O BLOGU DEAR SKIN-OFF TOPIC


Vrijeme je za moj prvi Off Topic post za kojeg ne znam da li će biti redovita rubrika ili jednostavno povremena vrsta posta u kojoj bih voljela podijeliti neka svoja razmišljanja. Dugo sam razmišljala da li pisati ili ne jer ovo mjesto je prije svega kozmetičko zdravstveni kutak u kojoj smo navikli čitati i pisati o raznim beauty temama. Kada smo kod pojma beauty, razmišljam da promijenim kategoriju bloga. Iako po nekim podjelama, moj blog spada u beauty blog ali kako neki takve smatraju mjestom gdje će vidjeti ili čitati samo savršene fotke i postove, odmah moram potražiti kategoriju u koju ću se ja svrstati. Iskreno, nemam pojma koja bi to bila pa ako netko ima prijedlog neka slobodno napiše. Činjenica je da ovdje čitate o raznim zdravstvenim i estetskim problemima, većinom mojim, gledate razne uznemirujuće fotografije poput celulita, akni, kapilara, dlačica i masne kose, pa odmah moram napomenuti da ja nisam fotomodel, manekenka ili nešto treće, nisam savršena a uostalom po mom mišljenju nije nitko i smatram da ono o čemu pišem ili kako izgledam mogu se pronaći mnogi. Eto, ako postoji non beauty kategorija blogova potruditi ću se da se tamo prebacim.
Kada smo kod fotografija, nažalost, moja je oprema oskudna u odnosu na mnoge moje kolegice i još uvijek posjedujem običan digitalni fotoaparat koji surađuje sa mnom jedino na dvorištu i na suncu. Zato svoje fotke radim vani, ponekad na minusima, ponekad na visokim temperaturama, trudim se da ispadnu što realnije kako ne bih dovela nekoga na krivi put i ne tražim da itko hvali te moje "vrhunske uratke",  ali nekako očekujem malo razumijevanja, no kad bolje razmislim zašto bi ga netko imao kada očito nitko ni ne zna koliko je teško stvarati fotografije i odmah se ispričavam svim profesionalcima od kojih sam ponekad "krala" fotke za potrebe nekih postova :D
komentari
Vjerojatno ste primjetili ako ostavljate komentare na ovom blogu, određenu provjeru da niste "robot". Moram napomenuti da ova opcija nema veze s mojim postavkama već blogger tako uvede s vremena na vrijeme kako bi se smanjio broj spamova. Moram priznati da se doista i smanjio jer sam jedno vrijeme dobivala nenormalnu količinu spamova na mail i blog tako da molim za razumijevanje dok se ta opcija ne ukine sama od sebe. Kada smo kod komentiranja, vječito sam u nedoumici dozvoliti anonimne komentare ili ne. S jedne strane ostavljam tu mogućnost radi čitateljica koje ne znaju na koji bi način drugačije komentirale ili žele postaviti pitanje intimnije prirode a s druge strane, jako me žalosti što je 99 % kritika napisano pod krinkom "anonimno". Smatram da ako ja stojim iza svega što napišem ovdje ili negdje drugdje svojim imenom onda mislim da svatko može imati malo kulture i za svoje kritike i ostalo pa se potpisati. Inače, čitala sam nebuloze da su neki komentari na ovom blogu obrisani i ovo moram kategorički demantirati jer ni jedan komentar nije obrisan s moje strane. Blogger platforma nije najsjajnija i često se događa da Vam komentari "nestanu", a to nije problem kod mene već i kod ostalih kolegica. Dakle, ako primjetite da Vam komentar nije objavljen, molim da me kontaktirate na mail kako bi isti bio tamo gdje treba. Naravno, ako se ne radi o nekom vrijeđanju i slično. Ponekad uvedem moderiranje komentara, ono ne služi cenzuriranju već ukoliko se nađe neki provokativan komentar da si ostavim vremena odgovoriti na njega. Toje uobičajena praksa na mnogim blogovima i jako pomaže osobama poput mene koje bi najradije ostavile ono što rade utom trenutku i jurile odgovarati na provokacije. 
blog-posao? 
Oko ove teme vrlo se često povlače razne rasprave, blog nije posao ali zahtjeva puno posla. Moja ljubav i strast prema kozmetici tjera me da pišem često što mi oduzima svo moje slobodno vrijeme jer i ja poput svih ostalih kolegica radim posao od kojeg živim. Naravno, to je moja želja na koju me nitko ne tjera. Volim svoj blog,volim kada mogu prenijeti svoje iskustvo i volim kada  netko nauči na mojim pogreškama. Moj rad ako ga pratite nije baš tipičan za beauty blogove, ne pokazujem Vam često lijepe stvari, savršene fotografije niti pišem kako će biti bolje. Nažalost, malo se priča i piše o puno važnijim temama poput ženskih problema, hemeroida, lošeg tena i načina života. Vjerujem da takve teme nisu jako fancy ali su potrebne što dokazuju ključne riječi koje se ukucavaju na tražilicama. Pretpostavljam da imam savršen ten, kosu, nokte i tijelo moje recenzije ne bi bile tako oštre kao do sada jer vjerojatno ne bih primjetila neko posebno djelovanje. Dok si mlad, sve ti je dobro, solidno, zadovoljavajuće ali kada dođeš u srednje godine itekako tražiš maksimum od onoga što kupiš i očekuješ bar minimalno djelovanje.
Recenzije-dojam
Kako je moja strast preparativa i o njoj imate priliku najviše čitati, sigurno se pitate kako uspijevam recenzirati toliko proizvoda. Prva stvar, mnogi brkaju pojmove recenzija-dojam. Dojam nekog proizvoda može se odmah napisati i to uključuje neke osnovne karakteristike kao na primjer ambalaža, cijena, upijanje, boja, miris, sastojci dok kod recenzije idu sve ove stavke plus konačno mišljenje s naglaskom na djelovanje proizvoda i eventualne nus pojave. Činjenica da u svakom trenutku imam veliku količinu kozmetike ne znači da ju i koristim. Moja rutina uključuje proozvode koje koristim mjesecima, neke sam koristila godinama a neke tek otkrila ali ne mijenjam svakodnevno kako mnogi misle desetke preparata.
kritike
Često čitam o sebi kako ne prihvaćam kritike. Vrlo često Vas molim za iste,posebno u nekoj interakciji kod nagradnih igara gdje odjednom osobe koje imaju zamjerke ne pišu o istima već samo pohvale koje su lijepe ali žao mi je da se tada ne napišu te kritike i zamjeranja već onako "iza leđa" na drugim mjestima gdje su pravila malo žešća i ne dozvoljavaju blogerima (nekim) da išta napišu jer ih se odmah banira. Smatram to vrlo dvoličnim i smatram da ako sam ja brutalno iskrena prema Vama, očekujem najmanje isto od Vas. Kada smo kod iskrenosti i vjerodostojnosti, uopće se ne želim dovesti u situaciju i objašnjavati koliko su moje recenzije vjerodostojne nekome ili ne. To ostavljam Vama da procijenite.
planovi, želje
Ne želim pisati o tome kako je protekla godina bila teška,vjerujem da svi znate i borite se na najbolji način. Također ne želim donositi neke planove jer sam spontana osoba, kako u životu tako virtualno. Jedini planovi su da ostanem koliko toliko zdrava, da nastavim pisati koliko stignem jer bez obzira na pritisak koji osjećam radi ovog bloga, ono je ipak moj kutak opuštanja, mjesto i ljudi koji me vesele.
I za kraj, zahvaljujem svima na čitanju, praćenju,svakodnevnim porukama, upitima i mailovima, hvala onima koji me podržavaju i vjeruju a za sve ostale, postoji X u desnom kutu ekrana i more divnih blogova u kojima mogu naći interese za sebe.
Želim Vam svima puno pozitivnosti, veselja i zdravlja i da to ne postane samo fraza već iskreno iz srca.

Martina




Oznake: