata bio vani u potrazi za jelkom, a mama i ja bi doma sređivale kuću, pekle kolače i radile sve te uobičajene stvari. Onda bi tata stigao s jelkom i uvijek uvijek bi ju zajednički ukrašavali. Navečer na Badnjak bi se skupila sva obitelj i uz prigušena svjetla bi mi svi stajali u kući, a moj tata i stric bi u kuću unosili Badnjak, tj drveni panj i stavlja ga u kamin :) To je znak da Božić dolazi u našu kuću. Zatim slijedi večera, a ispod stola je sve puuuno slame :) Nakon večere s obitelji, odlazili smo na misu :) to su mi stvarno najljepša sjećanja i danas nakon puno puno godina :)

    Hvala tebi i tvom divnom blogu što ste mi omogućili da se malo bolje prisjetim toga :)
    Pratim te na Fb: Ana-Marija M.

    OdgovoriIzbriši
  38. Najljepši praznični običaj koji doživljavam svake godine je taj da za Novu godinu (početkom 12. mjeseca) ja kitim jelku, jer je od svih ukućana meni to najzanimljivije raditi i stvarno uživam, a ostali (mama, tata i sestra) komentarišu i savjetuju "nemoj tu stavljati veliku, vidiš da ti je druga blizu i slično". Uz to, ako nam je i Kljuna puštena (prepametna papigica rozenkolis), ona se vrti oko mene i čeprka po jelci. I tako svake godine, pa i ove, kada sam se odselila od kuće, opet sam došla i okitila jelku, nešto kasnije nego inače, ali jesam...a i dogodine ću.

    P.S. i da, volimo tatino meso koje pripremi za Novu godinu, jer on uvijek pripremi neki opasni ručak koji onda jedemo i prvih par dana nove godine :)

    Pratim te kao Ida Mi Ko na facebook-u.

    OdgovoriIzbriši
  39. Pa da krenem, evo jos malo i odlazim k svojima roditeljima sa suprugom gdje cemo docekati Bozic ;)..To je nasa tradicija vec godinama, jer volimo kada smo svi na okupu.Tata vec naveliko priprema fis paprikas, mama je ispekla najbolje kolace, darovi su spremni..Uvijek svi zajedno idemo na polnocku. Iza 12 sati posto moji zive u zgradi, obicaj je da se ide k susjedima cestitat, pa se usput kod svakog nesto gricne.Mi smo svi zajedno kao jedna velika obitelj..Pustaju se bozicne pjesme, pale se prskalice, i naravno tko je za gleda se najbolji film Sam u kuci ;)..E onda ono najdraze, budenje na Bozic. Otvaraju se darovi a nakon toga na fini dorucak ( vise nam je slade ipak meso ;) )..I tako svake godine je kod nas veselo i uvijek nas je puna kuca.
    p.s.pratim te na fb : Suzana Šainović
    A ove cetke ne da zelim nego to je nesto sto mojoj kosi jako treba.Sve dok mi frizerka nije pokazala da vidim da su stvarno dobre nisam vjerovala, samo mi je proklizila kroz kosu, a to mi se najvise svida jer me inace sva cetka cupa..
    Sretan Bozic ;)

    OdgovoriIzbriši
  40. Moj najslađi blagdanski običaj je saznanje da je moja velika obitelj još uvijek samnom i da smo svi uvijek na okupu kako za sve dane tako i za božićne blagdane,to me najviše raduje i veseli.Četke su sigurno fantastične i bila bih sretnica kada bi imala priliku osvojiti jednu,lijepa je čast dobiti nešto na poklon od srca,kao i davati od srca,svejedno ako i ne osvojim još uvijek imam čime urediti svoju kosu,a tebi Draga iskreno i od srca Želim Sretan Božić!!!Lidija Sinjeri,pratim te preko FB Lill Lilly.

    OdgovoriIzbriši
  41. Naj najdrazi obicaj,a samim tim i najlepsi jer u meni budi uspomene,tradiciju i ta najlepsa osecanja je kad mama za Badnje vece ,mi to zovemo "pijuka",baca orase,novcice,bombone....Imam brata i sestru i to nikada nismo propustali i obavezno nam je to radila sve dok nismo sestra i ja dobile svoju decu(to znaci da sam ja i sa 30 god skupljala po podu bombone :)),a kad smo dobile decu onda su oni to nastavili,u pocetku jer su bili mali smo se sestra i ja jos slepale ,kao skupljale to za decu...a od prosle godine njih cetvoro sami trce po kuci i valjaju se po podu ,otimajuci se za orase i bombone. Bas pravi obicaj je da se orasi sakrivaju u seno,ali ja otkad znam za sebe znam za ovu tradiciju u mojoj kuci,i mislim da je to car praznika,ljubav,porodica ...i kroz tradiciju koja krasi moju porodicu,ljubav i zajednistvo cu i svojoj deci usaditi te vrednosti...jer nevezano za veroispovest,taj prvi osecaj ljubavi,koji osetimo je u porodici,osecaj pripadnosti,deljenja sve nas cini srecnije,zadovoljnije,ispunjenije a samim tim i dobre ljude,koji su onda dobri i drugima...Srecni ti praznici,
    Bloglovin:Adrijana

    OdgovoriIzbriši