THE BEST OF 2014.

Posted by Dear Skin at 23:14


Još je jedna godina na izmaku. Mnogo noviteta, proizvoda, tretmana, saznanja..vrijeme je da i ja podvučem crtu i izaberem ono što mi je obilježilo 2014-tu u kozmetičkom svijetu. Puno proizvoda sam probala, neki su me oduševili, neki ostavili ravnodušnom, a neki i razočarali. Mnoge nisam stigla recenzirati što je nažalost nedostatak vremena, ali obećavam, sve ću nadoknaditi nakon praznika.
Izabrala sam proizvode koje sam probala i koristila u protekloj godini, te koji su ostavili na mene najbolji dojam.

TOP DEKORATIVA:

Lioele Dolish BB cream (recenzija) i Loccitane Sublime Beauty BB cream za koju sam Vam dužna recenziju.


Jane Iredale PurePressed rumenilo nijansa Awake (recenzija) i Touch highlighter istog brenda (recenzija)

Avon Illuminating duo bronzer kojeg sam rado koristila i kao sjenilo (recenzija) i Dior Aurora bronzer

U moru divnih ruževa koje sam probala, najviše sam posezala upravo za ovim dvojcom: Avon nijansa Siren iz Hollywood kolekcije (recenzija) i Shiseido Perfect Rouge nijansa RD351

Aura olovke za usne...koje sam najčešće kombinirala s balzamima za usne od kojih su mi najdraži bili La Roche Posay Cicaplast i Rosal Incredible nijansa Morning Rose (recenzija)

Revelique olovka za obrve koju trošim već drugu, eto koliko mi je dobra :D

S prvom razvikani Avonovi lakovi koje sam i ja poput mojih kolegica najčešće nanosila :)


Godina je definitivno obilježena Lancome-ovim mirisom La Vie est belle.

TOP PREPARATIVA:
Kod preparative,isprobala sam daleko više proizvoda nego kod dekorative i moram priznati da je vrlo teško izabrati TOP zato što sam možda prekritična. Nakon svega probanog i korištenog, evo proizvoda koji su mi obilježili godinu:

Najdraža hidratantna krema Olival regenerativna o kojoj sam pisala ovdje. Morate znati da sam ih isprobala preko 50 komada i zaista je bilo teško odlučiti. Ova krema pobjeđuje zato što nije masna,učinkovita i povoljna :)

Hidratantni serum Bocassy (recenzija) i serum s C vitaminom John Masters Organics (recenzija).

Najbolja anti-age krema : ROC Pro-correct linija s retinolom. Trenutno koristim fluid iz linije, a zašto je na ovoj listi, uskoro ću Vam pisati u recenziji.

Proizvodi za umivanje lica: Green Girl What's not to like? (recenzija) i Kojic sapun (recenzija). Iako sad koristim neke druge stvari ovaj dvojac je obilježio prošlu godinu u kategoriji čišćenja lica.

Njega tijela i proizvodi koje sam najviše koristila prošle godine:


Pilinzi za tijelo Prunus anticelulitni (recenzija) i Biobaza Harmony piling gel za tuširanje.

Isprobala sam mnogo novih proizvoda za kosu. Najviše sam koristila proizvode brenda CHI o kojima sam pisala u ovom i ovom postu, ali momentalno koristim jedan šampon s odličnim sastavom koji će vjerojatno ući u favorite za iduću godinu.
Proizvod za njegu koji me prošle godine oduševio je John Masters Organics Shine on a za styling Keune puder za volumen i sprej za sjaj kose za koje mogu reći da su napokon ono što sam tražila nakon mnogih pokušaja. Moram izdvojiti i fantastičnu Hello Beauty četku (klik) uz napomenu da imam još mnoge slične pa usporedba uskoro slijedi.


Najbolji beauty gadgeti : Clarisonic MIA i Oral B četkica za zube o kojoj Vam uskoro pišem :)


Najbolji proizvodi u segmentu zdravlja: Aromara Gyno Pro o kojem sam pisala ovdje, kineziološke trake koje su spasile moju kralježnicu u najtežim trenucima (klik), otpadni bio enzim koji je fenomenalno otkriće (klik) i Woody prirodna četkica za zube s kojim sam se jako sprijateljila i žvačem već četvrtog :D (recenzija)
Kao što znate, prošle godine sam isprobala i niz kozmetičkih tretmana od kojih izdvajam nekirurški lifting putem tri metode (klik), tretman Active Resurface 35 (klik), minival trepavica (klik), te St.Tropez tretman samotamnjenja (klik).

I za kraj, proizvod koji je definitivno obilježio 2014-tu : Green Girl zlatno suho ulje (recenzija). Razlog zašto je na ovom počasnom mjestu je taj što je ovo proizvod u kojem sam uživala u svakoj kapljici, objedinio je dekorativu (daje boju koži), preparativu (njeguje) i parfem, a ja sam se jednostavno osjećala božanstveno jer lajkam takve hibride njege,mirisa i dekorative, ali i činjenica da volim sjaj i šljokice :D

Planirala sam u ovom postu napisati i FLOP proizvode za 2014-tu, ali s obzirom na to da je ovaj post prilično potrajao, u sljedećem postu Vas očekuje lista proizvoda koji su me razočarali.

Koji proizvodi su Vama obilježili 2014-tu? Dijelimo li koje favorite?

38 komentari:

  1. Dijelimo Under your spell ulje, može više o ROC kremi? Djeluje li na bore oko usana?

    Nada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče ROC-a,on za mene nije novost,dugo sam koristila njihove retinolaste kreme, sad je samo poboljšan dodatnim sastojcima,ali uskoro u recenziji :)

      Izbriši
  2. Dijelimo ljubav prema Green Girl proizvodima, mada ja ovo ulje nisam probala i prema Bocassy hidratantnom serumu!
    Želim isprobati neke od ovih proizvoda i baš se nalaze na mojoj wish listi.
    La Vie est belle sam imala, super je, ali mi nije najbolji u ovoj godini!


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, meni je obilježio ovu godinu, nikad nisam ni za jedan dobila toliko komplimenta kao uz njega :)

      Izbriši
  3. Jedva sam cekala ovaj post :) moram priznati da me GG ulje najvise zaintrigiralo, sigurno cu ga naruciti. Sad cekam post o flop proizvodima, pa brzo na tipkanje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tipka se i post o flop proizvodima. Jako je teško prisjetiti se svega što sam probala, no srećom, redovito kroz godinu pišem takve postove koji me prisjete :)

      Izbriši
  4. Draga, čestit Božić i božićni blagdani te sretna nova 2015. godina!

    Dijelimo ljubav prema GG kozmetici i takvim četkama za kosu, a voljela bih i vjerojatno ću isprobati Woody četkicu te JMO, Bocassy i Jane Iredale proizvode. Neke drugi su mi, doduše, zapeli za oko, no, sudeći po recenzijama, jednako su obećavajući.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepša! Također tebi i tvojima sve naj za Božići Novu godinu od srca!

      Izbriši
  5. Krasni proizvodi! La vie est belle je definitivno najbolji parfem koji sam ja pomirisala u ovoj godini tako da svakako zaslužuje sovje mjesto u ovom postu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam mnogo parfema, ali eto ovaj je obilježio 2014-tu :)

      Izbriši
  6. potpis za Under ypur spell! Snjeguljicu je učinio božicom ovo ljeto ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. E baš volim ovakve postove iako mene mrzi da sastavljam listu :D Mnogo mi je lep JI highlighter, otvorila sam recenziju da se prisetim, nije on ni tako puno para kao što sam mislila. Piši obavezno o Loccitane BB kremi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je najteže sastavljati liste, ko bi izdvojio samo nekoliko stvari i vrlo nezahvalan posao. JI highliter je krasan, posebno mi je drag za zimu jer je kremast :)

      Izbriši
  8. odlican post, morat cu isprobati neke stvari poput bocassy seruma i ovog ulja! imam hint, napisi post / usporedbu onih krema za lice sto su bili u dm paketu prirodne kozmetike. zanima me upsoredba olivala, nikela.. u biti svi nikelovi proizvodi me zanimaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Post o Nikelovim proizvodima ide vrlo brzo, trebalo mi je vremena da isprobam i zapišem dojmove :)

      Izbriši
  9. Lijepo društvance :) Rosal balzami su mi predivni, a moj najdraži je Violet Touch :) Biobaza piling mi je jako dobar, a Oral B električnu četkicu za zbube koristim već godinama i ne znam što bih bez nje, jako ju volim :D

    OdgovoriIzbriši
  10. jako zanimljivi proizvodi :)
    za green girl umivalicu si me prije zainteresirala :)
    voljela bih isprobati Aura i Revelique proizvode <3
    AVON lakove obožavam, sve koje sam naručila su mi bili više nego dobri :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avonovi lakovi su definitivno zvijezde kod svih, zasluženo ;)

      Izbriši
  11. Sviđa mi se tvoj izbor proizvoda, ponajviše La Vie est belle. Stvarno izvanredan parfem :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post. Gdje ima kupiti ovu olovku za obrve i koja je cijena?
    Koji proizvod sada koristis umjesto GG Whats not to like? Unaprijed hvala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se svidio. Revelique nema u Hrvatskoj pa mi šalje prijateljica iz BiH. Cijena nije visoka,nisam sigurna kolikoje točno ali saznat ću i recenzirati. GG umivalice dva komada sam potrošila i sad isprobavam Dr Nola sindet za umivanje i AlpStories gel za umivanje ali GG se brzo vraćam čim potrošim ove.

      Izbriši
  13. Valjda sam jedina koja nije isprobala Avon lakove haha :D Ali budem! Voljela bih probati i Aura kozmetiku te konačno Green Girl koju nikako da nabavim. Drži fige da to bude uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim i nadam se da ćeš uskoro probati sve što želiš :)

      Izbriši
  14. Baš si me zaintrigirala sa ovim Lancome mirisom.... sad ga moram isprobat....

    Inače, meni od proizvoda apsolutno Estee Lauder – NAR serum i Timeless serum, te sam strašno zadovoljna sa La Roche Posay – Effaclar K kremom. U zadnje vrijeme sam se strašno zaljubila u L'Occitane kremice za tijelo i njihovu božanstvenu kremu od smilja.

    Ali, pošto sam ove godine u veljači radila kompletan facelifting + blefaroplastiku, nema te kreme ni tretmana koji može zamijenit zadovoljstvo koje sam dobila nakon te vrlo zahtijevne operacije.
    Meni to nije tabu tema i mogu bez problema govorit i pisat o tome, a ako nekog zanima, stavila sam slike na svoj profil pa možete pogledat.

    Martina, ovo upravo pišem jer znam koliko ti smetaju podočnjaci, a možeš ih trajno uklonit sa operativnim zahvatom bez da radiš cijeli facelifting kao ja. Ne mogu ti opisat koliko su mi smetali...nisam se mogla ni u ogledalo pogledat, a sad je to totalno druga priča...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Estee Lauder serumi i ja smo se dugo družili i jednostavno je kraljica seruma! Što se tiče Loccitane obožavam njihovu badem liniju za tijelo a za lice karite. Ja sam prije tri godine razmišljala o blefaroplastici ali još se nećkam, molim te, na kakvom si bila faceliftingu? Kirurški ili nekirurški, pliz malo detalja ako ti se da :)
      Tnx

      Izbriši
    2. Ma nema problema Martina.... sve šta te zanima ću ti napisat...

      Ovako: Bila sam na kirurškom zahvatu kod dr. Žgaljardića koji ima privatnu kliniku i u Opatiji (gdje ja živim) i u Zagrebu. Evo ti odmah link: http://www.zgaljardic.net/

      Radila sam kompletan facelifting + bleferoplastiku. Ono šta je mene godinama smetalo su podočnjaci... uhh.. nisam se mogla zadnjih 2,3 godine ni pogledat u ogledalo a da ih ne vidim u prvom planu. Nije bilo te šminke koja ih je mogla smanjit. A kad su me slikali, katastrofa! Brisala sam većinu slika sa mobitela. Kesice do nosa! Toliko su mi smetali da nisam ni kužila da su mi se spustili i gornji kapci (vidjela sam malo...ali, nisam išla toliko za tim) imala sam i dosta podbradka (genetski) i već su mi se spustili i obrazi, ali ne toliko strašno. Odlučila sam otići na cijeli facelifting sa bleferoplastikom, naravno, uz konzultaciju sa kirurgom. Kad sam došla kod dr Žgaljardića on mi je rekao da pametno razmišljam jer želim napravit cijeli facelifting jer su moje godine (41) najidealnije za to, nisam ni prestara, a ni premlada... a faceliftingom se pomlađuješ, ali i na neki način spriječavaš ono 'starenje' koje je nekako normalno za nas žene (i muške) u četrdesetima...
      Dr Žgaljardić mi je odmah rekao sve šta će mi napravit: dignut obraze i smanjit nazolabijalne brazde, operirat gornje kapke i podočnjake, te zategnut taj dio lica + liposukciju podbradka. Rekao mi je da ću izgledat potpuno prirodno ali osvježeno i pomlađeno. To me je oduševilo jer ne bi ni pristala da sam nakon operacije izgledala kao neka lutka sa ograničenim pokretima lica.
      Rekla sam: Može...
      I tako sam ti ja otišla na operaciju. Operacija je trajala 3 sata i probudila sam se ko zmaj! Nikakvi bolovi da sam odmah stavila ruke na lice da vidim da li me je operirao. Imala sam zavoj oko glave i flastere oko očiju. Pogledaj na mom profilu slike koje sam namjerno neki dan stavila ako nekoga zanima i želi se podvrgnut takvom zahvatu.
      Nakon 7 dana sam otišla skinut zavoj oko glave i šavove oko očiju i kad mi je dao ogledalo...WOW... moje oči su bile kao u djevojeke od 20 godina. Ok, imala sam plavice, ali efekt je bio zapanjujuć. Kad sam došla doma, mama nije mogla vjerovat koliko su mi oči fenomenalno ispale. Nakon 2 tjedna sam skinula šavove oko ušiju i otišla radit. Radim u wellnessu i imala sam još malo plavice, ali sam stavila stick i dobar puder, pa se i nije baš kužilo. Nakon mjesec dana od operacije, skinuti su mi i šavovi u kosi iznad uha. Inače, pravi efekt operacije vidiš odprilike nakon 4 do 6 mjeseci od operacije jer toliko treba da sve slegne na svoje mjesto.
      Redovito sam odlazila na preglede, i svako toliko radim laser lica čisto radi održavanja. Cijenu cijelog zahvata ti neću javno napisat, ali ću ti poslat na mail.

      Pogledaj slike prije i poslje koje sam stavila na profil.

      Ako te još nešto interesira, slobodno pitaj....

      Izbriši
    3. Kada sam vidjela fotke prije i posle ostala sam zaprepaštena,ne da izgledaš mlađe nego kao zvijezda, potpuno druga osoba. Blefaroplastika je vjerojatno iduće koje ću napraviti madajoš nije toliko kritično. Jel ona zauvijek? Nema popravljanja i vračanja na staro?

      Izbriši
    4. Hvala na komplimentu! Puno sam sretnija sama sa sobom pa se volim svako toliko slikat i namještat za razliku od prije kad sam bježala od fotoaparata....
      Efekt od operacije (bleferoplastika) je zauvijek. Naravno da neću tako izgledat sa 70 godina, ali npr...kapci ti se ne mogu poslje operacije samo tako spustit. Znači, barem sam na miru nekih 15,20 godina.... a podočnjake imam i sad malo, ali to je normalno, samo nemam više kesice. Kesice se možda mogu vratit za cca 10 godina, ali mislim ipak u manjoj mjeri. Postoje razno razne metode kao laser da se kasnije samo održava stanje. Ja svako toliko idem na tretman laserom zbog održavanja nekakvog balansa. Inače, na onim starim fotkama imam 10 kg manje, odnosno tamo sam imala cca 54 kg, a nakon operacije sam prestala pušit (doktor zabranio privremeno, ali sam prestala totalno) i odmah dobila 10 kg. Poslje sam skinula te kile jer redovito trčim, ali sad sam opet nabrala nekih 5 kg i mislim da za moje godine današnja kilaža od 60 kg na visinu 1.70 je sasvim ok. Na starim fotkama izgledam u licu i deblje nego sad jer sam imala taj vražji podbradak, a i višak kože....
      Ono šta je sad interesantno da mi je lice stalno isto, bez obzira na moju oscilaciju sa kilama! Ja ti stalno osciliram po 5 kg, a svuda mi se vidi, ali na licu više ne.

      Martina, najbolje ti je da se konzultiraš sa kirurgom. On će ti točno reć šta će ti napravit i šta možeš očekivat. Ako ti i 50% skine podočnjake, to ti je super, jer će ti to bit zauvijek (skoro) za razliku od filera koji traju samo privremeno.

      Izbriši
  15. Dijelim oduševljenje s JMO serumom. Savršen je. Planiram ga kupiti ponovo. Trenutno koristim Caudalie radiance, a kupila sam i Caudalie polyphenol 15 set ( serum, okoloocna i fluid ).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Caudalie serum, odnosno jesam putem testera. Možeš li usporediti Caudalie i JMO, baš mi treba novi C serum :)

      Izbriši
  16. jesi provala olival cc kremu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još:) Jel valja? Kolik oima nijansi?

      Izbriši
    2. nisam ni ja,cekam neciju recenziju pa bi je onda eventualno uzela ;-)

      Izbriši
  17. Dijelimo ljubav prema Lioelle BB kremi, Lancome La Vie Est Belle parfemu i Avon lakovima. :) Meni se ove godine najviše svidio TBS Vitamin C piling, LRP Lipikar linija i MAC Russion red ruz. ;)

    OdgovoriIzbriši