HELLO LITTLE BEAUTY ČETKA ZA KOSU: DARIVANJE

Posted by Dear Skin at 19:22

Iznimno sam sretna što u redovitom vikend darivanju imam priliku razveseliti jednu malu princezu :)
Naime, svi ste čuli za Hello Beauty Detangling četke za kosu o kojima sam pisala u ovom i ovom postu, novost je da odnedavno "čudo od četke" postoje u mini verziji namijenjene djeci koje su istih karakteristika poput onih za odrasle: prilagođene svim tipovima kose, posebno nježna prema tankoj kosi, i što je najvažnije: nema čupanja, zatezanja, boli i pucanja kose. Može se koristiti i na suhoj i na mokroj kosi, ergonomskog oblika a ove preslatke dječje četke dolaze u više veselih motiva i boja.



usporedba s četkom za odrasle



Hello Little Beauty četke dostupne su u svim Bipa prodavaonicama po cijeni 69,90 kn.

U suradnji s Hello Beauty brendom, ovog vikenda možete osvojiti jednu ovakvu preslatku dječju četku za vaše princeze :)



Kako možete osvojiti nagradu?
  •  u komentarima opišite poneku anegdotu prilikom češljanja dječje kose
  •  u komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
  • darivanje je otvoreno za sve čitateljice
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do nedjelje 01.02.2015. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati jednog dobitnika HB četke koji se mora javiti u roku od 48 sati.

40 komentari:

  1. uf anegdota imam Ko u priči jer češljam dvije kovrčave čupavice, nije im najdraža stvar na svijetu, Bogu hvala na dječjim regeneratorima i mojim prstima jer u četke još nismo imali povjerenja. .. nego, svako češljanje dobijem na prevaru da im zaglumim da su oni mali gropovi zapetljane kose koju izvučem - pauci! onda na jedvite jade, ali ipak popuste i uspijem nekako očešljati. .. ali to naravno ne ide bez: AUČ, i sl... bas bi nam dobro došla jedna četkica ♡♡♡ ime pod kojim pratim blog Lola Lopez

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovako... Nemam svoju djecu jos uvijek, ali u porodici imam djevojcicu koja ima tek jednu godinu...nije ljubitelj kupanja, a jos manje cesljanja i susenja kose fenom (uostalom kao i vecina djece)...Jos uvijek nema mnogo kose, pa bih ja voljela da ona ima svoju cetku zbog koje joj cesljanje nece predstavljati muku (ni njoj ni njenoj mami) :D Ne zelim da se muče...
    A ja imam Macadamia cetku i znam koja je ona blagodat za moju kosu, stoga vjerujem da je i ova Hello Little Beauty za djecu pun pogodak :)
    FB Majda Jusic, podijeljen post s ovog profila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve sto stoji u tvoj "uputstvu za devojcice"potpisujem. Naravno,cerki ne mogu da zamerim to sto ne voli da se ceslja je ima identicnu moju kosu. Tako da apsolutno razumem njene muke. Moja cerka ima 3 godine,jako,jako,jako retku kosu koja je stalno naelektrisana i bez sampona sa regeneratorom nema sanse da se rasceslja. Sva sreca pa jos uvek nije duga,ali i ona kao i ja zelimo da je pusti da mozemo frizurice da pravimo. Ja recimo imam anegdotu bas vezanu za moju zelenu macadamia cetku. Prvih dana kad sam pocela da je koristim,isprobala sam je i na njenoj kosici i vrlo joj se svidela. Sutradan,rano ujutro,spremamo se za vrtic,mama za posao,ocesljam ja svoju kosu,odem po nju da je ocesljam i obrnem ceo stan naglavacke kad nema nigde njene 3 cetke koje inace koristimo. Pitam je gde su,ona trepce okicama i kaze "pa mama mozes i tvojom novom ako nema starih" Ja joj naravno ocesljam mojom macadamiom a popodne nadjem sakrivene ispod njenog prekrivaca sve 3 njene cetke. Treba li vam puno da pogadjate ko ih je tu sakrio? :)
    Veliki pozdrav za tebe i sigurna sam da ce svaka devojcica obradovati da dobije jednu ovakvu cetku.
    Moje ime je Marina Nerandzic.

    OdgovoriIzbriši
  4. A, pa ovo bi mi tako lepo leglo za moju kovrdžicu jer sam planirala da kupim i za nju i za mene ovakve četke, ali nisam znala da ima i za dečicu.
    Dakle, moja kovrdžica ima kovrdže i dok je ja češljam ona gleda sve moguće i nemoguće crtaće na kompu ili sa svih narezanih CD-ova i peva ako je neki dugometražni (iz moje mladosti) i nesvesno se bori kad četka zapne pa je malo čupne i tako nekoliko puta, a tek sam na početku češljanja!
    Kako krenem drugu trećinu kose (delim na više delova kosu jer je nemoguće drugačije), opet negde zapne, njoj se spava i "Ja ne mogu više, ti češljaš tri sata", ubedim je ja da nastavi da gleda crtaće, sad ću ja da završim, pri kraju sam.
    Češljam ja, jadna, i dalje tu trećinu, opet je zakačim i počupam i ona će ", boli, čupaš me i tri sata češljaš, prošlo je pet sati, ceo dan". Otima se, neće da je više češljam, ne zanima je više ni crtać, hoće kod mame, da je ona očešlja, ode i posle ni minut, vraća se sva uplakana i crvena "Mama mnogo čupa, češljaj me ti, ali sa ovom četkom, ona ne čupa." (inače, imamo milion i jednu četku za nju i ima jedna koja ne čupa baš toliko, ali više mazi kosu nego što je otpetlja, pa najviše kombinujemo nju i jednu drvenu i jedan češalj sa ređim i čestim iglicama), pa se zda ona u objašnjavanje kako da je češljam i onako slatko reaguje pokretom ruke i izrazom lica kao da mi govori "E, sad sam ti objasnila šta da radiš, a ja ću sad da gledam crtani". Tad je lepo očešljam jer ju je mama već očešljala, tj. raspetljala ju je donekle, ali ja idem pramen po pramen pa zato se ona unervozi i bude joj kao da je češljam čitavu večnost, a mama to odjednom sve od korena do vrhova u tri poteza, vuče, levo, desno, sredina i gotovo, pokida pola kose kovrdžici, kovrdžica se isplače pa ili zaspi ili dođe k meni da je ja očešljam do kraja i napravim frizuru. I uglavnom nam je tako svaki put, samo sa nekim novim rečenicama (izrazima) koje tako čuje pa zapamti pa ih iskoristi, a da čak nemaju veze sa onim što se dešava i tako slatko izgovori, pa se počnem smejati kao luda na brašno pa me stane gledati u čudu šta mi je :D (npr. sada za ovaj raspust je bilo aktuelno kad je tako češljam dugo, a ona se smori ili ima "posla", a ja sam spora, ne znam kako treba da se češlja, kaže "O, Bože, mene." sa sve njenim raznim grimasama i pokretima ruku.

    Pratim blog preko Bloggera, kao JeuneFille (za blogger sam sigurna jer u njega ulazim često (svaki dan, čak i po nekoliko puta), ovo ostalo i zaboravim da imam i šta imam na njima jer baš retko otvaram).

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja "cupavica" ima jako gustu i kovrčavu kosu, i jedno vrijeme smo svaki put kad smo se češljali morali zatvarati prozore jer je njena pobuna protiv češljanja zvucala ovako: pomozite ljudi, pomozite!!!

    Bbi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ne igram se, ali nagrada ti je preslatka stvarno <3 zašto ovo nije postojalo kada sam ja bila mala i kad je mama radila uredan, konjski rep haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kažem, kada se samo sjetim čupanja i plača kada su me češljali :D

      Izbriši
  7. Kod nas svako jutro situacija ista..... Red plaća, red vike, pa neću, pusti me, baš me briga što sam čupava i sl..... Kad je bila manja bilo je lakše jer smo složili frizuricu pa je trajala par dana, sada to ne dolazi u obzir.... jer u školi se mora biti svaki dan s drugom kreacijom na glavi. Često "sad sam se probudila" style....Otkrili smo neke nove proizvode za kosu bez kojih više ne možemo, pa je nekako lakše i sa češljanjem.... Pratim pod istim imenom i na fb

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja beka je mala 18 meseci,ali već zna da se sklanja od češlja.Posle kupanja je stavim na krevet da je očešljam,a ona počne da se okreće,sklanja,ide po krevetu po igračke...onda moram i njoj da dam jedan češalj da češlja medu i tako joj brzinski raščešljam kosicu. :)
    Pratim te kao Emilija Novakovic ex Lecei. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne igram se, ali sudeći po iskustvima se pitam zasto uopće češljati... Ni ja se ne češljam pa sam skroz dobro ispala i bez traumi "mama me je čupala".

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam sestru i ova četka bi nam došla kao naručena. Ima hiljadu anegdota, ali moja najdraža je definitivno kada je pisala pismo Winx-icama ( dječiji crtani )
    Studiram u drugom gradu i uvijek se trudim da joj donesem nešto, ali nije da se uvijek ima novca. Bez obzira na to ona prije nego krenem nazad uvijek napiše dva pisma. Jedno meni u kojem mi napise da me voli i nesto nacrta, a drugo za Winx-ice, ne znam zašto misli da ja mogu dostaviti njima pisma, ali ona ih uredno piše svaki put, a ja čitam u autobusu dok putujem.
    U jednom od pisama je pisalo : " Ja se zovem Lamija i hocu da posaljete svoju magiju mojoj mami Amini i mojoj sestri Berini jer mi čupaju kosu a ja placem. ". Mi se i dan danas tome smijemo, ali mi je i žao što je toliko boli. :D
    Pratim te kao Dreamcatcher. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam doma curku od 3 godine i jedino što je dobila na mamu je frčkava kosa. Do godinu i pol nismo imale problema s češljanjem jer je imala kratku kosicu. Ali...kako je kosa bila sve duža i problemi su počeli. Sada ima kosicu do pola leđa. Ima prekrasne loknice pa mi ju je žao ošišati. Probala sam sa sprejevima za raščešljavanje, ali nula bodova u našem slučaju. Ništa to nije pomoglo. Najveći problem je ujutro kad je kosa od spavanja sva spetljana. Bude tu i suza i vijanja po kući, ma svega. Ponekad mi mazne moju Macadamiu pa se počešlja, ali bilo bi super da ima svoju vlastitu malu, slatku četku koja ne čupa.
    Pratim na faceu: https://www.facebook.com/mirela.korajac

    OdgovoriIzbriši
  12. Curka tri godine, kovrđave kose. MRZI IZ DUBINE DUŠE četke, češljanje itd ... Dosta puta s obzirom da je ne mogu svladati (ajme što ta djeca imaju snage, a bome i volje) izađemo van raščupane, zapetljane kose.
    Svaki put je borba, trčanje, vrištanje, sakrivanje. Sad smo našli način. SUMO BORAC. Kada ju uspijem uhvatiti, sjednemo na pod, obavijem je svojim nogama, a muž sjedne ispred da ne može pobjeći i onda kreće češljanje. Komedija. Imamo i one sprejeve, tako da sva tri koristimo pa nam to barem malo olakša.
    Fb Kunac Marija

    OdgovoriIzbriši
  13. sa starijom kćeri smo prošli "agoniju" četkanja kose, a sa mlađom (7 godina) je borba svaki dan... ima kovrčavu kosicu, koristimo sprej za raščešljavanje, ali njoj je češljanje svejedno noćna mora, isto kao i nama roditeljima.... nemam neku posebnu anegdotu, ali ova predivna četka bi meni i suprugu (koji je češće sprema u školu i češlja jer ja jako rano odlazim na posao) puno, puno olakšala život :) u svakom slučaju, sretno svima ;)
    pratim kao Keke Kao na fejsu

    OdgovoriIzbriši
  14. Divna nagradica, imam malu prijateljicu, mislim mladju, uvijek je imala lijepu frckavu kosicu, i uvijek sam joj pravila frizurice i sminkala je,, al kako je krenula u skolu,, svi su joj se rugali, i svasta joj govorili, kako je ruzna i cupava, i tako da se ona osisala, i sad ima skroz kratku kosu, =/ a imala je tako lijepu kosu, sad je polako pusta, zao joj je sto ju je osisala, cetku bi poklonila njoj, da joj olaksa pri cesljanju, =D

    Amina Catic

    OdgovoriIzbriši
  15. Bilo je to jednog popodneva, dok sam ja spremala ručak u kuhinji, moja nećakinja se igrala u dnevnom boravku. U jednom trenutku skužila sam da više nije tamo. Izašla sam u dvorište i zatekla sljedeći prizor...Malena je uzela četku s kojom smo češljali psa, malog pekinezera, i kad sam ju pitala što to radi, rekla je da želi imati boju i dužinu kose kao naš mali psić pa si stavlja njegove dlake kao umetke za kosu...Prasnula sam u smijeh i smijala se dugo, dugo vremena još...Eto, do kuda ide dječja mašta, kreativnost, ideje i iskrenost... :-D

    FB Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj super je četka i moja mala curica Marina bila bi oduševljena da ju dobije,kupila bi ja to njoj,ali trenutno mi je teško pronači posao pa se trudim malo uštedjeti za djecu.Marina ima 2godine i 10 mjeseci i ima gustu dugu kosu i velike lokne,kada sam ju rodila svi su bili začuđeni koliku kosicu ima i na odjelu su je zvali plavuša jer je imala zlatnu boju kose.Sada se stalno uređuje i obavezno mora imati jedno labelo.Sjećam se kada sam ju jednom češljala a ona mi je ljutito rekla:"nečeš ti,tata će,ti me čupaš"A njezin braco koji ima 10 godina ima gustu kovrčavu kosu,koja stoji kao griva od lava.Obožava se družiti s curicama i curice obožavaju njegovu kosu jer liči na jednog pjevača tinejđera .Smijali smo se kada je sin uređivao kosu u kupaoni,a naišla je malena i rekla :"ja cu te počešljati blaco,dođi moj dlagi blaco"...eto,to su neke od slatkih izjava,a ja te pratim kao Maja Vostrel Slaviček i na facebooku,super je sve i pratim te i dalje

    OdgovoriIzbriši
  17. od sestre klinac ima prekrasnu frčkavu kosicu, i kad dođe red na njezino pranje u kući je uzbuna, ponekad zna tetka smirit situaciju, tako da mu da jedno obećanje: ako dozvoli da mu se na miru polako raščešlja kosa, moći se si ju sam s fenom osušiti. Zaluđen je s fenom i zvukom koji on proizvodi :) Stigao je još jedan klinac i njegove prve kovrče su na pomolu. Mislim da bi im četka bila od velike pomoći i uljepšala njihova kupanja, a možda i tetka koji puta posegne za njom :)
    Blog pratim pod imenom girl.
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Moja cura ima kose na glavi za dvije glave-jednom joj je tako rekla frizerka,i od onda ona tvrdi da je pametnija dva puta više od ostalih i da je to sve zbog njene duge i bujne kose :)
    Fb Goranka H.Pribanić

    OdgovoriIzbriši
  19. Nemam kćer, ali ovu četku bih voljela pokloniti svojoj 9-godišnjoj sestrici.
    Budući da sekica ima jako tanku kosu koja se dobro zapetlja, onda svaki put mene traži da ju raščešljam nakon pranja kose. Kako je meni dosadilo boriti se svaki put s njenom kosicom, ovako nešto bi joj super koristilo nakon pranja.
    FB-Fabiana Macukić

    OdgovoriIzbriši
  20. Moja djevojcica ima 2 godine i obozava se kupati no cesljanje je uvijek problem. Prvo dok ju ulovim po cijeloj kuci treba vremena a onda ga treba i za cesljanje i nista ne prolazi bez auc auc... zato bi nam jedna ovakva cetka jakoo dobro dosla! :))
    Blog pratim preko fb: Mihaelaa Puhalo

    OdgovoriIzbriši
  21. Mrzila sam se šišati i češljati dok sam bila malena, tako da baš nisu uspješno to radili moji roditelji. Mama kaže da sam bila zapetljana. Došlo je do te mjere da mi je jednom slučajno (ili ne, to samo moja mama zna) doletila žvakaća guma u kosu. Mama mi je onda objasnila da se moram češljati Probali smo žvakaću skinuti s kose, no nije išlo četkom. Zatim sam nakon litara suza završila kod frizera i to je sve što se sjećam. :) A ovu četku bih željela za prijateljicu koja ima 2 prekrasne curice, i ne vole češljanje....(malo je reći da ne vole). :) FB: Gordana Brezovečki

    OdgovoriIzbriši
  22. Kod nas to svaki dan izgleda otprilike ovako: "Mama, daj prestani, čupaš me, boli me! Sama ću se počešljati!"
    FB: Katarina Katavić

    OdgovoriIzbriši
  23. Joooj, gađaš nas u dušu :))))
    Moja princeza taman treba novu četku jer smo nas dvije zajedno već uništile dvije Macadamie, a jedna ova slatka curičasta četka bi bila divan dar.
    Kao gotovo sve djevojčice i moja bi rađe hodala kao Frenkensteinova mlada nego se češljala... ali naravno da to ne znači da je spremna na šišanje :rolleyes:
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/people/elly25-9387767

    OdgovoriIzbriši
  24. Gdje me nađe, baš sinoć gledam onu Macadaminu i razmišljam kako je potrgana i da mi treba nova... Nisu to anegdote, to su više ''muke ježeve'' sa češljanjem... Cura hoće kosu kao u zlatokose i ja svaki put prijetim ako neće da se češlja da ide pod makaze(i upali)....sve žive prskalice za lakše raščešljavanje smo isprobale.....Mada mogu reći da se disciplinirala i da joj je kosa baš lijepa i počešljana dok god ''mama vještica'' stoji iznad i nadgleda češljanje
    Bloglovin Marija
    FB Marija Krešić Bandić

    OdgovoriIzbriši
  25. I ja imam malu curicu kojoj je češljanje mrsko...na to pristaje jedino uz crtiće...ovo ljeto joj se kosa bila toliko zapetljala od uha prema dolje, nikako nisam to mogla raščešljati i toliko sam se iživcirala da sam uzela škare i sve to pošišala...jadničak moj uz moje stručne sposobnosti i talent za šišanje izgledala je ko siroče iz Olivera Twista, srećom pa joj je kosa brzo narasla...:D Btw četke su preslatke!!!! :) Pratim te na bloglovinu (bubley), mailu i facebooku (osobni profil).

    OdgovoriIzbriši
  26. Kad sam bila s nećakinjom na moru, imala je kojih 3-4 godine. Obzirom da je obožavala moju kosu, ja sam dobila zadatak da ju počešljam i napravim neku frizuricu za rođendansko slikanje taj dan. Dok sam ja izašla na terasu punih ruku češljića, špangica i gumica, moja nećakinja si je lijepo odrezala šiške jer "ju tu jako čupa dok se češlja"... Na kraju sam ju i ošišala taj dan, ne samo počešljala... lol

    fb Nikolina Vukelić / bloglovin http://www.bloglovin.com/people/nikolina7-7629375

    OdgovoriIzbriši
  27. Budući da mrzimo češljanje uglavnom taj dio nekako preskačemo pa imamo problema sa zapetljanom kosom. Moja princeza je (na moju žalost jer sam uvijek sanjala o brdo ukosnica, mašnica, rajfova i raznih frizura za curice) dečko princ pa sukladno tome i naše frizure su samo puštena kosa, ponekad zavezani rep. Jako sam se nasmijala kada sam neki dan na tvom FB vidjela upute za djevojčice kada mama pravi frizuru jer se moja curica pridržava svih točaka! :) Ja čim uzmem češalj ona počne bježati i trčati a ja za njom. Kada je uhvatim i nekako ubjedim da se moramo počešljati to su uglavnom 2-3 poteza češljom po njenoj kosi. Možda na brzinu uspijem staviti i ukosnicu ali ona uz veliko negodovanje završi negdje iza ormara. Mogu misliti kako to izgleda ljudima sa strane! :D

    FB Josipa Kristić

    OdgovoriIzbriši
  28. Imam devojcicu od dve godine i uvek muke kod pranja i susenja... Najsmesnije mi je kad rucicama pokriva usi da se zastiti od toplog vazduha iz fena, iako ga posteno udaljim od glave...
    FB Helena Martincevic

    OdgovoriIzbriši
  29. uvijek problem sa češljanjem te male,svilene,zamršene kosice ;) Fb Lina Babić ;)

    OdgovoriIzbriši
  30. Tate uvijek zele da njihove curice imaju dugacku kosu, a mame moraju tu kosu odrzavati...pomozite jednoj od tih supermama!

    OdgovoriIzbriši
  31. Kod nas nemamo problema s cesljanjem, moje cure obozavaju pravljenje frizura... i najradije ih prave same sebi. Jednom prilikom sam tako mlađoj od njih morala s kose izvaditi 28 komada spangica:-D

    Pratim te preko bloglovin: Ana Ma

    OdgovoriIzbriši
  32. Nemam kćer nego dugokosog sina koji neda šišati svoje uvojke, a bome ni češljati. To uvijek "boli". Sve sa slike je kao kod nas, osim što ne vežemo rep, ali poslije mene on svakako mora popraviti frizuru.

    OdgovoriIzbriši
  33. Uvijek muku imamo sa tim cesljanjem..Jos pogotovo kada si zapetlja gumicu, ili pije caj i sok pa si polije po kosi..Rasceljavanje nam je prava muka.Konacno da su izmislili nesto i za djecu da uzivaju prilikom cesljanja a ne sta se ja svaki put moram oznojiti ganjajuci ju po kuci da ju pocesljam :)
    suzy
    fb : Suzana Sainovic Kisicek

    OdgovoriIzbriši
  34. Sa mojom čupavicom svako jutro vodim rat oko češljanja. Ima kovrčavu kosicu koju ako ne počešljamo svaki dan lako se zapetlja i zamrsi i onda nastane još gori problem. Voljela bih da isprobamo i ovu čudesnu četku i ostatak jutra iskoristimo za više igranja.

    Pratim te na fb: Marijana Rašić

    OdgovoriIzbriši
  35. Moja bebica se voli češljati maminom Hello Beuty četkom, ma voli ona oponašati mamu u svemu, što mama radi, radi i ona, malo se čisti, pere stan, pa dok mama stavlja kremicu ona se parkira blizu i uzima svoju (praznu kremicu) i glumi da se maže ko mama, pa lakira noktiće, stavlja parfem... i sve tako dok ne dodjemo do češljanja onda pali samo prava mamina četka, stavi glavicu na moje krilo i pusti da je češljam i češljam koliko god hoću, ne cčupa je i godi joj, voli maminu Hello Beauty četku, bilo bi mi jako drago da ona ima baš svoju malu, slatku četkicu.... FB mama Ivana Marić

    OdgovoriIzbriši
  36. Još nemam svoje klince, ali znam kako je meni bilo kada je trebalo češljati kosu...jedna riječ - užas! Češljanje mi je kao djetetu bilo nešto grozno i mrzila sam to valjda najviše na svijetu. Jednom prilikom sam se čak dovela do toga da sam imala grumen kose zapetljane iza na vratu jer se nisam dala češljati. Ma užas!
    Igram ovu igru za svoje dvije sestrične od 8 i 5 godina, mislim da bi im se ova četka jako svidjela. :D

    FB: Iva Pištelek

    OdgovoriIzbriši
  37. Ja bih ovu preslatku četku za moju nećakinju. Ona ima dugu i gustu kosu i meni ne da da ju češljam. Tako da, nažalost, ni nemam anegdota.
    FB: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  38. Moja curica još uvijek nema puno kose, ali zato jako voli Hello Kitty :) (iako ja stalno navijam za Minnie :)) i plus mnogo voli kad je češljam i uređujem i to je bio razlog da se prijavim, pa iako nemam običaj da učestvujem u nagradnim igrama, ovaj put pravim izuzetak :)

    Pratim pod imenom Jasmina Perić

    OdgovoriIzbriši