DARIVANJE: OSVOJI HELLO BEAUTYFULL LIPS

Posted by Dear Skin at 20:58

Svaka žena ima svoje trikove kako bi istakla svoje adute i to je sasvim u redu. Usne su vjerojatno najpoželjniji dio na licu kojeg pokušavamo što više njegovati, istaknuti i pokazati. 
U Hrvatsku je nedavno stigla mala "ženska tajna" pod imenom Hello BeautyFull Lips a o čemu se radi te kako se koristi pokazala sam vam u ovom postu i videu.

U suradnji s Hello Beauty brendom,  možete osvojiti dvije beauty igračke za punije usne :) 



Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima podijelite svoj najdraži trik za ljepše i punije usnice
  •  u komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • darivanje je otvoreno za sve čitateljice
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do srijede 04.02.2015. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati dva dobitnika HB četke koji se mora javiti u roku od 48 sati.
Fotografije: Gordana Sermek

66 komentari:

  1. Trik koji uvijek koristim je da lagano ispilingiram usnice četkicom za zube, nakon toga nanesem bogati balzam za usne i spremne su za bilo koji ruž :-) Pratim te na fb kao Daniela Š.

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim olovku za usne koju nanesem samo malo izvan granice usana i preferiram nude nijanse ruževa i sjajila koji usne čine punijima.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  3. Njegovane usne naglašene rozim sjajilom.
    FB:Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvo nanesem na usne tekuci puder zatim obrubim olovkom stavim ruz pa malo sjajila. Za dojam punijih usana nanesem tamnu olovku na sredinu podrucja ispod donje usnr
    Pratim: Ivana Pauk

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvo uradim piling usana, ili četkicom za zube ili peškirom, posle ih namažem balsamom i sačekam da upiju. I posle nanošenja ruža dodam sjaj za usne :)
    fb pratim kao:Jasmina M.(Nepopravljivi Optimista) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pilinzi, olovke za usne i nude ruzevi :)
    Facebook: Najda Klepo

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve mi izgleda neprirodno pa uglavnom ništa ne radim po tom pitanju, zato i želim ovu spravicu :D
    FB: Minako Aino, Stela Sequin beauty blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Koristim sjajila koja vizualno povecavaju usnice
    Fb Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  9. Nanesem olovku al samo malo izvan granice usana,te nekad uradim piling četkicom za zube,nanesem balzam te ruž :)
    FB-Franciska Perojević

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvo lijepo oblikujem olovkom usnice,zatim popunim ruzem i na kraju kao slag na tortu sjajilo za sjaj i postojanost.. I bude presuper :)
    Fb: Ljubica Hošnjak

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao, jedva sam cekala :))

    Ovako, najvece i najpunije usne sam imala proslog meseca kada sam imala herpes, kao da su me pcele izujedale :))
    Salu na stranu, imam gornju tanku usnu i stalno moram da je doradjujem dok se sminkam. Probala sam raznorazne tecne ruzeve i sjajeve koji peku, pucketaju, kobajagi cine usne punijima, ali dok se ne stavi tecni puder, pa preko toga puder u prahu (na tanju usnu deblji sloj), pa se iscrtaju usne olovkom u slicnoj boji ruza ili u boji usana, pa tek onda nanese ruz (po mogucstvu mat ili sa malo shimmera) u vise slojeva, jedino tad usne izgledaju punije. I da, ako imate tanju gornju usnu stavite malo hajlajtera iznad usne, onog srcolikog dela, a ako imate donju tanju, napravite senku ispod usne tamnijim puderom u prahu, senkom ili bronzerom, i vizuelno cete bar malo povecati usne. :)

    Alba :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Redovno radim piling usana pomocu maslinovog ulja, secera i meda a takodjer koristim i olovku za obrubljivanje za vizualno vece usne :) Fb: Zerina Muhović

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja stavim crvenu olovku,crveni ruž i sjajilo pa mi usne bar malo vizualno izgledaju punije...:)

    FB-Kristina Soldo

    OdgovoriIzbriši
  14. divne su mi olovke za usne pa njih dosta često koristim,ali osjetljiva sam pa mi često usne ispucaju i dosta brinem o tome jer za postizanje lijepih usana potrebna je i velika njega:)
    FB: Tea Milušić

    OdgovoriIzbriši
  15. Koristim nude nijansu olovke za usne koja je skoro pa ista boji mojih usana. Malo i neupadljivo precrtam usne, donju manje, gornju jer je tanja, pa onda popunim usne istom olovkom. Zatim stavim ruz koji je mrvicu svjetliji od olovke. A ako koristim neku drugu nijansu ruza, isto uradim sa olovkom u istoj/slicnoj boji ruza. Takodjer konturiram, iznad gornje usne stavim highlighter a ispod donje malo mat bronzera da istaknem usne :)
    Fb: Licina Amina

    OdgovoriIzbriši
  16. jdino koristim sjajnije karmine,sjajeve za volumen,nista drugo posebno,ali volela bih da znam neki trik :)
    Pratim te kao Marina Suncica (sunshine) na fb.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  17. Moj trik za punije usne je piling usnica secerom i maslinovim uljem. A kasnije kada namazem usnice, na sredinu prstom nanesem malo korektora radi opticke varke vecih usana.
    FB- Fabiana Macukić

    OdgovoriIzbriši
  18. Sjajilo s kolagenom+noćni tretman kvalitetnim labelom :)
    FB: Penny Lane

    OdgovoriIzbriši
  19. Ljiljana crvenu olovku crveni ruž i sjajilo Fb Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  20. Piling sa šećerom. Stvarno pali. Jednom tjedno stavim ulje od cimeta. Probala sam i od peperminta ali me pecka. Koristim nude ruževe i ok je. Učinak je na prvu super, ali već za cca pola sata učinak se ne vidi. :(
    Fb Iva Bošković Perković

    OdgovoriIzbriši
  21. Ovakve napravice sam vidjela na youtubu i htjela ih isprobati, jer zasad samo minimalno iscrtavam olovkom gornju usnicu jer mi je tanja od donje i nakon toga mat ruz stavljam, ali to mi ne pali s kremastim ruzevima ili sjajilima jer se onda primijeti razlika. Ovo bih htjela isprobati :)
    Pratim te na fb: Anja Rajčević

    OdgovoriIzbriši
  22. Ovakve napravice sam vidjela na youtubu i htjela ih isprobati, jer zasad samo minimalno iscrtavam olovkom gornju usnicu jer mi je tanja od donje i nakon toga mat ruz stavljam, ali to mi ne pali s kremastim ruzevima ili sjajilima jer se onda primijeti razlika. Ovo bih htjela isprobati :)
    Pratim te na fb: Anja Rajčević

    OdgovoriIzbriši
  23. Dobar prirodni piling, tekući puder, olovka, ruž ili sjajilo......
    Fb pod istim imenom

    OdgovoriIzbriši
  24. kremica,sjajilo ili tekuci puder..
    fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  25. Zavisno od situacije, nekada se radi o tamnoj olovci ili mat ružu po rubu usana, a unutra svijetlija nijansa, a ako taj dan preferiram nude make up, onda radije nude olovka i dobar sjaj, recimo Bourjois 3D. :D
    FB: Classy & Fabulous

    OdgovoriIzbriši
  26. malo više šminke,i možda ponekad malo više "izbacim " usne to uvijek pali...

    OdgovoriIzbriši
  27. Koristim piling od smeđeg šećera i sjajili za volumen. FB: Izidora Doda Krstičević

    OdgovoriIzbriši
  28. Usnice njegujem svakodnevno melemom u sticku, a za njihovu punoću, sjaj i savršen izgled dodatno ih namažem medom. :-) Budu savršeno slatke i posebne... :-)
    Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  29. Cijele usne lagano popunim muave olovkom za usta a u sredinu stavim nude ruz.
    Kristina P.

    OdgovoriIzbriši
  30. Usne namažem bogatom hidratantnom kremom.Nakon toga rubove prekrijem vrlo tankim slojem tekućeg pudera.Olovkom boje ruža ili za pola nijanse tamnijom iscrtam rubove usnica .Nanesem ruž.Za posebne prilike na sredinu donje i gornje usne nanesem nijansu svijetliji ruž.
    Cijele usne premažem bezbojnim sjajilom.
    Javljam ti se kao Željka.
    Spravica me oduševila !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Moj omiljeni trik je da stavim highlight iznad gornje usne a da osencim ispod donje.
    Pratim te preko feedly-ja, valjda isto kao Chuch, ne znam :/

    OdgovoriIzbriši
  32. Pošto sam tanke usne naslijedila od djeda (da, od svih iz obitelji sam baš morala pokupit samo ono najgore :P) cijeli život se koristim nekim malim trikovima kako bih ih vizualno povećala jer sam uvijek patila zbog toga, čak sam kao mlađa razmišljala o plastičnoj operaciji. Važno je usne redovito njegovati pilingom i tako ih 'stimulirati', a što se šminkanja tiče koristim svijetlije i prirodne nijanse ruževa, stavim malo bijele olovke iznad same linije usana i sjajilo na sredinu usana.
    FB: Melita J.

    OdgovoriIzbriši
  33. Prvo isfrotiram lagano usne toplim i vlažnim rucnikom zbog cirkulacije,zatim nanesem med kao masku da nahranim svoje usne.Za dnevni make up koristim balsame u boji,a za večernji make up hidrantne ruzeve u boji jače pigmentacije.Pratim te kao Lill Lilly.

    OdgovoriIzbriši
  34. Lagani piling, balzam i sjajilo na sredini usana... i evoooo:)

    OdgovoriIzbriši
  35. Koristim svijetle nijanse ruževa, nude i roza, a na donju usnicu obavezno stavim malo sjajila.

    OdgovoriIzbriši
  36. Elizabeth Arden kremica jer su mi zimi usne jako ispucane i malo sjajila bezbojnog i to je to :)
    Pratim te na fb Martina Matan

    OdgovoriIzbriši
  37. Radim piling za usnice s cimetim, šećerom i maslinovim uljem. Nakon toga su mi usnice glatke. Redovito stavljam balzam za usne, te koristim olovku za usne.
    FB-Ina Kašaj

    OdgovoriIzbriši
  38. FB Marija Krešić Bandić
    Bloglovin Marija

    A trika nema..najljepše su one njegovane usne nebitno koje su debljine....imam sve moguće stickove za usne i to mi ono mast...a ostalo dođe po raspoloženju

    OdgovoriIzbriši
  39. Obavezni piling usana, a nakon pilinga usne namažem medom skroz dok ne upiju...nakon toga koristim cjelodnevno dobar balzam i kvalitetan ruž....Njegovane usne su najljepše usne :)
    FB Kristina Tijan ex Bikić

    OdgovoriIzbriši
  40. Spravica je fora, ali učinak je prekratkotrajan. Željela bih ju isprobati, ali nikada ne bih dala više od 100 kn za to.
    Koristim piling za usne i hranjivi balzam, a usne mi se čine veće kada stavim sjajilo.
    Pratim te pod imenima Ale Ra, Alejinad 01

    OdgovoriIzbriši
  41. Koristim melem.

    FB Marica Opačak

    OdgovoriIzbriši
  42. trljam četkicom za zube po usnama,zubima da potaknem cirkulaciju haha, koristim svjetlije ruževe i sjajila...voljela bih ovo probati ;) ,fb Lina Babić

    OdgovoriIzbriši
  43. Ja nakon blagog pilinga usnama prvo nanosim balzam za usne, ostavim da se upije, koliko više mogu. Zatim obrubim usne olovkom (obično biram berry nijanse) te nanosim ruž. Na sredinu usne utapkam samo malo prozirnog sjajila s kojim izgledaju punije nego li sa samim ružem :)
    FB: Jelena Hrkać

    OdgovoriIzbriši
  44. Sta god da sam probala, nista nije imalo nekog efekta. Zato bi željela isprobati Hello beautyfull Lips :)

    OdgovoriIzbriši
  45. Nisam neki perfekcionist sta se tiče usana. labelo ili neki balzam, za izlazak imam jedan crveni ruž kojim malo rub napravim.Girnja usba mi je manja od donje to me ljuti...ovo je bas za mene..;)))pratim preko face Tea Perak

    OdgovoriIzbriši
  46. Moj trik za punije usne je piling i labelo prije ruža ili olovke za usne. :)
    Maja Tomšić

    OdgovoriIzbriši
  47. Još nikako nisam uspjela dobiti taj efekt :)
    Pratim te preko Facebooka Anamaria J.

    OdgovoriIzbriši
  48. Odradim piling usana, namazem balzam, zatim karmin pa sjaj :)
    Fb: Lolin svet

    OdgovoriIzbriši
  49. Baš me zanima kako bi ovo djelovalo na mojim usnama pa ću se pridružiti darivanju :) Zasad najbolji efekt punih usnica dobijem kad ih namažem nekim dobrim balzamom ili lagano roskastim/peachy sjajilom. To ih instantno podigne.
    Pratim te kao Ida Tomašković ;)

    OdgovoriIzbriši
  50. Svaki dan tretiram svoje usnice otopinom od kamilice
    FB: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  51. Piling od secera i balzam :)
    Dolores Batrac

    OdgovoriIzbriši
  52. Redovita njega balzamom i povremeni piling
    FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  53. Usne izmasiram cetkicom za zube, a koristim olovku za usne i svjetlije nijanse ruzeva da ih malo uvecam i da djeluju punije :)
    FB: Sanja Mitric

    OdgovoriIzbriši
  54. Područje iznad gornje usne posvijetlim, nanesem highlighter na Kupidov luk, područje ispod donje usnice osjenčam tamnije, usne obrubim olovkom za usne, na sredinu usana stavljam svjetliji ruž i malo prozirnog sjajila :)
    FB Inka Malešević

    OdgovoriIzbriši
  55. Koristim samo olovke ili mat ruzeve - jer usne ljepse izgledaju. Tamnijom olovkom obrubim usne sa posebnim akcentom na krajeve usana, a svjetlijom unutrasnji dio. Ponekad na centralni dio donje usne stavim bez ili bijelu olovku za oci. Naravno sve to uz upotrebu cetkice za sminkanje, da bi se sve lijepo izblendalo. Highlighter na kupidonov luk, a dio ispod donje usne osjencim da je malo tamnije.
    fb-Milica

    OdgovoriIzbriši
  56. obićno stavljam samo balzam za usne malo preko ruba usana i to je to. ja sam zadovoljna rezultatom.
    Renata Šišak

    OdgovoriIzbriši
  57. Ljubljenje. Puno ljubljenja.

    OdgovoriIzbriši
  58. Lagano isčetkam usne starom mekanom četkicom za zube da nestane sav višak kožice koji je ovih dana dosadan sa hladnim i suhim vremenom, nakon toga ih njegujem balzamom za usne. Nakon toga ide efektni ruž i dodatano pomagalo sjajilo kako bi usne izgledale punije. Ne volim ono dodatno iscrtavanje oko usana ili tonu pudera na njima, tako se osjećam umjetno i neprirodno. Svakako poželim punije i bogatije usnice kao prava dama koja ponosno šeta gradom :)

    Kristina Kika

    OdgovoriIzbriši
  59. Prvo namazem usne s hidratantnim balzamom, zatim ih obrubim s olovkom I u sredinu namazem s svijetlijim ruzem a po rubu s ruzem bojem olovke I sve lijepo izsjencam da prijelaz boja bude lijep I na kraju preko svega namazem s peozirnim sjajilom.

    OdgovoriIzbriši
  60. Puno balzama a onda tamnija olovka i preko sjajilo.

    Fb: Danijela Duić

    OdgovoriIzbriši
  61. Namazem usne balzamom i stavim malo sjajila na sredinu donje usnice i mrvu na gornju, a ponekad olovke koristim :-D pratim te po imenom Marija Cindric

    OdgovoriIzbriši
  62. Iskreno do sada sam svasta probala ali sve mi to nekako djeluje neprirodno..Pogledala sam tvoj video i ostala odusevljena. Tako jedna mala stvarcica moze promijeniti usne , ma too je zakonn..Moje usne su male male, jedva da se vide ;), zato bi bila presretna da osvojim ovu stvarcicu koja bi mi bar malo povecala usne ;)
    fb : Suzana Šainović.- Kišiček

    OdgovoriIzbriši
  63. Svašta čovjek proba, od pilinga do redovitog mazanja balzamima pa korištenje olovke u istoj nijanski kao ruž. Nešto malo pomogne i to je trik koji ja koristim. BTW, video je odličan, oduševio me. Pratim na fb kao Tijana Gr

    OdgovoriIzbriši
  64. Komentarisala sam pre neki dan i nema komentara, ne znam zasto..
    Piling i bogat balzam :)
    Pratim kao Sanja na bloglovin

    OdgovoriIzbriši