FLOP OF THE 2014.

Posted by Dear Skin at 19:10

Danas je na redu post o proizvodima koji su me u protekloj godini ostavili ravnodušnom ili razočarali što je vrlo nezahvalan posao. Čitajući recenzije širom neta, bacanje novca sam svela na minimum, ipak našlo se i ove godine nekoliko "fulanih" proizvoda. Mnogi od njih su dobiveni na recenziju i moram naglasiti kako je nezahvalno pisati o svom nezadovoljstvu, pa imajte na umu da je to samo moje mišljenje i da ne znači da navedeni proizvodi nisu drugima odlični. Postove s FLOP proizvodima redovito pišem tijekom godine što ste mogle čitati u ovim postovima: klik  i klik 

FLOP DEKORATIVA:
Isprobala sam nekoliko maskara i vrlo mali broj je prošao moj test a jedino što tražim je da ne lijepe trepavice, ne truse se tijekom dana i ne iritiraju oči. Nažalost, mnoge su pale, a jedna od njih je Look by Bipa Lash Unlimited. Ovu maskaru sam jednom kupila i stvarno je bila odlična, no na nedavnoj akciji u Bipi kupila sam još dva primjerka koji jednostavno nisu tako dobri kao prvi primjerak. Premokra, stvara nered na ambalaži, nemoguće je odstraniti višak s četkice, a na trepavicama pravi užas koliko ih slijepi. Cijena nije previsoka, ali odlučila sam ih više ne kupovati.


Još jedna maskara koju nisam kupila već dobila na recenziju : Lancome Cils Tint koja nije klasična maskara već polutrajna boja za trepavice i kompletnu recenziju možete pročitati ovdje. Mislim da je cijena previsoka za efekt koji nudi jer samo boji trepavice, ne pruža volumen niti produžuje trepavice. 


Potom je bilo još raznih proizvoda s kojima se nisam našla, no izdvojit ću samo neke za koje mi je žao novca: Dr Brandt BB krema (recenzija), ruževi YSL Rouge Volupte, Bourjois Velvet Rouge Edition koji su mi grozno isušili usnice. Takvih ruževa je bilo još, no ove izdvajam jer sam posebno razočarana. 


FLOP PREPARATIVA
Kod preparativnih proizvoda bilo je puno više failova, vjerojatno zato što puno više isprobavam preparativu od dekorative, ali i činjenica što njezi kože dajem puno veću prednost od makeup-a. 
U 2014-toj, stiglo je puno novih brendova i noviteta. Sredinom godine, pojavio se Le Petit Marseillais i tom prigodom sam dobila paket koji vidite na fotki. Moram priznati da me skoro sve sa slike razočaralo: šampon i regenerator, iako za suhu kosu kao da su ju dodatno isušili, balzam za tijelo predivno miriši ali me odbio petrolatum u sastavu i strah od dodatnog isušivanja radi istog. Jedino mi je tuširalica bila ok, možda zato što volim miris vanilije tako da ću ubuduće kupovati samo gelove za tuširanje ovog brenda.


Stigao je i brend Olos koji mi je ustupio svoje proizvode na recenziju. Moj dojam možete pročitati na ovom linku, razočarana sastavom odlučila sam ne isprobavati više ovaj brend.


Biotherm u ponudi ima gel za umivanje iz linije Pure Fect namijenjen masnoj i mješovitoj koži. Cijena gela iznosi 195 kn za 125 ml što mislim da je previše za sastav i učinak gela koji možete pronaći u povoljnijim brendovima. Osobno sam davala i duplo veće iznose za umivalice pa mislim da za tu cijenu možete pronaći čistače s boljim sastavom i učinkom. Moju kožu nije isušio, ali oprez kod osjetljive kože i očiju jer iritira.


Lush Gurugu krema za ruke: ne znam koliko košta jer je dobivena na poklon, ali prelagana za moje jako suhe ruke, a miris mi nikako ne odgovara. Puzzle antibakterijski puder koji nažalost ne radi ništa posebno a ni sastav mu nije obećavajuć. Potom Avon maska iz linije Amazonian Treasures- previše umjetnih aroma i gelasta tekstura nikako nisu za moju osjetljivu kožu i Weleda dezodorans čiju recenziju ste mogle čitati ovdje.


Ako me redovito pratite, znate da sam u vječitoj potrazi za dobrim kremama,pa tako ove godine ne mogu pohvaliti Lancome Visionnaire kremu (recenzija), Vichy Idealia Pro koja obećava uklanjanje hiperpigmentacija, Adonia Stemulift serum koji je brutalno skup a učinak nikakav i Bio-Oil ulje o kojem ste mogle čitati ovdje.


Gadget koji me razočarao je Scholl Velvet Smooth, aparat koji uklanja tvrdu kožu na petama. Mislim, nije toliko loš ali na mojim petama daje efekt poput strugalice za 30 kn.

Kao što znate, isprobala sam i mnoge beauty tretmane i ono što me potpuno ostavilo ravnodušnom su anticelulitne injekcije Alidya ( dva tretmana) i Venus Freeze (deset tretmana) o kojima sam pisala u ovom postu, potom Clear Lift laser za lice (recenzija), LED tretman dubinske hidratacije (recenzija) te Gamma Swing ekstenzija kralježnice (recenzija) za koje redom mislim da su preskupi za mršave rezultate. 



Koji su proizvodi Vas ostavili ravnodušnim u protekloj godini? Mislite li da je neki proizvod nepravedno završio u ovom postu?

36 komentari:

  1. probala sam i sama ovu bipinu maskaru, meni se instant zbetonirala i nakon par korištenja više nije bila za korištenje, a ne volim sljepljene trepavice :

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, prva je bila ok, druge dvije katastrofa. Mrzim nered koji stvara ali još više užasno sljepljene trepavice.

      Izbriši
  2. Mene je isto razočarao Le Petit Marseillais brend potpuno razočarao! Čak mi i gel za tuširanje nije ništa posebno!
    Imala sam Vishy Idealia Pro serum za uklanjanje mrlja i nije uopće učinkovit. Hvala za obavijest o BB kremi Dr. Brandt, jer sam je mislila kupiti.
    Ostale proizvode sa tvoje liste nisam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno razočarenje LPM, ajde tuširalice još i mogu proći ali za ostatak sam izgubila volju isprobavati. Dr Brandt BB je meni bila preloša,uzmi tester, ko na, možda tebi bude ok.

      Izbriši
  3. Weleda šamponom i regenerator za suhu kosu su mene jako razočarali. Užasno me svrbjelo tjeme od šampona i kosa mi je bila kao metla a regenerator ne radi apsolutno ništa.Hvala na ovakvim postovima jer sam imala namjeru kupiti bio oil ulje dok nisam pročitala recenziju. Ja slijepo vjerujem svemu gdje piše bio i ne čitam sastav jer se ne razumijem da li je neki sastojak dobar ili ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na upozorenju, sad ću dobro razmisliti oko Weledinih stvari za kosu. Mislim da prije kupovine treba dobro proučiti recenzije i sastav pa tek onda potrošiti novac.

      Izbriši
  4. Koliko si zadovoljna s laserskom epilacijom lica?
    Hvala ti za iskrenost sto se tice tretmana! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lasersku epilaciju lica nisam probala, samo za tijelo. Ako misliš na Clear lift laser on je kao trebao djelovati protiv crvenila, bora, hiperpigmentacija ali nisam vidjela učinak :/

      Izbriši
    2. Izvini, mislila sam da si isla i za lice. Imam dilemu kupiti philips lumeu ili jos stediti za lasersku depilaciju lica. Koje je tvoje misljenje?

      Izbriši
    3. Philips Lumeu sam isprobala, imaš recenziju na blogu. Iskreno, na licu ju nisam previše koristila jer me bilostr ah pošto mi je napravila opekotinu na bikini. Ja bih radijena tvom mjestu otišla na laser. Laser je po mnogima učinkovitiji od IPL a posebno onog za kućnu upotrebu.

      Izbriši
  5. Bipinu maskaru sam nedavno kupila i sviđa mi se efekt jako, samo što se nakon nekog vremena sva ambalaža sprlja. Ovu lancome mascaru nisam isprobala, ali one koje jesam mi se nisu sviđale. LPM šamponi za kosu su mi očajni nažalost. Bourjois ruževi i mene isušuju, ali meni skoro sve isušuje od ruževa usnice pa im ne uzimam to previše za zlo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam problema s isušivanjem i teško sam zadovoljna s bilo kojim ružem, no za ova dva mi je iznimno žao para. LPM šampon baš pravo razočarenje :/

      Izbriši
  6. Le Petit Marseillais je i mene razočarao,jedino je miris ok. S druge strane Bourjois Velvet Rouge Edition su mi super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, moje usnice su jako osjetljive pa im rijetko što odgovara :(

      Izbriši
  7. Ja sam dobro prošla ove godine, od svih mojih kupovina našla su se samo 2 proizvoda koja su me razočarala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Le Petit je i mene razočarao! Kod nekih blogerica pročitala da su super i kad mu je zafalio šampon, kupila njega i masku i čudom se cudila šta je tu dobro??! Gel za tuširanje je ok a ovo za kosu shit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno, s tim da mi se ni sastav ne sviđa :(

      Izbriši
  9. Jel mi vjerujes da nemam nijedan flop proizvod,zahvaljujuci tebi i ostalim blogericama:-)

    OdgovoriIzbriši
  10. poz draga Martina.Ti si moja prva ljubav sto se tice blogova :),zelim ti sva najbolje u Novoj godini,puno zdravlja i zdrave koze,da nam i dalje budes zvanicno najbolja blogerica jer ti to i jesi za mene.Odusevljavas me svaki put kad iskreno kazes svoje misljenje bez obzira da li je pr uzorak i koliko je skup/jeftin.I dalje si ona ista kao sa pocetka.Puno pozdrava Bojana Bl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepša na lijepim željama :) Također i ja tebi i tvojima želim sve najbolje i da se čitamo još dugo :*

      Izbriši
  11. Mene su LPM balzami za tijelo oduševili, tuširalice su mi ok ali ima boljih po toj cijeni. Proizvodi za kosu me nisu privlačili.
    Nisam u ovoj godini imala razočaravajućih proizvoda, izgleda da sam malo kupovala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje se držati povjerenih stvari pa je rizik od razočaranja manji. Drago mi je da je tako :)

      Izbriši
  12. Ja sam oduševljena Handy gurugu kremom. U početku mi je bila sasvim prosječna, ali nakon duljeg korištenja vidljivo mi je oporavila ruke i nokte s kojih sam skinula gel. Trenutno koristim L'occitane karite i nije mi tako dobra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam dobila Gurugu i Hand helps i ova druga mi je super. Gurugu mi je nekako preslaba ali moje ruke su iznimno suhe.

      Izbriši
  13. Odličan post, mislim da nema žene koja ne voli da čita o kozmetičkim promašajima :) Mislim da sam od svega probala jedino LPM, nisam oduševljena,ali ni razočarana, prosečan drogerijski brend kao što sam i mislila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) teško je sastavljat bilo kakve liste ali ovo je samo dio koji me ostavio ravnodušnom :(

      Izbriši
  14. Što ti se ne sviđa kod YSL Volupte ruževa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. YSL Volupte sam imala nekoliko komada i svi odredom ističu borice, usne izgledaju isušeno i zato treba ispod njih staviti tonu balzama. Nisu ni dugotrajni i sve u svemu razočaravajući. Padam i lajkam jedino divne nijanse i luksuznu ambalažu.

      Izbriši
    2. E jbg, a skupi su :( Ja ipak mislim da ću možda pokleknuti i kupiti bar jedan, ali nisam uvjerena.

      Izbriši
  15. Lrp katastrofa čista! Sampon za obojenu kosu mi je vise zamastila kosu nego oprala. Nakon sampona i maske iz iste crvene kolekcije kosa mi je bila ko metla. Gel za tuširanje crveni lijepo je mirisao samo do pola boce i gotovo. Ali kreme za tijelo su mi ok.

    OdgovoriIzbriši
  16. Nabacala sam se prošle godine novaca na razne maske i serume za ispucane vrhove, dok se nisam pomirila s činjenicom da su škare jedino rješenje. Najveće razočaranje mi je Aussie čudesni 3- minutni tretman koji mi je ostavio tek efekt malo boljeg regeneratora za cijenu od 60 kuna.
    Od dekorative sam nedavno nasjela na dobre recenzije Essence Lash Princess maskare, ali meni je bila katastrofa. Tu barem nisam bacila puno novaca i odlučila odustati od jeftinih maskara.
    Le petit Marselliese, meni također razočaranje. Njega nikakva, čak mi ni mirisi nisu nešto. Imam i ja tuširalicu od vanilije, ali više osjetim miris gume nego vanilije.
    Još bih voljela isprobati Detangling brush i ovaj Scholl Velvet Smooth me mami s polica dm-a...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također i ja, Nema do škara, sve ostalo samo zamaskira situaciju. Nemoj zezati da Essence Lash Princess maskara nije dobra? Ja sam ju planirala kupiti čitajući hvalospjeve. LPM je i meni teško razočarenje a ostalo nisam probala.
      Detangling brush je ok ali moja kosa nije prezahtjevna dok Scholl Velvet Smooth meni nije ništa posebno.

      Izbriši
    2. Lash Princess maskara mi je pregusta i ostavlja grudice, a ne bi trebala s obzirom da je imam tek 2-3 tjedna. Moje trepavice nisu nešto - niti duge, niti uvijene, svijetle, tako da niti ne očekujem čudo, ali te grudice joj ne mogu "oprostiti".
      Scholl Velvet smooth me privlači samo zato jer obožavam te kozmetičke aparatiće... :)

      Izbriši