ORAL B VITALITY ELEKTRIČNA ČETKICA ZA ZUBE

Posted by Dear Skin at 19:18
Pranje zubiju vjerojatno nije jedna od najatraktivnijih tema ali ono je u jednakoj mjeri sastavni dio naše svakodnevne rutine.
Posljednjih nekoliko mjeseci koristim čuvenu Oral B četkicu za zube, i napokon sam uspjela isprobati čari električnih četkica za zube.
Pisala sam već o svojim osjetljivim zubima i problemu bruksizma s kojim se borim i vjerojatno je to bio razlog što do sada nisam isprobala električne četkice. Iz tog razloga sam se konzultirala s stomatologom i nakon što sam dobila "zeleno" svjetlo oko upotrebe s preporukom da upotrijebim glavu za četkanje "sensitive" prionula sam na korištenje. 
OPIS PROIZVODAOral-B je marka zubnih četkica koju koristi i preporučuje najviše stomatologa diljem svijetaKlinički dokazano učinkovitija je od klasičnih zubnih četkica, na temelju istraživanja koje je provela neovisna organizacija. Zahvaljujući 60 godina iskustva u stvaranju superiornog proizvoda, od 10 ljudi koji kupuju punjivu zubnu četkicu kupuju Oral-BSve punjive Oral-B zubne četkice proizvedene su u Njemačkoj i bolje su za okoliš jer ne treba mijenjati njihove baterije.Samo dvije minute ujutro i navečer, uz korištenje električnih zubnih četkica Oral-B, dovoljne su za postizanje blistave čistoće kao nakon profesionalnog čišćenja kod stomatologa. Zahvaljujući 3D tehnologiji, ove četkice učinkovito uklanjaju zubne naslage i sprečavaju stvaranje kamenca. S 20.000 pulsacija te 8.800 rotacijskih pokreta u minuti pranje zubi postaje učinkovitije i ugodnije.



Moj model koji vidite na fotografijama je model Vitality. U kompletu dolazi punjač za donji dio četkice na koji se jednostavno postavi četkica i uključi u struju. Proces punjenja traje oko sat vremena i nakon toga ste mirni otprilike sedam dana uz redovitu upotrebu, ja perem zube tri puta dnevno i taman baterija dotekne sedmi dan do idućeg punjenja.

Na samoj četkici, ugrađen je mjerač vremena koji pomaže da četkamo zube dvije minute koje su preporučene od strane stomatologa za najoptimalnije vrijeme.
Uz četkicu i punjač, u kompletu je i glava četkice koja se jednostavno namjesti na metalni dio na vrhu uređaja.


Izmjenjiva četkica je okruglog oblika i duplo manja u odnosu na klasične četkice što može u početku biti čudan osjećaj ali zapravo ona omogućuje da se temeljito očisti svaki zub. Kada upalite četkicu, glava počinje rotirati i odlično je što ne možete zube i desni previše pritiskati jer je u četkicu ugrađen senzor pritiska koji to sprječava. 

Osjećaj pranja zubiju je ugodan, vrlo temeljit jer glavom ulazite u najskrivenije kuteve usne šupljine uključujući i prostor između zubiju što ne isključuje korištenje zubnog konca i zubne vodice. Što se tiče osjećaja nakon pranja, moram priznati da nikad nisam osjetila takav osjećaj čistoće: temeljito uklonjene naslage, škripavo ispolirani zubi i uklonjen zadah. Pokušavala sam usporediti takav osjećaj s nečim što sam već koristila, ali nije moguće. Klasične četkice odlično čiste zubne naslage ali niti približno kao električna.  Vrlo često pregrubo prelazim klasičnom četkicom  po zubnom mesu koje radi toga postane crveno a ponekad i krvari, vjerojatno radi toga sam najčešće koristila prirodnu četkicu o kojoj sam Vam pisala u ovom postu, ali nakon iskustva s električnom moram napomenuti da nema iritacija na zubnom mesu, ili bilo kakvih loših iskustva. 
ZAKLJUČAK: Hvalevrijedan uređaj koji prvenstveno pomaže zdravlju zubi i desni a potom i na ljepoti i blistavosti zubiju jer pomaže kod uklanjanju obojanosti zubiju uzrokovanim namirnicama koje ih boje, u mom slučaju kava i čaj.
Glavu četkice je potrebno mijenjati svakih tri mjeseca i možete birati između više vrsta: sensitive, precision clean, ortho care, floss action, probright po cijeni od cca 85 kn, a postoje i obiteljski paketi od dvije ili više zamjenskih glava što ispadne povoljnije.
Što se tiče uređaja Vitality, možete birati između pink ili orange eletrične čektice, dok cijena varira od 175 do 205 kn. Garancija na uređaj je 24 mjeseca.

*PR UZORAK

Koristite li električne četkice za zube ili tek namjeravate isprobati?

27 komentari:

  1. Ova recenzija mi je došla kao naručena, puno pažnje posvećujem oralnoj higijeni i ovaj proizvod mi se čini kao odlična investicija. Zubi su mi prirodno dosta zbijeni, i koliko god koristila konac i vodicu, imam osjećaj da mi taj prostor između zubiju nije dovoljno očišćen i dosta puta osjetim kao neki zadah, iako nemam nijedan pokvaren zub, možda je to samo u mojoj glavi, ali ovu četkicu svakako moram isprobati jer me do sada nijedna tvoja preporuka nije iznevjerila ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja također polažem puno pažnje u oralnu higijenu. Imam osjetljive zube i caklinu i još k tome bruksizam. Iako je glava koju sam dobila u kompletu malo prečvrsta za moje zube nije mi naštetila ali ipak sam kupila sensitive koja je super nježna. Ovo je definitivno najtemeljitije čišćenje koje sam probala do sada.

      Izbriši
  2. ja imam ovu cetkicu i sat vremena mi nije dovoljno da je napunim jer mi baterija traje kratko. Punim je cijelu noc svako treci-cetvrti dan. Inace, super je i, iako mi je u pocetku bilo neobicno koristiti je te zbog specificnog rada cetkice sam se osijecala kao da sam u zubara, ipak se sada ne bih odvojila od nje nikad!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je kod mene tako jer je nova? Nisam sigurna u vezi toga ali za sada drži dobrih 6-7 dana. Istina, za vrijeme čišćenja imaš dojam kao da si na nekom profi čiščenju :)

      Izbriši
  3. Meni je nezamislivo više koristiti obične četkice, koristim Oral B dvije godine i drastično mi se smanjila osjetljivost zubi a i paradentozu lakše držim pod kontrolom.

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  4. Najblize sto sam ovome koristila su one obicne elektrocne cetkice za zube od 50kn i moram priznati da su mi i te jako dobre. Najvjerojatnije dosad nisi primijetila tako ociscene i ispolirane zube jer covjek jednostavno ne moze toliko rotacija u sekundi napraviti koliko cetkica moze. Slicno kao Clarisonic i Body&Soul cetkica za lice. Mislim da mi je sestra (stomatolog) svojevremeno hvalila neke ultrazvucne OralB cetkice kao neko apsolutno savrsenstvo, opet na tragu Clarisonica i ostalih cistilica za lice.
    I napomena za curke koje misle kupovati, nek samo poprate vikend akcije 30% u Bipi ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala za te četkice od 50 kn?? Tosu vjerojatno one u koje se stavlja baterija? Obzirom da znam da imaš u obitelji stomatologa baš mi je drago da sam dobila još jedno mišljenje, naime,prije korištenja sam se konzultirala oko upotrebe Oral B radi mojih osjetljivih zubi. I hvala ti na info o Bipi <3

      Izbriši
    2. Da, to su cetkice na baterije, u principu traje dok traje baterija, bude do tri mjeseca, onda postupno osjecas kako se sve manje trese :) na nekima mozda mozes i promijeniti glavu, ali koristila sam samo te na baterije. kod tih me jedino razocarala neka oralb s plasticnim metlicama po rubu koje bi trebale djelovati na masazu, ali su se brzo pokvarile, tako da bih tu u startu iskljucila.
      A ja volim dobre popuste, pa sam morala napomenuti za bipine akcije, po mogucnosti ako se jos da i rodjendanski popust opaliti :) ili dm 25% na proizvod po izboru i 15% na zutoj srijedi ili slicno.

      Izbriši
  5. Sretna korisnica Oralove od unazad mjesec i pol dana. Također sam uzela gavu za sensitive dodatne glave i iskreno (barem za sada) ne bih se nikada više vratila na obične četkice. I još jedna dobra strana ove četkice je što definitivno duže perem zube jer uživam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je istina, prije nisam ni primjtila da uopće ne perem tih dvije minute koliko treba :D

      Izbriši
  6. ja koristim klasične i moram uzimati one soft ili super soft kako već pise na pakovanju jer mi je zubno meso toliko osjetljivo da si s četkicama koje imaju onu hrapavu stranu za jezik tako 'razbijem' usta a kako mi zubno meso zna nateć to je nevjerovatno. ista situacija mi se dogodila prošli tjedan s običnim keksima i korom kruha. a sto krvare, to neću ni pisati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa osjetljivim mesom moraš definitivno jako paziti. Pokušaj grgljati čaj od kadulje, jako pomaže kod zubnog mesa,

      Izbriši
  7. Ovu bih svakako voljela isprobati,zvuci zanimljivo!Ja sam vec duze vrijeme vjerna Curaprox cetkicama i prezadovoljna sam:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Curaprox su genijalne četkice, družimo se jako puno godina.

      Izbriši
    2. I ja sam ih koristila do Oralove ali kada sam si htjela njihovu električnu kupiti, ostala sam bez teksta radi cijene.

      Izbriši
  8. Nisam nikad koristila električne četkice, a znam nekoliko osoba koje čak ni nemaju klasične. Sve me je strah da će mi povređivati desni koje su mi osetljive, ali biće da treba jednom da dam šansu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Post kao naručen! Već dugo gledam električne četkice ali nikako da se odlučim, sad me ova baš zainteresirala.
    Kako imam paradontozu nadam se da će možda oko toga pomoći, jer više ne znam kako da to držim pod kontrolom. Dosta je uznapredovalo, a kako imam 20 godina sve skupa mi je to jako čudno i preuranjeno. Imaš možda ti nekog takvog iskustva, ili netko drugi? Savjeti su dobrodošli :)
    Inače super ti je blog, stalno čitam i pratim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe se radi očito o genetskoj predispoziciji. Nemoraš paničariti, redovitim pregledima i čišćenjem kamnca možeš lijepo držati pod kontrolom.El četkica je jako temeljita i vjerujem da pomaže kod paradentoze jer super čistione đepiče i plak, ipak, konzultiraj se s stomatologom i izaberi neku nježniju glavu četkice.
      Hvala ti puno na čitanju :)

      Izbriši
  10. Koristim Oral B električnu četkicu oko pet godina, koji model ne znam, ali izgleda poput ove tvoje, samo je plave boje. Potpisujem sve što si rekla u recenziji. Obožavam svoju električnu četkicu i ne bi ju mijenjala ni za što :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Moja OralB Vitalka je stara 7 godina, i radi ko podmazana :). Ne mogu zamisliti oralnu higijenu bez ove četkice :)!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nakon ove recenzije definitivno kupujem ovu četkicu. Uvijek sam mislila da nisu ništa posebno i da mi ne treba, ali sada vidim da da. Imam osjetljive zube i mislim da će mi dobro doći :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Koristila sam Oral B električnu četkicu neko vrijeme, no u konačnici sam se prebacila ipak natrag na Curaprox četkicu. Više ni sama ne znam zašto.. :D Električne četkice su definitivno bolji izbor, jer smanjuju mogućnost nepravilnog održavanja zubi. Sviđa mi se ovaj post i sama sam pisala o zdravlju i održavanju zubi, jer smatram da ljudi još uvijek premalo drže do higijene zubi

    OdgovoriIzbriši
  14. Obozavam ovu cetkicu i preporucila bih svakom prvi put mi je bilo mnogo neobicno ali sada se ne vracam na regularne cetkice. Ja imam plavu ali mislim da je i ova boja super

    sparklygoddess.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Koristim Oral B električnu četkicu več 6 godina. Čini mi se da je isti model samo je moja svjetlo plava. U početku mi je baterija trajala oko 6-7 dana ali sada traje 3 dana. Ne smeta me to. Zasdnjih godinu dana od kada nosim i ortodontski aparatić kupila sam Oral B tuš za zube. To je nešto izvrsno. Košta negdje oko 960 kn ali svaka kuna se isplati. Održavanje higijene s aparatičem je veoma otežano ali tuš spasi stvar. Gledajuć mnoge fotografije onih koji nisu dobro održavali higijenu tijekom ortodontske terapije (i tako unuštili zube) odlučila sam se za tuš. Nisam htjela riskirati i isplatilo se. Iskreno ga preporučam.

    OdgovoriIzbriši
  16. Potreban mi je punjac za cetkicu nov ili polovan unapred hvala

    OdgovoriIzbriši
  17. Imam izuzetno gustu pljuvacku i jako zbijene zube. Trenutno koristim Curaprox 820. Zanima me da li znate koja je najtrvdja cetkica Oral B. Imam zelju da isprobam i tu jer se nadam da ce mi pomoci oko kamenca koji se stalno talozi na moje zube bas zbog te pljuvacke, a imam i problem za zadahom, iako su mi zubi svi zdravi, zadah je konstantno prisutan?!
    Unapred hvala...

    OdgovoriIzbriši