SISLEY PHYTO LIP TWIST: NIJANSA 03 PEACH

Posted by Dear Skin at 23:43

Olovke za usne koje objedinjuju balzam i boju za usne, tzv. "debeljuce" nisu novost i skoro svaki brend nudi sličan proizvod. Slatkim "debeljucama" nisam ni ja odoljela i odlučila se za Sisley-evu verziju pod nazivom Phyto lip twist u nijansi peach. Radi se o proizvodu koji zamjenjuje balzam, ruž i sjajilo koji hidratizira i zaglađuje usnice, a kako je moj prvi izbor uvijek tako nekakav hibrid njege i lagane boje, definitivno je bilo vrijeme kada će se i u mojoj kolekciji pronaći sličan proizvod.
Zebrasti dizajn proizvoda je vrlo moderan i zanimljiv, a moram priznati da sam se iznenadila kada sam prvi put vidjela ovaj proizvod jer dobro poznajem Sisley proizvode i vrlo rijetko naprave nešto uočljivog uzorka, većinom su minimalistički i elegantni detalji na proizvodima. Ambalaža praktično uvlači i izvlači proizvod  okretanjem a ako ste ikada probale slične proizvode, onda znate koliko su praktične za nošenje u torbicama i korištenje u svakom trenutku.



Nijansa Peach nije pigmentirana, zapravo koliko sam u parfumeriji isprobala ostale, čini se da ni jedna nije jako pigmentirana osim nijansi Cherry i Berry koje su pigmentirane poput svakog ozbiljnog ruža u tim nijansama.
Radi se o srednje narančastoj breskvastoj nijansi s mikro shimmerom narančastog i zlatnog odsjaja. Na mojim usnicama je mješavina nudaste i breskvaste boje ali može povući na narančasto što ovisi o prirodnoj boji usana.
Sjaj mikro shimmera nije napadan što me najviše zabrinjavalo jer nisam ljubitelj previše šljokica na usnama ali priznajem, padam na sjaj svake vrste. Kako izgleda  na mojim usnama možete vidjeti na fotografijama, s tim da moram napomenuti kako ova nijansa na mojoj prijateljici izgleda narančasto dok je na meni više breskvasta.




Formula bez obzira na taj mikro shimmer je izuzetno glatka i kremasta ali ne poput mnogih proizvoda koji ostavljaju predebeli sloj na usnicama pa se iz tog razloga brže troše. Jednim ili dva sloja, na usnicama će ostati dovoljna količina za potpunu prekrivenost bez težine na usnama i onog što se užasavam-ljepljivosti.

TOP:
  • odlična njega usana
  • visoki sjaj bez ljepljivosti i težine na usnama
  • trajnost od nekoliko sati, ovisno jedete li ili pijete
  • praktična ambalaža
  • izbor nijansi (klik)
  • nema mirisa i okusa

FLOP:
  • cijena


Tražite li izuzetnu njegu uz optimalan sjaj i boju a volite si priuštiti malo luksuza, ova debeljuca ima svaku preporuku.
CIJENA: 289 kn u parfumerijama i Sisley Studio

Volite li "debeljuce" ? Koje su Vaši favoriti?

29 komentari:

  1. Odgovori
    1. Hvala, baš tako, zato sam se za njega odlučila :)

      Izbriši
  2. Super boja! Kod mene samo prolaze nježne nijanse. Izgleda baš kvalitetno ali cijena mi je malo previsoka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je visoka,istina, Ali kod Sisley je to očekivano.

      Izbriši
  3. Predivno a boja kao stvorena za tebe,tako ti lepo naglasi usne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Iako nježna, zapravo super naglašava :)

      Izbriši
  4. Nijansa je jako lijepa i stvarno ti super stoji, ali mislim da puno previše košta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nažalost, tako je kod luksuznih brendova :/

      Izbriši
  5. Boja ti odlično stoji i sviđa mi se tekstura skroz :-) Ali za moje male usnice se ne isplati dati toliki novac :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš si me nasmijala:)) Meni je žao da nemam malo manje jer bih tada vjerojatno više voljela intezivnije nijanse :)

      Izbriši
  6. Ajme meni je ovo tako lipooo...skupo ali kad-tad je moje;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaju biti često akcije u parfumerijama pa ga se da upecat i povoljnije :) Hvala!

      Izbriši
  7. Prekrasno izgleda na usnama! Volim mat ruževe al ovo je kao stvoreno za tebe

    Nada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim lagani sjaj, ali ponekad i mat teksture, samo da ne isušuju :)

      Izbriši
  8. Boja je skroz u ,,mom fazonu'', ali je cena ipak nije. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično! Divna boja, lijepo pakiranje, svojstva.. ma sve mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam uzela onu od cliniquea imam je vec mjesecima i uz korištenje pa skoro svaki dan po par puta jos je imam pola.Stvarno sam prezadovoljna i mislim da nije previsoka cijena za nesto sto je tako trajno i kvalitetno, kad potrosim ovu uzet cu jos jednu stvarno se isplati:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ovakvi proizvodi se baš slabo troše pod uvjetom da imaju laganu teksturu i da traju na usnama. Ja ovaj imam skoro godinu dana a nije da ga baš štedim :) Uzet ću i Cliniqov prvom prilikom :)

      Izbriši
  11. Martina divno ti stoji.. mozes li mi molim te reci svoje iskustvo sa.diorovom okoloocnom kremom capture ? Imam 28 godina i bore sa jedne strane zbog nacina spavanja :( hvala puno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam nekoliko Diorovih okoloočnih, Capture total nije loša, dobro zaglađuje i hidratizira, ipak mi je malo draa Hydr Life. Ipak, ako je zbog prvih bora, mislim da ima jednako dobrih krema za manje novaca.

      Izbriši
  12. kojih draga ? jer mi clinique all about eyes rich nista ne pomaze u pogledu bora ? hvala ti puno na odgovoru :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni je Ckinique nije bila ok za bore već za hidrataciju, najbolja od tih HE brendova mi se pokazala Shiseido BioPerfomance, koristila sam ju jako dugo.Samo, ima retinol patreba malo stavljati.

      Izbriši
  13. hvala ti besrajno... jos sutra je kupujem :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj prvo potražiti testere, i stavljaj vrlo malo dok se koža ne privikne na retinol :)

      Izbriši
  14. Odlična nijansa, baš ti lijepo stoji. Volim i ja ove debeljuce

    OdgovoriIzbriši