O BLOGU DEAR SKIN-OFF TOPIC

Posted by Dear Skin at 11:28

Vrijeme je za moj prvi Off Topic post za kojeg ne znam da li će biti redovita rubrika ili jednostavno povremena vrsta posta u kojoj bih voljela podijeliti neka svoja razmišljanja. Dugo sam razmišljala da li pisati ili ne jer ovo mjesto je prije svega kozmetičko zdravstveni kutak u kojoj smo navikli čitati i pisati o raznim beauty temama. Kada smo kod pojma beauty, razmišljam da promijenim kategoriju bloga. Iako po nekim podjelama, moj blog spada u beauty blog ali kako neki takve smatraju mjestom gdje će vidjeti ili čitati samo savršene fotke i postove, odmah moram potražiti kategoriju u koju ću se ja svrstati. Iskreno, nemam pojma koja bi to bila pa ako netko ima prijedlog neka slobodno napiše. Činjenica je da ovdje čitate o raznim zdravstvenim i estetskim problemima, većinom mojim, gledate razne uznemirujuće fotografije poput celulita, akni, kapilara, dlačica i masne kose, pa odmah moram napomenuti da ja nisam fotomodel, manekenka ili nešto treće, nisam savršena a uostalom po mom mišljenju nije nitko i smatram da ono o čemu pišem ili kako izgledam mogu se pronaći mnogi. Eto, ako postoji non beauty kategorija blogova potruditi ću se da se tamo prebacim.
Kada smo kod fotografija, nažalost, moja je oprema oskudna u odnosu na mnoge moje kolegice i još uvijek posjedujem običan digitalni fotoaparat koji surađuje sa mnom jedino na dvorištu i na suncu. Zato svoje fotke radim vani, ponekad na minusima, ponekad na visokim temperaturama, trudim se da ispadnu što realnije kako ne bih dovela nekoga na krivi put i ne tražim da itko hvali te moje "vrhunske uratke",  ali nekako očekujem malo razumijevanja, no kad bolje razmislim zašto bi ga netko imao kada očito nitko ni ne zna koliko je teško stvarati fotografije i odmah se ispričavam svim profesionalcima od kojih sam ponekad "krala" fotke za potrebe nekih postova :D
komentari
Vjerojatno ste primjetili ako ostavljate komentare na ovom blogu, određenu provjeru da niste "robot". Moram napomenuti da ova opcija nema veze s mojim postavkama već blogger tako uvede s vremena na vrijeme kako bi se smanjio broj spamova. Moram priznati da se doista i smanjio jer sam jedno vrijeme dobivala nenormalnu količinu spamova na mail i blog tako da molim za razumijevanje dok se ta opcija ne ukine sama od sebe. Kada smo kod komentiranja, vječito sam u nedoumici dozvoliti anonimne komentare ili ne. S jedne strane ostavljam tu mogućnost radi čitateljica koje ne znaju na koji bi način drugačije komentirale ili žele postaviti pitanje intimnije prirode a s druge strane, jako me žalosti što je 99 % kritika napisano pod krinkom "anonimno". Smatram da ako ja stojim iza svega što napišem ovdje ili negdje drugdje svojim imenom onda mislim da svatko može imati malo kulture i za svoje kritike i ostalo pa se potpisati. Inače, čitala sam nebuloze da su neki komentari na ovom blogu obrisani i ovo moram kategorički demantirati jer ni jedan komentar nije obrisan s moje strane. Blogger platforma nije najsjajnija i često se događa da Vam komentari "nestanu", a to nije problem kod mene već i kod ostalih kolegica. Dakle, ako primjetite da Vam komentar nije objavljen, molim da me kontaktirate na mail kako bi isti bio tamo gdje treba. Naravno, ako se ne radi o nekom vrijeđanju i slično. Ponekad uvedem moderiranje komentara, ono ne služi cenzuriranju već ukoliko se nađe neki provokativan komentar da si ostavim vremena odgovoriti na njega. Toje uobičajena praksa na mnogim blogovima i jako pomaže osobama poput mene koje bi najradije ostavile ono što rade utom trenutku i jurile odgovarati na provokacije. 
blog-posao? 
Oko ove teme vrlo se često povlače razne rasprave, blog nije posao ali zahtjeva puno posla. Moja ljubav i strast prema kozmetici tjera me da pišem često što mi oduzima svo moje slobodno vrijeme jer i ja poput svih ostalih kolegica radim posao od kojeg živim. Naravno, to je moja želja na koju me nitko ne tjera. Volim svoj blog,volim kada mogu prenijeti svoje iskustvo i volim kada  netko nauči na mojim pogreškama. Moj rad ako ga pratite nije baš tipičan za beauty blogove, ne pokazujem Vam često lijepe stvari, savršene fotografije niti pišem kako će biti bolje. Nažalost, malo se priča i piše o puno važnijim temama poput ženskih problema, hemeroida, lošeg tena i načina života. Vjerujem da takve teme nisu jako fancy ali su potrebne što dokazuju ključne riječi koje se ukucavaju na tražilicama. Pretpostavljam da imam savršen ten, kosu, nokte i tijelo moje recenzije ne bi bile tako oštre kao do sada jer vjerojatno ne bih primjetila neko posebno djelovanje. Dok si mlad, sve ti je dobro, solidno, zadovoljavajuće ali kada dođeš u srednje godine itekako tražiš maksimum od onoga što kupiš i očekuješ bar minimalno djelovanje.
Recenzije-dojam
Kako je moja strast preparativa i o njoj imate priliku najviše čitati, sigurno se pitate kako uspijevam recenzirati toliko proizvoda. Prva stvar, mnogi brkaju pojmove recenzija-dojam. Dojam nekog proizvoda može se odmah napisati i to uključuje neke osnovne karakteristike kao na primjer ambalaža, cijena, upijanje, boja, miris, sastojci dok kod recenzije idu sve ove stavke plus konačno mišljenje s naglaskom na djelovanje proizvoda i eventualne nus pojave. Činjenica da u svakom trenutku imam veliku količinu kozmetike ne znači da ju i koristim. Moja rutina uključuje proozvode koje koristim mjesecima, neke sam koristila godinama a neke tek otkrila ali ne mijenjam svakodnevno kako mnogi misle desetke preparata.
kritike
Često čitam o sebi kako ne prihvaćam kritike. Vrlo često Vas molim za iste,posebno u nekoj interakciji kod nagradnih igara gdje odjednom osobe koje imaju zamjerke ne pišu o istima već samo pohvale koje su lijepe ali žao mi je da se tada ne napišu te kritike i zamjeranja već onako "iza leđa" na drugim mjestima gdje su pravila malo žešća i ne dozvoljavaju blogerima (nekim) da išta napišu jer ih se odmah banira. Smatram to vrlo dvoličnim i smatram da ako sam ja brutalno iskrena prema Vama, očekujem najmanje isto od Vas. Kada smo kod iskrenosti i vjerodostojnosti, uopće se ne želim dovesti u situaciju i objašnjavati koliko su moje recenzije vjerodostojne nekome ili ne. To ostavljam Vama da procijenite.
planovi, želje
Ne želim pisati o tome kako je protekla godina bila teška,vjerujem da svi znate i borite se na najbolji način. Također ne želim donositi neke planove jer sam spontana osoba, kako u životu tako virtualno. Jedini planovi su da ostanem koliko toliko zdrava, da nastavim pisati koliko stignem jer bez obzira na pritisak koji osjećam radi ovog bloga, ono je ipak moj kutak opuštanja, mjesto i ljudi koji me vesele.
I za kraj, zahvaljujem svima na čitanju, praćenju,svakodnevnim porukama, upitima i mailovima, hvala onima koji me podržavaju i vjeruju a za sve ostale, postoji X u desnom kutu ekrana i more divnih blogova u kojima mogu naći interese za sebe.
Želim Vam svima puno pozitivnosti, veselja i zdravlja i da to ne postane samo fraza već iskreno iz srca.

Martina




42 komentari:

  1. Sviđa mi se ovakva vrsta postova, jer i sama tu i tamo imam razne nedoumice, pa mi čitanje nečijih utisaka o istim pomaže da ...što bi rekli usmerim misli u pravom smeru :). Moram ti priznati da su mi u početku ovde jako falile kvalitetnije i bolje fotke. I dan danas kad god otvorim tvoj blog, upali mi se ta mala lampica koja kaže: fotke! bolje fotke! :D Ipak, činjenica da neretko posetim ovu stranicu, mada bi po nekim ličnim kriterijumima vizuelno mogla da izgleda zilion puta bolje, govori u prilog tome da je sadržaj često jako interesantan i kvalitetan. Posebno što (koliko primećujem) uspevaš da pišeš gotovo svaki dan na raznovrsne teme, a to zahteva dobar "komad" vremena i izvesnu kreativnost.

    Što se kategorije bloga tiče...možda prosto možeš da ostaneš van kategorija?

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna si zaista. Svaka tebi castna ovome sto radis. Ja znam koliko meni vremena odlazi na pisanje i fotografisanje i razmisljnje kako i sta dalje. A cesto pomislim koliko tek tebi treba vremena da izbacis toliko kvalitetnih i ozbiljnih postova. Sto se tice fotografija znam kako ti je. Evo bas sam jutros pokusala nesto da slikam ali zimsko sunce ne stedi nikoga i toliko su nikakve slike...A uskoro necu ni taj aparat imati jer nije moj nego samo mobilni telefon. Srecom telefon mi je bar dobar pa slike nisu gore od ovih sa aparata, ali ne znam kako cu slikati sebe a da ispada dobro. Smislicu vec nesto.
    Kritike uvek budu od strane anonimnih komentatora...to je tako. Samo nezlonamerne kritike ponekad mogu da se cuju od ljudi koji te prate javno. Ne mogu da se setim da li sam brisala neke komentare nekad. Mislim da je mozda jednom bio neki bas neprimeren slucaj s komentarom ali davno je bilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Martina ovo sto ti radis je za svaku pohvalu. Za ove dusebriznike ne mari. Znas kako se kaze 'prazan lonac najvise zvoni.'

    OdgovoriIzbriši
  4. Dok nisi ti "došla" činjenica je da mnogi nisu znali razliku između mlijeka za tijelo i mlijeka za lice a kamoli o mnogim kožnim problemima i sastojcima. Puno sam naučila od tebe i za to ti je moja koža zahvalna. Istina je da bi fotografije mogle biti bolje ali meni nisu presudne niti ću te zbog toga kritizirati. Dvoličnost je masovna pojava i na nju se jednostavno moraš naviknuti-ljudi jednostavno nemaju karaktera reći što misle pa čak i kad ih moliš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetu se ne može ugoditi. Tvoj blog spada u kategoriju beauty/lifestyle (ali da li je potrebno kategorizovati bilo šta?).
    Ja imam autorizaciju od početka jer smatram kako je sasvim u redu da u miru pročitam komentare, pa tek onda odgovorim na njih. Do sada (kucam u drvo) nije bilo hard core provokacija, ali je bilo provokacija na temu - a kako sam ja to Hr blogerica kad pišem na ekavici? Eto tako, može mi se. Uostalom, zar je potrebno da budem ičija blogerica? Onak' ... svoja sam i blogerica svojih čitatelja.
    Kome nije jasno, sve piše u onim podstranicama ''O meni/O blogu/Copyright'', kao i kod tebe uostalom.
    Meni je tvoj blog sjajan, da- nije uvek prijatno videti kurje oko (hvala bogu, pa niko još nije slikao hemoroid haha), izlistalu, suvu kožu, nuspojavu na neki proizvod- to niko ili retko ko slika.
    Meni ne smeta.
    Mislim da je krajnje vreme da se ljudi malo spuste na zemlju i prihvate činjenicu da blgerice nisu zaposlene u beauty industriji i da nemaju uvek savršeno isfriziranu kosu, akrilne nokte i grudi veličine 5.
    Mi smo žene i muškarci koji vole kozmetiku i koji svoje iskustvo, dojmove, mišljenje žele podeliti sa svetom.
    Uostalom, toliko je blogova na Balkanu (a tek u svetu!) različitih tema, stručnosti, nek' bira ko šta voli.
    I danas je jako teško biti čovek i dati konstruktivnu kritiku nekome. Problem je na obe strane- onaj ko kritiku daje je uglavnom preleteo ''ovlaš'' preko slika i teksta i sada pametuje i ne ume interpretirati konstruktivno u kritici, a onaj ko to čita odmah se pronađe uvređen jer niko ne voli da mu se kritikuje rad. Ma kakva kritika na kraju bila.
    Uostalom, sve je to igra ega.

    Nastavi s ovakvim postovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plačem od smija na ovaj komentar! Misha, slažem se skroz!
      Martina, nema potrebe za kategorizacijom, ti si beauty, a pod beauty ne idu samo recenzije proizvoda. ;)

      Izbriši
  6. Ja sam prije nekih pola godine na blog uvela moderiranje komentara jer mi je svaki dan dolazilo po 5-6 spam komentara... To me izluđivalo, ali ajde bar je sad prestalo, nadam se...

    Moje mišljenje, pusti sve zločeste ljude koji te kritiziraju, jer da ih ne zanima ono što pišeš nebi ni dolazili čitati, a bome ni komentirati. Ljudi maju tu potrebu blatiti druge i to nikad neću shvatiti.

    Po meni tvoj blog je kvalitetan, makar kažeš da nemaš profesionalnu opremu, ali uvijek si sve dočarala tekstom i slikama tako da se nemaš oko čega brinuti.

    Obožavam čitati tvoje tekstove i ako osjetiš toliki pritisak zbog bloga i razmišljanja tko će te sad popljuvati, sjeti se da nas koji te volimo ima barem deset puta više nego njih. Don't worry, be happy :) <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoj blog je vrlo lijep i nadasve koristan. Uvijek ga možeš proširiti i na druge teme, već prema svojim interesovanjima.

    OdgovoriIzbriši
  8. "Blog nije posao, ali zahtijeva puno posla"-mislim da je ovo legendarna rečenica koju bi sve blogerice trebale vidljivo istaći na svom blogu!
    Stvarno, u zadnje vrijeme su ljudi pretjerali sa nekulturnim kritikama, kao da ih netko tjera da čitaju baš određeni blog.
    Ova vrsta posta mi je odlična, i kod svih blogerica je rado pročitam.
    Svaki blog ima neku svoju posebnost po kojoj se izdvaja od drugih blogova. Kako bi bilo da svi pišemo postove po nekoj unaprijed zadanoj špranci?
    Imaš puno iskustva u bloganju, samo nastavi voditi svoj blog kao i do sada, a oni koje bilo što smeta na tvom blogu, neka čitaju druge beauty blogove, kojih ima jako puno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Blogerski svet je nisko pao. Neke jadnice kojima je krajnji domet da opisuju balea gelove za tusiranje su umislile da su neke lepotice i da imaju pravo da javno preko raznih foruma tracaju te, ali nisi ti jedina na meti te zlobnice koja jedno pise na blogu citiram " ne volim da hejtam, zanovijetam i više sam u fazonu da ako nemam reći nešto lijepo, iskuliram, ne kažem ništa i odem fino svojim putem baviti se nečim što mi je zabavno i što me usrećuje." a drugo iza ledja. To je,draga Martina sve laz i takve kao ona koje ne smeju ni da se pokazu svetu kako izgledaju nasle su da tracaju tebe tako iskrenu, dobru. Nemam reci, otpratila sam je. Nikad vise ne bih na njen blog usla. Daleko joj lepa kuca. Umisljene princeze. A ti nastavi sa iskrenim recenzijama. Nemoj da se sekiras zbog tih koje bi svoje lice ne smeju da pokazu, a jedini razlog je zna se, da bi mogle da tracaju iza ledja svakog koga stignu. Pozdrav od citateljke iz Srbije.

    OdgovoriIzbriši
  10. Samo glavu gore i ostani svoja uvek kao i do sada a uvek će biti komentara i lepih i ružnih to je sve normalno,i uvek će se nekom nešto dopasti više nekom manje,uvek će neko zavideti a neko podržavati i radovati se tuđem uspehu,ja te od starta cenim baš zbog tog tvog pisanja "Bez cenzure" i bez dlake na jeziku,zbog iskrenosti i zbog toliko raznih tema koje obuhvataš da sve možemo naći na jednom mestu,stručno objašnjeno i uz sve to ti radiš imaš real life ,kapa dole :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga, te guske sa ane pljulju svakoga iz vrlo jednostavno razloga; siromasne su i ljubomorne na sve sto neko ima, bilo da je to dobra krema, haljina ili citani blog. Pogledaj samo kako pljulju Ljubku i srpske modne blogerke, nisi ti jedina.

    Ne obaziri se na njih. Ima mogo normalnih ljudi koji rado citaju sto pises i koje duhovno i ekonomsko siromastvo nije napravilo vesticama. Nazalost, vestice su uvek najglasnije. Posebno tamo.

    OdgovoriIzbriši

  12. S tobom sam kliknula,tvoje postove s užitkom čitam,neke druge blogerice redovito pratim i ponekad komentiram.
    Ono što je najzanimljivije sve ste vi blogerice skroz pozitivne,iznimno drage i kulturne i stvarno spremne svima pomoći pa mi apsolutno nisu jasne ove Anonimne zloće,koji im je cilj,šta žele postići....ne kontam...
    Ti draga furaj po svom imas cijelu vojsku obožavatelja koji se uopće ne opterećuju pikselima i rezolucijama tvojih fotografija nego su im dobrodošle da zaokruže cijeli post.
    .Opet se blogosfera pretvara u kokošinjac!!!!
    Ako mi se sviđa blog čitam,ako ne gibam.
    Ne pada mi napamet nekoga vređati,omalovažavati ili kritizirati jer eto ima nepočupane obrve,dlakave noge i nedaj bože dlakavi mladež....
    Ugodan ti dan i nedaj se isprovocirati od nekih isfrustriranih anonimnih balavica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ovaj post rezultirao nezadovoljstvom zbog nekih blogerki koje pisu po forumima razne dezinformacije, tracaju iza ledja. Najmanji problem su anonimni komentari. Treba javno da kaze ko su, da blogesfera upozna ko su javne tracare i da ih se svako kloni.

      Izbriši
    2. Svi znaju ko je javna blogo tracerica, ne znam zasto pisemo u siframa. To je Snow, prva koja glumi neku dobrotu i postenje, nesto se krije, nikad da pokaze svoje lice a kad se treba tracati blogo-koleginica, to uradi sa apetitom. Dno dna. A ti Martina, glavu gore, odlicna si i svi koji trebaju to znaju.

      Izbriši
  13. Čitam te već dugo,u početku od kad sam se počela zanimati za kozmetiku sve sam shvaćala na drugčiji način.Od kada sam počela čitati tvoje članke jednostavno nisam mogla prestati.Želim ti zahvaliti za sve tvoje znanje koje si prenjela čitateljima i naučila ih bitne razlike u kozmetici te kako trebamo znati pročitati i protumačiti sve što piše na deklaraciji.Sigurna sam da nije lako uskladiti privatni život sa blogom ali vidim da tebi divno uspijeva.Ja ne očekujem da je blogerica neka osoba potpuno našminkana,sa divnom frizurom i besprijekornom najnovijom odjećom,za mene je to osoba koja voli i poštuje svoje čitatelje i ima želju naučiti druge puno toga i srdačno prenijeti svoje znanje na ostale.Hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti i dalje nastavi kao i do sad i budi svoja i dalje pokazuj svoje nesavrseno lice i pjege i akne i sve ostale male nedostatke,sve ih imamo,a nazalost svakodnevno smo bombardirane slikama savrsenih lica,cesto obradjenih i fotoshopom,sto samo izaziva razocaranje kod nas koje nismo tako savrsene,zahvaljujuci tebi vidimo da nas ima vise,takvih normalnih cura i zena i sretne smo zbog toga.
    Sto se tice kategorija? zar kome treba,i tu nas previse kategoriziraju i stavljaju u kojekakve kalupe,,ostani svoja,makar i van svake kategorije,bez obzira imat ces ljude koji te vole pratiti i citati,kome se ne svidja,neka produzi.

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Martina, tvoj blog je uneo osveženje na ex-yu blogoscenu i podigao standarde blogovanja i kad god naletiš na neki ružan komentar seti se ovoga. Nije da sam gadljiva na estetiku, volim da vidim lepe fotografije i tehnički dobri i ukusno odrađen blog, ali to mi je samo bonus, a jedino šta će me naterati da se vratim na neki blog je sam sadržaj, a upravo je to tvoj glavni adut. Jedina si koja je imala petlju da se dotakne i nekih neprijatnih problema koji muče većinu žena, jedna od retkih koja je spremna da ogoli i izloži problem i tužno mi je da neko može to da ne ceni.
    Inače, što se tiče samog naziva kategorije, ni ja ne volim naziv beauty baš zato što podrazumeva nekakvo savršenstvo, uvek ću reći da imam blog o kozmetici, mislim da to prilično dobro pokriva tematiku mog, a blog o kozmetici i zdravlju tematiku tvog bloga.
    Sve najbolje

    OdgovoriIzbriši
  16. "Psi laju na karavane, a karavani prolaze" :))

    OdgovoriIzbriši
  17. mene jako smetaju te pokude na tvoj racun, ali nikad ne napisem nista jer je ocita ljubomora u pitanju. one nikad nece biti najbolje i najcitanije blogerice jer nemaju kapaciteta za to, a toga su i same svjesne pa pisu o tebi sto se sjete. hvala ti sto si meni osobno pomogla savjetom kad mi se lice upalilo i od straha nisam znala sto misliti, puno ti hvala na bezbrojnim korisnim clancima koji se CITAJU I PO STO PUTA, bookmarkala sam si tvojih bar 20 postova. i meni osobno se svidja kako imas 'raw' i slike i osobnost. vidjela sam te nedavno u arena centru i tako mi bilo bed prici, pocela sam panicarit i onako blesavo ponavljala 'ajme najbolja hr beauty blogerica je tamo' i ekipa se okrece a ja bris od nervoze haha. prelijepa si uzivo wow :) puno pusa i nastavi hrabro molim te <3

    OdgovoriIzbriši
  18. Tvoj blog mi je najdraži i svaki dan svratim na ovu stranicu iz razloga što si iskrena, recenzije su ti detaljne i kvalitetne, sve bitne stvari obuhvatiš, nije ti problem pisati o zrdavlju i manje lijepim temama koje nas svakodnevno muče, redovna si u pisanju i vidi se da se maksimalno trudiš i voliš ono što radiš. Moram biti iskrena pa reći da uopće nisam primjetila da ti slike nisu dobre kvalitete( nisam blogerica), ali meni to nije ni važno, važno je da ćeš ti svaki proizvod predstaviti bez cenzure i nećeš se libiti pokazati i akne i crvenilo lica i slične stvari. To je ono što tvoj blog izdvaja od ostalih, ISKRENA I KVALITETNA recenzija. Mislim da ne trebaš trošiti ni minutu vremena na negativne i zlobne komentare :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve dok iza tvojih postova stoje znanje i trud i sve dok uspijevas zadržati pažnju čitatelja mislim da te takvi komentari ne trebaju previse dirati. Imam osjećaj da si vi blogerice, medu sobom, vise podmjestate nogu nego sto vam to cine razni tzv. anonimni komentari. To je i za ocekivati, buduci da ste jedna drugoj konkurencija. Anonimnost kod kritiziranja apsolutno razumijem, iako ne podržavam. Ali teško je stati iza svoje kritike, koliko god je ona na mjestu i možda nije zlonamjerna, ako te pritom napadne čitava horda ulizivacica. Blago rečeno mi se gade pretjerana tepanja blogericama i izražavanje prevelike ljubavi jer je jasno da tu nema bas previše iskrenosti, nego je tu u cilju da se nekome ulizu iz raznih koristoljubivih razloga. To mi je jednako tužno kao i hejterski komentari.

    OdgovoriIzbriši
  20. mene nikada nisu zasmetale "nekvalitetne" fotografije ovdje jer ih takvima ne smatram što se tiče konteksta tvoga bloga; upravo, draže mi je da su fotografije nedorađene, sirove i da prikazuju ono što jest kako jest; umjetnički štih tu bi samo odmogao, jer želim vidjeti stvarnu ženu, neprikrivenu koja iskreno progovara o svojim beuty dilemama, što ti stvarno i radiš; sa što većom popularnošću nekog bloga dolazi i više komentatora čiji komentari nisu uvijek ugodni; nisu problem oni koji su konstruktivni iako malo oštriji, problem su oni zajedljivi koji vrijeđaju bez ikakvog smisla, proizlaze iz nekih vlastitih frustracija, to je žalosno i meni je samoj stresno kada pročitam tako nešto stvarno loše, pa bilo i upućeno nekom drugom, a ne meni, nije to jednostavno za progutati, no valjda je najzdravije se probati ne obazirati na takve komentare i ne dovoditi se na tu razinu da se ulazi u raspravu koja samo izvlači energiju; sviđa mi se što iskreno pišeš u svojim postovima i što si uporna i uvijek radiš na tome kako poboljšati nešto na svom blogu; iskrene čestitke na tome!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ono što mi se generalno sviđa na tvom blogu što je realan. Ne zanima me sav sadržaj, ali to je sasvim okej jer nismo ista osoba, jel :) Iskreno mi je drago što pišeš o nekim stvarima na kojima si se istrošila ali nisu ni približno ispunila očekivanja. To meni pokazuje da si samopouzdana i da si u stanju nositi se i s lošim stvarima i krenuti dalje.
    Drago mi je da si se dotakla teme blogera i bloganja. Čini se da je dosta blogerica u krizi što se ovog pitanja tiče i ne mogu se načuditi koliko ih i dalje ne poznaje situaciju u okruženje u kojem djeluju. ne želim ulaziti u prepucavanja "blogam radi ljubavi" i sl vec mislim da sadržaj, integritet i komunikacija s čitateljima se ne može držati na istoj razini ukoliko se financijiski misliš oslanjati na potencijalne PR obajve i sponzore. Mislim da se od bloganja može razviti posao, ali ne tako da objave, rezencije i sl postanu plaćene i kompenzirane. Blogerima se vjeruje pri kupovini upravo zato što su "poput nas", za razliku od ekipe iz Cosma i kada se ta stvar značajno primijeni, taj narušen odnos se više nikada nece moci ponovno izgraditi.
    Što se tiče kritika - tko puno radi, uvijek je na meti. Nema tu neke utjehe, neka ti uvijek broj posjeta bude na umu jer da nemaš kvalitetan sadržaj ne bi ti se ljudi vraćali. Pa ni oni koji pisu anonimne kritike.

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja te pratim od jednog bas ne beauty posta,od (nemoj se smejati) onog posta o Okteniseptu.Pocela sam da ga koristim posle porodjaja,i druge namene nisam ni znala,tako da mi je taj post bio poucan...i tako sam dozivela tada i tvoj blog...a tako ga dozivljavam i danas,jer sam procitala puuuno puno meni korisnih stvari.Postove o make up-u skoro da i ne primetim,a nije da ne volim sminku.Sto se tice tih kao losih fotografija,ja to nisam nikada do sada primetila,doduse ja mozda nisam merodavna za to,ali sam obicna i prosecna citateljka i nisu sigurno ni toliko lose jer bi meni to zasmetalo...licno mi se izgled tvog bloga svidja,valjda sam i navikla a i ide mi nekako uz ono sta meni predstavlja tvoj blog.Nesto te sigurno povredilo kad si napisala ovakav post,sto mi je bas zao...ako ti nesto znaci(nije Bog zna sta :)) ja tvoj rad potpuno podrzavam (mislim da sam ti to u mom do sada mozda i jedinom komentaru vec i rekla) i nemoj da odustajes...Adrijana

    OdgovoriIzbriši
  23. Sve si rekla jasno i glasno i ako im se ne sviđa neka ne čitaju.Ne znam zašto su ljudi toliko dvolični i pričaju iza leđa.Uvijek cijenim ljude koji iskreni,bez uvreda,kažu svoje mišljenje.Ti si jedna od tih osoba i zato re rado čitam i učim stalno nešto novo.Npr.one kineziološke trake su mi neki dan mužu olakšale bol u nozi:-)).
    Samo ostani takva kakva jesi i slijedi svoj put.Veliki pozdrav draga Martina

    OdgovoriIzbriši
  24. Martina nemoj da se menjati molim te! Ostani ono što jesi u duši, a napreduj samo na bolje da dušmani crknu od muke. Da izvinete svi hebale ih fotografije, blog nije instagram, blog se ne gleda on se čita. Isfrustrirane duple nule vide uspešan blog i pametnu ženu, pa traže dlaku u jajetu. I meni sviraju za fotografije, jer nemaju za šta drugo da se uhvate. Ja sam pisac kao i ti i blog pišem, nisam profesionalni fotograf niti želim da postanem. Bitne su fotografije dekorative zbog boje, sve ostalo ne mora da bude savršeno i kao iz magazina. Sutra da imaš najskuplji aparat na svetu rekle bi da ne znaš da ga koristiš, da dobiješ najprestižniju fotografsku nagradu ili diplomu, rekle bi da ti je poklonjeno. Dakle, nema kraja... Komentari, pa nemoj uopšte da te dotiču. U Hrvatskoj su blogovi na daleko višem stupnju nego u Srbiji i ti si tu neminovno prva i najčitanija. Znaš ono može da mi komentariše svako u životu, ali znam čiji komentar slušam i cenim. Nađe se svaka šuša da prospipa redom pamet. Sve su to isfrustrirane žene koje kao što je gore već neko rekao, nemaju kapacitet da budu uspešne blogerke, nisu talentovane dovoljno, ne poznaju dovoljno materiju ili se ne trude. Potrebno je puno toga da bi neko bio uspešan bloger, a ti to sve poseduješ dok one ne i zato su isfrustirane i crkavaju od muke. Kod mene nema anonimnih komentara od starta, ni autorizacije, slobodno komentariši, ali imaj herca pa se sa dve unakrst potpiši makar. Kači fotografije kakve želiš, gadljivi neka preskoče ako im smeta. To ti je draga ona stara - oni ne prde, ne smrde, ne podriguju, ne idu na veliku nuždu itd. Ne nisu ljudi, roboti su...da, da kako da ne. Što se kategorije tiče ti si prva i neprikosnovena! Ti meni jesi privatno draga, ali postoje kategorije barem kod mene: drag bloger i izvrstan bloger pa da mi i nije drag, ja tuđi rad poštujem. U tvom slučaju ti si mi i draga i izvrstan si bloger, neko na koga se ja od starta ugledam! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga Martina! ;)

    Nedavno sam slučajno saznala za tvoj blog i od tada ga redovito čitam, a brdoooooo starih kvalitetnih i poučnih postova sam spremila na jednu stranicu worlda pod nazivom 'Must read, have, try, see....'

    Ono šta želim da ti kažem je da si jako realna i odlična u objašnjavanju i pojašnjenju svih vrlo bitnih stvari vezano za kozmetiku. Recenzije su ti fenomenalne i upravo su me neke tvoje recenzije navele da kupim proizvode i nisam nimalo požalila! Isto tako, tvoja ljubav prema prirodnoj kozmetici je i mene navela da se potpuno prebacim na prirodnu kozmetiku koju si sama spravljam i za sad sam toliko zadovoljna da ću ti upravo na tome možda i bit zahvalna 'forever'....
    Eto, za mene osobno si već napravila veliku stvar, a usput, i za moju mamu, moje kolegice i prijateljice.
    Zato draga Martina svaki put kad netko pljuje po tvom radu, sjeti se bilo koga od nas koje si maksimalno usrećila i pomogla i zapamti da i jedna osoba kojoj si pomogla svojim savjetima, postovima..itd..., više vrijedi nego stotinu zlobnih komentara na koje naiđeš.

    A šta se tiče naziva kategorije bloga 'Beauty', to nemaš šta mjenjat, jer prava vrijednost tvojih slika, videa i postova je realnost i prikazivanje kako nešto promijenit na 'ljepše' i u tome i je poanta imena 'Beauty'.

    Samo ti nastavi sa ovim blogom, jer se vidi da to radiš sa velikom ljubavlju,a zlonamjerne komentare samo ignoriraj.

    OdgovoriIzbriši
  26. Martina, devojka iznad ti je lepo napisala, cure sa foruma ana su vecinom siromasne i ne mogu da priuste sebi ni 10% proizvoda koje ti mozes. Zbog toga zavide, ogovaraju, (ne samo tebe vec i sve one koje su bolje od njih) sta ce, moraju nekako da ispune njihov prazni zivot,pa iz dosade traze dlaku u jajetu. Ti si od samog pocetka bila iskrena uvek si pisala onako kako jeste, fotografisala i kacila slike bez fotosopa, da bi mi zaista stekli dojam kakav je taj proizvod/tretman. Zato i jesi najbolja, upravo zato i imas najcitaniji i najbolji beauty blog na celom Balkanu, gomilu vernih citateljki koje te prate i koje ti veruju. Vidi se da si dobra osoba, ljubazna, pametna, iskrena, da si humana, pa prava si dusa (ti si onaj redak primer bogatih ljudi koje novac nije unistio,koji nisu pohlepni vec imaju veliko srce i pomazu drugima u nevolji). Ne komentarisem cesto, ali te redovno citam, samo hrabro ne obaziri se na gluposti. Hvala ti sto pises ovaj blog. Veliki pozdrav iz Beograda.

    OdgovoriIzbriši
  27. zaboravih da se potpisem na kraju, Ana iz Beograda

    OdgovoriIzbriši
  28. Tvoj blog redovno pratim i hvala Bogu da postoji ovakav blog gde sam mnogo toga naucila .
    Ne menjaj nista.

    OdgovoriIzbriši
  29. Već dugo ne komentiram ali sada hoću. Najbolja si i pišeš o svemu bez tabua i uvijek se s guštom vraćam i na stare postove. Tko uopće gleda fotke uz ovako kvalitetne postove. Kad tu i tamo objaviš fotke same sebe onako neobrađene to mi je super, stvarno si hrabra i ne bojiš se pokazati u stvarnom svijetlu. Meni si definitivno beauty kategorija

    OdgovoriIzbriši
  30. Znaš kako se kaže u moderno vrijeme "haters gonna hate". Nikada se neće moći svima ugoditi, niti treba. Najvažnije je da budeš iskrena i dosljedna sebi, i to se kroz tvoje postove itekako vidi. Što se tiče "ne fancy" tema - mislim da su one itekako potrebne, jer dosta žena muči muku s tim, a ne znaju kako izaći na kraj s tim niti gdje tražiti savjet. Ja samo ne kužim dvoličnost, kad ih nešto pitaš one sve fino i onda "iza leđa" kako kažeš, prosipaju drvlje i kamenje. To što si netko ne može priuštiti dosta proizvoda nije razlog za mržnju i ogovaranje nekoga tko može ili tko je dobio te proizvode na recenziju. Da se one trude oko bloga i kvalitete pisanja koliko se trude da nekoga oblate i one bi do sada imale dosta veću posjećenost i suradnje. Just sayin....

    A ti ostaj tako dobra, iskrena i kvalitetna. :) Imaš i više nego dovoljno vjernih čitatelja da se ne bi trebala zamarati oko nekog anonimnog hejtera. Ti i jesi u beauty kategoriji jer beauty nije samo savršena koža, skupa šminka, savršena kosa i neki uber-mega-giga fancy proizvodi i profesionalne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Pozdrav draga Martina.Veoma mi je zao sto te sve ovo uznemirilo.Pretpostavljam i da si umorna,imas problema kao i svi mi i da je naprosto prelilo ti casu.Desava se svima,s vremena na vrije.Rekla sam ti da si mi ti prva ljubav sto se tice blogova,i tako ce uvijek ostati.Ja nemam blog,ali smatram da kad neko ima svoj blog to je kao njegova kuca.Ima pravo da se ponasa onako kako on to smatra da je ispravno.Mozda je i rijesenje da se kontrolisu komentari,jer kao sto nikom ne dozvoljavam da mi pametuje kako treba da perem ves,ili vaspitavam dijete,imam li prasine po coskovima i slicno,tako isto ne treba dozvoliti da ti dolazi na blog ono sto tebi ne odgovara.Mozda si samo sve to trebala iskulirati,ali i ja sam takva,ponekad ti nije jasno na sto ljudi trose svoju energiju.Kad smo kod spornog posta meni je odlican.Ne koristim puder jer nemam potrebe,ali kad sam vidjela sta radi na tvom licu pozeljela sam ga kupiti.Otisla na katalog da pogledam....sta to govori?Mene ne zanimaju lutkice koje su otvorile blogove da se hvale kako su divne,krasne prelijepe,uspjesne,sve im stoji zahvaljujuci genetici,vidi sta sam kupila...samo pr objave i slicno.Ja sam zena od 34 koja ima stvarni zivot i probleme.Ima puno djevojaka koje vole to i meni je to ok,ja sam to prerasla.Ja neizmjerno postujem kad se neko tako ogoli i prikaze i prizna sve probleme koji nisu nimalo prijatni.Nimalo nije lako biti tako izlozen i ranjiv.Moze se zaista naci svasta,za svakoga,samo treba traziti.Kao i drugarice,ne druzi se s nekim ko ti ne odgovara.Zivimo u nekom ludom vremenu apsurda,sve mozemo a opet sami sebe ogranicavamo.Nadam se iskreno da se neces obeshrabriti i odustati od svega.Mozda bi ti bilo dobro da se odmoris malo,jer ti je tempo strasan,koliko sam mogla da shvatim,cuvaj ti sebe,sve ostalo je manje bitno.Hvala ti sto si otvorila blog,i ako ti to ista znaci nadahnula si me za mnoge stvari.Nacila sam mnogo,i to besplatno a svako se znanje placa.Mislim da vise ne moze od toga.Danas mi je rodjendaan i javljam se samo onima koje volim i postujem,odano imam takvo pravilo,pa ti vidi :) a nikad se nismo ni upoznale.Puno podrske i pozdrava od Bojane BL

    OdgovoriIzbriši
  32. Svidja mi se sto si objektivna i ne pises hvalospjeve o proizvodima koje dobijes besplatno za testiranje. Desilo mi se da sam kupila cetke za sminkanje a sa drske na mjesto gdje sam ih drzala tokom pranja je opala boja, tako da 'pazim' na recenzije pojedinih blogera :).
    Posto koristim dermatologica daily microfoliant- (izbjegavam obraze da trljam sa smjesom ), a preko toga avene zastitnu kremu spf 20 ili 50 tokom dana nije mi jasno kako mi je potamnila koza oko usnica - nausnice i dio brade??? Molim za pomoc! sve se trudim da radim kako treba ali mi nesto ne ide nazalost.

    OdgovoriIzbriši
  33. Draga Martina, sviđa mi se ovakva vrsta posta i mislim da bi ih trebal češće pisati ;)
    Svoj blog bi mogla okarakterizirai kao Beauty&Lifestyle i pod tim pisati o svemu što je tebi drago jer ovo je ipak tvoj blog.
    Te hejtere samo ignoriraj jer ljudi ne prihvaćaju tuđi uspjeh i učinit će sve da ga umanje.
    Možda nisi žena bez mane, ali za mene si prekrasna i mogu čak reći da si mi uzor i da bih u tvojim godinama htjela imati kožu barem upola dobru kao što je tvoja.
    Moram se osvrnuti na blogosferu i reći da me je poprilično razočarala u ovako kratkom vremenu, toliko da mi je u nekim trenutcima došlo da izbrišem blog. Toliko licemjerja nisam vidjela nigdje. Odlučila sam nastaviti s blogom jer kada sam malo razmisila shvatila sam da sam ipak dosta i dobrih ljudi upoznala preko bloga i drago mi je što s nekima sada mogu više komunicrati (preko svog i njihovg bloga).

    OdgovoriIzbriši
  34. Odličan mi je ovakav tip posta jer sam imala osjećaj da opušteno ćaskamo na kavici :D Zlonamjernih komentara će uvijek biti i koliko god svi znamo da se ne trebamo živcirati, uvijek nas to malo izbaci s tračnica. Nekako si mislim da su svi ti zločesti komentari od pisani anonimno djelo jedne ili dvije osobe koje hodaju okolo po blogovim s namjerom da nekog povrijede jer očito nemaju pametnijih stvari za raditi u životu.
    I da, ovaj iksić na kraju me je baš nasmijao :D :D

    OdgovoriIzbriši
  35. ahahaha, umrla sam od smijeha na Pepeljugin komentar 'psi laju, a karavane prolaze' jer sam baš to htjela napisati ;)
    enivej, draga moja Martina, ne možeš svima ugoditi, jedina osoba kojoj se ne smiješ zamjeriti u životu si ti sama, drži se toga, za ostatak svijeta ćeš lako :*

    OdgovoriIzbriši
  36. Znaš šta Martina, vidim da te muči sve ovo, ali nemaš razloga za brigu. Meni se sviđaju tvoje obične i svakakve fotke jer je to dokaz koliko si u stvari normalna. Sve više blogova se pretvara u fotošopirane magazine, to mi se baš ne sviđa, ako hoću umjetničke fotke i tralala tekstove kupići neke fensi novine. Samo ti nastavi kao i do sad, uživam čitajući te, jednostavno osjećam da si iskrena:) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potpis na ovo! nemoj da te to muči, jer ti si normalna, neprijetvorna, iskrena i dobra žena, i takav je i tvoj blog. Ne trebaju nam savršene fotografije, hvalospjevi svakom PR proizvodu(kao kod nekih), već samo da budeš iskrena kao i do sada.

      Izbriši
  37. Postovana,
    Skoro nikada ne komentarisem, ali zaista volim da citam. Ima dosta korisnih stvari koje mogu procitati. Mogu reci da si dosta objektivna. Svaki tekst je interesantan, bilo da se radi o kozmetici ili nekom drugim stvarima. Samo nastavi i zelim ti svu srecu. Fotke su uredu, nista im ne fali. Ima dosta uglancanih blogova, ali siromasna pojasnjenjima i vidjenjem te osobe. Ti si skroz super.

    Veliki pozdrav.
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  38. Sorry nisam se predstavila. Ja sam Ana Petrovic iz Beograda.

    OdgovoriIzbriši