AVON LUXE SILKEN FOUNDATION SVE NIJANSE

Posted by Dear Skin at 15:40


Ako pratite Avonove kampanje i kataloge, vjerojatno ste u svakom katalogu primjetili Avonovu liniju dekorativne kozmetike pod imenom LUXE. Radi se o liniji koja se ističe luksuznim, zlatnim ambalažama, elegantnim proizvodima, profinjenim i intezivnim nijansama. 
Nedavno su mi stigle tekuće podloge iz ove linije što me ugodno iznenadilo jer do sada nisam imala prilike isprobati ništa iz ove kolekcije osim maskare.

OPIS PROIZVODA: postojana podloga koja će nahraniti kožu te je čuvati od štetnih vanjskih utjecaja. Luxe podloga za lice savršen je izbor upravo zahvaljujući svojoj hidratantnoj, blistavoj formuli koja istovremeno dopušta koži da diše, dajući joj ujednačen i gladak izgled. 



NIJANSE I PAKIRANJE: podloga dolazi u standardnih 30 ml, upakirana u staklenu bočicu s kvalitetnom pumpicom koja lijepo dozira i ne izbacuje previše proizvoda. Na vrhu se nalazi elegantan poklopac zlatne boje koja je zaštitna boja cijele kolekcije. 

Dostupno je pet nijansi koje su me prilično iznenadile svojim prirodnim tonovima. Čini mi se da ne postoji pretamna nijansa, sve su vrlo prilagodljive svakoj vrsti tena i skoro da sam sigurna da svatko može pronaći nijansu za sebe, naravno ako imate jako svjetlu kožu vjerojatno se nećete složiti sa mnom ali postoje dvije prilično svjetle nijanse .
Porcelain-najsvjetlija nijansa, prilično neutralna s hladnim podtonom
Natural glamour-neutralna nijansa, tamnija od porcelain s laganim toplim podtonom
Medium Bisque-najtamnija nijansa toplog podtona, odlična za tamnopute ili za ljeto
Nude Bodice-srednje svjetla nijansa toplog podtona
Beige Linen-srednje tamna nijansa neutralnog podtona s malo žućkastog u sebi.

Swatchevi na danjem svjetlu, s lijeva na desno: beige linen,  nude bodice, medium bisque, natural glamour i porcelain  





TEKSTURA, MIRIS, POKRIVANJE: Puder spada među rjeđe teksture, nije potpuno rijedak, rekla bih taman da Vam jedna pumpica bude dovoljna za lako i dovoljno razmazivanje. Na licu je potpuno baršunast, brzo se upija i suši na koži. Kada sam pročitala u opisu kako je puder namijenjen blistavoj koži očekivala sam neke šljokice ili shimmer u proizvodu, ali ne, nema nikakvih blještećih čestica. Daje diskretan dewy izgled na licu, odnosno, ne matira kožu ali tome nije niti namijenjen već jedan prirodan izgled s zdravim, prirodnim sjajem. Naravno, ako ste vlasnica mješovite kože kao ja, puder u kamenu ili prahu je neminovan na T zoni ali čak me niti taj sjaj ne smeta pa često niti ne posežem za praškastim matiralima jer mi se sviđa kako izgleda na meni.
Miris je ugodan, ne isuviše jak i brzo ishlapi s lica, ipak preporučujem da ne nanosite blizu sluznice oka jer bi neke mogao iritirati, za to područje ipak upotrijebite korektor ako Vam je potreban.

Prekrivanje me najviše iznenadilo, pomislila sam da za moj ten koji zahtjeva prilično jako prekrivanje neće biti dovoljan, ali u jednom sloju je prekrio skoro sve nepravilnosti (popucani kapilari, crvenilo, akne i ožiljci od akni) a u dva sloja napravio potpuni foto shop što moram naglasiti da izgleda prirodno, nimalo "zabetonirano" ili poput maske. Naravno, pod uvjetom da pronađete savršenu nijansu.
Da ne duljim, evo kako izgleda prekrivanje na mojoj koži, prva fotka bez pudera, druga s jednim slojem i treća s dva sloja pudera - nijansa nude bodice.

ZAKLJUČAK: Definitivno sam oduševljena ovim puderom, posebno sad za zimu kada nam trebaju hidratantne podloge jer ovaj puder ne isušuje što ne znači da ispod njega ne trebate dobru hidratantnu kremu. Nijanse su jednostavno super, prirodne, prilagođavaju se tenu, puder je lako nadogradiv, prekriva sve nedostatke pa čak i ublažava bore što možete vidjeti na fotografijama i što je najvažnije, sadrži SPF zaštitu 20 koja nam uvijek treba. Posebna preporuka za osobe s dehidriranom i suhom kožom, za sve ostale koji traže od pudera matiranje predlažem da isprobaju Luxe matirajuću podlogu za lice iz iste LUXE linije.
SASTOJCI: 

CIJENA: 30 ml LUXE silken podloga košta 120 kn dok je u aktualnom katalogu (klik) snižen na 79 kn.
*PR UZORAK

Jeste li isprobale Avonovu LUXE liniju? Posebno me zanimaju sjenila i ruževi te puder u kamenu pa ako netko ima iskustva bilo bi super da podijeli s nama.

63 komentari:

  1. Čini se stvarno super, a i odlično izgleda na koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na koži je mrak, još je ljepše uživo nego na slikama :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ja sam ugodno iznenađena i prezadovoljna :)

      Izbriši
  3. Bas ga imam u planu naruciti ,puno si mi pomogla ovom recenzijom. Mislim da cu se također odluciti za Nude Bodice. Ne znam da li sam propustila u tekstu ,da li oksidira?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam osobno najviše nosila Nude Bodice i Natural Glamour nijanse koje su mi naprosto obje prekrasne i totalno pogođene mojoj koži. Kod njih nisam primjetila oksidiranje, meni se oksidacija najčešće događa kod jako svjetlih nijansi i to ljeti, nemam pojma zašto.

      Izbriši
    2. Stigao mi je napokon i nazalost nijansa je uzasno roza na mojoj kozi zutog podtona

      Izbriši
    3. Hm, moj ten je prilično žučkast ali ova nijansa mi najbolje odgovara. Meni je potpuno neutralna i dosta baca na žuto na mojoj koži. Možeš li ga zamijeniti ?

      Izbriši
  4. Volim da čitam tvoje recenzije, ali imam jedan dobronamjeran savjet. Mislim da je jako ružno prikazivati swatcheve na nedepiliranim rukama. Osobno meni je jako odbojno za gledanje, pogotovo kad je neko kozmetički bloger. Pozdrav i sve najbolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa, samo sam čekala ovakvu primjedbu :D Žao mi je što ti je pogled na moje dlake na rukama odbojan ali mi ne pada na pamet brijati iste radi swatcheva, druga stvar je što sam radila ove slike vani na jakom i hladnom vjetru pa se koža naježila a dlake jače nakostriješile radi hladnoće. Molim razumijevanje :)

      Izbriši
    2. Uvijek se moze okrenuti druga strana na ruci :/ nekad pomislim da neke stvari radis samo da izazoves negativne komentare jer kao i to donosi halabuku i citanost.

      Izbriši
    3. G-đice Anonimna kad ste već tako jako dobri da dijelite dobronamjerne kritike/savjete bilo bi jako lijepo od vas da se onda i potpišete.Pozdrav i sve najbolje

      Izbriši
    4. Anonimna, mene zanima samo kako ti ovakve budalaštine ( ne znam kako bih se drugačije izrazila ) padaju na pamet? Da ona ima dlake na rukama da bi podigla čitanost negativnim komentarima???? Svaka ti čast stvarno jer meni ni u šali ne bi pala na pamet takva misao. Baš me zanima što se to odvija u tvojoj glavici haha

      Izbriši
    5. Svi mi imamo dlake ali se ne mora slikati swatch na njima a posebno se ne mora reci jedva cekam taj komentar a onda ga jos i kacati na fb da svi pohrle da ga vide kako bi se digla citanost jednog naizgled neatraktivnog posta.
      Valentina, kao sto meni ne znaci sto se vi zovete Valentina, vjerujem da vama nije od neke vaznosti sto se ja zovem npr. Marijana pa tako smatram da nije potrebno ostaviti potpis.

      Izbriši
    6. Slažem se da swatch na dlakama mnogima diže želudac ali isto tako optužbe da to radim namjerno radi čitanosti meni diže kosu na glavi. Za tvoju informaciju, moja čitanost je sasvim solidna i bez dlaka :)
      Inače, kulturno je bar se potpisati iako bilo kakvo ime nikome ne mora ništa značiti.
      Lp

      Izbriši
  5. Woow odlično ti izgleda koža sa puderom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ambalaža je baš lijepa, luksuzna. Sviđa mi se kako puder izgleda na licu i baš bi ga željela probati, a odlično je što sadrži spf :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je luksuzna, cijela linija može parirati puno skupljim brendovima :)

      Izbriši
  7. Baš ti koža izgleda sveže i jedro sa ovim puderom, mnogo mi se dopada. Nisam ih probala do sada, bila sam Avon dama i znam da je užasno teško pronači pravu nijansu, valjda me je to sve vreme sputavalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, pronći najbolju nijansu uvijek je malo teži posao, ali mislim daAvon dame imaju testere :)

      Izbriši
  8. Dugo ga već gledam u katalogu, ali do sada nisam znala kakve je kvalitete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična kvaliteta, meni je do sada najbolji njihov isproban puder, ali kako imaš masnu kožu probaj Luxe matirajuću podlogu za lice.

      Izbriši
  9. Izgleda prekrasno na licu, čak je i mene začudio kako super prekriva :D
    Neobrijana ručice, kako te sram nije :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde, barem na licu dobro izgleda kada već ne na rukama :D

      Izbriši
  10. Stvarno Martina, kako možeš ne brijati ruke? :-p

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš sam mjerkala ove pudere prilikom zadnje narudžbe i uspjela sam se uvjeriti da mi ne trebaju a sada nakon tvoje recenzije nisam više sigurna.Baš mi nekako dobro izgleda onako dosta prirodno .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih mjerkam stalno i ne znam ni sama zašto nikad nisam probala, vjerovala sam da su kvalitetni ali uvijek nešto drugo dođe uprvi plan.

      Izbriši
  12. Baš lijepo izgleda na koži i jako dobro prekriva, uh sad razmišljam da ga naručim kad potrošim svoj. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekriva odlično i izgleda prirodno na licu, svakako razmisli kada potošiš svoj :)

      Izbriši
    2. Najviše mi se i sviđa što izgleda prirodno na licu, a opet savršeno prekriva. Ma ne može bolje. :)

      Izbriši
  13. A baš fino izgleda, osveži ti lice i prikrije sve šta treba! Nijanse deluju malo problematično, ali mislim da bi mi najsvetlija mogla biti ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najsvjetlija nijansa je prilično svjetla, bilo bi dobro potražiti tester od Avon dame :)

      Izbriši
  14. Citala sam post o c serumu, pa me zanima ako koristim nocu Avene Ystheal sa retinolom, da li je sigurno da koristim c serum koji sama napravim? Moze li se serum koristiti i na predio oko ociju, istu kremu i oko ociju koristim? Takodje, vidjela sam u komentarima da se spominje Diethpharm c serum, ako njega kupim da li mogu da ga koristim?

    Da li se c serum pravljeni moze koristiti ljeti? Napisala si.
    "Ako nanosite serum samo sezonski , slobodni radikali mogu u međuvremenu nanijeti koži više štete nego
    što će Vam C serum donijeti koristi, stoga ga koristite uvijek u intervalima od dva-tri dana."
    Ako mozes malo da mi pojasnis ovo, kakvu stetu serum nanosi?
    Hvala na odgovoru, izvini sto pitam ovdje, ali taj post je stariji, pa mozda neces vidjeti. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. C serum možeš koristiti u kombinaciji sAvene Yesthal s tim da C serum ujutro a kremu navečer. Možeš naravno koristiti i Diethpharm c serum samo pazi da ne oksidira. Serum ne nanosi nikakvu štetu već sam htjela reći da od njega vidimo najbolji učinak kada se konstantno koristi a ne samo periodično.

      Izbriši
    2. Hvala ti. :) Znaci li to da se moze koristiti ujutru i ljeti kad se izlazemo suncu?
      I da je i oko ociju ok?

      Izbriši
    3. Da, samo ne preblizu očima a obavezna je krema sa Spf preko seruma.

      Izbriši
    4. Zaboravila sam jos da pitam. Da li prvo mjesam sat vremena vit c i destiliranu vodu, pa dodam kasnije ostale sstojke ili ih odmah stavim pa mjesam?
      Hvala ti jos jednom.:)

      Izbriši
  15. Impresivno prekrivanje! Baš se čini odličan, imat ću ga na umu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super prekriva što je kod mene jako bitno :)

      Izbriši
  16. odusevljena sam kako izgleda na tebi i kako lijepo pokriva

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo ti stoji ovaj puder,i meni je ta nijansa odgovarala:) Iz Luxe linije sam probala ruzeve preko testera,uglavnom roze,crveno-roze i crvene nijanse,moj utisak je sledeci:vrlo kremasti,lagani,vecina sadrzi sitne sljokice,pigmentacija kako koja ali uglavnom srednja,imaju specifican slatkast miris.Eto nadam se da sam ti bar malo pomogla:) Licno,vise volim ruzeve iz Ultra Color linija,mada je sve to individualno. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, bašsam se napikirala na ruževeiz te linije. Super je znati da postoje testeri, hvala, pomogla si mi puno :)

      Izbriši
  18. Odlična recenzija! Nažalost, nisam probala ništa iz te linije, ali sam čula dosta pohvala za pjenasti mat puder i mislila njega naručiti, ali nakon tvoje recenzije, odabir definitivno pada na ovaj, savršeno prekrije nepravilnosti i odlično izgleda na tebi, a iako imam mješovitu kožu, sve više volim pudere sa ovakvim završetkom, daju onaj zdravi sjaj licu,a uvijek se mogu fiksirati puderom u prahu ili kamenu. Samo se mislim oko nijanse,možda bi mi odgovarala ova tvoja ili beige linen jer moj trenutni bourjois 123 perfect nijansa 53 mi je malo presvijetla :-/ Ali me tješi ovo što kažeš da se nijanse prilagođavaju tenu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nisam probala matirajuće iz ove linije pa ne znam kako se ponašaju na licu i kako prekrivaju. Ja također volim hidratantnije podloge posebno zimi pa ih dodatno matiram ako ima potrebe. Što se tiče nijansi, beige linen mi je mrvicu ljepša, za pola nijanse tamnija od nude i te dvije najaviše nosim. Pretpostavljam da Avon lady imaju testere pa da isprobaš prije kupovine.

      Izbriši
  19. Baš sam si mislila kupiti ovaj puder, ali kad sam vidjela ove tvoje dlakave ruke odustala sam :-P

    puder izgleda odličan na licu, baš sam se ugodno iznenadila i mislim da ga kupujem čim potrošim ove svoje zalihe koje sam nakupila...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) Nije baš fotogeničan na rukama, ali zato je na licu fantastičan :)

      Izbriši
  20. Super izgleda,a može li pregurati na mješovitoj koži 8 radnih sati ?? I zagladi li pore? Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam mješovitu kožu i izdrži bez problema. Doduše sad je hladnije vrijeme i ne znojim se toliko pa ne znam kako će se ponašati kad bude toplije vrijeme.

      Izbriši
  21. Wow! Ovo mi je bila jedina reakcija - apsolutno WOW! Prekrivanje mu je izvrsno, mislim da sam si odabrala puder za ovu zimu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrivanje je mrak! Slažem se potpuno :)

      Izbriši
  22. Wow.... stvarno super prekriva, a tako prirodno izgleda....
    Inače, Martina ti meni super izgledaš za svoje godine, izgledaš mlađe.... :)
    Bilo bi dobro Martina kad bi napravila jedan post usporedbe nekoliko pudera pa da vidimo efekt.

    Ja ne znam nikoga tko prodaje Avon... i kako da dođem do njihovih proizvoda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepša, ovo je predivan kompliment :)) Slažem se oko posta, napravit ću usporedbu pudera iako su moji većinom svi koji imaju jače prekrivanje radi crvenila i kapilara koje imam na licu.
      Avon predstavnice je najbolje tražiti u svom gradu, preporučujem ti da pitaš na Avon stranici na fejsu kako bi ti se netko javio a one obično imaju testere pa možeš isprobati kako ti odgovaraju proizvodi :)

      Izbriši

    2. Hvala na savjetu za Facebook!
      Baš ti koji vrhunski prekrivaju su najbolji za usporedbu, jer neki izgledaju kao maske. Ovaj od Avona je stvarno super i baš ću pitat na fejsu.
      Jesi probala Revlon 24hrs Colorstay? Taj pokriva sve živo i stvarno lice izgleda super, ali ne baš jako prirodno. Želim reć, vidi se na licu da se ima jak puder, ali ono šta se meni sviđa s obzirom da radim u wellnessu gdje je i bazen i 30'C i znojim se užasno, taj puder se ne skida! Lice izgleda isto kad dodjem na posao i kad odem. Takav je i Estee Lauder Double Wear, ali on košta skoro 400 kn pa ga maksimalno štedim.....

      Izbriši
    3. Imala sam puno puta Revlon CS za mješovitu kožu i Estee Lauder Double Wear i slažem se, ta dva su najpostojanija pudera koje sam imala. Samo, oni se razlikuju od ovog jer su više za masnu kožu ili ljetne mjesece. Ovaj je baš hidratantan, više za zimu i duhu ili dehidriranu kožu, mada im je tekstura slična, ni jedan nije težak niti gust.

      Izbriši
  23. Djeluje mi vrlo primamljivo, baš takve pudere volim! :) Super je i to što su nijanse prilagodljive.

    OdgovoriIzbriši
  24. Da li bi htela da napravis uporedbu, jer mene intresuju dva, ne mogu da se odlucim izmedju ovog natural glamour i nude. :)

    FB: Slavica B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, evo za koji dan ću napraviti usporedu :)

      Izbriši
  25. Iako već godinama ne koristim pudere i nisam njihov zagovornik, ali moram reći da ovaj puder stvarno izgleda izuzetno prirodno na tvojoj koži. Nijanse su odlične, a i ambalaža je jako privlačna, baš prava elegancija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, cijela ta kolekcija je baš jako elegantna :)

      Izbriši